Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:28:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 437 438 439 440 441 442 443 [444] 445 446 447 448 449 450 451 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11167664 alkalommal)
0 Felhasználó és 104 vendég van a témában
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #22150 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 20:41:20 »

Huh?  wow1
Ne már? Ennyi? És a szögek beszorulnak valahogy, aztán csak ki kell húzni?


Komolyan!  nyes 
Beledugod a 4 szöget és szét feszíted őket...közben húzod kifelé és kint is van. 
Itt egy video egy focusról, hogy csinálják rendes kiszedővel: http://www.youtube.com/watch?v=iSbzR9lv2OM
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22151 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 20:45:17 »

Komolyan!  nyes 
Beledugod a 4 szöget és szét feszíted őket...közben húzod kifelé és kint is van. 
Itt egy video egy focusról, hogy csinálják rendes kiszedővel: http://www.youtube.com/watch?v=iSbzR9lv2OM
  worship
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #22152 Dátum: 2014.05.27 kedd, 08:11:03 »

Sziasztok!

MK3-as mondeomban (kombi) a hátsó rendszámtábla izzóm tönkre ment. Milyen izzót kell bele vásárolnom?

Köszi!

Üdv:
Laci
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #22153 Dátum: 2014.05.27 kedd, 08:19:24 »

Sziasztok!

MK3-as mondeomban (kombi) a hátsó rendszámtábla izzóm tönkre ment. Milyen izzót kell bele vásárolnom?

Köszi!

Üdv:
Laci

Ilyet:

http://www.dx.com/p/canbus-festoon-36mm-1-5w-80lm-6-smd-5050-led-white-car-roof-light-reading-lamp-w-heat-sink-12v-290678#.U4QuRFe-iNp

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kerdig
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


+36/30-5594080


E-mail
« Új hozzászólás #22154 Dátum: 2014.05.27 kedd, 09:42:18 »

nyes
Naplózva

2012 2.0 TDCi 163LE PS kombi szintén színváltós szürke-barna-lila fénytől függően:)
Ex:2001-es 1,8l 125 Le B5Y Trend +, Aquamarine zöld időnként kék
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22155 Dátum: 2014.05.27 kedd, 09:42:46 »


AndyAAAAAAA............. azt kérdezte, milyen izzó-t vegyen bele!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #22156 Dátum: 2014.05.27 kedd, 10:05:24 »

AndyAAAAAAA............. azt kérdezte, milyen izzó-t vegyen bele!  hehe

Hát, ha az izzást kicsit bővítve értelmezzük, és az atomok gerjesztés alatt történő fénykibocsátását akkor is ide vesszük, ha ez nem több száz fokos hőmérsékleten történik, akkor tulajdonképpen ezek is izzók. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22157 Dátum: 2014.05.27 kedd, 10:06:25 »

Hát, ha az izzást kicsit bővítve értelmezzük, és az atomok gerjesztés alatt történő fénykibocsátását akkor is ide vesszük, ha ez nem több száz fokos hőmérsékleten történik, akkor tulajdonképpen ezek is izzók. Smiley

AndyA



 wilting








 vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22158 Dátum: 2014.05.27 kedd, 10:25:21 »

Hát, ha az izzást kicsit bővítve értelmezzük, és az atomok gerjesztés alatt történő fénykibocsátását akkor is ide vesszük, ha ez nem több száz fokos hőmérsékleten történik, akkor tulajdonképpen ezek is izzók. Smiley

AndyA
Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
swoszi
Vendég
« Új hozzászólás #22159 Dátum: 2014.05.27 kedd, 17:32:16 »

Biztos volt már róla szó, de a keresővel nem találtam rá választ:
Nem használom minden nap az autót, ha két hét után indítom, beindul, de indítás közben 8V-ra csökken a feszültség.
2.0 TDCi
Az akku 2,5 éves, a töltés 14,4V.
Leállítva kb 160mA áram folyik, riasztó nincs.
Valami ötlet?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #22160 Dátum: 2014.05.27 kedd, 17:41:47 »

Biztos volt már róla szó, de a keresővel nem találtam rá választ:
Nem használom minden nap az autót, ha két hét után indítom, beindul, de indítás közben 8V-ra csökken a feszültség.
2.0 TDCi
Az akku 2,5 éves, a töltés 14,4V.
Leállítva kb 160mA áram folyik, riasztó nincs.
Valami ötlet?

