Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:24:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 179 180 181 182 183 184 185 [186] 187 188 189 190 191 192 193 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11167484 alkalommal)
0 Felhasználó és 99 vendég van a témában
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9250 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 02:50:51 »

nekem facelift-es a mondeo, de Big_Qba azt írta, hogy neki nem lehetett Vik szerint - korban egyforma a két kocsi. jövő héten kiderül ha eljutok Vik-hez
most már tényleg kíváncsiság lettem  Wink

max. egy SW frissítést kérek majd idővel
igén, én Viknek mondtam mikori az autóm és azonnal rávágta, hogy erre nem lehetséges
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9251 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 02:52:28 »

Nem. Sw frissitessel nem kerul fel automatikusan. A pill fogyihoz még kellett nyomkodni a laptopot Vik-nek.
Tehát, ha frissítem az SW-t (amúgy is ajánlotta Alf) és a műszercsoportom tudja a 4 alapfunkciót, akkor elvileg előcsalogatható a pill fogyasztás? Jól értem?
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #9252 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 10:06:34 »

Tehát, ha frissítem az SW-t (amúgy is ajánlotta Alf) és a műszercsoportom tudja a 4 alapfunkciót, akkor elvileg előcsalogatható a pill fogyasztás? Jól értem?

Az, hogy melyik autónál lehet előcsalni a pill.fogyit, azt Vik tudja. Én csak azt mondom, hogy amelyiknél lehet, ott sem egyenlő egy sw frissítés a pill.fogyi előcsalásával/megjelenésével. Azt (pill fogy) külön kell aktíválni.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9253 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 10:16:49 »

Az, hogy melyik autónál lehet előcsalni a pill.fogyit, azt Vik tudja. Én csak azt mondom, hogy amelyiknél lehet, ott sem egyenlő egy sw frissítés a pill.fogyi előcsalásával/megjelenésével. Azt (pill fogy) külön kell aktíválni.
akkor majd megint értekezek erről Vikkel  wave
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9254 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 13:23:21 »

Nem. Sw frissitessel nem kerul fel automatikusan. A pill fogyihoz még kellett nyomkodni a laptopot Vik-nek.
Pedig de!
Nekem a tempomattal került fel egy sw frissítés,és a következő indításnál már ott is volt a pillanatnyi!Ennyi! beka3 vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9255 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 14:02:14 »

Pedig de!
Nekem a tempomattal került fel egy sw frissítés,és a következő indításnál már ott is volt a pillanatnyi!Ennyi! beka3 vigyor3
eljen
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9256 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 18:23:48 »

Szervíz soha nem tud semmit .Nem is nevezhető szerviznek .Azért írtam ide  wave


Olvasd el ezt a linket. Csak 2005 utáni ba lehet felprogizni a pillanatnyi fogyasztás funkciót.Utána állandóra megmarad.
Vik szerint.

http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg628211#msg628211

Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9257 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 18:46:00 »


Olvasd el ezt a linket. Csak 2005 utáni ba lehet felprogizni a pillanatnyi fogyasztás funkciót.Utána állandóra megmarad.
Vik szerint.

http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg628211#msg628211


ez így nem teljesen fedi a valóságot.akkor nekem sem lenne a 2004es autómmal,és volt már akinek 2003decemberivel is simán beprogizták.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9258 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 19:10:21 »

ez így nem teljesen fedi a valóságot.akkor nekem sem lenne a 2004es autómmal,és volt már akinek 2003decemberivel is simán beprogizták.


Nekem Vik mondta.  Ha ő tévedett akkor bizony én is.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9259 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 19:12:24 »


Nekem Vik mondta.  Ha ő tévedett akkor bizony én is.
Nekem meg ő csinálta.Így a saját elmélete dőlt meg! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #9260 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 20:20:40 »

Sziasztok!

