Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:57:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 501 502 503 504 505 506 507 [508] 509 510 511 512 513 514 515 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11171169 alkalommal)
0 Felhasználó és 130 vendég van a témában
Holló Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


St220


E-mail
« Új hozzászólás #25350 Dátum: 2015.01.09 péntek, 10:15:20 »

Sziasztok 2003 ST220 Lambdaszonda hibám van szerviz 70.OOO forintra mondták az ujjat mi lehetne ettől olcsóbb megoldás azon kívül hogy nem szervizben szerzem be az alkatrészt. Bontott alkatrész mennyire megbízható megoldás lehet??? Köszi Skacok.
Naplózva

Nyomom neki mint állat.... ST220 3.0L V6 226HP
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #25351 Dátum: 2015.01.09 péntek, 10:34:44 »

Itt érdemes izzítógyertyát venni:

http://agitrade.hu/



És az iskrából melyik a jó?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25352 Dátum: 2015.01.09 péntek, 10:35:14 »

Sziasztok 2003 ST220 Lambdaszonda hibám van szerviz 70.OOO forintra mondták az ujjat mi lehetne ettől olcsóbb megoldás azon kívül hogy nem szervizben szerzem be az alkatrészt. Bontott alkatrész mennyire megbízható megoldás lehet??? Köszi Skacok.
u.gy.keresd Joe-t.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Holló Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


St220


E-mail
« Új hozzászólás #25353 Dátum: 2015.01.09 péntek, 10:36:47 »

u.gy.keresd Joe-t.

Köszi szépen.
Naplózva

Nyomom neki mint állat.... ST220 3.0L V6 226HP
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #25354 Dátum: 2015.01.09 péntek, 10:57:56 »

Na jó, drágább, de azért nem kell mindjárt extremitásokba esni:

http://eud.dx.com/product/uni-t-ut210e-100a-1-8-lcd-mini-clamp-multimeter-red-black-grey-2-x-aaa-844359838

AndyA

Én tőlük vettem, ilyet: http://www.shop.ageta.hu/product.php?id_product=18
13K volt postával mindennel. Másnap nálam volt.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Holló Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


St220


E-mail
« Új hozzászólás #25355 Dátum: 2015.01.09 péntek, 11:05:09 »

u.gy.keresd Joe-t.

Joe lesz a moderátor?
Naplózva

Nyomom neki mint állat.... ST220 3.0L V6 226HP
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25356 Dátum: 2015.01.09 péntek, 11:09:48 »

Joe lesz a moderátor?
nem lesz,már van-egy ideje..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Holló Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


St220


E-mail
« Új hozzászólás #25357 Dátum: 2015.01.09 péntek, 11:13:07 »

nem lesz,már van-egy ideje..... vigyor3

 duhos2 duhos2 duhos2 duhos2 Persze persze   party0038 afro1 afro1 afro1 afro1


THX
Naplózva

Nyomom neki mint állat.... ST220 3.0L V6 226HP
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25358 Dátum: 2015.01.09 péntek, 12:46:11 »

Hopp!
Az ugye meg van, hogy a fázis ceruza sokkal nagyobb feszültséggel "működik", mint az Elkon 304.  vigyor3

Az megvan hogy az autós fázisceruza 6-24V?

De ezeket hol csinálod meg egy zseb lakatfogóval?

-váltakozóáramú generátorok hibafeltárása
-egyenáramú dinamók mérése
-előgerjesztő és gerjesztőáram mérése
-generátor-dióda és fázistekercs hiba kiiratása
-töltésjelző rendszer vizsgálat
-feszültségszabályzók vizsgálata
-akkumulátor vizsgálat
-akkumulátor lemerülést okozó rendellenes áramok felderitése
-inditómotorok ellenőrzése
-gyújtóberendezések elemeinek vizsgálata
-közvetlen villamos teljesitmény mérés
-kis értékű ellenállások 0,1 ohm mérése
-különböző fogyasztók működésének ellenőrzése
-vezetékek,csatlakozók ellenőrzése
-12-24V névleges feszültségű vezetékek vizsgálata
-mind pozitiv,negativ szabályzású rendszerekhez használható
-stb,stb....

de van egy zseb maxwell AC-DC lakatfogó nekem is ha g@ci lusta vagyok...ez tény. eplus2


Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25359 Dátum: 2015.01.09 péntek, 12:59:08 »

Az megvan hogy az autós fázisceruza 6-24V?

