Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.02 kedd, 08:39:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 175 176 177 178 179 180 181 [182] 183 184 185 186 187 188 189 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10557978 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #9050 Dátum: 2012.01.28 szombat, 23:24:19 »

Na más téma...kiegészitő fűtés.  falbav  kicsit fikázok akit zavar ne olvassa tovább.
vettem bele uj gyertyákat mondom ma reggel megcsinálom, emelőre ráállok felemel...Y-nál vizcsövet lehúzom mondom akkor fagyállót is cserélek, ablakmosó szivattyút is kicseréltem mert berottyant (nyár óta várja a kesztyűtartóban eplus2)...hát nem vagyok kis darab de nem tudtam megmozditani se a gyertyákat sehogy semmivel úgy belerohadt...
Kevéske "K" anyázás után mondom leszedem és satuba befogva majd kitekerem....aha....hát azt az ökröt b@zdmeg amelyik úgy tervezte meg hogy a padlólemezen átmenő csavarral fogatja be ami úgy elforog mint a sz@r. Arra biztos nem gondolt hogy nincs 2,5m-es kezem hogy ellen fogjak a csavarnak, más meg nem volt a közelben, meg a tököm szedi fel a padlókárpitot is...persze kifelé engedett azért annyit hogy mivel nem tudsz ellenfogni kajak lötyög az egész.
Na itt fejezte be végleg nálam a pályafutását ez az ipari hulladék f@shalom gyorskötözővel odahúztam azt rohadjon szét ott a helyén....igy marad 3 zsir uj gyetyám is bele ha valakit érdekel. 1500ft a három dobozában.
Örülök hogy ezt kiadhattam magamból.... eplus2
Na látod, ha nem lenne ez a fórum még lélekbúvárra is költhetnél...aki azzal kezdené, hogy "akarsz róla beszélni?" nyes
Naplózva
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #9051 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 07:16:16 »

szerintem felesleges a benyásba ekkora akksit venni.
az autót ilyen akksival vettem http://www.nagyauto.hu/alkatresz-ford-akkumulator-43ah-t518.html és 6 éves volt tavaly télen amikor elkezdett gyengélkedni. mivel épp a második lurkó születése körül kezdett gyengélkedni nem akartam bizonytalan akkuval hagyni az autót mert ugyebár ha menni kell akkor pont nem indult volna, így vettem ilyet bele http://www.nagyauto.hu/alkatresz-motorcraft-akkumulator-58ah-t419.html és ez szerintem bőven elég.
ha a 43Ah akku 6 évig bírta akkor az 58Ah bőven elég.

 worship worship
Naplózva
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #9052 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 10:36:28 »

Hogyan tudom a kormányoszlopról levenni a rádió irányítóegységét?Mert csak így vehető le az alatta lévő műanyag takaróburkolat.
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1611



« Új hozzászólás #9053 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 10:55:23 »

Hogyan tudom a kormányoszlopról levenni a rádió irányítóegységét?Mert csak így vehető le az alatta lévő műanyag takaróburkolat.
http://mondeo.hu/index.php?topic=4900.0 - a linkelt PDF-ben van róla kép. A hátulján lévő kis műanyagpöcköt kell óvatosan visszanyomni és akkor lejön. Például egy kisebb csavarhúzóval.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #9054 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 11:40:08 »

sziasztok,

erdeklodnek hogy tud e valaki infot a szelvedo futesrol!
Atlag napokon mukodik az elso es hatso(legalabb is vilagitanak a kapcsolok!)
maikor hideg van kb 4C-alatt a hatsot be tudom kapcsolni(vilagitva marad a kapcsolo es latom a parat oldja..)
                                         az elsot ha bekapcsolom villan egyet a lampacska es nem kapcosl be!

ha le van fagyva ugyan ez a szitu van..   Ha a homerseklet kb 5-7 fok felett van akkor mukodik a reggeli inditas soran mind ketto...


Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9055 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 14:14:02 »

worship worship
Szerintem meg nem fölösleges nagyobbat venni abból baj nem lesz de ha kisebb abból igen.Sosem vennék ilyen kicsit bele.De te tudod.Mi csak a véleményt mondtuk el.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #9056 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 14:42:57 »

Nem mondható,hogy kínzom mert csak a lámpát szoktam használni meg amikor elérte az üzemit akkor ráadom a fűtést 3-4-es fokozaton.Azt viszont nem tudom, hogy rendjén van-e amikor bekapcsolom a fűtést akkor rögtön kapcsol a hűtő ventilátorom is.De minek amikor a fűtés megy, nem a klíma.

Szia! Lehet, hogy össze van égve a csatlakozója, tipikus hiba.
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9057 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 15:10:31 »

Szia! Lehet, hogy össze van égve a csatlakozója, tipikus hiba.

Úgy tudom,hogy a facelift előttieknél ez normális.Nekem is ilyen.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #9058 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 15:17:50 »

Úgy tudom,hogy a facelift előttieknél ez normális.Nekem is ilyen.


Volt itt már erről szó, valaki írta, hogy a facelift előtti automata klímából is három, különböző logika
szerint működő van a kompresszor aktiválását tekintve. De alapvetően szerintem az igaz, hogy a hűtőventilátort
csak akkor járatja, amikor a kompresszor is dolgozik.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #9059 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 16:06:03 »

sziasztok,

erdeklodnek hogy tud e valaki infot a szelvedo futesrol!
Atlag napokon mukodik az elso es hatso(legalabb is vilagitanak a kapcsolok!)
maikor hideg van kb 4C-alatt a hatsot be tudom kapcsolni(vilagitva marad a kapcsolo es latom a parat oldja..)
                                         az elsot ha bekapcsolom villan egyet a lampacska es nem kapcosl be!

ha le van fagyva ugyan ez a szitu van..   Ha a homerseklet kb 5-7 fok felett van akkor mukodik a reggeli inditas soran mind ketto...



sokat akar a szarka....! vigyor3 persze nem te,hanem az elektromos hálózatod!
Olvasgasd! Wink wave
http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #9060 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 16:14:34 »

Hello!
Keresnék zárjavítás ügyében valakit,aki meg tudná oldani a "szokásos" problémát(kombi MK3):
Csomagtér ajtó eddig belülről nyitható volt,most már nem működik,se a hátsó nyitó,kulcsról nyílik csak,
és néha nyitogatja többször is magától...
Kezd nagyon idegesíteni a dolog,néha indítás után magától kinyitja a hátsó ajtót.
Ha valaki átnézné,beszerezném ami kell(vagy ha tud alkatrészt az is jó).
Budapest vagy Pest megye.
Köszi
Üdv
vegyél kapcsolót a cromaxnál!
Vagy csináld magad! Wink
http://mondeo.hu/index.php?topic=5061.0

De ezen kívül lehet még szakadás a kábelkötegben a zsanéroknál,ahol az átvezető bevezeti a kábeleket a kasztniba!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90



E-mail
« Új hozzászólás #9061 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 16:58:37 »

Sziasztok!

Én is az első szélvédő fűtésével bajlódom. Hál' istennek nem áll a kocsi a szabadban és eddig nem volt rá szükségem. Viszont ha hétvégére elutazom nem mindig tud garázsban aludni a mondi.Smiley
A jelenség a következő: szélvédők lefagyva, kocsi indít, első-hátsó fűtés bekapcsol. Hátsóról lefűti az elő meg úgy marad, de a lámpa visszajelez hogy működik és kb /itt a korábbiakban leírtaknak megfelelően/ 10 perc után kikapcsol.
Próbáltam visszaolvasni a fórum. ill az előbbi linken, de nem találtam az én problémámnak megfelelő hibát.
Van ötletetek hogy mi lehet a hiba? Vagy hogy hol keressem?

Köszönöm!

Tamás
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #9062 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 17:04:48 »

Sziasztok!