Az a 160 mA két hét alatt megeszi az akksidat. Ez 54 Ah-t jelent egy 2,5 éves, újkorában volt 70-80 Ah-s akksiból (szorozd ki, ha nem hiszed). Ha nincs riasztó, akkor amúgy hová is folyik ennyi?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
swoszi
Vendég
« Új hozzászólás #22161 Dátum: 2014.05.27 kedd, 18:40:02 »

Az a 160 mA két hét alatt megeszi az akksidat. Ez 54 Ah-t jelent egy 2,5 éves, újkorában volt 70-80 Ah-s akksiból (szorozd ki, ha nem hiszed). Ha nincs riasztó, akkor amúgy hová is folyik ennyi?

AndyA
Én is ezt kérdezem.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #22162 Dátum: 2014.05.28 szerda, 08:13:57 »

Én is ezt kérdezem.

Egyedül te tudod kimérni, hogy merre jár ennyi villany, másnak hiányzik hozzá az autó, amit mérni kellene. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22163 Dátum: 2014.05.28 szerda, 09:38:51 »

Egyedül te tudod kimérni, hogy merre jár ennyi villany, másnak hiányzik hozzá az autó, amit mérni kellene. Smiley

AndyA


 Cheesy   taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22164 Dátum: 2014.05.28 szerda, 12:15:29 »

Egyedül te tudod kimérni, hogy merre jár ennyi villany, másnak hiányzik hozzá az autó, amit mérni kellene. Smiley

AndyA
taps
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #22165 Dátum: 2014.05.28 szerda, 12:29:10 »

Biztos volt már róla szó, de a keresővel nem találtam rá választ:
Nem használom minden nap az autót, ha két hét után indítom, beindul, de indítás közben 8V-ra csökken a feszültség.
2.0 TDCi
Az akku 2,5 éves, a töltés 14,4V.
Leállítva kb 160mA áram folyik, riasztó nincs.
Valami ötlet?

Van autóhifid? Lehet esetleg egy rosszul bekötött erősítő, aminél a REM szál is az állandó +12V-ra lett kötve.
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22166 Dátum: 2014.05.28 szerda, 12:36:06 »

Biztos volt már róla szó, de a keresővel nem találtam rá választ:
Nem használom minden nap az autót, ha két hét után indítom, beindul, de indítás közben 8V-ra csökken a feszültség.
2.0 TDCi
Az akku 2,5 éves, a töltés 14,4V.
Leállítva kb 160mA áram folyik, riasztó nincs.
Valami ötlet?


Hogyan mérted?

Autó bezárva, minden ajtó és egyéb zárva. Semmi ne legyen bekapcsolva, belső világítás...stb. 20-30 perc után mérni.
Addigra mindenki "elalszik".

Ha nem is csinálod, téves lesz a mérés.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
swoszi
Vendég
« Új hozzászólás #22167 Dátum: 2014.05.28 szerda, 14:30:49 »


Hogyan mérted?

Autó bezárva, minden ajtó és egyéb zárva. Semmi ne legyen bekapcsolva, belső világítás...stb. 20-30 perc után mérni.
Addigra mindenki "elalszik".

