Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 21:06:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 513 514 515 516 517 518 519 [520] 521 522 523 524 525 526 527 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10130715 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #25950 Dátum: 2015.02.07 szombat, 22:13:54 »

Jó estét.
Olyan kérdésem lenne hogy a régebbi facelift előtti, Ford cd 6000 helyére egy az egyben bemegy az újabb cd 6000 rádió?
Nem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25951 Dátum: 2015.02.07 szombat, 22:15:31 »

Jó estét.
Olyan kérdésem lenne hogy a régebbi facelift előtti, Ford cd 6000 helyére egy az egyben bemegy az újabb cd 6000 rádió?

Azért ez hamar felismerhető, hogy az újabb nagyobb a réginél és más formájú is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kalci
Vendég
« Új hozzászólás #25952 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 10:23:14 »

Sziasztok!

Rádióval kapcsolatban lenne egy kérdésem. Amikor elindítom az autót a rádió működik és veszi a rádióadást, egy kis idő elteltével viszont megszűnik az egész és hangos sistergés hallatszik. Első gázadásnál is megszűnik a jó vétel. Mi okozhatja ezt a jelenséget? Köszönöm, ha valaki tud segíteni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #25953 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 10:58:57 »

Sziasztok!

Rádióval kapcsolatban lenne egy kérdésem. Amikor elindítom az autót a rádió működik és veszi a rádióadást, egy kis idő elteltével viszont megszűnik az egész és hangos sistergés hallatszik. Első gázadásnál is megszűnik a jó vétel. Mi okozhatja ezt a jelenséget? Köszönöm, ha valaki tud segíteni.
a gyújtás. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kalci
Vendég
« Új hozzászólás #25954 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 14:11:34 »

a gyújtás. Roll Eyes

Ezt nem egészen tudom értelmezni. Mit csinálj a gyújtás vele?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #25955 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 14:58:46 »

Ezt nem egészen tudom értelmezni. Mit csinálj a gyújtás vele?
inkább a tuner haldoklik benne.vidd el egy tv rádió szerelőhöz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tzpke
Vendég
« Új hozzászólás #25956 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 17:10:50 »

Sziasztok!

4 ajtós autómban a csomagtér ajtó zár egyszer csak bemondta az unalmast, igaz előtte már volt, hogy nem nyitott. Távról és mikrokapcsolóról volt nyitható előtte, utastérben nincs nyitógombom. Szerencsére kulccsal működik, de szeretném az eredeti állapotot helyreállítani. Zárat már beszereztem hozzá, de sajnos nem az a gondja, továbbra sem megy. Kipróbáltam, és a zár motorja 12V külső tápról működik, tehát úgy néz ki nem azzal volt a probléma. Tudna valaki segíteni, hogy hol keressem a hibát? Lehet neki külön reléje, biztije vagy valami egyéb? Köszönöm előre is.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25957 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 17:14:04 »

Sziasztok!

4 ajtós autómban a csomagtér ajtó zár egyszer csak bemondta az unalmast, igaz előtte már volt, hogy nem nyitott. Távról és mikrokapcsolóról volt nyitható előtte, utastérben nincs nyitógombom. Szerencsére kulccsal működik, de szeretném az eredeti állapotot helyreállítani. Zárat már beszereztem hozzá, de sajnos nem az a gondja, továbbra sem megy. Kipróbáltam, és a zár motorja 12V külső tápról működik, tehát úgy néz ki nem azzal volt a probléma. Tudna valaki segíteni, hogy hol keressem a hibát? Lehet neki külön reléje, biztije vagy valami egyéb? Köszönöm előre is.

Két lehetőség van.

1. Csomagtérajtóban a mikrokapcsoló rossz.
2. Ha jó a mikrokapcsoló (burkolat levesz és kimér), akkor az átvezető gumiban vezeték szakadás.

Milyen évjáratú az autód?
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.08 vasárnap, 17:30:19 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #25958 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 17:15:09 »

Sziasztok!

