Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:14:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 356 357 358 359 360 361 362 [363] 364 365 366 367 368 369 370 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11191230 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18100 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 19:17:52 »

Mármint mi zárlatos? Ha lehúzom a szélvédőt, akkor is kikapcsol.

Itt a válasz:  #18153
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tromf
Vendég
« Új hozzászólás #18101 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 19:26:06 »

Itt a válasz:  #18153

Néztem, osztom a véleményt, köszönöm a segítséget. A generátor okozta anomáliát hogyan tudnám kiküszöbölni? Pl honnan láthatom meg hogy az ecu-ra van-e kötve a generátor? Ha pl benzines generátorát rakták bele a dízelbe akkor is lehet folyamatos figyelmeztető lámpa?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18102 Dátum: 2013.09.29 vasárnap, 19:31:42 »

Néztem, osztom a véleményt, köszönöm a segítséget. A generátor okozta anomáliát hogyan tudnám kiküszöbölni? Pl honnan láthatom meg hogy az ecu-ra van-e kötve a generátor? Ha pl benzines generátorát rakták bele a dízelbe akkor is lehet folyamatos figyelmeztető lámpa?

Nem lehet.
Gyári csatlakozók egyformák.
Nem okozhat ilyen jelenséget, ha dízel vagy benzines generátort összekevernek. Formában azonos, de a teljesítményében lehet eltérés.
Ha a gyári kábelköteg és csatlakozó van rácsatlakoztatva a generátorra, akkor ott valami más hiba lehet.
Nem teljesen tisztázott, hogy milyen generátor került fel....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
jonasmisi
Vendég
« Új hozzászólás #18103 Dátum: 2013.09.30 hétfő, 07:40:14 »

Milyen választ vártál?
Vagy kiszedje valaki helyetted?
Még köszönni sem tudsz bakker...

Bocsi!!! SZIASZTOK!
Naplózva
jonasmisi
Vendég
« Új hozzászólás #18104 Dátum: 2013.09.30 hétfő, 07:44:15 »

Tényleg balra-jobbra kell, nem poénkodtam. En 4 db imbusz kulccsal oldottam meg a kivételt, kifelé kell nyomni őket, l. video:

http://www.youtube.com/watch?v=-epNHZ9XIxA

Ha meg az már a késes megoldás akkor passz, lehet hogy megfelelő kulcs kell hozzá

Köszi.
Igen a késes, csak nem akartam ezért 2 készletet venni a kiszedőből, hátha van más megoldás.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #18105 Dátum: 2013.09.30 hétfő, 09:19:50 »

Köszi.
Igen a késes, csak nem akartam ezért 2 készletet venni a kiszedőből, hátha van más megoldás.

Ezért vettem meg ezt A 4 db volt 800 ft postával. Egyébként dekopir lappal is ki tudod szedni.
Naplózva
tromf
Vendég
« Új hozzászólás #18106 Dátum: 2013.09.30 hétfő, 19:24:17 »

Nem lehet.
Gyári csatlakozók egyformák.
Nem okozhat ilyen jelenséget, ha dízel vagy benzines generátort összekevernek. Formában azonos, de a teljesítményében lehet eltérés.
Ha a gyári kábelköteg és csatlakozó van rácsatlakoztatva a generátorra, akkor ott valami más hiba lehet.
Nem teljesen tisztázott, hogy milyen generátor került fel....

Bekukucskálva a gyári csati van rajta, pofára is gyári Ford a kinézete a generátornak. Utólag belegondolva lehet hogy azt mondta hogy valamelyik alkatrésze nem gyári (?), azért van folyamatos töltésjelzés. Szóval ha benzines generátor lenne benne, ami kevesebb áramot fejleszt és túl lenne hajtva a dízelben, akkor nem jelezne hibát?
Volt itt szó az ebayes OBDII bluetooth dongle-ről, nekem is van egy, rádugom hátha ír valami hibát. Apropó, ti milyen szoftverrel diagnoztizáltok?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18107 Dátum: 2013.09.30 hétfő, 19:28:11 »

Bekukucskálva a gyári csati van rajta, pofára is gyári Ford a kinézete a generátornak. Utólag belegondolva lehet hogy azt mondta hogy valamelyik alkatrésze nem gyári (?), azért van folyamatos töltésjelzés. Szóval ha benzines generátor lenne benne, ami kevesebb áramot fejleszt és túl lenne hajtva a dízelben, akkor nem jelezne hibát?
Volt itt szó az ebayes OBDII bluetooth dongle-ről, nekem is van egy, rádugom hátha ír valami hibát. Apropó, ti milyen szoftverrel diagnoztizáltok?