Ha nem is csinálod, téves lesz a mérés.
Így mértem.
Naplózva
ati25
Vendég
« Új hozzászólás #22168 Dátum: 2014.05.28 szerda, 21:34:59 »

Sziasztok!! lenne egy kérdésem remélem valaki tud segiteni benne!! Mi okozhatja azt a jelenséget hogy mikor leveszem a gyújtást nem ál le a motor csak amikor a világitást is leveszem.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #22169 Dátum: 2014.05.28 szerda, 21:37:37 »

Rakhatok a közvetlen 12V-ra számítógép processzorhűtő ventillátort a kocsimba (egyébfelhasználásra)??
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22170 Dátum: 2014.05.28 szerda, 21:38:38 »

Rakhatok a közvetlen 12V-ra számítógép processzorhűtő ventillátort a kocsimba (egyébfelhasználásra)??

Persze.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #22171 Dátum: 2014.05.28 szerda, 21:48:21 »

Persze.
amperokkal és a változó feszültségingadozással nem lesz semmi probléma?

Igazából az a gondom, hogy így nyáron az erősítőm kikapcsol mert túlmelegszik, természetesen ezzel télen semmi gáz!

És hűteni szeretném egy HDD hűtővel oldalról ami pont akkora mint az erősítőm és egy nagyobb fentillátorral felülről mindkettőt kapcsolnám bentről majd!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22172 Dátum: 2014.05.28 szerda, 21:53:45 »

amperokkal és a változó feszültségingadozással nem lesz semmi probléma?

Igazából az a gondom, hogy így nyáron az erősítőm kikapcsol mert túlmelegszik, természetesen ezzel télen semmi gáz!

És hűteni szeretném egy HDD hűtővel oldalról ami pont akkora mint az erősítőm és egy nagyobb fentillátorral felülről mindkettőt kapcsolnám bentről majd!

Sok erősítőben gyárilag vannak már hűtőventilátorok. Azonosak, mint az általános PC ventilátorok persze mindenféle méretben.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #22173 Dátum: 2014.05.28 szerda, 21:57:24 »

Sok erősítőben gyárilag vannak már hűtőventilátorok. Azonosak, mint az általános PC ventilátorok persze mindenféle méretben.

Gondoltam azoknak a feszultseget szabalyozzak azert erdeklodtem, nem szerettem volna odaegetni:)

De ha mehet minden gond nelkul akkor koszonom a segitsegedet:)
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22174 Dátum: 2014.05.28 szerda, 22:44:37 »

Gondoltam azoknak a feszultseget szabalyozzak azert erdeklodtem, nem szerettem volna odaegetni:)

De ha mehet minden gond nelkul akkor koszonom a segitsegedet:)

Változik a fordulatszáma 12-14 V között. Ha zavar, akkor csinálj egy stabil 12V-ot és hajtsd azzal.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #22175 Dátum: 2014.05.28 szerda, 22:58:54 »

Változik a fordulatszáma 12-14 V között. Ha zavar, akkor csinálj egy stabil 12V-ot és hajtsd azzal.
engem nem zavar ha a ventillátort nem zavarja?!  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #22176 Dátum: 2014.05.30 péntek, 12:34:53 »

Sziasztok! Lehet hogy nem jó helyre írok ezért elnézést! Ismét egy kis segítség kellene. manuális klímám van a 2002 1.8 benzines mondimban elvittem hogy feltőlték gázzal és minden oké nyomást is megtarja tehát oké de azt mondja a klímás srác hogy nem elég hideg 3-4 fokot hűt csak azt mondta hogy expanziós szelep-et kellene cserélni. Voltam egy két bontóban de azt mondták hogy a mondiban nincs olyan hanem valami lapát vezélő rossz. Ha valakinek van vagy volt ilyen próblémája kérem segítsen!
Más klímást még nem kérdeztem előszőr mondom írok a fórumba.
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22177 Dátum: 2014.05.30 péntek, 12:39:20 »

Sziasztok! Lehet hogy nem jó helyre írok ezért elnézést! Ismét egy kis segítség kellene. manuális klímám van a 2002 1.8 benzines mondimban elvittem hogy feltőlték gázzal és minden oké nyomást is megtarja tehát oké de azt mondja a klímás srác hogy nem elég hideg 3-4 fokot hűt csak azt mondta hogy expanziós szelep-et kellene cserélni. Voltam egy két bontóban de azt mondták hogy a mondiban nincs olyan hanem valami lapát vezélő rossz. Ha valakinek van vagy volt ilyen próblémája kérem segítsen!
Más klímást még nem kérdeztem előszőr mondom írok a fórumba.

