attila82
|
|
« Új hozzászólás #25300 Dátum: 2015.01.07 szerda, 18:13:46 » |
|
Azt nem a generátor kapcsolja. Lehet,hogy az izzítógyertyák haltak be a kieg. fűtésben. A motor hangja csak azért változott, mert a kieg fűtés bekapcsolásával kicsit nagyobb terhelést kapott a generátor.
A gyertyák jók azokat már ellenőriztem! Úgy tudtam hogy a generátortól kap valami jelet!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.07 szerda, 18:17:41 írta attila82 »
|
Naplózva
|
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
|
|
|
RDS
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #25301 Dátum: 2015.01.07 szerda, 18:19:35 » |
|
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata a fűtés konzol izzócserével kapcsolatban? Az érdekelne, hogy lehet szétszedni... vagy ehhez az egész középkonzolt szét kell szedni? Sima "tekergetős" verzióm van.
Előre is köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vagyokabajnok
|
|
« Új hozzászólás #25302 Dátum: 2015.01.07 szerda, 19:11:05 » |
|
Nem feltétlen kell lököst cserélnie. Lehet, hogy csak simán szeretne egy ködlámpát és kész. Azt nem írta, hogy trapéz ködlámpát akar beépíteni. Az lényegesen olcsóbbá teszi a dolgot.
Így igaz ,kapott egy átlag irányt,és úgy is eldönti(vagy a pénztárcája)mit valósít meg.
|
|
|
Naplózva
|
2011.12 1.6 Panther Black BA7 Ex: 2013. Focus 1.6 Tdci trend+ 2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
|
|
|
karirulez
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #25303 Dátum: 2015.01.07 szerda, 19:16:32 » |
|
Így igaz ,kapott egy átlag irányt,és úgy is eldönti(vagy a pénztárcája)mit valósít meg. Köszi az infokat vagyokabajnok! Ahogy Lacika71 írta csak egy sima karika körlámpa beépítésre gondoltam, nem tudom ki van-e építve gyárilag például a kábelezés vagy azt is meg kell csinálni. A tempomat 30k körül kijön az jól hangzik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vagyokabajnok
|
|
« Új hozzászólás #25304 Dátum: 2015.01.07 szerda, 19:28:42 » |
|
Köszi az infokat vagyokabajnok! Ahogy Lacika71 írta csak egy sima karika körlámpa beépítésre gondoltam, nem tudom ki van-e építve gyárilag például a kábelezés vagy azt is meg kell csinálni. A tempomat 30k körül kijön az jól hangzik.
Elméletileg elég sok minden gyárilag benn figyel a vasban,de azért utána kel nézni.A tempomat beépítéshez van segítség(FAQ-ban van sok okosság): http://mondeo.hu/index.php?topic=5073.0
|
|
|
Naplózva
|
2011.12 1.6 Panther Black BA7 Ex: 2013. Focus 1.6 Tdci trend+ 2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #25305 Dátum: 2015.01.07 szerda, 23:18:29 » |
|
A gyertyák jók azokat már ellenőriztem! Úgy tudtam hogy a generátortól kap valami jelet!
Milyen jelet kapna a generátortól? A PCM-től kapja a jelet. Ha gyárilag beépített, akkor 5 °C-on vagy az alatt illetve a hengerfej kb 70°C-os hőmérséklete alatt kapcsolja be. Ha utólagos, akkor passz, de az tuti, hogy a generátorhoz semmi köze.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #25306 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 07:47:20 » |
|
Milyen jelet kapna a generátortól? A PCM-től kapja a jelet. Ha gyárilag beépített, akkor 5 °C-on vagy az alatt illetve a hengerfej kb 70°C-os hőmérséklete alatt kapcsolja be. Ha utólagos, akkor passz, de az tuti, hogy a generátorhoz semmi köze.