Én is az első szélvédő fűtésével bajlódom. Hál' istennek nem áll a kocsi a szabadban és eddig nem volt rá szükségem. Viszont ha hétvégére elutazom nem mindig tud garázsban aludni a mondi.Smiley
A jelenség a következő: szélvédők lefagyva, kocsi indít, első-hátsó fűtés bekapcsol. Hátsóról lefűti az elő meg úgy marad, de a lámpa visszajelez hogy működik és kb /itt a korábbiakban leírtaknak megfelelően/ 10 perc után kikapcsol.
Próbáltam visszaolvasni a fórum. ill az előbbi linken, de nem találtam az én problémámnak megfelelő hibát.
Van ötletetek hogy mi lehet a hiba? Vagy hogy hol keressem?

Köszönöm!

Tamás
próbáld úgy ki,hogy nem kapcsolsz be az elsőn kívül semmi mást!Sem a hátsót,sem az ülést sem semmit!Ha így műkszik,akkor erről van szó nálad is: http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0  ...tehát tök normál!
Ha meg nem,akkor hiba van.de először mindig a teszt! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #9063 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 18:16:53 »

http://mondeo.hu/index.php?topic=4900.0 - a linkelt PDF-ben van róla kép. A hátulján lévő kis műanyagpöcköt kell óvatosan visszanyomni és akkor lejön. Például egy kisebb csavarhúzóval.
  KÖSZI AZ INFÓT!!!!!!
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90



E-mail
« Új hozzászólás #9064 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 18:59:46 »

Ok! Tesztelem. Ha úgy sem megy jelentkezem újra.
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90



E-mail
« Új hozzászólás #9065 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 22:17:03 »

próbáld úgy ki,hogy nem kapcsolsz be az elsőn kívül semmi mást!Sem a hátsót,sem az ülést sem semmit!Ha így műkszik,akkor erről van szó nálad is: http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0  ...tehát tök normál!
Ha meg nem,akkor hiba van.de először mindig a teszt! vigyor3

Kipróbáltam a dolgot. Semmi sem történt.
Mindent lekapcsoltam /radio, ülésfűtés, venti.../, de nem kezdett el működni.
Kb 5 perc után ráadtam a hátsót 1/2 perc és húzta a csíkot.
Szerinted merre induljak el?
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9066 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 22:46:10 »

Kipróbáltam a dolgot. Semmi sem történt.
Mindent lekapcsoltam /radio, ülésfűtés, venti.../, de nem kezdett el működni.
Kb 5 perc után ráadtam a hátsót 1/2 perc és húzta a csíkot.
Szerinted merre induljak el?
Biztosíték,csatlakozók rendben és a kapcsoló is ok?Ha ég a visszajelző rajta attól kapcsol is.Huh??
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9067 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 22:51:53 »

Biztosíték,csatlakozók rendben és a kapcsoló is ok?Ha ég a visszajelző rajta attól kapcsol is.Huh??
Én is ezen gondolkoztam...attól mert visszajelzi a kapcsolón, hogy be van kapcsolva mindenképpen kapcsolja? Biztosíték ha ki lenne égve akkor is visszajelezne?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9068 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 22:52:24 »

Én is ezen gondolkoztam...attól mert visszajelzi a kapcsolón, hogy be van kapcsolva mindenképpen kapcsolja? Biztosíték ha ki lenne égve akkor is visszajelezne?
ha a gemből kapja a visszajelző jelet, akkor igen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9069 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 00:28:51 »

Kipróbáltam a dolgot. Semmi sem történt.
Mindent lekapcsoltam /radio, ülésfűtés, venti.../, de nem kezdett el működni.
Kb 5 perc után ráadtam a hátsót 1/2 perc és húzta a csíkot.
Szerinted merre induljak el?

Mindig ezt szoktuk kérdezni... az aksid hogy van? Mert ha teszem azt nagyon lemerül, és indítózás után tölti, mint a meszes, akkor lehet, hogy a védelem kapcsolja le.
Vagy a generátor nem tud eleget leadni. Először próbáld ki azt, hogy reggel, indulás előtt belépsz az info menübe. Megnézed, hány volt az aksi. Nézed indítózás alatt, majd közvetlen azután, hogy beindult a motor, és pár perc múlva. Majd kapcsold be a szélvédőfűtést, és nézd meg, mi történik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90



E-mail
« Új hozzászólás #9070 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 06:10:33 »

Biztosíték,csatlakozók rendben és a kapcsoló is ok?Ha ég a visszajelző rajta attól kapcsol is.Huh??

