Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.25 csütörtök, 13:10:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 452 453 454 455 456 457 458 [459] 460 461 462 463 464 465 466 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10119010 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #22900 Dátum: 2014.07.30 szerda, 06:27:21 »

SZIASZTOK EGY OLYAN PROBLÉMÁM VAN HA BEKAPCSOLOM A VILÁGÍTÁST. ÉS INDEXELEK BALRA A HÁTSÓ LÁMPÁK MINT A KARÁCSONYFA ŐSZE VISSZA VILLOGNAK VOLT MÁR VALAKINEK VALAMI HASONLÓ.ŰDV KRISZTIÁN
volt törve az autó?
olyankor szokott ilyet csinálni,amikor a kábelkorbács valahol javítva volt és összeérnek a vezetékek.
Érdemes a kábelátvezetőt megnézni a csomagtartó ajtónál-gyakran ott dörzsölődik ki.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #22901 Dátum: 2014.07.30 szerda, 06:45:29 »

volt törve az autó?
olyankor szokott ilyet csinálni,amikor a kábelkorbács valahol javítva volt és összeérnek a vezetékek.
Érdemes a kábelátvezetőt megnézni a csomagtartó ajtónál-gyakran ott dörzsölődik ki.....

Ezt én is benéztem múltkor, nincs lámpa a csomagtér-ajtón (csak a harmadik fék).

A kérdezőnek: Testpontokat, kábelkorbácsot, a lámpában lévő panel (amiben maguk az izzók vannak) "sínezését" kéne átnézni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #22902 Dátum: 2014.07.30 szerda, 07:17:43 »

Ezt én is benéztem múltkor, nincs lámpa a csomagtér-ajtón (csak a harmadik fék).

A kérdezőnek: Testpontokat, kábelkorbácsot, a lámpában lévő panel (amiben maguk az izzók vannak) "sínezését" kéne átnézni.
meg a rendszámvili.meg a zár.abban a kábelkorbácsban is szokott összedörzsölődés lenni.

nekem meg volt olyan is,hogy belefolyt valamikor a lámpatestbe a víz,eloxidálódott a panel az izzók alatt,és az okozta a hasonló hibát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #22903 Dátum: 2014.07.30 szerda, 11:32:58 »

a végén neked is egy sw frissítés hozza el mekkát..... hehe

Szeleczky szerint igen, csak egy ugyan ilyen felszereltségű autó szoftverét kell rátölteni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #22904 Dátum: 2014.07.30 szerda, 12:34:40 »

Szeleczky szerint igen, csak egy ugyan ilyen felszereltségű autó szoftverét kell rátölteni.
azt belövik 1 másodperc alatt az alvázszám alatt az IDS-en...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #22905 Dátum: 2014.07.30 szerda, 14:09:29 »

azt belövik 1 másodperc alatt az alvázszám alatt az IDS-en...

Azt mondták, csak akkor tudják, ha egy ugyan ilyen autó jön tempomattal.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #22906 Dátum: 2014.07.30 szerda, 18:35:10 »

Halihó Mindenkinek integet2
Van egy zavaró problémám,remélem tudtok tanácsot adni az orvoslására.
A helyzet a következő,van hogy a töltésjelzőm felvillan és világít,de töltés viszont van!!(ez többször le lett mérve,világít a töltésjelző és mégis hibátlan a töltés)
Ha megunom,akkor leállítom az autót,majd ismét beindítom,és nem világít,semmi féle rendszert nem fedeztem fel,van hogy naponta  többször világít egy héten keresztül,van hogy 2hónapig semmi.Voltam vele generátorszervizbe,töltés jó passz mondták,lehet valami.......Huh?Huh?Huh?-és ennyi valaki valamit tud az ilyesféle problémáról hogy mi okozhatja?
Köszönöm a segítségeteket,további szép napot integet2
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22907 Dátum: 2014.07.30 szerda, 18:48:56 »

Halihó Mindenkinek integet2
Van egy zavaró problémám,remélem tudtok tanácsot adni az orvoslására.
A helyzet a következő,van hogy a töltésjelzőm felvillan és világít,de töltés viszont van!!(ez többször le lett mérve,világít a töltésjelző és mégis hibátlan a töltés)
Ha megunom,akkor leállítom az autót,majd ismét beindítom,és nem világít,semmi féle rendszert nem fedeztem fel,van hogy naponta  többször világít egy héten keresztül,van hogy 2hónapig semmi.Voltam vele generátorszervizbe,töltés jó passz mondták,lehet valami.......Huh?Huh?Huh?-és ennyi valaki valamit tud az ilyesféle problémáról hogy mi okozhatja?
Köszönöm a segítségeteket,további szép napot integet2
Ha valóban megfelelő a töltésed, akkor lehet fesz.szabályzód rossz. Hamis jelet ad az autónak, az meg kapcsolja a töltés lámpát. A generátorszerviznek tudni kéne feltárni egy hibát.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #22908 Dátum: 2014.07.30 szerda, 19:57:47 »