"ami kevesebb áramot fejleszt és túl lenne hajtva a dízelben"

Ilyen nincs.

Egy általános OBD hibakódolvasóval nem fogsz tudni gyártóspecifikus hibakódokat kiolvasni. Az ilyenek az emisszió kibocsájtással kapcsolatos adatokhoz férhetnek hozzá.
Néhány szoftver már többet tud valamivel.
FORScan-t használd.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18108 Dátum: 2013.09.30 hétfő, 19:41:09 »

"ami kevesebb áramot fejleszt és túl lenne hajtva a dízelben"

Ilyen nincs.

Pedig van... ha beleraksz egy kisebb generátort, de ugyanannyi áramot kérsz tőle, máris túl van hajtva.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18109 Dátum: 2013.09.30 hétfő, 19:43:26 »

Pedig van... ha beleraksz egy kisebb generátort, de ugyanannyi áramot kérsz tőle, máris túl van hajtva.
Nem lehet ugyanannyit kérni tőle, mert nem fogja tudni leadni. Többet lehet kérni, mint amit tud.
Ezt túlterhelésnek hívják, nem?


De itt nem emiatt van a baj. Folyamatosan világít a töltésjelző.
Ez hiba.
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.30 hétfő, 19:44:57 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18110 Dátum: 2013.09.30 hétfő, 19:54:18 »

Nem lehet ugyanannyit kérni tőle, mert nem fogja tudni leadni. Többet lehet kérni, mint amit tud.
Ezt túlterhelésnek hívják, nem?

Olvasd el újra: még mindig lehet...
"ami kevesebb áramot fejleszt és túl lenne hajtva a dízelben"

Válasz
De itt nem emiatt van a baj. Folyamatosan világít a töltésjelző.
Ez hiba.

Ez viszont igaz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18111 Dátum: 2013.09.30 hétfő, 19:59:58 »

Olvasd el újra: még mindig lehet...
"ami kevesebb áramot fejleszt és túl lenne hajtva a dízelben"

Ez viszont igaz.


Továbbra is azt mondom, hogy nem lehet túlhajtani, csak túlterhelni.
Ha többet akarok tőle, mint amit tud....akkor is csak annyit ad amennyit tud és nem többet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sasirobi
Vendég
« Új hozzászólás #18112 Dátum: 2013.09.30 hétfő, 21:21:42 »

Sziaztok fanok most lettem én is mondeo tulajdonos népes táborának egyik tagja és lenne egy pár  kérdésem

Első: Nem megy a hátsó ablaktörlőm gondoltam lehet beállt a motor de így szétkaptam gyorsam hát szegény beált rendesen állt a rozsdában eséjem se volt kitakarítani vettem egy másikat de szerintema face liftes-ből valo mert az enyémbe másabb volt a motor és a az enyémena fülek is fémből vannak ezen műanyag és a csatlakozó nem a konzolra csatlakozik hanem 1 vezetékre de így is egyforma. Na szóval feltettem csatlakoztattam és semmi nem mozdul meg se próbáltam feszt mérni de nem sikerült arra gondoltam lehet azért mert nyitva volt a csomagtartó mikor néztem és akkor nem engedi.

Ötletek mi lehet a hiba?
 
A relédoboznál egy kis kocka relé sárga vonallal áthúzva baloldalt a 2. sor első reléje kattog mindig miért lehet?

ja és beszereztem egy 18 as felnit hozzá asszem st ha felteszem nagyon szétveri a futómúvemet ?

ja a kocsi 2002 es tddi sedan
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18113 Dátum: 2013.09.30 hétfő, 21:34:58 »

Továbbra is azt mondom, hogy nem lehet túlhajtani, csak túlterhelni.
Ha többet akarok tőle, mint amit tud....akkor is csak annyit ad amennyit tud és nem többet.

Nakérlek... természetesen gondolhatod, de attól még nincs így.

"ami kevesebb áramot fejleszt és túl lenne hajtva a dízelben"

Ez nem egy tankönyvből kivágott mondat. Erre az oldalra nem nagytudású szakemberek járnak, hanem a többség csak azt szeretné, ha megoldódna a problémája.
Így találkozunk váltóárammal, kartellel és hasonló tévedésekkel.
A generátor nem arra lett tervezve, hogy a névleges áramot termelje folyamatosan, ezzel már túl van terhelve.
Kérhetsz tőle többet, valamennyivel a névleges fölé fog menni.
Hogy ezt túlhajtásnak hívjuk, vagy túlterhelésnek, szerintem tökmindegy.

