Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:15:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 428 429 430 431 432 433 434 [435] 436 437 438 439 440 441 442 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11174720 alkalommal)
0 Felhasználó és 100 vendég van a témában
vivatlaci
Vendég
« Új hozzászólás #21700 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 15:40:14 »

"átprogramoztam az imot és a zárat is hozzá "

Hogyan programoztad át az immo-t és a zárat?
Erre kíváncsi vagyok......

2 kulcsos programozással, van a régi kulcsom (távos de kopott + van egy sima kulcsom ami nem távos) régi-ről levettem a fejet de nem teljesen . elösször beraktam a sima kulcsot gyujtás majd ki, utánna régi távos kulcsot be gyujtás majd ki, ezután csak a fejet vettem le róla a szár a zárban maradt és rádugtam az uj távot ennyi.utánna ráprogramoztam a zárat ( 4x gyorsan gyujtás majd megnyomtam a zárást )
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #21701 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 15:41:26 »

Köszönöm igy megtaláltam, szétszedve az infra zavart meg (ugye az van elöl )

Egyszerűbb megoldást választottam  a két kulcsos programozást hozzá a zár tanítását, kulcsfej csere így szép és jó a nyomógomb rész a kulcsszár pedig a régi maradt amig nem találok nyers szárat a másoláshoz.

Köszönöm.Üdv.
eljen
Még ezt akartam,de már elkéstem vele nyes nyes nyes
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Ind%C3%ADt%C3%A1sg%C3%A1tl%C3%B3_(PATS)_programoz%C3%A1s
 taps
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
vivatlaci
Vendég
« Új hozzászólás #21702 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 15:43:31 »


Igen, E-szerint mentem ! Imádom hogy itt minden megvan komolyan !

Köszi mindenkinek
Naplózva
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #21703 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 15:53:32 »

"a C195-ös csatitól a szintezőig"

A C195-ös csatlakozó az a szint érzékelőn lévő csatlakozó.
Na ez az, hát nem, mert mint írtam nekem a C195-ös csatitól a szintezőkig,  kék,fekete.fehér vezeték megy, nem pedig olyanok mint a tis-ben. falbav
Azért kéne egy fénykép.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21704 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 16:05:39 »

Az akku alatt? Megnézem.
Időközben lehúztam a kieg. Fűtés reléket, ettől ismét megszűnt a negatív saru melegedés, de a töltés továbbra is csak 14.0 terheletlenül, ha próbaképp bekapcsolom az első és hátsó szélvédő fűtést, leesik 13.2v-ra.  Ez korábban nem volt, ülés+szélvédő  fűtések + xenon + rádió mellett is tudta a 14.0v-ot.  help
Néztem a generátor segédszíjat, de nem látszik/hallatszik rajta semmi rendkívüli.

Igen akksi alatt van. A 13.2v szerintem már kevés (TIS szerint meg jó).  Nekem 14v alá soha nem megy.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21705 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 16:07:34 »

2 kulcsos programozással, van a régi kulcsom (távos de kopott + van egy sima kulcsom ami nem távos) régi-ről levettem a fejet de nem teljesen . elösször beraktam a sima kulcsot gyujtás majd ki, utánna régi távos kulcsot be gyujtás majd ki, ezután csak a fejet vettem le róla a szár a zárban maradt és rádugtam az uj távot ennyi.utánna ráprogramoztam a zárat ( 4x gyorsan gyujtás majd megnyomtam a zárást )

Ha van 2 kulcsod, amivel tudsz immo chip-et tanítani az immobiliser modulnak, akkor miért akartad átrakni a chip-et?
Nem a zárat programoztad, hanem a GEM-et az új távirányóra.

Amit idéztem tőled "átprogramoztam az imot és a zárat is hozzá"  olyat nem lehet csinálni. Ezért kérdeztem.
Rosszul fogalmazol, amiből érdekes félreértések lehetnek.