Ebben a kocsimban még sosem cseréltem, de úgy néz ki itt az ideje  duhos2

A méretet tudom, viszont arra lennék kíváncsi, kinek van gondozásmentes/kalciumos akkuja, és mi vele a tapasztalat.
Olyan lenne jó, akinek már legalább 4-5 éve benne van a kocsijában, és csillag garázsban tartja.

A márkát illetően Banner párti vagyok, erről kb lebeszélni sem lehet, több autómban bizonyított már, igaz, nem a gondozásmentes.
Szóval most is olyat vennék, hacsak nem tudtok meggyőzni pozitív tapasztalataitokkal a gondozásmentessel kapcsolatban.
Egy autóboltos barátomtól sok rosszat hallottam a gondozásmentesekről, sok a garis panasz velük. Amelyik autónak nem 101%-os a töltése, azon bexarik általában, és azok a töltőnek nevezett ócskaságok amiket manapság lehet kapni, fel sem tudják tölteni, ha lemerül. Meséli mindig, hogy beviszik gariban, adnak az ügyfélnek egy újat, majd bevizsgálás után ráteszik a nagy ipari töltőre, és lám, semmi baja, el lehet adni. Szóval ettől kicsit félek, de kíváncsi vagyok a tapasztalataitokra.
 
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9261 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 21:17:59 »

Sziasztok!

Ebben a kocsimban még sosem cseréltem, de úgy néz ki itt az ideje  duhos2

A méretet tudom, viszont arra lennék kíváncsi, kinek van gondozásmentes/kalciumos akkuja, és mi vele a tapasztalat.
Olyan lenne jó, akinek már legalább 4-5 éve benne van a kocsijában, és csillag garázsban tartja.

A márkát illetően Banner párti vagyok, erről kb lebeszélni sem lehet, több autómban bizonyított már, igaz, nem a gondozásmentes.
Szóval most is olyat vennék, hacsak nem tudtok meggyőzni pozitív tapasztalataitokkal a gondozásmentessel kapcsolatban.
Egy autóboltos barátomtól sok rosszat hallottam a gondozásmentesekről, sok a garis panasz velük. Amelyik autónak nem 101%-os a töltése, azon bexarik általában, és azok a töltőnek nevezett ócskaságok amiket manapság lehet kapni, fel sem tudják tölteni, ha lemerül. Meséli mindig, hogy beviszik gariban, adnak az ügyfélnek egy újat, majd bevizsgálás után ráteszik a nagy ipari töltőre, és lám, semmi baja, el lehet adni. Szóval ettől kicsit félek, de kíváncsi vagyok a tapasztalataitokra.

Az én elméletem a következő... vesz az ember elég nagy aksit. Ez alap. Mindezt, nem eszement drágán. Gondozásmentes... miért fontos?
A nem gondozásmentesre évente 1x ránézel (vagy nem).
Ha drága aksit veszel, és nem jön be... én nem hiszem, hogy a drága annyival jobb lenne. A tdci/tddi indul szépen hidegben, nem kell erőmű, hogy beinduljon.
Szerintem a banner is jó. Nekem a fekete gyári beszállítós van, de nem kinn állok, szóval nem mérvadó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #9262 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 21:27:35 »

Sziasztok!
Ebben a kocsimban még sosem cseréltem, de úgy néz ki itt az ideje  duhos2
A méretet tudom, viszont arra lennék kíváncsi, kinek van gondozásmentes/kalciumos akkuja, és mi vele a tapasztalat.
Olyan lenne jó, akinek már legalább 4-5 éve benne van a kocsijában, és csillag garázsban tartja.
A márkát illetően Banner párti vagyok, erről kb lebeszélni sem lehet, több autómban bizonyított már, igaz, nem a gondozásmentes. Szóval most is olyat vennék, hacsak nem tudtok meggyőzni pozitív tapasztalataitokkal a gondozásmentessel kapcsolatban.
Egy autóboltos barátomtól sok rosszat hallottam a gondozásmentesekről, sok a garis panasz velük. Amelyik autónak nem 101%-os a töltése, azon bexarik általában, és azok a töltőnek nevezett ócskaságok amiket manapság lehet kapni, fel sem tudják tölteni, ha lemerül. Meséli mindig, hogy beviszik gariban, adnak az ügyfélnek egy újat, majd bevizsgálás után ráteszik a nagy ipari töltőre, és lám, semmi baja, el lehet adni. Szóval ettől kicsit félek, de kíváncsi vagyok a tapasztalataitokra.
 
