Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.17 hétfő, 16:54:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 484 485 486 487 488 489 490 [491] 492 493 494 495 496 497 498 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10418869 alkalommal)
0 Felhasználó és 39 vendég van a témában
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #24500 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 15:23:51 »

Üdv  wave

Ma reggel, a következőre lettem figyelmes:
Hiába csukom le a csomagtartót, mert amint ráadom a gyújtást, rögtön ki is nyissa a csomagtartót. Ugyanakkor állandó ki-be kapcsolódó hang hallatszik a kesztyűtartó mögül és hallatszik, hogy a csomagtartó zárrendszere dolgozik, ki-be zár.
Hiába csinálok, bármit ezt csinálja.
Mi lehet a gond és mivel kezdjem a probléma megoldását?
 email Huh? integet2
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #24501 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 15:52:13 »

Üdv  wave

Ma reggel, a következőre lettem figyelmes:
Hiába csukom le a csomagtartót, mert amint ráadom a gyújtást, rögtön ki is nyissa a csomagtartót. Ugyanakkor állandó ki-be kapcsolódó hang hallatszik a kesztyűtartó mögül és hallatszik, hogy a csomagtartó zárrendszere dolgozik, ki-be zár.
Hiába csinálok, bármit ezt csinálja.
Mi lehet a gond és mivel kezdjem a probléma megoldását?
 email Huh? integet2

Nálam is volt ez a probléma,bal első ajtózáram xarakodott.  eplus2 Addig,amíg nem találtam meg a hibát,én a belsőnyitógombot és a távnyógombot használva(hátsó mikrokapcsolót kiiktatva,csati széthúz) normálisan működött.A mikrokapcsolót,és a vezetékeket is ellenőrizd le(szakadás,törés miatt).
Pár variáció:
1.csere FL utáni bal első zárra(fekete színű)
2.használod úgy ahogy az elején leírtam(szükségmegoldás)
3.esetleg az ajtózárat szétszeded,kontaktokat ellenőrzöd,van leírás hozzá(nem tuti biztos,de nálam működött)
Leírást küldöm,ha kell a kihívás  hehe
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #24502 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 15:54:39 »

Értettem elsőre is.
Le is írtam, hogy mikor jó.
Akkor levonom én a konzekvenciát: Most jól működik, mivel úgy működik ahogy én leírtam a helyes működést.

A te "alapeseted" nem volt jó.

ui: Amikor van futó vagy egyéb dolog csatlakoztatva az utánfutó csatlakozóban, akkor villog együtt az indexszel. (jó esetben)

Akkor sem jó. Újkorában egyet villant, mindig, akárhányszor indexeltem akár ugyanarra az oldalra, akkor is újra meg újra (a 3 villanás komfort index + pár másodperc szünet után), és mindig pontosan az első villanás hosszával egyező ideig. Most ezt nagyon nem így csinálja. Hogy a két állapot között mi mászott el, azt nem tudom, de éppen ezt szeretném megtudni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #24503 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 18:07:55 »

Nálam is volt ez a probléma,bal első ajtózáram xarakodott.  eplus2 Addig,amíg nem találtam meg a hibát,én a belsőnyitógombot és a távnyógombot használva(hátsó mikrokapcsolót kiiktatva,csati széthúz) normálisan működött.A mikrokapcsolót,és a vezetékeket is ellenőrizd le(szakadás,törés miatt).
Pár variáció:
1.csere FL utáni bal első zárra(fekete színű)
2.használod úgy ahogy az elején leírtam(szükségmegoldás)
3.esetleg az ajtózárat szétszeded,kontaktokat ellenőrzöd,van leírás hozzá(nem tuti biztos,de nálam működött)
Leírást küldöm,ha kell a kihívás  hehe

Szia. Az én vasam limuzin, tehát 4 ajtós. nekem a gond a hátsó csomatartó zárral van. Ha esetleg ehhez tudnál rajzot küldeni, akkor nekifognék, ha csak rá nem fagyok ugyanis itt székelyföldön már -10 cz fok van.  hehe
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #24504 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 18:42:01 »

