Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:48:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 420 421 422 423 424 425 426 [427] 428 429 430 431 432 433 434 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11172562 alkalommal)
0 Felhasználó és 89 vendég van a témában
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #21300 Dátum: 2014.03.15 szombat, 11:07:43 »

Akksisaru levétellel nem felejti el. Visszacsinálni ugyan azzal a folyamattal tudod amivel aktiváltad.

Szuper, köszönöm!  eljen
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
vstryker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #21301 Dátum: 2014.03.15 szombat, 13:40:06 »

Üdv Uraim,

Valaki tudna rádió kódban segíteni? Egy 6000 CD-ről lenne szó, M182565 van a matricán.
Naplózva

Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #21302 Dátum: 2014.03.15 szombat, 13:46:51 »

Üdv Uraim,

Valaki tudna rádió kódban segíteni? Egy 6000 CD-ről lenne szó, M182565 van a matricán.
9325
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
vstryker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #21303 Dátum: 2014.03.15 szombat, 18:43:16 »

9325


Köszönöm  worship
Naplózva

Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #21304 Dátum: 2014.03.15 szombat, 22:59:52 »

Sziasztok Srácok!
Valaki meg tudná mondani, hogy hol találom a km óra állást a forscanbe és hogy tudom a gyújtást ellenőrizni? 
Köszönöm!
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #21305 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 10:19:15 »

Sziasztok!
Az akksim valószínűleg kuka,mekkora kell hivatalosan 2.0 benyásba? help
Most 55 Ah-s van benn,nem tudom hány éves.
A töltésem 13.9-14.0 V mutat,szerintem még elmegy.(Szerintetek is?)
Válaszotokat előre is köszi.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #21306 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 11:23:37 »

Sziasztok!

Olyat csinál az autó, hogy gyújtásra elkezd müködni az utastér szellőztetés(működik a fűtőmotor). Ez oké is csak az a baj, hogy a klíma is működik
ha beindítom az autót, viszont a klímavezérlő nem mutat semmit(mint amikor ki van kapcsolva) és semelyik gomb megnyomására nem reagál.
Sem f-super, sem elm+fordiag nem ír hibakódot. Autó leállítása, újraindítása után van úgy, hogy normálisan működik.
Ha valaki találkozott már a jelenséggel, netán tudja az okát, örülnék, ha megosztaná worship
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21307 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 12:05:05 »

Sziasztok Srácok!
Valaki meg tudná mondani, hogy hol találom a km óra állást a forscanbe és hogy tudom a gyújtást ellenőrizni? 
Köszönöm!

A műszercsoport moduljában van a km.
Forscan-el gyújtást ellenőrizni? Mit értesz ez alatt? Mert igazából sehogy.......  Legfeljebb a már tárolt hibákat, ami esetleg égéskimaradás valamelyik hengerben.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21308 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 12:07:37 »

Sziasztok!
Az akksim valószínűleg kuka,mekkora kell hivatalosan 2.0 benyásba? help
Most 55 Ah-s van benn,nem tudom hány éves.
A töltésem 13.9-14.0 V mutat,szerintem még elmegy.(Szerintetek is?)
Válaszotokat előre is köszi.

A gyári 59 Ah, de az 55 Ah elég.
Hol mutat ennyit a töltésed?  (nekem 13.3-13.4 nagyobb terheléssel és 13.8 csak világítással) A műszertesztben kevesebbet mutat nekem kb. 1 V-al. (rendes) Multiméterrel pontosabb a mérés.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #21309 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 13:33:15 »

A gyári 59 Ah, de az 55 Ah elég.
Hol mutat ennyit a töltésed?  (nekem 13.3-13.4 nagyobb terheléssel és 13.8 csak világítással) A műszertesztben kevesebbet mutat nekem kb. 1 V-al. (rendes) Multiméterrel pontosabb a mérés.
Egy 55 Ah Ca akksit néztem ki.
Nagy terhelésnél 13.0-13.2(légkondi,világítás,ablakfűtések),világításnál 13.6.=még elmegy kategória.
Multiméter csak holnap.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21310 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 13:37:49 »

Egy 55 Ah Ca akksit néztem ki.
Nagy terhelésnél 13.0-13.2(légkondi,világítás,ablakfűtések),világításnál 13.6.=még elmegy kategória.
Multiméter csak holnap.