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21706 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 16:10:46 »

Na ez az, hát nem, mert mint írtam nekem a C195-ös csatitól a szintezőkig,  kék,fekete.fehér vezeték megy, nem pedig olyanok mint a tis-ben. falbav
Azért kéne egy fénykép.

A C195-ös csati az első szintezőhöz tartozik....a hátsóé a C94-es.  Ha úgy csinálod ahogy írtam akkor biztos jó lesz.....ne a színeket nézd, hanem a csatlakozók lábait.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21707 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 16:17:50 »

Na ez az, hát nem, mert mint írtam nekem a C195-ös csatitól a szintezőkig,  kék,fekete.fehér vezeték megy, nem pedig olyanok mint a tis-ben. falbav
Azért kéne egy fénykép.

Megint leírom.
A C195-ös csatlakozó az az, ami rámegy a szint jeladóra. Nincs közte semmi. Közvetlenül rá megy.

Ha nem azonos valami nálad, akkor a vezetékeid nem a kiválasztott autóval azonos, amit a tis-ben nézel.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vivatlaci
Vendég
« Új hozzászólás #21708 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 16:50:34 »

Ha van 2 kulcsod, amivel tudsz immo chip-et tanítani az immobiliser modulnak, akkor miért akartad átrakni a chip-et?
Nem a zárat programoztad, hanem a GEM-et az új távirányóra.

Amit idéztem tőled "átprogramoztam az imot és a zárat is hozzá"  olyat nem lehet csinálni. Ezért kérdeztem.
Rosszul fogalmazol, amiből érdekes félreértések lehetnek.




Ok. Legközelebb jobban figyelek, köszönöm a segítséget a lényeg azért megvan. Üdv.
Naplózva
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #21709 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 20:49:44 »

Megint leírom.
A C195-ös csatlakozó az az, ami rámegy a szint jeladóra. Nincs közte semmi. Közvetlenül rá megy.

Ha nem azonos valami nálad, akkor a vezetékeid nem a kiválasztott autóval azonos, amit a tis-ben nézel.
Itt egy kép a hátsó csatiró, a C94-ről ami a hátsó ülés alatt van, és megy a szintérzékelőbe, aminek csati a vége.



Vagy én vagyok egy kicsit szöszi? wow1
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.13 vasárnap, 21:14:01 írta lalahun » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21710 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 21:46:43 »

Itt egy kép a hátsó csatiró, a C94-ről ami a hátsó ülés alatt van, és megy a szintérzékelőbe, aminek csati a vége.



Vagy én vagyok egy kicsit szöszi? wow1

Döntsd el végre, hogy a C195 vagy a C94 -ről beszélsz.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21711 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 10:34:02 »

Igen akksi alatt van. A 13.2v szerintem már kevés (TIS szerint meg jó).  Nekem 14v alá soha nem megy.
Ma reggel kiiktatott  kiegészítő fűtés (relék lehúzva) is sikerült forró negatív sarut produkálnom. Xenon+első és hátsó ablakfűtés mellett 13.0-13.2v volt a töltés, így egyértelmű, hogy nem a kieg. fűtő rendszerében van a gond. Ahogy időm engedi, kiveszem az akksit, megnézem a testkábel rögzítését. Feszültség szabályzó hiba nem lehet?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21712 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 10:39:05 »

Ma reggel kiiktatott  kiegészítő fűtés (relék lehúzva) is sikerült forró negatív sarut produkálnom. Xenon+első és hátsó ablakfűtés mellett 13.0-13.2v volt a töltés, így egyértelmű, hogy nem a kieg. fűtő rendszerében van a gond. Ahogy időm engedi, kiveszem az akksit, megnézem a testkábel rögzítését. Feszültség szabályzó hiba nem lehet?

Fesz.szabályzó hibára szerintem csak az alacsonyabb töltés utalhat.....a testkábel melegedését nem hiszem, hogy ez okozná.  Először nézd meg a test kábelt...
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #21713 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 10:40:05 »

Igen akksi alatt van. A 13.2v szerintem már kevés (TIS szerint meg jó).  Nekem 14v alá soha nem megy.

