Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 03:00:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 317 318 319 320 321 322 323 [324] 325 326 327 328 329 330 331 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11192555 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
DJK111
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 325



E-mail
« Új hozzászólás #16150 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 13:00:45 »

Jut eszembe..  nyes

Tudja valaki, hogy a gyárilag beépített PDC csipogója hol van elhelyezve (magyarul hol csipog)?  wow1
Naplózva

2012 MK4 2.0 TDCi 163LE PowerShift Titanium-Luxury
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #16151 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 13:05:14 »

Köszönöm!
Valószínűleg állítás lesz belőle.Az egyiket megtaláltam a bal hátsó keréknél,erre nem reagál.
Másik szenzor a bal első keréknél van,de le sem sz..ja.Viszont,ha már van motor a lámpákban,nem lehet kézi magasságállításúra átalakítani?
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
DJK111
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 325



E-mail
« Új hozzászólás #16152 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 13:12:22 »

Másik szenzor a bal első keréknél van,de le sem sz..ja.Viszont,ha már van motor a lámpákban,nem lehet kézi magasságállításúra átalakítani?

Valószínűleg megoldható, egy magasságállítós világításkapcsoló (ami a sima halogénes mondeokhoz is van) kell hozzá első körben, meg némi villamosság szerelés.

De így viszont nem szabályos (xenon + kézi magasságállítás), mostanában szeretik ezt is figyelni műszakin, meg rutin ellenőrzéskor.
Naplózva

2012 MK4 2.0 TDCi 163LE PowerShift Titanium-Luxury
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #16153 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 13:16:50 »

Szerintem a lengőkarokon elhelyezett szintezőket (jeladókat) nem lehet szabályozni, legalábbis én láttam őket kiszerelve és nincs rajtuk állítási lehetőség. Az én xenonom is "hivatalos" értékre van állítva autóvillamossági szerviz által, de eléggé lefelé világít így, nekem is ez a bajom...  hehe

Azt kell csinálni ha valakinek a hivatalos beállítás nem felel meg, hogy a lámpákon torx-al picit állítani felfelé.  wave
Igen,egy kis zárt dobozka,megpróbáltam mérni,de nem változott ,legalább is ohm méréssel.állítok a lámpákon,mert ez a kb.15 m tompított nagyon közeli,majd este megnézem,hogy mos milyen,nem akarok vakítani sem.
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16154 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 13:17:20 »

... a lámpákon torx-al picit állítani felfelé.  wave
3,5 fordulatot.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
DJK111
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 325



E-mail
« Új hozzászólás #16155 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 13:22:47 »

Igen,egy kis zárt dobozka,megpróbáltam mérni,de nem változott ,legalább is ohm méréssel.állítok a lámpákon,mert ez a kb.15 m tompított nagyon közeli,majd este megnézem,hogy mos milyen,nem akarok vakítani sem.


Gyári xenon van benne? Régóta megvan az autó? Mert, bár úgy tűnik mindenkinek ilyen, de azért lehet, hogy valami hiba van, nem zárható ki.
Naplózva

2012 MK4 2.0 TDCi 163LE PowerShift Titanium-Luxury
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #16156 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 13:26:13 »

Valószínűleg megoldható, egy magasságállítós világításkapcsoló (ami a sima halogénes mondeokhoz is van) kell hozzá első körben, meg némi villamosság szerelés.

De így viszont nem szabályos (xenon + kézi magasságállítás), mostanában szeretik ezt is figyelni műszakin, meg rutin ellenőrzéskor.
akkor inkább nem.Inkább beállítom,hogy lássak én is,meg más is oszt jó van.
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #16157 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 13:31:42 »


Gyári xenon van benne? Régóta megvan az autó? Mert, bár úgy tűnik mindenkinek ilyen, de azért lehet, hogy valami hiba van, nem zárható ki.
Igen gyári xenonos.Annyira nem rég van meg,hogy tegnap mentem vele először este.Valaki írta itt,de nem találtam meg,hogy a jól működő lámpája
másnapra az orra elé világított,ott is a szabályzás szált el,mint nekem valószínűleg.
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
DJK111
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 325



E-mail
« Új hozzászólás #16158 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 13:38:10 »

Igen gyári xenonos.Annyira nem rég van meg,hogy tegnap mentem vele először este.Valaki írta itt,de nem találtam meg,hogy a jól működő lámpája
másnapra az orra elé világított,ott is a szabályzás szált el,mint nekem valószínűleg.

