Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 03:08:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 371 372 373 374 375 376 377 [378] 379 380 381 382 383 384 385 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11192570 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #18850 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 19:31:42 »

igen.generátor.érdemes megnézetni,mert télen hideg van az út szélén.....

Köszi a választ. Ez a szénkefék hibájára utalhat, vagy inkább generátor felújítás lesz belőle?

Aki volt a Kertész utcában, az tudja esetleg, hogy ők ki- és beszerelik is?
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18851 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 19:34:53 »

Köszi a választ. Ez a szénkefék hibájára utalhat, vagy inkább generátor felújítás lesz belőle?

Aki volt a Kertész utcában, az tudja esetleg, hogy ők ki- és beszerelik is?

Én nem voltam, de beszéltem velük a napokban Fiesta önindítóra azt mondták , hogy 10000 ft a ki+be.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #18852 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 19:39:04 »

Mivel nincs agya a pwm szabályzású ülésfűtésnek, nincs mivel beszélgetni.


szerintem az enyém is pwm szabályzású és lehet diagolni......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18853 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 19:43:01 »

szerintem az enyém is pwm szabályzású és lehet diagolni......

A IV-es és S-max...... azért modulokban gazdag a III-ashoz képest. Ott lehet, hogy az egész benne van a BCM-ben, az viszont be van kötve a diagnosztikai vonalra.


III-nál van egy kapcsoló........onnan egy vezeték egy modulba, ahova megy a fix táp és az a modul kapcsolgatja a tápot a fűtéspárnákra.
Eddig ismeretlen a modul belső megoldása, valószínű egy dc/dc konverter van beleszorítva a dobozkába.
A ventilátoros + fűtős ülésnek eltér a modulja a sima fűtőstől. A ventilátorokat is a modul kezeli.
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.25 hétfő, 20:20:48 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #18854 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 20:44:41 »

A IV-es és S-max...... azért modulokban gazdag a III-ashoz képest. Ott lehet, hogy az egész benne van a BCM-ben, az viszont be van kötve a diagnosztikai vonalra.


III-nál van egy kapcsoló........onnan egy vezeték egy modulba, ahova megy a fix táp és az a modul kapcsolgatja a tápot a fűtéspárnákra.
Eddig ismeretlen a modul belső megoldása, valószínű egy dc/dc konverter van beleszorítva a dobozkába.
A ventilátoros + fűtős ülésnek eltér a modulja a sima fűtőstől. A ventilátorokat is a modul kezeli.
ez enyém is ventis is,meg a Gáboré is ventis is....mind1,majd meglátjuk....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18855 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 20:46:24 »

ez enyém is ventis is,meg a Gáboré is ventis is....mind1,majd meglátjuk....

Tudom, hogy ventis.
De azért írtam, hogy nincs agya a dolognak a III-ban, mert csak simán össze van kötve a kapcsoló és az ülés alatti modul.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #18856 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 20:49:09 »

Tudom, hogy ventis.
De azért írtam, hogy nincs agya a dolognak a III-ban, mert csak simán össze van kötve a kapcsoló és az ülés alatti modul.
jó,én hiszekk neked bugyibuci..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18857 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 20:52:58 »

jó,én hiszekk neked bugyibuci..... eplus2

 whatever
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #18858 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 20:53:47 »

whatever
hol mereng szép szemed világa?

jó.hiszek neked.ennyi. vigyor3 wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18859 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 20:56:24 »

hol mereng szép szemed világa?

jó.hiszek neked.ennyi. vigyor3 wave

Ne erre megy a játék, hogy ki hisz és kinek.....hanem a stíller össze tud-e kötni pár vezetéket úgy, hogy nem ég le az autója.  eplus2

Azzal kezdtem neki, hogy tápfesz, test és vezetékek rendben mindenhonnan mindenhova?  Cool

 
(a bugyibucin gondolkodtam el  hehe )
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #18860 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 21:00:23 »


 
(a bugyibucin gondolkodtam el  hehe )
nevetes2 nevetes1

a dutyidiliben volt.....