Nekem generátor felújítás után jó időben fix 13,5V volt a töltés fogyasztóval, anélkül, alapjáraton, emelt fordulaton.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21714 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 10:44:19 »

Nekem generátor felújítás után jó időben fix 13,5V volt a töltés fogyasztóval, anélkül, alapjáraton, emelt fordulaton.

Nekem nem megy 14v alá....
Egyébként TIS szerint a 13v körüli töltés még bőven normálisnak számít....ha jól emlékszem 10,8-16v között jó a TIS szerint.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #21715 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 10:45:24 »

Nekem nem megy 14v alá....
Egyébként TIS szerint a 13v körüli töltés még bőven normálisnak számít....ha jól emlékszem 10,8-16v között jó a TIS szerint.
nekem 15-15,6 körüli volt generátor csere előtt, ekkor néha villogott a töltés lámpám. csere bontott 80ekm-es generátorra és eltűnt a hiba, a töltés stabilan 14,2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21716 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 10:45:40 »

Ma reggel kiiktatott  kiegészítő fűtés (relék lehúzva) is sikerült forró negatív sarut produkálnom. Xenon+első és hátsó ablakfűtés mellett 13.0-13.2v volt a töltés, így egyértelmű, hogy nem a kieg. fűtő rendszerében van a gond. Ahogy időm engedi, kiveszem az akksit, megnézem a testkábel rögzítését. Feszültség szabályzó hiba nem lehet?
A saru melegedés nem jó, általában kontakt hiba.
Ha a töltésrendszerben hiba van, nem engedi működni az első szélvédőfűtést.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #21717 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 20:18:56 »

Ma reggel kiiktatott  kiegészítő fűtés (relék lehúzva) is sikerült forró negatív sarut produkálnom. Xenon+első és hátsó ablakfűtés mellett 13.0-13.2v volt a töltés, így egyértelmű, hogy nem a kieg. fűtő rendszerében van a gond. Ahogy időm engedi, kiveszem az akksit, megnézem a testkábel rögzítését. Feszültség szabályzó hiba nem lehet?
Ha a sarud meleg,ott lesz a gond,szerintem vedd le a sarut,tisztítsd meg,és az akku csapját is,mert oxi-
dos lehet.Rádió kódot ne felejtsd el előtte megkeresni. Wink
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21718 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 20:48:52 »

Ha a sarud meleg,ott lesz a gond,szerintem vedd le a sarut,tisztítsd meg,és az akku csapját is,mert oxi-
dos lehet.Rádió kódot ne felejtsd el előtte megkeresni. Wink
ezen már túl vagyok december óta. Most a testkábel - váz kötés következik.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
droford
Vendég
« Új hozzászólás #21719 Dátum: 2014.04.15 kedd, 08:18:37 »

Sziasztok!
A következőd gondal küzdök (2001 1.8 110LE): Az autó gond nélkül indul, alapjárattal nincs gond, hiba jel és kód nincs (vagy nem működik). Gyosítás alkalmával és váltás során rángatás tapasztalható, mint ha kifogyna az üzemanyag vagy kihagyna a gyújtás. A kigyorsítás sem igazi, néha aliga akar gyorsulni. Próbátam intenzívebb vezetéssel, magasabb fordulat számon, vagy eggyel kisebb fokozatban de szinte mindíg tapasztalható a jelenség. Gyertya kb. 15-20 ezer km-rel ezetőtt volt cserélva, a gyújtókábel kb 2000km-rel ezelőtt. Talán a gyújtótekercs lehet a hibás??? Valaki tapasztalt már ilyet? Mi lehet a hiba?
Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21720 Dátum: 2014.04.15 kedd, 08:22:04 »