Ha jól tudom lehet a szintezőket "resetelni", szerintem érdemes megcsinálni, hogy pontosan hogyan kell azt HZsolt92-től érdemes megkérdezni. Ezt a sort most Tőle idézem:

"felkapcsolod a lámpát, vársz félpercet, beültök hárman hátra, utána lekapcsoljátok a lámpát, vártok megint félpercet, és újra visszakapcsolod. közben nem szálltok ki"

Én még nem próbáltam, de szerintem érdemes...  wave
Naplózva

2012 MK4 2.0 TDCi 163LE PowerShift Titanium-Luxury
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #16159 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 13:57:14 »

Ha jól tudom lehet a szintezőket "resetelni", szerintem érdemes megcsinálni, hogy pontosan hogyan kell azt HZsolt92-től érdemes megkérdezni. Ezt a sort most Tőle idézem:

"felkapcsolod a lámpát, vársz félpercet, beültök hárman hátra, utána lekapcsoljátok a lámpát, vártok megint félpercet, és újra visszakapcsolod. közben nem szálltok ki"

Én még nem próbáltam, de szerintem érdemes...  wave
Egy próbát megér.Köszönöm!
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #16160 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 14:09:29 »

Köszönöm!
Valószínűleg állítás lesz belőle.Az egyiket megtaláltam a bal hátsó keréknél,erre nem reagál.

Ha kézzel állítod be, csak akkor állítsd, ha jár a motor, és felkapcsolod a világítást. Ne járj úgy ahogy én. Gondoltam -miután beállítottam- egy fordulatot még tekerek lefelé és akkor lesz tuti. De ezután felkapcsolásnál, már nem ott volt a magasság, amit tudott (gyújtáson beállított) és alaphelyzetbe állt. A földre világított. De létezik olyan is, hogy a felső max állásba viszi. Tehát ne finomíts rajt lekapcsolt állapotban.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.05 vasárnap, 14:11:25 írta breakbeat » Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #16161 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 15:17:56 »

Ha kézzel állítod be, csak akkor állítsd, ha jár a motor, és felkapcsolod a világítást. Ne járj úgy ahogy én. Gondoltam -miután beállítottam- egy fordulatot még tekerek lefelé és akkor lesz tuti. De ezután felkapcsolásnál, már nem ott volt a magasság, amit tudott (gyújtáson beállított) és alaphelyzetbe állt. A földre világított. De létezik olyan is, hogy a felső max állásba viszi. Tehát ne finomíts rajt lekapcsolt állapotban.  wave
Járó motornál állítottam,már csak az akku miatt is.Remélem jó lesz.
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
rugo82
Vendég
« Új hozzászólás #16162 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 16:24:28 »

Tojás alakú a kulcs?(ird ki a kocsid paramétereit évjárat stb)
Hello!
Igen,tojás alaku.2002-es a mondeo,2.0 Tdci motorral.
Naplózva
karirulez
Vendég
« Új hozzászólás #16163 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 20:12:05 »

ötlet valaki?

sziasztok,
bejött a meleg, elkezdtem használni a légkondit és azt vettem észre, hogy a sofőr ülés irányába nem fúj olyan hideget, mint az anyósülés felé sem akkor ha felfelé a szélvédőre irányítom a levegőt, sem akkor ha magam felé irányítom.
miért lehet ez, hogy a középkonzoltól jobbra fújja a hideget, balra viszont kevésbé?
valakinek valami ötlet?
üdv
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16164 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 20:24:18 »

ötlet valaki?


Az a baj, hogy nem igazán életszerű ahogyan leírod.
Tudtommal nincs kétzónás fűtés/klíma az mk3-ban, főleg nem 2002-ben. Így még ez sem jöhet szóba.
Pl. a középső szellőzőrácsok egy közös csatornából kapják a levegőt, így elképzelhetetlen, hogy egyik oldalon hideg, míg a másik oldalon meleget fújjon.

Ha valahol egyik terelőlapát nem zár tökéletesen, akkor az egész csatornába jut továbbra is a meleg vagy a hideg.
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.05 vasárnap, 20:26:06 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
karirulez
Vendég
« Új hozzászólás #16165 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 20:52:02 »

Az a baj, hogy nem igazán életszerű ahogyan leírod.
Tudtommal nincs kétzónás fűtés/klíma az mk3-ban, főleg nem 2002-ben. Így még ez sem jöhet szóba.
Pl. a középső szellőzőrácsok egy közös csatornából kapják a levegőt, így elképzelhetetlen, hogy egyik oldalon hideg, míg a másik oldalon meleget fújjon.