Első ablakfűtés is van?
Nekem az önmagában lecsökkent 0.8 V-ot.  vigyor3   13.2 V még elmegy kategória, benzinesnél.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #21311 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 14:58:23 »

Első ablakfűtés is van?
Nekem az önmagában lecsökkent 0.8 V-ot.  vigyor3   13.2 V még elmegy kategória, benzinesnél.
Igen van első ablakfűtésem,így a télen elfelejtettem a jégoldó használatát.  nyes nyes nyes
Akksi csere után érdemes újra tanítani a vasat? wow1
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21312 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 15:22:10 »

Igen van első ablakfűtésem,így a télen elfelejtettem a jégoldó használatát.  nyes nyes nyes
Akksi csere után érdemes újra tanítani a vasat? wow1

Az ablakokat és a rádiót a kóddal, mindenképp. Mást nem tudsz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #21313 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 15:28:12 »

Az ablakokat és a rádiót a kóddal, mindenképp. Mást nem tudsz.
Köszi a segítséget. worship worship worship
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #21314 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 19:35:12 »

Az ablakokat és a rádiót a kóddal, mindenképp. Mást nem tudsz.
de.ajtózárást,ding-dong-ot,egy nyitást vagy az összeset. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21315 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 19:40:09 »

de.ajtózárást,ding-dong-ot,egy nyitást vagy az összeset. Wink

Ezeket nem felejti el "áramszünet" alatt.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #21316 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 19:42:44 »

Ezeket nem felejti el "áramszünet" alatt.
nekm az mk3asom az ajtózárást  elfelejtette,a ding dongot valóban nem...de ha kivolt kapcsolva szerintem alapba áll az is.az alapból van-a bizti öv jelzése.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21317 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 19:52:14 »

nekm az mk3asom az ajtózárást  elfelejtette,a ding dongot valóban nem...de ha kivolt kapcsolva szerintem alapba áll az is.az alapból van-a bizti öv jelzése.

Nekem az ajtózárást nem felejtette még el soha....pedig volt már 2 napig is akksi nélkül.  Bizt. öv figyelmeztetőm az nincs arról nem tudok nyilatkozni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #21318 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 21:58:39 »

nekm az mk3asom az ajtózárást  elfelejtette,a ding dongot valóban nem...de ha kivolt kapcsolva szerintem alapba áll az is.az alapból van-a bizti öv jelzése.

Ajtózárást enyém se felejti el.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #21319 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 23:35:21 »

A műszercsoport moduljában van a km.
Forscan-el gyújtást ellenőrizni? Mit értesz ez alatt? Mert igazából sehogy.......  Legfeljebb a már tárolt hibákat, ami esetleg égéskimaradás valamelyik hengerben.

Atneztem a forscant, az modiag-ot es a Scanmaster-t is es muszercsoportot nem talalok.
Egyszeruen nem megy ez a km kiolvasas.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21320 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 07:36:20 »

Atneztem a forscant, az modiag-ot es a Scanmaster-t is es muszercsoportot nem talalok.
Egyszeruen nem megy ez a km kiolvasas.

Az autóban keresd meg a műszercsoportot. Ott van a kormány mögött, veled szemben.  vigyor3
Ha ránézel máris látod a kilométert. Ugyanennyit fogsz látni ha műszerrel olvasod ki belőle.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #21321 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 07:53:11 »

Az autóban keresd meg a műszercsoportot. Ott van a kormány mögött, veled szemben.  vigyor3
Ha ránézel máris látod a kilométert. Ugyanennyit fogsz látni ha műszerrel olvasod ki belőle.

