Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:31:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 499 500 501 502 503 504 505 [506] 507 508 509 510 511 512 513 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11172086 alkalommal)
0 Felhasználó és 98 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25250 Dátum: 2015.01.06 kedd, 10:54:32 »

Sziasztok,

Tegnap reggel különös jelenségre lettem figyelmes. Lámpa, fűtés, kiegfűtés, rádió terhelésnél világítani kezdett a töltés lámpa. Lekapcsoltam a kiegfűtést, rádiót, erre elaludt. Mentem tovább, kicsit később újra világított, kikapcsoltam a fűtést is. A lámpa kellett, az maradt.
Délután nem akart indulni. Bebikáztuk, mentem haza, csak helyzetjelzőkkel, semmi fűtés, semmi rádió. Végül úgy is jelzett a töltés lámpa. Otthon rámértem, 12V az aksiban, töltést kezdte felvenni. Reggelig töltöttem, kis pihenés után 13,4V. Indítható. Rámértem járó motornál, 12,7V.
Valami kikészülhetet a fesz szabályzóban? generátorban? Ez megölhette az akksit is?
Amúgy 4,5 éves BOSCH S3, eddig baja nem volt.

A töltésed ezekszerint nem jó.Terhelve is mérd meg a töltést és induláskor is mérj töltést menni.Te mérj,valaki indítson.A töltés 14.4 V induláskor meg az akksi feszültsége ha leesik 12V alá nem nagyon jó.Mérj egyterhelő villás mérést az akksin.A kora miatt még mehetne de ezek a dolgok eltérő.Apám gyári akksija 5 évet ment,nekem a Varta 2 év 2 hónapot.A tied 4.5 éves lehet eddig bírta.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #25251 Dátum: 2015.01.06 kedd, 10:56:09 »

Köszönöm az eddigi válaszokat!

Akkor lehet, hogy marad egy ilyen: https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/cikkszam?km=0&cikkkod=EP-12V55AH+%2AJP&keres=EP-12V55AH
Ez a legolcsóbb és legsz@rabb(?) kálciumos akku amit találtam és mértre is jó. Esetleg a 60Ah-s változata, bár nem hiszem, hogy jelentős a különbség.
Valaki nemrég írta a Metro-t. Ott a saját márkás 55Ah 11925 Ft.
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25252 Dátum: 2015.01.06 kedd, 11:03:36 »

Valaki nemrég írta a Metro-t. Ott a saját márkás 55Ah 11925 Ft.

és annak a mérete jó bele?175X175X315.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #25253 Dátum: 2015.01.06 kedd, 11:08:04 »

Lehet köze az ülésfűtésnek a motor hőmérsékletéhez? Írtam, hogy nem megy az ülésfűtésem. Ma reggel viszont, mikor megérkeztem a munkahelyemre (Budapesten 15 km) kipróbáltam és működött. Induláskor meg nem ment. Vagy 3-4 percig volt bekapcsolva, de nem éreztem semmit. Viszont mielőtt leállítottam az autót, akkor melegedett. Igaz nem volt valami hű de forró 5-ös fokozaton se. Biztosítékot megnéztem az jó. Reggel ment az ablakfűtés is, nem kapcsolta le a GEM, tehát gondolom töltés az elég neki. (Egyébként ha a GEM lekapcsolja az ablakfűtést, akkor gondolom a visszajelző se világít. Ülésfűtésnél is így működik?) Ha bekapcsolom az összes ülés+ablakfűtést és nem bírja, akkor mindent lekapcsol, vagy csak egyet-egyet? Ilyenkor világít a töltésvisszajelző? (Mármint ha túl sok a fogyasztó.)
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #25254 Dátum: 2015.01.06 kedd, 11:10:40 »

és annak a mérete jó bele?175X175X315.

Az 55-ös 241 magas, a 74-es 276.