Ha valahol egyik terelőlapát nem zár tökéletesen, akkor az egész csatornába jut továbbra is a meleg vagy a hideg.

azt hittem, hogy külön terelőlapátok vannak jobbra és balra és az egyik elakadt vagy beállt a motor, de ezek szerint a hiba az én fejemben van Smiley
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #16166 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 20:58:38 »

azt hittem, hogy külön terelőlapátok vannak jobbra és balra és az egyik elakadt vagy beállt a motor, de ezek szerint a hiba az én fejemben van Smiley

Nem, nem a te fejedben van. Másnak is csinál(t) ilyet. A klímatöltésen kívül nem tudom mi a megoldás.  nemtudom
Naplózva
karirulez
Vendég
« Új hozzászólás #16167 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 21:26:06 »

Nem, nem a te fejedben van. Másnak is csinál(t) ilyet. A klímatöltésen kívül nem tudom mi a megoldás.  nemtudom

klímatöltést Bp-en hol érdemes? mennyibe kerül kb?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16168 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 21:35:00 »

klímatöltést Bp-en hol érdemes? mennyibe kerül kb?

Nálunk csinálok, de a 11-ből messze van a 15. ker
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #16169 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 00:11:56 »

klímatöltést Bp-en hol érdemes? mennyibe kerül kb?

Valaki a Norauto-t ajánlgatta tavaly Budaörsön, azt hiszem a teszkó környékén.

de pont most írt egy másikról a fórumtárs:

http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg777229#msg777229
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.06 hétfő, 00:16:28 írta Mad-V » Naplózva
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #16170 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 19:17:55 »

sziasztok!van valakinek ötlete hogy mitöl gyengülhetett a fütésem?

Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16171 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 20:19:32 »

sziasztok!van valakinek ötlete hogy mitöl gyengülhetett a fütésem?



- Hűtőfolyadék nem kevés?
- Fűtésállító motor/lapát mozog rendesen, végállásba is?
- Fel van tekerve a fűtés? Klíma nincs bekapcsolva? Smiley
- Elromolhatott a vezérlő
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #16172 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 20:20:55 »

sziasztok!van valakinek ötlete hogy mitöl gyengülhetett a fütésem?



Nem csak azérzet változott?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Kriel6
Vendég
« Új hozzászólás #16173 Dátum: 2013.05.07 kedd, 09:53:54 »

Sziasztok,
tud valaki segíteni? A 2007/3 havi 3-as Mondeom turbó feltöltő vezérlő (elektronika) megadta magát. Nem akarok első körben turbót cserélni. Már ki lett tisztítva de továbbra is sokszor letilt. Tudom hogy valaki Veszprémben javít ilyet de nem tudom az elérhetőségét. Budai vagyok ha közelebb van erre szerelő az se baj.
köszi: Kriel6
Naplózva
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #16174 Dátum: 2013.05.07 kedd, 12:49:15 »

Nem csak azérzet változott?
még az is lehet. nyes
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #16175 Dátum: 2013.05.07 kedd, 12:51:09 »

- Hűtőfolyadék nem kevés?
- Fűtésállító motor/lapát mozog rendesen, végállásba is?
- Fel van tekerve a fűtés? Klíma nincs bekapcsolva? Smiley
- Elromolhatott a vezérlő
pollenszürö??egy cimbinek attol gyengült.kicserélte és megjavult.
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16176 Dátum: 2013.05.07 kedd, 12:54:32 »

pollenszürö??egy cimbinek attol gyengült.kicserélte és megjavult.

