Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.19 péntek, 20:23:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 350 351 352 353 354 355 356 [357] 358 359 360 361 362 363 364 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10100301 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17800 Dátum: 2013.08.28 szerda, 12:44:38 »

Egyetlen csati van a mosószivattyú mellett, de az elvileg gyárilag benne kéne legyen az autóban. Legfeljebb nem passzos, mert kétféle volt.

Vagy éppen ilyen csatid nincs, és az kellene, hogy honnan jön?

AndyA
a gyári kapcsolási diagramm kéne, ahol látnám, hogy a relé melyik lábára mi megy
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #17801 Dátum: 2013.08.28 szerda, 12:48:22 »

a gyári kapcsolási diagramm kéne, ahol látnám, hogy a relé melyik lábára mi megy

Mindjárt. Csak egy örökkévalóság, mire beindul ez eTIS...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17802 Dátum: 2013.08.28 szerda, 12:52:14 »

a gyári kapcsolási diagramm kéne, ahol látnám, hogy a relé melyik lábára mi megy

1-mosó kapcsolótól, testet kapcsol
2-test
3-szivattyú motorra megy, kapcsolt +12V
4-világítás kapcsolótól (talán F95 7.5A)
5- biztosíték 20A, ezt kapcsolja a szivattyú motorra (talán F22)

A tévedés jogát fenntartom. Nem TIS-ből van.....  Elindulni a hibakeresésben jó lesz, remélem.
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.28 szerda, 12:58:21 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17803 Dátum: 2013.08.28 szerda, 13:11:00 »

Mindjárt. Csak egy örökkévalóság, mire beindul ez eTIS...

AndyA
várok worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #17804 Dátum: 2013.08.28 szerda, 13:12:29 »

Sziasztok!

Nagyon új vagyok még itt, csak tegnap regisztráltam. Köszi az adminnak a jóváhagyást, és üdv mindenkinek! Egy 2003-as 1.8-as Mondeo-t használok, és van néhány érdekes problémája, amelyre ti biztosan tudjátok a választ.  Wink Például véletlenszerűen elkezd villogni a digit. klíma kijelzője. Eddig a következőket próbáltam meg:
- leteszteltem a klímát az itteni leírás alapján. Eredménye: semmit nem jelez ki, csak zümmög egy kicsit.
- elvittem klímáshoz. Ő megnézte valamilyen szoftverrel, semmilyen hibát nem talált (pedig akkor is éppen villogott). Lefejtette a gázt, és mivel kevesebb volt, visszatöltötte az előírt 820 grammot. Pár napig minden rendben, utána újra elkezdett villogni.
- kerestem itt a fórumokban is, de nem találtam megoldást.
A klíma ettől függetlenül működik! Hűt-fűt, ahogy kell, bár két nappal ezelőtt este, amikor már csak szellőztetés miatt akartam bekapcsolni, hirtelen elkezdett teljes erővel fűteni 22 fokra állítva, miközben kint 20 volt... Levettem a hőmérsékletet, elkezdett hideget fújni, majd visszatettem, és akkor is rendben működött. Most is működik, de gyakorlatilag mindig villog.
Kinek van valami ötlete? Előre is köszi!

"hirtelen elkezdett teljes erővel fűteni 22 fokra állítva, miközben kint 20 volt"
Ha automatára kapcsolod, akkor ezt csinálja, amíg el nem éri a kívánt hőfokot a belső hőmérséklet.

Ha azt mondod, hogy a feltöltés után jó volt, akkor ott tömítettségi gond lehet (szerintem). Meg lett festve a gáz visszatöltéskor? Ha igen, akkor UV lámpával meg tudják nézni, hogy szivárog-e valahol. Amúgy a tied Fl-es vagy még előtti? (kerek a ködlámpa vagy trapéz)
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.28 szerda, 13:21:56 írta Lacika71 » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17805 Dátum: 2013.08.28 szerda, 13:13:10 »

1-mosó kapcsolótól, testet kapcsol
2-test
3-szivattyú motorra megy, kapcsolt +12V
4-világítás kapcsolótól (talán F95 7.5A)
5- biztosíték 20A, ezt kapcsolja a szivattyú motorra (talán F22)

A tévedés jogát fenntartom. Nem TIS-ből van.....  Elindulni a hibakeresésben jó lesz, remélem.
nekem is ilyen rémlik, de a mosókapcsolótól tuti test jön??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #17806 Dátum: 2013.08.28 szerda, 13:18:06 »

nekem is ilyen rémlik, de a mosókapcsolótól tuti test jön??


