Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:52:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 448 449 450 451 452 453 454 [455] 456 457 458 459 460 461 462 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11162373 alkalommal)
0 Felhasználó és 183 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #22700 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 07:54:54 »

Holnap. Addig te is küldd meg, hogy honnan vetted. Smiley

AndyA

No itt van, amit eddig találtam:

http://www.talkford.com/topic/208849-camera-on-denso-touchscreen/page-6?hl=camera

Itt van egy igéretes holland pofa, két hete írt, hogy tesztel egy ilyen cuccot, saját gyártmányt. Aki korábban megoldást talált, az nagyon csöndben van egy éve.

Ugyanitt említik a Rheinaudio nevű német céget, akiket mondtam, hogy jó drágán, de csináltak ilyet. Már nem forgalmazzák, de a kitet esetleg meg lehet még találni valahol használtan.

Van még ez:

http://www.talkford.com/topic/187661-denso-with-rear-drive-camera-picture/page-4?hl=camera

Ebben találtam ezt. Nem néz ki rosszul, de sajnos nem tudni, hogy hová és hogyan kellene bekötni:

http://www.cypeurope.com/store/store/app/product/CAR-3

Egyelőre ez van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #22701 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 21:10:38 »

No itt van, amit eddig találtam:

http://www.talkford.com/topic/208849-camera-on-denso-touchscreen/page-6?hl=camera

Itt van egy igéretes holland pofa, két hete írt, hogy tesztel egy ilyen cuccot, saját gyártmányt. Aki korábban megoldást talált, az nagyon csöndben van egy éve.

Ugyanitt említik a Rheinaudio nevű német céget, akiket mondtam, hogy jó drágán, de csináltak ilyet. Már nem forgalmazzák, de a kitet esetleg meg lehet még találni valahol használtan.

Van még ez:

http://www.talkford.com/topic/187661-denso-with-rear-drive-camera-picture/page-4?hl=camera

Ebben találtam ezt. Nem néz ki rosszul, de sajnos nem tudni, hogy hová és hogyan kellene bekötni:

http://www.cypeurope.com/store/store/app/product/CAR-3

Egyelőre ez van.

AndyA
Köszi az eddigi kutatást.
Én innen rendeltem az adaptert:
http://archiwum.allegro.pl/oferta/adapter-multimedialny-uniwersalny-interfejs-rbg-i2853586489.html

Ez egész jó rajz, nem?
http://www.talkford.com/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=122936
Egy próbát megér!
 integet2
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #22702 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 21:46:59 »


Megnézetem hozzáértővel, azután meglátjuk.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #22703 Dátum: 2014.07.10 csütörtök, 21:50:59 »

Megnézetem hozzáértővel, azután meglátjuk.

AndyA
Szuper,  nagyon várom a fejleményeket.
 integet2
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #22704 Dátum: 2014.07.11 péntek, 09:24:25 »

Kedves Fórumtársak!

Segítségeteket szeretném kérni.

A feleségem MKIII faceliftes autójval lenne a gond. Múlt év nyarán már egyszer volt ez a jelenség. Tegnap a feleségem indulni szeretett volna, ajtó kinyit távirányítóval, oké, a kulcsot betette a gyújtáskapcsolóba amikor elfordította a kulcsot az I es pozícióba a műszerfal nem éledt fel. Többször próbálta ezt a mozdulatot de semmi sem történt. Fél órára múlva megérkeztem, hogy elhuzassam a mondit, és láss csodát nekem egyből a kulcs elforgatásával feléledt a műszerfal és pöcre indult a motor. Azóta 2-szer indultunk gond nélkül.

Mi okozhatja ezt a hibajelenséget, mivel orvosolható?

Köszönettel:
Tibor
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.11 péntek, 10:18:17 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22705 Dátum: 2014.07.11 péntek, 09:38:01 »

Kedves Fórumtársak!

Segítségeteket szeretném kérni.