Hasonló a dolog, de attól nem gyengül a fűtés csak kevesebb a beáramló levegő!
Ez esetben úgy érdemes leírni a jelenséget, hogy max állásban is alig fúj levegőt.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
jaxi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 200


E-mail
« Új hozzászólás #16177 Dátum: 2013.05.07 kedd, 13:55:11 »

Sziasztok,
tud valaki segíteni? A 2007/3 havi 3-as Mondeom turbó feltöltő vezérlő (elektronika) megadta magát. Nem akarok első körben turbót cserélni. Már ki lett tisztítva de továbbra is sokszor letilt. Tudom hogy valaki Veszprémben javít ilyet de nem tudom az elérhetőségét. Budai vagyok ha közelebb van erre szerelő az se baj.
köszi: Kriel6

                                           Szia!
                              Nekem is ugyan ez volt a diagnózis turbótisztítás után. Az elektronika mozgató karját vedd le a turbóról, és indításnál figyeld,hogy mozdul e a kar.
                              Ha igen akkor jó esély van rá ,hogy azt is csak ki kell tisztítani. Ez ügyben keresd Sakos fórumtársat,nekem is ő csinálta meg.
                                Üdv: Jaxi
Naplózva

MK-III TDCI 2.0 115LE  2004 kombi EGR OFF by Ervin
don80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131



E-mail
« Új hozzászólás #16178 Dátum: 2013.05.07 kedd, 14:04:05 »

Hasonló a dolog, de attól nem gyengül a fűtés csak kevesebb a beáramló levegő!
Ez esetben úgy érdemes leírni a jelenséget, hogy max állásban is alig fúj levegőt.....

23 foknál is hüvöst érzek.viszont 28nál meg megfelelönek tünik.elég érdekes mert eddig semmi gond nem volt.3napja észleltem a dolgot.
Naplózva

2001. 2.5 v6 kombi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #16179 Dátum: 2013.05.07 kedd, 14:17:45 »

23 foknál is hüvöst érzek.viszont 28nál meg megfelelönek tünik.elég érdekes mert eddig semmi gond nem volt.3napja észleltem a dolgot.

Digitklímád van? Mert akkor ez teljesen normális ilyenkor...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kiscsaszi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


Mondejóóm


WWW
« Új hozzászólás #16180 Dátum: 2013.05.07 kedd, 14:39:24 »

Sziasztok! az normális lehet hogy simán ha bevan rakva az akkumlátorom a kocsiba és rávannak rakva a saruk (nincs bekapcsolva semmi se még ajtók sincsensek kinyitva, stb) akkor a feszültsége 12.25? help
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi (Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #16181 Dátum: 2013.05.07 kedd, 14:51:58 »

Sziasztok! az normális lehet hogy simán ha bevan rakva az akkumlátorom a kocsiba és rávannak rakva a saruk (nincs bekapcsolva semmi se még ajtók sincsensek kinyitva, stb) akkor a feszültsége 12.25? help

Persze. Egy ólomakksi cella 2V hivatalosan. Akkor van gond, ha izzítás/indítózás alatt esik le 10V meg az alá...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16182 Dátum: 2013.05.07 kedd, 14:59:01 »

Sziasztok! az normális lehet hogy simán ha bevan rakva az akkumlátorom a kocsiba és rávannak rakva a saruk (nincs bekapcsolva semmi se még ajtók sincsensek kinyitva, stb) akkor a feszültsége 12.25? help

Ahhoz, hogy ezt megmérd nyitva kell lennie a motorháztetőnek. Aminek szintén van kapcsolója és adhat jelet néhány fogyasztó/áramkör működéséhez.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kiscsaszi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


Mondejóóm


WWW
« Új hozzászólás #16183 Dátum: 2013.05.07 kedd, 15:01:29 »

Persze. Egy ólomakksi cella 2V hivatalosan. Akkor van gond, ha izzítás/indítózás alatt esik le 10V meg az alá...

AndyA

Azt még nem mértem be.. csak azért kérdezem mert kb egy éve lett felújítva a generátorom (túltöltés volt vagy valami ehhez hasonló) és már akkor is ez az akksi volt benne. Azóta furán indul a kocsim. Olyan mintha nem forgatná fel rendesen.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi (Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
kiscsaszi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


Mondejóóm


WWW
« Új hozzászólás #16184 Dátum: 2013.05.07 kedd, 15:04:38 »

Ahhoz, hogy ezt megmérd nyitva kell lennie a motorháztetőnek. Aminek szintén van kapcsolója és adhat jelet néhány fogyasztó/áramkör működéséhez.

Persze azt tudom. csak mondták nekem ha 12,25-12,4V között van akkor akkumulátor merülőben, indítási nehézség várható és tölteni kell!
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi (Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16185 Dátum: 2013.05.07 kedd, 15:27:13 »

Persze azt tudom. csak mondták nekem ha 12,25-12,4V között van akkor akkumulátor merülőben, indítási nehézség várható és tölteni kell!

