Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:35:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 466 467 468 469 470 471 472 [473] 474 475 476 477 478 479 480 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11160862 alkalommal)
0 Felhasználó és 155 vendég van a témában
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #23600 Dátum: 2014.10.11 szombat, 22:47:06 »

De olvastam. Csak már ott sem láttam magam előtt a helyét.
Az a baj, hogy nagyon régen foglalkoztam ezzel és pontos részletes utánanézés nélkül nem fogom tudni.
Amiket leírsz az neked információ, mert te benne vagy.



De azért ez rendbe kéne tenni az ülést érzés nem a délutáni szunyókálás után pattant ki,ugye??? eplus2
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23601 Dátum: 2014.10.11 szombat, 23:01:55 »

Nem. És szerintem én elmondhatom azért magamról, hogy jó párszor végigolvastam a TIS elektromos részeit, meg szerelgettem már ezt azt, mivel a rommá tört előző Mondimat is én raktam össze a kasztnit kivéve. És ott aztán minden létező kábel szakadt.
Csak baromira nem érek rá, mert egyik országból a másikba megyek, közben a családdal sincs időm törődni, de a szívem az autóhoz is húz, szerelgetnék, stb.
De az eszem szerint a családdal foglalkozok inkább, úgyhogy ti csak találjátok ki mi baja a kocsimnak.  nyes
Ez most szerintem pont egy olyan, elég húzósan kideríthető probléma, ami valakivel megesik és tovább adhatja a forumon.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23602 Dátum: 2014.10.11 szombat, 23:06:42 »

Persze, az ember végigméri amit tud, de hamar bejut a CJB-hez, és ott akkor mi van?
Próbáltam már ott kiszerelni, meg mérni a hátsó részen, más ügyben.
Az majdnem lehetetlen.

Az ülések jók, mert ma már egy  másik autóban működtek.
A kapcsoló megy pirosba és kékbe is.
Az F5 és F83 a helyén.
A kapcsolónál a csatiban minden vezeték megvan.
Az ülésnél a fűtéshez minden vezeték ott van.

Nincs ott a táp? Gondolom, különben működne, nemde?

A trükkre van szükségem, a tudásra, hogy ne kelljen feltalálni újra a kereket.
Nem azért mert lehetetlen, csak mert úgy nem ésszerű.
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.11 szombat, 23:09:20 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #23603 Dátum: 2014.10.11 szombat, 23:10:08 »

Nem. És szerintem én elmondhatom azért magamról, hogy jó párszor végigolvastam a TIS elektromos részeit, meg szerelgettem már ezt azt, mivel a rommá tört előző Mondimat is én raktam össze a kasztnit kivéve. És ott aztán minden létező kábel szakadt.
Csak baromira nem érek rá, mert egyik országból a másikba megyek, közben a családdal sincs időm törődni, de a szívem az autóhoz is húz, szerelgetnék, stb.
De az eszem szerint a családdal foglalkozok inkább, úgyhogy ti csak találjátok ki mi baja a kocsimnak.  nyes
Ez most szerintem pont egy olyan, elég húzósan kideríthető probléma, ami valakivel megesik és tovább adhatja a forumon.


Oké!Megoldjuk főnök! ;)Menj nyugodtan olaszba!Jobbkormányosból került az ülés a kocsiba?ÜLésfútés vezetékeket is érdemes megnézni szakadt e.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23604 Dátum: 2014.10.11 szombat, 23:13:01 »

Jobb kormányosból, igen. És szerintem is ott van valami trükk. Méghozzá a test valahogy.

Amúgy sajnos nem Olasz, hanem Orosz, méghozzá a leges-leges légtúlvége, és ott is a legészakibb város.

Ha valaki nem áll elő valamivel akkor szerintem holnap át is cserélem egy tesztre a két oldalt.


Oké!Megoldjuk főnök! ;)Menj nyugodtan olaszba!Jobbkormányosból került az ülés a kocsiba?ÜLésfútés vezetékeket is érdemes megnézni szakadt e.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #23605 Dátum: 2014.10.11 szombat, 23:19:22 »

Jobb kormányosból, igen. És szerintem is ott van valami trükk. Méghozzá a test valahogy.