Ezek szerint nem lehet visszatekerni?
Vagy ha vissza is tekerik a műszerfalcsoport marad az eredeti mértnél?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21322 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 08:02:33 »

Ezek szerint nem lehet visszatekerni?
Vagy ha vissza is tekerik a műszerfalcsoport marad az eredeti mértnél?

Oda állítják, ahova akarják. Ez mindenre igaz, de valamit könnyebb és valamit nehezebb.
De tudtommal az mk3 kiforrasztós fajta és úgy kell programozni a hozzá tartozó programozóval, pc....stb.
Ez a nehezebbik fajta.
Kiolvasni azt tudod, amit látsz. Mivel abból a tárolóból mutatja a műszercsoport is, amit olvasni lehet.
Eddig én nem találtam máshol km állást mk3-ban csak az csoportban. De szerintem nincs is.

Miért érdekel a km?
Állapotot kell venni nem km állást.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bkriszt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #21323 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 10:50:09 »

Sziasztok! Szeretnék egy kis segítséget kérni, szeretnék vonóhorgot rakni a kocsira, a szerelő azt mondta, hogy lehet, hogy kell a világításhoz can bus átalakító. Egy 2006-os Mondeo-ról van szó. Köszönöm a segítségeteket!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21324 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 11:14:41 »

Sziasztok! Szeretnék egy kis segítséget kérni, szeretnék vonóhorgot rakni a kocsira, a szerelő azt mondta, hogy lehet, hogy kell a világításhoz can bus átalakító. Egy 2006-os Mondeo-ról van szó. Köszönöm a segítségeteket!

Nem kell semmi, rákötheti simán a vezetékekre. Nincs az mk3 Mondeo-ban világítás ellenőrző modul.
A CAN BUS-t meg ne keverjük ide, bár mindenki azt teszi........semmi köze a világításhoz. wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bkriszt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #21325 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 11:32:33 »

Nem kell semmi, rákötheti simán a vezetékekre. Nincs az mk3 Mondeo-ban világítás ellenőrző modul.
A CAN BUS-t meg ne keverjük ide, bár mindenki azt teszi........semmi köze a világításhoz. wave

Köszi szépen, a szerelő mondta, hogy lehet, hogy kell. Köszi még egyszer a segítséget!
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #21326 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 11:36:58 »

Ezek szerint nem lehet visszatekerni?
Vagy ha vissza is tekerik a műszerfalcsoport marad az eredeti mértnél?

Mindent vissza lehet tekerni csak idő és pénz kérdése.
MKIII csak egy helyen tárolja a km állást, onnan veszi a műszer is.
MKIV-nél írta talán alf, hogy több modulban is tárolja.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21327 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 11:39:13 »

Mindent vissza lehet tekerni csak idő és pénz kérdése.
MKIII csak egy helyen tárolja a km állást, onnan veszi a műszer is.
MKIV-nél írta talán alf, hogy több modulban is tárolja.

Onnan veszi a műszercsoport is? Naná, hisz a csoport panelon van tároló chip, szóval az "övé" a km állás.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #21328 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 12:07:26 »

Onnan veszi a műszercsoport is? Naná, hisz a csoport panelon van tároló chip, szóval az "övé" a km állás.  vigyor3

Ertem!
Igazabol az auto az enyem mar ideje szoval nem fontos az a km.
Csak a kivancsisag.
Amit egy ember tervez, azt mas emberek is meg tudjak buheralni, ilyen a vilag.
 
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #21329 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 12:09:08 »

Ertem!
Igazabol az auto az enyem mar ideje szoval nem fontos az a km.
Csak a kivancsisag.
Amit egy ember tervez, azt mas emberek is meg tudjak buheralni, ilyen a vilag.
 