Reggelente csúnyábban indít már a gép, 5 éves aksi van benne, Motorcraftos ezüst Calcium. Gondozásmentes elvileg, de mások tanácsára belenéztem, utána kellett tölteni két cellának is.
Gyengül erősen, mert a garázsom csak részben van kész, repkednek a mínuszok. 3 évig garázs nélkül voltam, udvaron állt az autó. Gyengül az aksi, ami nem is csoda, remélem a jövő héten nem lesz vele gond. Indulás után nem használok fogyasztókat, max. helyzetjelző, de ablak-és tükörfűtés off, rádió off. Ugye pont télen használnánk többen is energianyelőket (pl. ülésfűtés), és még a mínuszok is bejátszanak, ne csodálkozzunk hát semmin.
Amikor kimozdul a hőfok mutató, (ez kb 6-8 perc menet) akkorra feltételezem már az aksi is kapott némi töltést, akkor szoktam bekapcsolni a szükséges fogyasztókat. Van egy régi ismerős, aki aksikat forgalmaz, családi barát, meg fogom keresni nemsokára ajánlatért, még egy telet nem várunk ki.
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.05 vasárnap, 21:34:06 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #9263 Dátum: 2012.02.05 vasárnap, 22:46:59 »

Pedig de!
Nekem a tempomattal került fel egy sw frissítés,és a következő indításnál már ott is volt a pillanatnyi!Ennyi! beka3 vigyor3

Te előre lebeszélted vele, hogy tempomatot szerelést/aktíválást és pill fogyi kijelzést szeretnél?

Én sw frissítésre mentem, elkészült, majd megkérdeztem, hogy akkor a pill.fogy.-t is mutat már? Erre mondta, hogy: nem, azt is szeretnék?
Én , persze. Jó akkor azt is megcsinálja, laptop-nyomkod, kész.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9264 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 19:26:55 »

Te előre lebeszélted vele, hogy tempomatot szerelést/aktíválást és pill fogyi kijelzést szeretnél?

Én sw frissítésre mentem, elkészült, majd megkérdeztem, hogy akkor a pill.fogy.-t is mutat már? Erre mondta, hogy: nem, azt is szeretnék?
Én , persze. Jó akkor azt is megcsinálja, laptop-nyomkod, kész.
Nem.Szó sem volt róla!Frissítette az sw-t,majd mikor  újraindítottuk,felkiáltott:Nédd!Van bónusz pillanatnyid!ÁÁÁÁáááá...... taps
Így volt! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #9265 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 19:51:15 »

"Feltöltöttem", de elég hamar ráírta, hogy kész, aztán megint töltött, megint kész, stb...

Szóval gatter az akksi. Nem tudom hény éves lehet, ezzel vettem az autót Undecided

Rámértem a kéróban multiméterrel, most 12,46V van benne. Majd holnap visszadobom, és veszek fel egy videót is a 4 napja csillaggarázsban leállított mondeóról, ami nem rángat a hidegben Cheesy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9266 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 20:01:26 »

"Feltöltöttem", de elég hamar ráírta, hogy kész, aztán megint töltött, megint kész, stb...