Tehát maradjunk annyiban: "ami kevesebb áramot fejleszt és túl lenne hajtva a dízelben" megfelel ezen oldal színvonalának, és itt teljességgel helytálló.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #18114 Dátum: 2013.09.30 hétfő, 21:52:54 »

Nakérlek... természetesen gondolhatod, de attól még nincs így.

"ami kevesebb áramot fejleszt és túl lenne hajtva a dízelben"

Ez nem egy tankönyvből kivágott mondat. Erre az oldalra nem nagytudású szakemberek járnak, hanem a többség csak azt szeretné, ha megoldódna a problémája.
Így találkozunk váltóárammal, kartellel és hasonló tévedésekkel.
A generátor nem arra lett tervezve, hogy a névleges áramot termelje folyamatosan, ezzel már túl van terhelve.
Kérhetsz tőle többet, valamennyivel a névleges fölé fog menni.
Hogy ezt túlhajtásnak hívjuk, vagy túlterhelésnek, szerintem tökmindegy.

Tehát maradjunk annyiban: "ami kevesebb áramot fejleszt és túl lenne hajtva a dízelben" megfelel ezen oldal színvonalának, és itt teljességgel helytálló.

Annó a suliban azt tanították, hogy a generátor elsősorban az akksit tölti. (ha jól emlékszem) És a fogyasztók pedig az akksit szivogatják.
Ha gyengén termel a generátor, akkor előbb utóbb lemerül az akku.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18115 Dátum: 2013.09.30 hétfő, 22:10:23 »

Annó a suliban azt tanították, hogy a generátor elsősorban az akksit tölti. (ha jól emlékszem) És a fogyasztók pedig az akksit szivogatják.
Ha gyengén termel a generátor, akkor előbb utóbb lemerül az akku.

Így van...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #18116 Dátum: 2013.09.30 hétfő, 22:15:13 »

Így van...

hiába, 15 éve még más volt az oktatás  eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18117 Dátum: 2013.09.30 hétfő, 22:37:11 »

hiába, 15 éve még más volt az oktatás  eplus2

Sok minden megváltozott azóta. Azelőtt a legnagyobb fogyasztó (az önindítót kivéve) a két első lámpa volt, a maga 110W-jával.
Most csak a szgép egyedül befal vagy 200W-ot... a szélvédőfűtés 70A. Meg a kiegfűtés, sok izé...
A bömösnél vízhűtéses a generátor. Wazz...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #18118 Dátum: 2013.09.30 hétfő, 22:49:13 »

Sok minden megváltozott azóta. Azelőtt a legnagyobb fogyasztó (az önindítót kivéve) a két első lámpa volt, a maga 110W-jával.
Most csak a szgép egyedül befal vagy 200W-ot... a szélvédőfűtés 70A. Meg a kiegfűtés, sok izé...
A bömösnél vízhűtéses a generátor. Wazz...
Igaz
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18119 Dátum: 2013.09.30 hétfő, 22:53:04 »

Sok minden megváltozott azóta. Azelőtt a legnagyobb fogyasztó (az önindítót kivéve) a két első lámpa volt, a maga 110W-jával.
Most csak a szgép egyedül befal vagy 200W-ot... a szélvédőfűtés 70A. Meg a kiegfűtés, sok izé...
A bömösnél vízhűtéses a generátor. Wazz...

Valamelyik 7-esben még üzemanyagcella gondoskodik a fedélzeti komfort cuccok energiaellátásáról.
Ez a nem semmi.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #18120 Dátum: 2013.09.30 hétfő, 22:55:57 »

Valamelyik 7-esben még üzemanyagcella gondoskodik a fedélzeti komfort cuccok energiaellátásáról.
Ez a nem semmi.
És sokkal kényelmesebbek a mostani autók ? Nem. Csak nagyobbak. Nehezebbek. Olyan kényelmi extrákkal amikre ésszerű tervezés mellett nem volna szükség.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18121 Dátum: 2013.09.30 hétfő, 22:58:59 »

És sokkal kényelmesebbek a mostani autók ? Nem. Csak nagyobbak. Nehezebbek. Olyan kényelmi extrákkal amikre ésszerű tervezés mellett nem volna szükség.

Kényelmesebbek.