Itt egy link:
http://catalogues.metro-group.com/metro-nagykereskedelem/szezonalis-katalogus-2015-02/page/34-35
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25255 Dátum: 2015.01.06 kedd, 11:11:41 »

csak azért kérdeztem,mert így nem biztos könnyen vagy egyáltalán fel ér a vezeték rá.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25256 Dátum: 2015.01.06 kedd, 11:15:36 »

Lehet köze az ülésfűtésnek a motor hőmérsékletéhez? Írtam, hogy nem megy az ülésfűtésem. Ma reggel viszont, mikor megérkeztem a munkahelyemre (Budapesten 15 km) kipróbáltam és működött. Induláskor meg nem ment. Vagy 3-4 percig volt bekapcsolva, de nem éreztem semmit. Viszont mielőtt leállítottam az autót, akkor melegedett. Igaz nem volt valami hű de forró 5-ös fokozaton se. Biztosítékot megnéztem az jó. Reggel ment az ablakfűtés is, nem kapcsolta le a GEM, tehát gondolom töltés az elég neki. (Egyébként ha a GEM lekapcsolja az ablakfűtést, akkor gondolom a visszajelző se világít. Ülésfűtésnél is így működik?) Ha bekapcsolom az összes ülés+ablakfűtést és nem bírja, akkor mindent lekapcsol, vagy csak egyet-egyet? Ilyenkor világít a töltésvisszajelző? (Mármint ha túl sok a fogyasztó.)

nekem van mindegyik és hidegen beindítom a motort és egyből bekapcsolom ülés fűtést és szélvédő fűtést akkor az megy.ha valami gond van akkor úgy tudom mindig a nagyobb fogyasztót kapcsolja le.Az első szélvédőt 5 perc után alapból lekapcsolja a hátsót később az ülés fűtést nem tudom mert mikor már jó meleg volt akkor én magamtól kikapcsoltam.A lényeg,hogy nincs köze hiozzá annak hideg motornál is müködni kell ha jó minden.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #25257 Dátum: 2015.01.06 kedd, 11:25:35 »

csak azért kérdeztem,mert így nem biztos könnyen vagy egyáltalán fel ér a vezeték rá.
Alacsonyabb 4-7 cm-el. Akkor el kell hogy érjen, nem?

Más. Létezik, hogy az én autómba (1.8 SCi) 43 Ah volt az akku gyárilag? Most egy 4,5 éves 60-as Banner van benne, de akkor bőven elég az 55-ös is.
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25258 Dátum: 2015.01.06 kedd, 11:27:48 »

Alacsonyabb 4-7 cm-el. Akkor el kell hogy érjen, nem?

Más. Létezik, hogy az én autómba (1.8 SCi) 43 Ah volt az akku gyárilag? Most egy 4,5 éves 60-as Banner van benne, de akkor bőven elég az 55-ös is.

Létezik,már írtak ilyenről itt.Én a saját véleményemet írom,hogy nekem mindig régebbi azutómban és a mostaniban is nagyobb van a gyárinál.Amiből baj nem lesz ugye.Te döntesz ugy is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #25259 Dátum: 2015.01.06 kedd, 12:07:11 »

Köszönöm.
HA a töltés nem jó, az lehet valami banális gond - teszem azt kiment egy biztosíték - vagy máris cseng a kassza? Merre keressek biztosítékot a töltés vezérléshez?

A töltésed ezekszerint nem jó.Terhelve is mérd meg a töltést és induláskor is mérj töltést menni.Te mérj,valaki indítson.A töltés 14.4 V induláskor meg az akksi feszültsége ha leesik 12V alá nem nagyon jó.Mérj egyterhelő villás mérést az akksin.A kora miatt még mehetne de ezek a dolgok eltérő.Apám gyári akksija 5 évet ment,nekem a Varta 2 év 2 hónapot.A tied 4.5 éves lehet eddig bírta.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #25260 Dátum: 2015.01.06 kedd, 12:13:07 »

A 276mm és a 241mm a szélesség. Ez elfér a dobozban. A 175mm magasságúra rá lehet tenni a fedelet, a 190mm-esre meg nem. Én 190mm magasat vettem, mert nem figyeltem a magassági méretre és éppenhogy tudtam csak a vezetéket rápasszintani.

Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25261 Dátum: 2015.01.06 kedd, 12:14:58 »

Lehet köze az ülésfűtésnek a motor hőmérsékletéhez? Írtam, hogy nem megy az ülésfűtésem. Ma reggel viszont, mikor megérkeztem a munkahelyemre (Budapesten 15 km) kipróbáltam és működött. Induláskor meg nem ment. Vagy 3-4 percig volt bekapcsolva, de nem éreztem semmit. Viszont mielőtt leállítottam az autót, akkor melegedett. Igaz nem volt valami hű de forró 5-ös fokozaton se. Biztosítékot megnéztem az jó. Reggel ment az ablakfűtés is, nem kapcsolta le a GEM, tehát gondolom töltés az elég neki. (Egyébként ha a GEM lekapcsolja az ablakfűtést, akkor gondolom a visszajelző se világít. Ülésfűtésnél is így működik?) Ha bekapcsolom az összes ülés+ablakfűtést és nem bírja, akkor mindent lekapcsol, vagy csak egyet-egyet? Ilyenkor világít a töltésvisszajelző? (Mármint ha túl sok a fogyasztó.)


Ülésfűtéshez nincs köze a GEM-nek.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25262 Dátum: 2015.01.06 kedd, 12:18:53 »

Köszönöm.
HA a töltés nem jó, az lehet valami banális gond - teszem azt kiment egy biztosíték - vagy máris cseng a kassza? Merre keressek biztosítékot a töltés vezérléshez?


Olyan nincs, hogy kimegy egy biztosíték és azért nincs töltés.
A töltés vezérlését a motor vezérlő végzi és van egy állandó feszültség, ami a generátorhoz is megy. Azon a vezetéken/biztosítékon más dolgok is vannak, szóval más sem működik ha "csak" a tápfeszültség hiányzik abból a vezetékből.

A biztosítékok csak úgy nem mennek tönkre. Valami hiba van mindig és a biztosíték pont a vezetékek védelmére vannak.
Ha ki van cserélve egy biztosíték, lehet nem azonnal jelentkezik újra a hiba....de azzal nem lett megjavítva az ok, amitől kiment.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #25263 Dátum: 2015.01.06 kedd, 12:39:41 »

Akkor egy másik kérdés! Nem jelez a motorhiba lámpa, ha kifekszik a töltésvezérlés a motorvezérlőben?
Ha mondjuk a generátorban van valami gond és a motorvezérlő jó, akkor jelez a töltéshiány piros lámpája, de a motorhiba nem?
Próbálom behatárolni a hiba helyét, mielőtt ízekre szedném a kocsit.

Olyan nincs, hogy kimegy egy biztosíték és azért nincs töltés.
A töltés vezérlését a motor vezérlő végzi és van egy állandó feszültség, ami a generátorhoz is megy. Azon a vezetéken/biztosítékon más dolgok is vannak, szóval más sem működik ha "csak" a tápfeszültség hiányzik abból a vezetékből.

A biztosítékok csak úgy nem mennek tönkre. Valami hiba van mindig és a biztosíték pont a vezetékek védelmére vannak.
Ha ki van cserélve egy biztosíték, lehet nem azonnal jelentkezik újra a hiba....de azzal nem lett megjavítva az ok, amitől kiment.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25264 Dátum: 2015.01.06 kedd, 12:48:27 »

Akkor egy másik kérdés! Nem jelez a motorhiba lámpa, ha kifekszik a töltésvezérlés a motorvezérlőben?
Ha mondjuk a generátorban van valami gond és a motorvezérlő jó, akkor jelez a töltéshiány piros lámpája, de a motorhiba nem?
Próbálom behatárolni a hiba helyét, mielőtt ízekre szedném a kocsit.