Elküldtem a rajzokat E-mailben.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17807 Dátum: 2013.08.28 szerda, 13:29:02 »

Elküldtem a rajzokat E-mailben.

AndyA
worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #17808 Dátum: 2013.08.28 szerda, 14:18:59 »

"hirtelen elkezdett teljes erővel fűteni 22 fokra állítva, miközben kint 20 volt"
Ha automatára kapcsolod, akkor ezt csinálja, amíg el nem éri a kívánt hőfokot a belső hőmérséklet.

Ha azt mondod, hogy a feltöltés után jó volt, akkor ott tömítettségi gond lehet (szerintem). Meg lett festve a gáz visszatöltéskor? Ha igen, akkor UV lámpával meg tudják nézni, hogy szivárog-e valahol. Amúgy a tied Fl-es vagy még előtti? (kerek a ködlámpa vagy trapéz)

Szia!

Köszi a segítséget! A teljes fűtést eddig nem tapasztaltam, pedig már két éve használom ezt az autót. A tömítettségre én nem gondoltam (a klímás remélem igen, és megfestette, de ezt nem tudom), viszont az biztos, hogy amikor lefejtette a klímát, akkor 55 dkg gáz volt benne, és akkor is, most is megy gond nélkül, akár jéghideget is fúj, ha kell.
A kocsi amúgy facelift előtti.
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #17809 Dátum: 2013.08.28 szerda, 14:21:20 »

Szia!

Köszi a segítséget! A teljes fűtést eddig nem tapasztaltam, pedig már két éve használom ezt az autót. A tömítettségre én nem gondoltam (a klímás remélem igen, és megfestette, de ezt nem tudom), viszont az biztos, hogy amikor lefejtette a klímát, akkor 55 dkg gáz volt benne, és akkor is, most is megy gond nélkül, akár jéghideget is fúj, ha kell.
A kocsi amúgy facelift előtti.

Azán az is lehet, hogy a vezérlő mondta be az unalmast. Ha tudsz szerezni egyet kölcsönbe, cseréld ki és, ha azzal is csinálja, akkor legalább ezt a hibalehetőséget kizártad.
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #17810 Dátum: 2013.08.28 szerda, 20:04:17 »

Hello,jo estet mindenkinek.
Nemreg jartam otthon es kicsereltem a szelvedot futhetore,idom nem volt bekotni.
Erdekelne hogy komplikalt bekotni vagy csak + es - egy kapcsoloval?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #17811 Dátum: 2013.08.28 szerda, 20:31:04 »

Hello,jo estet mindenkinek.
Nemreg jartam otthon es kicsereltem a szelvedot futhetore,idom nem volt bekotni.
Erdekelne hogy komplikalt bekotni vagy csak + es - egy kapcsoloval?

Drótozás nem biztos, hogy készen van az autódban. Amúgy nemigen bonyolult. Ha nincs, tudok küldeni eTIS kapcsolási rajzot, mit hová kell köteni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #17812 Dátum: 2013.08.28 szerda, 20:55:52 »

Elore is koszonom!!!!
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #17813 Dátum: 2013.08.28 szerda, 21:14:13 »

Hello,jo estet mindenkinek.
Nemreg jartam otthon es kicsereltem a szelvedot futhetore,idom nem volt bekotni.
Erdekelne hogy komplikalt bekotni vagy csak + es - egy kapcsoloval?