Elhitetik a vásárlókkal, hogy szükség van a sok kütyűre......ebből (is) van a pénz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #18122 Dátum: 2013.09.30 hétfő, 23:05:05 »

Sziaztok fanok most lettem én is mondeo tulajdonos népes táborának egyik tagja és lenne egy pár  kérdésem

Első: Nem megy a hátsó ablaktörlőm gondoltam lehet beállt a motor de így szétkaptam gyorsam hát szegény beált rendesen állt a rozsdában eséjem se volt kitakarítani vettem egy másikat de szerintema face liftes-ből valo mert az enyémbe másabb volt a motor és a az enyémena fülek is fémből vannak ezen műanyag és a csatlakozó nem a konzolra csatlakozik hanem 1 vezetékre de így is egyforma. Na szóval feltettem csatlakoztattam és semmi nem mozdul meg se próbáltam feszt mérni de nem sikerült arra gondoltam lehet azért mert nyitva volt a csomagtartó mikor néztem és akkor nem engedi.

Ötletek mi lehet a hiba?
 
A relédoboznál egy kis kocka relé sárga vonallal áthúzva baloldalt a 2. sor első reléje kattog mindig miért lehet?

ja és beszereztem egy 18 as felnit hozzá asszem st ha felteszem nagyon szétveri a futómúvemet ?

ja a kocsi 2002 es tddi sedan


Valami központozást, ha lehetne, pár vesszőt, mondat végét, mert ez így kicsit túl tömény. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #18123 Dátum: 2013.09.30 hétfő, 23:07:34 »

Kényelmesebbek.

Elhitetik a vásárlókkal, hogy szükség van a sok kütyűre......ebből (is) van a pénz.

Feleslegesen nagy ablakok, üveg tető,  márciusban klíma bekapcsolása.
Dizájn hátsó,  kamera,  radar nélkül lehetetlen parkolás.

Igazából semmi olyan  nem hiányzik egy 90ben gyártott autóból a maiakhoz képest amit ésszel meg lehetne magyarázni hogy igenis muszáj .
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #18124 Dátum: 2013.09.30 hétfő, 23:27:25 »

Feleslegesen nagy ablakok, üveg tető,  márciusban klíma bekapcsolása.
Dizájn hátsó,  kamera,  radar nélkül lehetetlen parkolás.

Igazából semmi olyan  nem hiányzik egy 90ben gyártott autóból a maiakhoz képest amit ésszel meg lehetne magyarázni hogy igenis muszáj .
20 évvel ezelőtti OFF kocsimban  ami megvolt 16 évig semmi nem volt ami kényelmi extra dolognak nevezhető.Most a mondi sokmindennel tele van.Viszont már nem tudnám elképzelni nélkülük az autózást.Megszoktam pár nap alatt.És a következőben még több lesz ha módomban áll.Én szeretem ezeket a dolgokat.Csak egyszer kell kipróbálni én így vagyok vele.Bocs az OFF-ért
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tromf
Vendég
« Új hozzászólás #18125 Dátum: 2013.09.30 hétfő, 23:46:10 »

Válasz
Válasz
Sziaztok fanok most lettem én is mondeo tulajdonos népes táborának egyik tagja és lenne egy pár  kérdésem

Első: Nem megy a hátsó ablaktörlőm gondoltam lehet beállt a motor de így szétkaptam gyorsam hát szegény beált rendesen állt a rozsdában eséjem se volt kitakarítani vettem egy másikat de szerintema face liftes-ből valo mert az enyémbe másabb volt a motor és a az enyémena fülek is fémből vannak ezen műanyag és a csatlakozó nem a konzolra csatlakozik hanem 1 vezetékre de így is egyforma. Na szóval feltettem csatlakoztattam és semmi nem mozdul meg se próbáltam feszt mérni de nem sikerült arra gondoltam lehet azért mert nyitva volt a csomagtartó mikor néztem és akkor nem engedi.

Ötletek mi lehet a hiba?
 
