Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:28:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 427 428 429 430 431 432 433 [434] 435 436 437 438 439 440 441 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11175067 alkalommal)
0 Felhasználó és 112 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #21650 Dátum: 2014.04.09 szerda, 09:26:44 »

Jó bele és ajánlott is az FL-es (fekete) beszerelése.
Arra figyelj, hogy bal kormányos autóból származzon.

Illetve még valamelyik Focus zár is jó bele (nekem is az van). Pontos cikkszámot megtalálod itt valamelyik topicban.

Finis kód: 4692460 (BE.AJTÓZÁR SZERKEZET FO02/MO04 DUPLA ZÁRAS,TÁVIRÁNYÍTÓS)
Műszaki cikkszám: 2S4A-A21813-FB

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
KissLaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


E-mail
« Új hozzászólás #21651 Dátum: 2014.04.09 szerda, 09:53:47 »

Köszönöm szépen!

A Focus-e olcsóbb?
Vagy megbízhatóbb?
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.09 szerda, 09:56:36 írta KissLaci » Naplózva

2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #21652 Dátum: 2014.04.09 szerda, 10:05:19 »

Köszönöm szépen!

A Focus-e olcsóbb?
Vagy megbízhatóbb?

Ugyanolyan jó mindkettő, árban is kb ugyanaz (attól függ, hogy hogyan fogod ki). Focus zárat lehet, hogy könnyebben találsz.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
SIRE
Vendég
« Új hozzászólás #21653 Dátum: 2014.04.09 szerda, 10:09:31 »

Sziasztok,
olyan kérdésem lenne, hogy az MK3 xenon csatija jó-e a sima halogénes lámpákhoz?
Ha nem, akkor át lehet-e manuálisan forrasztgatni?
Köszi
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21654 Dátum: 2014.04.09 szerda, 10:13:02 »

Sziasztok,
olyan kérdésem lenne, hogy az MK3 xenon csatija jó-e a sima halogénes lámpákhoz?
Ha nem, akkor át lehet-e manuálisan forrasztgatni?
Köszi

Más a két csatlakozó. A halogénnek 7 a xenonnak 14 lábú csatlakozója van.   
Lehet forrasztani...
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #21655 Dátum: 2014.04.09 szerda, 10:34:02 »

Ugyanolyan jó mindkettő, árban is kb ugyanaz (attól függ, hogy hogyan fogod ki). Focus zárat lehet, hogy könnyebben találsz.

De Focus-ban is 2002-től jó csak, szintén a faceliftes verzió!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
KissLaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


E-mail
« Új hozzászólás #21656 Dátum: 2014.04.09 szerda, 15:46:20 »

Jó bele és ajánlott is az FL-es (fekete) beszerelése.
Arra figyelj, hogy bal kormányos autóból származzon.

Illetve még valamelyik Focus zár is jó bele (nekem is az van). Pontos cikkszámot megtalálod itt valamelyik topicban.

A közelben találtam egy embernél FL-es zárat viszont 2007-es az autó...
Az MK3 mindeggyike egyforma?
Csak az MK4töl változik?
Naplózva

2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #21657 Dátum: 2014.04.09 szerda, 15:55:23 »

A közelben találtam egy embernél FL-es zárat viszont 2007-es az autó...
Az MK3 mindeggyike egyforma?
Csak az MK4töl változik?

Gyorsan csapj le rá, mielőtt elviszik előled!
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
KissLaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


E-mail
« Új hozzászólás #21658 Dátum: 2014.04.09 szerda, 16:01:09 »

 worship
Köszi a segítséget!
Naplózva

2002.9. Havi
1.8 125 Le Mondeo
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #21659 Dátum: 2014.04.09 szerda, 16:08:27 »

A közelben találtam egy embernél FL-es zárat viszont 2007-es az autó...
Az MK3 mindeggyike egyforma?
Csak az MK4töl változik?