Szia. Az én vasam limuzin, tehát 4 ajtós. nekem a gond a hátsó csomatartó zárral van. Ha esetleg ehhez tudnál rajzot küldeni, akkor nekifognék, ha csak rá nem fagyok ugyanis itt székelyföldön már -10 cz fok van.  hehe
Hát ilyen hidegben,és sötétben elég macera.Képem nincs,de a hátsó ajtó műanyag borítását leszeded(csavarok után van pár rögzítő,ami nem engedi leesni,finoman húzd lejön),és a hátsó diszléc leszedése(5 csavar?) után a mikrokapcsolót ki tudod venni(15 cm utánvan a csati,széthúzod).A kapcsoló javítása már a fűtött szobában is lehet eplus2
Egy kis + segítség: http://mondeo.hu/index.php?topic=5061.0
Remélem sikerül eljen
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
azsak
Vendég
« Új hozzászólás #24505 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 18:47:08 »

Tudna valaki segíteni? Nem működnek a tolatólámpáim. Izzók jók, de semmi hibakódot nem ad a gép. Mi lehet a gond? Sad
Naplózva
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #24506 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 18:48:34 »

Tudna valaki segíteni? Nem működnek a tolatólámpáim. Izzók jók, de semmi hibakódot nem ad a gép. Mi lehet a gond? Sad
Sztem a tolatólámpa kapcsoló behalt. De majd jönnek az okosok és meg mondják.
Naplózva
azsak
Vendég
« Új hozzászólás #24507 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 18:50:10 »

Sztem a tolatólámpa kapcsoló behalt. De majd jönnek az okosok és meg mondják.
Én is erre tippelek,de miért nem ad hibakódot? Máskor egy izzó miatt is dobálja a kódokat. Smiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24508 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 19:15:48 »

Én is erre tippelek,de miért nem ad hibakódot? Máskor egy izzó miatt is dobálja a kódokat. Smiley

Mk3 ilyenre nem ad hibakódot, meg izzókra sem.
Gondold végig a tolatólámpád....

Kapcsolod, nem világít. Adjon hibakódot? Nem.
Van olyan üzemi körülmény, hogy nem világít a tolató lámpa? Van, amikor előre mész tehát nem világít. Adjon hibakódot mert nem világít? Nem.

Tehát állandóan adhatna, mert nem világít.
Sehonnan nem tudható, hogy hátramenetbe kapcsoltál csak a tolató lámpából, ha zár a kapcsoló.  Cseréld ki.
(Ha ráérsz, akkor gyújtáson zárd össze a kapcsoló érintkezőit, ha világít, akkor a kapcsoló a rossz biztosan. Ha úgy sem, akkor nézd át a biztosítékokat.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
azsak
Vendég
« Új hozzászólás #24509 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 19:18:21 »

Mk3 ilyenre nem ad hibakódot, meg izzókra sem.
Gondold végig a tolatólámpád....

Kapcsolod, nem világít. Adjon hibakódot? Nem.
Van olyan üzemi körülmény, hogy nem világít a tolató lámpa? Van, amikor előre mész tehát nem világít. Adjon hibakódot mert nem világít? Nem.

Tehát állandóan adhatna, mert nem világít.
Sehonnan nem tudható, hogy hátramenetbe kapcsoltál csak a tolató lámpából, ha zár a kapcsoló.  Cseréld ki.
(Ha ráérsz, akkor gyújtáson zárd össze a kapcsoló érintkezőit, ha világít, akkor a kapcsoló a rossz biztosan. Ha úgy sem, akkor nézd át a biztosítékokat.
Köszi, akkor holnap ha nem szakad az eső meg is nézem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24510 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 19:19:03 »

Akkor sem jó. Újkorában egyet villant, mindig, akárhányszor indexeltem akár ugyanarra az oldalra, akkor is újra meg újra (a 3 villanás komfort index + pár másodperc szünet után), és mindig pontosan az első villanás hosszával egyező ideig. Most ezt nagyon nem így csinálja. Hogy a két állapot között mi mászott el, azt nem tudom, de éppen ezt szeretném megtudni.

AndyA


Van utánfutód, hogy kipróbáld?
Ha van és rádugod a csatlakozóra és indexelsz együtt villog a visszajelző az indexekkel? Mindkét irányban?
Ha igen, akkor ez a része jó. Futó nélkül 1-legfeljebb 2-őt villanhat indexeléskor és utána nem csak ha rajta van a futó.