Amúgy sajnos nem Olasz, hanem Orosz, méghozzá a leges-leges légtúlvége, és ott is a legészakibb város.

Ha valaki nem áll elő valamivel akkor szerintem holnap át is cserélem egy tesztre a két oldalt.



Jaa,ott kb hideg lehet.A másik kocsiban működött a fűtés/hűtés is vagy csak a kapcsoló?
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23606 Dátum: 2014.10.11 szombat, 23:20:31 »

Persze. Minden működött.
Ott helyben áttettük az enyémbe ahol nem működik.


Jaa,ott kb hideg lehet.A másik kocsiban működött a fűtés/hűtés is vagy csak a kapcsoló?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23607 Dátum: 2014.10.11 szombat, 23:25:04 »

http://www.talkford.com/community/topic/194191-2006-facelift-heated-leather-seats-conversion/page-2

Itt megint szerepel ez a relé a 12-es bejegyzésben. Na erről kellene egy kép, mert sehol nem találom a sematikus rajzokon, és nekem ilyen tuti nincs.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23608 Dátum: 2014.10.11 szombat, 23:30:22 »

Jobb kormányosból, igen. És szerintem is ott van valami trükk. Méghozzá a test valahogy.

Amúgy sajnos nem Olasz, hanem Orosz, méghozzá a leges-leges légtúlvége, és ott is a legészakibb város.

Ha valaki nem áll elő valamivel akkor szerintem holnap át is cserélem egy tesztre a két oldalt.

Melyik város?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23609 Dátum: 2014.10.11 szombat, 23:32:36 »

Na jó nem a legesleges, de innen rohadt messze van.
https://www.google.hu/maps/place/Yelabuga,+Tatarstan,+Oroszorsz%C3%A1g/@58.4959732,50.4134111,6z/data=!4m2!3m1!1s0x415f8bf23695c267:0x6d25e4021613ccfd
Melyik város?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Lacilondon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #23610 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 00:22:21 »

Na jó nem a legesleges, de innen rohadt messze van.
https://www.google.hu/maps/place/Yelabuga,+Tatarstan,+Oroszorsz%C3%A1g/@58.4959732,50.4134111,6z/data=!4m2!3m1!1s0x415f8bf23695c267:0x6d25e4021613ccfd
Tolem 2496 merfoldre leszel

Jo utat.














Nem tartozik ide,de tolem pontossn 2496 merfoldre leszel.
Naplózva

Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23611 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 00:27:35 »

Na jó nem a legesleges, de innen rohadt messze van.
https://www.google.hu/maps/place/Yelabuga,+Tatarstan,+Oroszorsz%C3%A1g/@58.4959732,50.4134111,6z/data=!4m2!3m1!1s0x415f8bf23695c267:0x6d25e4021613ccfd
Összehozhattok egy minit Árpáddal Kazanban! Ott lesz tőled 200 km-re!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23612 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 00:45:07 »

 eljen
Összehozhattok egy minit Árpáddal Kazanban! Ott lesz tőled 200 km-re!
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23613 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 08:48:30 »

Már hogyne lenne.
Pont, hogy igaza van a srácnak. Az ignition relay 2 nincs benne.
A rajzon el lehet menni, elektromosan, csak az nem derül ki, hogy hol kéne lennie.
És nehogy azzal jöjjön valaki, hogy végig kell menni a kábelen.

Át nyálaztad,de nem eléggé! nyes
Mondom:
TIS elindul.Felül klikk a kis elektromos ikon (balról az 5ik).Aztán  klikk az index-re,és kiválasztod az autót tipusát és évjáratát a legördülő menüből.
Köv.klikk  wiew!
Aztán klikk az I-betűre-mint "i"gnition!ÉÉééted!?
A felkínált címekből kiválasztod az ignition 2 relay-t,és ezt a rajzot fogod látni:

Ha ezen már nem mész el,akkor nem tudok többet segíteni..... Wink wave
Olyan nincs,hogy valami nincs benne a Tis-be!
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #23614 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 09:47:55 »

Már hogyne lenne.
Pont, hogy igaza van a srácnak. Az ignition relay 2 nincs benne.
A rajzon el lehet menni, elektromosan, csak az nem derül ki, hogy hol kéne lennie.
És nehogy azzal jöjjön valaki, hogy végig kell menni a kábelen.