Igen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #21660 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 06:55:18 »

Sziasztok

Olyan kérdésem lenne, hogy hegesztenem kellene az autón, egy csavar nem jön ki a helyéről, rá szeretnék hegeszteni egy másik anyát, mert a benne lévő csavar feje tönkrement.
A kérdés az akkut le kel venni ilyenkor?
Invertetes hegesztő. worship
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #21661 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 07:04:34 »

Sziasztok

Olyan kérdésem lenne, hogy hegesztenem kellene az autón, egy csavar nem jön ki a helyéről, rá szeretnék hegeszteni egy másik anyát, mert a benne lévő csavar feje tönkrement.
A kérdés az akkut le kel venni ilyenkor?
Invertetes hegesztő. worship

Az akku sarkaira van egy olyan összekötő cucc, ami ilyenkor megakadályozza az áramingadozást. De ilyened aligha van otthon, azt hiszem, különben nem kérdeznédl. Smiley

Én sekélyes villanymérnöki ismereteim alapján levenném az akkut, és a két akkusarut fixen összekötném. De majd az okosok megmondják, mi a helyzet ilyenkor. worship

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #21662 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 07:25:36 »

Az akku sarkaira van egy olyan összekötő cucc, ami ilyenkor megakadályozza az áramingadozást. De ilyened aligha van otthon, azt hiszem, különben nem kérdeznédl. Smiley

Én sekélyes villanymérnöki ismereteim alapján levenném az akkut, és a két akkusarut fixen összekötném. De majd az okosok megmondják, mi a helyzet ilyenkor. worship

AndyA

Na erre én is kíváncsi vagyok!

Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #21663 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 07:47:37 »

Olyan infót kaptam, hogy az egyik sarut ke kel venni az akkurol, negatív pólust!
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #21664 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 08:23:05 »

Sziasztok

Olyan kérdésem lenne, hogy hegesztenem kellene az autón, egy csavar nem jön ki a helyéről, rá szeretnék hegeszteni egy másik anyát, mert a benne lévő csavar feje tönkrement.
A kérdés az akkut le kel venni ilyenkor?
Invertetes hegesztő. worship

Negatívot leveszed és hegeszthetsz.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #21665 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 10:45:35 »

(hátha itt a saját témában többen látjátok)
http://mondeo.hu/index.php?topic=17071.0

köszi.

Láttuk ott is. Türelem, ha lesz, lesz. Ha nem lesz, akkor az sem segít, hogy ide-oda átmásolgatod.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21666 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 11:44:03 »

Az akku sarkaira van egy olyan összekötő cucc, ami ilyenkor megakadályozza az áramingadozást. De ilyened aligha van otthon, azt hiszem, különben nem kérdeznédl. Smiley

Én sekélyes villanymérnöki ismereteim alapján levenném az akkut, és a két akkusarut fixen összekötném. De majd az okosok megmondják, mi a helyzet ilyenkor. worship

AndyA

Két akkusarut összekötni?  Shocked  Ilyet még nem hallottam........ fejvakaras
Mit szeretnél tönkre tenni? Sok helyen vannak feltöltött kondenzátorok......... baj lesz abból.

Egyébként nem áramingadozástól kell félteni a technikát, hanem a feszültség tranziensektől. De ez is autó függő, hogy mit bánt de jobb megelőzni.
Én szkónál is használok ilyet elven móködő kisebb cuccot, finomítja a képet.

Például:
https://shop.berner.eu/berner/it/productgroup/629503/Tecnica+di+controllo+e+misurazione/Strumenti+di+misurazione+elettrici/High-Voltage+Killer&
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #21667 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 11:59:04 »

Két akkusarut összekötni?  Shocked  Ilyet még nem hallottam........ fejvakaras
Mit szeretnél tönkre tenni? Sok helyen vannak feltöltött kondenzátorok......... baj lesz abból.