Elvileg a facelift utániak már alapból be vannak vezetékelve.A pollenszűrőtartó saránál megtalálod a jobb oldali csatlakozót ami a szélvédőn lévő ellendarabja a bal oldalon szintén van egy.Kell egy másik szélvédőfűtés/hátsóablakfűtés kapcsoló és egy relé a motortéri biztitáblába.Működni csak programozás után fog (szervíz) vagy GEM csere olyanra ami tudja a szélvédőfűtést(ez csak tipp).Érdemes beszerezni fűthető fúvókákat is.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Rizo
Vendég
« Új hozzászólás #17814 Dátum: 2013.08.28 szerda, 21:44:51 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni! Nemrég lettem egy szép Mondeo (2002 év, 2.tdci) tulajdonosa. Ismerőstől vettem szóval az előéletével tisztában voltam az autónak (a szokásos szervizeken kívül semmi baja nem volt). Viszont nálam egy hónap használat után olyan problémája jött elő, hogy egy hétfő reggel elindultam vele munkába és útközben megálltam reggelit venni, viszont az újabb elindulásnál nem akart az autó indulni egyszerűen hiába akartam gyújtást adni semmit nem csinált. Az indítási próbálkozás után a kontroll lámpák közül folyamatosan világított a motor kontroll lámpa és a két hőmérséklet jelző hópihe (sárga, piros egyszerre) a többi nem. Semmit nem tudtam csinálni az autóval, ezért bevittük a helyi Ford szervizbe, ahol 1 hét elteltével jelezték felém, hogy nem tudják az autónak milyen problémája lehet mivel az autó nem kommunikál a rákötött számítógéppel, de 99,9 %, hogy valami relé problémája lehet viszont ők nem autóvillamossági szerelők. Hosszas keresés után találtam egy mindenki által elismert és ajánlott autóvillamossági szerelőt, aki az autó átnézése után közölte velem, hogy nem talált semmilyen hibát az elektronikájába. Ezek után nem tudom, hogy mit csináljak a szívem szakad meg ezért az autóért. Remélem valamelyikőtök tud segíteni nekem ebben a problémában. Előre is köszönöm!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17815 Dátum: 2013.08.28 szerda, 21:48:18 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni! Nemrég lettem egy szép Mondeo (2002 év, 2.tdci) tulajdonosa. Ismerőstől vettem szóval az előéletével tisztában voltam az autónak (a szokásos szervizeken kívül semmi baja nem volt). Viszont nálam egy hónap használat után olyan problémája jött elő, hogy egy hétfő reggel elindultam vele munkába és útközben megálltam reggelit venni, viszont az újabb elindulásnál nem akart az autó indulni egyszerűen hiába akartam gyújtást adni semmit nem csinált. Az indítási próbálkozás után a kontroll lámpák közül folyamatosan világított a motor kontroll lámpa és a két hőmérséklet jelző hópihe (sárga, piros egyszerre) a többi nem. Semmit nem tudtam csinálni az autóval, ezért bevittük a helyi Ford szervizbe, ahol 1 hét elteltével jelezték felém, hogy nem tudják az autónak milyen problémája lehet mivel az autó nem kommunikál a rákötött számítógéppel, de 99,9 %, hogy valami relé problémája lehet viszont ők nem autóvillamossági szerelők. Hosszas keresés után találtam egy mindenki által elismert és ajánlott autóvillamossági szerelőt, aki az autó átnézése után közölte velem, hogy nem talált semmilyen hibát az elektronikájába. Ezek után nem tudom, hogy mit csináljak a szívem szakad meg ezért az autóért. Remélem valamelyikőtök tud segíteni nekem ebben a problémában. Előre is köszönöm!

Megy az autó, indul most?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #17816 Dátum: 2013.08.28 szerda, 21:56:46 »

Simán lehet... Kínai vacak mind.

AndyA
Nekem is ezt csinálja jobb oldali ,oda verek neki 1 picit oszt müködik Huh?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #17817 Dátum: 2013.08.28 szerda, 21:58:33 »

