Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:21:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 497 498 499 500 501 502 503 [504] 505 506 507 508 509 510 511 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11170203 alkalommal)
0 Felhasználó és 133 vendég van a témában
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #25150 Dátum: 2015.01.02 péntek, 12:33:44 »

mit is kéne cáfolnom? eddig csak szövegeltél itt. Engem nem csak ezért ismernek. Nem wikipédiás linkek kellenek, fogalmazni nem tudsz?
-"mit is kéne cáfolnom?"- Védekezés, mert olyat állítanak amit nem akarok hallani.
-"eddig csak szövegeltél itt."- Támadni kell a másikat, mert az előző védekezésem magamnak sem hiszem el és nagyon kevésnek érzem.
-"Engem nem csak ezért ismernek."- Mindenképpen fel kell  hívnom a többiek figyelmét, hogy bajban vagyok és jöjjenek segíteni, mert eddig én is segítettem nekik, felhasználva a több lúd disznót győz elvet. illetve ravasz módon a "gyengébbek" (kopaszok, új tagok, stb.) előtt további elismeréseket vívhatok ki magamnak.
-"Nem wikipédiás linkek kellenek, fogalmazni nem tudsz?"- Újra támadásba lendülök, mert nagyon instabilnak érzem az előző három védekezési módszerem.

Védekezés - Támadás - Help - Támadás
V.T.H.T

Talán megérted a wiki azért van, mert írtad, hogy "tudsz VALAMIT". Akkor írd le, fogalmazd meg, hogy mi az a VALAMI? Én nem tudok fogalmazni? Ugyan már! Te nem érted. Hidd el még évtizedek és menni fog ez is a VALAMI mellé. Wink
Naplózva
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #25151 Dátum: 2015.01.02 péntek, 12:39:26 »

Minek veszekedtek amikor verekedni is lehet?
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #25152 Dátum: 2015.01.02 péntek, 12:42:51 »

Minek veszekedtek amikor verekedni is lehet?

azt nem szabad. Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #25153 Dátum: 2015.01.02 péntek, 12:43:15 »

-"mit is kéne cáfolnom?"- Védekezés, mert olyat állítanak amit nem akarok hallani.
-"eddig csak szövegeltél itt."- Támadni kell a másikat, mert az előző védekezésem magamnak sem hiszem el és nagyon kevésnek érzem.
-"Engem nem csak ezért ismernek."- Mindenképpen fel kell  hívnom a többiek figyelmét, hogy bajban vagyok és jöjjenek segíteni, mert eddig én is segítettem nekik, felhasználva a több lúd disznót győz elvet. illetve ravasz módon a "gyengébbek" (kopaszok, új tagok, stb.) előtt további elismeréseket vívhatok ki magamnak.
-"Nem wikipédiás linkek kellenek, fogalmazni nem tudsz?"- Újra támadásba lendülök, mert nagyon instabilnak érzem az előző három védekezési módszerem.

Védekezés - Támadás - Help - Támadás
V.T.H.T

Talán megérted a wiki azért van, mert írtad, hogy "tudsz VALAMIT". Akkor írd le, fogalmazd meg, hogy mi az a VALAMI? Én nem tudok fogalmazni? Ugyan már! Te nem érted. Hidd el még évtizedek és menni fog ez is a VALAMI mellé. Wink
Ezek az érvek?  falbav
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #25154 Dátum: 2015.01.02 péntek, 12:47:15 »

Ezek az érvek?  falbav
ja......... wave
Naplózva
kowikamil
Vendég
« Új hozzászólás #25155 Dátum: 2015.01.02 péntek, 12:48:47 »

Minek veszekedtek amikor verekedni is lehet?

semmi nem az aminek látszik wave
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25156 Dátum: 2015.01.02 péntek, 13:12:33 »

-"mit is kéne cáfolnom?"- Védekezés, mert olyat állítanak amit nem akarok hallani.
-"eddig csak szövegeltél itt."- Támadni kell a másikat, mert az előző védekezésem magamnak sem hiszem el és nagyon kevésnek érzem.
-"Engem nem csak ezért ismernek."- Mindenképpen fel kell  hívnom a többiek figyelmét, hogy bajban vagyok és jöjjenek segíteni, mert eddig én is segítettem nekik, felhasználva a több lúd disznót győz elvet. illetve ravasz módon a "gyengébbek" (kopaszok, új tagok, stb.) előtt további elismeréseket vívhatok ki magamnak.
-"Nem wikipédiás linkek kellenek, fogalmazni nem tudsz?"- Újra támadásba lendülök, mert nagyon instabilnak érzem az előző három védekezési módszerem.

