Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 17:16:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 431 432 433 434 435 436 437 [438] 439 440 441 442 443 444 445 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10973731 alkalommal)
0 Felhasználó és 81 vendég van a témában
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #21850 Dátum: 2014.04.26 szombat, 13:45:34 »

Mik a hibakódok?
Ezek a kódok vannak benne
E200
9318
d262
e201

Huh??Mit kezdjek vele???
Óracsere előtt semmi nem volt rinya
Naplózva
d4n33
Vendég
« Új hozzászólás #21851 Dátum: 2014.04.26 szombat, 14:10:26 »

Sziasztok! Valaki tudna segíteni? Nem régiben vettünk használtan egy MK3-as 2001-es V6-os ford mondeo sedán-t, de sajnos az utastéri és csomagtéri lámpák nem világítanak. Néztük az égőket, illetve az utastérből elérhető biztosíték táblát, de egyik se volt kiégve. Érthetetlenül állunk a dolog előtt, hogy akkor hol lehet a hiba? Lehet hogy a motortérben lévő főbiztosítéktáblában keresendő? A másik probléma a jobb hátsó ajtó centrálzárja lenne, ami ugyanis kulcsról és vezető oldali zárral központilag nem zárható. Sanda gyanúm, hogy motorcsere szükséges benne. Mennyibe kerülne használtan egy ilyen motor?

köszönöm a választ.

d4n33   
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #21852 Dátum: 2014.04.26 szombat, 14:17:50 »

Ezek a kódok vannak benne
E200
9318
d262
e201

Huh??Mit kezdjek vele???
Óracsere előtt semmi nem volt rinya
E200 (U2200) Érvénytelen adatok a kilométer-számláló
9318 (B1318) Akkumulátor feszültsége alacsony (kevesebb, mint 10 V) gyenge akksi is lehet.
D262 (U1262) Kommunikációs busz hiba (hiányzó CAN üzenetek)
E201 (U2201) Érvénytelen adatok környezeti hőmérséklet (hőm jeladónál esetleg csatit megnézni?)
Én a kontaktokat leellenőrízném + 1szer(wd40 fujkálás a csatiknál)persze ettől még nem biztos,hogy megjavul,de egy próbát megér.
Itt a többi:kódlista:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/M%C5%B1szerteszt
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21853 Dátum: 2014.04.26 szombat, 14:21:22 »

Ezek a kódok vannak benne
E200
9318
d262
e201

Huh??Mit kezdjek vele???
Óracsere előtt semmi nem volt rinya

Elm-el nézted?  Töröld őket és ami visszajön azzal lehet foglalkozni....szerintem egyik sem fog visszajönni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21854 Dátum: 2014.04.26 szombat, 14:24:24 »

Elm-el nézted?  Töröld őket és ami visszajön azzal lehet foglalkozni....szerintem egyik sem fog visszajönni.

Ilyen kódokat a műszercsoport ír ki.
A legtöbbel nem kell foglalkozni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #21855 Dátum: 2014.04.26 szombat, 14:25:09 »

Elm-el nézted?  Töröld őket és ami visszajön azzal lehet foglalkozni....szerintem egyik sem fog visszajönni.
Sajnos nincs olyanom.Csak azzal törölhető?Akkor lehet hogy a donorból maradt benne?
Az akksim zsír uj,azzal nem lehet gond.Visszatettem a régi órát és azzal nincs hibakód.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21856 Dátum: 2014.04.26 szombat, 14:52:58 »

Sajnos nincs olyanom.Csak azzal törölhető?Akkor lehet hogy a donorból maradt benne?
Az akksim zsír uj,azzal nem lehet gond.Visszatettem a régi órát és azzal nincs hibakód.

Mert a műszercsoport tárolja....ahogy GSR is mondta ne foglalkozz vele.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #21857 Dátum: 2014.04.26 szombat, 14:53:12 »

Sajnos nincs olyanom.Csak azzal törölhető?Akkor lehet hogy a donorból maradt benne?
Az akksim zsír uj,azzal nem lehet gond.Visszatettem a régi órát és azzal nincs hibakód.