A relédoboznál egy kis kocka relé sárga vonallal áthúzva baloldalt a 2. sor első reléje kattog mindig miért lehet?

ja és beszereztem egy 18 as felnit hozzá asszem st ha felteszem nagyon szétveri a futómúvemet ?

ja a kocsi 2002 es tddi sedan


Valami központozást, ha lehetne, pár vesszőt, mondat végét, mert ez így kicsit túl tömény. Smiley

AndyASziaztok fanok most lettem én is mondeo tulajdonos népes táborának egyik tagja és lenne egy pár  kérdésem

Első: Nem megy a hátsó ablaktörlőm gondoltam lehet beállt a motor de így szétkaptam gyorsam hát szegény beált rendesen állt a rozsdában eséjem se volt kitakarítani vettem egy másikat de szerintema face liftes-ből valo mert az enyémbe másabb volt a motor és a az enyémena fülek is fémből vannak ezen műanyag és a csatlakozó nem a konzolra csatlakozik hanem 1 vezetékre de így is egyforma. Na szóval feltettem csatlakoztattam és semmi nem mozdul meg se próbáltam feszt mérni de nem sikerült arra gondoltam lehet azért mert nyitva volt a csomagtartó mikor néztem és akkor nem engedi.

Ötletek mi lehet a hiba?
 
A relédoboznál egy kis kocka relé sárga vonallal áthúzva baloldalt a 2. sor első reléje kattog mindig miért lehet?

ja és beszereztem egy 18 as felnit hozzá asszem st ha felteszem nagyon szétveri a futómúvemet ?

ja a kocsi 2002 es tddi sedan


Valami központozást, ha lehetne, pár vesszőt, mondat végét, mert ez így kicsit túl tömény. Smiley

AndyA


A fiatalember most lett márkatárs és ha ez már így történt feltenne pár kérdést.

1., A facelift előtti sedan Mondeójában rossz volt a hátsó ablaktörlő, így vett egy másikat. Viszont az új valószínűleg már a faceliftesbe való, mivel kissé különbözik a kinézetük, pl a régin a fülek fémből voltak, a cseredarabon viszont már müanyag, illetve az új érintkezői nem konzolon vannak hanem vezetékesek, de ettől független belepasszolt a helyére. De ettől függetlenül sajnos nem akart működni, ki akarta mérni a vezetékeket, de azokon nem volt mérhető feszültség, lehet hogy a miatt mert nyitva volt mérés közben a hátsó ajtó?
(Próbáltam a fordításomhoz képeket is mellékelni, de a neten keresve az láttam hogy vezetékes hátsómotor a MK2-ben volt. Az Mk3 motorja 3 pines és a tartókonzolok feketék, az Mk2 fémkonzolos, és talán 2 vezetékes.
mk2:


mk3:



Ettől független lehet hogy kellene működnie, zárd rövidre az ajtónyitó érzékelőt és úgy mérd
)

2., egyik reléje kattog

(Szerintem egyforma a kiosztásunk, az enyém így néz ki:

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Fuse_%26_Relay_Information

)

3., Ha felrak 18"-os felniket, azok tönkreteszik a futóművét?

(ST220-on az van gyárilag.)

No offense, remélem segítettem
Naplózva
tromf
Vendég
« Új hozzászólás #18126 Dátum: 2013.10.01 kedd, 00:03:30 »

Annó a suliban azt tanították, hogy a generátor elsősorban az akksit tölti. (ha jól emlékszem) És a fogyasztók pedig az akksit szivogatják.
Ha gyengén termel a generátor, akkor előbb utóbb lemerül az akku.

Hát ez az, hogy nem merül le. Túlterhelésnél a vezető alkatrészek égnének szét, ugye? Esetemben az opcionális fogyasztók állapotától, illetve fordulatszámtól függetlenül  megjelenik állandó jelleggel az ikon, viszont akkutöltési problémáim nincsenek.

update: Közben találtam egy angol fórumot, ahol a csóka hozzám nagyon hasonlóan járt (ő szervízbe vitte a generátorral a kocsit, majd javítás után állandó battery jelzés illetve első fűtés nem megy)
Mint írta az volt a baj hogy olcsó utángyártott generátort kapott, miután ráfizetett és kicserélték eredetire, megszűnt a problémája. Angolul tudóknak: http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=88098

Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18127 Dátum: 2013.10.01 kedd, 07:37:06 »

Feleslegesen nagy ablakok, üveg tető,  márciusban klíma bekapcsolása.
Dizájn hátsó,  kamera,  radar nélkül lehetetlen parkolás.

Igazából semmi olyan  nem hiányzik egy 90ben gyártott autóból a maiakhoz képest amit ésszel meg lehetne magyarázni hogy igenis muszáj .

Sok kütyünek valóban van baleset megelőzési funkciója. Nem minden felesleges. De tény.....sok a vakítás!
Ezzel ugye rögtön behálózzák az embereket.