Melyik a biztosítéka?
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90



E-mail
« Új hozzászólás #9071 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 06:15:46 »

Mindig ezt szoktuk kérdezni... az aksid hogy van? Mert ha teszem azt nagyon lemerül, és indítózás után tölti, mint a meszes, akkor lehet, hogy a védelem kapcsolja le.
Vagy a generátor nem tud eleget leadni. Először próbáld ki azt, hogy reggel, indulás előtt belépsz az info menübe. Megnézed, hány volt az aksi. Nézed indítózás alatt, majd közvetlen azután, hogy beindult a motor, és pár perc múlva. Majd kapcsold be a szélvédőfűtést, és nézd meg, mi történik.

Infomenü? Merre és hogy tudok oda belépni? Van róla itt valahol leírás?
Bocsánat hogy ennyit kérdezek, de viszonylag új vagyok ford témában és eddig nem kellett ilyenekkel foglalkoznom.
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #9072 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 07:11:07 »

Melyik a biztosítéka?

Az első szélvédő fűtés biztosítéka F11 30A(bal oldal) F13 30A(jobb oldal).
Szélvédő fűtés időrelé 2

Naplózva
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #9073 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 07:15:00 »

Ezt el.Épp múltkor valaki benzineshez kérdezte milyet vegyen,Én 74AH-nál kisebbet nemjavasoltam neki.Off autóm benzines ilyen volt benne.Egyszer vettem bele kixebbet és 1 év és kuka persze volt benne sok állás.Itt a fórumon már tavaly is valaki ilyen kis aksival küzdött és berakta a nagyobbat és azóta jó.

Ma reggelre kiderítettem,hogy az utólagosan beépített riasztó szívja le az aksimat. falbav
Naplózva
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90



E-mail
« Új hozzászólás #9074 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 08:45:55 »

Mindig ezt szoktuk kérdezni... az aksid hogy van? Mert ha teszem azt nagyon lemerül, és indítózás után tölti, mint a meszes, akkor lehet, hogy a védelem kapcsolja le.
Vagy a generátor nem tud eleget leadni. Először próbáld ki azt, hogy reggel, indulás előtt belépsz az info menübe. Megnézed, hány volt az aksi. Nézed indítózás alatt, majd közvetlen azután, hogy beindult a motor, és pár perc múlva. Majd kapcsold be a szélvédőfűtést, és nézd meg, mi történik.

Utána olvastam itt forumon az info centernek.
Indítás előtt 11,9 (ventit elfelejtettem kikapcsolni), ketyegve 14,2.
Az most nekem jó?
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90



E-mail
« Új hozzászólás #9075 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 08:47:15 »

Az első szélvédő fűtés biztosítéka F11 30A(bal oldal) F13 30A(jobb oldal).
Szélvédő fűtés időrelé 2


Megnézem azt is.
Köszönom!
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9076 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 09:29:10 »

Utána olvastam itt forumon az info centernek.
Indítás előtt 11,9 (ventit elfelejtettem kikapcsolni), ketyegve 14,2.
Az most nekem jó?

A generátor tölt. A 11,9 akár jó is lehet, azt kéne tudni, mennyi akkor, amikor teker. Nem itt lesz a gond, de azért nézzük csak meg.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mondi_18
Vendég
« Új hozzászólás #9077 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 11:10:23 »

Sziasztok!

Problémám a következő. A központi zárral van gondom.
A bal első ajtót kulccsal nyitva-zárva minden rendben működik (bezár-kinyit minden ajtó).
De, ha a távirányítót használom, akkor minden ajtó bezár-kinyit, csaka a vezetőoldali ajtó nem.
Mi lehet a gond? cserélni kell a bal első ajtóban a kp. zárat?
Várom az ötleteket.