Dehogynem. Onnan kapja a villanyt. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #25307 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 08:11:54 » |
|
Dehogynem. Onnan kapja a villanyt. AndyA mondjuk csak a rend kedvéért, a generátor az akkumulátornak ad áramot.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
attila82
|
|
« Új hozzászólás #25308 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 08:13:47 » |
|
Dehogynem. Onnan kapja a villanyt. AndyA Akkor csak jól tudtam! Tehát még egyszer - ha a generátor nem kapcsolja a kieg fűtést akkor a reléhez megy áram? Mert nekem a relé aljzatban két lábon is van áram ha jár a motor, viszont még sem megy a kieg fűtés szerintem! Mert eddig ha lehúztam a relét az aljzatról vagy éppen visszadugtam mindig változott a motor hangja. A vízhöfok is nehezebben kúszik felfelé!
|
|
|
Naplózva
|
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #25309 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 08:14:36 » |
|
mondjuk csak a rend kedvéért, a generátor az akkumulátornak ad áramot.
Nem akartam én beírni, hogy akkor az akku csak nehezéknek van-e.....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #25310 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 08:17:12 » |
|
Akkor csak jól tudtam! Tehát még egyszer - ha a generátor nem kapcsolja a kieg fűtést akkor a reléhez megy áram? Mert nekem a relé aljzatban két lábon is van áram ha jár a motor, viszont még sem megy a kieg fűtés szerintem! Mert eddig ha lehúztam a relét az aljzatról vagy éppen visszadugtam mindig változott a motor hangja. A vízhöfok is nehezebben kúszik felfelé!
Feszültség van 2 érintkezőnél. 1. Gyújtásra érkező + 12V 2. Akku + 12V, amit kapcsol a gyertyákra. Nincs ezzel baj. A PCM negatív vezérléssel kapcsolja a relét (nem a generátor). Ennyi.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #25311 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 08:21:10 » |
|
mondjuk csak a rend kedvéért, a generátor az akkumulátornak ad áramot.
Most magyarázd meg...! Minden villany az autóban alapvetően a generátorból jön. Akkor is, ha közvetlenül, és akkor is, ha az akksiban tárolod előtte egy ideig. Ezen vitatkozhatunk, de szerintem felesleges. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #25312 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 08:23:43 » |
|
Most magyarázd meg...! Minden villany az autóban alapvetően a generátorból jön. Akkor is, ha közvetlenül, és akkor is, ha az akksiban tárolod előtte egy ideig. Ezen vitatkozhatunk, de szerintem felesleges.
AndyA
Én akksiról indítok....nem a generátorról.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #25313 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 08:24:27 » |
|
Akkor csak jól tudtam! Tehát még egyszer - ha a generátor nem kapcsolja a kieg fűtést akkor a reléhez megy áram? Mert nekem a relé aljzatban két lábon is van áram ha jár a motor, viszont még sem megy a kieg fűtés szerintem! Mert eddig ha lehúztam a relét az aljzatról vagy éppen visszadugtam mindig változott a motor hangja. A vízhöfok is nehezebben kúszik felfelé!
A generátor nem kapcsol semmilyen fűtést. Azt nézd meg, hogy ugyanott akkor is van-e áram a relé lábain, ha már üzemmeleg a motor, és a kieg.fűtésnek már rég le kellett kapcsolnia. Ha olyankor már nincs, akkor maga a fűtésvezérlés működni tűnik. Akkor a reléket kell megnézni, hogy amit kapcsolnak, az kapcsolódik-e, egyrészt feszmérővel, másrészt lakatfogós árammérővel, hogy folyik-e elég áram. Ha a kapcsolt fesz megjelenik, de nem folyik elég áram, akkor meg csak a gyertyák lehetnek rosszak, ha kapnak villanyt, de mégsem akarják az igazat. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #25314 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 08:25:17 » |
|
Én akksiról indítok....nem a generátorról. "...akkor is, ha az akksiban tárolod előtte egy ideig." Egyéb kérdés? AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #25315 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 08:27:04 » |
|
A generátor nem kapcsol semmilyen fűtést.
Azt nézd meg, hogy ugyanott akkor is van-e áram a relé lábain, ha már üzemmeleg a motor, és a kieg.fűtésnek már rég le kellett kapcsolnia. Ha olyankor már nincs, akkor maga a fűtésvezérlés működni tűnik.