A feleségem MKIII faceliftes autójval lenne a gond. Múlt év nyarán már egyszer volt ez a jelenség. Tegnap a feleségem indulni szerett volna, ajtó kinyit távirányítóval, oké, a kulcsot betette a gyújtáskapcsolóba amikor elfordította a kulcsot az I es pozícióba a műszerfal nem éledt fel. Többször próbálta ezt a mozdulatot de semmi sem történt. Fél órára múlva megérkeztem, hogy elhuzassam a mondit, és láss csodát nekem egyből a kulcs elforgatásával feléledt a műszerfal és pöcre indult a motor. Azóta 2-szer indultunk gond nélkül.

Mi okozhatja ezt a hibajelenséget, mivel orvosolható?

Köszönettel:
Tibor

I-es állásban nem "éled" a műszercsoport. Az az Acc (accessories).
II-es állás a gyújtás itt "éled", III-as az indítás.

Pontosítsunk....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #22706 Dátum: 2014.07.11 péntek, 10:03:05 »

I-es állásban nem "éled" a műszercsoport. Az az Acc (accessories).
II-es állás a gyújtás itt "éled", III-as az indítás.

Pontosítsunk....

Az I-es állásban nem "éled" a műszercsoport.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
siky
Vendég
« Új hozzászólás #22707 Dátum: 2014.07.11 péntek, 10:28:10 »

Az I-es állásban nem "éled" a műszercsoport.
De ott soha nem is éledt, és nem is fog  wave
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22708 Dátum: 2014.07.11 péntek, 10:33:14 »

Kedves Fórumtársak!

Segítségeteket szeretném kérni.

A feleségem MKIII faceliftes autójval lenne a gond. Múlt év nyarán már egyszer volt ez a jelenség. Tegnap a feleségem indulni szeretett volna, ajtó kinyit távirányítóval, oké, a kulcsot betette a gyújtáskapcsolóba amikor elfordította a kulcsot az I es pozícióba a műszerfal nem éledt fel. Többször próbálta ezt a mozdulatot de semmi sem történt. Fél órára múlva megérkeztem, hogy elhuzassam a mondit, és láss csodát nekem egyből a kulcs elforgatásával feléledt a műszerfal és pöcre indult a motor. Azóta 2-szer indultunk gond nélkül.

Mi okozhatja ezt a hibajelenséget, mivel orvosolható?

Köszönettel:
Tibor

Hibajelenség: a feleséged

Gyógyír: lecseréled a feleséged!

 nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #22709 Dátum: 2014.07.11 péntek, 10:37:46 »

De ott soha nem is éledt, és nem is fog  wave

Bocsika:
A II-es állásban nem "éled" a műszercsoport. Az autó már nem én használom, nem nálam van.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #22710 Dátum: 2014.07.11 péntek, 11:17:47 »

Bocsika:
A II-es állásban nem "éled" a műszercsoport. Az autó már nem én használom, nem nálam van.

II-es állásban sem éled. Ott -nálam- csak a rádió indul, de az még nem a gyújtás.
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #22711 Dátum: 2014.07.11 péntek, 11:35:39 »

II-es állásban sem éled. Ott -nálam- csak a rádió indul, de az még nem a gyújtás.

Pedig a II-es állás a gyújtás. A III-as az indítás.
Naplózva
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #22712 Dátum: 2014.07.11 péntek, 11:43:29 »

Pedig a II-es állás a gyújtás. A III-as az indítás.
Valamiért így emlékszem, majd megnézem megint, de biztos igazad van.
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #22713 Dátum: 2014.07.11 péntek, 11:51:20 »

Valamiért így emlékszem, majd megnézem megint, de biztos igazad van.

0 - alaphelyzet, amikor beteszed a kulcsot
I - néhány funkció indul el (pl rádió)
II - Gyújtás
III - Indítás
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22714 Dátum: 2014.07.11 péntek, 12:16:25 »

Az I-es állásban nem "éled" a műszercsoport.

Én nem ezt írtam???
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #22715 Dátum: 2014.07.11 péntek, 12:25:22 »

Én nem ezt írtam???