Egyébként nem áramingadozástól kell félteni a technikát, hanem a feszültség tranziensektől. De ez is autó függő, hogy mit bánt de jobb megelőzni.
Én szkónál is használok ilyet elven móködő kisebb cuccot, finomítja a képet.

Például:
https://shop.berner.eu/berner/it/productgroup/629503/Tecnica+di+controllo+e+misurazione/Strumenti+di+misurazione+elettrici/High-Voltage+Killer&

Mekkorák szerinted azok a kondik? Amúgy mi lenne, kisülnek és kész.

Viszont utána az összes villanyos cucc mindkét bemenete (+ és - egyaránt) azonos potenciálon van, azaz olyan fesszel és oda rángatod az egész kasztnit, amilyennel és ahová akarod, de a villanyos berendezésekkel ez nem fog semmit csinálni. Szerintem, de én csak egy villamosmérnök vagyok, csak a villamosokhoz értek, ez meg autó. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21668 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 12:51:42 »

Mekkorák szerinted azok a kondik? Amúgy mi lenne, kisülnek és kész.

Viszont utána az összes villanyos cucc mindkét bemenete (+ és - egyaránt) azonos potenciálon van, azaz olyan fesszel és oda rángatod az egész kasztnit, amilyennel és ahová akarod, de a villanyos berendezésekkel ez nem fog semmit csinálni. Szerintem, de én csak egy villamosmérnök vagyok, csak a villamosokhoz értek, ez meg autó. Smiley

AndyA

Azt ne felejtsük el, hogy sok berendezés rendelkezik önálló akkuval is, szerintem felesleges nem éri meg kockáztatni és felesleges is. Egyik le oszt jóvan....ha nincs kütyü.
ÉN biztosan nem kötném össze a + és a - sarukat, ha levettem az akkuról.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #21669 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 13:03:16 »

Azt ne felejtsük el, hogy sok berendezés rendelkezik önálló akkuval is, szerintem felesleges nem éri meg kockáztatni és felesleges is. Egyik le oszt jóvan....ha nincs kütyü.
ÉN biztosan nem kötném össze a + és a - sarukat, ha levettem az akkuról.  wave

Pl. konkrétan milyen berendezés? Kapásból nem tudok olyat mondani. Egy akkuról tudok az autóban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21670 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 15:34:32 »

Pl. konkrétan milyen berendezés? Kapásból nem tudok olyat mondani. Egy akkuról tudok az autóban.

AndyA

Én (már megint) nem csak az mk3 mondeo-ra gondolok....  wave
Sosem tudok leragadni csak ennél, ez van. Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21671 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 15:36:04 »

Pl. konkrétan milyen berendezés? Kapásból nem tudok olyat mondani. Egy akkuról tudok az autóban.

AndyA

pl a riasztó?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #21672 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 15:38:45 »

Pl. konkrétan milyen berendezés? Kapásból nem tudok olyat mondani. Egy akkuról tudok az autóban.

AndyA

Távfelügyelet cuccainak pl van külön tápellátása az enyémben.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21673 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 16:17:00 »

pl a riasztó?

Vagy egy 2 Farad-os kondenzátor a Hifi-hez. Az biztos kisül.....és rendet is rak a környezetében. vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #21674 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 17:46:37 »

Megoldottam a hegesztős dolgot!
Negatív sarú lesz és ment is a hegesztés!
Sikeres volt a műtét.  taps

És van a riasztónak külön akkuja az enyémben is, nem hiszem, hogy jót tenne neki a negatív és pozitív összekötése.

Azért köszönöm a segítséget! worship
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #21675 Dátum: 2014.04.11 péntek, 17:57:51 »

Na sikerült kiszűrnöm, melyik tolató radar a rossz. Kihúztam a közpinti egységből, így csak 3 működik. Lehet csak egyet cserélni?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #21676 Dátum: 2014.04.11 péntek, 18:07:04 »

Igen.