Akkor a reléket kell megnézni, hogy amit kapcsolnak, az kapcsolódik-e, egyrészt feszmérővel, másrészt lakatfogós árammérővel, hogy folyik-e elég áram. Ha a kapcsolt fesz megjelenik, de nem folyik elég áram, akkor meg csak a gyertyák lehetnek rosszak, ha kapnak villanyt, de mégsem akarják az igazat.
AndyA
+ 12 V tápfeszültség mindig lesz a reléknél gyújtáson/járó motornál. A relé (-) PCM-től érkező vezérlő szálát kell-ene ellenőrizni, hogy a PCM kapcsol-e rá negatívot. Nem szokott baj lenni vele, Ha valamiért nem működteti a PCM a kiegfűtést, akkor valamilyen feltétel nem teljesül számára.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #25316 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 08:29:06 » |
|
"...akkor is, ha az akksiban tárolod előtte egy ideig."
Egyéb kérdés?
AndyA
A generátort az akksiban tárolom egy ideig? Ne akasszál hasba.....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #25317 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 08:51:51 » |
|
A generátort az akksiban tárolom egy ideig? Ne akasszál hasba..... Ki beszélt a generátorról? A saját kiemelésed sem ismered fel? Lapozz vissza, ott van vastaggal szedve, te csináltad. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
attila82
|
|
« Új hozzászólás #25318 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 09:02:57 » |
|
Köszönöm a válaszokat!
|
|
|
Naplózva
|
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #25319 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 09:36:24 » |
|
A generátort az akksiban tárolom egy ideig? Ne akasszál hasba..... SzőrszálhasogatóTibi.MindenbebelekötőTibi.MindentkiforgatóTibi. Ergo UnatkozóTibi. Tudod.Csináld bal kézzel.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #25320 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 10:10:48 » |
|
SzőrszálhasogatóTibi.MindenbebelekötőTibi.MindentkiforgatóTibi.
Szóval nem borotválod? És Tipcsi még kis forgatja neked? Fújjj a perverz ízléseteket...
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #25321 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 10:56:21 » |
|
Szóval nem borotválod? És Tipcsi még kis forgatja neked? Fújjj a perverz ízléseteket... Sicc innen az OFF-ba. Vagy a Humorba, ha úgy gondoljátok. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
attila82
|
|
« Új hozzászólás #25322 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 11:42:20 » |
|
Feszültség van 2 érintkezőnél.
1. Gyújtásra érkező + 12V 2. Akku + 12V, amit kapcsol a gyertyákra.
Nincs ezzel baj. A PCM negatív vezérléssel kapcsolja a relét (nem a generátor). Ennyi.
De akkor üzemmeleg motornál már csak egy érintkezőben kell áramnak lenni?
|
|
|
Naplózva
|
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #25323 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 11:53:10 » |
|
De akkor üzemmeleg motornál már csak egy érintkezőben kell áramnak lenni?
Olvasd el még egyszer. (Áram csak zárt áramkörökben van/folyik.) Feszültség van gyújtáson vagy járó motornál 2 db érintkezőnél a relén.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.08 csütörtök, 12:10:04 írta GSR »
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
attila82
|
|
« Új hozzászólás #25324 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 12:28:19 » |
|
Olvasd el még egyszer. (Áram csak zárt áramkörökben van/folyik.) Feszültség van gyújtáson vagy járó motornál 2 db érintkezőnél a relén. Én értettem amit írtál,de AndyA meg azt írta,hogy üzemmeleg motornál már nincs ott áram,mert a vezérlés lekapcsolja! Megnéztem és üzemmeleg motornál is van két lábon is áram!
|
|
|
Naplózva
|
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #25325 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 12:35:43 » |
|
Én értettem amit írtál,de AndyA meg azt írta,hogy üzemmeleg motornál már nincs ott áram,mert a vezérlés lekapcsolja! Megnéztem és üzemmeleg motornál is van két lábon is áram!