Ha szoktál BP-n járni, akkor többen is tudunk segíteni a törlésben.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #21858 Dátum: 2014.04.26 szombat, 15:03:04 »

Ha szoktál BP-n járni, akkor többen is tudunk segíteni a törlésben.

Köszi mindenkinek!
Megnyugodtam mostanában nem járok arra csak céges busszal:(
Szétnézek itt Hatvanban hátha valaki megoldja nekem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21859 Dátum: 2014.04.26 szombat, 15:05:34 »

Köszi mindenkinek!
Megnyugodtam mostanában nem járok arra csak céges busszal:(
Szétnézek itt Hatvanban hátha valaki megoldja nekem.

Keress olyan diag műszert, amivel a műszercsoportot ki lehet olvasni, így közvetlen onnan kitörölhetők a hibák.
De ezeket úgyse mutatja csak ha direkt akarod (műszer teszt), szóval gyakorlatilag semmi jelentősége.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #21860 Dátum: 2014.04.26 szombat, 15:37:10 »

Köszi mindenkinek!
Megnyugodtam mostanában nem járok arra csak céges busszal:(
Szétnézek itt Hatvanban hátha valaki megoldja nekem.
Szkreccs gyöngyös környéki.keresd őt.....(Scratch)
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21861 Dátum: 2014.04.26 szombat, 15:39:47 »

Szkreccs gyöngyös környéki.keresd őt.....(Scratch)

Budapest kb 15 perc...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #21862 Dátum: 2014.04.26 szombat, 15:56:00 »

Budapest kb 15 perc...

És Kresz szerint, szabályosan közlekedve?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21863 Dátum: 2014.04.26 szombat, 15:56:35 »

És Kresz szerint, szabályosan közlekedve?

AndyA

Úgy 13.  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
gentleman27
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #21864 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 10:16:05 »

Sziasztok,én egy 2 hónapja vettem egy 2004-mondeot (131lovas,ghia,automata stb..) minden rendben az autóval,kivéve hogy néha indításkor a kilométer óra kiakad,meg a fordulatszám mérő is,aztán vissza áll alaphelyzetbe,és indul normálisan az autó,és megy ! Miért csinálja ezt nekem ? (Csak néha jön elö ez a jelenség) !
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21865 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 10:24:39 »

Sziasztok,én egy 2 hónapja vettem egy 2004-mondeot (131lovas,ghia,automata stb..) minden rendben az autóval,kivéve hogy néha indításkor a kilométer óra kiakad,meg a fordulatszám mérő is,aztán vissza áll alaphelyzetbe,és indul normálisan az autó,és megy ! Miért csinálja ezt nekem ? (Csak néha jön elö ez a jelenség) !

Gyenge akksi miatt csinálhatja....ellenőrizd az akksit és a testkábelt is.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #21866 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 11:53:50 »

Köszi mindenkinek!
Megnyugodtam mostanában nem járok arra csak céges busszal:(
Szétnézek itt Hatvanban hátha valaki megoldja nekem.

Ha jársz Gyöngyös fele, van diagom, tudjuk törölni a hibakódokat, menni egy próba kört, hogy mi jön vissza.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
kistotti
Vendég
« Új hozzászólás #21867 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 13:39:02 »

Ha már elektromos dolgok:

1. A jobb első ajtó központizárja van amikor zár van amikor nem. De ezt úgy kell érteni, hogy kb. 2 hetet jó, majd megint nem. Ötlet esetleg?
2. Gyári tolatóradar nem működik. De olyan szinten nem, hogy semmilyen hangot nem ad ki. Hol van neki biztosíték vagy központi része? Ha valaki tudna ebben segíteni megköszönném.

Az autó: Ford Mondeo MK3 2001-es évjárat.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21868 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 14:31:41 »

Sziasztok!

Tempomatot szeretnék rakni a kocsiba és az alábbi kép szerinti csatik vannak a fékpedál fölött.