a sztájler meg bármire képes....csak mond neki,hogyan kezdjen neki-poroltót mellékelj! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #18861 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 21:08:15 »

nevetes2 nevetes1

a dutyidiliben volt.....

a sztájler meg bármire képes....csak mond neki,hogyan kezdjen neki-poroltót mellékelj! nyes

 Tapasztalatból beszélsz?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18862 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 21:10:12 »

De jól mulatoztok!  action

Tibi kiméricskéled nekem, ha a kapcsolót is kiszűröm és nem az lesz a hibás?
Ideje a fantasztikus tudásodat a gyakorlatban is bemutatni, már ami az autószerelést illeti!  Wink A többi tudásodat sajátítsa ki a BT!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18863 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 21:10:49 »

Tapasztalatból beszélsz?  eplus2

 nyes  taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18864 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 21:13:35 »

De jól mulatoztok!  action

Tibi kiméricskéled nekem, ha a kapcsolót is kiszűröm és nem az lesz a hibás?
Ideje a fantasztikus tudásodat a gyakorlatban is bemutatni, már ami az autószerelést illeti!  Wink A többi tudásodat sajátítsa ki a BT!  eplus2

Hm....
"Ideje a fantasztikus tudásodat a gyakorlatban is bemutatni, már ami az autószerelést illeti!"

Ez pont villanyász dolog.....
Bemutatom én azt elég sokszor........ (de nem nevezném fantasztikusnak, ezt te mondod) de nem holmi ülésfűtés javításokon.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #18865 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 21:14:37 »

Hali!

Ha jól emlékszek volt valakinek tervben állófűtés projekt. Talán AndyA-nek. Lehet tudni, hogy mire sikerült vinni a dolgot?

 integet2 integet2

Már letettem a garázsba a többi cucc közé. Egyre közeledik az autóhoz... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18866 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 21:17:53 »

Hm....
"Ideje a fantasztikus tudásodat a gyakorlatban is bemutatni, már ami az autószerelést illeti!"

Ez pont villanyász dolog.....
Bemutatom én azt elég sokszor........ (de nem nevezném fantasztikusnak, ezt te mondod) de nem holmi ülésfűtés javításokon.  eplus2
Ne mellébeszélj! Ez a belépőszint!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18867 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 21:18:49 »

Ne mellébeszélj! Ez a belépőszint!  eplus2

 nyes
Akkor azon már nagyon rég túl vagyok!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18868 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 21:20:23 »

nyes
Akkor azon már nagyon rég túl vagyok!  hehe
Az én ülésemen? Az még mindig rossz!  szomoru1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18869 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 21:22:38 »

Az én ülésemen? Az még mindig rossz!  szomoru1

A belépőszinten.......visszafele meg nem megyünk.  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18870 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 21:23:41 »

A belépőszinten.......visszafele meg nem megyünk.  hehe
Mondom, hogy mellébeszélsz.  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18871 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 21:25:47 »

Mondom, hogy mellébeszélsz.  Cheesy


Nézd már vissza az első válaszomtól, már akkor kérdeztem és leírtam pár dolgot.
De össze-vissza beszéltél, hogy mértetek oké...de mégsem azt...hát akkor mit? .....pár hsz-ben leírtam, hogy mi a menete a dolognak, de te még mindig csak sopánkodsz  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18872 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 21:27:58 »


Nézd már vissza az első válaszomtól, már akkor kérdeztem és leírtam pár dolgot.
De össze-vissza beszéltél, hogy mértetek oké...de mégsem azt...hát akkor mit? .....pár hsz-ben leírtam, hogy mi a menete a dolognak, de te még mindig csak sopánkodsz  vigyor3
Nem sopánkodok, kérdezlek a segítségről, te meg mindig kitérsz!  wow1 integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18873 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 21:30:07 »

Nem sopánkodok, kérdezlek a segítségről, te meg mindig kitérsz!  wow1 integet2


Ismétlem magam.......... az első pár hsz-ben leírtam mindent.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #18874 Dátum: 2013.11.26 kedd, 08:20:21 »

Urak!

