Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.16 vasárnap, 04:40:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
480
481
482
483
484
485
486
[
487
]
488
489
490
491
492
493
494
...
742
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 10402290 alkalommal)
Alfa
és 20 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48466
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24300 Dátum:
2014.11.19 szerda, 17:44:58 »
Idézetet írta: Domi - 2014.11.19 szerda, 15:36:40
cm
Keszinek 22cm....Baloghnak még tetszene is....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26989
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24301 Dátum:
2014.11.19 szerda, 19:50:39 »
Idézetet írta: Taki - 2014.11.19 szerda, 17:08:16
Az a hagyományos, poénos dolog:
-Mennyi?
-20!
-Mi 20?
-Mi mennyi?
-Hát az, ami 20!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24302 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 13:14:52 »
Sziasztok!
Van egy kis kálvária a 2.2-essel.
Múlt héten a generátor oldalon ki lett cserélve a szíjtárcsa, szíj, feszítő, görgők (nem tudni, hogy ennek köze van-e a problémához). Szépen jött ment járt kelt az autó, olyan 6-700 km-t.
Aztán Ausztriában autópályán egyszer csak elkezdett vibrálni a műszerfal fénye, majd kigyulladt a töltés visszajelző lámpa, majd az ABS visszajelzője. Végül megállt az autó. Ez olyan kb. 2 perc alatt játszódott le. Az autó indulni nem indult, mintha lemerült volna az akku. Betolták, eljutott 3 km-re, újra leállt, senki sehova.
Másnap reggel bevitték egy szervizbe, amit épp találtak (egy Renault szerviz volt ott a közelben). Azok azt mondták, hogy a generátor adta meg magát. Kicserélték, elvileg valami utángyártottra.
Ezt követően sem lett 100%-os az autó. (Attól tekintsünk el, hogy a ~10 km tréler, generátor+munkadíjért cserébe ezer eurót gomboltak le és még csak nem is tudták megoldani teljesen a problémát).
Szóval most olyat produkál, hogy indítást követően egy 10-15 mp-ig olyan mélyebben brummogó hangja van a motornak, a töltésjelző világít és a töltés ilyenkor csak 13V körül van. Ha rálépek a gázra, ha nem megmarad ez az állapot. Aztán eltellik ez a 10-15 mp és a motor hangja újra normális lesz, a töltésjelző elalszik és a töltés felmegy 14,3V-ra. Ezután bármit kapcsolok fel, max 14,1V-ra esik le a feszültség.
Ivanicsnál volt egy kis idejük ránézni, ők is csak a feszültséget látták problémásnak az első 15 mp-ben. Azt követően minden diagnosztikai érték teljesen normális. Cseréltek egy üzemanyag szűrőt (nem igazán értem, hogy mi köze lett volna a hibához, de mivel amúgy is cserélni kellett már, hagytuk cseréljék ki). Illetve még annyi ötletük volt, hogy lehet, hogy az utólagos riasztó kavar be. Amúgy a riasztó működik rendesen. Több idejük sajnos nem volt az autóra.
Akkusaru le lett véve 20 percre, előtte minden hibakód törölve lett. Akku vissza, elindítottuk, hibakódot nem dobott semmire.
Mióta Ausztriában kicserélték a generátort, lábon hazajött az autó, illetve ki is ért azóta németbe, szóval egy olyan 2000 km-t ment. Ha letelt a kezdeti 15 mp-es hiba, akkor a következő indításig nem jön elő. Utána szép az alapjárat, fények nem villodzanak. Erő van benne, megy mint a golyó. Viszont a hiba minden indítás után jelentkezik, hidegen is, melegen is, minden körülmény között.
Találkozott már valaki ilyen hibával?
Az én tippjeim:
- hibás/nem 100%-ig megfelelő a generátor
- valami rohadt sok áramot vesz fel közvetlen az indítás után, pl. zárlatos izzítógyertya
Ha valakinek van ötlete, hogy mit érdemes majd megnézni, akkor azt ne tartsa magában.
(Kb 1 hónap múlva lesz újra itthon az autó, addig össze akarom gyűjteni, hogy mit lenne érdemes megnézni rajta.)
Köszi!