Tehát a hiba az, hogy a  II-es állásban nem "éled" a műszercsoport, és a III pozícióban semmi sem történik, nem indul a motor.
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22716 Dátum: 2014.07.11 péntek, 12:32:25 »

Tehát a hiba az, hogy a  II-es állásban nem "éled" a műszercsoport, és a III pozícióban semmi sem történik, nem indul a motor.

Csak a műszercsoport nem "éled" vagy semmilyen gyújtásra működő dolog?

Akku ellenőrzése, saruk is. (nem úgy, hogy meg vannak-e, hanem rendben és jó a csatlakozás)
Esetleg valami utólagos ketyere van benne?
Gyújtáskapcsoló elektromos rész ell.



Közelebb lennél (helyileg), szívesen megnézném. Nem a feleséged, hanem a kocsit!  hehe



Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #22717 Dátum: 2014.07.11 péntek, 13:26:43 »

Csak a műszercsoport nem "éled" vagy semmilyen gyújtásra működő dolog?

Akku ellenőrzése, saruk is. (nem úgy, hogy meg vannak-e, hanem rendben és jó a csatlakozás)
Esetleg valami utólagos ketyere van benne?
Gyújtáskapcsoló elektromos rész ell.



Közelebb lennél (helyileg), szívesen megnézném. Nem a feleséged, hanem a kocsit!  hehe





Semmilyen gyújtásra működő dolog nem működik? Erre sajnos nem tudok válaszolni, mert mikor én indítottam, akkor már a hiba nem jelentkezett.
A távirányítású központi zár rendesen működött a hibajelenség előtt és után is. Nyitni és zárni is lehetett az autót.

Egy SPECTROTEC ECU6003MAJ típusú számkódos indítás- és rablásgátló van beépítve. Amikor a hibajelenség fent állt, akkor a tasztatúrája rendesen működött.
 
Múlt év nyarán is egyszer produkálta az autó ezt a hibát, de x-edik kulcsfordításra megszünt a hibajelenség.

Merre fordulsz elő helyileg? Mi Tatán lakunk.

Köszi a segítséget.

 
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #22718 Dátum: 2014.07.11 péntek, 13:29:30 »

Semmilyen gyújtásra működő dolog nem működik? Erre sajnos nem tudok válaszolni, mert mikor én indítottam, akkor már a hiba nem jelentkezett.
A távirányítású központi zár rendesen működött a hibajelenség előtt és után is. Nyitni és zárni is lehetett az autót.

Egy SPECTROTEC ECU6003MAJ típusú számkódos indítás- és rablásgátló van beépítve. Amikor a hibajelenség fent állt, akkor a tasztatúrája rendesen működött.
 
Múlt év nyarán is egyszer produkálta az autó ezt a hibát, de x-edik kulcsfordításra megszünt a hibajelenség.

Merre fordulsz elő helyileg? Mi Tatán lakunk.

Köszi a segítséget.

 

Szerintem az lehet, hogy a gyári és a beépített indításgátló néha "összevesznek". De ez csak az én személyes laikus véleményem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22719 Dátum: 2014.07.11 péntek, 13:30:26 »

Semmilyen gyújtásra működő dolog nem működik? Erre sajnos nem tudok válaszolni, mert mikor én indítottam, akkor már a hiba nem jelentkezett.
A távirányítású központi zár rendesen működött a hibajelenség előtt és után is. Nyitni és zárni is lehetett az autót.

Egy SPECTROTEC ECU6003MAJ típusú számkódos indítás- és rablásgátló van beépítve. Amikor a hibajelenség fent állt, akkor a tasztatúrája rendesen működött.
 
Múlt év nyarán is egyszer produkálta az autó ezt a hibát, de x-edik kulcsfordításra megszünt a hibajelenség.

Merre fordulsz elő helyileg? Mi Tatán lakunk.

Köszi a segítséget.