Ha valóban megfelelő a töltésed, akkor lehet fesz.szabályzód rossz. Hamis jelet ad az autónak, az meg kapcsolja a töltés lámpát. A generátorszerviznek tudni kéne feltárni egy hibát.
Köszönöm a válaszodat wave
lényegébe a generátorszervizben csak mértek egy töltést,úgy hogy közben világított a visszajelzés,meg nézték a szabályzást,adatokat nem tudok,sajna,de ő szerintük nincs probléma a generátorral,azt tanácsolták csináltassak egy diagot,hátha az mond valami okosat........ Huh?
de arra végül is nem került sor.
Naplózva
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #22909 Dátum: 2014.07.30 szerda, 20:13:34 »

Sziasztok!

Oldalsó index burát szeretnék cserélni.
Melyiket vegyem:

1. https://cromax.hu/20000000-karosszeria/20220000-vilagitas-lampa/20220053-oldalso-indexlampa/2234-oldalso-indexlampa-ford-focus-1998-2005-feher

vagy

2. https://cromax.hu/20000000-karosszeria/20220000-vilagitas-lampa/20220053-oldalso-indexlampa/2242-oldalso-indexlampa-ford-mondeo-2000-2007-feher-alt_-modell

Vagy inkább úgy kérdezném, hogy az 1-es is jó, vagy csak a 2-es?

Köszi előre is a segítséget!
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #22910 Dátum: 2014.07.30 szerda, 20:19:03 »


Amelyik tetszik....jó mindkettő.
Arra figyelj, ha a sárgát cseréled akkor vegyél 2db W5W(T10) sárga izzót is az új búrához.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #22911 Dátum: 2014.07.30 szerda, 20:50:55 »


A második sokkal pofásabb az autón, ha ez szempont. Amúgy mindegy.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22912 Dátum: 2014.07.30 szerda, 20:53:35 »

Köszönöm a válaszodat wave
lényegébe a generátorszervizben csak mértek egy töltést,úgy hogy közben világított a visszajelzés,meg nézték a szabályzást,adatokat nem tudok,sajna,de ő szerintük nincs probléma a generátorral,azt tanácsolták csináltassak egy diagot,hátha az mond valami okosat........ Huh?
de arra végül is nem került sor.
Van hogy ezt a fesz.szabályzó hibát padon nem is tudják produkálni. Nem mondom, hogy neked is tuti ez a hibád, de nekem ez volt.
Felújított generátor került az autóba, padon tesztelték, ott nem volt semmi rendellenesség, de mégis a vadi új fesz.szabályzó hibás volt. Töltés volt, csak lámpa is. Generátort újra kiszedték, kicserélték a fesz.szabályzót, és láss csodát minden jó lett.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #22913 Dátum: 2014.07.30 szerda, 20:54:19 »

A második sokkal pofásabb az autón, ha ez szempont. Amúgy mindegy.

AndyA

Nem az ára feltétlen a döntő szerep a választásban.
Egyébként nekem valamiért pont az olcsóbbik tetszik.
E mögé is lehet ledes izzót venni?
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #22914 Dátum: 2014.07.30 szerda, 21:56:00 »

Halihó Mindenkinek integet2
Van egy zavaró problémám,remélem tudtok tanácsot adni az orvoslására.
A helyzet a következő,van hogy a töltésjelzőm felvillan és világít,de töltés viszont van!!(ez többször le lett mérve,világít a töltésjelző és mégis hibátlan a töltés)
Ha megunom,akkor leállítom az autót,majd ismét beindítom,és nem világít,semmi féle rendszert nem fedeztem fel,van hogy naponta  többször világít egy héten keresztül,van hogy 2hónapig semmi.Voltam vele generátorszervizbe,töltés jó passz mondták,lehet valami.......Huh?Huh?Huh?-és ennyi valaki valamit tud az ilyesféle problémáról hogy mi okozhatja?
Köszönöm a segítségeteket,további szép napot integet2


Szabadonfutós a generátorod?