Ez pont olyan, mint nálunk régen nem volt TV műsor hétfőn és csak 2 csatorna volt, de sokszor csak 1.
A mai gyerekeknek full természetes az internet, az okos telefon, a megállítható és visszatekerhető TV adás! Miiiii??? Nóóóórmális??!!  nyes
Ezekbe ők beleszülettek, mint ahogy a mai autók is eleve felszereltebbek. Ezt el kell fogadni. Valahol mindig a vásárló közönség van kiszolgálva....
(persze ha nem tudod miket lehet kérni, akkor nem kéred....tehát a tájékoztatás fontos---- reklám, hogy mi mit tud)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18128 Dátum: 2013.10.01 kedd, 07:41:23 »

Hát ez az, hogy nem merül le. Túlterhelésnél a vezető alkatrészek égnének szét, ugye? Esetemben az opcionális fogyasztók állapotától, illetve fordulatszámtól függetlenül  megjelenik állandó jelleggel az ikon, viszont akkutöltési problémáim nincsenek.

update: Közben találtam egy angol fórumot, ahol a csóka hozzám nagyon hasonlóan járt (ő szervízbe vitte a generátorral a kocsit, majd javítás után állandó battery jelzés illetve első fűtés nem megy)
Mint írta az volt a baj hogy olcsó utángyártott generátort kapott, miután ráfizetett és kicserélték eredetire, megszűnt a problémája. Angolul tudóknak: http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=88098



Erre írtam, hogy talán olyan generátort tettek bele, aminek a szabályzója "magától" működik és nem az ECU vezérli. Ezért nincs hatalma az ECU-nak (kapcsolat az ECU és szabályzó között) ezért kapcsolja a lámpát. Töltés még lehet, mert ahhoz kell egy gerjesztés és már tölt is.
Viszont a kapcsolat hiányából hibára következtet a vezérlő és a töltésrendszer hibája esetén kikapcsol az első szélvédő fűtés.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #18129 Dátum: 2013.10.01 kedd, 10:52:23 »

Sziasztok!

Tudom, hogy már ezerszer ki lett vesézve itt a fórumon, a gyújtógyertya, és gyújtás kábel vesézve, de nem emlékszem mi volt a konklúzió a típust illetően, amit érdemes berakni. Tudom persze az eredeti ford a jó, de valaki esetleg próbálta e Bosch-al vagy mással ezeket helyettesíteni és mi a tapsztalat.
Mostanában kezdte el az autó az alacsony fordulatnál gázadásra a dadogást, így gondolom neki kell állnom a cseréknek, és mivel eddíg nem csinálta, remélem javítható és ezen alkatrészek valamelyike okozza a gebaszt, bízom benne. A szívósorom 1 éve herélve van.

Köszi előre is, üdv: matya
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
barist
Vendég
« Új hozzászólás #18130 Dátum: 2013.10.01 kedd, 11:55:41 »

Sziasztok!

Közelednek a hideg reggelek és tegnap elég nehezen kapta el az indítást a gép. Érdeklődni szeretnék, hogy milyen akksit ajánlanátok (gyártmány, erősség)? Esetleg valami jó beszerzési forrás?

Előre is köszi:
István
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #18131 Dátum: 2013.10.01 kedd, 19:21:27 »

Sziasztok!

Közelednek a hideg reggelek és tegnap elég nehezen kapta el az indítást a gép. Érdeklődni szeretnék, hogy milyen akksit ajánlanátok (gyártmány, erősség)? Esetleg valami jó beszerzési forrás?

Előre is köszi:
István
Tisztelt Fórumtárs!
A javasolt akkumulátor Varta Silvesr Dynamic 85 A/órás Mérete 315x175x175mm,(Google-ban keress rá) vagy az eredeti Ford Silver-Calcium akku, min 74A/ó Ez a méret ami még pont belefér úgy hogy az akksi fedelet is rá tudod tenni. Ez az akkumulátor olyan kapacitású, hogy minden extra elektromos berendezést is képes ellátni, és a legfontosabb, -20°C esetén is pöcre fog indulni a gépsárkány. Azért a hideg beállta előtt ajánlatos az izzító gyertyák állapotát is leellenőrizni. Szükség esetén cserélni. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.01 kedd, 19:24:08 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18132 Dátum: 2013.10.01 kedd, 19:46:26 »

Sziasztok!

Közelednek a hideg reggelek és tegnap elég nehezen kapta el az indítást a gép. Érdeklődni szeretnék, hogy milyen akksit ajánlanátok (gyártmány, erősség)? Esetleg valami jó beszerzési forrás?