Megy az autó, indul most?
Hát épp írja, hogy még a kommunikáció sem műxik amivel hibakódot lehetne olvasni. Nincs véletlenül benne balesetnél ütésre koccanásra működő kapcsoló? Lehet valaki neki koccolt állás közben. Gyanúsan nem kap villanyt a gép agya!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17818 Dátum: 2013.08.28 szerda, 22:11:00 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni! Nemrég lettem egy szép Mondeo (2002 év, 2.tdci) tulajdonosa. Ismerőstől vettem szóval az előéletével tisztában voltam az autónak (a szokásos szervizeken kívül semmi baja nem volt). Viszont nálam egy hónap használat után olyan problémája jött elő, hogy egy hétfő reggel elindultam vele munkába és útközben megálltam reggelit venni, viszont az újabb elindulásnál nem akart az autó indulni egyszerűen hiába akartam gyújtást adni semmit nem csinált. Az indítási próbálkozás után a kontroll lámpák közül folyamatosan világított a motor kontroll lámpa és a két hőmérséklet jelző hópihe (sárga, piros egyszerre) a többi nem. Semmit nem tudtam csinálni az autóval, ezért bevittük a helyi Ford szervizbe, ahol 1 hét elteltével jelezték felém, hogy nem tudják az autónak milyen problémája lehet mivel az autó nem kommunikál a rákötött számítógéppel, de 99,9 %, hogy valami relé problémája lehet viszont ők nem autóvillamossági szerelők. Hosszas keresés után találtam egy mindenki által elismert és ajánlott autóvillamossági szerelőt, aki az autó átnézése után közölte velem, hogy nem talált semmilyen hibát az elektronikájába. Ezek után nem tudom, hogy mit csináljak a szívem szakad meg ezért az autóért. Remélem valamelyikőtök tud segíteni nekem ebben a problémában. Előre is köszönöm!
Főrelé gondja  lehet. Olyankor se kép, se hang. Esetleg még a középkonzol órában a LED nem villog?
Kérj kölcsön egy főrelét valakitől próbára. Volt mar olyan itt a fórumon, hogy ennyire össze-vissza hibát okozott.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17819 Dátum: 2013.08.28 szerda, 22:14:21 »

Hát épp írja, hogy még a kommunikáció sem műxik amivel hibakódot lehetne olvasni. Nincs véletlenül benne balesetnél ütésre koccanásra működő kapcsoló? Lehet valaki neki koccolt állás közben. Gyanúsan nem kap villanyt a gép agya!

A benzinesben van. Ci-ben hogyan is lenne, mikor AC pumpa sincs benne.
Koccanásra nem oldanak ki amúgy sem.

Vagy nem kap tápellátást az ECU vagy a GEM vagy vezeték hiba...
Elég vicces, hogy egy Ford szerviz 1 (!) hét alatt semmire nem jutott!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17820 Dátum: 2013.08.28 szerda, 22:14:57 »

Főrelé gondja  lehet. Olyankor se kép, se hang. Esetleg még a középkonzol órában a LED nem villog?
Kérj kölcsön egy főrelét valakitől próbára. Volt mar olyan itt a fórumon, hogy ennyire össze-vissza hibát okozott.


Nagy a valószínűsége.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #17821 Dátum: 2013.08.28 szerda, 22:47:00 »

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni! Nemrég lettem egy szép Mondeo (2002 év, 2.tdci) tulajdonosa. Ismerőstől vettem szóval az előéletével tisztában voltam az autónak (a szokásos szervizeken kívül semmi baja nem volt). Viszont nálam egy hónap használat után olyan problémája jött elő, hogy egy hétfő reggel elindultam vele munkába és útközben megálltam reggelit venni, viszont az újabb elindulásnál nem akart az autó indulni egyszerűen hiába akartam gyújtást adni semmit nem csinált. Az indítási próbálkozás után a kontroll lámpák közül folyamatosan világított a motor kontroll lámpa és a két hőmérséklet jelző hópihe (sárga, piros egyszerre) a többi nem. Semmit nem tudtam csinálni az autóval, ezért bevittük a helyi Ford szervizbe, ahol 1 hét elteltével jelezték felém, hogy nem tudják az autónak milyen problémája lehet mivel az autó nem kommunikál a rákötött számítógéppel, de 99,9 %, hogy valami relé problémája lehet viszont ők nem autóvillamossági szerelők. Hosszas keresés után találtam egy mindenki által elismert és ajánlott autóvillamossági szerelőt, aki az autó átnézése után közölte velem, hogy nem talált semmilyen hibát az elektronikájába. Ezek után nem tudom, hogy mit csináljak a szívem szakad meg ezért az autóért. Remélem valamelyikőtök tud segíteni nekem ebben a problémában. Előre is köszönöm!

"bevittük a helyi Ford szervizbe, ahol 1 hét elteltével jelezték felém, hogy nem tudják az autónak milyen problémája lehet"

WTF??

Amúgy ha nem indul, az főtengely jeladó az esetek elég jelentős részében.

Meg vidd el olyanhoz, aki ért is hozzá. Melyik volt ez kiváló szerviz?!?!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17822 Dátum: 2013.08.28 szerda, 23:21:59 »

A benzinesben van. Ci-ben hogyan is lenne, mikor AC pumpa sincs benne.
Koccanásra nem oldanak ki amúgy sem.