Sziasztok!
A következőd gondal küzdök (2001 1.8 110LE): Az autó gond nélkül indul, alapjárattal nincs gond, hiba jel és kód nincs (vagy nem működik). Gyosítás alkalmával és váltás során rángatás tapasztalható, mint ha kifogyna az üzemanyag vagy kihagyna a gyújtás. A kigyorsítás sem igazi, néha aliga akar gyorsulni. Próbátam intenzívebb vezetéssel, magasabb fordulat számon, vagy eggyel kisebb fokozatban de szinte mindíg tapasztalható a jelenség. Gyertya kb. 15-20 ezer km-rel ezetőtt volt cserélva, a gyújtókábel kb 2000km-rel ezelőtt. Talán a gyújtótekercs lehet a hibás??? Valaki tapasztalt már ilyet? Mi lehet a hiba?
Előre is köszönöm a segítséget!

Nagy valószínűséggel gyújtásrendszeri hiba lesz.
Első körben az alkatrészek alapos vizuális ellenőrzése.......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21721 Dátum: 2014.04.15 kedd, 08:27:47 »

Nagy valószínűséggel gyújtásrendszeri hiba lesz.
Első körben az alkatrészek alapos vizuális ellenőrzése.......

Méghozzá elrepedt a trafó.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21722 Dátum: 2014.04.15 kedd, 09:02:41 »

Méghozzá elrepedt a trafó.

Láttad?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21723 Dátum: 2014.04.15 kedd, 09:08:06 »

Láttad?

Nem, de ez a leggyakoribb...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21724 Dátum: 2014.04.15 kedd, 09:31:51 »

Ma reggel kiiktatott  kiegészítő fűtés (relék lehúzva) is sikerült forró negatív sarut produkálnom. Xenon+első és hátsó ablakfűtés mellett 13.0-13.2v volt a töltés, így egyértelmű, hogy nem a kieg. fűtő rendszerében van a gond. Ahogy időm engedi, kiveszem az akksit, megnézem a testkábel rögzítését. Feszültség szabályzó hiba nem lehet?
Vicces hiba ez. Ma reggel fentihez nagyon hasonló munkaállapot mellett 14.0 volt a töltés. Igaz, kb 8 fokkal hidegebb volt (16 vs 8 Cfok). Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
droford
Vendég
« Új hozzászólás #21725 Dátum: 2014.04.15 kedd, 10:03:14 »

Nem, de ez a leggyakoribb...

Köszi a segítséget!
Én is erre gyanakszom, a veztékeket átnéztem semmi hibát nem találtam.
Még egyszer átnézek mindent vizuálisan hát ha....
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21726 Dátum: 2014.04.15 kedd, 10:29:05 »

Köszi a segítséget!
Én is erre gyanakszom, a veztékeket átnéztem semmi hibát nem találtam.
Még egyszer átnézek mindent vizuálisan hát ha....

Kontakt pontokat is meg kell nézni. Gyertyapipa belő és a trafó belső.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
droford
Vendég
« Új hozzászólás #21727 Dátum: 2014.04.15 kedd, 12:09:53 »

Kontakt pontokat is meg kell nézni. Gyertyapipa belő és a trafó belső.

Ok, köszi!
Elvileg rendben, de mégegyszer átnézem.
Lehet a hiba kiolvasót veszek igénybe, ha megtudják nézni... mert már nagyon idegesít...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21728 Dátum: 2014.04.15 kedd, 12:14:26 »

Ok, köszi!
Elvileg rendben, de mégegyszer átnézem.
Lehet a hiba kiolvasót veszek igénybe, ha megtudják nézni... mert már nagyon idegesít...

Ilyen mértékű hiba nem lesz hibakódként letárolva. Egyébként gyújtaná a MIL lámpát.
Van egy %-os arány, ami felett generál hibaüzenetet és alatta nem. Viszont alatta elég ahhoz, hogy ezt érezd.

Szkóp.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
droford
Vendég
« Új hozzászólás #21729 Dátum: 2014.04.15 kedd, 12:18:03 »

Ilyen mértékű hiba nem lesz hibakódként letárolva. Egyébként gyújtaná a MIL lámpát.
Van egy %-os arány, ami felett generál hibaüzenetet és alatta nem. Viszont alatta elég ahhoz, hogy ezt érezd.