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48466
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24303 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 13:39:17 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.11.20 csütörtök, 13:14:52
Sziasztok!
Van egy kis kálvária a 2.2-essel.
Múlt héten a generátor oldalon ki lett cserélve a szíjtárcsa, szíj, feszítő, görgők (nem tudni, hogy ennek köze van-e a problémához). Szépen jött ment járt kelt az autó, olyan 6-700 km-t.
Aztán Ausztriában autópályán egyszer csak elkezdett vibrálni a műszerfal fénye, majd kigyulladt a töltés visszajelző lámpa, majd az ABS visszajelzője. Végül megállt az autó. Ez olyan kb. 2 perc alatt játszódott le. Az autó indulni nem indult, mintha lemerült volna az akku. Betolták, eljutott 3 km-re, újra leállt, senki sehova.
Másnap reggel bevitték egy szervizbe, amit épp találtak (egy Renault szerviz volt ott a közelben). Azok azt mondták, hogy a generátor adta meg magát. Kicserélték, elvileg valami utángyártottra.
Ezt követően sem lett 100%-os az autó. (Attól tekintsünk el, hogy a ~10 km tréler, generátor+munkadíjért cserébe ezer eurót gomboltak le és még csak nem is tudták megoldani teljesen a problémát).
Szóval most olyat produkál, hogy indítást követően egy 10-15 mp-ig olyan mélyebben brummogó hangja van a motornak, a töltésjelző világít és a töltés ilyenkor csak 13V körül van. Ha rálépek a gázra, ha nem megmarad ez az állapot. Aztán eltellik ez a 10-15 mp és a motor hangja újra normális lesz, a töltésjelző elalszik és a töltés felmegy 14,3V-ra. Ezután bármit kapcsolok fel, max 14,1V-ra esik le a feszültség.
Ivanicsnál volt egy kis idejük ránézni, ők is csak a feszültséget látták problémásnak az első 15 mp-ben. Azt követően minden diagnosztikai érték teljesen normális. Cseréltek egy üzemanyag szűrőt (nem igazán értem, hogy mi köze lett volna a hibához, de mivel amúgy is cserélni kellett már, hagytuk cseréljék ki). Illetve még annyi ötletük volt, hogy lehet, hogy az utólagos riasztó kavar be. Amúgy a riasztó működik rendesen. Több idejük sajnos nem volt az autóra.
Akkusaru le lett véve 20 percre, előtte minden hibakód törölve lett. Akku vissza, elindítottuk, hibakódot nem dobott semmire.
Mióta Ausztriában kicserélték a generátort, lábon hazajött az autó, illetve ki is ért azóta németbe, szóval egy olyan 2000 km-t ment. Ha letelt a kezdeti 15 mp-es hiba, akkor a következő indításig nem jön elő. Utána szép az alapjárat, fények nem villodzanak. Erő van benne, megy mint a golyó. Viszont a hiba minden indítás után jelentkezik, hidegen is, melegen is, minden körülmény között.
Találkozott már valaki ilyen hibával?
Az én tippjeim:
- hibás/nem 100%-ig megfelelő a generátor
- valami rohadt sok áramot vesz fel közvetlen az indítás után, pl. zárlatos izzítógyertya
Ha valakinek van ötlete, hogy mit érdemes majd megnézni, akkor azt ne tartsa magában.
(Kb 1 hónap múlva lesz újra itthon az autó, addig össze akarom gyűjteni, hogy mit lenne érdemes megnézni rajta.)
Köszi!
Volt már ilyen hiba,talán GIN-nek.A generátor nem jó,vagy nem hozzávaló.Egyből csere.De megelőzheted a cserét egy diaggal is,ami valszeg igazolni fogja ezt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24304 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 14:09:29 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.20 csütörtök, 13:39:17
Volt már ilyen hiba,talán GIN-nek.A generátor nem jó,vagy nem hozzávaló.Egyből csere.De megelőzheted a cserét egy diaggal is,ami valszeg igazolni fogja ezt.
ELM elég a diaghoz? Ha igen, milyen paramétereket kellene nézni Forscanben?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24305 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 14:19:49 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.11.20 csütörtök, 13:14:52
Sziasztok!