Szóval gatter az akksi. Nem tudom hény éves lehet, ezzel vettem az autót Undecided

Rámértem a kéróban multiméterrel, most 12,46V van benne. Majd holnap visszadobom, és veszek fel egy videót is a 4 napja csillaggarázsban leállított mondeóról, ami nem rángat a hidegben Cheesy
én is jártam így akksival. csak amikor rádobtam egy 55w-os izzót, akkor rögtön eldobta a feszt 4v-ra
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
belaplus
Vendég
« Új hozzászólás #9267 Dátum: 2012.02.07 kedd, 09:38:22 »

Sziasztok!
Hétvégén csillaggarázs, kemény mínuszok. Azóta ablakmosó nem dolgozik (téli folyadék van benne, de lehet, hogy a mínusz 15  alatti hőmérséklet sok neki).
Remélem csak befagyott? Vagy kiment a biztosíték? Többször próbálkoztam vele, de nem erőltettem sokáig. A motor tönkremehet ettől, vagy ha erőltetem a biztosíték megy ki és így "megvédi" a motort a leégéstől?
Hogy lehetne kideríteni, hogy mi a baja (azon kívül, hogy megvárom a tavaszt, hogy melegben újra működik-e?). Ilyen latyakban igen kínos, mosó nélkül autózni...
(Sajna nagyon nem fér(ne) bele az időmbe, hogy legalább egy fél napot a szervizben töltsek, plusz aggódom, hogy az "egyszerűség kedvéért" vetetnek velem egy új motort...?)
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #9268 Dátum: 2012.02.07 kedd, 10:19:50 »

én is jártam így akksival. csak amikor rádobtam egy 55w-os izzót, akkor rögtön eldobta a feszt 4v-ra

Ettől félek én is  Embarrassed
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #9269 Dátum: 2012.02.07 kedd, 10:22:16 »

Sziasztok!
Hétvégén csillaggarázs, kemény mínuszok. Azóta ablakmosó nem dolgozik (téli folyadék van benne, de lehet, hogy a mínusz 15  alatti hőmérséklet sok neki).
Remélem csak befagyott? Vagy kiment a biztosíték? Többször próbálkoztam vele, de nem erőltettem sokáig. A motor tönkremehet ettől, vagy ha erőltetem a biztosíték megy ki és így "megvédi" a motort a leégéstől?
Hogy lehetne kideríteni, hogy mi a baja (azon kívül, hogy megvárom a tavaszt, hogy melegben újra működik-e?). Ilyen latyakban igen kínos, mosó nélkül autózni...
(Sajna nagyon nem fér(ne) bele az időmbe, hogy legalább egy fél napot a szervizben töltsek, plusz aggódom, hogy az "egyszerűség kedvéért" vetetnek velem egy új motort...?)

Menj le valami melegebb garázsba, és olvaszd ki. Hallgasd meg a motort, hogy egyáltalán megy-e, vagy valahogy mérd ki. Ha mázlid van akkor csak befagyott. Ha kevésbé, akkor lecsúszott róla a cső. És ha szivatóra tettek, akkor cserélhetsz motort.
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.07 kedd, 10:28:51 írta Mad-V » Naplózva
belaplus
Vendég
« Új hozzászólás #9270 Dátum: 2012.02.07 kedd, 10:27:58 »

Menj le valami melegebb garázsba, és olvaszd ki. Hallgasd meg a motort, hogy egyáltalán megy-e, vagy valahogy mérd ki. Ha mázlid van akkor csak befagyott. Ha kevésbé, akkor lecsúszott róla a cső. És ha szivatóra tettek, akkor cserélhetsz motort. Vagy nézd meg a biztosítékját, a wiki oldalakon megtalálod melyik az.

Kösz worship
Naplózva
belaplus
Vendég
« Új hozzászólás #9271 Dátum: 2012.02.07 kedd, 10:40:49 »

Kösz worship

Bocsánat, biztos bennem van a hiba, de a wiki oldalon nem találom melyik a biztosítéka.
A haszn utasában pedig csak a fényszórómosó biztosíték szerepel. Az ablakmosó szivattyúé ugyanaz?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9272 Dátum: 2012.02.07 kedd, 11:01:01 »

Bocsánat, biztos bennem van a hiba, de a wiki oldalon nem találom melyik a biztosítéka.
A haszn utasában pedig csak a fényszórómosó biztosíték szerepel. Az ablakmosó szivattyúé ugyanaz?