A jelzett feszültséghatárok nem rosszak.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Kriel6
Vendég
« Új hozzászólás #16186 Dátum: 2013.05.07 kedd, 15:54:26 »

                                           Szia!
                              Nekem is ugyan ez volt a diagnózis turbótisztítás után. Az elektronika mozgató karját vedd le a turbóról, és indításnál figyeld,hogy mozdul e a kar.
                              Ha igen akkor jó esély van rá ,hogy azt is csak ki kell tisztítani. Ez ügyben keresd Sakos fórumtársat,nekem is ő csinálta meg.
                                Üdv: Jaxi

köszi, a múltkor a szerelő lekapta az egész vezérlőt és „kitisztította” vagy nem tudom mit csinált vele de még mindig szarozik, főleg 3.-ba ha kicsit odalépek neki egyből letilt, nem ismered a Veszprémi szerelőt aki vezérlő javít?
 
Naplózva
kiscsaszi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


Mondejóóm


WWW
« Új hozzászólás #16187 Dátum: 2013.05.07 kedd, 16:06:56 »

Persze. Egy ólomakksi cella 2V hivatalosan. Akkor van gond, ha izzítás/indítózás alatt esik le 10V meg az alá...

AndyA

Na megmértem előbb indításkor 3x. Mind háromszor 9.7 körül mozgott. alapjáraton a töltésem meg 14.3 körül ment. Hozzá teszem ma még csak most indítottam be a kocsim. Szerintetek?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi (Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #16188 Dátum: 2013.05.07 kedd, 17:48:05 »

Na megmértem előbb indításkor 3x. Mind háromszor 9.7 körül mozgott. alapjáraton a töltésem meg 14.3 körül ment. Hozzá teszem ma még csak most indítottam be a kocsim. Szerintetek?

Kezdj gyűjteni új akksira... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kiscsaszi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


Mondejóóm


WWW
« Új hozzászólás #16189 Dátum: 2013.05.07 kedd, 17:56:59 »

Kezdj gyűjteni új akksira... Smiley

AndyA

Hát valahogy sejtettem...pedig 2éves kb... csak hát akkor még nem tudtam hogy rossz volt a generátorom  szomoru1
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi (Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #16190 Dátum: 2013.05.07 kedd, 18:34:12 »

Persze. Egy ólomakksi cella 2V hivatalosan. Akkor van gond, ha izzítás/indítózás alatt esik le 10V meg az alá...

AndyA

Azért ilyenkor nem feltétlen az akksi a rossz, meg kéne nézni a test kábeleket is, de méginkább az önindítót, mielőtt akksi csere lesz belőle. 
Naplózva
kiscsaszi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


Mondejóóm


WWW
« Új hozzászólás #16191 Dátum: 2013.05.07 kedd, 18:48:45 »

Azért ilyenkor nem feltétlen az akksi a rossz, meg kéne nézni a test kábeleket is, de méginkább az önindítót, mielőtt akksi csere lesz belőle. 

A test kábelt már megnéztem ami a kasznihoz meg ami a motorhoz is megy és az rendben van már. Megtisztítottam és ugyanannyit add le. Önindítóhoz meg nem nagyon férek hozzá. Most az akksit bő 2órig töltöttem csak kíváncsiságból 12.24V-tal raktam fel és most meg 12.36V jött össze amikor levettem... Szerintem többet kellett volna dobnia rajta ennyi idő alatt. Önindítóval mit tudnék kezdeni?Hogyan tudom megnézni hogy rendben megy-e?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi (Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #16192 Dátum: 2013.05.07 kedd, 18:51:35 »

Azért ilyenkor nem feltétlen az akksi a rossz, meg kéne nézni a test kábeleket is, de méginkább az önindítót, mielőtt akksi csere lesz belőle. 

Meg az akksit feltölteni desztvízzel. Az is csodákra lehet képes. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #16193 Dátum: 2013.05.07 kedd, 18:52:50 »

A test kábelt már megnéztem ami a kasznihoz meg ami a motorhoz is megy és az rendben van már. Megtisztítottam és ugyanannyit add le. Önindítóhoz meg nem nagyon férek hozzá. Most az akksit bő 2órig töltöttem csak kíváncsiságból 12.24V-tal raktam fel és most meg 12.36V jött össze amikor levettem... Szerintem többet kellett volna dobnia rajta ennyi idő alatt. Önindítóval mit tudnék kezdeni?Hogyan tudom megnézni hogy rendben megy-e?