Írtam,hogy a tied mivel 2004/05 utáni ezért más a bekötés.Ez a rajz a 2004/05 elöttihez(az enyém ilyen) van ahol a gyújtásrelé is benne van.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23615 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 09:51:49 »

Olyan nincs, hogy valami nincs benne a TIS-ben. Ahogy alf is írta.
Kattints rá a K258 feliratra mellette és megmutatja hol a helye.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23616 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 10:05:11 »

Köszönöm mindenki válaszát. Megtaláltam az ignition relay 2 helyét.
Sajnos nincs ilyenem jelenleg, de 99.9%, hogy az a baja.

Kedves GSR. Mint már említettem én is sokat használtam már a TIS-t.
Ha a relé számára kattintva megjeleníteni a helyét akkor nem mondanám azt hogy nem így van.
De nem így van!
Te egy nagyon segítőkész ember vagy, csak ha pontatlan információkat adsz akkor az rosszabb mintha nem segítenél.
(hibás biztosíték számok, TIS szakértelem)
De tényleg köszönöm neked is.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #23617 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 11:30:42 »

Üdv Mindenkinek!

Egy olyan problémám lenne, hogy aksi csere után a rádió(4000 RDS) kéri a kódot.
Ki szeretném venni a rádiót, hogy megnézem a sorozatszámot, de itt meg is állt a mutatvány.
Hogyan lehetne kiszerelni a rádiót?
Van valami egyszerű módszer, hogy ne keljen valamilyen kiszedőt vennem?
Ha valaki tud kódot az is jó nekem. Smiley
Már próbáltam hármat, de nem sikerült és most visszaszámol.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23618 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 11:42:16 »

Üdv Mindenkinek!

Egy olyan problémám lenne, hogy aksi csere után a rádió(4000 RDS) kéri a kódot.
Ki szeretném venni a rádiót, hogy megnézem a sorozatszámot, de itt meg is állt a mutatvány.
Hogyan lehetne kiszerelni a rádiót?
Van valami egyszerű módszer, hogy ne keljen valamilyen kiszedőt vennem?
Ha valaki tud kódot az is jó nekem. Smiley
Már próbáltam hármat, de nem sikerült és most visszaszámol.
4 db 60as szög, a kiszedő is belekerül vagy pár száz forintba. Undecided
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23619 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 12:11:19 »

Köszönöm mindenki válaszát. Megtaláltam az ignition relay 2 helyét.
Sajnos nincs ilyenem jelenleg, de 99.9%, hogy az a baja.

Kedves GSR. Mint már említettem én is sokat használtam már a TIS-t.
Ha a relé számára kattintva megjeleníteni a helyét akkor nem mondanám azt hogy nem így van.
De nem így van!
Te egy nagyon segítőkész ember vagy, csak ha pontatlan információkat adsz akkor az rosszabb mintha nem segítenél.
(hibás biztosíték számok, TIS szakértelem)
De tényleg köszönöm neked is.

A biztosíték számát utána javítottam, mert először fejből mondtam. Ember vagyok én is.....és nem minden nap ezen biztosítékok vannak az eszemben.
Ha te nem érted, mert nem szájbarágósan van leírva, akkor nem rosszabb az információ....csak nem érted.
Pedig a relé számára kattintva írja, hogy hol található.  "LH A-pillar"
Kedves DomeSL, azt hittem ezt észreveszed.....mert ugye sokat használtad már a TIS-t.

Szóval ha valamit nem értesz, akkor lehet nem a másik mondja rosszul.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #23620 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 12:16:23 »

4 db 60as szög, a kiszedő is belekerül vagy pár száz forintba. Undecided

Próbáltam én szöggel.
Betoltam a szögeket, de meg sem moccan a rádió. Sad
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.12 vasárnap, 12:18:19 írta adampeter » Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23621 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 13:11:48 »

Nemááá. LH A-pillar? Tudod hány relé van ott? Tudod, hogy el vannak dugva? CJB hátulján? Elején? Alján? Az autóban van a relé amit keresek? Aztaaaa.
Leírtad a baromságot, aztán utólag javítottad? Mikor szóltam, hogy rossz? Frappáns.
Hogy a TIS mutatja hol van? Nem mutatja, csak leírja, hogy LH A pillar. Míg az összes többit valóban mutatja.
Hagyjuk. Köszi a segítséget.