Elég sok itt a találgatás......

A III-as Mondeoban nincs expanziós szelep.
A 3-4 °C teljesen tökéletes!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #22178 Dátum: 2014.05.30 péntek, 12:41:16 »

Elég sok itt a találgatás......

A III-as Mondeoban nincs expanziós szelep.
A 3-4 °C teljesen tökéletes!

Ha 3-4 °C-ra hűt, az tökéletes. Ha 3-4°-ot hűt, na az messze nem tökéletes.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22179 Dátum: 2014.05.30 péntek, 12:44:46 »

Ha 3-4 °C-ra hűt, az tökéletes. Ha 3-4°-ot hűt, na az messze nem tökéletes.

Ezen én is gondolkodtam, hogy vajon hogyan érti....  fejvakaras

Nos, akkor hány °C a kifújási hőmérséklet?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #22180 Dátum: 2014.05.30 péntek, 12:48:22 »

Ezen én is gondolkodtam, hogy vajon hogyan érti....  fejvakaras

Nos, akkor hány °C a kifújási hőmérséklet?
Fúúúúúj  eplus2
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #22181 Dátum: 2014.05.30 péntek, 12:48:54 »

Betett egy hőmérőt a szellőzőhöz és 25 fok volt mikor bekapcsolta a klímát és várakozás közben ez csak 22-ig ment le
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22182 Dátum: 2014.05.30 péntek, 12:53:01 »

Betett egy hőmérőt a szellőzőhöz és 25 fok volt mikor bekapcsolta a klímát és várakozás közben ez csak 22-ig ment le

Annyit a ventilátor hűtött.

A kompresszor elindul?
Létrejön a nyomás/hőmérséklet különbség?


Wazz.....milyen klímásnál voltál te?  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22183 Dátum: 2014.05.30 péntek, 12:54:03 »

Ha 3-4 °C-ra hűt, az tökéletes. Ha 3-4°-ot hűt, na az messze nem tökéletes.

Hát én nem szívesen ülnék egy 3-4 fokra hűtött autóban...  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #22184 Dátum: 2014.05.30 péntek, 12:58:29 »

Hát én nem szívesen ülnék egy 3-4 fokra hűtött autóban...  laugh
Én meg olyanban nem szívesen ülnék, amiben nagy meleg van.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #22185 Dátum: 2014.05.30 péntek, 12:59:14 »

Hát én nem szívesen ülnék egy 3-4 fokra hűtött autóban...  laugh
Én se...
Egyébként ha már klíma. Így nyáron annyi embernél látom, hogy a digitális klíma fogalmát úgy értelmezik, hogy csak 0-1 állása van. Tehát vagy megy, vagy nem  vigyor3 Rengetegen vannak, akik ha beülnek a kocsiba, akkor klíma max. erősséggel, legalacsonyabb hőmérséklettel, és akkor jóság van.  falbav Aztzán meg persze mindegyik nyekereg, hogy fáj az orra, az arca, megfázott, stb. Szerintem nagyon kevés ember használja értelmesen a klímát.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #22186 Dátum: 2014.05.30 péntek, 12:59:29 »

Annyit a ventilátor hűtött.

A kompresszor elindul?
Létrejön a nyomás/hőmérséklet különbség?