Van egy kis kálvária a 2.2-essel.
Múlt héten a generátor oldalon ki lett cserélve a szíjtárcsa, szíj, feszítő, görgők (nem tudni, hogy ennek köze van-e a problémához). Szépen jött ment járt kelt az autó, olyan 6-700 km-t.
Aztán Ausztriában autópályán egyszer csak elkezdett vibrálni a műszerfal fénye, majd kigyulladt a töltés visszajelző lámpa, majd az ABS visszajelzője. Végül megállt az autó. Ez olyan kb. 2 perc alatt játszódott le. Az autó indulni nem indult, mintha lemerült volna az akku. Betolták, eljutott 3 km-re, újra leállt, senki sehova.
Másnap reggel bevitték egy szervizbe, amit épp találtak (egy Renault szerviz volt ott a közelben). Azok azt mondták, hogy a generátor adta meg magát. Kicserélték, elvileg valami utángyártottra.
Ezt követően sem lett 100%-os az autó. (Attól tekintsünk el, hogy a ~10 km tréler, generátor+munkadíjért cserébe ezer eurót gomboltak le és még csak nem is tudták megoldani teljesen a problémát).
Szóval most olyat produkál, hogy indítást követően egy 10-15 mp-ig olyan mélyebben brummogó hangja van a motornak, a töltésjelző világít és a töltés ilyenkor csak 13V körül van. Ha rálépek a gázra, ha nem megmarad ez az állapot. Aztán eltellik ez a 10-15 mp és a motor hangja újra normális lesz, a töltésjelző elalszik és a töltés felmegy 14,3V-ra. Ezután bármit kapcsolok fel, max 14,1V-ra esik le a feszültség.
Ivanicsnál volt egy kis idejük ránézni, ők is csak a feszültséget látták problémásnak az első 15 mp-ben. Azt követően minden diagnosztikai érték teljesen normális. Cseréltek egy üzemanyag szűrőt (nem igazán értem, hogy mi köze lett volna a hibához, de mivel amúgy is cserélni kellett már, hagytuk cseréljék ki). Illetve még annyi ötletük volt, hogy lehet, hogy az utólagos riasztó kavar be. Amúgy a riasztó működik rendesen. Több idejük sajnos nem volt az autóra.
Akkusaru le lett véve 20 percre, előtte minden hibakód törölve lett. Akku vissza, elindítottuk, hibakódot nem dobott semmire.
Mióta Ausztriában kicserélték a generátort, lábon hazajött az autó, illetve ki is ért azóta németbe, szóval egy olyan 2000 km-t ment. Ha letelt a kezdeti 15 mp-es hiba, akkor a következő indításig nem jön elő. Utána szép az alapjárat, fények nem villodzanak. Erő van benne, megy mint a golyó. Viszont a hiba minden indítás után jelentkezik, hidegen is, melegen is, minden körülmény között.
Találkozott már valaki ilyen hibával?
Az én tippjeim:
- hibás/nem 100%-ig megfelelő a generátor
- valami rohadt sok áramot vesz fel közvetlen az indítás után, pl. zárlatos izzítógyertya
Ha valakinek van ötlete, hogy mit érdemes majd megnézni, akkor azt ne tartsa magában.
(Kb 1 hónap múlva lesz újra itthon az autó, addig össze akarom gyűjteni, hogy mit lenne érdemes megnézni rajta.)
Köszi!
A régi generátor az meg van vagy ott maradt a szervívzben?
Ha megvan én felújíttatnám és visszaraknám.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24306 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 14:21:47 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.11.20 csütörtök, 14:19:49
A régi generátor az meg van vagy ott maradt a szervívzben?
Ha megvan én felújíttatnám és visszaraknám.
Az ott maradt. 80€-t kértek volna, hogy elhozhassa apum...
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24307 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 15:37:02 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.11.20 csütörtök, 14:21:47
Az ott maradt. 80€-t kértek volna, hogy elhozhassa apum...
Akkor Apudnak most egy Rönógenerátoros Mondeoja van?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24308 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 16:40:18 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.11.20 csütörtök, 15:37:02
Akkor Apudnak most egy Rönógenerátoros Mondeoja van?