Nem tudom milyen visszajelző van beépítve, de a legtöbb (normális) visszajelzőn van egy hangoló csavar amivel állítható.
Járó motornál kell hangolni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
akosm92
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #24511 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 19:45:17 »

Sziasztok, hideg beköszöntével egyre nehezebben indult a verda, idő után eljutottunk oda, hogy sehogy se. Öndiag. akku volt szint ~ 12,1 - 12,3(ha jár a motor a töltés jónak tűnik, mert 14,5-14-6 mutat). Töltőre feldobtam(8óra), utána vissza a verdába, hurrá indult. Nem kellet sokat várni(másnap reggel), megint nem indult. Kérdésem annyi lenne, hogy kampó az akkunak(nem tudom hány éves még az előző tulaj cserélte, de nem néz ki újnak) vagy lehet más problémája is? Nincs rajta +fogyasztó gondolok itt házi barkács dolgokra. Tudom ezt esetleg tesztelni, hogy biztos legyek benne, hogy az aksi a rossz? Válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva

2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA  EGR off
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24512 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 19:47:39 »

Sziasztok, hideg beköszöntével egyre nehezebben indult a verda, idő után eljutottunk oda, hogy sehogy se. Öndiag. akku volt szint ~ 12,1 - 12,3(ha jár a motor a töltés jónak tűnik, mert 14,5-14-6 mutat). Töltőre feldobtam(8óra), utána vissza a verdába, hurrá indult. Nem kellet sokat várni(másnap reggel), megint nem indult. Kérdésem annyi lenne, hogy kampó az akkunak(nem tudom hány éves még az előző tulaj cserélte, de nem néz ki újnak) vagy lehet más problémája is? Nincs rajta +fogyasztó gondolok itt házi barkács dolgokra. Tudom ezt esetleg tesztelni, hogy biztos legyek benne, hogy az aksi a rossz? Válaszokat előre is köszönöm!

Akku csere
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48466



« Új hozzászólás #24513 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 20:12:20 »

Sziasztok, hideg beköszöntével egyre nehezebben indult a verda, idő után eljutottunk oda, hogy sehogy se. Öndiag. akku volt szint ~ 12,1 - 12,3(ha jár a motor a töltés jónak tűnik, mert 14,5-14-6 mutat). Töltőre feldobtam(8óra), utána vissza a verdába, hurrá indult. Nem kellet sokat várni(másnap reggel), megint nem indult. Kérdésem annyi lenne, hogy kampó az akkunak(nem tudom hány éves még az előző tulaj cserélte, de nem néz ki újnak) vagy lehet más problémája is? Nincs rajta +fogyasztó gondolok itt házi barkács dolgokra. Tudom ezt esetleg tesztelni, hogy biztos legyek benne, hogy az aksi a rossz? Válaszokat előre is köszönöm!
tudod tesztelni.elgurulsz egy autóvillamossági szerelőhöz,és megméreted terhelővillával.ebben az esetben még fizetsz is azért,amit lentebb a kolléga ingyen elmodott neked. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #24514 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 20:19:17 »

Van utánfutód, hogy kipróbáld?
Ha van és rádugod a csatlakozóra és indexelsz együtt villog a visszajelző az indexekkel? Mindkét irányban?
Ha igen, akkor ez a része jó. Futó nélkül 1-legfeljebb 2-őt villanhat indexeléskor és utána nem csak ha rajta van a futó.

Nem tudom milyen visszajelző van beépítve, de a legtöbb (normális) visszajelzőn van egy hangoló csavar amivel állítható.
Járó motornál kell hangolni.

Egy bringatartóm van, hétvégén kipróbálom. Tegnap este 7 körül már nem sok kanalam volt hozzá. Smiley

Hol lehet a visszajelző? A LED a fűtés kapcsoló mellé lett beépítve, de maga a hangolható akármi az hová kerülhetett?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #24515 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 20:26:42 »

Egy bringatartóm van, hétvégén kipróbálom. Tegnap este 7 körül már nem sok kanalam volt hozzá. Smiley

Hol lehet a visszajelző? A LED a fűtés kapcsoló mellé lett beépítve, de maga a hangolható akármi az hová kerülhetett?

AndyA


Valahol a műszerfal alatt.....kövesd a visszajelző vezetékét.  Szerintem a kesztyűtartó vagy kormány alatti műanyag mögött rejtőzik.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24516 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 20:30:46 »

Egy bringatartóm van, hétvégén kipróbálom. Tegnap este 7 körül már nem sok kanalam volt hozzá. Smiley

Hol lehet a visszajelző? A LED a fűtés kapcsoló mellé lett beépítve, de maga a hangolható akármi az hová kerülhetett?