De ezeket hol csinálod meg egy zseb lakatfogóval?

-váltakozóáramú generátorok hibafeltárása
-egyenáramú dinamók mérése
-előgerjesztő és gerjesztőáram mérése
-generátor-dióda és fázistekercs hiba kiiratása
-töltésjelző rendszer vizsgálat
-feszültségszabályzók vizsgálata
-akkumulátor vizsgálat
-akkumulátor lemerülést okozó rendellenes áramok felderitése
-inditómotorok ellenőrzése
-gyújtóberendezések elemeinek vizsgálata
-közvetlen villamos teljesitmény mérés
-kis értékű ellenállások 0,1 ohm mérése
-különböző fogyasztók működésének ellenőrzése
-vezetékek,csatlakozók ellenőrzése
-12-24V névleges feszültségű vezetékek vizsgálata
-mind pozitiv,negativ szabályzású rendszerekhez használható
-stb,stb....

de van egy zseb maxwell AC-DC lakatfogó nekem is ha g@ci lusta vagyok...ez tény. eplus2




Az autós neve: vizsgáló lámpa, próba lámpa
Egyenáramnál nincs fázis! Ezért nem lehet fáziscerkának hívni.  beka3


Jó az az Elkon, de hitelesítsd.....mert öregszenek a félvezetők, kondik benne ami a pontosságot rontja.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
manhof
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #25360 Dátum: 2015.01.09 péntek, 14:26:17 »

Sziasztok van valakinek elm 327 tapasztalata 2002-es tdcivel kapcsolatban én végig próbáltam többféle típust kicsit nagyot kábelest többféle progival de az ecut nem látja egyik sem egyáltalán lehet jó az elm 327 a mondeomhoz. 
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25361 Dátum: 2015.01.09 péntek, 14:45:11 »

Sziasztok van valakinek elm 327 tapasztalata 2002-es tdcivel kapcsolatban én végig próbáltam többféle típust kicsit nagyot kábelest többféle progival de az ecut nem látja egyik sem egyáltalán lehet jó az elm 327 a mondeomhoz.  
mert neked a PCM en kívül van az injektor vezérlőd,vagyis az ICU-d.a bal első kerékjárati dobban lakozik. Wink

és az összes ecu-t nem látja?illetve egyet sem?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
manhof
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #25362 Dátum: 2015.01.09 péntek, 15:06:04 »

Köszi a segítséget azt megtudnád mondani milyen hibakód olvasót vehetnék ami látja a tdci hibakódokat és átlagember megtudja fizetni mert ugye a szervizben egy olvasás 5000 meg nem kevés idő. 
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25363 Dátum: 2015.01.09 péntek, 15:09:10 »

Köszi a segítséget azt megtudnád mondani milyen hibakód olvasót vehetnék ami látja a tdci hibakódokat és átlagember megtudja fizetni mert ugye a szervizben egy olvasás 5000 meg nem kevés idő.  
szerintem ha van elmed azzal más baj van.Driver szokott a leggyakrabban.
Nekem is elm327 van usb-s,kapcsolóval,és diagoltam már 2001es tddi és tdci-t is.Szóval működik.
Merre laksz,hátha tudunk neked segíteni laptoppal összelőni a cuccodat?!
Ma délután amúgy minitali az Arénában,ha pösti vagy! Wink
hozd a cuccod és összerakjuk!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #25364 Dátum: 2015.01.09 péntek, 15:30:30 »

Sziasztok van valakinek elm 327 tapasztalata 2002-es tdcivel kapcsolatban én végig próbáltam többféle típust kicsit nagyot kábelest többféle progival de az ecut nem látja egyik sem egyáltalán lehet jó az elm 327 a mondeomhoz. 