 

Ha a billentyűzet rendesen "működik" az egy dolog. Attól még maga az elektronika lehet nem oldja fel a tiltásokat.
Első körben ki kell iktatni minden utólagos kütyüt és gyári állapotban vizsgálni tovább. Ezzel kizárható az autótól független hibaforrás.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22720 Dátum: 2014.07.11 péntek, 13:31:03 »

Szerintem az lehet, hogy a gyári és a beépített indításgátló néha "összevesznek". De ez csak az én személyes laikus véleményem.

Ez nem egészen így működik....  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #22721 Dátum: 2014.07.11 péntek, 13:32:28 »

Ez nem egészen így működik....  vigyor3

De ez csak az én személyes laikus véleményem. Smiley
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #22722 Dátum: 2014.07.11 péntek, 13:41:59 »

De ez csak az én személyes laikus véleményem. Smiley
Akkor sincs jogod hozzá! Majd Tipcsi megmondja  eplus2
Naplózva
Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #22723 Dátum: 2014.07.11 péntek, 13:49:19 »

Ha a billentyűzet rendesen "működik" az egy dolog. Attól még maga az elektronika lehet nem oldja fel a tiltásokat.
Első körben ki kell iktatni minden utólagos kütyüt és gyári állapotban vizsgálni tovább. Ezzel kizárható az autótól független hibaforrás.

Most beszéltem a rablásgátló forgalmazójával, előfordulhat, hogy rablásgátló okozza a hibát. 4.200 HUF-ért kiiktatják végleg. Lehet hogy ez lesz a következő lépésünk. 
Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR 2021, Deep Blue Metallic
Atiko
Vendég
« Új hozzászólás #22724 Dátum: 2014.07.11 péntek, 15:15:11 »

Gondolom ott, ahol víz érheti. Nézd meg pl az átvezetőben. Az a fekete harmonikaszerű gumicső, ami az ajtó és a kasztni között van. Ott szokott általában sérülni a vezeték.
Megnéztem de ott semi baja a vezetéknek  a harmonikacsőnél....de viszont most újabban nem a csomagtartót nyitogatja hanem a központi zárat kapcsolgatja meg a klíma kapcsol be magától. Szerinted/ szerintetek mi lehet a gond? wow1 falbav
Naplózva
krisztian075
Vendég
« Új hozzászólás #22725 Dátum: 2014.07.11 péntek, 19:35:01 »

Sziasztok meg tudná mondani valaki hogy mondeo mk3 sedanhóz ,a hátsó szintező amit fel akarok rakni az kombié.Azonos e a nem kombiéval van e valmi méret eltérés.űdv krisztián
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22726 Dátum: 2014.07.11 péntek, 19:53:50 »

Sziasztok meg tudná mondani valaki hogy mondeo mk3 sedanhóz ,a hátsó szintező amit fel akarok rakni az kombié.Azonos e a nem kombiéval van e valmi méret eltérés.űdv krisztián


Egyféle első és egyféle hátsó szintérzékelő van mk3-hoz
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #22727 Dátum: 2014.07.11 péntek, 20:55:53 »

Akkor sincs jogod hozzá! Majd Tipcsi megmondja  eplus2

 eplus2 eplus2
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #22728 Dátum: 2014.07.11 péntek, 20:57:39 »

Megnéztem de ott semi baja a vezetéknek  a harmonikacsőnél....de viszont most újabban nem a csomagtartót nyitogatja hanem a központi zárat kapcsolgatja meg a klíma kapcsol be magától. Szerinted/ szerintetek mi lehet a gond? wow1 falbav

Hívd a szellemirtókat.  hehe (fogalmam sincs, hogy mitől lehet.)
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #22729 Dátum: 2014.07.11 péntek, 21:05:17 »

Sziasztok meg tudná mondani valaki hogy mondeo mk3 sedanhóz ,a hátsó szintező amit fel akarok rakni az kombié.Azonos e a nem kombiéval van e valmi méret eltérés.űdv krisztián


Ha a xenon szintezőjére gondolsz, akkor az a kombinak és a 4/5 ajtósnak hátul máshogy van rögzítve.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22730 Dátum: 2014.07.11 péntek, 23:22:17 »