AndyA

A visszajelző (LED) a fűtés kapcsoló mellett van. Hiszen te írod.  vigyor3

Szerintem fogalmam sincs, hogy aki neked beépítette mit és hova épített be.
Mk3-nál 2 db visszajelző kütyü kell és azt lehet kötni egy LED-re.
Én a GEM környékére helyezném, mert onnan lehet kinyerni a kimenetet az indexekhez. Aztán, hogy nálad hova rakták passz. Egyáltalán hangolható-e....
Végtelenül egyszerű cucc az, ami teljesen jó és hangolható. Talán van is itthon pár darab...

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24517 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 20:31:49 »



Valahol a műszerfal alatt.....kövesd a visszajelző vezetékét.  Szerintem a kesztyűtartó vagy kormány alatti műanyag mögött rejtőzik.

mk3-nél értelmetlen a kormány burkolat alá rakni, mert ott mihaszna
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #24518 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 20:33:13 »

A visszajelző (LED) a fűtés kapcsoló mellett van. Hiszen te írod.  vigyor3

Szerintem fogalmam sincs, hogy aki neked beépítette mit és hova épített be.
Mk3-nál 2 db visszajelző kütyü kell és azt lehet kötni egy LED-re.
Én a GEM környékére helyezném, mert onnan lehet kinyerni a kimenetet az indexekhez. Aztán, hogy nálad hova rakták passz. Egyáltalán hangolható-e....
Végtelenül egyszerű cucc az, ami teljesen jó és hangolható. Talán van is itthon pár darab...



Ford szerviz, gyári Ford horog. Majd elkezdek nyomozni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24519 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 20:41:29 »

Ford szerviz, gyári Ford horog. Majd elkezdek nyomozni.

AndyA

Nekem nincs is az osztrák beszerelésélű GYÁRI FORD horoghoz visszajelző.
Amikor itthon vizsgázott (1. vizsga) NKH vizsgaállomáson, semmi probléma nem volt. Szóba sem került.

Szólj amikor itthon vagy, ha gondolod segítek.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #24520 Dátum: 2014.12.01 hétfő, 20:55:58 »

Nekem nincs is az osztrák beszerelésélű GYÁRI FORD horoghoz visszajelző.
Amikor itthon vizsgázott (1. vizsga) NKH vizsgaállomáson, semmi probléma nem volt. Szóba sem került.

Szólj amikor itthon vagy, ha gondolod segítek.

Először meglesem a drótot, hová megy. Azután úgyis kiderül. Hétvégén.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gy53
Vendég
« Új hozzászólás #24521 Dátum: 2014.12.02 kedd, 14:19:38 »

A hűtőfolyadékot segít felmelegíteni +5 °C alatt.
A kocsi alá nézve a bölcső bal hátsó részénél van egy fém közbetét, amiben 3 db "izzítógyertya" hivatott melegíteni a hűtőfolyadékot.
Ezek elég nagy áramot képesek felvenni, főleg ha zárlatos.
(az más, hogy elvileg van biztosítékuk, de valahogy mégsem védi meg az elektromos rendszert a gyertya zárlat esetén és szegény generátor "vért izzad")
Ha nem akarsz a kocsi alá nézni, akkor a bal oldali torony merevítő mögött láthatsz (vagy nem láthatsz) reléket, biztosítékot. Azok a kiegészítő fűtéshez tartoznak.
Értelemszerűen ha van ott, akkor van ilyened az autóban. Ha nincs, akkor nincs kiegészítő fűtésed.

Érdemes -ha van lehetőséged rá-  +5 °C alatti hőmérsékletnél indítás után átfolyó áramot mérni a generátor töltővezetékén.
Szia!
Úgy néz ki a "gyertyák " zárlatosak, elmentem autószerelő cimbihez zárlatosnak mérte őket, most levágta a vezetékeket addíg amíg nem lesz új. Fiam elment utánanézni Győrbe a ford alaktrészboltba ( én Ausztriába vagyok) csak olyat találtak, hogy egybe az egész, tehát csődarab a három gyertyával, a kérdés az lenne, hogy van-e csak gyertya, vagy ha igen, akkor is érdemes-e inkább komplett megvenni, ( a szerelő szerint eléggé össze van rohadva az egész, ő attól fél ha kitekeri szétmegy a menet) mert így egybe nem valami olcsó, 48500.- ft, de ha nincs más megoldás akkor így kell megvennem.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #24522 Dátum: 2014.12.02 kedd, 14:21:45 »

Szia!
Úgy néz ki a "gyertyák " zárlatosak, elmentem autószerelő cimbihez zárlatosnak mérte őket, most levágta a vezetékeket addíg amíg nem lesz új. Fiam elment utánanézni Győrbe a ford alaktrészboltba ( én Ausztriába vagyok) csak olyat találtak, hogy egybe az egész, tehát csődarab a három gyertyával, a kérdés az lenne, hogy van-e csak gyertya, vagy ha igen, akkor is érdemes-e inkább komplett megvenni, ( a szerelő szerint eléggé össze van rohadva az egész, ő attól fél ha kitekeri szétmegy a menet) mert így egybe nem valami olcsó, 48500.- ft, de ha nincs más megoldás akkor így kell megvennem.