A biztosítéktáblán is rajta van...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #9273 Dátum: 2012.02.07 kedd, 11:05:20 »

Sziasztok. A középkonzolban elhelyezett óra mostanában elég sokszor késik 1-2 órát. Ez mitől lehet?
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.07 kedd, 12:06:51 írta attila82 » Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9274 Dátum: 2012.02.07 kedd, 12:22:19 »

Sziasztok. A középkonzolban elhelyezett óra mostanában elég sokszor késik 1-2 órát. Ez mitől lehet?
az időmanó jatszik vele eplus2

amúgy meg szerintem valahol megakad, megszorul, nekem is csinálta ezt az egyik órám. csere újra és azóta nincs gondom
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #9275 Dátum: 2012.02.07 kedd, 19:25:32 »

Megmértem ma mi a stájz.

12,46V lett az akkuban töltés után.
7V-ra esik le a feszültség indításnál  wow3
14,58V az akksin mérve járó motornál, és nem szórakoztam már vele, de rákapcsolt tompítottal is ennyit mutatott.
Konklúzió: vehetek akksit, töltés jó.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9276 Dátum: 2012.02.07 kedd, 19:42:57 »

Megmértem ma mi a stájz.

12,46V lett az akkuban töltés után.
7V-ra esik le a feszültség indításnál  wow3
14,58V az akksin mérve járó motornál, és nem szórakoztam már vele, de rákapcsolt tompítottal is ennyit mutatott.
Konklúzió: vehetek akksit, töltés jó.
A töltés és a feltöltött érték jó de a 7v az nem.Terhelve sem változott az még jobb a töltés esetében.Vidd el egy villanyászhoz és méresd meg terhelő villával
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #9277 Dátum: 2012.02.07 kedd, 20:07:50 »

A töltés és a feltöltött érték jó de a 7v az nem.Terhelve sem változott az még jobb a töltés esetében.Vidd el egy villanyászhoz és méresd meg terhelő villával

Ja, valamikor csak eljtutok... Most multiméterrel mértem, nem szarakodtam a műszerteszttel, mint a múltkor. Az akksi gatya, először azt cserélem.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9278 Dátum: 2012.02.07 kedd, 20:17:53 »

A töltés és a feltöltött érték jó de a 7v az nem.Terhelve sem változott az még jobb a töltés esetében.Vidd el egy villanyászhoz és méresd meg terhelő villával
A terhelővillás megoldás óriási kockázatot rejt ám magában!
Ha valóban rossz vagy rossznak tűnik az akku,akkor előbb méretni kell savsűrűséget,hogy nem-e cellazárlatos.Ha nem,akkor lehet folytatni a terhelővillával a tesztet.
Ha igen,akkor viszont öngyilkosság a terhelővillás vizsgálat.1000A-el terhelik az akkut kb 10-12másodpercig.Ha tart minimum 9vot a végére,és nem kezd el eggyik cella sem forrni,akkor jó az akku.Ha viszont leesik a feszültség,akkor az akku egy akkora sokkot kap,hogy több mint esélyes,hogy onnan nem egy a delikvens az autóval.Kinyúvassza az aksit,de teljesen.Mármint a már rossz aksit.Indítani már nem fog tudni.Végső esetben ajánlott csak,és akkor ha a savsűrűség  és a töltöttség amúgy rendben van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #9279 Dátum: 2012.02.07 kedd, 20:50:38 »

A terhelővillás megoldás óriási kockázatot rejt ám magában!
Ha valóban rossz vagy rossznak tűnik az akku,akkor előbb méretni kell savsűrűséget,hogy nem-e cellazárlatos.Ha nem,akkor lehet folytatni a terhelővillával a tesztet.
Ha igen,akkor viszont öngyilkosság a terhelővillás vizsgálat.1000A-el terhelik az akkut kb 10-12másodpercig.Ha tart minimum 9vot a végére,és nem kezd el eggyik cella sem forrni,akkor jó az akku.Ha viszont leesik a feszültség,akkor az akku egy akkora sokkot kap,hogy több mint esélyes,hogy onnan nem egy a delikvens az autóval.Kinyúvassza az aksit,de teljesen.Mármint a már rossz aksit.Indítani már nem fog tudni.Végső esetben ajánlott csak,és akkor ha a savsűrűség  és a töltöttség amúgy rendben van.