Ha igen lehet az szarakodik egy pillanatra nincs töltésed ( hajtás megszünik) kigyújtja a lámpát de utána van mert megszorúl én is így jártam

Naplózva
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #22915 Dátum: 2014.07.30 szerda, 22:02:35 »

Sziasztok!

Pár perce húzott haza a faterom a hiba oka :

P0340 Camshaft Position Sensor A Circuit (Bank 1 or single sensor)

Remélem ez csak a felsőholtponti jeladó?

Ha igen merre található???


Köszi
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #22916 Dátum: 2014.07.30 szerda, 22:06:06 »

Sziasztok!

Pár perce húzott haza a faterom a hiba oka :

P0340 Camshaft Position Sensor A Circuit (Bank 1 or single sensor)

Remélem ez csak a felsőholtponti jeladó?

Ha igen merre található???


Köszi


A hibakód arra utal.
Rail cső alatt találod.

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #22917 Dátum: 2014.07.30 szerda, 23:04:52 »

Nem az ára feltétlen a döntő szerep a választásban.
Egyébként nekem valamiért pont az olcsóbbik tetszik.
E mögé is lehet ledes izzót venni?


Van olyan sárga T10-es, ami a foglalat felszínére rakott LED-ekkel megy, az minden búra alá jó:

http://www.dx.com/p/hongyue-hy0010-t10-0-25w-40lm-590nm-5-smd-1210-led-yellow-light-car-steering-lamp-dc-12v-2-pcs-183269
http://www.dx.com/p/hongyue-hy014-t10-0-25w-32lm-550nm-4-smd-1210-led-yellow-light-car-steering-light-dc-12v-2-pcs-183272
http://www.dx.com/p/hongyue-hy002-t10-0-25w-64lm-560nm-8-smd-1206-led-yellow-light-car-steering-light-dc-12v-2pcs-183286

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #22918 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 12:29:29 »

Nem az ára feltétlen a döntő szerep a választásban.
Egyébként nekem valamiért pont az olcsóbbik tetszik.
E mögé is lehet ledes izzót venni?


Attól függ, hogy melyik gyártásúnál nézzük az olcsóbbikat. Az alsóból a gyári olcsóbb, mint a felsőből. Viszont a felsőből van utángyártott is, amiről nem lehet tudni, hogy mennyire tartós.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #22919 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 12:32:21 »

Attól függ, hogy melyik gyártásúnál nézzük az olcsóbbikat. Az alsóból a gyári olcsóbb, mint a felsőből. Viszont a felsőből van utángyártott is, amiről nem lehet tudni, hogy mennyire tartós.

A gyári sem egy tartós dolog.....nekem beázott (az alsó).
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #22920 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 14:16:55 »

A gyári sem egy tartós dolog.....nekem beázott (az alsó).

Az nekem is. Azért volt csak 1 pár eladó sárgám a két autóból, a másik kettő vízhalált halt. Sad

Megragasztottam pillanatragasztóval, remélem, jó lesz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #22921 Dátum: 2014.07.31 csütörtök, 14:32:19 »

A gyári sem egy tartós dolog.....nekem beázott (az alsó).

Nem is mondtam, hogy a gyári tartósabb, csak annyit, hogy nem lehet tudni, hogy az ugy. mennyire az. Egyébként elég sz.r anyagból csinálták, mert az a kis rögzítőfüle tök könnyen letörik. Nekem is le van törve az egyikről. Elég gyengére sikerült megcsinálniuk.
Naplózva
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #22922 Dátum: 2014.08.01 péntek, 21:05:30 »

A hibakód arra utal.
Rail cső alatt találod.



Az volt köszönöm  worship
Naplózva
mkawter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63



E-mail
« Új hozzászólás #22923 Dátum: 2014.08.02 szombat, 00:35:29 »

Sziasztok!

2001es 2.0TDDI kombi ghiam van és biztos nagyon szuper dolog ez a digit klíma de én nem tudtam rájönni a kezelésére.
PL: kint 29 fok van és akarok egy pici hűvöset akkor benyomom 23 fokra a szabályzót és olyan hideget ad hogy félő hogy a gyerekem megfagy. Ha felveszem 26ra akkor meg van hogy elkezd fűteni és megrohadok egy pillanat alatt. Máskor meg amikor 24 fo volt esőben akkor meg felhúzott ablakkal fulladoztunk mert vagy csak hideget fúj vagy csak meleget. Ami nekem kellene hogy a kinti friss levegőt adja azt még sosem tudtam elérni.
Így marad a lehúzott ablak ha nem akarok tüdőgyulladást kapni vagy izzadni. Kérlek aki tud segítsen!
Üdvözlettel Máték
Naplózva

2001-es MK3 2.0 TDDI 145le Wolf szoftveres kombi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #22924 Dátum: 2014.08.02 szombat, 08:00:29 »

Sziasztok!