Előre is köszi:
István
http://www.akkubodor.hu/elerhetoseg
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Norexpert
Vendég
« Új hozzászólás #18133 Dátum: 2013.10.02 szerda, 19:17:49 »

Sziasztok!

Tudna valaki abban segíteni, hogy hogyan lehet a visszapillantó tükörben lévő izzót kicserélni.
Köszi előre is!!!
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #18134 Dátum: 2013.10.02 szerda, 19:21:38 »

Sziasztok!

Tudna valaki abban segíteni, hogy hogyan lehet a visszapillantó tükörben lévő izzót kicserélni.
Köszi előre is!!!


tükörlapot kipattintod, utána pedig a lámpa pöckét megnyomva ki tudod buktatni lefelé. másodszor már egy vékony csavarhúzóval benyúlva is menni fog, mert tudod hol a pöcök.
Naplózva
Norexpert
Vendég
« Új hozzászólás #18135 Dátum: 2013.10.02 szerda, 19:45:09 »

tükörlapot kipattintod, utána pedig a lámpa pöckét megnyomva ki tudod buktatni lefelé. másodszor már egy vékony csavarhúzóval benyúlva is menni fog, mert tudod hol a pöcök.


Köszi!!!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #18136 Dátum: 2013.10.02 szerda, 19:59:30 »

Sziasztok!

Tudna valaki abban segíteni, hogy hogyan lehet a visszapillantó tükörben lévő izzót kicserélni.
Köszi előre is!!!


Az autótól távolabbi keskeny oldalon van egy tartórugó (a belső oldalon műanyag körmök vannak, amiket csak letörni tudsz, ott ne próbálkozz!). Azt kell kipattintani. Vékony, lapos csavarhúzó vagy schnitzer egyaránt alkalmas lehet. Ha egy zseblámpával benézel a tükörlap széle alatt, meglátod, hol van - onnan is meg lehet támadni valami pici és lapossal, nem kell hozzá a tükörlapot sem kiszedni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #18137 Dátum: 2013.10.02 szerda, 21:08:43 »

Sziasztok,

Elment a töltése a kocsimnak rinya első körben arra gondoltam, hogy a Zen adta meg magát, de nem. Mivel volt itthon egy japán szabadonfutó tartalékban, így felkerült, de így sincs töltése a kocsinak. Esetleg ötlet, hogy mit érdemes még megnézni mielőtt szerelőhöz vinném? Az aksi kb. 6 hónapos Bosch S5 85AH. Du feltettem töltőre vette töltést. Székesfehérváron, vagy környékén tudtok olyan szerelőt akihez érdemes vinni a Mondeot, illetve a generátort felújítani?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18138 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 00:23:12 »


Sziasztok.

Meg tudná valaki értekezni velem,hogy a bal oldali ajtózár cseréje mennyire bonyolult?
Csere után a kulcs marad a régi?
Ha jól tudom ki-be zárogatás miatt facelift utánira érdemes cserélni?
   worship
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18139 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 07:42:37 »


Sziasztok.

Meg tudná valaki értekezni velem,hogy a bal oldali ajtózár cseréje mennyire bonyolult?
Csere után a kulcs marad a régi?
Ha jól tudom ki-be zárogatás miatt facelift utánira érdemes cserélni?
   worship

Ez érdekes kérdés, mert ugye kinek mi a bonyolult.
Az ajtózár és a kilincs+zárbetét külön dolog. Tehát marad a régi zárbetét. (a kulcs szintén marad a régi.... vigyor3)
Igen a facelift utáni záraknál jobbra sikerült az elektromos rész.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18140 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 08:40:08 »

Ez érdekes kérdés, mert ugye kinek mi a bonyolult.
Az ajtózár és a kilincs+zárbetét külön dolog. Tehát marad a régi zárbetét. (a kulcs szintén marad a régi.... vigyor3)
Igen a facelift utáni záraknál jobbra sikerült az elektromos rész.


aki nem tudja, hogy hogy kell kivenni a kilincset, hogy lejöjjön az egész, annak boynolult falbav
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bik
Vendég
« Új hozzászólás #18141 Dátum: 2013.10.03 csütörtök, 13:55:26 »

Sziasztok!