Ma a kocsi megállt alattunk. Aksi lemerült, miután nem volt töltésünk. Ami érdekes, hogy a töltés lámpa nem világított rögtön. Mikor bekapcsolta a töltéslámpát, akkor újraindítás után kialudt. Majd később bekapcsolt, majd elaludt (mindez menet közben). Majd bekapcsolt és leállítás után nem indult. Mutatók kilengtek, stb.
Lehet-e valahogy ellenőrizni, kiszerelés nélkül, hogy a generátor vagy a szabadonfutó xart-e be?
A kertész utcában ha felújíttatom, vagy cserélem pl 115A-esre, akkor azt hogy fogja a computer vezérelni megfelelően? Hiszen nem 90A-es lesz benne?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #22731 Dátum: 2014.07.12 szombat, 11:49:01 »

Ma a kocsi megállt alattunk. Aksi lemerült, miután nem volt töltésünk. Ami érdekes, hogy a töltés lámpa nem világított rögtön. Mikor bekapcsolta a töltéslámpát, akkor újraindítás után kialudt. Majd később bekapcsolt, majd elaludt (mindez menet közben). Majd bekapcsolt és leállítás után nem indult. Mutatók kilengtek, stb.
Lehet-e valahogy ellenőrizni, kiszerelés nélkül, hogy a generátor vagy a szabadonfutó xart-e be?
A kertész utcában ha felújíttatom, vagy cserélem pl 115A-esre, akkor azt hogy fogja a computer vezérelni megfelelően? Hiszen nem 90A-es lesz benne?

Hogy leellenőrizd bekellene inditani...ezt lehet másik akkuval vagy bika...
Generátort meg egy multiméterrel megtudod nézni tölt e...
A legpontosabban úgy hogy lehúzod a csodálatos intelligens vezérlő kábelt ami az ECU-hoz megy és kiméred a töltést...
Szabadonfutó meg attól mert a kezedben megpörgeted még lehet rossz...pados teszt a tuti....csak egy hibaforrás amugy is részemről.. eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.12 szombat, 11:51:51 írta Bunyek » Naplózva
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #22732 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 08:17:15 »

Sziasztok!
  Az olajszint visszajelző lámpa virít, pedig az olaj rendben.Hol találom az olajgombát? Valószínűleg megadta magát, mert az autó minden gond nélkül felment 2300 méter
magas hegyre. Gondolom ha valami baj lenne az olajnyomással, akkor még több visszajelző virítana.Vagy rosszul gondolom?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22733 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 08:49:16 »

Sziasztok!
  Az olajszint visszajelző lámpa virít, pedig az olaj rendben.Hol találom az olajgombát? Valószínűleg megadta magát, mert az autó minden gond nélkül felment 2300 méter
magas hegyre. Gondolom ha valami baj lenne az olajnyomással, akkor még több visszajelző virítana.Vagy rosszul gondolom?
az olajszuro alatt van.kábel lecsúszott....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #22734 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 10:04:26 »

az olajszuro alatt van.kábel lecsúszott....

Megtaláltam köszönöm! worship
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22735 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 11:09:17 »

Sziasztok!
  Az olajszint visszajelző lámpa virít, pedig az olaj rendben.Hol találom az olajgombát? Valószínűleg megadta magát, mert az autó minden gond nélkül felment 2300 méter
magas hegyre. Gondolom ha valami baj lenne az olajnyomással, akkor még több visszajelző virítana.Vagy rosszul gondolom?

Olajszint jelző nincs az autóban.
Olajnyomás visszajelző a köznyelvben, pedig azt jelzi amikor nincs.

Azért nagy bátorság, kockázat volt így használni! Nem virítana több visszajelző ha nincs olajnyomás, mert ez az egy van.
Drága mulatság ha tönkremegy a motor.