2001es 2.0TDDI kombi ghiam van és biztos nagyon szuper dolog ez a digit klíma de én nem tudtam rájönni a kezelésére.
PL: kint 29 fok van és akarok egy pici hűvöset akkor benyomom 23 fokra a szabályzót és olyan hideget ad hogy félő hogy a gyerekem megfagy. Ha felveszem 26ra akkor meg van hogy elkezd fűteni és megrohadok egy pillanat alatt. Máskor meg amikor 24 fo volt esőben akkor meg felhúzott ablakkal fulladoztunk mert vagy csak hideget fúj vagy csak meleget. Ami nekem kellene hogy a kinti friss levegőt adja azt még sosem tudtam elérni.
Így marad a lehúzott ablak ha nem akarok tüdőgyulladást kapni vagy izzadni. Kérlek aki tud segítsen!
Üdvözlettel Máték

Szia!

Én azzal  kezdeném, hogy a belső hőmérséklet érzékelőt megtisztítanám, és megnézném, hogy megy-e a ventilátora. A vezető jobb térdénél van a műszerfalon, egy kis rács mögött.
Érdemes lenne egy hibakód-keresést is lefuttatni a klímán (leírás a wiki-ben), lehet, hogy a fűtést szabályzó kis motor rosszalkodik.

A kinti friss levegőt úgy tudod befújatni, hogy egyszer megnyomod az A/C gombot, ekkor kigyullad, majd mégegyszer (elalszik), erre kikapcsolja a kompresszort. Ilyenkor ha a kinti levegőt változatlanul akarod, akkor csak állíts be egy megfelelően alacsony hőfokot, hogy ne kelljen fűtenie, vagy csak tekerd le LO-ra.

Amúgy a facelift előtti automata klíma tényleg nem a legokosabb működésű darab, a későbbi klímavezérlők szerintem sokkal ügyesebbek. Át lehet alakítani facelift utánira, de ahhoz át kell vezetékelni a csatlakozókat.
Naplózva
Karak007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



E-mail
« Új hozzászólás #22925 Dátum: 2014.08.02 szombat, 10:17:29 »

Sziasztok!
Sajna nem tudom hova tartozik a téma így beírom ide is, hátha... Wink  Mitől lehet az, h hidegindítás után kb. 5 mp-ig a motor nem pörög fel (nem reagál) gázadásra. Az akksi visszajelző lámpa közben világít. Pár mp várakozás után a lámpa kialszik, a fsz felugrik1000-re majd visszaáll 750-re (pedig gázt nem nyomtam). Ezután úgy tűnik minden rendben, "működik a gázpedál"   Smiley
Egyébként nagynyomású szivattyúra kaptam egy hibakódot nemtudom ez mennyire befolyásolja a jelenséget.
Köszi a segítséget előre is.
Naplózva

Mondeo 2.0 Tdci Ghia 2003, motor: FMBA3C66442
Alv: WF05XXGBB53C66442
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #22926 Dátum: 2014.08.02 szombat, 15:57:45 »

Sziasztok!
Sajna nem tudom hova tartozik a téma így beírom ide is, hátha... Wink  Mitől lehet az, h hidegindítás után kb. 5 mp-ig a motor nem pörög fel (nem reagál) gázadásra. Az akksi visszajelző lámpa közben világít. Pár mp várakozás után a lámpa kialszik, a fsz felugrik1000-re majd visszaáll 750-re (pedig gázt nem nyomtam). Ezután úgy tűnik minden rendben, "működik a gázpedál"   Smiley
Egyébként nagynyomású szivattyúra kaptam egy hibakódot nemtudom ez mennyire befolyásolja a jelenséget.
Köszi a segítséget előre is.
Töltés és vagy akkumulátor felé kellene először nézelődni!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #22927 Dátum: 2014.08.02 szombat, 16:16:08 »

Sziasztok!