Of course hozzá való generátor van rajta, de azt nem tudom, hogy milyet raktak fel pontosan. Azt mondták, hogy utángyártott.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48466
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24309 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 17:01:30 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.11.20 csütörtök, 14:09:29
ELM elég a diaghoz? Ha igen, milyen paramétereket kellene nézni Forscanben?
a generátor töltőfeszültsége valószínű vészüzemben lesz .az 13,6v
és lehet,hogy hibakódja is van tárolva.sőt....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
donmatya75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24310 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 22:14:12 »
Hali!
Délután elmentem a kis Majomkirályfiért a közeli oviba a vassal. Majd óvoda után bevásárolni. Ekkor azt észleltem, hogy a km.-óra és a Ford.-szám mérő mutatói szinkronban kilengenek, mintha pöckölgetnék őket. Először azt hittem , csak a szemem vibrál, de a kijelzőkön elidőzve rájöttem, hogy a gond nem velem van (legalábbis nem ilyen téren)
A gép kb. 5 napja állt az esemény előtt, nem tudom, hogy ez jelen esetben releváns-e?.
Vásárlás után a jelenséget nem észleltem. Akkumulátornál, generátornál, esetleg műszereknél keresgéljek?
Kösz a leendő válaszokat!
Naplózva
mondeo mk3 2003 1.8 kombi ráncfelvarrott.
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24311 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 23:12:50 »
Idézetet írta: donmatya75 - 2014.11.20 csütörtök, 22:14:12
Hali!
Délután elmentem a kis Majomkirályfiért a közeli oviba a vassal. Majd óvoda után bevásárolni. Ekkor azt észleltem, hogy a km.-óra és a Ford.-szám mérő mutatói szinkronban kilengenek, mintha pöckölgetnék őket. Először azt hittem , csak a szemem vibrál, de a kijelzőkön elidőzve rájöttem, hogy a gond nem velem van (legalábbis nem ilyen téren)
A gép kb. 5 napja állt az esemény előtt, nem tudom, hogy ez jelen esetben releváns-e?.
Vásárlás után a jelenséget nem észleltem. Akkumulátornál, generátornál, esetleg műszereknél keresgéljek?
Kösz a leendő válaszokat!
Valószínű gyengélkedik az aksid. Töltsd fel, s majd kiderül!
Lehet öreg is az aksi, vagy nem tölt megfelelően a generátorod.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
donmatya75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24312 Dátum:
2014.11.21 péntek, 07:08:23 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.11.20 csütörtök, 23:12:50
Valószínű gyengélkedik az aksid. Töltsd fel, s majd kiderül!
Lehet öreg is az aksi, vagy nem tölt megfelelően a generátorod.
Köszönöm a választ, utánanézek. Generátornál elég csak töltőfeszültséget mérnem?
Naplózva
mondeo mk3 2003 1.8 kombi ráncfelvarrott.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24313 Dátum:
2014.11.21 péntek, 07:09:15 »
Idézetet írta: donmatya75 - 2014.11.21 péntek, 07:08:23
Köszönöm a választ, utánanézek. Generátornál elég csak töltőfeszültséget mérnem?
Első lépés, mást úgysem tudsz.
De inkább az akkumulátornál pólusainál mérd.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48466
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24314 Dátum:
2014.11.21 péntek, 08:31:04 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.21 péntek, 07:09:15
Első lépés, mást úgysem tudsz.
De inkább az akkumulátornál pólusainál mérd.
töltőáramot is lehet mérni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24315 Dátum:
2014.11.21 péntek, 08:34:05 »
Idézetet írta: donmatya75 - 2014.11.21 péntek, 07:08:23
Köszönöm a választ, utánanézek. Generátornál elég csak töltőfeszültséget mérnem?
Terheléssel is mérd, és terhelés nélkül is!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24316 Dátum:
2014.11.21 péntek, 09:03:43 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.20 csütörtök, 17:01:30
a generátor töltőfeszültsége valószínű vészüzemben lesz .az 13,6v
és lehet,hogy hibakódja is van tárolva.sőt....
Ok, ha hazajön az autó, megnézzük. Az biztos, hogy miután törölve lettek a hibakódok, illetve le lett véve az akkusaru 20 percre, indítottunk párat és nem dobott hibakódot.