A kettőnek nincs köze egymáshoz. A töltés hiba nem motor -vezérlésével kapcsolatos hiba.
Töltés meghibásodás esetén a "töltés lámpa" a visszajelző. Persze volt már olyan, hogy az mégsem jelezte vissza a feszültségszabályzó hibáját valamiért.


Miért kéne ízekre szedni a kocsit?
1. Forog rendesen a generátor forgórész ha jár a motor?
2. Vezetékek, csatlakozások rendben?
3. Van töltés járó motornál?

Ha 1,2 rendben, de nincs töltés, akkor igen valószínű, hogy a generátor a hibás.

Azt kell csak kiszerelni, a kocsi maradhat egyben.....semmi ízekre szedés.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #25265 Dátum: 2015.01.06 kedd, 13:04:28 »

Előbb írtad, hogy a töltésvezérlést a motorvezérlő intézi. Ha az rendben van, akkor ugye nem ég a motorlámpa. Ha töltés nincs, akkor az már nem motorvezérlő hiba így, hanem talán generátor.
Egyiknek sem örülök, de a generátor hiba talán könnyebben kezelhető.

Töltés az nem igazán van... reggelre feltöltöttem az aksit és pöccre indult a vas. Akkor odamértem a sarukra és 12,7 V látszott kb. Este ránézek a vezetékekre, szíjra, miegyébre. Utána újra kérdezek. help

A kettőnek nincs köze egymáshoz. A töltés hiba nem motor -vezérlésével kapcsolatos hiba.
Töltés meghibásodás esetén a "töltés lámpa" a visszajelző. Persze volt már olyan, hogy az mégsem jelezte vissza a feszültségszabályzó hibáját valamiért.


Miért kéne ízekre szedni a kocsit?
1. Forog rendesen a generátor forgórész ha jár a motor?
2. Vezetékek, csatlakozások rendben?
3. Van töltés járó motornál?

Ha 1,2 rendben, de nincs töltés, akkor igen valószínű, hogy a generátor a hibás.

Azt kell csak kiszerelni, a kocsi maradhat egyben.....semmi ízekre szedés.  vigyor3
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25266 Dátum: 2015.01.06 kedd, 16:48:04 »

Előbb írtad, hogy a töltésvezérlést a motorvezérlő intézi. Ha az rendben van, akkor ugye nem ég a motorlámpa. Ha töltés nincs, akkor az már nem motorvezérlő hiba így, hanem talán generátor.
Egyiknek sem örülök, de a generátor hiba talán könnyebben kezelhető.

Töltés az nem igazán van... reggelre feltöltöttem az aksit és pöccre indult a vas. Akkor odamértem a sarukra és 12,7 V látszott kb. Este ránézek a vezetékekre, szíjra, miegyébre. Utána újra kérdezek. help



Ahogy írtam pontonként úgy kell ellenőrizni. Menj, csináld! Ha tovább agyalsz, főleg feleslegesen parázva....attól nem lesz eredmény.


Ne a szíjat nézd csak meg, hanem, hogy rendesen forog-e a forgórész!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #25267 Dátum: 2015.01.06 kedd, 17:36:58 »

Megnéztem.
Generátor forog, csatlakozók rendben. Kicsit megörültem, hogy könnyen ki tudtam húzni a generátorból a csatlakozót. visszanyomtam kattanásig, most nem jön ki, de a töltés kutyafüle.
Járó motornál a feszültség 12,4V ha leállítom visszakúszik 12,7V-ra. Aksit kicsit megviselte, hogy tegnap töltés nélkül jöttem haza 20 km-t.
Félek, hogy ez diódasor lesz.



Ahogy írtam pontonként úgy kell ellenőrizni. Menj, csináld! Ha tovább agyalsz, főleg feleslegesen parázva....attól nem lesz eredmény.