2001es 2.0TDDI kombi ghiam van és biztos nagyon szuper dolog ez a digit klíma de én nem tudtam rájönni a kezelésére.
PL: kint 29 fok van és akarok egy pici hűvöset akkor benyomom 23 fokra a szabályzót és olyan hideget ad hogy félő hogy a gyerekem megfagy. Ha felveszem 26ra akkor meg van hogy elkezd fűteni és megrohadok egy pillanat alatt. Máskor meg amikor 24 fo volt esőben akkor meg felhúzott ablakkal fulladoztunk mert vagy csak hideget fúj vagy csak meleget. Ami nekem kellene hogy a kinti friss levegőt adja azt még sosem tudtam elérni.
Így marad a lehúzott ablak ha nem akarok tüdőgyulladást kapni vagy izzadni. Kérlek aki tud segítsen!
Üdvözlettel Máték

Ha nem valami egyszerű hiba az oka (koszos hőmérő stb.), akkor típushiba. Az én FL előttim többször járt szervizben ezzel, sosem tudták megcsinálni. Pl. mínusz 5 fokban 23 fok beállítva, közben a hőmérséklet folyamatosan ingadozik a 18 fok (fázom, feltekerem 25 fokra) és a 25-26 fok (melegem van, lejjebb veszem) között. Nem lehetett sehogy egyenletes hőmérsékletet beállítani.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Hokusz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



E-mail
« Új hozzászólás #22928 Dátum: 2014.08.02 szombat, 17:32:13 »

Sziasztok !

Arra adjatok magyarázatot, hogy a generátor töltése akkusarunál mérve hitelesített digitális műszerrel jóval több az értéke mint az ELM327 + Torque páros érték az ODBC csatlakozón át. Ez mitő lehet ?  

Digitműszer mutat 14,4 V alapjáraton, ODBC-n át mutatott érték 13,9 V.
Terhelve a fogyasztók bekapcsolásával 12,9 V - 11,9 V.
Ekkora eltérést mutat. De van hogy a venti kapcsolásával az ODBC lemegy 11,4-re is.
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.02 szombat, 17:57:37 írta Hokusz » Naplózva

MK3 2005/06  2.2TDCI Ghia Executive, 155Le, 4a, Manualis 6,
MK3 2003/12  2.5V6 Ghia 170Le, 5a, Automata 5.
MK3 2005/06  2.0TDCI Ghia Turnier 130Le, Automata 5.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22929 Dátum: 2014.08.02 szombat, 17:49:21 »

Sziasztok !

Arra adjatok magyarázatot, hogy a generátor töltése akkusarunál mérve hitelesített digitális műszerrel jóval több az értéke mint az ELM327 + Torque páros érték az ODBC csatlakozón át. Ez mitő lehet ? 
Konkrét értékeket is tudsz írni? Hátha úgy könnyebben tudnak segíteni.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
mkawter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63



E-mail
« Új hozzászólás #22930 Dátum: 2014.08.02 szombat, 22:23:16 »

Köszönöm szépen ez az a/c gombos dolog működött, így már minden rendben lesz, de azért megnézem azt az érzékelőt is.
Másik dolog még a műszerfalon a világítás középen nem ég csak a két szélén. gondolom kiment egy izzo, de milyen izzót vegyek és ogyan álljak neki szétszedni?
Köszönöm még egyszer Üdv!
Szia!

Én azzal  kezdeném, hogy a belső hőmérséklet érzékelőt megtisztítanám, és megnézném, hogy megy-e a ventilátora. A vezető jobb térdénél van a műszerfalon, egy kis rács mögött.
Érdemes lenne egy hibakód-keresést is lefuttatni a klímán (leírás a wiki-ben), lehet, hogy a fűtést szabályzó kis motor rosszalkodik.

A kinti friss levegőt úgy tudod befújatni, hogy egyszer megnyomod az A/C gombot, ekkor kigyullad, majd mégegyszer (elalszik), erre kikapcsolja a kompresszort. Ilyenkor ha a kinti levegőt változatlanul akarod, akkor csak állíts be egy megfelelően alacsony hőfokot, hogy ne kelljen fűtenie, vagy csak tekerd le LO-ra.

Amúgy a facelift előtti automata klíma tényleg nem a legokosabb működésű darab, a későbbi klímavezérlők szerintem sokkal ügyesebbek. Át lehet alakítani facelift utánira, de ahhoz át kell vezetékelni a csatlakozókat.
Naplózva

2001-es MK3 2.0 TDDI 145le Wolf szoftveres kombi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22931 Dátum: 2014.08.02 szombat, 22:25:05 »

Köszönöm szépen ez az a/c gombos dolog működött, így már minden rendben lesz, de azért megnézem azt az érzékelőt is.
Másik dolog még a műszerfalon a világítás középen nem ég csak a két szélén. gondolom kiment egy izzo, de milyen izzót vegyek és ogyan álljak neki szétszedni?
Köszönöm még egyszer Üdv!
Itt mindent megtalálsz: http://mondeo.hu/index.php?topic=4900.0  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #22932 Dátum: 2014.08.05 kedd, 20:59:23 »

Sziasztok!