Most legutóbbi infó, hogy az utolsó két indításnál az olajnyomás jelzővel egy időben, az indítás után azonnal elaludt a töltésvisszajelző is
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24317 Dátum:
2014.11.21 péntek, 10:42:41 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.21 péntek, 08:31:04
töltőáramot is lehet mérni.
Azt kérdezte, hogy Ő mit tud mérni! Nem hinném, hogy a töltőáramot meg tudná mérni.
Megint beleszólsz, feleslegesen.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Gyga
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24318 Dátum:
2014.11.21 péntek, 10:56:16 »
pre faceliftbe mennyire bonyolult facelifetes első üléseket bekötni? van e valamilyen "how to" itt a fórumon?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26989
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24319 Dátum:
2014.11.21 péntek, 11:01:01 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.21 péntek, 10:42:41
Azt kérdezte, hogy Ő mit tud mérni! Nem hinném, hogy a töltőáramot meg tudná mérni.
Megint beleszólsz, feleslegesen.
Miért is nem? Csak egy lakatfogós műszer kell hozzá, és jó helyre kell a drótra akasztani.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24320 Dátum:
2014.11.21 péntek, 11:03:45 »
Idézetet írta: Gyga - 2014.11.21 péntek, 10:56:16
pre faceliftbe mennyire bonyolult facelifetes első üléseket bekötni? van e valamilyen "how to" itt a fórumon?
ha sem nem fűtött sem hűtött, akkor csak a jobbos ülés foglaltság érzékelőjét kell átbarkácsolnod az ülőlapi kárpit alá
Naplózva
Gyga
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24321 Dátum:
2014.11.21 péntek, 11:05:12 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.11.21 péntek, 11:03:45
ha sem nem fűtött sem hűtött, akkor csak a jobbos ülés foglaltság érzékelőjét kell átbarkácsolnod az ülőlapi kárpit alá
és ha fűtött?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24322 Dátum:
2014.11.21 péntek, 11:07:39 »
Idézetet írta: Gyga - 2014.11.21 péntek, 11:05:12
és ha fűtött?
az gáz.
a facelift utáninál fokozatmentes a fűtés, más a vezérlése más a kapcsolója, sőt még az ülőlapi fűtés is más.
Naplózva
Gyga
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24323 Dátum:
2014.11.21 péntek, 11:11:36 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.11.21 péntek, 11:07:39
az gáz.
a facelift utáninál fokozatmentes a fűtés, más a vezérlése más a kapcsolója, sőt még az ülőlapi fűtés is más.
értem de meglehet oldani? Ha csak simán össze csatolom az üléseket a kocsival akkor az még oké,? csak az ülésre gondolok most fűtés nélkül. vagy már a csati sem egyforma?
Naplózva
Gyga
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24324 Dátum:
2014.11.21 péntek, 11:18:04 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.11.21 péntek, 11:07:39
az gáz.
a facelift utáninál fokozatmentes a fűtés, más a vezérlése más a kapcsolója, sőt még az ülőlapi fűtés is más.
Mi vezérli? nem a kapcsoló? nem elég csak delejt adni a fűtésnek?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24325 Dátum:
2014.11.21 péntek, 11:21:04 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.11.21 péntek, 11:01:01
Miért is nem? Csak egy lakatfogós műszer kell hozzá, és jó helyre kell a drótra akasztani.
AndyA
Direkt csináljátok? Unalmas....
Aki megkérdezi, hogy a generátornál mit kell mérnie........annál kevésbé életszerű, hogy rendelkezik árammérő lakatfogóval. Valamint tudná, hogy azzal is lehet mérni valamit. Ha ennyire tudná, azt sem kérdezné miként ellenőrizhetné a generátort!
Ennyi erővel a súlyát is le lehetne mérni....nem? Mérleggel....
«
Utoljára szerkesztve: 2014.11.21 péntek, 18:41:01 írta a benzines
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26989
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24326 Dátum:
2014.11.21 péntek, 11:32:14 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.21 péntek, 11:21:04
Direkt csináljátok? Unalmas....