A biztosíték számát utána javítottam, mert először fejből mondtam. Ember vagyok én is.....és nem minden nap ezen biztosítékok vannak az eszemben.
Ha te nem érted, mert nem szájbarágósan van leírva, akkor nem rosszabb az információ....csak nem érted.
Pedig a relé számára kattintva írja, hogy hol található.  "LH A-pillar"
Kedves DomeSL, azt hittem ezt észreveszed.....mert ugye sokat használtad már a TIS-t.

Szóval ha valamit nem értesz, akkor lehet nem a másik mondja rosszul.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.12 vasárnap, 13:13:52 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23622 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 13:20:58 »

Nemááá. LH A-pillar? Tudod hány relé van ott? Tudod, hogy el vannak dugva? CJB hátulján? Elején? Alján? Az autóban van a relé amit keresek? Aztaaaa.
Leírtad a baromságot, aztán utólag javítottad? Mikor szóltam, hogy rossz? Frappáns.
Hogy a TIS mutatja hol van? Nem mutatja, csak leírja, hogy LH A pillar. Míg az összes többit valóban mutatja.
Hagyjuk. Köszi a segítséget.



 laugh
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23623 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 13:28:12 »

Próbáltam én szöggel.
Betoltam a szögeket, de meg sem moccan a rádió. Sad
Sajnálom. wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23624 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 13:48:04 »

Ez itt a K258 relé helye.
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.12 vasárnap, 13:53:52 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #23625 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 13:59:04 »

Próbáltam én szöggel.
Betoltam a szögeket, de meg sem moccan a rádió. Sad
Szóval a szegek a helyén,nem tövig bedugva(durván félig) hehe (mind a 2-2 egymás felé van egy picit,kb 75° szögben) A bal 2 szeget egyszerre balra,a jobb 2 pedig jobbra,ha kb. merőlegesek a rádióhoz képest, finoman megpróbálhatod kihúzni.Sikerült örülsz eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23626 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 14:15:55 »


Ne magyarázkodj!
Te nem otthon javítasz,neked felelősséget kell vállalnod a munkádért,és amit mondasz. eplus2
Soha ne beszél a levegőbe, vagy pontos választ adj,vagy semmilyet.
Vedd a fáradtságot és nézz utána.Addig ne beszélj hülyeséget!
Tudom nehéz leszokni róla,mert ebből áll az életed,de próbáld meg a kedvünkért! nyes nyes nyes worship hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #23627 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 14:44:09 »

Sajnálom. wave
Sikerült. Cheesy

Szóval a szegek a helyén,nem tövig bedugva(durván félig) hehe (mind a 2-2 egymás felé van egy picit,kb 75° szögben) A bal 2 szeget egyszerre balra,a jobb 2 pedig jobbra,ha kb. merőlegesek a rádióhoz képest, finoman megpróbálhatod kihúzni.Sikerült örülsz eplus2
Mindent úgy csináltam ahogy leírtad és sikerült, pedig már így is próbáltam, de most sikerült.
És tényleg őrültem a végén. Smiley
Már megvan a sorozatszám és ez alapján megtaláltam a kódot is a neten, és működik a rádió!
Köszönöm szépen mindkettőtöknek!!
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23628 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 14:48:56 »

Ne magyarázkodj!
Te nem otthon javítasz,neked felelősséget kell vállalnod a munkádért,és amit mondasz. eplus2
Soha ne beszél a levegőbe, vagy pontos választ adj,vagy semmilyet.
Vedd a fáradtságot és nézz utána.Addig ne beszélj hülyeséget!
Tudom nehéz leszokni róla,mert ebből áll az életed,de próbáld meg a kedvünkért! nyes nyes nyes worship hehe
Cheesy
Ha a kacsa nem úszni...... Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23629 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 15:30:25 »

Cheesy
Ha a kacsa nem úszni...... Cool
nevetes1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #23630 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 20:35:06 »