Tudna az alábbi témában segíteni valaki:

Fényszórómosó motort szeretnék bekötni.
Olvastam a fórumon, hogy a bizti tábla mellé rögzített kék relé (aljzat) ezt a funkciót látja el (nekem létezik ilyen kék relé aljzat, de még egy barna is).
Sajnos a motorhoz illeszkedő csati nincs meg (valószínű GTK miatt, vagy mert nem volt kiépítve).
Ha gyárilag ki volt építve, akkor milyen színű kábeleket kell keresnem, (melyik kábelkorbácsban) hogy életrekeltsem a szivattyút?
Ha nincs gyárilag kiépítve, akkor ez a kék relés dolog felhasználható, vagy egy kissebb vezérlést kell kiépítenem?

Előre is köszi.

Tamás
 
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #22933 Dátum: 2014.08.05 kedd, 22:18:01 »

Sziasztok!

Tudna az alábbi témában segíteni valaki:

Fényszórómosó motort szeretnék bekötni.
Olvastam a fórumon, hogy a bizti tábla mellé rögzített kék relé (aljzat) ezt a funkciót látja el (nekem létezik ilyen kék relé aljzat, de még egy barna is).
Sajnos a motorhoz illeszkedő csati nincs meg (valószínű GTK miatt, vagy mert nem volt kiépítve).
Ha gyárilag ki volt építve, akkor milyen színű kábeleket kell keresnem, (melyik kábelkorbácsban) hogy életrekeltsem a szivattyút?
Ha nincs gyárilag kiépítve, akkor ez a kék relés dolog felhasználható, vagy egy kissebb vezérlést kell kiépítenem?

Előre is köszi.

Tamás
 

A kék foglalat a mosóé....a barna a tükörbehajlásé (folding module).
A mosó kábelzése, ha megvan a relé foglalat akkor elő van készítve. Tartályt kell cserélni....a mosó motor csatlakozója ott lesz a jobb oldali váznyúlványon egy vakdugúval bedugva.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #22934 Dátum: 2014.08.06 szerda, 07:27:09 »

Tudom, hogy nem idevaló amit írok...törlöm is nemsokára, csak eddig sehol senkitől nem kaptam választ, és szerintem nem is nagyon hallott róla ember, hogy ilyen lehet  rinya rinya rinya

Sziasztok!

Leírom a történetem...a kulccsal kapcsolatos, és magával a zárral!

Szóval...egyszer volt egy szituáció...bezártam az autót a kulccsal...majd fél óra múlva nyitni akartam de nem reagált semmit...csomagtartón nincs zár (jaguar X-type típúsú az autó). Egyszerűen nem tudtam kinyitni...azt hittem kimerült az elem a kulcsból...de cseréltem, és semmi! pótkulccsal sem reagált semmire!  falbav

Majd hívtam egy "szerelőt", aki benyúlt az ajtónál...megpróbáltuk felhúzni a kilincset belülről...semmi! Mindent próbáltunk, de halott volt a nyitás-zárás funkció!

Majd a megoldás..motorháztető nyitása!! Belülről kar meghúz ( dróttal) természetesen riasztó azonnal megszólal...akkumulátorról saru le...majd fel...kulcs reagál...kulcs működik!! Azóta még 1 alkalommal volt ez...csak bezárni nem tudtam!! Ekkor autóba beül...gyújtás rákapcsol...kiszállok...lásd működik a zárás-nyitás funkció a kulcson!

Olyan érzés, mint ha megszűnne a gyújtás...nem tudom mi lehet ez...de aggaszt...nehogy valahol idegenbe ott maradjak, hogy nem tudom kinyitni az autómat... rinya falbav


Szerintetek??

Merre induljak el? mi lehet a probléma? valaki hallott már ilyenről??  Shocked
Naplózva
Tomi76
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 204



E-mail
« Új hozzászólás #22935 Dátum: 2014.08.06 szerda, 08:48:29 »

Válasz
A kék foglalat a mosóé....a barna a tükörbehajlásé (folding module).
A mosó kábelzése, ha megvan a relé foglalat akkor elő van készítve. Tartályt kell cserélni....a mosó motor csatlakozója ott lesz a jobb oldali váznyúlványon egy vakdugúval bedugva.

Köszönöm.