Nem mindent. Smiley

Csak nem biztos, hogy olyan megoldást megéri beépíteni egy autóba, a km-számlálóba.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #21330 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 19:14:46 »

Onnan veszi a műszercsoport is? Naná, hisz a csoport panelon van tároló chip, szóval az "övé" a km állás.  vigyor3

Jóvanna, kössé' bele a vasbetonba is  nyes nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #21331 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 19:41:14 »

Sziasztok! Ma meg csináltam a müszertesztnél a töltés vissza jelzést és arra jutottam,hogy esetleg valami gond lehet vagy csak én gondolom.Ugyanis amikor ráadom a gyujtást akkor vissza esik 10-11-re,de utána egyböl 14,4 ezután rátettem a hátsó ablak fütést,tompitottat,elsö-hátso ködlámpát és 13,8-ig ment le.Nincs müszerfal villágitás vibrálás nagy hidegbe is rendesen indult a gép.Mi lehet halandoba aksi vagy generátorom?Kérném a hozzább értök válaszát.Köszönöm
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21332 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 20:12:15 »

Sziasztok! Ma meg csináltam a müszertesztnél a töltés vissza jelzést és arra jutottam,hogy esetleg valami gond lehet vagy csak én gondolom.Ugyanis amikor ráadom a gyujtást akkor vissza esik 10-11-re,de utána egyböl 14,4 ezután rátettem a hátsó ablak fütést,tompitottat,elsö-hátso ködlámpát és 13,8-ig ment le.Nincs müszerfal villágitás vibrálás nagy hidegbe is rendesen indult a gép.Mi lehet halandoba aksi vagy generátorom?Kérném a hozzább értök válaszát.Köszönöm

Akksid mikori?
Indítózás közben is 10v körül van?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #21333 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 20:18:13 »

Akksid mikori?
Indítózás közben is 10v körül van?
Aksi eredeti,igen inditozás közben 10-11v.
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21334 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 20:21:16 »

Aksi eredeti,igen inditozás közben 10-11v.

Akkor az már nagyon szép kor egy akksinál. A helyedben most nem foglalkoznék vele, de a következő télnek már nem vágnék neki ezzel az akksival.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21335 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 20:32:56 »

Akkor az már nagyon szép kor egy akksinál. A helyedben most nem foglalkoznék vele, de a következő télnek már nem vágnék neki ezzel az akksival.

Én most év elején cseréltem ki az akksit, a gyári volt még benne 10 év!  worship
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21336 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 20:35:48 »

Én most év elején cseréltem ki az akksit, a gyári volt még benne 10 év!  worship

Én is....a 3 éves Banner akksit.  szomoru1 A gyári az sokáig bírta nekem is.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #21337 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 20:57:58 »

Akkor az már nagyon szép kor egy akksinál. A helyedben most nem foglalkoznék vele, de a következő télnek már nem vágnék neki ezzel az akksival.
A porlaszto csucsok is meg a kettöstömegü is eredetiek.233ezer van benne.Utána jártam az elöéletének a gépnek.Kezdem gyüjteni a pénz mert ha ezek elszállnak akkor nagyon sokba lesz nekem.
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #21338 Dátum: 2014.03.18 kedd, 13:32:20 »

Én is....a 3 éves Banner akksit.  szomoru1 A gyári az sokáig bírta nekem is.
Tisztelt Fórumtárs!
A gyári és a később vásárolt akkumulátorok között az a különbség, hogy a gyári akkumulátor az első töltés után rögtön beépítésre kerül az autóba, és nem rohad évekig, jobb esetben hónapokig, egy raktárban minden kezelés nélkül. Amikor én vettem egy új akkut és nem találtam rajta a gyártási évet, felhívtam a gyártó céget. Érdeklődtem a hiányzó dátum után. A válasz az volt a műszaki igazgatótól, hogy ez az adat nem publikus. Ebből következik, hogy megvásárolhatunk egy akár 5 éves nem használt és sajnos egyáltalán nem kezelt akkumulátort is, vadi új ként. Ezeket a tárolt akkukat 18 hónaponként formáló töltésre kéne tenni. Sajnos ez rendszerint elmarad, a kifejezetten öreg kezeletlen akksikat pedig  eladják akciósan a TESCO és egyébb nagy áruházakban. Na ezt nevezem én gazember munkának, és szabad rablásnak. falbav falbav falbav A gyártó cég Johnson & Condrols. Azt is tudni kell erről a cégről, hogy az egyik legnagyobb akkumulátort gyártó konzorcium, a világon. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21339 Dátum: 2014.03.18 kedd, 14:02:22 »