Találtam egy leírást (2001-es TDDi 115LE) ahol mutatják, hogy milyen csatikat kell keressek.
Ott a beépítés előtt a fékpedálon nem volt zöld kapcsoló csak egy fekete stekker.
Nekem ahogy a képen is látható bent van a zöld kapcsoló és össze is van dugva a stekkerrel.
Elképzelhető, hogy akkor csak a kormánykapcsolókat kell betennem és mehetek is programozni?

Ui.: az enyém automata
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #21869 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 15:10:49 »

Egy pár óra le lett véve az akksiról a saru.

Azóta a jobb hátsó ablakot nem húzza fel a távirányítóval, csak le.
MIt tudok tenni vele?

Ezzel egy időben kezdte azt is, hogy az ablak felhúzás nem két lépcsős, hanem végig nyoni kell a gombot.

Tud valaki tanácsot adni, hogyan tudom visszaprogramozni?

Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21870 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 15:26:04 »

Egy pár óra le lett véve az akksiról a saru.

Azóta a jobb hátsó ablakot nem húzza fel a távirányítóval, csak le.
MIt tudok tenni vele?

Ezzel egy időben kezdte azt is, hogy az ablak felhúzás nem két lépcsős, hanem végig nyoni kell a gombot.

Tud valaki tanácsot adni, hogyan tudom visszaprogramozni?



Gyorsan.....  vigyor3
Főoldal, programozások.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #21871 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 15:33:47 »

Gyorsan.....  vigyor3
Főoldal, programozások.


3 írás van ott összesen, de egyik sem ezzel kapcsolatos...
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21872 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 15:35:49 »

3 írás van ott összesen, de egyik sem ezzel kapcsolatos...


Igazad is van meg nem is.....

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Programoz%C3%A1sok_Mondeo_Mk3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #21873 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 15:41:23 »


Thx  eljen
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21874 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 16:03:22 »

Sziasztok!

Tempomatot szeretnék rakni a kocsiba és az alábbi kép szerinti csatik vannak a fékpedál fölött.


Találtam egy leírást (2001-es TDDi 115LE) ahol mutatják, hogy milyen csatikat kell keressek.
Ott a beépítés előtt a fékpedálon nem volt zöld kapcsoló csak egy fekete stekker.
Nekem ahogy a képen is látható bent van a zöld kapcsoló és össze is van dugva a stekkerrel.
Elképzelhető, hogy akkor csak a kormánykapcsolókat kell betennem és mehetek is programozni?

Ui.: az enyém automata

Igen...már csak a kormánykapcsolók kellenek és a programozás.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
gy53
Vendég
« Új hozzászólás #21875 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 17:06:44 »

Sziasztok!  Segítség kellene, 2002-es mondeóba kellene égőt cserélnem (2.0 TDCI Ghia ) a tompított ment ki, de elképzelésem sincs hogy jön le a lámpa hátulja, van valami leírás vagy videó erről ? előre is köszi. Gyula
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21876 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 17:15:36 »

Sziasztok!  Segítség kellene, 2002-es mondeóba kellene égőt cserélnem (2.0 TDCI Ghia ) a tompított ment ki, de elképzelésem sincs hogy jön le a lámpa hátulja, van valami leírás vagy videó erről ? előre is köszi. Gyula

Xenon vagy halogén?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #21877 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 18:55:04 »

Sziasztok!  Segítség kellene, 2002-es mondeóba kellene égőt cserélnem (2.0 TDCI Ghia ) a tompított ment ki, de elképzelésem sincs hogy jön le a lámpa hátulja, van valami leírás vagy videó erről ? előre is köszi. Gyula
xenonos:
http://latnieslatszani.hu/content/file/izzocsere-technologia/Izzocsere_-xenon-_Ford_Mondeo.pdf
Utólag megtaláltam Halogénes:
https://www.youtube.com/watch?v=kyWf2dkKbUo
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.27 vasárnap, 19:14:33 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21878 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 19:12:26 »

Igen...már csak a kormánykapcsolók kellenek és a programozás.   

 worship
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #21879 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 20:01:59 »

Ha jársz Gyöngyös fele, van diagom, tudjuk törölni a hibakódokat, menni egy próba kört, hogy mi jön vissza.

Rendben!Köszönöm!