Tamás
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003.09 Turnier 2.0 TDCi Trend
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #22936 Dátum: 2014.08.06 szerda, 09:31:37 »

Sziasztok!

Tud nekem mondani valaki valamit arra, hogy ""gyári"" tolatóradar hová volt bekötve a fl. előtti mk3-okba.

(Mondom miért: 07.21.-én vettem egy 2003-as mk3-ast. Van egy kb. 3mm-es kábel a vezető oldali A-oszlopnál, ami csak ott lóg. A srác akitől vettem azt állítja, hogy az a tolatóradaré csak nem tudja, hogy hol volt... A szenzorok bent vannak a hátuljába elvileg működnek is...)
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #22937 Dátum: 2014.08.06 szerda, 10:00:38 »

Sziasztok!

Tud nekem mondani valaki valamit arra, hogy ""gyári"" tolatóradar hová volt bekötve a fl. előtti mk3-okba.

(Mondom miért: 07.21.-én vettem egy 2003-as mk3-ast. Van egy kb. 3mm-es kábel a vezető oldali A-oszlopnál, ami csak ott lóg. A srác akitől vettem azt állítja, hogy az a tolatóradaré csak nem tudja, hogy hol volt... A szenzorok bent vannak a hátuljába elvileg működnek is...)

Ha jól emlékszek, akkor a csomagtartó oldalborítása mögött kéne legyen a modulja. Talán a hátramenet kapcsolóhoz mehet az a szál.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #22938 Dátum: 2014.08.06 szerda, 13:27:57 »

Ha jól emlékszek, akkor a csomagtartó oldalborítása mögött kéne legyen a modulja. Talán a hátramenet kapcsolóhoz mehet az a szál.

Köszönöm a gyors válaszodat!
Majd délután rakok fel képet (most még melózok...), csak még annyi, hogy kb. 15 - 20 cm az a hossz ami lóg a A-oszlopon (tudom, hogy ha el van szakadva, akkor a többi valahol még meglehet), csak merre induljak, merre kellett annak menni (gondolom végső-soron valahova a váltóhoz)Huh?
Naplózva
Szebence
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #22939 Dátum: 2014.08.06 szerda, 14:32:29 »

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem 2001-es MK3 mondeoval kapcsolatosan. Első ködfényszóróim nem világítanak, izzók jók, az akku - pontjához képest a ködfény kivezetésén megvan a test. A pozitívot nem kapja meg. Amit még néztem, hogy a biztosíték jó és az akkutól a biztosítékig megvan a pozitív is. A kapcsolót szétszedtem, nem láttam benne rendellenességet, majd még talán egy kapcsoló cserét kipróbálok, hogy teljes biztossággal kizárhassam, hogy a kapcsoló lenne rossz. Van valami ötletetek, mit nézzek meg, hol keressem a hibát?

Üdv!
Naplózva

2001 Ford Mondeo Limuzin MK3 Ambiente 2.0 TDDI 90LE
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22940 Dátum: 2014.08.06 szerda, 14:44:24 »

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem 2001-es MK3 mondeoval kapcsolatosan. Első ködfényszóróim nem világítanak, izzók jók, az akku - pontjához képest a ködfény kivezetésén megvan a test. A pozitívot nem kapja meg. Amit még néztem, hogy a biztosíték jó és az akkutól a biztosítékig megvan a pozitív is. A kapcsolót szétszedtem, nem láttam benne rendellenességet, majd még talán egy kapcsoló cserét kipróbálok, hogy teljes biztossággal kizárhassam, hogy a kapcsoló lenne rossz. Van valami ötletetek, mit nézzek meg, hol keressem a hibát?

Üdv!


Szia!

Én elgurulnék egy bontóhoz, ahol vázolnám a helyzetet. Ott helyben kicserélném egy általuk adott darabra. Ha jó, és működne a ködlámpa, akkor örömmel fizetnék, ha nem oldaná meg a problémát, akkor visszaadnám a kapcsolót és megköszönném a segítséget. Utána tovább méregetnék.
Biztosíték hiba nem lehet?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Szebence
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #22941 Dátum: 2014.08.06 szerda, 15:02:36 »

Szia!

Én elgurulnék egy bontóhoz, ahol vázolnám a helyzetet. Ott helyben kicserélném egy általuk adott darabra. Ha jó, és működne a ködlámpa, akkor örömmel fizetnék, ha nem oldaná meg a problémát, akkor visszaadnám a kapcsolót és megköszönném a segítséget. Utána tovább méregetnék.
Biztosíték hiba nem lehet?