Aki megkérdezi, hogy a generátornál mit kell mérnie........annál kevésbé életszerű, hogy rendelkezik árammérő lakatfogóval. Valamit tudná, hogy azzal is lehet mérni valamit. Ha ennyire tudná, azt sem kérdezné miként ellenőrizhetné a generátort!
Ennyi erővel a súlyát is le lehetne mérni....nem? Mérleggel....
Mindenki magából indul ki.
Ez most érvényes rád is, hogy megint azt hiszed, téged akarlak szivatni, pedig csak a probléma megoldásában próbálok segíteni, meg rám is, mert nekem sincs fogalmam róla, hogy hol és mit kell mérni, minimum utána kellene nézzek, de ennek ellenére (vagy ettől függetlenül) van lakatfogós mérőműszerem.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24327 Dátum:
2014.11.21 péntek, 11:37:29 »
Idézetet írta: Gyga - 2014.11.21 péntek, 11:11:36
értem de meglehet oldani? Ha csak simán össze csatolom az üléseket a kocsival akkor az még oké,? csak az ülésre gondolok most fűtés nélkül. vagy már a csati sem egyforma?
Az ülés alján egy csoportcsatlakozó van amibe egyenként vannak bedugdosva az üléshez tartozó csatlakozók, ha meglátod a csatit az ülés alján majd minden megvilágosodik. Ha kiveszed belőle a fűtés csatlakozóját, nem lehet gond.
A facelift előtti ugye olyan rendszer, hogy a párnában van egy termosztát elhelyezve, ami ki/be kapcsolható.
A liftes pedig egy hőfokmérőt tartalmaz a termosztát helyett, a vezérlője a párna alatt van, a kapcsolója pedig 5 fokozatú. Még az utastéri köteg ezen része is más. A liftesnek a kapcsolója pedig nem építhető be a lift előttibe(bár ebben nem vagyok biztos)
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24328 Dátum:
2014.11.21 péntek, 11:38:16 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.11.21 péntek, 11:32:14
Mindenki magából indul ki.
AndyA
mindenki a Tibcsiből indul ki?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24329 Dátum:
2014.11.21 péntek, 11:38:31 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.11.21 péntek, 11:32:14
Mindenki magából indul ki.
Ez most érvényes rád is, hogy megint azt hiszed, téged akarlak szivatni, pedig csak a probléma megoldásában próbálok segíteni, meg rám is, mert nekem sincs fogalmam róla, hogy hol és mit kell mérni, minimum utána kellene nézzek, de ennek ellenére (vagy ettől függetlenül) van lakatfogós mérőműszerem.
AndyA
Micsoda tévedés.
Pont, hogy a kérdezőből a kérdése alapján lehet kiindulni. Aki alap dolgot kérdez, az bonyolultabbhoz biztos nem ért! Ez egészen biztos így van.
Nekem is van késem, tűm és cérnám....mégsem végzek agyműtétet.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26989
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24330 Dátum:
2014.11.21 péntek, 11:51:11 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.21 péntek, 11:38:31
Micsoda tévedés.
Pont, hogy a kérdezőből a kérdése alapján lehet kiindulni. Aki alap dolgot kérdez, az bonyolultabbhoz biztos nem ért! Ez egészen biztos így van.
Nekem is van késem, tűm és cérnám....mégsem végzek agyműtétet.
Erre most mondhatnék egy nagyon kézenfekvő poént, de inkább kihagyom, túl magas labda. Az ilyet már nem illik lecsapni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24331 Dátum:
2014.11.21 péntek, 11:53:05 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.11.21 péntek, 11:51:11
Erre most mondhatnék egy nagyon kézenfekvő poént, de inkább kihagyom, túl magas labda. Az ilyet már nem illik lecsapni.
AndyA
Ha nem blöffölsz, akkor miért ne írhatnád be?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26989
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24332 Dátum:
2014.11.21 péntek, 11:57:16 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.21 péntek, 11:53:05
Ha nem blöffölsz, akkor miért ne írhatnád be?
Mert ez az elektromos fórum, nem az agyműtétes.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24333 Dátum:
2014.11.21 péntek, 12:00:27 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.21 péntek, 11:38:31
Nekem is van késem, tűm és cérnám....mégsem végzek agyműtétet.
csak magadon?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26989
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24334 Dátum:
2014.11.21 péntek, 12:02:17 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.11.21 péntek, 12:00:27
csak magadon?