De neki is írtam, hogy miként alakul ez a feszültség dolog. Feszültséget mértél, de ahogy korábban mondtam két lábon mindig van. (Ha a biztosíték rendben és a gyújtás áramköri relé behúz.)
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #25326 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 12:51:15 » |
|
Én értettem amit írtál,de AndyA meg azt írta,hogy üzemmeleg motornál már nincs ott áram,mert a vezérlés lekapcsolja! Megnéztem és üzemmeleg motornál is van két lábon is áram!
Nem egészen ezt mondtam. Azt mondtam, hogy nézd meg, hogy amit kapcsol a relé, az ott van-e, ill. ha meleg a motor, akkor már nem kell ott lennie. Mivel a Mondeon kb. minden úgy kapcsol, hogy a +12V van ott, és a testet kapcsolja, aminek kapcsolnia kell, a 12V-ot mindig meg fogod találni, amikor a gyújtás rajta van. A lakatfogós árammérés egyszerű és gyors választ tud adni a kérdéseidre. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
attila82
|
|
« Új hozzászólás #25327 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 14:56:21 » |
|
Na megnéztem aknán van a gyertyáknál áram(hideg motornál),ha széthúzom a relét akkor nincsen!
|
|
|
Naplózva
|
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
|
|
|
attila82
|
|
« Új hozzászólás #25328 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 15:38:47 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #25329 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 16:09:53 » |
|
Én úgy emlékszem,hogy László mondta még régebben ,hogy ebből ami bele kell izzító gyertya van 2 féle.És jobb kivenni és elvinni mintának.A hosszában van különbség ha emlékem nem csal.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #25330 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 17:18:40 » |
|
Na megnéztem aknán van a gyertyáknál áram(hideg motornál),ha széthúzom a relét akkor nincsen!
Feszültség. Most mérj áramot is lakatfogóval, hogy valóban fel is veszi-e a villanyt a gyertya! AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
attila82
|
|
« Új hozzászólás #25331 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 17:23:02 » |
|
Feszültség.
Most mérj áramot is lakatfogóval, hogy valóban fel is veszi-e a villanyt a gyertya!
AndyA
Olyanom nincs,de akkor kiszedem a gyetyákat és leellenőrzöm!
|
|
|
Naplózva
|
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #25332 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 18:51:09 » |
|
Olyanom nincs,de akkor kiszedem a gyetyákat és leellenőrzöm!
Kocogj le HZsolt92-höz Szoboszlóra, neki biztosan van. Vagy vegyél egyet, nem olyan drága: http://eud.dx.com/product/auto-range-digital-clamp-multimeter-844009637Két hét alatt megjön Hollandiából. De "lakatfogó" néven elkezded keresni, 4000 Ft körül már kapsz otthon is. Arra elég lesz még ezeknek is a pontossága, hogy a 20-25A-t a majdnem nullától meg tudd vele különböztetni. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #25333 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 19:04:03 » |
|
Kocogj le HZsolt92-höz Szoboszlóra, neki biztosan van. Vagy vegyél egyet, nem olyan drága: http://eud.dx.com/product/auto-range-digital-clamp-multimeter-844009637Két hét alatt megjön Hollandiából. De "lakatfogó" néven elkezded keresni, 4000 Ft körül már kapsz otthon is. Arra elég lesz még ezeknek is a pontossága, hogy a 20-25A-t a majdnem nullától meg tudd vele különböztetni. AndyA Ez valóban nem drága. Viszont feleslegesen megvenni drága! Ezzel az a probléma (és azért ilyen olcsó), hogy váltakozó áramú lakatfogó. Az autóban pedig egyenfeszültség van, tehát egyenáram is folyik. Azaz egyenáramú lakatfogó szükséges a méréshez, ami pedig nem olcsó....főleg amelyik több száz amperes méréshatárral rendelkezik. Egy példa: http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&pid=409233
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.08 csütörtök, 19:06:34 írta GSR »
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #25334 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 19:05:11 » |
|
Kocogj le HZsolt92-höz Szoboszlóra, neki biztosan van. neki sincs
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
attila82
|
|
« Új hozzászólás #25335 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 19:14:46 » |
|
A gyertyákat kiszedni ingyen van!