Tisztelt Fórumtárs!
A gyári és a később vásárolt akkumulátorok között az a különbség, hogy a gyári akkumulátor az első töltés után rögtön beépítésre kerül az autóba, és nem rohad évekig, jobb esetben hónapokig, egy raktárban minden kezelés nélkül. Amikor én vettem egy új akkut és nem találtam rajta a gyártási évet, felhívtam a gyártó céget. Érdeklődtem a hiányzó dátum után. A válasz az volt a műszaki igazgatótól, hogy ez az adat nem publikus. Ebből következik, hogy megvásárolhatunk egy akár 5 éves nem használt és sajnos egyáltalán nem kezelt akkumulátort is, vadi új ként. Ezeket a tárolt akkukat 18 hónaponként formáló töltésre kéne tenni. Sajnos ez rendszerint elmarad, a kifejezetten öreg kezeletlen akksikat pedig  eladják akciósan a TESCO és egyébb nagy áruházakban. Na ezt nevezem én gazember munkának, és szabad rablásnak. falbav falbav falbav A gyártó cég Johnson & Condrols. Azt is tudni kell erről a cégről, hogy az egyik legnagyobb akkumulátort gyártó konzorcium, a világon. wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt László!

Az sajnos igaz, hogy nem lehet tudni mennyit áll egy akkumulátor a boltban. Tescoban, Auchanban....soha nem veszek akksit éppen ezért. Általában mindig szakkereskedésben szoktam akksit venni ahol nagyobb a valószínűsége, hogy fiatalabb akksit fogok ki. Most a legutóbbi vásárlásnál azt mondta az eladó, hogy ezek az akksik soha nem fognak elmenni annyit, mint a gyári első szerelésűek.  A tanácsára (lebeszélt a Boschról és Vartáról) én most egy Perion 80Ah akkumulátort vásároltam 2 év garanciával 25 ezer Ft-ért....majd kiderül meddig bírja.

Tisztelettel,  worship
Zoltán  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21340 Dátum: 2014.03.18 kedd, 14:04:32 »

Tisztelt László!

Az sajnos igaz, hogy nem lehet tudni mennyit áll egy akkumulátor a boltban. Tescoban, Auchanban....soha nem veszek akksit éppen ezért. Általában mindig szakkereskedésben szoktam akksit venni ahol nagyobb a valószínűsége, hogy fiatalabb akksit fogok ki. Most a legutóbbi vásárlásnál azt mondta az eladó, hogy ezek az akksik soha nem fognak elmenni annyit, mint a gyári első szerelésűek.  A tanácsára (lebeszélt a Boschról és Vartáról) én most egy Perion 80Ah akkumulátort vásároltam 2 év garanciával 25 ezer Ft-ért....majd kiderül meddig bírja.

Tisztelettel,  worship
Zoltán  
A Perion is Ag-Ca?
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.18 kedd, 14:54:54 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21341 Dátum: 2014.03.18 kedd, 14:50:18 »

A Perion is Si-Ca?

Si? Olyan is van?
Ca-Ca és Ca-Ag van tudtommal. A Perion is Ca-Ca akksi....és többek közt ezt is a Johnson-Controls gyártja. Csak olcsóbb, mert nincs olyan szép "doboza", mint a Boschank.  Smiley
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21342 Dátum: 2014.03.18 kedd, 14:54:26 »

Si? Olyan is van?
Ca-Ca és Ca-Ag van tudtommal. A Perion is Ca-Ca akksi....és többek közt ezt is a Johnson-Controls gyártja. Csak olcsóbb, mert nincs olyan szép "doboza", mint a Boschank.  Smiley
Nincs olyan.  vigyor3 Az csak nálam a Silver rögtönzött rövidítése volt.  vigyor3
Ca-Ca az jó! Kíváncsi leszek a tapasztalataidra. Azon sem lepődnék meg, ha tovább bírná mint a Bosch, Varta.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21343 Dátum: 2014.03.18 kedd, 15:02:46 »