Sikerült. Cheesy
Mindent úgy csináltam ahogy leírtad és sikerült, pedig már így is próbáltam, de most sikerült.
És tényleg őrültem a végén. Smiley
Már megvan a sorozatszám és ez alapján megtaláltam a kódot is a neten, és működik a rádió!
Köszönöm szépen mindkettőtöknek!!
poigneemain
Az elején én is hasonló apróságokkal kezdtem,belejössz,és komolyabb dolgokat is megcsinálsz majd.(persze sok idő,olvasgatás,kérdezgetés,és türelem kell,ja meg jó szerszámok a szerelésekhez)
Másik:ha van sok pénz,akkor az előző gondolatsort felejtsd el eplus2 eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
fnorbo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



E-mail
« Új hozzászólás #23631 Dátum: 2014.10.12 vasárnap, 20:57:56 »

Sziasztok! wave
Tudnátok nekem valakit ajánlani aki kompletten beszerzi,és be is szerelne nekem egy tempómat szettet?
Naplózva

2004.09. FORD MONDEO 2.0TDCI TREND
Ats
Vendég
« Új hozzászólás #23632 Dátum: 2014.10.14 kedd, 12:42:40 »

Sziasztok!
Biztosan szerelt már be valaki vonóhorog visszajelzőt. MK3 2001' kombi DI. Az egykörös relés elbukott.  falbav 1nap -
Az már biztos, hogy kétkörös kell, de nem tudom hol van az egység, honnan jön ki az a 2 db vezeték.
Tud valaki érdemi infóval segíteni?
Köszönettel,
Attila
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23633 Dátum: 2014.10.14 kedd, 12:43:31 »

Sziasztok!
Biztosan szerelt már be valaki vonóhorog visszajelzőt. MK3 2001' kombi DI. Az egykörös relés elbukott.  falbav 1nap -
Az már biztos, hogy kétkörös kell, de nem tudom hol van az egység, honnan jön ki az a 2 db vezeték.
Tud valaki érdemi infóval segíteni?
Köszönettel,
Attila


GEM, kesztyűtartó mögött.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ats
Vendég
« Új hozzászólás #23634 Dátum: 2014.10.14 kedd, 14:25:46 »

Sziasztok!
GSR Köszönöm! worship
Esetleg azt hol tudom kideríteni, hogy melyik (szám, vagy szín) kimeneti pontok kellenek nekem?
Köszönettel,
Attila
Naplózva
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #23635 Dátum: 2014.10.14 kedd, 16:07:32 »

Üdv Mindenkinek!

Elkezdtem az elektromos ablakosítást hátul.A bal első ajtóba beraktam a 4-es kapcsolót és a hátsóablakok tiltókapcsolója pirosan villog.
A hátsó ajtókba beraktam a kábeleket de az utastérben szerintem nincs bekábelezve(5 szál megy a hátsóajtókba.
A kérdésem az hogy kell-e cserélnem a bal első köteget is? Az utastérbe bonyolult behúzni a plussz kábeleket????Emberi halandó meg tudja csinálni?
Van valakinek fényképes leírás hogy mit hova kössek?Kell programozni valamit hozzá?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23636 Dátum: 2014.10.14 kedd, 19:09:14 »

Sziasztok!
GSR Köszönöm! worship
Esetleg azt hol tudom kideríteni, hogy melyik (szám, vagy szín) kimeneti pontok kellenek nekem?
Köszönettel,
Attila

Írd be az aláírásodba az autódra jellemző adatokat, úgy könnyebb segíteni.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #23637 Dátum: 2014.10.14 kedd, 19:19:06 »

Írd be az aláírásodba az autódra jellemző adatokat, úgy könnyebb segíteni.  Cool
Fapados mk3.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23638 Dátum: 2014.10.14 kedd, 19:22:25 »

Fapados mk3.