Vagy nem kap tápellátást az ECU vagy a GEM vagy vezeték hiba...
Elég vicces, hogy egy Ford szerviz 1 (!) hét alatt semmire nem jutott!

Ezekszerint a Ford szervízbe még nem is próbálták meg a motor vezérlő relét kicserélni vagy a biztosíték táblában átcserélni aegy másikra a 4 egyformából a próba idekéig.Ahogy mondod érdekes.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #17823 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 00:09:24 »

Ford szervizbe mikor mondták hogy szét ne szedjem a turbó elektronikát, mert szétrepkednek belőle a kis rugók és nem tudom majd összerakni..... falbav falbav
Na ott majdnem megindult a meleg hugy a lábam szárán annyira röhögtem.... eplus2    kb izzóért megyek be azóta max...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #17824 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 06:27:31 »

Ford szervizbe mikor mondták hogy szét ne szedjem a turbó elektronikát, mert szétrepkednek belőle a kis rugók és nem tudom majd összerakni..... falbav falbav
Na ott majdnem megindult a meleg hugy a lábam szárán annyira röhögtem.... eplus2    kb izzóért megyek be azóta max...
a tddiben turbóelektonyika? laugh

"Margit! Nóóóómális?"
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #17825 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 11:15:53 »

"bevittük a helyi Ford szervizbe, ahol 1 hét elteltével jelezték felém, hogy nem tudják az autónak milyen problémája lehet"

WTF??

Amúgy ha nem indul, az főtengely jeladó az esetek elég jelentős részében.

Meg vidd el olyanhoz, aki ért is hozzá. Melyik volt ez kiváló szerviz?!?!

AndyA

Inkább Ford kereskedés, de kell nyitniuk mellette egy szerviz garázst (biztos előírás), a Sanyi meg a Béla meg cserélgetik az olajat a garanciás autókon.  vigyor3 Ha valami elromlik az autón?.... Hát vigye el egy szerelőhöz. Hurrá!  rinya
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Rizo
Vendég
« Új hozzászólás #17826 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 12:05:11 »

Főrelé gondja  lehet. Olyankor se kép, se hang. Esetleg még a középkonzol órában a LED nem villog?
Kérj kölcsön egy főrelét valakitől próbára. Volt mar olyan itt a fórumon, hogy ennyire össze-vissza hibát okozott.

Szia!

A közép konzol órában igen villog a LED és indításkor sem akar elaludni! Ok, megpróbálok kérni.
Köszönöm a válszt.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #17827 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 12:51:14 »

Szia!

A közép konzol órában igen villog a LED és indításkor sem akar elaludni! Ok, megpróbálok kérni.
Köszönöm a válszt.

A főrelé melletti relé, ami a benzinesekben az klímát lekapcsolja padlózásnál az ugyanolyan relé mint a PCM-é. Lehet a dízelek klímatiltása is így működik, szóval nézd meg, hogy van-e, és ha igen, arra cseréld ki.

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Fuse_%26_Relay_Information <- itt a K32 az említett klímás relé, és a mellette lévő K163 a PCM-é.
De ha jól tudom a K4 és a K33 is ugyanolyan.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17828 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 12:55:16 »

A főrelé melletti relé, ami a benzinesekben az klímát lekapcsolja padlózásnál az ugyanolyan relé mint a PCM-é. Lehet a dízelek klímatiltása is így működik, szóval nézd meg, hogy van-e, és ha igen, arra cseréld ki.

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Fuse_%26_Relay_Information <- itt a K32 az említett klímás relé, és a mellette lévő K163 a PCM-é.
De ha jól tudom a K4 és a K33 is ugyanolyan.

Ugyanolyan relé.
Mindegyik Mondeo mk3 így és talán ugyanott, ugyanazzal a relével kapcsolja le a klímát. Simán lehet cserélgetni.

Én amúgy egy pár kábelre szerelt biztosítékkal simán összezárom a relé által kapcsolt pontokat. Meg ellenőrzöm a relé vezérlés tápellátását is és a kapcsoló vezetékét is.
Mert ha jó is a relé nem biztos, hogy behúz....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #17829 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 13:27:44 »

"bevittük a helyi Ford szervizbe, ahol 1 hét elteltével jelezték felém, hogy nem tudják az autónak milyen problémája lehet"

WTF??

Amúgy ha nem indul, az főtengely jeladó az esetek elég jelentős részében.