Si? Olyan is van?
Ca-Ca és Ca-Ag van tudtommal. A Perion is Ca-Ca akksi....és többek közt ezt is a Johnson-Controls gyártja. Csak olcsóbb, mert nincs olyan szép "doboza", mint a Boschank.  Smiley

A Perion is, meg a többi is Ka-ka...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21344 Dátum: 2014.03.18 kedd, 15:09:20 »

A Perion is, meg a többi is Ka-ka...  eplus2

Amúgy igen.  szomoru1 
Akksis boltba mondta a csávó, hogy a JC által gyártott "prámium" (Bosch) akksiknak a csili-vili házát fizeted meg, de belül ugyan olyan mint az olcsóbb (Perion).  És azon sem kell nagyon meglepődni, ha 3-4 évnél nem bírnak többet. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21345 Dátum: 2014.03.18 kedd, 15:12:00 »

Nincs olyan.  vigyor3 Az csak nálam a Silver rögtönzött rövidítése volt.  vigyor3
Ca-Ca az jó! Kíváncsi leszek a tapasztalataidra. Azon sem lepődnék meg, ha tovább bírná mint a Bosch, Varta.

Én is kíváncsi leszek mennyit bír majd....
Az előző Banner (74Ah) az szinte napra pontosan 3 évet bírt (vásárlástól számítva).  Igaz egyszer hazajöttem vele Zamárdiból este, halott generátorral....  
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #21346 Dátum: 2014.03.18 kedd, 16:54:55 »

Tisztelt Fórumtársak!
Ha már így beindultunk akkumulátor témában. A mondeo egy inteligens töltésvezérléssel rendelkezik Smart-Charge. Ez a rendszer igényli a Calcium-Silver speciális elektróda kialakítású akkumulátort. Szerintem ezt a technológiát nem szabad össze hasonlítani egy hagyományos ólomakkumulátorral. Szerintem a Perion ebbe a kategóriába tartozik és ezt az ára is jól tükrözi. A hagyományos ólom savas akkuk, nem bírják hosszútávon a Smart-Charge rendszer alkalmankénti 14.7-15 Volt generátor feszültséget. A következmény: erőteljes párolgás, elektrolit vesztés(ion kezelt viz) gázképződés. Ezek egyike sem támogatja a hosszú élettartamot. Nyári hónapokban nagy az esélye az ilyen akku felforrásának. Ebből következik, hogy sokkal nagyobb figyelmet igényelnek, mint a Calcium-Silver akkumulátorok. A TIS-ben pedig előírják kötelezően a Calcium-Silver akku használatát. Szerintem nem véletlen. A minőségnek ára van és a technológia által előírtakat illik betartani. Ha mindezt betartanák a forgalmazók akkor a később vásárolt akku is bírná 8-10 évig mint az az akku, amelyikkel kijön az autó a gyárból. Egyébként TESCO-ban én sem vásárolok akkumulátort. Ezzel a kis kitérővel, senkit nem akarok semmiről se le, se rá beszélni, csupán leírtam egy véleményt, a témával kapcsolatban.  wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.18 kedd, 16:56:34 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #21347 Dátum: 2014.03.18 kedd, 17:39:13 »