Nekem ez van és tökéletes!

http://www.ebay.com/itm/Mini-ELM327-Bluetooth-V2-1-Diagnostic-CAN-BUS-OBD2-OBD-II-Car-Auto-Scanner-Tool-/261546888394?pt=LH_DefaultDomain_2&hash=item3ce568ccca
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #25365 Dátum: 2015.01.09 péntek, 19:00:27 »

Sziasztok
Sikerult a fedcompot beloni vegre az oracsoportba, ha valakit erdekel meg a tema IDS-el nem lehet(legalabis 2003 elotti modeleknel), viszont direkt programozassal ki lehet a szoftot cserelni benne es mukodik vigyor3. Nekem 99.9L/100KM -rol indult a szamlalo de 4km utan elertem a 12.8-at. Meglatjuk idovel mennyire csokken vagy no...
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #25366 Dátum: 2015.01.09 péntek, 19:05:36 »

Sziasztok
Sikerult a fedcompot beloni vegre az oracsoportba, ha valakit erdekel meg a tema IDS-el nem lehet(legalabis 2003 elotti modeleknel), viszont direkt programozassal ki lehet a szoftot cserelni benne es mukodik vigyor3. Nekem 99.9L/100KM -rol indult a szamlalo de 4km utan elertem a 12.8-at. Meglatjuk idovel mennyire csokken vagy no...
Előtte nem volt egyáltalán?
Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #25367 Dátum: 2015.01.09 péntek, 19:12:05 »

Nem volt egyaltalan...persze az indexkart is kicsereltem Info gombos verziora.
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #25368 Dátum: 2015.01.09 péntek, 19:16:50 »

Sziasztok
Sikerult a fedcompot beloni vegre az oracsoportba, ha valakit erdekel meg a tema IDS-el nem lehet(legalabis 2003 elotti modeleknel), viszont direkt programozassal ki lehet a szoftot cserelni benne es mukodik vigyor3. Nekem 99.9L/100KM -rol indult a szamlalo de 4km utan elertem a 12.8-at. Meglatjuk idovel mennyire csokken vagy no...

Engem érdekel. Meg tudod csinálni?
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #25369 Dátum: 2015.01.09 péntek, 19:17:12 »

Nem volt egyaltalan...persze az indexkart is kicsereltem Info gombos verziora.
Mennybe fájt a mutatvány?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #25370 Dátum: 2015.01.09 péntek, 19:22:33 »

Sajnos nem en csinaltam,  en IDS-el probaltam de sajnos azzal nem jott ossze .Ekuldtem valakinek az oracsoport elektronikajat aki beleirta. Programozas+posta+indexkar kb 10000FT, ebbol 3000 az index es 2000 a posta.
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #25371 Dátum: 2015.01.09 péntek, 20:03:37 »

Amugy azt vettem eszre hogy sokkal eroseb a fenye az oracsoportnak mint  programozas elott,  szoval kene egy muszerfal fenyero allito gomb is. Sajnos az enyemen nincsen ilyesmi. Kerdesem az lenne hogy ki lehet e cserelni a fenykapcsolo csoportot olyanra amin rajta van ez a tekero...esetleg annak mas a csatlakozoja?
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #25372 Dátum: 2015.01.09 péntek, 22:18:50 »

Sajnos nem en csinaltam,  en IDS-el probaltam de sajnos azzal nem jott ossze .Ekuldtem valakinek az oracsoport elektronikajat aki beleirta. Programozas+posta+indexkar kb 10000FT, ebbol 3000 az index es 2000 a posta.
Na ez engem is érdekelne.
Naplózva
szergej1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Új hozzászólás #25373 Dátum: 2015.01.10 szombat, 00:08:49 »

Az én autómhoz ezt adta az öreg úr akit telefonon elérsz:

A kiegészítő fűtéshez való izzítógyergyák (3 db 11 721 080 cikkszámú) brt. ára darabonként 3.000 Ft.
Az autó motorjához való gyertyák (11 721 705 -katalógusunkból ellenőrizheti ) darabonként  brt. 2.200 ft
+ posta

Azért hívd fel egyeztetés céljából.

És az iskrából melyik a jó?
Naplózva

Ford Mondeo MKIII TDCi 2.0 130Le MMT6 2003.03 5 ajtós
karirulez
Vendég
« Új hozzászólás #25374 Dátum: 2015.01.10 szombat, 07:45:50 »

Sziasztok,
mi a különbség a 4000RDS és a 4000Traffic rádió között?