Védekezés - Támadás - Help - Támadás
V.T.H.T

Talán megérted a wiki azért van, mert írtad, hogy "tudsz VALAMIT". Akkor írd le, fogalmazd meg, hogy mi az a VALAMI? Én nem tudok fogalmazni? Ugyan már! Te nem érted. Hidd el még évtizedek és menni fog ez is a VALAMI mellé. Wink

Azt már látjuk, hogy neked mindenről sajátos, egyedi -mások által igen furcsa- véleményed, értelmezésed van. Ez nem baj, ilyen vagy.....valaki biztos mégis szeret.
Már csak azt kellene elérned, hogy ezt ne oszd meg!  integet2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25157 Dátum: 2015.01.02 péntek, 14:10:08 »


OFF

Veled mindig az volt a baj, hogy nem a neked "címzett" dolgokra válaszoltál, hanem a másikat próbálod védeni és okosakat írni a nevében. Legyen saját gondolatod (http://hu.wikipedia.org/wiki/Gondolat )
Addig sajnos a fórum legnagyobb Lúzerének tekintelek.

ON

 eljen
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #25158 Dátum: 2015.01.02 péntek, 15:04:01 »

Kárpitot nem kell levenni! Az, hogy Te leveszed, azért még nem kell. Levehetnéd az egész ajtót is, mégsem teszed.
"Tapasztalatból tudom"...... lehet, hogy elromlik valami, de még javítható.

 worship
Nyilván nagyobb tapasztalattal rendelkezel, én csak kigugliztam, sohasem volt még dolgom mondeóval.
én kérek elnézést.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #25159 Dátum: 2015.01.02 péntek, 16:55:00 »

Kárpitot nem kell levenni! Az, hogy Te leveszed, azért még nem kell. Levehetnéd az egész ajtót is, mégsem teszed.
"Tapasztalatból tudom"...... lehet, hogy elromlik valami, de még javítható.


Írd le légyszives hogy szeded ki az ajtókárpitból az ablakemelő kapcsolóját a kárpit leszedése nélkül!Pár kép is jöhetne mit és hogyan...
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #25160 Dátum: 2015.01.02 péntek, 17:12:32 »


Írd le légyszives hogy szeded ki az ajtókárpitból az ablakemelő kapcsolóját a kárpit leszedése nélkül!Pár kép is jöhetne mit és hogyan...
Alányúl egy vésővel és ki pattintja.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #25161 Dátum: 2015.01.02 péntek, 19:53:31 »

worship
Nyilván nagyobb tapasztalattal rendelkezel, én csak kigugliztam, sohasem volt még dolgom mondeóval.
én kérek elnézést.

-üzemanyagszűrő tartó le, oldalra elfordít
-a menet irány szerinti jobb oldali torony tetején lévő lemez le
-a szélvédő előtt keresztben futó merevítő ezen oldali része le
-a generátor erre felfelé kiforgatható

Én így szoktam.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #25162 Dátum: 2015.01.02 péntek, 20:59:22 »

-üzemanyagszűrő tartó le, oldalra elfordít
-a menet irány szerinti jobb oldali torony tetején lévő lemez le
-a szélvédő előtt keresztben futó merevítő ezen oldali része le
-a generátor erre felfelé kiforgatható

Én így szoktam.

Te most mire válaszoltál? Huh?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #25163 Dátum: 2015.01.02 péntek, 21:01:01 »

Alányúl egy vésővel és ki pattintja.

aztán cseréli is a kapcsolót, mert aki azt mondja, hogy ki lehet szedni, az hazudik és életében nem látott még mk3 ablakemelő kapcsolót.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #25164 Dátum: 2015.01.02 péntek, 21:28:33 »

aztán cseréli is a kapcsolót, mert aki azt mondja, hogy ki lehet szedni, az hazudik és életében nem látott még mk3 ablakemelő kapcsolót.
Neki csak a vésője megnemsértős!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #25165 Dátum: 2015.01.02 péntek, 21:32:38 »

Neki csak a vésője megnemsértős!  eplus2

kéne egy olyan nekem is, kár hogy csak kamugéppel gyártható  eplus2
Naplózva
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #25166 Dátum: 2015.01.03 szombat, 00:11:05 »

Istenem!Hova kerültem?
Haggyátok már azt a nyomorult kapcsolót!
Kitakarítottam,működik oszt cső!Ja ès leszedtem a kárpitot!
 nyes nyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25167 Dátum: 2015.01.03 szombat, 10:47:38 »