Kell venni belevaló izzítógyertyákat 2-3000 Ft-ért darabját, és kicserélni. Szerelő meg kéne tudja ezt oldani. Csavarlazító, WD40, nemtudommi... Ha meg szétmegy, még mindig lehet bontósnál nézni harmad- vagy negyedáron az újhoz képest.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gy53
Vendég
« Új hozzászólás #24523 Dátum: 2014.12.02 kedd, 14:55:09 »

Kell venni belevaló izzítógyertyákat 2-3000 Ft-ért darabját, és kicserélni. Szerelő meg kéne tudja ezt oldani. Csavarlazító, WD40, nemtudommi... Ha meg szétmegy, még mindig lehet bontósnál nézni harmad- vagy negyedáron az újhoz képest.

AndyA
Köszi a választ, úgy látszik nem derült ki az írásomból, az első probléma, hogy nem tudtak gyertyát adni (  rendelni) csak a komplettet tudnák, hol kapok csak tyertyát?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #24524 Dátum: 2014.12.02 kedd, 15:07:12 »

Köszi a választ, úgy látszik nem derült ki az írásomból, az első probléma, hogy nem tudtak gyertyát adni (  rendelni) csak a komplettet tudnák, hol kapok csak tyertyát?

Volt még közös beszerzés is itt a fórumon 1-2 éve. Valaki biztos emlékszik még a pontos típusra, az alapján meg akárhol.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #24525 Dátum: 2014.12.02 kedd, 15:18:34 »

Köszi a választ, úgy látszik nem derült ki az írásomból, az első probléma, hogy nem tudtak gyertyát adni (  rendelni) csak a komplettet tudnák, hol kapok csak tyertyát?

Styleair intézte a közös beszerzést....ő majd megmondja a pontos típust.
Cromaxba drága...
https://cromax.hu/300000000-futorendszer/300860000-futesrenszer-alkatreszei/300860850-kiegeszito-futes-alkatreszei/391531-kiegeszito-futes-izzitogyertya-ford
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #24526 Dátum: 2014.12.02 kedd, 15:25:25 »


Bunyek írta anno:

"Gyárilag nem volt benne beru soha...csak iskra....a gyári fordos izzitó a hengerfejben viszont BERU.
Amit te keresgélsz BERU-t az 4000ft és ebbe való....12V BERU izzítógyertya (M12x1, 25) Renault Megane 1.9 TDI 96"

Ez alapján:

http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/RENAULT/MEGANE/1996/1_9/DIESEL/elektromos-rendszer/izzitas-alkatreszei/izzitogyertya/

Mínusz kedvezmény, akinek van.

AndyA

Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #24527 Dátum: 2014.12.02 kedd, 15:30:16 »

Bunyek írta anno:

"Gyárilag nem volt benne beru soha...csak iskra....a gyári fordos izzitó a hengerfejben viszont BERU.
Amit te keresgélsz BERU-t az 4000ft és ebbe való....12V BERU izzítógyertya (M12x1, 25) Renault Megane 1.9 TDI 96"

Ez alapján:

http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/RENAULT/MEGANE/1996/1_9/DIESEL/elektromos-rendszer/izzitas-alkatreszei/izzitogyertya/

Mínusz kedvezmény, akinek van.