Ugyanaz a lábkiosztás tartozik hozzá? Ha eddig 4000RDS volt benne (tekerőgombos), akkor jó lesz helyette a 4000Traffic (nyomógombos)?
Üdv
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.10 szombat, 07:48:24 írta karirulez » Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #25375 Dátum: 2015.01.10 szombat, 08:13:55 »

Sziasztok,
mi a különbség a 4000RDS és a 4000Traffic rádió között?
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b0/Ford_Radio_4000_RDS_1.jpg
[img]http://img21.olx.hu/images_aprodhu/47620417_1_644x461_ford-4000-traffic-gyari-fejegyseg-debrecen.jpg
Ugyanaz a lábkiosztás tartozik hozzá? Ha eddig 4000RDS volt benne (tekerőgombos), akkor jó lesz helyette a 4000Traffic (nyomógombos)?
Üdv
Különbség? Egyik jobb mint a másik Wink
Lábkiosztás ugyanaz. A távirányító az majd vagy megy vagy nem.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #25376 Dátum: 2015.01.10 szombat, 08:48:35 »

Sziasztok,
mi a különbség a 4000RDS és a 4000Traffic rádió között?
Ha jól tudom a tekerős az kormányról vezérelhető,a traffic az nem. wow1 Lábkiosztás különbség van.
4000RDS:
http://kepfeltoltes.hu/view/150110/teyp_4000_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
4000 TRAFFIC:
http://kepfeltoltes.hu/view/150110/47620417_4_644x461_ford-4000-traffic-gyari-fejegyseg-jarmu_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
karirulez
Vendég
« Új hozzászólás #25377 Dátum: 2015.01.10 szombat, 09:08:10 »

Ohh valóban a középső csati nem egyforma, a 4000RDS csatija hosszabb, mint a Traffic-nál.
Akkor nem fogom tudni a Traffic-ra rádugni a középsőt Sad
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #25378 Dátum: 2015.01.10 szombat, 09:21:17 »

Ohh valóban a középső csati nem egyforma, a 4000RDS csatija hosszabb, mint a Traffic-nál.
Akkor nem fogom tudni a Traffic-ra rádugni a középsőt Sad
Azon kívül minden működik,ha van kihangosítód valszínű az sem lesz jó(ha jól emlékszem a kihangosító valamelyik alsó tüskére van rakva).
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
karirulez
Vendég
« Új hozzászólás #25379 Dátum: 2015.01.10 szombat, 09:50:24 »

Azon kívül minden működik,ha van kihangosítód valszínű az sem lesz jó(ha jól emlékszem a kihangosító valamelyik alsó tüskére van rakva).
Nincs kormánykapcsolóm, de igazából mindegy is, mert az én középső csatim kb. 1 centivel hosszabb, fizikailag lehetetlen, hogy Traffic-ot dugjak rá Sad
Az 5000RDS csatija milyen?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #25380 Dátum: 2015.01.10 szombat, 10:02:36 »

Amugy azt vettem eszre hogy sokkal eroseb a fenye az oracsoportnak mint  programozas elott,  szoval kene egy muszerfal fenyero allito gomb is. Sajnos az enyemen nincsen ilyesmi. Kerdesem az lenne hogy ki lehet e cserelni a fenykapcsolo csoportot olyanra amin rajta van ez a tekero...esetleg annak mas a csatlakozoja?


Csereszabatos. Én is kicseréltem az enyémben.
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #25381 Dátum: 2015.01.10 szombat, 10:05:25 »

Nincs kormánykapcsolóm, de igazából mindegy is, mert az én középső csatim kb. 1 centivel hosszabb, fizikailag lehetetlen, hogy Traffic-ot dugjak rá Sad
Az 5000RDS csatija milyen?
Mind a két fajtát láttam már.Ha keresel,kérj képet a hátuljáról,és úgy válassz.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #25382 Dátum: 2015.01.10 szombat, 17:23:53 »

Bekerult a fl Oracsoport, Vik be is állította hogy legyen pillanatnyi fogyi, de kb fel óra használat után egyszercsak eltűnt a menüből. Vkinek nem volt ilyen még sosem. Valakinek ötlete esetleg?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #25383 Dátum: 2015.01.10 szombat, 18:02:32 »

Ma olyat csinált az autó,hogy menet közbe a tanknak a szintjelző mutatója lement nullára és besípolt,mint ha üres lenne a tank pedig fullon van! Parkolóba leállít,majd újra indít és akkor már minden rendbe volt! Valami ötlet?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #25384 Dátum: 2015.01.10 szombat, 18:09:04 »

Ma olyat csinált az autó,hogy menet közbe a tanknak a szintjelző mutatója lement nullára és besípolt,mint ha üres lenne a tank pedig fullon van! Parkolóba leállít,majd újra indít és akkor már minden rendbe volt! Valami ötlet?