Nem a tiedről van szó!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #23639 Dátum: 2014.10.14 kedd, 19:25:07 »

Nem a tiedről van szó!  eplus2
Az nem fapados. Van bőr kormány benne. Meg ködlámpa is.  duhos2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23640 Dátum: 2014.10.14 kedd, 19:26:14 »

Az nem fapados. Van bőr kormány benne. Meg ködlámpa is.  duhos2

Szóval van a fapadon bőr kapaszkodó és gyertya?
Aztaaaaa    wow1   taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
KalEl
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



E-mail
« Új hozzászólás #23641 Dátum: 2014.10.17 péntek, 09:06:03 »

Sziasztok,

A fórumon olvasottak alapján sikeresen bekapcsoltam az autó elindulása utáni automata ajtóbezárást.
Azonban rájöttem hogy nekem ez inkább nyűg és szeretném kikapcsolni. Meg csináltam már ugyan a programozást jópárszor hogy kikapcsoljon, de nem működik, még mindig aktív.
A hangjelzést nem hallottam, bár a gyári rádió ki lett cserélve/nem tudom van e hozzá köze/.

Az automata lezárás is csak annyit csinál hogy a jobb oldalt zárja le... Nem értem.
A központi zár a kulcsról történő bezáráskor néha vacakol, nem zár le az összes ajtó, kulccsal kell bezárnom.

Ezek után tudja valaki hogyan kapcsoljam ki az automatikus bezárást?
Köszi előre is
Naplózva

--------------------
Mk3 1.8 92kW - 2001
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #23642 Dátum: 2014.10.17 péntek, 09:37:33 »

Sziasztok,

A fórumon olvasottak alapján sikeresen bekapcsoltam az autó elindulása utáni automata ajtóbezárást.
Azonban rájöttem hogy nekem ez inkább nyűg és szeretném kikapcsolni. Meg csináltam már ugyan a programozást jópárszor hogy kikapcsoljon, de nem működik, még mindig aktív.
A hangjelzést nem hallottam, bár a gyári rádió ki lett cserélve/nem tudom van e hozzá köze/.

Az automata lezárás is csak annyit csinál hogy a jobb oldalt zárja le... Nem értem.
A központi zár a kulcsról történő bezáráskor néha vacakol, nem zár le az összes ajtó, kulccsal kell bezárnom.

Ezek után tudja valaki hogyan kapcsoljam ki az automatikus bezárást?
Köszi előre is

Valószinű, hogy a bal ajtózárad nem 100as. próbáld meg kicsit megfújkodni wd40-nel, ha jól emlékszem ha kiveszed a zár alsó csavarját, oda befújva pont jóhelyre megy. De ha tényleg így rosszalkodik, akkor egy zár csere lesz a vége. Gondolom a programozás is ez miatt nem sikerül.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #23643 Dátum: 2014.10.17 péntek, 10:35:53 »

Sziasztok,

A fórumon olvasottak alapján sikeresen bekapcsoltam az autó elindulása utáni automata ajtóbezárást.
Azonban rájöttem hogy nekem ez inkább nyűg és szeretném kikapcsolni. Meg csináltam már ugyan a programozást jópárszor hogy kikapcsoljon, de nem működik, még mindig aktív.
A hangjelzést nem hallottam, bár a gyári rádió ki lett cserélve/nem tudom van e hozzá köze/.

Az automata lezárás is csak annyit csinál hogy a jobb oldalt zárja le... Nem értem.
A központi zár a kulcsról történő bezáráskor néha vacakol, nem zár le az összes ajtó, kulccsal kell bezárnom.

Ezek után tudja valaki hogyan kapcsoljam ki az automatikus bezárást?
Köszi előre is

Amíg nem jók a zárjaid, addig nem fogod tudni kikapcsolni. Max próbálkozol és ha egyszer épp úgy állnak a csillagok, akkor sikerül.
Megoldásként ajtóátvezetőkben kábelezés ellenőriz, majd bal első zárat cserél, majd az összes többit.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #23644 Dátum: 2014.10.17 péntek, 11:22:55 »

Amíg nem jók a zárjaid, addig nem fogod tudni kikapcsolni. Max próbálkozol és ha egyszer épp úgy állnak a csillagok, akkor sikerül.
Megoldásként ajtóátvezetőkben kábelezés ellenőriz, majd bal első zárat cserél, majd az összes többit.