AndyA




Nekem (még) jó a gyári...ezért nem nagyon foglalkoztam vele.
A FAQ-ban ez van:
"A gyári izzítógyertyát lehet helyettesíteni Febi: 15956 kódszámú gyertyával. Picit rövidebb mint az eredeti, de a többi paramétere ugyanaz."
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #24528 Dátum: 2014.12.02 kedd, 20:14:32 »



Nekem (még) jó a gyári...ezért nem nagyon foglalkoztam vele.
A FAQ-ban ez van:
"A gyári izzítógyertyát lehet helyettesíteni Febi: 15956 kódszámú gyertyával. Picit rövidebb mint az eredeti, de a többi paramétere ugyanaz."
Hello! Nekem is gyári gyertyák vannak még benn. Valaki azt írta itt (régebben), hogy 13,5V-os gyertyák kellenek, ezek 11V-osak. Ez is jó? Mert ilyenem van egy garnitúra Bosch még az Audi 80 1.6 D időszakomból. Örülnék ha ez is tenné a dolgát, akkor beszerelném.
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.02 kedd, 20:18:49 írta breakbeat » Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #24529 Dátum: 2014.12.02 kedd, 20:22:46 »

Hello! Nekem is gyári gyertyák vannak még benn. Valaki azt írta itt (régebben), hogy 13,5V-os gyertyák kellenek, ezek 11V-osak. Ez is jó? Mert ilyenem van egy garnitúra Bosch még az Audi 80 1.6 D időszakomból. Örülnék ha ez is tenné a dolgát, akkor beszerelném.

Ezt már más is kérdezte anno, de nem emlékszem, hogy lett volna rá válasz. Általában az izzítás álló motornál történik az akksi feszültségén, ezért 11V-osak a gyertyák. Ahol viszont menet közben is jár még az izzítás, mint pl. a Mondeonál, ill. itt a kieg. fűtésben nagyon is, meggondolandó, hogy nem 11V-osat szerel be az ember, hanem inkább a 13,5V-osat. Legalábbis logikusnak tűnik a dolog.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #24530 Dátum: 2014.12.03 szerda, 14:06:23 »

Sziasztok!
Pénteki napon átnyergeltem MKII 1,8TD-ről MKIII 2,0Tdci-re és van benne gyárilag beépítve 9000VNR navi-hifi,fejtámlákba monitor és a csomiban VHS kazi lejátszó és nem tudom,h hogy kell életre kelteni a monitorokat és a lejátszót!
A kislányom nagyon díjazná,ha valaki segítene!
Előre is köszi!
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24531 Dátum: 2014.12.03 szerda, 14:09:40 »

Sziasztok!
Pénteki napon átnyergeltem MKII 1,8TD-ről MKIII 2,0Tdci-re és van benne gyárilag beépítve 9000VNR navi-hifi,fejtámlákba monitor és a csomiban VHS kazi lejátszó és nem tudom,h hogy kell életre kelteni a monitorokat és a lejátszót!
A kislányom nagyon díjazná,ha valaki segítene!
Előre is köszi!

Olvastuk már reggel az általánosban.
(elég egy helyre, egyszer.....)

Első körben én arra gondolnék, hogy talán be kellene kapcsolni. Működik-e, világít-e rajta valami vagy zúg-búg....van-e ott feszültség, mindenhol minden biztosíték jó-e......

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #24532 Dátum: 2014.12.03 szerda, 14:54:30 »

B1242 Air recirculation flap: fault in the circuit Open circuit/short circuit
Van nekem egy ilyen hibakódom. Ilyenkor mi nem működik? Mert a külső levegőt lezárja. És hangosabb is.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24533 Dátum: 2014.12.03 szerda, 15:11:38 »

B1242 Air recirculation flap: fault in the circuit Open circuit/short circuit
Van nekem egy ilyen hibakódom. Ilyenkor mi nem működik? Mert a külső levegőt lezárja. És hangosabb is.

külső/belső levegőkeringetés

Töröld, ha visszajön, akkor állandó a hiba.
Motor vagy csatlakozása, kábel.........hiba.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85



E-mail
« Új hozzászólás #24534 Dátum: 2014.12.03 szerda, 15:27:56 »

Üdv mindenkinek!

Lenne esetleg valakinek egy kép az utastéri biztitáblán lévő relékről, melyik mihez tartozik. Konkrétan engem az izzítógyertyákhoz tartozó relé érdekelne már ha van hozzá egyáltalán. Motortéri biztitáblában nem találtam ezért gondoltam, hogy az utastériben van viszont azokról nem találom, hogy melyik mihez való.
Köszönet a válaszokért.
                                        sly70
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24535 Dátum: 2014.12.03 szerda, 15:34:12 »