Szkóp.

Értem!
Akkor marad még egy kis keresgélés és talán a gyújtástekercs (trafó) csere.
Köszi!
Naplózva
vivatlaci
Vendég
« Új hozzászólás #21730 Dátum: 2014.04.15 kedd, 19:15:55 »

Sziasztok!

Bejelez az üléslégzsákom azaz először villog majd egyfolytában világít.

Mi a tapasztalat mi szokott a gyakoribb hiba lenni?

Köszönöm.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21731 Dátum: 2014.04.15 kedd, 19:36:53 »

Sziasztok!

Bejelez az üléslégzsákom azaz először villog majd egyfolytában világít.

Mi a tapasztalat mi szokott a gyakoribb hiba lenni?

Köszönöm.

Hát ez nem így működik, hogy mi a gyakori hiba!
Honnan tudod, hogy az üléslégzsákod?  Nincs külön lámpa. Csak egy van a légzsák rendszer visszajelzője.
A te autódnál mi a hiba, ezt kell megtudni.

Mennyit villog? De jobb ha ki van olvasva, az biztosabb és pontosabb.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vivatlaci
Vendég
« Új hozzászólás #21732 Dátum: 2014.04.15 kedd, 21:31:22 »

Hát ez nem így működik, hogy mi a gyakori hiba!
Honnan tudod, hogy az üléslégzsákod?  Nincs külön lámpa. Csak egy van a légzsák rendszer visszajelzője.
A te autódnál mi a hiba, ezt kell megtudni.

Mennyit villog? De jobb ha ki van olvasva, az biztosabb és pontosabb.

Menyit villog? Megszámolom majd , a bal első ulés -nél lesz a baj mert kivettem az ülést és visszaraktam utána jelez hibát.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21733 Dátum: 2014.04.15 kedd, 21:56:08 »

Menyit villog? Megszámolom majd , a bal első ulés -nél lesz a baj mert kivettem az ülést és visszaraktam utána jelez hibát.

Mivel FL-es az autód, így az övfeszítő, oldal légzsák vagy az övcsat lehet hiba.
Jók a csatlakozások?
Gyújtást ráraktad kivett ülésnél?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vivatlaci
Vendég
« Új hozzászólás #21734 Dátum: 2014.04.16 szerda, 08:37:07 »

Hát ez nem így működik, hogy mi a gyakori hiba!
Honnan tudod, hogy az üléslégzsákod?  Nincs külön lámpa. Csak egy van a légzsák rendszer visszajelzője.
A te autódnál mi a hiba, ezt kell megtudni.

Mennyit villog? De jobb ha ki van olvasva, az biztosabb és pontosabb.

Na megnéztem a villogás ütemét: először 4-et majd 9-et villog, megtudod nézni mi ez? Köszönöm.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21735 Dátum: 2014.04.16 szerda, 09:10:21 »

Na megnéztem a villogás ütemét: először 4-et majd 9-et villog, megtudod nézni mi ez? Köszönöm.

DTC C1947: Seat position sensor short circuit to ground or battery. Lamp flash code: 49
Possible Source(s):
Seat position sensor.
Circuit(s).

DTC C1948: Seat position sensor resistance out of range. Lamp flash code: 49
Possible Source(s):
Seat position sensor.
Circuit(s).

DTC C1981: Seat position sensor open circuit. Lamp flash code: 49
Possible Source(s):
Seat position sensor.
Circuit(s).
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #21736 Dátum: 2014.04.16 szerda, 09:18:16 »

Na megnéztem a villogás ütemét: először 4-et majd 9-et villog, megtudod nézni mi ez? Köszönöm.