Nekem megcsinálta már 2-3x a következőt: szinte teljesen üres tankot teletankolok. De fullra.
Ezek után a szintjelző telit mutat, az üa szgép 0-át ír ki megtehetőként, és világít a sárga lámpa.
Majd 50-100 km után helyreáll a rend.
Bár esetedben nem pont erről van szó...  tán kontakthibás valahol.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #25385 Dátum: 2015.01.10 szombat, 18:13:50 »

Nekem megcsinálta már 2-3x a következőt: szinte teljesen üres tankot teletankolok. De fullra.
Ezek után a szintjelző telit mutat, az üa szgép 0-át ír ki megtehetőként, és világít a sárga lámpa.
Majd 50-100 km után helyreáll a rend.
Bár esetedben nem pont erről van szó...  tán kontakthibás valahol.

tegnap jártam így dettóra.
10km a megtehető, szépen megállok tankolok 30L-t, beülök, indítok, megtehető 10km, üanyagszint ugyaonott állt, mint tankolás előtt. Mindig nézm a pisztolyt, mikor tankolok,h jön-e belőle nafta. Szóval azt a lehetőséget kizártam,h nem tankoltam bele semmit. elindultam,majd 10-15 perc múlva felugrott a megtehető 90 km-re és a szintjelző is kúszott fel szép lassan. pár perc múlva már 175km-nél jártam, aztán szép lassan már 550nél.  falbav nem értem.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #25386 Dátum: 2015.01.10 szombat, 18:47:11 »

tegnap jártam így dettóra.
10km a megtehető, szépen megállok tankolok 30L-t, beülök, indítok, megtehető 10km, üanyagszint ugyaonott állt, mint tankolás előtt. Mindig nézm a pisztolyt, mikor tankolok,h jön-e belőle nafta. Szóval azt a lehetőséget kizártam,h nem tankoltam bele semmit. elindultam,majd 10-15 perc múlva felugrott a megtehető 90 km-re és a szintjelző is kúszott fel szép lassan. pár perc múlva már 175km-nél jártam, aztán szép lassan már 550nél.  falbav nem értem.


Nem esett le neki rögötn, hogy tankoltál bele....csak szépen lassan fogta fel.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
panses
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #25387 Dátum: 2015.01.10 szombat, 19:49:42 »

Sziasztok!

Ma beszereztem a 6000CD helyett egy Sony CD6-os fejegységet! Ha tudtam volna, hogy a cd váltó nélküli Sony az tud MP3-at... falbav

Na mindegy, ez van! Ha nekiállok a cserének, akkor milyen szivatásra készüljek? Középkonzol meg van a Sonyhoz. Csatlakozója egyforma? Kormányoszlopról vezérelhető a Sony is?
Üdv. J.
Naplózva

Mondeo TDCI(HJBB) Tourner Viva. 2003.09. FL1. 5seb. 115Hp. FRITZ
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #25388 Dátum: 2015.01.10 szombat, 20:01:12 »



Nem esett le neki rögötn, hogy tankoltál bele....csak szépen lassan fogta fel.  vigyor3

hát elég lassú felfogású volt szegénykém... vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #25389 Dátum: 2015.01.10 szombat, 22:39:21 »

Csináltam egy műszerfal tesztet, és a tdc és E200 felváltva villog, gondolom ez a hibakód, már csak azt kellene tudnom, hogy mit jelent?
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #25390 Dátum: 2015.01.10 szombat, 23:34:09 »

Csináltam egy műszerfal tesztet, és a tdc és E200 felváltva villog, gondolom ez a hibakód, már csak azt kellene tudnom, hogy mit jelent?

tdc az dtc (Diagnostic Trouble Code).
dtc E200 U2200
E200 (U2200) Invalid data for odometer (Invalid CAN message)
Érvénytelen kilométerszámlálóra vonatkozó adat (Érvénytelen CAN üzenet) Kombinált műszer A WDS alapján ELJÁRNI
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #25391 Dátum: 2015.01.10 szombat, 23:41:14 »

tdc az dtc (Diagnostic Trouble Code).
dtc E200 U2200
E200 (U2200) Invalid data for odometer (Invalid CAN message)
Érvénytelen kilométerszámlálóra vonatkozó adat (Érvénytelen CAN üzenet) Kombinált műszer A WDS alapján ELJÁRNI