Keresni foglak!
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21880 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 14:01:47 »

Igen...már csak a kormánykapcsolók kellenek és a programozás.   

Tempomat programozásért mennyi pénzt szoktak elkérni?
Gondolom nem tart sokáig.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21881 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 14:40:08 »

Tempomat programozásért mennyi pénzt szoktak elkérni?
Gondolom nem tart sokáig.

Vik 4000-ért csinálja....kb 5 perc. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21882 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 14:45:40 »

Vik 4000-ért csinálja....kb 5 perc. 

Az jó.

Nekem itt Szekszárdon 1 órát mondtak meg 8 + Áfát.   wow1
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21883 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 15:07:57 »

Az jó.

Nekem itt Szekszárdon 1 órát mondtak meg 8 + Áfát.   wow1

Sajnos Ford szervízben annyi.....megcsinálják 5 perc alatt (ha egyáltalán tudják) és kiszámláznak 1 órát.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21884 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 15:21:41 »

Sajnos Ford szervízben annyi.....megcsinálják 5 perc alatt (ha egyáltalán tudják) és kiszámláznak 1 órát.   

Telefonon érdeklődtem de nem is nagyon tudták miről van szó.    Undecided
Kapcsolgattak jobbra balra aztán valaki kibökte az egy órát.
holnap majd beállítok hozzájuk és mondok nekik 4000-et. Ha kell a pénz az 5 perces munkáért akkor elvállalják.
Másnem egyszer pesten járva beugrok Vikhez.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21885 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 15:27:15 »

Telefonon érdeklődtem de nem is nagyon tudták miről van szó.    Undecided
Kapcsolgattak jobbra balra aztán valaki kibökte az egy órát.
holnap majd beállítok hozzájuk és mondok nekik 4000-et. Ha kell a pénz az 5 perces munkáért akkor elvállalják.
Másnem egyszer pesten járva beugrok Vikhez.

Arra kell figyelni, hogy a PCM-ben kell engedélyezni a tempomatot és a műszeregységben be kell bekapcsolni a visszajelzést.
A melóhelyén szerintem Vik sem 4-ért csinálja.
Lehet hogy tud segíteni olyan fórumtárs is akinek van FoCom-ja.....talán azzal már lehet tempomatot is programozni. (ez nem 100%)
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21886 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 16:56:32 »

Telefonon érdeklődtem de nem is nagyon tudták miről van szó.    Undecided
Kapcsolgattak jobbra balra aztán valaki kibökte az egy órát.
holnap majd beállítok hozzájuk és mondok nekik 4000-et. Ha kell a pénz az 5 perces munkáért akkor elvállalják.
Másnem egyszer pesten járva beugrok Vikhez.

Ez nem ilyen egyszerű ám mindig, hogy mi mennyi ideig tart.
Vannak tételek, normák, egység árak.

Lehet valami 5-10 perc, de nekik van több milliós műszerük, hogy meg tudják csinálni!
Nem minden időalapon van meghatározva.

Ha valamit 3x annyi ideig tart megcsinálni, mert beleszakad egy csavar vagy egyéb probléma merül fel, de arra a munkára meg van a fix elszámolható díj, de mégis 3x annyi idő ment rá.....akkor is problémázol, hogy miért csak kevesebbet számoltak, pedig tovább tartott? Biztos nem.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21887 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 21:32:56 »

Sziasztok
Rendszám világításom nem megy. Kontakt jó, de nem megy el a villany odáig az akkutól. Hol keressem a biztosítékát? Melyik az?
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21888 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 21:34:47 »

Sziasztok
Rendszám világításom nem megy. Kontakt jó, de nem megy el a villany odáig az akkutól. Hol keressem a biztosítékát? Melyik az?

CJB F97 7.5A
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21889 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 21:43:33 »

CJB F97 7.5A
Köszi
Azon van még valami a rendszámon kívül?
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21890 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 21:59:55 »

Ez nem ilyen egyszerű ám mindig, hogy mi mennyi ideig tart.
Vannak tételek, normák, egység árak.

Lehet valami 5-10 perc, de nekik van több milliós műszerük, hogy meg tudják csinálni!
Nem minden időalapon van meghatározva.