Aksit kell cserélni. Milyen lenne megfelelő tdci-be?
72ah ez ok.....más adat ami fontos lehet?
Naplózva
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #18875 Dátum: 2013.11.26 kedd, 10:18:27 »

Sziasztok!

Az alábbi hibával találkoztam, amire kérném segítségeteket:
Reggelente ha bekapcsolom a Denso-t az alábbi kép fogad:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Nem reagál sem a rádió, sem a CD, több funkció hibásan működik. Viszont, ha az akkuról leválasztom az autót, kb, 1 órára, akkor helyreáll és minden megfelelően működik.. ..reggelig.
Akkut mértem reggel : 12,4V
Töltésnél: 14,4V-14,5V

Segítségeteket előre is köszönöm.

Tamás
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #18876 Dátum: 2013.11.26 kedd, 12:23:40 »

Már letettem a garázsba a többi cucc közé. Egyre közeledik az autóhoz... Smiley

AndyA
nyes nyes értem Cheesy eddig mennyibe van, ha lehet ilyet kérdezni? és szerinted hol fog megállni pénzben?
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #18877 Dátum: 2013.11.26 kedd, 12:34:18 »

nyes nyes értem Cheesy eddig mennyibe van, ha lehet ilyet kérdezni? és szerinted hol fog megállni pénzben?

60 ezer volt a bontott cucc, és nem tudom, mi más kell még hozzá. Sok meló, amíg berakjuk, de az "nem fáj" annyira. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #18878 Dátum: 2013.11.26 kedd, 12:38:18 »

Sziasztok!

Az alábbi hibával találkoztam, amire kérném segítségeteket:
Reggelente ha bekapcsolom a Denso-t az alábbi kép fogad:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Nem reagál sem a rádió, sem a CD, több funkció hibásan működik. Viszont, ha az akkuról leválasztom az autót, kb, 1 órára, akkor helyreáll és minden megfelelően működik.. ..reggelig.
Akkut mértem reggel : 12,4V
Töltésnél: 14,4V-14,5V

Segítségeteket előre is köszönöm.

Tamás


Szervizmenüjébe be tudsz lépni amikor nem működik rendesen?

Szerk:
Azt valaki tudja, hogy mekkora munka átalakítani az esőérzékelős ablaktörlőt manuális, 6 fokozatúra? Mi kell hozzá, esetleg kell-e valamit felprogramozni...
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.26 kedd, 12:56:16 írta tpmportal » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18879 Dátum: 2013.11.26 kedd, 14:10:10 »

Szervizmenüjébe be tudsz lépni amikor nem működik rendesen?

Szerk:
Azt valaki tudja, hogy mekkora munka átalakítani az esőérzékelős ablaktörlőt manuális, 6 fokozatúra? Mi kell hozzá, esetleg kell-e valamit felprogramozni...

Programozni nincs mit, vezetékelni kell pár dolgot. Fejből nem tudom mennyit....de nem elképzelhetetlen.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #18880 Dátum: 2013.11.26 kedd, 15:08:07 »

Programozni nincs mit, vezetékelni kell pár dolgot. Fejből nem tudom mennyit....de nem elképzelhetetlen.

Az eTIS azt írja, hogy az automata fényszóró és automata ablaktörlő modulja közvetlenül vezérli az ablaktörlőket. Ha nincs ez a modul, akkor maga a bajuszkapcsoló csinálja? Az offline eTIS-ben nincsenek kapcsolási rajzok  rinya
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #18881 Dátum: 2013.11.26 kedd, 16:08:39 »

Tudom, hogy ventis.
De azért írtam, hogy nincs agya a dolognak a III-ban, mert csak simán össze van kötve a kapcsoló és az ülés alatti modul.
pedig én látok némi szikrát,hogy esélyes az a diag az ülésfűtés modullal.....:

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18882 Dátum: 2013.11.26 kedd, 16:26:48 »

pedig én látok némi szikrát,hogy esélyes az a diag az ülésfűtés modullal.....:




Az, hogy egy diagnosztikai szoftver ismer ilyen lehetőséget még nem garantálja, hogy az autóba olyan került amivel szót ért. Más modelleknél lehet. ezért tudja a szoftver.
Szerintem (és kapcsolási rajz szerint) semmilyen kapcsolata nincs diagnosztikai modullal a III-as ülésfűtés/szellőztetés modulnak.