Ne a szíjat nézd csak meg, hanem, hogy rendesen forog-e a forgórész!
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #25268 Dátum: 2015.01.06 kedd, 18:17:46 »

fl előtti autómba beletudok tenni fl utánni óracsoportot? a lényeg a pillanatnyi fogy lenne .
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #25269 Dátum: 2015.01.06 kedd, 18:20:26 »

fl előtti autómba beletudok tenni fl utánni óracsoportot? a lényeg a pillanatnyi fogy lenne .

megvan már az új?
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #25270 Dátum: 2015.01.06 kedd, 18:22:53 »

megvan már az új?

addig nem veszek amig nem derül ki jó lesz e
talán van eladód?Cheesy
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #25271 Dátum: 2015.01.06 kedd, 18:24:19 »

fl előtti autómba beletudok tenni fl utánni óracsoportot? a lényeg a pillanatnyi fogy lenne .


Bele lehet rakni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #25272 Dátum: 2015.01.06 kedd, 18:26:31 »

addig nem veszek amig nem derül ki jó lesz e
talán van eladód?Cheesy


nem, de nekem is kéne egy fészliftes dízel kmóra. fedkompos  help
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #25273 Dátum: 2015.01.06 kedd, 18:27:38 »



Bele lehet rakni.

és rendesen működik minden funkció?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #25274 Dátum: 2015.01.06 kedd, 18:34:24 »

nem, de nekem is kéne egy fészliftes dízel kmóra. fedkompos  help


Danit (alkatresz) kérdezted? Szokott bontani balkormányos Mk3-at.
Száma a hirdetésben: http://www.autoalkatresz.hu/auto-karosszeria_utaster/motorhaztetok/ford-mondeo-mk3-lokharitok-xenon-csavaros-eleje-409464 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #25275 Dátum: 2015.01.06 kedd, 18:37:17 »

és rendesen működik minden funkció?

A pillanatnyi fogyasztást elő kell "csalogatni", de nem biztos hogy mindegyik óracsoportban lehet. Talán alf tudja a tutit.
És a faceliftesben csak 1 hópihe van.....a másik helyén az ablakmosó visszajelző van.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25276 Dátum: 2015.01.06 kedd, 18:48:19 »

nem, de nekem is kéne egy fészliftes dízel kmóra. fedkompos  help
ó eséllyel a 2003 utániban lehet aktiváltatni a pillanatnyit is,de a valóság-a puding próbája az evés.......ja és csak gyári célműszerrel
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #25277 Dátum: 2015.01.06 kedd, 18:55:00 »

ó eséllyel a 2003 utániban lehet aktiváltatni a pillanatnyit is,de a valóság-a puding próbája az evés.......ja és csak gyári célműszerrel
műszer van , már csak óracsoport kellene akár próbára is
minire hozhatna valaki
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25278 Dátum: 2015.01.06 kedd, 20:24:14 »


A pillanatnyi fogyasztást elő kell "csalogatni", de nem biztos hogy mindegyik óracsoportban lehet. Talán alf tudja a tutit.
És a faceliftesben csak 1 hópihe van.....a másik helyén az ablakmosó visszajelző van.

Ez nem teljesen igaz. Az enyém FL2-es, és van piros és sárga hópihe külön-külön és felette ott az ablakmosó folyadék jelző.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #25279 Dátum: 2015.01.06 kedd, 20:36:33 »

Ez nem teljesen igaz. Az enyém FL2-es, és van piros és sárga hópihe külön-külön és felette ott az ablakmosó folyadék jelző.


Akkor neked hol a "malacfarok"?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25280 Dátum: 2015.01.06 kedd, 20:37:35 »



Akkor neked hol a "malacfarok"?
cccccssssszzzzzzzhhhhhhhh.................................. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #25281 Dátum: 2015.01.06 kedd, 20:39:51 »

cccccssssszzzzzzzhhhhhhhh.................................. hehe

Tudtam!  hehe
Természetesen az izzítás piktogrammra gondoltam.  nyes
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25282 Dátum: 2015.01.06 kedd, 20:40:49 »


Tudtam!  hehe
Természetesen az izzítás piktogrammra gondoltam.  nyes
hát mimásra? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25283 Dátum: 2015.01.07 szerda, 10:36:35 »



Akkor neked hol a "malacfarok"?