Tisztelt Fórumtársak!
Ha már így beindultunk akkumulátor témában. A mondeo egy inteligens töltésvezérléssel rendelkezik Smart-Charge. Ez a rendszer igényli a Calcium-Silver speciális elektróda kialakítású akkumulátort. Szerintem ezt a technológiát nem szabad össze hasonlítani egy hagyományos ólomakkumulátorral. Szerintem a Perion ebbe a kategóriába tartozik és ezt az ára is jól tükrözi. A hagyományos ólom savas akkuk, nem bírják hosszútávon a Smart-Charge rendszer alkalmankénti 14.7-15 Volt generátor feszültséget. A következmény: erőteljes párolgás, elektrolit vesztés(ion kezelt viz) gázképződés. Ezek egyike sem támogatja a hosszú élettartamot. Nyári hónapokban nagy az esélye az ilyen akku felforrásának. Ebből következik, hogy sokkal nagyobb figyelmet igényelnek, mint a Calcium-Silver akkumulátorok. A TIS-ben pedig előírják kötelezően a Calcium-Silver akku használatát. Szerintem nem véletlen. A minőségnek ára van és a technológia által előírtakat illik betartani. Ha mindezt betartanák a forgalmazók akkor a később vásárolt akku is bírná 8-10 évig mint az az akku, amelyikkel kijön az autó a gyárból. Egyébként TESCO-ban én sem vásárolok akkumulátort. Ezzel a kis kitérővel, senkit nem akarok semmiről se le, se rá beszélni, csupán leírtam egy véleményt, a témával kapcsolatban.  wave
Tisztelettel László! worship
Én hat évesen vettem az autót, és akkor még a gyári akkumulátor volt benne. Egy vasárnap reggel indultunk volna családlátogatóba, amikor behalt az akksi és nem indította az autót, csak kerregett az önindító. nem tehettem mást, irány a Tesco és vettem ott egy Exide Excell akkumulátort, ami eddig hiba nélkül működött. Hat év alatt asszem háromszor kellett csak tölteni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #21348 Dátum: 2014.03.18 kedd, 17:41:23 »

Tisztelt Fórumtársak!
Ha már így beindultunk akkumulátor témában. A mondeo egy inteligens töltésvezérléssel rendelkezik Smart-Charge. Ez a rendszer igényli a Calcium-Silver speciális elektróda kialakítású akkumulátort. Szerintem ezt a technológiát nem szabad össze hasonlítani egy hagyományos ólomakkumulátorral. Szerintem a Perion ebbe a kategóriába tartozik és ezt az ára is jól tükrözi. A hagyományos ólom savas akkuk, nem bírják hosszútávon a Smart-Charge rendszer alkalmankénti 14.7-15 Volt generátor feszültséget. A következmény: erőteljes párolgás, elektrolit vesztés(ion kezelt viz) gázképződés. Ezek egyike sem támogatja a hosszú élettartamot. Nyári hónapokban nagy az esélye az ilyen akku felforrásának. Ebből következik, hogy sokkal nagyobb figyelmet igényelnek, mint a Calcium-Silver akkumulátorok. A TIS-ben pedig előírják kötelezően a Calcium-Silver akku használatát. Szerintem nem véletlen. A minőségnek ára van és a technológia által előírtakat illik betartani. Ha mindezt betartanák a forgalmazók akkor a később vásárolt akku is bírná 8-10 évig mint az az akku, amelyikkel kijön az autó a gyárból. Egyébként TESCO-ban én sem vásárolok akkumulátort. Ezzel a kis kitérővel, senkit nem akarok semmiről se le, se rá beszélni, csupán leírtam egy véleményt, a témával kapcsolatban.  wave
Tisztelettel László! worship
tudja valaki, hogy mennyi a max töltési fesz ilyen rendszeren?

nekem jelenleg 14,8-15,6 között ugrál műszerteszt szerint, és néha elkezd világítani a töltés lámpa. még gyári generátor. én kicsit sokallom, úton van egy 120ekm-es generátor, addig meg nem használjuk a kocsit...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21349 Dátum: 2014.03.18 kedd, 17:53:12 »

tudja valaki, hogy mennyi a max töltési fesz ilyen rendszeren?

nekem jelenleg 14,8-15,6 között ugrál műszerteszt szerint, és néha elkezd világítani a töltés lámpa. még gyári generátor. én kicsit sokallom, úton van egy 120ekm-es generátor, addig meg nem használjuk a kocsit...

Max 16 V  min. 10.3 Volt TIS szerint.  Mérj rá azért multiméterrel is....de a 15,6 az már sok (szerintem). 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak: 1 ... 420 421 422 423 424 425 426 [427] 428 429 430 431 432 433 434 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.