Savsűrűséget mivel lehet mérni? Egyáltalán érdemes ennyit vesződni az egésszel? Szerintem cellazárlatos az akkum, mert sem az autó, sem a töltő nem tölti fel rendesen.
Veszek egy új akksit, 'oszt csókolomsztok  hehe
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #9280 Dátum: 2012.02.07 kedd, 20:52:10 »

Savsűrűséget mivel lehet mérni? Egyáltalán érdemes ennyit vesződni az egésszel? Szerintem cellazárlatos az akkum, mert sem az autó, sem a töltő nem tölti fel rendesen.
Veszek egy új akksit, 'oszt csókolomsztok  hehe
ez a beszéd Banner power bull-t vegyél most vettem én is.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #9281 Dátum: 2012.02.07 kedd, 21:01:38 »

ez a beszéd Banner power bull-t vegyél most vettem én is.

Jó, azt veszek, de csak azért, mert Te is  eplus2 eljen
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #9282 Dátum: 2012.02.07 kedd, 21:04:20 »

Jó, azt veszek, de csak azért, mert Te is  eplus2 eljen
http://www.bannerbatterien.com/banner/produkte/batterien/power_bull/index8.php

neked jó mert fővárosi vagy nekem meg kellet rendelnem 2 nap alatt jött meg  Undecided
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #9283 Dátum: 2012.02.07 kedd, 21:12:51 »

http://www.bannerbatterien.com/banner/produkte/batterien/power_bull/index8.php

neked jó mert fővárosi vagy nekem meg kellet rendelnem 2 nap alatt jött meg  Undecided

megmondom őszintén, én a starting bull-t jobban karmolom.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #9284 Dátum: 2012.02.07 kedd, 21:17:12 »

megmondom őszintén, én a starting bull-t jobban karmolom.
a power bull erősebb meg a gyártója szerint jobb is
én is az oldalukat tanulmányoztam vásárlás elött
a kocsi tipusának alapján 2-őt ajánlott a starting bull-t és a power bull-t én a powert választottam a szám adatok alapján meg a konstrukciója miatt
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #9285 Dátum: 2012.02.07 kedd, 21:23:21 »

az időmanó jatszik vele eplus2

amúgy meg szerintem valahol megakad, megszorul, nekem is csinálta ezt az egyik órám. csere újra és azóta nincs gondom
Lehet javítani ha a pl. a nagy mánus vége nem világít? Vagy hagyjam a fenébe és inkább cseréljem majd az egész órát?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9286 Dátum: 2012.02.07 kedd, 21:24:28 »

Lehet javítani ha a pl. a nagy mánus vége nem világít? Vagy hagyjam a fenébe és inkább cseréljem majd az egész órát?
szét lehet szedni, de asszem 3500ft a bontott, annyiért én nem játszadoztam vele
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #9287 Dátum: 2012.02.07 kedd, 21:35:38 »

szét lehet szedni, de asszem 3500ft a bontott, annyiért én nem játszadoztam vele

rég volt már, hogy annyiért játszadoztak vele, mi?  hehe
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9288 Dátum: 2012.02.07 kedd, 21:36:30 »

rég volt már, hogy annyiért játszadoztak vele, mi?  hehe
olcsóbban is össze lehet hozni egy játékos délutánt/estét beka3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #9289 Dátum: 2012.02.07 kedd, 21:36:43 »

a power bull erősebb meg a gyártója szerint jobb is
én is az oldalukat tanulmányoztam vásárlás elött
a kocsi tipusának alapján 2-őt ajánlott a starting bull-t és a power bull-t én a powert választottam a szám adatok alapján meg a konstrukciója miatt

igen, ezt láttam én is, de fázok a Ca / gondozásmentes akksiktól egyelőre, a starting bull meg a hagyományos fajta.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #9290 Dátum: 2012.02.07 kedd, 21:38:17 »

olcsóbban is össze lehet hozni egy játékos délutánt/estét beka3

Kinek a pap, kinek a paplan  Wink
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9291 Dátum: 2012.02.07 kedd, 21:39:05 »