Ilyet nem is jelezhetne a tied.Talán cseréltél ülést facelift előttire korábban bőrösítés miatt?A Pozició szenzor(patkó akakú) vezetéke/csatija  vissza lett tolva a helyére és most "nem érti" az inditó mi ez az új érzékelő.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
vivatlaci
Vendég
« Új hozzászólás #21737 Dátum: 2014.04.16 szerda, 10:08:05 »

DTC C1947: Seat position sensor short circuit to ground or battery. Lamp flash code: 49
Possible Source(s):
Seat position sensor.
Circuit(s).

DTC C1948: Seat position sensor resistance out of range. Lamp flash code: 49
Possible Source(s):
Seat position sensor.
Circuit(s).

DTC C1981: Seat position sensor open circuit. Lamp flash code: 49
Possible Source(s):
Seat position sensor.
Circuit(s).

Ülés szenzor igen, az volt a ludas, Fl-elötti félbőr lett berakva az volt a ludas!

Köszönöm.
Naplózva
vivatlaci
Vendég
« Új hozzászólás #21738 Dátum: 2014.04.16 szerda, 10:09:07 »


Ilyet nem is jelezhetne a tied.Talán cseréltél ülést facelift előttire korábban bőrösítés miatt?A Pozició szenzor(patkó akakú) vezetéke/csatija  vissza lett tolva a helyére és most "nem érti" az inditó mi ez az új érzékelő.

Igen, az volt a gond. (Irtam privibe ) Köszönöm

Laci
Naplózva
vasstamás
Vendég
« Új hozzászólás #21739 Dátum: 2014.04.16 szerda, 18:29:51 »

Sziasztok! 2.0 benzines / 2002es  Duratech HE / Mondeohoz van egy Valeo trafom eladó, ha érdekel valakit! Egy hétvégét volt az autómban, kb 500km van benne... 10ért odaadom!
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.17 csütörtök, 17:53:51 írta vasstamás » Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #21740 Dátum: 2014.04.16 szerda, 19:23:24 »

Ha 21 est villogja a légzsák visszajelzö akkor mi a hiba lehetöség?
Ezt már kérdeztem nemrég,de valami tök egyszerü magyar szöveget irjatokrá ne az angol hibalistát légyszi.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21741 Dátum: 2014.04.16 szerda, 19:32:18 »

Ha 21 est villogja a légzsák visszajelzö akkor mi a hiba lehetöség?
Ezt már kérdeztem nemrég,de valami tök egyszerü magyar szöveget irjatokrá ne az angol hibalistát légyszi.

Anyós légzsák....magyarul:
- első szakasz testzárlat
- első szakasz rövidzárlat az akksinál
- első szakasz szakadt áramkör
- első szakasz áramkör alacsony ellenállás

Angolul... eplus2
DTC B2293 Error value 27: Passenger air bag first stage short to ground. Lamp flash code: 21
Possible Source(s):
Passenger air bag module.

DTC B2293 Error value 26: Passenger air bag first stage short to battery. Lamp flash code: 21
Possible Source(s):

DTC B2293 Error value 25: Passenger air bag first stage open circuit. Lamp flash code: 21
Possible Source(s):
Passenger air bag module.

DTC B2293 Error value 24: Passenger air bag first stage circuit low resistance. Lamp flash code: 21
Possible Source(s):
Passenger air bag module.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #21742 Dátum: 2014.04.16 szerda, 19:37:36 »

Anyós légzsák....magyarul:
- első szakasz testzárlat
- első szakasz rövidzárlat az akksinál
- első szakasz szakadt áramkör
- első szakasz áramkör alacsony ellenállás

Angolul... eplus2
DTC B2293 Error value 27: Passenger air bag first stage short to ground. Lamp flash code: 21
Possible Source(s):
Passenger air bag module.

DTC B2293 Error value 26: Passenger air bag first stage short to battery. Lamp flash code: 21
Possible Source(s):

DTC B2293 Error value 25: Passenger air bag first stage open circuit. Lamp flash code: 21
Possible Source(s):
Passenger air bag module.