Aztán lehet, hogy tényleg csak egy hópihe van. Megmondom őszintén nem szoktam figyelni, hogy melyik, hol világít, csak az látom, hogy világít.
Naplózva
izsoldistvan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #25284 Dátum: 2015.01.07 szerda, 11:06:39 »

Ha beülsz az autóba és megnyomod a biztonsági öv "kikapcsoló" gombot egyszer akkor is elhallgat és nincs bim-bam. Smiley nemrég jöttem rá!!!



Üdv Mindenki!

 A leírás hiteles 1hónapja csináltam azóta sem bim-bammol! Viszonylag sokat utánfutózom tolatás, kiszáll beül stb., és nem b.ssza szét a fejem az örökös bim-bam! Nyertem +5 évet!Köszi
Naplózva

2006/12  2.0 TDCi Ghia 6 seb
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #25285 Dátum: 2015.01.07 szerda, 11:36:20 »

Nálam is volt ez a probléma,bal első ajtózáram xarakodott.  eplus2 Addig,amíg nem találtam meg a hibát,én a belsőnyitógombot és a távnyógombot használva(hátsó mikrokapcsolót kiiktatva,csati széthúz) normálisan működött.A mikrokapcsolót,és a vezetékeket is ellenőrizd le(szakadás,törés miatt).
Pár variáció:
1.csere FL utáni bal első zárra(fekete színű)
2.használod úgy ahogy az elején leírtam(szükségmegoldás)
3.esetleg az ajtózárat szétszeded,kontaktokat ellenőrzöd,van leírás hozzá(nem tuti biztos,de nálam működött)
Leírást küldöm,ha kell a kihívás  hehe
Kedves "vagyokabajnok"
Szeretném megköszönni a segítségedet, megoldottam a problémát és a mikrókapcsolós csere is tök jól bevált.
Még egyszer köszönöm szépen kedves fórumtárs  integet2
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25286 Dátum: 2015.01.07 szerda, 12:15:30 »

Ha beülsz az autóba és megnyomod a biztonsági öv "kikapcsoló" gombot egyszer akkor is elhallgat és nincs bim-bam. Smiley nemrég jöttem rá!!!




Egy 2012. áprilisi hozzászólásra válaszoltál.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25287 Dátum: 2015.01.07 szerda, 12:19:40 »

Egy 2012. áprilisi hozzászólásra válaszoltál.  vigyor3
nem kell mindent észrevenned.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25288 Dátum: 2015.01.07 szerda, 12:30:10 »

nem kell mindent észrevenned.

Téged is csak az írásodról veszlek észre..... ja, meg ha a sámlin állsz.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25289 Dátum: 2015.01.07 szerda, 13:20:49 »

Téged is csak az írásodról veszlek észre..... ja, meg ha a sámlin állsz.  eplus2
engem sem kell.jobb az nekem..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #25290 Dátum: 2015.01.07 szerda, 13:26:08 »

Kedves "vagyokabajnok"
Szeretném megköszönni a segítségedet, megoldottam a problémát és a mikrókapcsolós csere is tök jól bevált.
Még egyszer köszönöm szépen kedves fórumtárs  integet2
poigneemain Örülök,hogy sikerült. taps
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #25291 Dátum: 2015.01.07 szerda, 15:33:35 »

Egy 2012. áprilisi hozzászólásra válaszoltál.  vigyor3
Ő legalább próbál segíteni  nyes
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25292 Dátum: 2015.01.07 szerda, 16:01:09 »

Ő legalább próbál segíteni  nyes

Én meg nem próbálkozom, hanem segítek is!  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #25293 Dátum: 2015.01.07 szerda, 16:03:40 »

Én meg nem próbálkozom, hanem segítek is!  Cool

leregelni?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25294 Dátum: 2015.01.07 szerda, 16:16:25 »

leregelni?