Szerencsés ha csak a kábel csúszott le.
Mondjuk én előbb megnéztem volna és utána megyek a kocsival.
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.13 vasárnap, 11:11:08 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gerynevyl
Vendég
« Új hozzászólás #22736 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 11:33:17 »

Sziasztok! Van egy olyan gondom, hogy elmentem a kocsival egyik helyről a másik helyre és leállítás után nem indítja egyáltalán a motort. De ha ráadom a gyújtást a műszerfalon az órában folyamatosan villog lámpa. Mi baja lehet? Akkumlátor jó, a biztosítékok rendben vannak. Immobilizer lehet a gond?
Előre is köszi a választ!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #22737 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 11:37:44 »

Sziasztok! Van egy olyan gondom, hogy elmentem a kocsival egyik helyről a másik helyre és leállítás után nem indítja egyáltalán a motort. De ha ráadom a gyújtást a műszerfalon az órában folyamatosan villog lámpa. Mi baja lehet? Akkumlátor jó, a biztosítékok rendben vannak. Immobilizer lehet a gond?
Előre is köszi a választ!

Immo hiba, azért villog az órában a led.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Gerynevyl
Vendég
« Új hozzászólás #22738 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 12:22:55 »

Mi a teendő ilyenkor? Kulcs csere vagy valami más?
Előre is köszi  választ!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #22739 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 12:24:59 »

Mi a teendő ilyenkor? Kulcs csere vagy valami más?
Előre is köszi  választ!


Először hibakódot kellene olvasni.
Szerintem egy kulcs programozás (tanítás) megoldás lehet.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #22740 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 12:27:34 »

Mi a teendő ilyenkor? Kulcs csere vagy valami más?
Előre is köszi  választ!

Próbáld ki a másik kulccsal. Ha csak egy van/volt az hiba.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #22741 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 13:30:23 »

Olajszint jelző nincs az autóban.
Olajnyomás visszajelző a köznyelvben, pedig azt jelzi amikor nincs.

Azért nagy bátorság, kockázat volt így használni! Nem virítana több visszajelző ha nincs olajnyomás, mert ez az egy van.
Drága mulatság ha tönkremegy a motor.

Szerencsés ha csak a kábel csúszott le.
Mondjuk én előbb megnéztem volna és utána megyek a kocsival.
Végül is nem volt lecsúszva a kábel.A nívópálcán az olaj min max közepén állt.Felöntöttem maxig beindítottam járattam egy kicsit aztán elindultam  és kb 1km után elaludt a visszajelző.Most így állunk.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #22742 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 13:53:41 »

Végül is nem volt lecsúszva a kábel.A nívópálcán az olaj min max közepén állt.Felöntöttem maxig beindítottam járattam egy kicsit aztán elindultam  és kb 1km után elaludt a visszajelző.Most így állunk.
Hmm így egy kicsit érdekes. Még egy centis sem kellene menni hogy meg legyen az olajnyomás, lapjáraton is.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #22743 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 14:24:00 »

Hmm így egy kicsit érdekes. Még egy centis sem kellene menni hogy meg legyen az olajnyomás, lapjáraton is.
Lehet hogy olajszivattyú?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22744 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 15:01:59 »

Lehet hogy olajszivattyú?
akkor már beállt volna a motorod....szerintem...na meg a turbó.200e fordulat környékén ha nincs olajnyomi hamar elfüstül a siklócsapágy a turbicseknek....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22745 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 15:03:53 »

Lehet hogy olajszivattyú?
mikor volt az olaj és az olajszűrő cserélve?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #22746 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 15:55:21 »

mikor volt az olaj és az olajszűrő cserélve?
Olajcseréig még van 1000 km
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22747 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 17:26:43 »

Olajcseréig még van 1000 km
azaz 19e km van az olajban meg a szűrőben?

én azonnal cserélném!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #22748 Dátum: 2014.07.13 vasárnap, 18:09:18 »

azaz 19e km van az olajban meg a szűrőben?

én azonnal cserélném!
Így van, húszig még ezer.Az olajcserét megejtem.
Naplózva
Halno00
Vendég
« Új hozzászólás #22749 Dátum: 2014.07.14 hétfő, 07:25:18 »

MK III alkatrészek elvihetők!!!!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 448 449 450 451 452 453 454 [455] 456 457 458 459 460 461 462 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.11 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.