üdv:
Roland
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #9078 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 13:26:52 »

A bosch és a varta is ugyanazokat az akkukat használja, csak más címkével, legalábbis a prémium minőségnél biztosan.
A bosch S5 85Ah/800A akkumulátorom pl megegyezik TISLER ugyanilyen paraméterekkel rendelkező Vartájával...csak a címke más, de a minősége olyan, hogy ahhoz mind a két cég merte a nevét adni!!! eljen

Mivel ugyanarról a cégről van szó, ez kevéssé meglepő. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #9079 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 13:54:30 »

Mivel ugyanarról a cégről van szó, ez kevéssé meglepő. Smiley

AndyA
Ugyanaz a cég?... vigyor3
Mind a két cég a Johnson Controls-tól veszi az akkukat eladásra.....
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #9080 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 14:30:59 »

Ugyanaz a cég?... vigyor3
Mind a két cég a Johnson Controls-tól veszi az akkukat eladásra.....

Én konkrétan a Boschtól vettem anno Varta ceruzaakksikat. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #9081 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 17:37:58 »

Sziasztok. Nyugalmi állapotban hány V-nak kell lenni az akksiban?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9082 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 17:51:52 »

Sziasztok. Nyugalmi állapotban hány V-nak kell lenni az akksiban?

12 felett. Mondjuk 12,5V
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #9083 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 18:02:22 »

12 felett. Mondjuk 12,5V
Köszönöm!  worship
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9084 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 20:20:13 »

Sziasztok!

Problémám a következő. A központi zárral van gondom.
A bal első ajtót kulccsal nyitva-zárva minden rendben működik (bezár-kinyit minden ajtó).
De, ha a távirányítót használom, akkor minden ajtó bezár-kinyit, csaka a vezetőoldali ajtó nem.
Mi lehet a gond? cserélni kell a bal első ajtóban a kp. zárat?
Várom az ötleteket.

üdv:
Roland
Mégmielőtt cseréled:próbáld meg a zárat befújni WD-40-el vedd ki a 3. csavart és fújd be.Továbbá a bal első ajtónál vedd le a vastag kábel köteget csavaros és az érintkezőket szintén fújd be ezek szoktak segíteni.Ha nem akkor cseréld.A vezeték érintkezőjét mikor vissza teszed akkor utána újra kell programozni az ablak automata felhúzását.Új zár 35 körül van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90



E-mail
« Új hozzászólás #9085 Dátum: 2012.01.30 hétfő, 23:12:41 »

A generátor tölt. A 11,9 akár jó is lehet, azt kéne tudni, mennyi akkor, amikor teker. Nem itt lesz a gond, de azért nézzük csak meg.
Szerinted merre induljak tovább?
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #9086 Dátum: 2012.01.31 kedd, 07:40:20 »

Szerinted merre induljak tovább?
szerintem voltmérő elő, hozzál magaddal még egy embert, egyikőtök méricskél indítózásnál, majd eredményt kielemez.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9087 Dátum: 2012.01.31 kedd, 09:03:42 »

Szerinted merre induljak tovább?

Az info menüben meg tudod nézni indítózás alatt a feszültséget.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #9088 Dátum: 2012.01.31 kedd, 09:17:17 »

Az info menüben meg tudod nézni indítózás alatt a feszültséget.
és akkor hova teszi azt az embert, akit magával hozott méricskélni?  vigyor3
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9089 Dátum: 2012.01.31 kedd, 10:21:18 »

és akkor hova teszi azt az embert, akit magával hozott méricskélni?  vigyor3

Elküldi pálinkáért   vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
M.Márk
Vendég
« Új hozzászólás #9090 Dátum: 2012.01.31 kedd, 11:36:45 »

Bocs az offért.Mindjárt törlöm is.

Szerintetek tönkre megy ha egy 3v-al működő tejhabosító tönkrement hálózati csatlakozóját egy 5v-os ra cserélem.
/Mert az van itthon/

Szerintem egy pár percig dolgozni fog mint atom aztán leég  nyes nyes
Naplózva
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90



E-mail
« Új hozzászólás #9091 Dátum: 2012.01.31 kedd, 14:59:43 »


Elküldi pálinkáért   vigyor3
Pálinka melett jönnének ki érdekes mérések szerintem. Smiley
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90



E-mail
« Új hozzászólás #9092 Dátum: 2012.01.31 kedd, 15:06:58 »

Az info menüben meg tudod nézni indítózás alatt a feszültséget.