Istenem!Hova kerültem?
Haggyátok már azt a nyomorult kapcsolót!
Kitakarítottam,működik oszt cső!Ja ès leszedtem a kárpitot!
 nyes nyes
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gege555
Vendég
« Új hozzászólás #25168 Dátum: 2015.01.03 szombat, 11:45:01 »

Sziasztok,

Érdekes helyzetet produkált az gépállat. Leszívta az akksit valami (nem olyan meglepő télen, tudom). Az eddigi diagnózis amit sikerült felállítani, hogy az autón van megfelelő töltőfesz/áram amikor jár a motor. Amikor le van állítva, semmi fogyasztó nincs rajta -elvben- akkor is pulzálva 5A erősségű fogyasztás van (rádiót teljesen lehúzva is). Esetleg valakinek valami tippje, hogy mihez kéne nyúlni első néhány lépésben?

Az autón minden gyári, nincs benne speckó riasztó, ledes lámpa vagy bármi, ami impulzus jelleggel fogyasztana.

(Ford Mondeo - Mk3 - TDDI 2.0 - 2001)

köszi
G
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25169 Dátum: 2015.01.03 szombat, 11:55:14 »

Sziasztok,

Érdekes helyzetet produkált az gépállat. Leszívta az akksit valami (nem olyan meglepő télen, tudom). Az eddigi diagnózis amit sikerült felállítani, hogy az autón van megfelelő töltőfesz/áram amikor jár a motor. Amikor le van állítva, semmi fogyasztó nincs rajta -elvben- akkor is pulzálva 5A erősségű fogyasztás van (rádiót teljesen lehúzva is). Esetleg valakinek valami tippje, hogy mihez kéne nyúlni első néhány lépésben?

Az autón minden gyári, nincs benne speckó riasztó, ledes lámpa vagy bármi, ami impulzus jelleggel fogyasztana.

(Ford Mondeo - Mk3 - TDDI 2.0 - 2001)

köszi
G
hogyan mérted ezt a pulzáló 5A-t? Az autód azt hiszem 15vagy30 perc elteltével minden fogyasztót lekapcsol a villamos hálózatról.

Csináld azt,hogy miután leállítottad,nyitott motortérrel,egy óra múlva mérj lakatfogóval áramot a generátor pozitív kábelén.Na akkor van baj,ha ekkor is tudsz mérni fogyasztott áramot.
Ilyen jelenséget okozhat egy rossz zár,illetve az abban lévő mikrokapcsoló,ami a zárómotort kellene megállítsa....... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25170 Dátum: 2015.01.03 szombat, 12:18:20 »

hogyan mérted ezt a pulzáló 5A-t? Az autód azt hiszem 15vagy30 perc elteltével minden fogyasztót lekapcsol a villamos hálózatról.

Csináld azt,hogy miután leállítottad,nyitott motortérrel,egy óra múlva mérj lakatfogóval áramot a generátor pozitív kábelén.Na akkor van baj,ha ekkor is tudsz mérni fogyasztott áramot.
Ilyen jelenséget okozhat egy rossz zár,illetve az abban lévő mikrokapcsoló,ami a zárómotort kellene megállítsa....... Roll Eyes

Ha nincs meg a mikrokapcsolótól a jel, akkor néhány próbálkozás után abbahagyja GEM a motor működtetését.
A géptetőt is le kellene csukni (vagy a kapcsolóját lenyomni), mert amíg azt nyitva érzi nem minden megy alvóba.
Mondjuk 5 A pulzálva....érdekes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
gege555
Vendég
« Új hozzászólás #25171 Dátum: 2015.01.03 szombat, 13:19:37 »

Ha nincs meg a mikrokapcsolótól a jel, akkor néhány próbálkozás után abbahagyja GEM a motor működtetését.
A géptetőt is le kellene csukni (vagy a kapcsolóját lenyomni), mert amíg azt nyitva érzi nem minden megy alvóba.
Mondjuk 5 A pulzálva....érdekes

Köszönöm a válaszokat, ezek fényében járok majd el hétfőn a szakival, akkor jobban ráér hibakeresésre. Remélem ki is deríti, hogy mi a probléma... Esetleg, ha van még egyéb ötlet szívesen veszem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25172 Dátum: 2015.01.03 szombat, 13:26:17 »

Köszönöm a válaszokat, ezek fényében járok majd el hétfőn a szakival, akkor jobban ráér hibakeresésre. Remélem ki is deríti, hogy mi a probléma... Esetleg, ha van még egyéb ötlet szívesen veszem.