4 ajtós autómban a csomagtér ajtó zár egyszer csak bemondta az unalmast, igaz előtte már volt, hogy nem nyitott. Távról és mikrokapcsolóról volt nyitható előtte, utastérben nincs nyitógombom. Szerencsére kulccsal működik, de szeretném az eredeti állapotot helyreállítani. Zárat már beszereztem hozzá, de sajnos nem az a gondja, továbbra sem megy. Kipróbáltam, és a zár motorja 12V külső tápról működik, tehát úgy néz ki nem azzal volt a probléma. Tudna valaki segíteni, hogy hol keressem a hibát? Lehet neki külön reléje, biztije vagy valami egyéb? Köszönöm előre is.
mikrokapcsi csere.FAQ ban van cikk kombihoz,csak átkell ültetni 4ajtósra.... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #25959 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 17:26:59 »

Sziasztok!

4 ajtós autómban a csomagtér ajtó zár egyszer csak bemondta az unalmast, igaz előtte már volt, hogy nem nyitott. Távról és mikrokapcsolóról volt nyitható előtte, utastérben nincs nyitógombom. Szerencsére kulccsal működik, de szeretném az eredeti állapotot helyreállítani. Zárat már beszereztem hozzá, de sajnos nem az a gondja, továbbra sem megy. Kipróbáltam, és a zár motorja 12V külső tápról működik, tehát úgy néz ki nem azzal volt a probléma. Tudna valaki segíteni, hogy hol keressem a hibát? Lehet neki külön reléje, biztije vagy valami egyéb? Köszönöm előre is.
Még a bal első zár is viccelhet!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tzpke
Vendég
« Új hozzászólás #25960 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 17:31:00 »

Két lehetőség van.

1. Csomagtérajtóban a mikrokapcsoló rossz.
2. Ha jó a mikrokapcsoló (burkolat levesz és kimér), akkor az átvezető gumiban vezeték szakadás.


Gondolom Mikrokapcsoló csak záró kontaktot ad, nem feszt kapcsol. Nem akarok okoskodni, de akkor távról még nem kellene működnie. Mindenesetre kimérem.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25961 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 17:35:06 »


Gondolom Mikrokapcsoló csak záró kontaktot ad, nem feszt kapcsol. Nem akarok okoskodni, de akkor távról még nem kellene működnie. Mindenesetre kimérem.
Testet kapcsol a mikrokapcsoló.
Távolról mindentől függetlenül működik. A mikrokapcsoló nem közvetlenül kapcsolja a zárat.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tzpke
Vendég
« Új hozzászólás #25962 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 17:52:43 »

Még a bal első zár is viccelhet!

Mire gondolsz pontosan, hátha tovább kell keresnem, ha nem mikrokapcsoló?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25963 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 17:55:11 »

Mire gondolsz pontosan, hátha tovább kell keresnem, ha nem mikrokapcsoló?

Kérdeztem, hogy mikori gyártású az autód?
Év, hónap.

5 perc alatt kiderül, hogy jó-e a mikrokapcsoló. Nem ellenőrizted?
Utána átvezetőben vezetékek ellenőrzése.
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.08 vasárnap, 17:58:15 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tzpke
Vendég
« Új hozzászólás #25964 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 17:57:05 »

Kérdeztem, hogy mikori gyártású az autód?
Év, hónap.

2005.08. 2.0 TDCI Ghia
Naplózva
tzpke
Vendég
« Új hozzászólás #25965 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 17:59:20 »

Kérdeztem, hogy mikori gyártású az autód?
Év, hónap.

5 perc alatt kiderül, hogy jó-e a mikrokapcsoló. Nem ellenőrizted?
Utána átvezetőben vezetékek ellenőrzése.

Még nem mértem ki. De megteszem....
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25966 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 17:59:42 »

2005.08. 2.0 TDCI Ghia

Akkor a bal első zárral ne foglalkozz.