Hacsak nem rádiós kommunikáció van az ülés alatti modul és pl. a GEM között..... eplus2

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #18883 Dátum: 2013.11.26 kedd, 16:32:50 »


Az, hogy egy diagnosztikai szoftver ismer ilyen lehetőséget még nem garantálja, hogy az autóba olyan került amivel szót ért. Más modelleknél lehet. ezért tudja a szoftver.
Szerintem (és kapcsolási rajz szerint) semmilyen kapcsolata nincs diagnosztikai modullal a III-as ülésfűtés/szellőztetés modulnak.

Hacsak nem rádiós kommunikáció van az ülés alatti modul és pl. a GEM között..... eplus2


newazz! a can-es kommunikációhoz nem kell semmi.az az erőátviteli vezetékezésen hasít.pont mint az ajtómodul,vagy a xenon......
szakács mi?..... vigyor3
nem mondom,hogy biztos,de én megpróbálnám....
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.26 kedd, 16:35:31 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18884 Dátum: 2013.11.26 kedd, 17:00:45 »

newazz! a can-es kommunikációhoz nem kell semmi.az az erőátviteli vezetékezésen hasít.pont mint az ajtómodul,vagy a xenon......
szakács mi?..... vigyor3
nem mondom,hogy biztos,de én megpróbálnám....

"a can-es kommunikációhoz nem kell semmi.az az erőátviteli vezetékezésen hasít.pont mint az ajtómodul,vagy a xenon."

Állj azzal,a mit szedsz. Cool
Erőátviteli vezetékezés?  Maaargiiit? Nóóóórmális??!!  hehe

Ami bus-on kommunikál, abba be van kötve a bus vezeték. Még az L-line-ra sincs bekötve....
mk3-ban ülésfűtés nincs a bus vezetéken........buta modul, nem képes kommunikációra.  vigyor3

Persze, próbálják meg...... a kézrátételt is meg lehet próbálni, csak jó varázsigét kell mormolni.  eplus2

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #18885 Dátum: 2013.11.26 kedd, 18:22:42 »

"a can-es kommunikációhoz nem kell semmi.az az erőátviteli vezetékezésen hasít.pont mint az ajtómodul,vagy a xenon."

Állj azzal,a mit szedsz. Cool
Erőátviteli vezetékezés?  Maaargiiit? Nóóóórmális??!!  hehe

Ami bus-on kommunikál, abba be van kötve a bus vezeték. Még az L-line-ra sincs bekötve....
mk3-ban ülésfűtés nincs a bus vezetéken........buta modul, nem képes kommunikációra.  vigyor3

Persze, próbálják meg...... a kézrátételt is meg lehet próbálni, csak jó varázsigét kell mormolni.  eplus2


can vezeték csak a főmodulokat köti össze.az izzóhoz sem megy can vezeték,mégis tudja,ha kiégett.a szintezőhöz sem,mégis tudja hol áll.

Az elgondolásom az,hogy az EATC modullal van can-kapcsolat.annak meg közvetlenül van a fűtésmodullal kapcsolata.innen tartom esélyesnek  a kommunikációt.hangsúlyozom,csak sejtem.ebből viszont sosem lesz nagy baj.max nem jön be. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18886 Dátum: 2013.11.26 kedd, 18:57:11 »

can vezeték csak a főmodulokat köti össze.az izzóhoz sem megy can vezeték,mégis tudja,ha kiégett.a szintezőhöz sem,mégis tudja hol áll.