Wazz.....milyen klímásnál voltál te?  Undecided

Igen elindúl minden oké csak nem olyan hideg!
lehet hogy a lapát vagy a hideg meleg álító rossz bocs nem tudom az minek hívják
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22187 Dátum: 2014.05.30 péntek, 13:08:13 »

Igen elindúl minden oké csak nem olyan hideg!
lehet hogy a lapát vagy a hideg meleg álító rossz bocs nem tudom az minek hívják


Azt értettem elsőre is, hogy a kifújási hőmérséklet nem olyan hideg...de igazából az meleg.
A kérdésem a klíma csővezetékeire irányult, hogy ott megfelelő-e a hőmérséklet különbség. Ebből ugyanis kideríthető, hogy nem működik a rendszer vagy belül a párologtatónál helytelen a hőmérséklet szabályozás. (lapátok)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #22188 Dátum: 2014.05.30 péntek, 13:11:00 »


Azt értettem elsőre is, hogy a kifújási hőmérséklet nem olyan hideg...de igazából az meleg.
A kérdésem a klíma csővezetékére irányult. Ebből ugyanis kideríthető, hogy nem működik a rendszer vagy belül a párologtatónál helytelen a hőmérséklet szabályozás. (lapátok)


a srác nézegette a csöveket és mindent renben talált addig a pontig ahol a tűzgátló van az a két cső
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #22189 Dátum: 2014.05.30 péntek, 13:15:21 »

Én se...
Egyébként ha már klíma. Így nyáron annyi embernél látom, hogy a digitális klíma fogalmát úgy értelmezik, hogy csak 0-1 állása van. Tehát vagy megy, vagy nem  vigyor3 Rengetegen vannak, akik ha beülnek a kocsiba, akkor klíma max. erősséggel, legalacsonyabb hőmérséklettel, és akkor jóság van.  falbav Aztzán meg persze mindegyik nyekereg, hogy fáj az orra, az arca, megfázott, stb. Szerintem nagyon kevés ember használja értelmesen a klímát.

Egy ismerősöm járt így - manuális klíma, és azt hitte, az csak akkor hűt, ha koppig a hideg felé tekeri a gombot. Azután 4 év (!!!) után világosítottam föl, hogy ha feljebb tekeri, attól még jön a hideg, csak nem annyira. Addig meg folyamatos arc- és homloküreggyulladása volt minden nyáron.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #22190 Dátum: 2014.05.30 péntek, 13:39:13 »

Egy ismerősöm járt így - manuális klíma, és azt hitte, az csak akkor hűt, ha koppig a hideg felé tekeri a gombot. Azután 4 év (!!!) után világosítottam föl, hogy ha feljebb tekeri, attól még jön a hideg, csak nem annyira. Addig meg folyamatos arc- és homloküreggyulladása volt minden nyáron.

AndyA
Én eleve elég rosszul viselem a klímát, főleg autóban. Szárad tőle a szemem és a torkom is, de a szemem egy olyan 15-20 perc után már fájni szokott. Így inkább csak akkor kapcsolom be, ha már nagyon muszáj, akkor is időszakosan, és mondjuk 30 fokban 23-24 fokra állítva.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
lcs10
Vendég
« Új hozzászólás #22191 Dátum: 2014.05.30 péntek, 15:50:39 »

Hi

Központi zár.

Tavaly nyár végén még minden müködött, bár néha magától menet közben lezárt kinyitott, teljesen random módon, olvastam itt,h szokott ilyet csinálni, így nem foglalkoztam vele különösebben. Smiley

Ősszel vettem észre,hogy a műszerfalon a csomagtartó ajtó nyitó gombra nem reagál, plusz belülről a balelső kilincs feleti gombbal ha be akarnám zárni az összes ajtót, akkor  erre sem reagál. Kívülről kulccsal minden működik, leszámítva azt,hogy a jobb hátsó ajtó nem záródik be. Gyakorlatilag ezen az ajtón belülről mindíg be van nyomva a kallanytú,hogy ne lehessen kívülről simán a kilincsel kinyitni. Smiley

Most valamelyik nap pedig amikor a bal első ablakot leengedtem megjavult, működött minden (kivéve a jobb hátsó zárat), de fél nap múlva már megint nem.
Örömmel olvasnám a véleményeket, hasonló tapasztalatokat esetleg.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22192 Dátum: 2014.05.30 péntek, 18:14:43 »

Hi

Központi zár.