Ejnye, no, ha már én nem csaptam le neki a poént...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24335 Dátum:
2014.11.21 péntek, 12:03:38 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.11.21 péntek, 12:02:17
Ejnye, no, ha már én nem csaptam le neki a poént...
AndyA
én ismerem régóta, tudom hogy ez csak poén.
Régen sem volt agya, most sincs. Az agybeültetés meg amúgyis meghaladná a képességeit.
Naplózva
Gyga
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24336 Dátum:
2014.11.21 péntek, 12:31:11 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.11.21 péntek, 11:37:29
Az ülés alján egy csoportcsatlakozó van amibe egyenként vannak bedugdosva az üléshez tartozó csatlakozók, ha meglátod a csatit az ülés alján majd minden megvilágosodik. Ha kiveszed belőle a fűtés csatlakozóját, nem lehet gond.
A facelift előtti ugye olyan rendszer, hogy a párnában van egy termosztát elhelyezve, ami ki/be kapcsolható.
A liftes pedig egy hőfokmérőt tartalmaz a termosztát helyett, a vezérlője a párna alatt van, a kapcsolója pedig 5 fokozatú. Még az utastéri köteg ezen része is más. A liftesnek a kapcsolója pedig nem építhető be a lift előttibe(bár ebben nem vagyok biztos)
Ebből azt veszem ki, hogy ha az üléshez külön húzom ki fűtéskapcsolót és a delejt akkor jó lehet. Jó e gondolat menetem?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24337 Dátum:
2014.11.21 péntek, 12:32:11 »
Idézetet írta: Gyga - 2014.11.21 péntek, 12:31:11
Ebből azt veszem ki, hogy ha az üléshez külön húzom ki fűtéskapcsolót és a delejt akkor jó lehet. Jó e gondolat menetem?
a faceliftes fűtés a faceliftes kapcsolóval működik.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48466
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24338 Dátum:
2014.11.21 péntek, 12:33:45 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.11.21 péntek, 12:03:38
én ismerem régóta, tudom hogy ez csak poén.
Régen sem volt agya, most sincs. Az agybeültetés meg amúgyis meghaladná a képességeit.
de nem beülteésről volt szó,hanem sima műtétről.ami ugye alapból paradoxon.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gyga
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24339 Dátum:
2014.11.21 péntek, 12:40:34 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.11.21 péntek, 12:32:11
a faceliftes fűtés a faceliftes kapcsolóval működik.
? én erről beszélek pont. Hogy berakom a faceliftes ülés kapcsolóját + az ülést, csak a kapcsoló és az ülésfűtéslapot direkben kötöm be nem a csoport kábelen/csatlakozón keresztül. És külön kapja a delejt is esetleg.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24340 Dátum:
2014.11.21 péntek, 13:06:02 »
Idézetet írta: Gyga - 2014.11.21 péntek, 12:40:34
? én erről beszélek pont. Hogy berakom a faceliftes ülés kapcsolóját + az ülést, csak a kapcsoló és az ülésfűtéslapot direkben kötöm be nem a csoport kábelen/csatlakozón keresztül. És külön kapja a delejt is esetleg.
ezt a részét te tudod, hogy akarod e, de szerintem a legegyszerűbb a régi ülés ülőlapjábúl a fűtést meg a foglaltság érzékelőt áttenni.
Naplózva
Gyga
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24341 Dátum:
2014.11.21 péntek, 13:17:33 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.11.21 péntek, 13:06:02
ezt a részét te tudod, hogy akarod e, de szerintem a legegyszerűbb a régi ülés ülőlapjábúl a fűtést meg a foglaltság érzékelőt áttenni.
a régi ülés fapados
szal így lesz megoldva ha működik így.
Naplózva
donmatya75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24342 Dátum:
2014.11.21 péntek, 13:43:48 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.11.21 péntek, 08:34:05
Terheléssel is mérd, és terhelés nélkül is!
Kösz a válaszokat!
Csak multiméterrel rendelkezem, lakatfogóm nincs.