AndyA

És mi a tapasztalatod róla?  Szebb,tartósabb?
Milyen led van benne?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21677 Dátum: 2014.04.11 péntek, 19:01:49 »

Na sikerült kiszűrnöm, melyik tolató radar a rossz. Kihúztam a közpinti egységből, így csak 3 működik. Lehet csak egyet cserélni?

Milyen gyártmány?
Régebben a spal és valeo-hoz lehetett darabra venni uh fejet. Na és gyárit is lehet darabra.
Ha utángyártott és kevésbé neves cucc, akkor vagy nem lehet vásárolni darabra uh fejet vagy egy új szett olcsóbb lesz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #21678 Dátum: 2014.04.11 péntek, 19:59:20 »

Milyen gyártmány?
Régebben a spal és valeo-hoz lehetett darabra venni uh fejet. Na és gyárit is lehet darabra.
Ha utángyártott és kevésbé neves cucc, akkor vagy nem lehet vásárolni darabra uh fejet vagy egy új szett olcsóbb lesz.

Jó kérdés, fogalmam sincs. Nem láttam feliratot. Valszeg marad akkor 3 fejes :-).
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21679 Dátum: 2014.04.11 péntek, 21:56:57 »

Jó kérdés, fogalmam sincs. Nem láttam feliratot. Valszeg marad akkor 3 fejes :-).

Javaslom, hogy a két szélén legyen és középen egy.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #21680 Dátum: 2014.04.11 péntek, 22:09:03 »

Javaslom, hogy a két szélén legyen és középen egy.



Fúrja ki a lökhárítót középen is? eplus2
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
ati25
Vendég
« Új hozzászólás #21681 Dátum: 2014.04.12 szombat, 09:44:55 »

Sziasztok!! Mk3-as Tddi mondeom egyik pillanatról a másikra megállt. Rákötöttük a Számítógépet és kiírta hogy üzemanyag rendszer szabályzási hiba. Vp 44-es adagoló van rajta. Abba kérnék segítséget hogy valaki nem e tudja véletlenül hogy a mekkora ellenálosakat kéne mérnek a csatlakozóin, hogy kiderüljön hogy tényleg azzal van e probléma. És hogy nem e tudtok valakit aki ezeknek a javításával foglalkozik.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21682 Dátum: 2014.04.12 szombat, 10:30:19 »

Sziasztok!! Mk3-as Tddi mondeom egyik pillanatról a másikra megállt. Rákötöttük a Számítógépet és kiírta hogy üzemanyag rendszer szabályzási hiba. Vp 44-es adagoló van rajta. Abba kérnék segítséget hogy valaki nem e tudja véletlenül hogy a mekkora ellenálosakat kéne mérnek a csatlakozóin, hogy kiderüljön hogy tényleg azzal van e probléma. És hogy nem e tudtok valakit aki ezeknek a javításával foglalkozik.

Még ne piszkáld az adagolót! Az nem áll meg így egyik pillanatról a másikra.  Wink
Először is nézd meg az AC-t....jobb hátsó keréknél, tank előtt. Csak indítózásnál kezd működni. Az is előfordulhat, hogy kis kocogtatás hatására elindul.....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #21683 Dátum: 2014.04.12 szombat, 13:28:03 »

Sziasztok!! Mk3-as Tddi mondeom egyik pillanatról a másikra megállt. Rákötöttük a Számítógépet és kiírta hogy üzemanyag rendszer szabályzási hiba. Vp 44-es adagoló van rajta. Abba kérnék segítséget hogy valaki nem e tudja véletlenül hogy a mekkora ellenálosakat kéne mérnek a csatlakozóin, hogy kiderüljön hogy tényleg azzal van e probléma. És hogy nem e tudtok valakit aki ezeknek a javításával foglalkozik.

6-7 között 2,5-4 kOhm  (nem ennyi kuka)
1-2 CAN záró 120 Ohm
6 test, 7 a tápfesz 12-15V kell legyen a táp.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #21684 Dátum: 2014.04.12 szombat, 15:06:30 »

Javaslom, hogy a két szélén legyen és középen egy.