Az utóbbi időben egyikhez sem volt közöm.  Cool

Kezdek kicsit irigykedni.....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
karirulez
Vendég
« Új hozzászólás #25295 Dátum: 2015.01.07 szerda, 17:19:35 »

facelift előtti MK3 Ambiente felszereltségű vasamat egy-két elektromos kiegészítővel felpimpelném, kérdés mit lehet és kb. mennyiért, megéri-e vagy sem, mekkora gányolással jár? ilyenekre gondolok, mint:
- ülésfűtés
- első ködlámpa
- tempomat
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #25296 Dátum: 2015.01.07 szerda, 17:35:34 »

facelift előtti MK3 Ambiente felszereltségű vasamat egy-két elektromos kiegészítővel felpimpelném, kérdés mit lehet és kb. mennyiért, megéri-e vagy sem, mekkora gányolással jár? ilyenekre gondolok, mint:
- ülésfűtés
- első ködlámpa
- tempomat
Mind a 3 megoldható. eljen
1- inkább ülésszett cserét javaslom plüss kb.30 e bőr kb.60e(ha FL utánit raksz bele,az anyósülés foglaltságérzékelőjét át kell raknod,mert különben lesz hibakódod vigyor3 )
2-FL lökös+krómrács (kb.30e+10e)
3-keresd mk2-őt de csak telefonon(ha jól emlékszem kb.28e)
Ezekcsak irányárak,lehet kevesebb vagy több is attól függ milyen állapotú.Ja és mennyi pénzt áldozol rá hehe
Keres-kinál topikot nézegesd. wave
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.07 szerda, 17:44:09 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #25297 Dátum: 2015.01.07 szerda, 18:05:50 »

Hali! Ha a generátor nem kapcsolja a kieg fűtést akkor a reléhez megy áram? Mert nekem a relé aljzatban két lábon is van áram ha jár a motor, viszont még sem megy a kieg fűtés szerintem! Mert eddig ha lehúztam a relét az aljzatról vagy éppen visszadugtam mindig változott a motor hangja. A vízhöfok is nehezebben kúszik felfelé!
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25298 Dátum: 2015.01.07 szerda, 18:06:27 »

Mind a 3 megoldható. eljen
1- inkább ülésszett cserét javaslom plüss kb.30 e bőr kb.60e(ha FL utánit raksz bele,az anyósülés foglaltságérzékelőjét át kell raknod,mert különben lesz hibakódod vigyor3 )
2-FL lökös+krómrács (kb.30e+10e)
3-keresd mk2-őt de csak telefonon(ha jól emlékszem kb.28e)
Ezekcsak irányárak,lehet kevesebb vagy több is attól függ milyen állapotú.Ja és mennyi pénzt áldozol rá hehe
Keres-kinál topikot nézegesd. wave

Nem feltétlen kell lököst cserélnie. Lehet, hogy csak simán szeretne egy ködlámpát és kész. Azt nem írta, hogy trapéz ködlámpát akar beépíteni. Az lényegesen olcsóbbá teszi a dolgot.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25299 Dátum: 2015.01.07 szerda, 18:08:14 »

Hali! Ha a generátor nem kapcsolja a kieg fűtést akkor a reléhez megy áram? Mert nekem a relé aljzatban két lábon is van áram ha jár a motor, viszont még sem megy a kieg fűtés szerintem! Mert eddig ha lehúztam a relét az aljzatról vagy éppen visszadugtam mindig változott a motor hangja. A vízhöfok is nehezebben kúszik felfelé!

Azt nem a generátor kapcsolja. Lehet,hogy az izzítógyertyák haltak be a kieg. fűtésben. A motor hangja csak azért változott, mert a kieg fűtés bekapcsolásával kicsit nagyobb terhelést kapott a generátor.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 499 500 501 502 503 504 505 [506] 507 508 509 510 511 512 513 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.