A családban van másik mondeo, majd azzal szeretnék egy keresztcserét csinálni, csak időpontot kell egyeztetni. A biztosítékot megnéztem, de ki is mértem, az vezet.
Naplózva

2001 Ford Mondeo Limuzin MK3 Ambiente 2.0 TDDI 90LE
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22942 Dátum: 2014.08.06 szerda, 15:09:54 »


A családban van másik mondeo, majd azzal szeretnék egy keresztcserét csinálni, csak időpontot kell egyeztetni. A biztosítékot megnéztem, de ki is mértem, az vezet.
Akkor hajrá! Majd írd meg mire jutottál!  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Szebence
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #22943 Dátum: 2014.08.06 szerda, 15:30:34 »

Akkor hajrá! Majd írd meg mire jutottál!  wave

Rendben, a napokba van tervbe véve, hogy megcsinálom a cserét.
Naplózva

2001 Ford Mondeo Limuzin MK3 Ambiente 2.0 TDDI 90LE
mentor33
Vendég
« Új hozzászólás #22944 Dátum: 2014.08.07 csütörtök, 13:37:28 »

Üdv.
Segítséget szeretnék kérni. Akkumulátort cseréltem a kocsiban, és azóta kódot kér a 6000 CD rádióm.
Mivel nem volt felírva kód, így halott az egész.
Esetleg hogy lehetne lelket verni bele.
Előre is kösz.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #22945 Dátum: 2014.08.07 csütörtök, 13:50:26 »

Üdv.
Segítséget szeretnék kérni. Akkumulátort cseréltem a kocsiban, és azóta kódot kér a 6000 CD rádióm.
Mivel nem volt felírva kód, így halott az egész.
Esetleg hogy lehetne lelket verni bele.
Előre is kösz.


Elvileg kell lenni egy kis lapocskának, amin rajta van vagy bele van írva a kezelésibe. Ha ez nincs, akkor a rádión levő M-el kezdődő kódot írd be ide és valakitől kapsz kódot.
Naplózva
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #22946 Dátum: 2014.08.07 csütörtök, 15:31:13 »


Elvileg kell lenni egy kis lapocskának, amin rajta van vagy bele van írva a kezelésibe. Ha ez nincs, akkor a rádión levő M-el kezdődő kódot írd be ide és valakitől kapsz kódot.

Küld el nekem és kapsz kódot! Cheesy
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Atiko
Vendég
« Új hozzászólás #22947 Dátum: 2014.08.07 csütörtök, 18:08:47 »

Sziasztok! Mi lehet szerintetek a gond az mk3 mondeo-mal?(Kombi) Állandóan nyitja meg zárja magát a központi zár,meg minden nyitásnál a csomagtérajtó is kinyit pedig nem nyitom a gombot meg amikor rájön nyitogatja és utána kb 3-szor még hallom,hogy a csomagtér ajtó nyit-zár.A távirányitó sem zárja le mindig a kocsit.... wow1 wow1 wow1
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #22948 Dátum: 2014.08.07 csütörtök, 18:21:09 »

Sziasztok! Mi lehet szerintetek a gond az mk3 mondeo-mal?(Kombi) Állandóan nyitja meg zárja magát a központi zár,meg minden nyitásnál a csomagtérajtó is kinyit pedig nem nyitom a gombot meg amikor rájön nyitogatja és utána kb 3-szor még hallom,hogy a csomagtér ajtó nyit-zár.A távirányitó sem zárja le mindig a kocsit.... wow1 wow1 wow1

Bal-első ajtónál nézd meg az átvezetéseket, nem kontakthibásak-e.

Ha ott minden rendben van, akkor esélyesen a bal-első ajtó zárja vacakol (az irányítja az összes többit). Csere kell FL utáni változatra, az kevésbé romlik el. Angol autóból nem jó, csak balkormányos európaiból.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Atiko
Vendég
« Új hozzászólás #22949 Dátum: 2014.08.07 csütörtök, 19:01:24 »

Bal-első ajtónál nézd meg az átvezetéseket, nem kontakthibásak-e.

Ha ott minden rendben van, akkor esélyesen a bal-első ajtó zárja vacakol (az irányítja az összes többit). Csere kell FL utáni változatra, az kevésbé romlik el. Angol autóból nem jó, csak balkormányos európaiból.

AndyA
Azokat már széttekertem és befújtam wd-40el....akkor pontosan meg tudod mondani,hogy mi kel bele?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 452 453 454 455 456 457 458 [459] 460 461 462 463 464 465 466 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.108 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.