Így van. Szerintem egész jól működik.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21685 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 11:11:42 »

Ma reggel 5 fokban indultam. A jó hír az, hogy működik a felújított fűtőegység. Ami viszont nem jó, hogy ismét tűzforró az akku negatív saru és 13v alatt van a töltés. Kis pihenő és újraindítás után is 13.5 a töltés, nulla fogyasztónál is.
Akksi nincs 1 éves (motorcraft belevaló) , generátor fizikailag ok ( kefe, csapágy, gyűrű 3 éve felújítva)
Honnét kezdjem a hibakeresést ?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21686 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 11:14:46 »

Ma reggel 5 fokban indultam. A jó hír az, hogy működik a felújított fűtőegység. Ami viszont nem jó, hogy ismét tűzforró az akku negatív saru és 13v alatt van a töltés. Kis pihenő és újraindítás után is 13.5 a töltés, nulla fogyasztónál is.
Akksi nincs 1 éves (motorcraft belevaló) , generátor fizikailag ok ( kefe, csapágy, gyűrű 3 éve felújítva)
Honnét kezdjem a hibakeresést ?

Nézd meg a test kábel másik felét is.....lehet, hogy nem érintkezik rendesen vagy oxidálódott. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #21687 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 11:35:31 »

Üdvözlök mindenkit!

Zár gondom lenne. Tudom sokszor volt már írva ilyen a fórumon, de nem tudom megállapítani, hogy nekem egy valami rossz, vagy több mindent kell cseréljek. Szóval így néz ki a dolog:
Mondeo MK3 2001 négyajtós.

- Távirányítóval kinyit a két hátsó ajtó. Semmi más. Illetve a csomagtartót is csak a kulcson lévő külön gombbal tudom kinyitni. Utastérban lévő gombbal nem.
- Ha kulccsal nyitom a bal első ajtót, akkor csak az nyit ki. Semmi más. Központi zár motor hang nincs.
- Jobb első ajtót csak belülről tudom kinyitni. Az teljesen halottnak tűnik.
- Az első ajtókon lévő csatlakozásokat már megpróbáltam megtisztítani, nem változott semmi. A csatlakozón/ban gyárilag valami fehér zsírszerűség volt, fogalmam sincs mi lehet az.

Ha kell vegyek alkatrészt, akkor központizár motort kell vegyek?
Olvastam, hogy a bal első zár vezérel mindent. Azt kell csak kicseréljem? Vagy mindkét első zárat?

A segítséget előre is köszönöm.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #21688 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 11:38:01 »

Sziasztok!
Lenne egy kis kérésem azokhoz akiknek van xenon az autójába, vagy aki tud segíteni.
Beszereltem egy komplett gyári szettet a halogén helyére, minden szükséges átalakítás megcsináltam, és szépe világít gond nélkül, csak a szintérzékelőknél akadtam el.
Akitől vettem a szettet az a  csatlakozó előtt a szintező felől lett levágva így elég nehéz összekötni pontosan mert csati és a szintező közötti  nincs a tis-be rajz.
Az első érzékelőnek megvan a csatija az ok, nekem a hátsóról kéne egy rajz vagy fotó, ahol látszik min két oldalon a vezetékek színe.
Köszönöm előre is.
 wave
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21689 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 11:43:26 »

Üdvözlök mindenkit!

Zár gondom lenne. Tudom sokszor volt már írva ilyen a fórumon, de nem tudom megállapítani, hogy nekem egy valami rossz, vagy több mindent kell cseréljek. Szóval így néz ki a dolog:
Mondeo MK3 2001 négyajtós.