Kinek a pap, kinek a paplan  Wink
vagy a pap lánya hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #9292 Dátum: 2012.02.07 kedd, 21:45:26 »

vagy a pap lánya hehe

lenne még pár viccem erre, de ne offoljunk  nyes
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #9293 Dátum: 2012.02.07 kedd, 21:51:30 »


Mennyibe kerult? En mult het szerdan vettem 22.500-ert a Lesti Akkunal.
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.07 kedd, 21:55:13 írta francoe » Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #9294 Dátum: 2012.02.08 szerda, 04:56:42 »

Mennyibe kerult? En mult het szerdan vettem 22.500-ert a Lesti Akkunal.

28000ft volt a helyi banner képviseletnél
bakker  wow1 te jó olcsón vetted  eljen
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #9295 Dátum: 2012.02.08 szerda, 15:18:41 »

Üdv. Ma bekerültek az új izzítók a kieg. fűtésbe. A relléket is megnézettem,azok is jók! Viszont mikor el kezd dolgozni a kieg.fűtés,akkor elkez melegedni a pozitív akku saru. Ha kiveszem a 60A-os biztijét akkor nem melegszik a saru. Ha visszatemem hallani a motor hangján,hogy ismét dolgozik,az akku saru pedig ismét melegszik. Ez normális jelenség?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #9296 Dátum: 2012.02.08 szerda, 15:31:45 »

Üdv. Ma bekerültek az új izzítók a kieg. fűtésbe. A relléket is megnézettem,azok is jók! Viszont mikor el kezd dolgozni a kieg.fűtés,akkor elkez melegedni a pozitív akku saru. Ha kiveszem a 60A-os biztijét akkor nem melegszik a saru. Ha visszatemem hallani a motor hangján,hogy ismét dolgozik,az akku saru pedig ismét melegszik. Ez normális jelenség?
gyári a kieged?
mind a három cserélve van és be is van kötve?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #9297 Dátum: 2012.02.08 szerda, 15:35:38 »

Üdv. Ma bekerültek az új izzítók a kieg. fűtésbe. A relléket is megnézettem,azok is jók! Viszont mikor el kezd dolgozni a kieg.fűtés,akkor elkez melegedni a pozitív akku saru. Ha kiveszem a 60A-os biztijét akkor nem melegszik a saru. Ha visszatemem hallani a motor hangján,hogy ismét dolgozik,az akku saru pedig ismét melegszik. Ez normális jelenség?

Jópár ampert felvesz, attól meg melegedhet a drót, az eddig rendben van. De az nincs rendben, hogy ezt az áramot ezek szerint az akksiból veszi fel. Mérj feszültséget, és ha van lakatfogód, akkor a melegedő akksipóluson áramot is. Lehet, hogy nem 100-as a generátorod.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #9298 Dátum: 2012.02.08 szerda, 15:40:52 »

gyári a kieged?
mind a három cserélve van és be is van kötve?
Igen gyári, és mind a három cserélve lett, és be is vannak kötve.
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #9299 Dátum: 2012.02.08 szerda, 15:44:06 »

Igen gyári, és mind a három cserélve lett, és be is vannak kötve.
akkor tényleg igaza van Endinek, áramerősséget kéne mérni, persze előtte érdemes lecsekkolni az akkun a feszültséget, hogy tölt-e rendesen a generátorod.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Oldalak: 1 ... 179 180 181 182 183 184 185 [186] 187 188 189 190 191 192 193 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.