Szép napot!
Naplózva
mondeo mk3 2003 1.8 kombi ráncfelvarrott.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48466
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24343 Dátum:
2014.11.21 péntek, 13:46:59 »
Idézetet írta: donmatya75 - 2014.11.21 péntek, 13:43:48
Kösz a válaszokat!
Csak multiméterrel rendelkezem, lakatfogóm nincs.
Szép napot!
kérj egyet kölcsön.merre laksz?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
donmatya75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24344 Dátum:
2014.11.21 péntek, 13:53:40 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.21 péntek, 13:46:59
kérj egyet kölcsön.merre laksz?
Szombathelyen.
Naplózva
mondeo mk3 2003 1.8 kombi ráncfelvarrott.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48466
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24345 Dátum:
2014.11.21 péntek, 14:16:24 »
Idézetet írta: donmatya75 - 2014.11.21 péntek, 13:53:40
Szombathelyen.
akkor én nem tudok neked kölcsönadni egyet....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
donmatya75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24346 Dátum:
2014.11.21 péntek, 14:31:47 »
Idézetet írta: alf - 2014.11.21 péntek, 14:16:24
akkor én nem tudok neked kölcsönadni egyet....
Szomorú
. A kocsi csak pár hónapja van tulajdonomban. Nincs "kitapasztalva". Eddig még nem állt ennyit ilyen hidegben.
Több, mint 360 E. km van benne, de jól teszi a dolgát. Adásvételkor megejtett állapotfelmérésen ilyen irányú mérések nem történtek. A nyugalmi áramfelvételét sem tudom. Azért bízom benne, hogy csak akkumulátorban csúcsosodik a probléma.
Ja!- külső hőmérsékletkijelző (folyadékkristályos) zöld háttérvilágítása nem üzemel.- Mi kell a cseréjéhez és hogyan?
Ha műszerfalat kell bontani, akkor inkább hagyom.
Köszi!
Naplózva
mondeo mk3 2003 1.8 kombi ráncfelvarrott.
vzoli
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24347 Dátum:
2014.11.21 péntek, 14:41:56 »
Idézetet írta: donmatya75 - 2014.11.21 péntek, 14:31:47
Ja!- külső hőmérsékletkijelző (folyadékkristályos) zöld háttérvilágítása nem üzemel.- Mi kell a cseréjéhez és hogyan?
Ha műszerfalat kell bontani, akkor inkább hagyom.
Köszi!
igen meg kell bontani az égőcseréhez a műszerfalat.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24348 Dátum:
2014.11.21 péntek, 14:51:20 »
Idézetet írta: donmatya75 - 2014.11.21 péntek, 14:31:47
Szomorú
. A kocsi csak pár hónapja van tulajdonomban. Nincs "kitapasztalva". Eddig még nem állt ennyit ilyen hidegben.
Több, mint 360 E. km van benne, de jól teszi a dolgát. Adásvételkor megejtett állapotfelmérésen ilyen irányú mérések nem történtek. A nyugalmi áramfelvételét sem tudom. Azért bízom benne, hogy csak akkumulátorban csúcsosodik a probléma.
Ja!- külső hőmérsékletkijelző (folyadékkristályos) zöld háttérvilágítása nem üzemel.- Mi kell a cseréjéhez és hogyan?
Ha műszerfalat kell bontani, akkor inkább hagyom.
Köszi!
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/mk3_muszerfalvilagitas_hu.pdf
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48466
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24349 Dátum:
2014.11.21 péntek, 16:25:02 »
Idézetet írta: a benzines - 2014.11.21 péntek, 10:42:41
Azt kérdezte, hogy Ő mit tud mérni!
Nem hinném
, hogy a töltőáramot meg tudná mérni.
Megint beleszólsz, feleslegesen.
feltételezés.még ha így is van.én azt feltételeztem,hogy van lakatfogója.
Nem vagy a templomban-ott kell hinni!
Ki vagy te,hogy megmond,hogy kinek és mit írjak?
nem.meggondoltam magam.ezen túl máshogy állok hozzá a dolgokhoz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
480
481
482
483
484
485
486
[
487
]
488
489
490
491
492
493
494
...
742
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