Meg vidd el olyanhoz, aki ért is hozzá. Melyik volt ez kiváló szerviz?!?!

AndyA
Főtengely jeladó hiba miatt nem jellemző, hogy megszűnik a kommunikáció, meg a delej sem szokott eltűnni miatta. De érdekes, hogy még a jó nevű autó villamosságis sem talált semmi hibát.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17830 Dátum: 2013.08.29 csütörtök, 13:44:02 »

Főtengely jeladó hiba miatt nem jellemző, hogy megszűnik a kommunikáció, meg a delej sem szokott eltűnni miatta. De érdekes, hogy még a jó nevű autó villamosságis sem talált semmi hibát.
Szerintem ehhez jó nevűnek sem kell lenni. Alap dolgok, hogy a tápfesz-eket ellenőrzi egy villamossági. Aki nem az elég felületes villamossági, ha nevezhető annak.....

Pontosan, a ckp jel hiánya nem tüntet semmi.

Itt táp vagy test hiba lesz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
lpetri
Vendég
« Új hozzászólás #17831 Dátum: 2013.08.30 péntek, 13:00:45 »

A szopórollerre feltesz még a kocsi. A mostani esős időben egyik reggel nem indult, akksi lemerült, 11V benne a szufla a board-teszt szerint. A szerelő szerint kiment az akksi a korábbi sok szívástól, adott egyet 1 hétre.
Nekem ez kicsit kevésnek tűnik, hol ázhat be úgy, hogy leszívja az akksit? Emlékeim szerint a korábbi lemerülések előtt is volt vagy autómosás vagy nagyobb eső. Érdekes télen semmi probléma nem volt vele.

Nekem gyanús a központi zár, néha öröm nézni önállö életét. Tegnap végrehajtottam rajta az itt ajánlott wd40es befújást az alsó zártartó csavar kitekerésével. Ma reggel ellenőríztem a központi zárat, elkezdett működni a csomagtér ajtó kézi nyitása, nem szarakodik a hátsó ajtók zárása sem... Ez okozhatja a vesszőfutásomat, lemeríthei az akksit a központi? Olvastam hogy a bal első központit fészlift utánira ajánlott kicserélnem.


Korábban volt a fenti akksi lemerülős gondom, mint kiderült a feszstab volt rossz a csak mechanikusan felújított generátornál. 3 hete nincs gondom, elég ha csak az indításra rágondolok már megy is...
A szokásos szerelőm elnézést kért és feladta, az akksis által ajánlott autóvillamossági szerelő autó leadás után hívott 3 órával, hogy a generátor nem csak termeli hanbem fogyasztja is az áramot... Smiley
Naplózva
kardosch
Vendég
« Új hozzászólás #17832 Dátum: 2013.08.30 péntek, 14:00:31 »

milyen telefonnal próbáltad?
üdv
Egy samsung s2 de van egy nokia e 51 és azzal sem kapcsolodott.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #17833 Dátum: 2013.08.30 péntek, 22:49:11 »

üdv
Egy samsung s2 de van egy nokia e 51 és azzal sem kapcsolodott.

pedig az e51 elég régi is, és elég nokia is, azzal mennie kellett volna Sad

vegyél egy ilyent:

http://webshop.t-mobile.hu/webapp/wcs/stores/ProductDisplay?catalogId=2001&storeId=2001&langId=-11&productId=259539

olcsó, és működik mindennel.
Naplózva
kardosch
Vendég
« Új hozzászólás #17834 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 10:25:18 »

pedig az e51 elég régi is, és elég nokia is, azzal mennie kellett volna Sad

vegyél egy ilyent:

http://webshop.t-mobile.hu/webapp/wcs/stores/ProductDisplay?catalogId=2001&storeId=2001&langId=-11&productId=259539

olcsó, és működik mindennel.
köszi a tippet és még az ára is nagyon kedvező.
Naplózva
Zocse
Vendég
« Új hozzászólás #17835 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 16:20:30 »

Sziasztok!
Problémám az, hogy kb 1 hét után lemerül az aksim. Amikor meg lett mérve a töltés illetve az esetleges áramlopás akkor semmi eltérést nem mértünk. Egyetlen jelenség, hogy az aksi pozitív saruja és annak fém része forró. Régebben volt már ilyen problémám, de akkor ki lett mérve, hogy a belső világítás időzítő reléje maradt meghúzva és az szívta le (állítólag). Van valami tippetek, hogy mi lehet a hiba?
Előre is kösz
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.02 hétfő, 16:26:31 írta Zocse » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17836 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 16:35:04 »