Az elgondolásom az,hogy az EATC modullal van can-kapcsolat.annak meg közvetlenül van a fűtésmodullal kapcsolata.innen tartom esélyesnek  a kommunikációt.hangsúlyozom,csak sejtem.ebből viszont sosem lesz nagy baj.max nem jön be. Wink

Maradjunk mk3-nál.
Az EATC és az ülésfűtés között csak távolság van, nem kapcsolat. vigyor3
Nálad és IV-nél sokkal bővebb a rendszer, ott lehet kapcsolat.

Az izzót és a can-t ne akarjuk összepárosítani. Azokat másképp ellenőrzi.
A szintezőhöz vagyis a xenon modulhoz pedig be van kötve a can vezeték még a III-asnál is. Amelyikben van xenon. Cool

Annyit valóban megtehettek volna a III-as facelift utániakkal, hogy a kapcsoló jelvezetékét visszacsatolják az EATC-hez, akkor legalább a kivezérlést lehetett volna ellenőrizni, hogy fűtés: bekapcsolt vagy nem bekapcsolt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18887 Dátum: 2013.11.26 kedd, 19:02:54 »

Az eTIS azt írja, hogy az automata fényszóró és automata ablaktörlő modulja közvetlenül vezérli az ablaktörlőket. Ha nincs ez a modul, akkor maga a bajuszkapcsoló csinálja? Az offline eTIS-ben nincsenek kapcsolási rajzok  rinya


A te autóddal (2001) kapcsolatos a kérdés?

Igen, esőszenzorral a modul kapcsolja az ablaktörlőt.
Normál időzítős karnál pedig a GEM. A fokozatállító kar be van kötve a GEM-be és oda adja a jelet a fokozatról. (változó ellenállás)
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.26 kedd, 19:17:59 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #18888 Dátum: 2013.11.26 kedd, 19:03:48 »

Maradjunk mk3-nál.
Az EATC és az ülésfűtés között csak távolság van, nem kapcsolat. vigyor3
Nálad és IV-nél sokkal bővebb a rendszer, ott lehet kapcsolat.

Az izzót és a can-t ne akarjuk összepárosítani. Azokat másképp ellenőrzi.
A szintezőhöz vagyis a xenon modulhoz pedig be van kötve a can vezeték még a III-asnál is. Amelyikben van xenon. Cool

Annyit valóban megtehettek volna a III-as facelift utániakkal, hogy a kapcsoló jelvezetékét visszacsatolják az EATC-hez, akkor legalább a kivezérlést lehetett volna ellenőrizni, hogy fűtés: bekapcsolt vagy nem bekapcsolt.
mér mondod.tisben mk3 mondeóról beszélek,mindjárt meg is keresem....

igazad van.csak a biztosíték egyezik az EATC modullal (mk3)...... worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.26 kedd, 19:08:05 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #18889 Dátum: 2013.11.26 kedd, 19:42:43 »

A te autóddal (2001) kapcsolatos a kérdés?

Igen, esőszenzorral a modul kapcsolja az ablaktörlőt.
Normál időzítős karnál pedig a GEM. A fokozatállító kar be van kötve a GEM-be és oda adja a jelet a fokozatról. (változó ellenállás)

Egy 2004-es mondeóról van szó, de nem saját, hanem egy barátomé, aki ki akarja irtani ezt belőle.

Tehát akkor a kartól a GEM-ig, és a GEM-től az ablaktörlőig kéne bevezetékezni?

Akinek 2004-es TIS van az meg tudná nézni, hogy ennek a rendszernek a rajza benne van-e?
Mert akkor ezt is felnyomom a céges gépre, ami 32 bites.
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #18890 Dátum: 2013.11.26 kedd, 19:53:57 »

60 ezer volt a bontott cucc, és nem tudom, mi más kell még hozzá. Sok meló, amíg berakjuk, de az "nem fáj" annyira. Smiley

AndyA
fehér hollónál ritkább az ilyen a bontott mondikban?
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18891 Dátum: 2013.11.26 kedd, 19:59:09 »

Egy 2004-es mondeóról van szó, de nem saját, hanem egy barátomé, aki ki akarja irtani ezt belőle.