Vissza van tekerve a kilométerórám gondolom.
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
szergej1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Új hozzászólás #25392 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 00:13:31 »

Sziasztok,

Valakinek van tapasztalta, hogy Fl előtti mondiba Fl-es full elektromos, hűthető-fűthető ülésszettet cseréhez milyen módosítások kellenek? A belső bizitáblában van egy relé hely ha jól tudom amibe kell egy relé. Illetve ha fűthető ülés kábelezés bent van az ülésig a műszerfalról akkor azt is át kell kábelezni még? Vagy csak gombok beköt - relé berak - ülés betesz - régi ülés alatti csatik be és már megy is?

Előre is köszönöm a segítséget
Naplózva

Ford Mondeo MKIII TDCi 2.0 130Le MMT6 2003.03 5 ajtós
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #25393 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 00:46:23 »

Sziasztok,

Valakinek van tapasztalta, hogy Fl előtti mondiba Fl-es full elektromos, hűthető-fűthető ülésszettet cseréhez milyen módosítások kellenek? A belső bizitáblában van egy relé hely ha jól tudom amibe kell egy relé. Illetve ha fűthető ülés kábelezés bent van az ülésig a műszerfalról akkor azt is át kell kábelezni még? Vagy csak gombok beköt - relé berak - ülés betesz - régi ülés alatti csatik be és már megy is?

Előre is köszönöm a segítséget


Relét nem tudom,  de át kell még kötözni a vezetékelést + egy pici mókolásra szükség lesz a középkonzolon a gomboknál, mert nem uaz a fl előtti és utáni gombok felfogatása.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #25394 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 03:36:54 »

Sziasztok,

Valakinek van tapasztalta, hogy Fl előtti mondiba Fl-es full elektromos, hűthető-fűthető ülésszettet cseréhez milyen módosítások kellenek? A belső bizitáblában van egy relé hely ha jól tudom amibe kell egy relé. Illetve ha fűthető ülés kábelezés bent van az ülésig a műszerfalról akkor azt is át kell kábelezni még? Vagy csak gombok beköt - relé berak - ülés betesz - régi ülés alatti csatik be és már megy is?

Előre is köszönöm a segítséget

Sajnos nem ilyen egyszerü. szomoru1
Az egy jó pont,ha a vezetékek benn vannak,ezt könnyen megtudod(megnézed a kapcsoló helyén a csatik megvannak).Biztitábla F83 15 A .Ha jobbos autóból való ülésszettet veszel,a tiéd,meg nem volt elektromos,akkor azt is vezetékelned kell.(nekem a jobb oldalt kellett).Fontos,hogy a foglaltságérzékelőt is át kell rakni az anyósoldali ülésbe.(különben kapsz légzsák hibajelet).Reléről én sem tudok,de lehet,hogy gyárilag benn volt.Mint ahogy Cs12  integet2 fórumtárs is írta egy kis mókolás a kapcsolónál,hogy fixen megálljon,és a bekötés(összekötés a meglévő vezetékekkel,ami persze teljesen más színűek,mivel ezek csak fűthetőkhöz vannak bekábelezve).Na igazából csak ennyi röviden,mert én láttam,hogyan csinálják Cs12-nek köszönhetően worship worship Egy pár órát el lehet vele szórakozni. hehe de az eredmény a lényeg. afro1
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.11 vasárnap, 03:38:50 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #25395 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 09:13:25 »

Sziasztok,

Valakinek van tapasztalta, hogy Fl előtti mondiba Fl-es full elektromos, hűthető-fűthető ülésszettet cseréhez milyen módosítások kellenek? A belső bizitáblában van egy relé hely ha jól tudom amibe kell egy relé. Illetve ha fűthető ülés kábelezés bent van az ülésig a műszerfalról akkor azt is át kell kábelezni még? Vagy csak gombok beköt - relé berak - ülés betesz - régi ülés alatti csatik be és már megy is?