Sziasztok!
Problémám az, hogy kb 1 hét után lemerül az aksim. Amikor meg lett mérve a töltés illetve az esetleges áramlopás akkor semmi eltérést nem mértünk. Egyetlen jelenség, hogy az aksi pozitív saruja és annak fém része forró. Régebben volt már ilyen problémám, de akkor ki lett mérve, hogy a belső világítás időzítő reléje maradt meghúzva és az szívta le (állítólag). Van valami tippetek, hogy mi lehet a hiba?
Előre is kösz

Valami biztos fogyaszt, főleg ha melegszik a saru.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #17837 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 16:35:49 »

Valami biztos fogyaszt, főleg ha melegszik a saru.

És ha melegszik, akkor nem is keveset...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17838 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 16:56:23 »

És ha melegszik, akkor nem is keveset...

AndyA

Így van, de mégis bírja 1 hétig. Ez meg furcsa..... fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zocse
Vendég
« Új hozzászólás #17839 Dátum: 2013.09.03 kedd, 07:17:09 »

Tegnap feltöltöttem, ma reggelre lemerült... Most már az aksinak is baja lehet?! Shocked
Az lehetséges, hogy akkora túltöltést kap az aksi, hogy gyakorlatilag felforr?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #17840 Dátum: 2013.09.03 kedd, 07:30:54 »

Tegnap feltöltöttem, ma reggelre lemerült... Most már az aksinak is baja lehet?! Shocked
Az lehetséges, hogy akkora túltöltést kap az aksi, hogy gyakorlatilag felforr?

Inkább a lemerülés az, ami tudja melegíteni, ha elég aktív. De ha a feszszabályzó rossz, akkor túltöltést is kaphat, pláne Mondeoban, ahol eleve másként működik az akkutöltés, mint az autók nagyrészében.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #17841 Dátum: 2013.09.03 kedd, 09:29:19 »

Tegnap feltöltöttem, ma reggelre lemerült... Most már az aksinak is baja lehet?! Shocked
Az lehetséges, hogy akkora túltöltést kap az aksi, hogy gyakorlatilag felforr?

A cellazárlat jele is a "felforrás" töltéskor. Ha egy nap alatt lemerül (korábban azt írtad egy hétig bírta) , akkor inkább az a baja azon kívül, hogy valami elég rendesen kajálja az áramot belőle.
Naplózva
Zocse
Vendég
« Új hozzászólás #17842 Dátum: 2013.09.03 kedd, 11:19:17 »

Úgy néz ki több probléma lesz egyszerre. Holnap kiméretem az aksit, aztán jöhet a generátor... Eddig egy hetet bírt, most csak 1 éjszakát, lehet, mert beszart az aksi... Sad
A cellazárlat jele is a "felforrás" töltéskor. Ha egy nap alatt lemerül (korábban azt írtad egy hétig bírta) , akkor inkább az a baja azon kívül, hogy valami elég rendesen kajálja az áramot belőle.
Naplózva
Jericho
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



« Új hozzászólás #17843 Dátum: 2013.09.03 kedd, 12:34:06 »

Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy az esőérzékelőt ki lehet valahogyan iktatni? Nekem a "sima 6 állásos" szakaszos jobban fekszik ami a focusomba van, mert ez össze-vissza töröl néha, főleg ha az eső sem folyamatosan és egyformán esik. Úgyhogynemgyerebe... Smiley
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia automata 2004.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17844 Dátum: 2013.09.03 kedd, 12:50:06 »

Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy az esőérzékelőt ki lehet valahogyan iktatni? Nekem a "sima 6 állásos" szakaszos jobban fekszik ami a focusomba van, mert ez össze-vissza töröl néha, főleg ha az eső sem folyamatosan és egyformán esik. Úgyhogynemgyerebe... Smiley

Kell egy manuális kar és át kell pár vezetéket kötni..... minden megoldható.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zagerg
Vendég
« Új hozzászólás #17845 Dátum: 2013.09.03 kedd, 19:30:09 »