Tavaly nyár végén még minden müködött, bár néha magától menet közben lezárt kinyitott, teljesen random módon, olvastam itt,h szokott ilyet csinálni, így nem foglalkoztam vele különösebben. Smiley

Ősszel vettem észre,hogy a műszerfalon a csomagtartó ajtó nyitó gombra nem reagál, plusz belülről a balelső kilincs feleti gombbal ha be akarnám zárni az összes ajtót, akkor  erre sem reagál. Kívülről kulccsal minden működik, leszámítva azt,hogy a jobb hátsó ajtó nem záródik be. Gyakorlatilag ezen az ajtón belülről mindíg be van nyomva a kallanytú,hogy ne lehessen kívülről simán a kilincsel kinyitni. Smiley

Most valamelyik nap pedig amikor a bal első ablakot leengedtem megjavult, működött minden (kivéve a jobb hátsó zárat), de fél nap múlva már megint nem.
Örömmel olvasnám a véleményeket, hasonló tapasztalatokat esetleg.

A bal első zár miatt lesz ez.Az ha rossz akkor csere de mérjétek meg a többit müködik-e rendessen.A bakl első ajtónál a vastag köteg végét csavard le és fújd be WD-40-el az is szokott segíteni.nekem igen.Utána az ablak automatikus felhúzását ujra kell programozni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #22193 Dátum: 2014.05.30 péntek, 18:55:51 »

Hi

Központi zár.

Tavaly nyár végén még minden müködött, bár néha magától menet közben lezárt kinyitott, teljesen random módon, olvastam itt,h szokott ilyet csinálni, így nem foglalkoztam vele különösebben. Smiley

Ősszel vettem észre,hogy a műszerfalon a csomagtartó ajtó nyitó gombra nem reagál, plusz belülről a balelső kilincs feleti gombbal ha be akarnám zárni az összes ajtót, akkor  erre sem reagál. Kívülről kulccsal minden működik, leszámítva azt,hogy a jobb hátsó ajtó nem záródik be. Gyakorlatilag ezen az ajtón belülről mindíg be van nyomva a kallanytú,hogy ne lehessen kívülről simán a kilincsel kinyitni. Smiley

Most valamelyik nap pedig amikor a bal első ablakot leengedtem megjavult, működött minden (kivéve a jobb hátsó zárat), de fél nap múlva már megint nem.
Örömmel olvasnám a véleményeket, hasonló tapasztalatokat esetleg.


A bal első ajtó tövében tekergesd meg a kábelátvezetőket. Nekem akkor csinált ilyet, amikor az lelazult. Össze-vissza működött az összes zár, a vezető ablak, de még a tempomata is megkukult.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
lcs10
Vendég
« Új hozzászólás #22194 Dátum: 2014.05.31 szombat, 12:13:59 »

A bal első zár miatt lesz ez.Az ha rossz akkor csere de mérjétek meg a többit müködik-e rendessen.A bakl első ajtónál a vastag köteg végét csavard le és fújd be WD-40-el az is szokott segíteni.nekem igen.Utána az ablak automatikus felhúzását ujra kell programozni.



Ezeket hogy kell lecsavarni/leszedni? Mit jelentenek a fehér vonalkák?
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #22195 Dátum: 2014.05.31 szombat, 12:36:27 »

[img width=450 height=600]http://kepfeltoltes.hu/140531/20140531_103438_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ezeket hogy kell lecsavarni/leszedni? Mit jelentenek a fehér vonalkák?

Megfogod a tövüknél, és az egyik irányba eltekered.