Mekkora árammal töltötted? C/10-zel szabad, azaz az Ah kapacitása tizedével. Ha mondjuk egy 75-80 Ah-st töltöttél Aldis töltővel, 3A-rel 2 órát, az a 6 Ah, amit beletoltál, az bakfitty, nem töltés. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kiscsaszi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


Mondejóóm


WWW
« Új hozzászólás #16194 Dátum: 2013.05.07 kedd, 19:02:32 »

Meg az akksit feltölteni desztvízzel. Az is csodákra lehet képes. Smiley

AndyA

Nekem ilyen zárt akksim van Banner 74ah és levan ragasztva.. anno mikor vettem mondták nagyba hogy ehhez nem kell hozzá nyúlni se meg stb. nagy duma!  smile de ha ezzel tudok rajta segíteni akkor azon nem múlik  vigyor3

Ja meg hogy mivel töltöttem azt pontosan nem tudom megmondani mert egyik ismerősőmé akinek ugyan ilyen akksija van. de akkor rajta hagyom egész este!
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.07 kedd, 19:04:19 írta kiscsaszi » Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi (Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #16195 Dátum: 2013.05.07 kedd, 19:43:28 »

Nekem ilyen zárt akksim van Banner 74ah és levan ragasztva.. anno mikor vettem mondták nagyba hogy ehhez nem kell hozzá nyúlni se meg stb. nagy duma!  smile de ha ezzel tudok rajta segíteni akkor azon nem múlik  vigyor3

Ja meg hogy mivel töltöttem azt pontosan nem tudom megmondani mert egyik ismerősőmé akinek ugyan ilyen akksija van. de akkor rajta hagyom egész este!

Nyisd ki. Amit be lehetett csukni, azt ki is lehet... Smiley Ha 2 éves, akkor már úgysem garanciális nagyon. Ha kevés benne a víz, az minden ilyennek oka lehet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kiscsaszi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


Mondejóóm


WWW
« Új hozzászólás #16196 Dátum: 2013.05.07 kedd, 21:06:37 »

Nyisd ki. Amit be lehetett csukni, azt ki is lehet... Smiley Ha 2 éves, akkor már úgysem garanciális nagyon. Ha kevés benne a víz, az minden ilyennek oka lehet.

AndyA

Rendben  worship majd holnap az lesz az első hogy megnézem mi is a helyzet a kis huncutban  Wink
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi (Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
jaxi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 200


E-mail
« Új hozzászólás #16197 Dátum: 2013.05.07 kedd, 21:20:44 »

köszi, a múltkor a szerelő lekapta az egész vezérlőt és „kitisztította” vagy nem tudom mit csinált vele de még mindig szarozik, főleg 3.-ba ha kicsit odalépek neki egyből letilt, nem ismered a Veszprémi szerelőt aki vezérlő javít?
 
                                                                                 Szia!
                    Keresd Ervin fórumtársat ő lehet tud segíteni neked. Súron lakik.
                                         
                                               Üdv.Jaxi
Naplózva

MK-III TDCI 2.0 115LE  2004 kombi EGR OFF by Ervin
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #16198 Dátum: 2013.05.08 szerda, 17:21:48 »

Sziasztok!

Nincs véletlenül valami leírás hogy hogy kell kioperni a generátort a kocsiból.
Mert így elsőre nem néz ki egy egyszerű dolognak?
Vagy van valakinak valami tapasztalata?
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #16199 Dátum: 2013.05.08 szerda, 17:43:59 »

Sziasztok!

Nincs véletlenül valami leírás hogy hogy kell kioperni a generátort a kocsiból.
Mert így elsőre nem néz ki egy egyszerű dolognak?
Vagy van valakinak valami tapasztalata?
tis szerint jobb 1kerék levesz.Kormányösszekötő szétold.aztán jöhet ki a generátor.Lazító készülék szükséges.

De kijön lefelé alúra is és felfelé is.Alúra úgy,hogy a bak csavart kiszedve előre kell húzni a motort amíg lehet.
Felfelé meg a turbó hővédőlemezét kell levenni,a go szűrőt és a torony összekötő lemezt.Aztán jöhet ki a gen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 317 318 319 320 321 322 323 [324] 325 326 327 328 329 330 331 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.