Hello mindenkinek Ford Mondeo tulajdonosok illetve tagok!
Teljesen ǘj vagyok itt ezért ,nem tudom,h valaki kérdezett e már ilyen hibajelenségröl ,de hátha tudna valaki segiteni,Autóm Mondeo kombi 2002 2.0 tddi 115 LE .Egyolyan problémám van,hogy már gyújtásnál elvileg mutatni kéne a digitkijelzön a km óraállást celsius,stb illetve a mutatóknak is be kellene állni üzemanyag mutató,fordulatszám.Nállam ebben az esetben semmit nem mutat illetve a mutatók is fekszenek,ráinditok Autó teljesen normálisan beindul és rá kb 30 másodpercre jelenik meg a digitkijelzön az összes informácio illetve,állnak be a mutatók is .remélem találkozott már valaki ilyen problémával .
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #17846 Dátum: 2013.09.03 kedd, 19:31:42 »

Hello mindenkinek Ford Mondeo tulajdonosok illetve tagok!
Teljesen ǘj vagyok itt ezért ,nem tudom,h valaki kérdezett e már ilyen hibajelenségröl ,de hátha tudna valaki segiteni,Autóm Mondeo kombi 2002 2.0 tddi 115 LE .Egyolyan problémám van,hogy már gyújtásnál elvileg mutatni kéne a digitkijelzön a km óraállást celsius,stb illetve a mutatóknak is be kellene állni üzemanyag mutató,fordulatszám.Nállam ebben az esetben semmit nem mutat illetve a mutatók is fekszenek,ráinditok Autó teljesen normálisan beindul és rá kb 30 másodpercre jelenik meg a digitkijelzön az összes informácio illetve,állnak be a mutatók is .remélem találkozott már valaki ilyen problémával .
töltés,generátor,akku,testkábel problémád van.nem ártana 1 diag sem....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zagerg
Vendég
« Új hozzászólás #17847 Dátum: 2013.09.03 kedd, 19:40:43 »

Ès ez akkor is fennálhat ha az autó teljesen normálisan pöccre is indul?
 Köszönöm szépen mindenképp átnézem ezeket a dolgokat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #17848 Dátum: 2013.09.03 kedd, 20:02:56 »

Ès ez akkor is fennálhat ha az autó teljesen normálisan pöccre is indul?
 Köszönöm szépen mindenképp átnézem ezeket a dolgokat.
ha az akku jó,de a generátor haldoklik vagy testkábel hiba van,akkor lehetséges.

de egy diag sokat elárulna.merre vagy az országban?Hátha tud valaki segíteni....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #17849 Dátum: 2013.09.03 kedd, 20:33:34 »

Tisztelt Fórumtársak!
Sajna a napokban megadta magát a teljes nappali menetfény rendszerem. Megpróbáltam kideríteni a hiba okát. A következő megállapításra jutottam. A DIMMER kapcsoló modul halálával kezdődött a probléma. Megsznűnt a feszültség stabilizálása és ennek hatására mind a két LED fényforrás elszállt. De előtte kialakulhatott egy belső zárlat, ami pedig átégette a kapcsoló modult. Mire az 5 amperes biztosíték kiolvadt volna akkora az egész rendszer megszűnt vezető lenni. Szerencsémre nem jártam úgy mint Bunyek Fórumtárs, hogy majdnem leégett a gépsárkánya egy elektromos tápegység zárlata miatt. Most teljesen átalakítom a rendszert. A fényforrások ugyanolyan méretűek lesznek de más típus. A beépítés helye sem változik. A vezérlő rendszert átalakítom, a hasonló problémák megelőzése érdekében úgy, hogy közben a kapcsoló modul funkciója nem változik. Az már biztos, hogy a fényforrások és a teljes vezérlő védelmére beépítek a rendszerbe 2 db rövid zár védett IC stabilizátor egységet, ami kizárja az ilyen meghibásodás lehetőségét. A LED fényforrások nem bírják hosszútávon a magasabb üzemi feszültséget. A rendszer halála előtt a  kapocsfeszültség korlátozás nélkül a teljes generátor feszültség volt. Ami tudvalevő 14.4-14.5 Volt. Ha a rendszerrel elkészülök, akkor a már meglévő cikkhez a FAQ-ban leírom a tapasztalataimat és a teljes átalakítás menetét. wave
Tisztelettel László! worship 
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak: 1 ... 350 351 352 353 354 355 356 [357] 358 359 360 361 362 363 364 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.