Ha valamit 3x annyi ideig tart megcsinálni, mert beleszakad egy csavar vagy egyéb probléma merül fel, de arra a munkára meg van a fix elszámolható díj, de mégis 3x annyi idő ment rá.....akkor is problémázol, hogy miért csak kevesebbet számoltak, pedig tovább tartott? Biztos nem.....


Nem problémázok azon ha tovább tart mert nem viszem szerelőhöz a kocsit, de szerintem szemrebbenés nélkül elkérik a többletköltséget.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21891 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 22:01:26 »

Köszi
Azon van még valami a rendszámon kívül?

Kesztyűtartó világítás.
GEM is kap onnan feszültséget.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21892 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 22:01:50 »

Arra kell figyelni, hogy a PCM-ben kell engedélyezni a tempomatot és a műszeregységben be kell bekapcsolni a visszajelzést.
A melóhelyén szerintem Vik sem 4-ért csinálja.
Lehet hogy tud segíteni olyan fórumtárs is akinek van FoCom-ja.....talán azzal már lehet tempomatot is programozni. (ez nem 100%)

Nekem van FoCom-om. Majd holnap megnézem, hátha tudja.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21893 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 22:02:29 »

Nem problémázok azon ha tovább tart mert nem viszem szerelőhöz a kocsit, de szerintem szemrebbenés nélkül elkérik a többletköltséget.

Egy márkaszerviz nem kérhet el többet egy adott munkára, mint ami meg van neki határozva. Ja és kevesebbet sem!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21894 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 22:03:34 »

Vettem ma egy Valeo tolatóradar szettet.
Azt hittem, hogy csak össze kell dugni pár csatit és kész, de nem.
Van két szál ami a "fő kábelkötegbe" csatlakozik és elindul előre.
Tudj valaki, hogy azt mire kell rákötni?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21895 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 22:04:37 »

Egy márkaszerviz nem kérhet el többet egy adott munkára, mint ami meg van neki határozva. Ja és kevesebbet sem!

Az egy dolog, hogy mennyit kérhet és hogy valójában mennyit kér.
Nem egy haverom dolgozik márkaszervízben és mesélnek érdekes dolgokat.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21896 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 22:06:48 »

Vettem ma egy Valeo tolatóradar szettet.
Azt hittem, hogy csak össze kell dugni pár csatit és kész, de nem.
Van két szál ami a "fő kábelkötegbe" csatlakozik és elindul előre.
Tudj valaki, hogy azt mire kell rákötni?

Ez a gyári szett?
Ha igen akkor előre a csipogó vezetékei mennek....a biztosítéktáblánál van gyárilag.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21897 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 22:12:51 »

Ez a gyári szett?
Ha igen akkor előre a csipogó vezetékei mennek....a biztosítéktáblánál van gyárilag.

Igen, gyári. Hátsó lökössel együtt jött.
Szóval ott hagyhattam a csipogót? Ezek szerint az elöl van?
A lököst hoztam el a szenzorokkal, a merevítő lemezt, a szenzorok vezetékét és egy kis fekete dobozt.
Valamint ott csíptük el ahol az a bizonyos két szál csatlakozik a belső köteghez.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #21898 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 22:19:31 »

Igen, gyári. Hátsó lökössel együtt jött.
Szóval ott hagyhattam a csipogót? Ezek szerint az elöl van?
A lököst hoztam el a szenzorokkal, a merevítő lemezt, a szenzorok vezetékét és egy kis fekete dobozt.
Valamint ott csíptük el ahol az a bizonyos két szál csatlakozik a belső köteghez.

Akkor az lemaradt.
A gyári csipogó 2 vezetéke a küszöb borítás alatt megy előre a csipogóhoz. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21899 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 22:31:40 »

Akkor az lemaradt.
A gyári csipogó 2 vezetéke a küszöb borítás alatt megy előre a csipogóhoz. 

Hol található a csipogó? Hogy néz ki?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Oldalak: 1 ... 431 432 433 434 435 436 437 [438] 439 440 441 442 443 444 445 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.293 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.