Rég jártam itt, mert nem volt semmi baja a szekérnek, na de most!
A tolatóradar már egy éve azt játssza párás, esős, szitálós időben, hogy bekapcsol, majd hosszan sípolva jelzi, hogy hiba van.
Ezt idáig túléltem, mert amint kisütött a nap és csicseregni kezdtek a madarak, meggyógyult.
De már nem. A probléma állandósította magát. A fentiek miatt valami csatlakozási hibára gondolok. Van valami ötletetetetek hogy hol keressem?
Köszi előre is!

Azt nem tudjátok véletlenül, hogy a szedánban ez a két csavar a tolatóradar agyát tartja-e?:

http://kepfeltoltes.hu/view/131003/CAM00070_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A szenzorokat kirángattam, WD40-eltem, de a radarom továbbra is csak akkor működik, ha elég meleg van neki. Fázós a kicsike. Köszi előre is!
Naplózva
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #18142 Dátum: 2013.10.04 péntek, 10:05:30 »

Szewasztok fórumtársak
Nem tudom lehet hülyeséget kérdek, de honnét tudom én megállapítani, h nekem fűtöttek-e a tükreim?? Esetleg arra van külön gombocska, ami beindítja??
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18143 Dátum: 2013.10.04 péntek, 10:08:22 »

Szewasztok fórumtársak
Nem tudom lehet hülyeséget kérdek, de honnét tudom én megállapítani, h nekem fűtöttek-e a tükreim?? Esetleg arra van külön gombocska, ami beindítja??
kiveszed a tükörlapot és ha megy rá két fekete vezeték akkor fűtött. de elvileg az összes elektromos fűthető és a hátsó szélvédőfűtéssel van egykörön. tehát ha azt bekapcsolod, akkor a tükröket is fűti
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #18144 Dátum: 2013.10.04 péntek, 10:13:59 »

kiveszed a tükörlapot és ha megy rá két fekete vezeték akkor fűtött. de elvileg az összes elektromos fűthető és a hátsó szélvédőfűtéssel van egykörön. tehát ha azt bekapcsolod, akkor a tükröket is fűti

egyszer már kiszedtem, mert leakartam fóliázni, de ha jol emlékszem akk megy bele, de majd fagyban kipróbálom kösz a választ
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18145 Dátum: 2013.10.04 péntek, 10:34:17 »

egyszer már kiszedtem, mert leakartam fóliázni, de ha jol emlékszem akk megy bele, de majd fagyban kipróbálom kösz a választ
nem kell hozzá vagy, ilyen időben bekapcsolod és 5 perc után rendesen melegnek kell lennie
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #18146 Dátum: 2013.10.04 péntek, 12:04:27 »

Szewasztok fórumtársak
Nem tudom lehet hülyeséget kérdek, de honnét tudom én megállapítani, h nekem fűtöttek-e a tükreim?? Esetleg arra van külön gombocska, ami beindítja??
hátsó szélvédőfűtéssel indul.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #18147 Dátum: 2013.10.04 péntek, 17:37:33 »

Tisztelt Fórumtárs!
A javasolt akkumulátor Varta Silvesr Dynamic 85 A/órás Mérete 315x175x175mm,(Google-ban keress rá) vagy az eredeti Ford Silver-Calcium akku, min 74A/ó Ez a méret ami még pont belefér úgy hogy az akksi fedelet is rá tudod tenni. Ez az akkumulátor olyan kapacitású, hogy minden extra elektromos berendezést is képes ellátni, és a legfontosabb, -20°C esetén is pöcre fog indulni a gépsárkány. Azért a hideg beállta előtt ajánlatos az izzító gyertyák állapotát is leellenőrizni. Szükség esetén cserélni. wave
Tisztelettel László! worship

Vagy bármilyen, a pénztárcádnak megfelelő márkájú, ami silver/calciumos és a mérete 315x175x175mm
Naplózva
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #18148 Dátum: 2013.10.05 szombat, 22:04:21 »

Tud nekem valaki abban segíteni,hogy miért érzem "gyengének" az ülésfűtésemet?
Most faceliftes bőr szett van benne,az előző 1 állásos szerintem jobban melegített!
Valami megoldás??
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18149 Dátum: 2013.10.05 szombat, 22:06:53 »

Tud nekem valaki abban segíteni,hogy miért érzem "gyengének" az ülésfűtésemet?
Most faceliftes bőr szett van benne,az előző 1 állásos szerintem jobban melegített!
Valami megoldás??
Mire?
Hogyan te gyengének érzed?
Minden jól lett vezetékezve?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 356 357 358 359 360 361 362 [363] 364 365 366 367 368 369 370 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.