1. Kapcsoló ell.
2. Átvezető kábelek ell.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tzpke
Vendég
« Új hozzászólás #25967 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 18:44:32 »

Akkor a bal első zárral ne foglalkozz.

1. Kapcsoló ell.
2. Átvezető kábelek ell.

No, a mirokapcsoló tökéletesen végzi a dolgát, és amennyire láttam a kábelbevezetők kipattintása után, a kábeleken sincsenek látható sérülések. Igaz nem bontottam vissza a kábelkorbácsot. És még egy fontos infó: a műszerfalon az ajtó nyitva visszajelzés folyamatosan világít, persze zárt ajtóknál is. Próbáltam olyat is, hogy a kulcsos zárbetét felé menő érpárra tettem rövidzárat, de úgy is nyitva jelzi.
Naplózva
tzpke
Vendég
« Új hozzászólás #25968 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 18:48:55 »

No, a mirokapcsoló tökéletesen végzi a dolgát, és amennyire láttam a kábelbevezetők kipattintása után, a kábeleken sincsenek látható sérülések. Igaz nem bontottam vissza a kábelkorbácsot. És még egy fontos infó: a műszerfalon az ajtó nyitva visszajelzés folyamatosan világít, persze zárt ajtóknál is. Próbáltam olyat is, hogy a kulcsos zárbetét felé menő érpárra tettem rövidzárat, de úgy is nyitva jelzi.

És még valami: a távirányítón a csomagtartó nyitó gomb kétszeri lenyomására olyan mintha próbálkozna "gyengéden" a nyitással, rendszámtábla világítás halványodik, motor kicsit behúz, de persze nem nyit. Hátha számít.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25969 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 18:55:06 »

No, a mirokapcsoló tökéletesen végzi a dolgát, és amennyire láttam a kábelbevezetők kipattintása után, a kábeleken sincsenek látható sérülések. Igaz nem bontottam vissza a kábelkorbácsot. És még egy fontos infó: a műszerfalon az ajtó nyitva visszajelzés folyamatosan világít, persze zárt ajtóknál is. Próbáltam olyat is, hogy a kulcsos zárbetét felé menő érpárra tettem rövidzárat, de úgy is nyitva jelzi.

Az ajtóba átvezető gumiban végignézted a vezetékeket? Ott lesz a probléma. Húzd ki a vezetékeket a gumi átvezetőből.....

Milyen kábelvezetőket pattintgattál ki?
A kulcsos zárbetétnél nincs elektromos alkatrész.
A motor/zár elektromos.

Kulcs gombról most csak próbálkozik vagy nyit? Eddig azt írtad, hogy csak onnan nyit.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tzpke
Vendég
« Új hozzászólás #25970 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 21:19:57 »

Az ajtóba átvezető gumiban végignézted a vezetékeket? Ott lesz a probléma. Húzd ki a vezetékeket a gumi átvezetőből.....

Milyen kábelvezetőket pattintgattál ki?
A kulcsos zárbetétnél nincs elektromos alkatrész.
A motor/zár elektromos.

Kulcs gombról most csak próbálkozik vagy nyit? Eddig azt írtad, hogy csak onnan nyit.

Lehet nem jó fogalmaztam. Az ajtóba átvezető gumi két végét pattintottam ki, és bár nem húztam át rajta az egész kábelköteget, mivel minden csatlakozást nem bontottam az ajtóban (zár, mikrokapcs., rendszámtábla világítás és a zárbetéthez menő 2 vezeték csatija, mert van ilyenem Smiley), csak annyira húztam át rajta mindkét irányba, amennyire a vezeték hossza engedte. Teljesen egészségesnek tűntek a vezetékek!!
"Kulcs gomb"-ról nem írtam. Kulccsal nyit mechanikusan, rendes kulcsos zárbetétem is van benne, amit egy bowden köt össze a zártesttel. Tehát elektronikusan nem működik.
Hova csatlakozhatnak ezek a vezetékek a másik végen, mert erős a gyanúm, hogy nem itt lesz a gond.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25971 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 21:28:05 »