- Távirányítóval kinyit a két hátsó ajtó. Semmi más. Illetve a csomagtartót is csak a kulcson lévő külön gombbal tudom kinyitni. Utastérban lévő gombbal nem.
- Ha kulccsal nyitom a bal első ajtót, akkor csak az nyit ki. Semmi más. Központi zár motor hang nincs.
- Jobb első ajtót csak belülről tudom kinyitni. Az teljesen halottnak tűnik.
- Az első ajtókon lévő csatlakozásokat már megpróbáltam megtisztítani, nem változott semmi. A csatlakozón/ban gyárilag valami fehér zsírszerűség volt, fogalmam sincs mi lehet az.

Ha kell vegyek alkatrészt, akkor központizár motort kell vegyek?
Olvastam, hogy a bal első zár vezérel mindent. Azt kell csak kicseréljem? Vagy mindkét első zárat?

A segítséget előre is köszönöm.

Szerintem a bal első zárat mindenképpen cserélned kell....lehetőleg facelift utánira, mert azzal már nincs ilyen probléma.  A többit pedig meglátod a bal első kicserélése után.....valószínű, hogy megjavul minden.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21690 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 11:49:52 »

Sziasztok!
Lenne egy kis kérésem azokhoz akiknek van xenon az autójába, vagy aki tud segíteni.
Beszereltem egy komplett gyári szettet a halogén helyére, minden szükséges átalakítás megcsináltam, és szépe világít gond nélkül, csak a szintérzékelőknél akadtam el.
Akitől vettem a szettet az a  csatlakozó előtt a szintező felől lett levágva így elég nehéz összekötni pontosan mert csati és a szintező közötti  nincs a tis-be rajz.
Az első érzékelőnek megvan a csatija az ok, nekem a hátsóról kéne egy rajz vagy fotó, ahol látszik min két oldalon a vezetékek színe.
Köszönöm előre is.
 wave

TIS-ben ott vannak a csatlakozó számozások is.....ott láthatod melyik láb hova megy. 

Hátsó szintező 1 láb -> bal fényszóró csati 13 láb (közös az első szintező 1 lábbal)
Hátsó szintező 2 láb -> bal fényszóró csati 10 láb
Hátsó szintező 3 láb -> bal fényszóró csati 9 láb (közös az első szintező 3 lábbal)
Rajz:

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21691 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 12:26:32 »

Szerintem a bal első zárat mindenképpen cserélned kell....lehetőleg facelift utánira, mert azzal már nincs ilyen probléma.  A többit pedig meglátod a bal első kicserélése után.....valószínű, hogy megjavul minden.

A jobb elsőt is cserélni kell nagy valószínűséggel.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21692 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 13:35:55 »

Nézd meg a test kábel másik felét is.....lehet, hogy nem érintkezik rendesen vagy oxidálódott. 
Az akku alatt? Megnézem.
Időközben lehúztam a kieg. Fűtés reléket, ettől ismét megszűnt a negatív saru melegedés, de a töltés továbbra is csak 14.0 terheletlenül, ha próbaképp bekapcsolom az első és hátsó szélvédő fűtést, leesik 13.2v-ra.  Ez korábban nem volt, ülés+szélvédő  fűtések + xenon + rádió mellett is tudta a 14.0v-ot.  help
Néztem a generátor segédszíjat, de nem látszik/hallatszik rajta semmi rendkívüli.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #21693 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 13:46:34 »

TIS-ben ott vannak a csatlakozó számozások is.....ott láthatod melyik láb hova megy. 

Hátsó szintező 1 láb -> bal fényszóró csati 13 láb (közös az első szintező 1 lábbal)
Hátsó szintező 2 láb -> bal fényszóró csati 10 láb
Hátsó szintező 3 láb -> bal fényszóró csati 9 láb (közös az első szintező 3 lábbal)
Rajz:


Köszönöm a rajzot de az a baj, hogy a C195-ös(Első szintező) csatitól a lámpa felé az ok (1BN/BU, 2WH/BU, 3YE/BU) de nekem a C195-ös csatitól a szintezőig kellene a rajz. A C195-től ott egy fekete,fehér,és egy kék vezeték megy a szintező csatijába.
Azért kellene a fénykép mert azon látszana, hogy a fekete,fehér,kék vezetékek melyik színnel kell összekötni.
Üdv.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21694 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 14:03:59 »