Majd számolj be, ha van valami. Ez a pulzáló áramfelvétel érdekes.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
gege555
Vendég
« Új hozzászólás #25173 Dátum: 2015.01.03 szombat, 13:33:52 »

Majd számolj be, ha van valami. Ez a pulzáló áramfelvétel érdekes.

Egyébként ezt a pulzáló áromfolyást nyitott motorház mellett néztük, mert nem is gondoltunk arra, hogy le kéne csukni, mert az pörgeti a rendszert tovább. Pedig a szaki nagy agy, eddig is minden ügyesbajos dolgot megoldott.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25174 Dátum: 2015.01.03 szombat, 13:52:08 »

Egyébként ezt a pulzáló áromfolyást nyitott motorház mellett néztük, mert nem is gondoltunk arra, hogy le kéne csukni, mert az pörgeti a rendszert tovább. Pedig a szaki nagy agy, eddig is minden ügyesbajos dolgot megoldott.

A pulzáló áramfelvétel a gyanús nem az, hogy van még egy darabig. Bár az 5 A is sok. Kb. 6-10 A egy centrál nyitás/zárás, egy pillanatig.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25175 Dátum: 2015.01.03 szombat, 14:22:59 »

hogyan mérted ezt a pulzáló 5A-t? Az autód azt hiszem 15vagy30 perc elteltével minden fogyasztót lekapcsol a villamos hálózatról.

Csináld azt,hogy miután leállítottad,nyitott motortérrel,egy óra múlva mérj lakatfogóval áramot a generátor pozitív kábelén.Na akkor van baj,ha ekkor is tudsz mérni fogyasztott áramot.
Ilyen jelenséget okozhat egy rossz zár,illetve az abban lévő mikrokapcsoló,ami a zárómotort kellene megállítsa....... Roll Eyes

A generátor kábelén? Ott akkor folyna áram, ha a generátor lenne rossz... nem az akumlátor kábelére gondoltál?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25176 Dátum: 2015.01.03 szombat, 14:24:56 »

Köszönöm a válaszokat, ezek fényében járok majd el hétfőn a szakival, akkor jobban ráér hibakeresésre. Remélem ki is deríti, hogy mi a probléma... Esetleg, ha van még egyéb ötlet szívesen veszem.

Én lehúzva hagynám a sofőr ablakát, a motorháztető nyitva, kapcsoló lenyomva. Majd x idő után mérném az áramot, és egyenként kihuzogatnám a biztosítékokat, és vissza. Amelyiknél megszűnik, ott a gebax.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #25177 Dátum: 2015.01.03 szombat, 14:33:22 »

Sziasztok,

Érdekes helyzetet produkált az gépállat. Leszívta az akksit valami (nem olyan meglepő télen, tudom). Az eddigi diagnózis amit sikerült felállítani, hogy az autón van megfelelő töltőfesz/áram amikor jár a motor. Amikor le van állítva, semmi fogyasztó nincs rajta -elvben- akkor is pulzálva 5A erősségű fogyasztás van (rádiót teljesen lehúzva is). Esetleg valakinek valami tippje, hogy mihez kéne nyúlni első néhány lépésben?

Az autón minden gyári, nincs benne speckó riasztó, ledes lámpa vagy bármi, ami impulzus jelleggel fogyasztana.

(Ford Mondeo - Mk3 - TDDI 2.0 - 2001)

köszi
G


Szia.
Nálam is volt ilyen hiba, szintén 5A körül volt a nyugalmi áramfelvétel. Generátor volt a ludas.  wave
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25178 Dátum: 2015.01.03 szombat, 14:41:09 »


Szia.
Nálam is volt ilyen hiba, szintén 5A körül volt a nyugalmi áramfelvétel. Generátor volt a ludas.  wave

Nekünk a fifin volt olyan, hogy az első szélvédőfűtés kapcsolója miatt a fesszabályzó állandóan feszültség alatt volt.
Nem nagyon szippantott, de kinyírta a generátort.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gege555
Vendég
« Új hozzászólás #25179 Dátum: 2015.01.03 szombat, 14:56:41 »

Nekünk a fifin volt olyan, hogy az első szélvédőfűtés kapcsolója miatt a fesszabályzó állandóan feszültség alatt volt.
Nem nagyon szippantott, de kinyírta a generátort.