Előre is köszönöm a segítséget

Nekem Hzsolti kötötte be Csütörtökön a fl fűtött üléseket. 2 órát elszórakozott vele, még úgy is hogy fejből vágta, hogy mit hova kell tenni. A kapcsolót azt én mókoltam be az apró pénztartó helyére(20 perc ha van ötleted hogyan szeretnéd megoldani a rögzítést). A fl ülésbe be kell tenni az anyós ülés foglaltság érzékelőjét ez az ülés lap szétszedésével jár cca 1 óra. Aztán a vez üésbe át kell tenni a prefl ülés pozició érzékelőt is ez 10 perc. Ülés ki-be szerelgetés(30 perc ~)
mégvalami: Az anyós ülés bizt öv csatlakozóját is kicseréltem mert a fl-en nem volt érzékelős, így a régiről át tettem az újra biztos ami biztos.
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.11 vasárnap, 09:22:56 írta Gyga » Naplózva
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #25396 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 09:25:10 »


Csereszabatos. Én is kicseréltem az enyémben.
Koszonom
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #25397 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 09:28:35 »

tegnap jártam így dettóra.
10km a megtehető, szépen megállok tankolok 30L-t, beülök, indítok, megtehető 10km, üanyagszint ugyaonott állt, mint tankolás előtt. Mindig nézm a pisztolyt, mikor tankolok,h jön-e belőle nafta. Szóval azt a lehetőséget kizártam,h nem tankoltam bele semmit. elindultam,majd 10-15 perc múlva felugrott a megtehető 90 km-re és a szintjelző is kúszott fel szép lassan. pár perc múlva már 175km-nél jártam, aztán szép lassan már 550nél.  falbav nem értem.
Ilyenkor azert kicsit irigylem a dieseles fordtarsakat...30L- 550KM...ilyen nekem csak az alomban letezik Grin....nekem most 30Km megtetele utan lecsokkent 99.9 L/100km-rol (innen indult mikor betettem az orat programozas utan)   9.3 L/100km..es ez nagyreszt orszaguton volt a letezo legovatosab vezetessel(ami tolem telik:) )...mondjuk torque szerint (amivel merem a pillanatnyi fogyasztast) 15km utan meg mindig csak 63 fokos volt a viz...a mutato pedig nem igazan ert el a kozepso vonalig csak ha kikapcsoltam a futest...ezek szerint nem veletlen az a bizonyos P1432-es hibakod es termosztat cserere keszuljek?
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.11 vasárnap, 09:34:21 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #25398 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 11:00:11 »

Ilyenkor azert kicsit irigylem a dieseles fordtarsakat...30L- 550KM...ilyen nekem csak az alomban letezik Grin....nekem most 30Km megtetele utan lecsokkent 99.9 L/100km-rol (innen indult mikor betettem az orat programozas utan)   9.3 L/100km..es ez nagyreszt orszaguton volt a letezo legovatosab vezetessel(ami tolem telik:) )...mondjuk torque szerint (amivel merem a pillanatnyi fogyasztast) 15km utan meg mindig csak 63 fokos volt a viz...a mutato pedig nem igazan ert el a kozepso vonalig csak ha kikapcsoltam a futest...ezek szerint nem veletlen az a bizonyos P1432-es hibakod es termosztat cserere keszuljek?
Nem kell irigyelni a dízeleseket,mert különben is ez a vesszőparipájuk eplus2 eplus2 eplus2 Van olyan,hogy minket irigyelnek,de azt soha nem hallod hehe
Mindenkinél,ha nullázza a fogyiját 99,9-ről indul.Valószínű,hogy termócsere.
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.11 vasárnap, 11:02:02 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #25399 Dátum: 2015.01.11 vasárnap, 11:11:17 »

Nem kell irigyelni a dízeleseket,mert különben is ez a vesszőparipájuk eplus2 eplus2 eplus2 Van olyan,hogy minket irigyelnek,de azt soha nem hallod hehe
Mindenkinél,ha nullázza a fogyiját 99,9-ről indul.Valószínű,hogy termócsere.
Porlasztocserenel nem irigylem eplus2, amugy a termosztatcsere lattam hogy nem olyan egyszeru mint az elozo mondimnal, "job" helyre nem is tehettek volna, nem beszelve az ararol.. wow1
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Oldalak: 1 ... 501 502 503 504 505 506 507 [508] 509 510 511 512 513 514 515 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.