A fehér vonalak nem tudom mit jelentenek. Lehet a visszarakásnál segítenek illesztési pontot találni.
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.31 szombat, 18:54:01 írta Domi » Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #22196 Dátum: 2014.05.31 szombat, 17:20:40 »

Sziasztok! Lehet hogy nem jó helyre írok ezért elnézést! Ismét egy kis segítség kellene. manuális klímám van a 2002 1.8 benzines mondimban elvittem hogy feltőlték gázzal és minden oké kompresszor kapcsol nyomást is megtarja tehát oké de azt mondja a klímás srác hogy nem elég hideg betett egy digit hőmérőt és 25 fokot ir és csak 22 fokra megy le max és 4-es fokozatban a  ventikapcsoló és nem tudom hogy ilyenkor bekell-e kapcsolni a belsőkeringető gombot mert nekem bekapcsolta. Expanziós szelepet mondott hogy rossz de azt már írták a fórumon hogy az nincs a mondiban. A csöveket átnézte renben is vannak addig a pontig még bemegy a tűzfalig. Párologtatónál helytelen a hőmérséklet szabályozás? (lapátok) nem tudom mi ez de rendesen váltogatja az irányt a a hideg meleg és a fej láb stb. még a hűtőre gondolok hogy elég sok ott a kosz meg bogár. ettől lehet-e hogy nem megfelelő a klíma?Szerintetek mi lehet vele?
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22197 Dátum: 2014.05.31 szombat, 17:27:49 »

Sziasztok! Lehet hogy nem jó helyre írok ezért elnézést! Ismét egy kis segítség kellene. manuális klímám van a 2002 1.8 benzines mondimban elvittem hogy feltőlték gázzal és minden oké kompresszor kapcsol nyomást is megtarja tehát oké de azt mondja a klímás srác hogy nem elég hideg betett egy digit hőmérőt és 25 fokot ir és csak 22 fokra megy le max és 4-es fokozatban a  ventikapcsoló és nem tudom hogy ilyenkor bekell-e kapcsolni a belsőkeringető gombot mert nekem bekapcsolta. Expanziós szelepet mondott hogy rossz de azt már írták a fórumon hogy az nincs a mondiban. A csöveket átnézte renben is vannak addig a pontig még bemegy a tűzfalig. Párologtatónál helytelen a hőmérséklet szabályozás? (lapátok) nem tudom mi ez de rendesen váltogatja az irányt a a hideg meleg és a fej láb stb. még a hűtőre gondolok hogy elég sok ott a kosz meg bogár. ettől lehet-e hogy nem megfelelő a klíma?Szerintetek mi lehet vele?

Ezt már kitárgyaltuk.
Néhány naponta újra kell?

Olvasd át még egyszer, hogy akkor milyen tanácsokat kaptál és abból már következik a következő lépés..........ami nem az, hogy újra beírod.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22198 Dátum: 2014.05.31 szombat, 17:29:17 »

Ezt már kitárgyaltuk.
Néhány naponta újra kell?

Olvasd át még egyszer, hogy akkor milyen tanácsokat kaptál és abból már következik a következő lépés..........ami nem az, hogy újra beírod.

ezz az .ez kell.legyünk tuskók és konrétak!kecsegtető a kérdező számára.... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22199 Dátum: 2014.05.31 szombat, 17:32:41 »

ezz az .ez kell.legyünk tuskók és konrétak!kecsegtető a kérdező számára.... hehe

Miért voltam tuskó?  fejvakaras

Pár napja eléggé ki lett vesézve. Ezek szerint akkor "nem ment át" további teendő.
Akkor most szerinted át fog menni?

Ha ő nem tud érdemben lépni, akkor el kell vinni olyan helyre ahol tudnak. Ennyi.

Esetleg másolja ide az akkor írt sok hsz-t?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 437 438 439 440 441 442 443 [444] 445 446 447 448 449 450 451 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.109 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.