Bizom benne h minel olcsobb lesz a rejtely megoldasa Cheesy de ezeket is hozzacsapohozzacsapom a listahoz, bizom benne h raerzunk.

Egyebkent az 5A-t a szaki is sokallta, neztuk mi is h a kozpontizar 6-10A kozott fogyaszt egy pillanatra.
Naplózva
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #25180 Dátum: 2015.01.03 szombat, 14:58:48 »

Bizom benne h minel olcsobb lesz a rejtely megoldasa Cheesy de ezeket is hozzacsapohozzacsapom a listahoz, bizom benne h raerzunk.

Egyebkent az 5A-t a szaki is sokallta, neztuk mi is h a kozpontizar 6-10A kozott fogyaszt egy pillanatra.

Méresd meg úgy, hogy a generátorról lehúzzák a csatlakozókat. Ha megszűnik a fogyasztás, akkor már meg is van a hiba oka wave
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25181 Dátum: 2015.01.03 szombat, 15:06:52 »

Méresd meg úgy, hogy a generátorról lehúzzák a csatlakozókat. Ha megszűnik a fogyasztás, akkor már meg is van a hiba oka wave

A főkábelt le kell csavarozni,  de így van ezt kell ellenőrizni.   eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25182 Dátum: 2015.01.03 szombat, 15:08:36 »


Szia.
Nálam is volt ilyen hiba, szintén 5A körül volt a nyugalmi áramfelvétel. Generátor volt a ludas.  wave

Benne van a pakliban, de még nem akartam ilyennel ijesztgetni. Mivel pulzáló az áramfelvétel,  talán nem az.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25183 Dátum: 2015.01.03 szombat, 15:45:05 »

A generátor kábelén? Ott akkor folyna áram, ha a generátor lenne rossz... nem az akumlátor kábelére gondoltál?
dehogynem.legalább te érted.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #25184 Dátum: 2015.01.03 szombat, 19:18:54 »

Sajnos elromlott a balelső ülésfűtésem. (A szellőztetés működik. Egyébként ez egy motorosan 8 irányba állítható ülés, ha az számít.) Nincs forrasztópákám (se  Wink), és egyébként se vagyok egy nagy autószerelő. Van köztetek valaki Újpest környékén aki megjavítaná ezt nekem? Természtesen nem ingyen, hanem fizetségért.
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25185 Dátum: 2015.01.03 szombat, 21:48:04 »

Sajnos elromlott a balelső ülésfűtésem. (A szellőztetés működik. Egyébként ez egy motorosan 8 irányba állítható ülés, ha az számít.) Nincs forrasztópákám (se  Wink), és egyébként se vagyok egy nagy autószerelő. Van köztetek valaki Újpest környékén aki megjavítaná ezt nekem? Természtesen nem ingyen, hanem fizetségért.

keresd meg GSR-t privátban,hátha ismer valakit aki megtudja javítani.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #25186 Dátum: 2015.01.03 szombat, 22:48:32 »

Üdvözlet.

A jobb első kp zár nem megy ( mondjuk a bal hátsó se...) és azt vettem észre, h a zsanérnál csak egy kábel átvezetés van.
A bal elsőnél kettő...ez így rendben van, vagy valami kókányolás?
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25187 Dátum: 2015.01.03 szombat, 22:51:19 »

Üdvözlet.

A jobb első kp zár nem megy ( mondjuk a bal hátsó se...) és azt vettem észre, h a zsanérnál csak egy kábel átvezetés van.
A bal elsőnél kettő...ez így rendben van, vagy valami kókányolás?
Ez így rendben van.
Vezető ajtóba sok dolog fut össze, azért kell a sok vezeték.

Ellenőrizd az átvezető csatlakozásokat, vezetékek ell. , zár hiba.
Ez a sorrend a hibakeresésben.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #25188 Dátum: 2015.01.03 szombat, 23:03:47 »

Ez így rendben van.
Vezető ajtóba sok dolog fut össze, azért kell a sok vezeték.