Balról sütő holdfényben, teliholdnál, a keresztútnál fekete kakast áldozva... Smiley

Fontos, hogy a bal első zár a cseréhez FL utáni legyen, annál javították csak a problémát. Addig a kábelezés ellenőrzése, ill. az alsó csavaron át 3-4 másodperces WD40 kezelés segíthet ideiglenesen. Ha bizonyíthatóan ez utóbbitól javul meg, akkor kezdj hamar keresni FL utáni zárat a cseréhez. Mivel ez ismert típushiba, nem fogsz sem könnyen, sem hamar találni, a gyári új meg horror áron van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
KalEl
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



E-mail
« Új hozzászólás #23645 Dátum: 2014.10.17 péntek, 14:05:59 »

Amíg nem jók a zárjaid, addig nem fogod tudni kikapcsolni. Max próbálkozol és ha egyszer épp úgy állnak a csillagok, akkor sikerül.
Megoldásként ajtóátvezetőkben kábelezés ellenőriz, majd bal első zárat cserél, majd az összes többit.
Valószinű, hogy a bal ajtózárad nem 100as. próbáld meg kicsit megfújkodni wd40-nel, ha jól emlékszem ha kiveszed a zár alsó csavarját, oda befújva pont jóhelyre megy. De ha tényleg így rosszalkodik, akkor egy zár csere lesz a vége. Gondolom a programozás is ez miatt nem sikerül.
Balról sütő holdfényben, teliholdnál, a keresztútnál fekete kakast áldozva... Smiley

Fontos, hogy a bal első zár a cseréhez FL utáni legyen, annál javították csak a problémát. Addig a kábelezés ellenőrzése, ill. az alsó csavaron át 3-4 másodperces WD40 kezelés segíthet ideiglenesen. Ha bizonyíthatóan ez utóbbitól javul meg, akkor kezdj hamar keresni FL utáni zárat a cseréhez. Mivel ez ismert típushiba, nem fogsz sem könnyen, sem hamar találni, a gyári új meg horror áron van.

AndyA
Köszi szépen Mindenkinek,

Azt honnan tudhatom biztosan hogy FL utáni gépből van a zár? Mennyi szokott lenni az ára kb?
Naplózva

--------------------
Mk3 1.8 92kW - 2001
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #23646 Dátum: 2014.10.17 péntek, 14:13:07 »

Köszi szépen Mindenkinek,

Azt honnan tudhatom biztosan hogy FL utáni gépből van a zár? Mennyi szokott lenni az ára kb?


FL előttinek fehér műanyag burkolata van, FL utáni fekete.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #23647 Dátum: 2014.10.17 péntek, 19:18:34 »

Tisztelt Fórumtársak!
némi segítség kellene .kaptam egy hazárd megye lordjai dudát de bekötési rajz nem volt a dobozban.a képen látható relét nem tudom hová kell kötnöm az hittem elég ha kompresszorra rákötöm a régi duda kábelét.de ez nem tudom miért van a dobozban .kérlek segítsetek kösz



üdv Attila
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.17 péntek, 19:23:13 írta madar89 » Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23648 Dátum: 2014.10.17 péntek, 19:47:18 »

Tisztelt Fórumtársak!
némi segítség kellene .kaptam egy hazárd megye lordjai dudát de bekötési rajz nem volt a dobozban.a képen látható relét nem tudom hová kell kötnöm az hittem elég ha kompresszorra rákötöm a régi duda kábelét.de ez nem tudom miért van a dobozban .kérlek segítsetek kösz



üdv Attila

A régi duda kábelével kell megvezérelned a relét. A relé kapcsolt lábára közvetlenül az akku-ról biztosítékkal ellátva vezetek a tápfeszültséget.
A kompresszor másik csatlakozóját vastag vezetékkel letesteled.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #23649 Dátum: 2014.10.17 péntek, 20:45:51 »

A régi duda kábelével kell megvezérelned a relét. A relé kapcsolt lábára közvetlenül az akku-ról biztosítékkal ellátva vezetek a tápfeszültséget.
A kompresszor másik csatlakozóját vastag vezetékkel letesteled.
hány amperes biztit kell ?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Oldalak: 1 ... 466 467 468 469 470 471 472 [473] 474 475 476 477 478 479 480 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.