|
|
|
Naplózva
|
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #25337 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 19:36:08 » |
|
Az írásban nem csak készülék ármeghatározásával volt a probléma. Bízzuk ezt inkább arra, aki tudja, hogy mit mivel és hogyan kell. Nyilván a kisebb tudású olcsóbb. De ha már vesz valaki, akkor olyat érdemes amivel töltőáramot (mondjuk 100A elvileg éppen elég) és esetleg önindító áramfelvétel is lehet mérni. Nekem van egy 65A-ig és egy 650A-ig, szkópra köthető. Mert az a valós, a digit kijelző nem mindig elég.....mert ott csak a folyamatos áramfelvételt látod. A pillanatnyi szakadásokat, csúcsokat nem látod....mert az emberi szem nem látja digit kijelzőn. Csak szkópon.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.08 csütörtök, 19:41:30 írta GSR »
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #25338 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 19:54:33 » |
|
Az írásban nem csak készülék ármeghatározásával volt a probléma. Bízzuk ezt inkább arra, aki tudja, hogy mit mivel és hogyan kell. Nyilván a kisebb tudású olcsóbb. De ha már vesz valaki, akkor olyat érdemes amivel töltőáramot (mondjuk 100A elvileg éppen elég) és esetleg önindító áramfelvétel is lehet mérni. Nekem van egy 65A-ig és egy 650A-ig, szkópra köthető. Mert az a valós, a digit kijelző nem mindig elég.....mert ott csak a folyamatos áramfelvételt látod. A pillanatnyi szakadásokat, csúcsokat nem látod....mert az emberi szem nem látja digit kijelzőn. Csak szkópon. Mindennél lehet jobbat és/vagy drágábbat, csak kérdés, kell-e és hogy megéri-e. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #25339 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 20:07:26 » |
|
Mindennél lehet jobbat és/vagy drágábbat, csak kérdés, kell-e és hogy megéri-e. AndyA Kell, mindenki vásároljon drága dolgokat, amiket aztán vaterán töredékáron megveszek, mert használni meg nem képes
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #25341 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 20:48:30 » |
|
Ez relatív. Nekem elég volt a 35 dolláros is, hogy megmérjek egy DC áramot vele. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #25342 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 22:00:50 » |
|
Én meg vettem egy magyar(hitekás) ELKON S304-et 5000ft-ért és azt használom... A legjobb!!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #25343 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 22:08:49 » |
|
Én meg vettem egy magyar(hitekás) ELKON S304-et 5000ft-ért és azt használom... A legjobb!!!! Legjobb, csak zsebben nem fér el.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
szergej1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
|
|
« Új hozzászólás #25344 Dátum: 2015.01.09 péntek, 00:47:15 » |
|
Itt érdemes izzítógyertyát venni: http://agitrade.hu/
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MKIII TDCi 2.0 130Le MMT6 2003.03 5 ajtós
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #25345 Dátum: 2015.01.09 péntek, 07:32:42 » |
|
Legjobb, csak zsebben nem fér el. zsebedben mit akarsz mérni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #25346 Dátum: 2015.01.09 péntek, 07:34:18 » |
|
zsebedben mit akarsz mérni? répaáramot.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #25347 Dátum: 2015.01.09 péntek, 07:39:11 » |
|
zsebedben mit akarsz mérni? Amikor tele van a tököm, biztos nagy benne a feszültség!
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #25348 Dátum: 2015.01.09 péntek, 07:52:44 » |
|
Amikor tele van a tököm, biztos nagy benne a feszültség! Oda egy kis fázisceruza is elég lenne....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #25349 Dátum: 2015.01.09 péntek, 07:56:35 » |
|
Oda egy kis fázisceruza is elég lenne.... Hopp! Az ugye meg van, hogy a fázis ceruza sokkal nagyobb feszültséggel "működik", mint az Elkon 304.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
|