Ellenőrizd az átvezető csatlakozásokat, vezetékek ell. , zár hiba.
Ez a sorrend a hibakeresésben.
Köszi Wink
Azért kérdeztem, mert az előbb a karosszéria topikban láttam egy képet ahol jobbos ajtónál mintha kettő lenne.
Vagy jobb kormányos, vagy tükrözött a kép... wow1
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25189 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 01:14:56 »

Köszi Wink
Azért kérdeztem, mert az előbb a karosszéria topikban láttam egy képet ahol jobbos ajtónál mintha kettő lenne.
Vagy jobb kormányos, vagy tükrözött a kép... wow1
Vagy jobbkormányos autóról van a kép.
Ezért írtam, hogy a vezető ajtónál van kettő. Ez így mindenre érvényes.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
karirulez
Vendég
« Új hozzászólás #25190 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 17:08:02 »

Sziasztok,

2002-es facelift előtti modellben a beltér fűtés/hűtés ventillátor bekapcsoláskor olyan hang jön a középkonzol szellőzők mögül, mintha a hajtás megcsúszna valami tárcsán. Nem tudom milyen a felépítés belül, nem szedtem még szét. Tudja valaki hogyan működik és miért lehet ilyen hangja, mit kell szereznem hozzá?

Köszönöm!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25191 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 17:11:44 »

Sziasztok,

2002-es facelift előtti modellben a beltér fűtés/hűtés ventillátor bekapcsoláskor olyan hang jön a középkonzol szellőzők mögül, mintha a hajtás megcsúszna valami tárcsán. Nem tudom milyen a felépítés belül, nem szedtem még szét. Tudja valaki hogyan működik és miért lehet ilyen hangja, mit kell szereznem hozzá?

Köszönöm!

Száraz a fűtőmotor forgórész tengelye/csapágyazása.
Szedd ki és szét, fújkáld be valami szórható, tartós kenőanyaggal.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
karirulez
Vendég
« Új hozzászólás #25192 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 17:13:12 »

Száraz a fűtőmotor forgórész tengelye/csapágyazása.
Szedd ki és szét, fújkáld be valami szórható, tartós kenőanyaggal.
Köszi! Azt a középkonzol mögött találom? Azt már tudom hogy kell szétszedni Smiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25193 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 17:14:13 »

Köszi! Azt a középkonzol mögött találom? Azt már tudom hogy kell szétszedni Smiley

Kesztyűtartó mögött.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
karirulez
Vendég
« Új hozzászólás #25194 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 17:16:41 »

Kesztyűtartó mögött.
Tudsz esetleg valahol egy service manualt linkelni? Azt még nem szedtem szét Wink még....
Naplózva
karirulez
Vendég
« Új hozzászólás #25195 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 17:19:32 »

Ugyanitt a hátsó csomagtartó ajtó (5 ajtós) nem nyílik sem a belső gombról, sem a külső mikrokapcsolóval, kulcsról is csak az esetek 50%-ában, a maradék 50%-ban csak hallom, hogy küzd a zár, de nem nyit ki. Hidegben jobb az arány, melegben (pl. ha rásüt a nap) csak a kulcsolás marad. Ennek hogy álljak neki?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25196 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 17:23:52 »

Tudsz esetleg valahol egy service manualt linkelni? Azt még nem szedtem szét Wink még....

Kiveszed a kesztyűtartót, meglátod a motort és kiveszed.
Ehhez nem kell manual, de abban is ez lenne leírva.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
karirulez
Vendég
« Új hozzászólás #25197 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 17:25:34 »

Kiveszed a kesztyűtartót, meglátod a motort és kiveszed.
Ehhez nem kell manual, de abban is ez lenne leírva.  vigyor3

Sounds good!  falbav
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25198 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 17:25:34 »

Ugyanitt a hátsó csomagtartó ajtó (5 ajtós) nem nyílik sem a belső gombról, sem a külső mikrokapcsolóval, kulcsról is csak az esetek 50%-ában, a maradék 50%-ban csak hallom, hogy küzd a zár, de nem nyit ki. Hidegben jobb az arány, melegben (pl. ha rásüt a nap) csak a kulcsolás marad. Ennek hogy álljak neki?

Amikor megnyomod a gombot az ajtón vagy bent, akkor is hallani, hogy küzd a zár?
Tehát van valami hang, zörgés, morgás akkor is ha nem nyit?


« Utoljára szerkesztve: 2015.01.04 vasárnap, 17:28:08 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
karirulez
Vendég
« Új hozzászólás #25199 Dátum: 2015.01.04 vasárnap, 17:28:24 »

Amikor megnyomod a gombot az ajtón vagy bent, akkor is hallani, hogy küzd a zár?
Tehát van valami hang, zörgés, morgás akkor ha nem nyit?
A kulcsnál biztosan mindig küzd, a belső gomb és a külső kapcsoló esetén nem tudom biztosan. Ez így elég info vagy öltözzek és nézzem meg?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 497 498 499 500 501 502 503 [504] 505 506 507 508 509 510 511 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.1 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.