DTC B2293 Error value 24: Passenger air bag first stage circuit low resistance. Lamp flash code: 21
Possible Source(s):
Passenger air bag module.

azt értem,hogy mit irnak csak azt nem,hogy konkretan mi az elso szakasz.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21743 Dátum: 2014.04.16 szerda, 20:12:22 »

azt értem,hogy mit irnak csak azt nem,hogy konkretan mi az elso szakasz.

A légzsák kétfokozatú....
Külön van kábelezve az 1. és 2. fokozat....neked az 1. panaszkodik a villogás alapján. 
Egy hibakód olvasás azért nem ártana, hogy biztosra lehessen mondani bármit is.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21744 Dátum: 2014.04.16 szerda, 21:41:32 »

Vicces hiba ez. Ma reggel fentihez nagyon hasonló munkaállapot mellett 14.0 volt a töltés. Igaz, kb 8 fokkal hidegebb volt (16 vs 8 Cfok). Smiley
Erről a test pontról beszélünk?
( kép közepén, rozsdás torx csavar)
https://www.dropbox.com/s/0prpzl5zx1hhdlj/2014-04-16%2020.44.59.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.16 szerda, 21:47:34 írta Relhist » Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21745 Dátum: 2014.04.16 szerda, 21:46:03 »

Erről a test pontról beszélünk?
( kép jobb oldalán, rozsdás torx csavar)


Ha az akksiról odamegy a - kábel akkor igen.  Csavard ki és csiszold meg....a balra lévő kábelt is nézd meg, ha már kivetted az akksit.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Sasuke
Vendég
« Új hozzászólás #21746 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 00:02:20 »

Sziasztok!

Olyan problémám lenne,hogy az ülés állítom működteti a motort,hallom és érzem,hogy búg a motor,de nem mozdul az ülés.Teljesen fent van és nem tudom levinni,sajnos nagyon kényelmetlen így nekem.Van ötletetek,hogy mi lehet és mit csináljak vele.

Köszönöm segítségeteket. Smiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21747 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 07:26:35 »

Sziasztok!

Olyan problémám lenne,hogy az ülés állítom működteti a motort,hallom és érzem,hogy búg a motor,de nem mozdul az ülés.Teljesen fent van és nem tudom levinni,sajnos nagyon kényelmetlen így nekem.Van ötletetek,hogy mi lehet és mit csináljak vele.

Köszönöm segítségeteket. Smiley

A motornál lévő fogaskerék tönkrement.
Ki kell cserélni. Bontottat nem nagyon találsz és az is műanyag.
A www.fogaskererekgyarto.hu oldalán indulj el és ott a "kisöreg" megoldja neked fémből! Ahogy sokaknak már itt a fórumon.


ui: Ha magasan kényelmetlen, akkor miért állítottad oda? Így vetted?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vivatlaci
Vendég
« Új hozzászólás #21748 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 10:16:01 »

Sziasztok!

Olyan problémám lenne,hogy az ülés állítom működteti a motort,hallom és érzem,hogy búg a motor,de nem mozdul az ülés.Teljesen fent van és nem tudom levinni,sajnos nagyon kényelmetlen így nekem.Van ötletetek,hogy mi lehet és mit csináljak vele.

Köszönöm segítségeteket. Smiley

Gyors segítség hogy "leszálj" kikell venni a magasságálító motort, egy zégergyörü és egy stift tartja , gondolom eldarálta a müanyag fogaskereket javítani kell de ha kiveszed a motort legalább lejebb kerülsz addig is.
Naplózva
Sasuke
Vendég
« Új hozzászólás #21749 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 19:19:57 »

Sziasztok!

Nagyon szépen köszönöm a segítséget.Így vettem az autót és a 187 cm-el elég kényelmetlen.Lesznek még kérdéseim 8 van egy pár ),szeretném megismerni a segítségetekkel az autóm. Smiley Új vagyok még itt. Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 428 429 430 431 432 433 434 [435] 436 437 438 439 440 441 442 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.