Egy esetleges feltételezés. Hehet e hogy valami csatit a műszerfal mélyén nem dugtak össze, de a visszajelző és a kapcsoló működik csak a fűtőszál nem melegít?
Merthogy tudom hogy az autó teleibe volt újva. Gondolom ez járt egy szélvédő kivéttel és hogy ott nem e hagytak ki valamit a szakik /egyébkét gyári ford-ba lett csinálva/, mert ügy ők is csak emberek.
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9093 Dátum: 2012.01.31 kedd, 16:37:03 »

Egy esetleges feltételezés. Hehet e hogy valami csatit a műszerfal mélyén nem dugtak össze, de a visszajelző és a kapcsoló működik csak a fűtőszál nem melegít?
Merthogy tudom hogy az autó teleibe volt újva. Gondolom ez járt egy szélvédő kivéttel és hogy ott nem e hagytak ki valamit a szakik /egyébkét gyári ford-ba lett csinálva/, mert ügy ők is csak emberek.

Bocsesz... összekevertelek a másik sráccal. Szóval neked egyáltalán nem műxik az első szélvédőfűtés... semmilyen körülmény között?
Ha így van, nézd meg, fűtött-e egyáltalán. Látnod kell a vékony szálakat. Ha igen, nézd meg a biztosítékot.
A szélvédő valami 70A-ert húz. Ha bekapcsolod, egy picit látszik a világító izzókon, hogy leesett a feszültség.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #9094 Dátum: 2012.01.31 kedd, 18:55:57 »

Előhoztuk a valódi pillanatnyi fogyasztást a fedélzeti computeren. eplus2
Elég ijesztőeket tud mutatni. Undecided
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9095 Dátum: 2012.01.31 kedd, 19:00:49 »

Előhoztuk a valódi pillanatnyi fogyasztást a fedélzeti computeren. eplus2
Elég ijesztőeket tud mutatni. Undecided
és megmaradt a chip??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9096 Dátum: 2012.01.31 kedd, 19:01:19 »

Előhoztuk a valódi pillanatnyi fogyasztást a fedélzeti computeren. eplus2
Elég ijesztőeket tud mutatni. Undecided
hohóóóóó vigyor3 1.4-es itthon 1-2-3 simán írkál 35-40l/100km-on! Persze ha én hajtom és ilyenkor egyértelműen padlógázon  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #9097 Dátum: 2012.01.31 kedd, 19:12:58 »

hohóóóóó vigyor3 1.4-es itthon 1-2-3 simán írkál 35-40l/100km-on! Persze ha én hajtom és ilyenkor egyértelműen padlógázon  eplus2
a tied is mutatna akár 63litert is egy keményebb megmozduláskor!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #9098 Dátum: 2012.01.31 kedd, 19:15:56 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem volna, hogy a kocsim Ford 6000CD fejegységgel van gyárilag ellátva, de vajon ez most egy sima CD-s vagy Mp3as fej!? Illetve volt hogy olvastam, bár külföldiül, igy nem igazán értettem, hogy ez CD váltó? Vagyis ott olyat láttam, hogy 6 CD-t tud kezelni ez a fej! Igaz ez vagy csak egyet és azt is simán csak CD-t!? Köszi elöre is!
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48471



« Új hozzászólás #9099 Dátum: 2012.01.31 kedd, 19:18:14 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem volna, hogy a kocsim Ford 6000CD fejegységgel van gyárilag ellátva, de vajon ez most egy sima CD-s vagy Mp3as fej!? Illetve volt hogy olvastam, bár külföldiül, igy nem igazán értettem, hogy ez CD váltó? Vagyis ott olyat láttam, hogy 6 CD-t tud kezelni ez a fej! Igaz ez vagy csak egyet és azt is simán csak CD-t!? Köszi elöre is!
ha tudna mp3at,rá lenne írva jól láthatóan.Ha nincs,nem tudja!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 175 176 177 178 179 180 181 [182] 183 184 185 186 187 188 189 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.