Köszi a választ, úgy látszik nem derült ki az írásomból, az első probléma, hogy nem tudtak gyertyát adni (  rendelni) csak a komplettet tudnák, hol kapok csak tyertyát?
én beru gn948 jelzetűt tettem az enyémbe 1 éve, semmi gond nincs vele ( vagy csak nem tudok róla)
A kábelt nem levágni kellett volna, hanem  gyertyák végéről leoldani, mivel menetes kötés rögzíti.
A gyertyák kijönnek a helyükről, de érdemes levenni a fűtőegységet és munkapadon, csavarlazítós áztatás után kitekerni. 2-3x jó alaposan körbefújod csavarlazítóval, meg kell induljon. Lassan lehet kitekerni.
Érdemes az akku sarunál is nézelődni, engem a (+) saru csavaros kötése tréfált meg, ami miatt a Kieg.fűtőre azt hittem, hogy zárlatos. A normál állapotú gyertyák nyugalmi ellenállása nagyon kicsi (1ohm) ami miatt zárlatosnak is lehet nézni őket. Összehasonlítottam az új es kivett gyertyák ellenállását, mindegyiknél hasonlóan alacsony értek volt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #24536 Dátum: 2014.12.03 szerda, 15:49:21 »

Üdv mindenkinek!

Lenne esetleg valakinek egy kép az utastéri biztitáblán lévő relékről, melyik mihez tartozik. Konkrétan engem az izzítógyertyákhoz tartozó relé érdekelne már ha van hozzá egyáltalán. Motortéri biztitáblában nem találtam ezért gondoltam, hogy az utastériben van viszont azokról nem találom, hogy melyik mihez való.
Köszönet a válaszokért.
                                        sly70
wave
Motortéri(tudom,hogy ez megvan):
http://mondeo.hu/index.php?topic=1452.msg573585#msg573585
Utastéri(erre gondoltál?):
http://kepfeltoltes.hu/view/140814/Bizti_t_bla_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85



E-mail
« Új hozzászólás #24537 Dátum: 2014.12.03 szerda, 15:55:16 »

A biztikről az ok, de a tábla tetején vannak relék azokat nem tudom mi mihez való.
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #24538 Dátum: 2014.12.03 szerda, 16:32:46 »

A biztikről az ok, de a tábla tetején vannak relék azokat nem tudom mi mihez való.
http://fordwiki.co.uk/index.php?title=Fuse_%26_Relay_Information_-_Mk3#Glovebox_Fuse_Information
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85



E-mail
« Új hozzászólás #24539 Dátum: 2014.12.03 szerda, 16:41:53 »

Ez az köszike, ha jól gondolom akkor a K41 lesz az izzitó gyertyák reléje?.
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #24540 Dátum: 2014.12.03 szerda, 17:06:37 »

Ez az köszike, ha jól gondolom akkor a K41 lesz az izzitó gyertyák reléje?.


Nem, az a gyújtás relé.   K70 az izzítóké.

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
sly70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85



E-mail
« Új hozzászólás #24541 Dátum: 2014.12.03 szerda, 17:20:54 »



Nem, az a gyújtás relé.   K70 az izzítóké.


Nagyon köszi!
Naplózva

mk3 2005. 10.hó eredetileg 96 kw ghia ferdehátú  n7ba motorkód, INA szabadonfutó, EGR off, chip tuning
mk5 2018. 08.hó 1,5 ecoboost titanium benzin 121kw 5 ajtós
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #24542 Dátum: 2014.12.03 szerda, 17:24:45 »

külső/belső levegőkeringetés

Töröld, ha visszajön, akkor állandó a hiba.
Motor vagy csatlakozása, kábel.........hiba.
Hiába törlöm. De úgy veszem észre hogy működik rendesen.
Naplózva
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #24543 Dátum: 2014.12.03 szerda, 17:27:12 »

Ezt már más is kérdezte anno, de nem emlékszem, hogy lett volna rá válasz. Általában az izzítás álló motornál történik az akksi feszültségén, ezért 11V-osak a gyertyák. Ahol viszont menet közben is jár még az izzítás, mint pl. a Mondeonál, ill. itt a kieg. fűtésben nagyon is, meggondolandó, hogy nem 11V-osat szerel be az ember, hanem inkább a 13,5V-osat. Legalábbis logikusnak tűnik a dolog.