Köszönöm a rajzot de az a baj, hogy a C195-ös(Első szintező) csatitól a lámpa felé az ok (1BN/BU, 2WH/BU, 3YE/BU) de nekem a C195-ös csatitól a szintezőig kellene a rajz. A C195-től ott egy fekete,fehér,és egy kék vezeték megy a szintező csatijába.
Azért kellene a fénykép mert azon látszana, hogy a fekete,fehér,kék vezetékek melyik színnel kell összekötni.
Üdv.

"a C195-ös csatitól a szintezőig"

A C195-ös csatlakozó az a szint érzékelőn lévő csatlakozó.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21695 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 15:20:14 »

Sziasztok.

Tudtam szerezni egy gyári mondeo távos kucsot 3-gombos ugyanilyen van nekem csak x...kopva szétkaptam de nem látom hol az imo amit átkell tenni, azonkívül gondolom tanítani kell a központi zárhoz is ezt hogyan kell tudja valaki?

Köszönöm

Szia!

Nem lesz ráírva az alkatrészre, hogy "immo".
Nem is értem, hogy hogyan nem veszed észre.......



Programozni nem kell, mert az elektronika ugyanaz lesz benne.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vivatlaci
Vendég
« Új hozzászólás #21696 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 15:27:43 »

Szia!

Nem lesz ráírva az alkatrészre, hogy "immo".
Nem is értem, hogy hogyan nem veszed észre.......

[img width=800 height=599]http://kepfeltoltes.hu/140413/Kulcs_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

Programozni nem kell, mert az elektronika ugyanaz lesz benne.



Megoldottam köszönöm, átprogramoztam az imot és a zárat is hozzá a távirányítos részt kicseréltem a kulcsszár maradt a régi .

Köszi
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.20 vasárnap, 08:56:11 írta AndyA » Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #21697 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 15:30:06 »

Sziasztok.

Tudtam szerezni egy gyári mondeo távos kucsot 3-gombos ugyanilyen van nekem csak x...kopva szétkaptam de nem látom hol az imo amit átkell tenni, azonkívül gondolom tanítani kell a központi zárhoz is ezt hogyan kell tudja valaki?

Köszönöm
Az immo chip helye:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
A nyomógombot tartalmazó panelt csak egy kis roncsolással lehet szétszedni,persze ha nem jön simán ki .Kis műanyag pöckök.
Immót (kis ampullára hasonlít)egy picit nehéz kiszedni. integet2
Végén használ. nyes
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.13 vasárnap, 15:31:38 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21698 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 15:34:17 »

Megoldottam köszönöm, átprogramoztam az imot és a zárat is hozzá a távirányítos részt kicseréltem a kulcsszár maradt a régi .

Köszi


"átprogramoztam az imot és a zárat is hozzá "

Hogyan programoztad át az immo-t és a zárat?
Erre kíváncsi vagyok......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vivatlaci
Vendég
« Új hozzászólás #21699 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 15:36:57 »

Az immo chip helye:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
A nyomógombot tartalmazó panelt csak egy kis roncsolással lehet szétszedni,persze ha nem jön simán ki .Kis műanyag pöckök.
Immót (kis ampullára hasonlít)egy picit nehéz kiszedni. integet2
Végén használ. nyes

Köszönöm igy megtaláltam, szétszedve az infra zavart meg (ugye az van elöl )

Egyszerűbb megoldást választottam  a két kulcsos programozást hozzá a zár tanítását, kulcsfej csere így szép és jó a nyomógomb rész a kulcsszár pedig a régi maradt amig nem találok nyers szárat a másoláshoz.

Köszönöm.Üdv.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 427 428 429 430 431 432 433 [434] 435 436 437 438 439 440 441 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.