Tehát akkor a kartól a GEM-ig, és a GEM-től az ablaktörlőig kéne bevezetékezni?

Akinek 2004-es TIS van az meg tudná nézni, hogy ennek a rendszernek a rajza benne van-e?
Mert akkor ezt is felnyomom a céges gépre, ami 32 bites.

Benne van.

A sima fokozatosnak azért van pár bekötése még a CJB felé is és oda kell egy relé is neki.
Nem elképzelhető, hogy a relé lábak benne vannak a CJB-ben, de azon sem csodálkoznék, ha nem lennének benne. Persze mindent meg lehet csinálni külsőleg is, csak idő és pénz kérdése  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #18892 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:00:14 »

Sziasztok!

Ki milyen aksit javasol 2.0TDCI 2002_es gépbe?
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #18893 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:01:05 »

Egy 2004-es mondeóról van szó, de nem saját, hanem egy barátomé, aki ki akarja irtani ezt belőle.

Tehát akkor a kartól a GEM-ig, és a GEM-től az ablaktörlőig kéne bevezetékezni?

Akinek 2004-es TIS van az meg tudná nézni, hogy ennek a rendszernek a rajza benne van-e?
Mert akkor ezt is felnyomom a céges gépre, ami 32 bites.
benne van.elég nehéz összevadászni,úgyhogy tedd fel arra a gépre a Tist.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18894 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:05:19 »

Sziasztok!

Ki milyen aksit javasol 2.0TDCI 2002_es gépbe?

Újat!  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #18895 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:19:27 »

Újat!  vigyor3

Azt hittem kb 20éves vackot! Cheesy
Pontosabban? Tipus,stb?
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #18896 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:20:57 »

Benne van.

A sima fokozatosnak azért van pár bekötése még a CJB felé is és oda kell egy relé is neki.
Nem elképzelhető, hogy a relé lábak benne vannak a CJB-ben, de azon sem csodálkoznék, ha nem lennének benne. Persze mindent meg lehet csinálni külsőleg is, csak idő és pénz kérdése  vigyor3

benne van.elég nehéz összevadászni,úgyhogy tedd fel arra a gépre a Tist.

Akkor a fő kérdés az lesz, hogy a CJB-ben benne van-e relé aljzata. Mert a többi vezetékezése nem lenne probléma, de kókányolni külső reléket azért nem lenne szerencsés.
Köszönöm a segítséget, leszedek egy TIS-t  worship
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #18897 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:22:20 »

Akkor a fő kérdés az lesz, hogy a CJB-ben benne van-e relé aljzata. Mert a többi vezetékezése nem lenne probléma, de kókányolni külső reléket azért nem lenne szerencsés.
Köszönöm a segítséget, leszedek egy TIS-t  worship

Szépen meg lehet csinálni "külsőleg is" nem feltétlen kókányolás az.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18898 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:23:57 »

Egy 2004-es mondeóról van szó, de nem saját, hanem egy barátomé, aki ki akarja irtani ezt belőle.

Tehát akkor a kartól a GEM-ig, és a GEM-től az ablaktörlőig kéne bevezetékezni?

Akinek 2004-es TIS van az meg tudná nézni, hogy ennek a rendszernek a rajza benne van-e?
Mert akkor ezt is felnyomom a céges gépre, ami 32 bites.
tuti benne van, megy 64-bit-es win7-8-on is vigyor3 némi trükkel
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18899 Dátum: 2013.11.26 kedd, 20:25:05 »

Szépen meg lehet csinálni "külsőleg is" nem feltétlen kókányolás az.  wave
főleg hogy a bizt tábla alján ven hely + relék rögzítésére. pl behajtható tükör, fényszórómosó. azoknak a foglalatát átlakítva meg lehet csinálni szépen nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 371 372 373 374 375 376 377 [378] 379 380 381 382 383 384 385 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.