AndyA
Köszi.
Van logika benne igen. Ha jól emlékszem, valamennyi utóizzítás van, 7 mp körül alszik el a visszajelző, majd 25-30 mp múlva kattan a relé, ami leveszi az áramot. A kieg. fűtésnél talán annyi, hogy használat közben a víz hűti, motornál nincs hűtés, sőt. Kimérem, nem-e szakadtak, ha szakadt, kipróbálom.
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #24544 Dátum: 2014.12.05 péntek, 12:15:06 »

Sziasztok !
Pár hónapja raktam uj xenon csöveket a gépbe, de nem igazán javitotta a látási viszonyokat, szerintem tul rövid távolságra szórja a fényt, de manuális utánállitási lehetsőség ennél a tipusnál ugye nincsen
Mit javasoltok, mit tegyek hogy xenonnal is normális látási viszonyok legyenek...?
üdv.
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.05 péntek, 12:17:21 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24545 Dátum: 2014.12.05 péntek, 12:20:27 »

Sziasztok !
Pár hónapja raktam uj xenon csöveket a gépbe, de nem igazán javitotta a látási viszonyokat, szerintem tul rövid távolságra szórja a fényt, de manuális utánállitási lehetsőség ennél a tipusnál ugye nincsen
Mit javasoltok, mit tegyek hogy xenonnal is normális látási viszonyok legyenek...?
üdv.

Foncsor és lencse tisztítás, portalanítás szokott segíteni. Csak finom ruhával és szárazon!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #24546 Dátum: 2014.12.05 péntek, 12:21:51 »

Foncsor és lencse tisztítás, portalanítás szokott segíteni. Csak finom ruhával és szárazon!
Thnx wave
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26989


E-mail
« Új hozzászólás #24547 Dátum: 2014.12.05 péntek, 12:24:45 »

Sziasztok !
Pár hónapja raktam uj xenon csöveket a gépbe, de nem igazán javitotta a látási viszonyokat, szerintem tul rövid távolságra szórja a fényt, de manuális utánállitási lehetsőség ennél a tipusnál ugye nincsen
Mit javasoltok, mit tegyek hogy xenonnal is normális látási viszonyok legyenek...?
üdv.

Már hogyne ne lenne. Egy 7-es imbuszkulcs kell hozzá, de feles vagy 3/4-es dugó nem jó, mert azzal nem férsz hozzá. Sima "derékszögű", egy darabból hajlított fajta kell. Azért a kézi állítással óvattal, ne vakítsd a szembejövőt.

A többi meg a szokásos, pucolás, újrafoncsorozás stb.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gy53
Vendég
« Új hozzászólás #24548 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 08:45:19 »

én beru gn948 jelzetűt tettem az enyémbe 1 éve, semmi gond nincs vele ( vagy csak nem tudok róla)
A kábelt nem levágni kellett volna, hanem  gyertyák végéről leoldani, mivel menetes kötés rögzíti.
A gyertyák kijönnek a helyükről, de érdemes levenni a fűtőegységet és munkapadon, csavarlazítós áztatás után kitekerni. 2-3x jó alaposan körbefújod csavarlazítóval, meg kell induljon. Lassan lehet kitekerni.
Érdemes az akku sarunál is nézelődni, engem a (+) saru csavaros kötése tréfált meg, ami miatt a Kieg.fűtőre azt hittem, hogy zárlatos. A normál állapotú gyertyák nyugalmi ellenállása nagyon kicsi (1ohm) ami miatt zárlatosnak is lehet nézni őket. Összehasonlítottam az új es kivett gyertyák ellenállását, mindegyiknél hasonlóan alacsony értek volt.

Szia!
A gyertyák már úton vannak, a vezetéket lecsavarozni természetesen a szerelő is próbálta, de mivel nem jött, meg azt mondta amúgy is ki kellene cserélni egy  darabon, így levágta. Gondolom a nagy átfolyó áram miatt keményre éghetett rajta a szigetelés. A gyertya kivételre a tanácsot köszi, megprópáljuk.
Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 420


E-mail
« Új hozzászólás #24549 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 11:52:12 »

Sziasztok
Nemregiben lecsereltem szeretett MK1-met egy ujab, MK3 1.8 125-re. Sajnos nincsen benne BC ezert szeretnek bele tenni. Vettem egy nyomogombos kart, beszereltem a Wiki alapjan, es mikor nyomogatom csipog, viszont a muszerfalon nem tortenik semmi. Ha letesztelem a muszerfalat, latszanak a BC-re utalo szamok, feliratok stb. (amikor kigyulad minden ego , kijelzoszegmens stb). Ez azt jelenti hogy benne van es valamit meg kene csinalnom? Vagy a kijelzo altalanos , mindegyik ilyen, ha tudja ha nem a funkciot? Esetleg oracsoportot is kel megiscsak cserelni?
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.07 vasárnap, 12:00:33 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Oldalak: 1 ... 484 485 486 487 488 489 490 [491] 492 493 494 495 496 497 498 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.