Lehet nem jó fogalmaztam. Az ajtóba átvezető gumi két végét pattintottam ki, és bár nem húztam át rajta az egész kábelköteget, mivel minden csatlakozást nem bontottam az ajtóban (zár, mikrokapcs., rendszámtábla világítás és a zárbetéthez menő 2 vezeték csatija, mert van ilyenem Smiley), csak annyira húztam át rajta mindkét irányba, amennyire a vezeték hossza engedte. Teljesen egészségesnek tűntek a vezetékek!!
"Kulcs gomb"-ról nem írtam. Kulccsal nyit mechanikusan, rendes kulcsos zárbetétem is van benne, amit egy bowden köt össze a zártesttel. Tehát elektronikusan nem működik.
Hova csatlakozhatnak ezek a vezetékek a másik végen, mert erős a gyanúm, hogy nem itt lesz a gond.

Van olyan is, amikor úgy szakad el a vezeték, hogy a szigetelés még egyben van.
Ha a kulcson lévő gomb nyomására sem nyílik, akkor bizony a zár lesz a hibás. Sokszor nem egyértelműen történik a fogalmazás úgy, hogy "kulccsal nyitom".
A zárszerkezethez érkezik egy vezetéken (narancs-fekete)állandó + feszültség. Fekete a test, fekete-piros a kapcsolt negatív (ezt kapcsolja a GEM) és egy fekete-narancs a csomagtér világításhoz.

Ha minden vezetékre megérkezik, aminek kell....akkor bizony még biztosabb a zárszerkezet hiba.

« Utoljára szerkesztve: 2015.02.08 vasárnap, 21:32:59 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #25972 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 22:27:32 »

Lehet nem jó fogalmaztam. Az ajtóba átvezető gumi két végét pattintottam ki, és bár nem húztam át rajta az egész kábelköteget, mivel minden csatlakozást nem bontottam az ajtóban (zár, mikrokapcs., rendszámtábla világítás és a zárbetéthez menő 2 vezeték csatija, mert van ilyenem Smiley), csak annyira húztam át rajta mindkét irányba, amennyire a vezeték hossza engedte. Teljesen egészségesnek tűntek a vezetékek!!
"Kulcs gomb"-ról nem írtam. Kulccsal nyit mechanikusan, rendes kulcsos zárbetétem is van benne, amit egy bowden köt össze a zártesttel. Tehát elektronikusan nem működik.
Hova csatlakozhatnak ezek a vezetékek a másik végen, mert erős a gyanúm, hogy nem itt lesz a gond.


A sedanoknál eléggé megtörik a kábel az átvezetőben amikor kinyitod a csomiajtót.Az lesz amit GSR írt,hogy a szigetelés épp de a vezeték eltört. falbav
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #25973 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 22:30:32 »


A sedanoknál eléggé megtörik a kábel az átvezetőben amikor kinyitod a csomiajtót.Az lesz amit GSR írt,hogy a szigetelés épp de a vezeték eltört. falbav

Nekem is ez volt a második kapcsolócserekor.
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #25974 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 09:59:16 »

hiho!
Ma reggel első indításra simán indult az autó majd kb 500m után megálltam utána következő indításkor még szépen forgatott az önindító de az autó nem indult aztán persze lassult az önindító is meg a műszerek kilengtek maximumra. Ez akksi hiba lehet vagy valami más?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #25975 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 11:08:55 »

hiho!
Ma reggel első indításra simán indult az autó majd kb 500m után megálltam utána következő indításkor még szépen forgatott az önindító de az autó nem indult aztán persze lassult az önindító is meg a műszerek kilengtek maximumra. Ez akksi hiba lehet vagy valami más?
lehet.meg más is...önindító...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #25976 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 11:15:55 »

lehet.meg más is...önindító...
önindító szépen forgatott elsőre 3-4 másodpercig forgattam aztán másodjára megint ennyit utána már lassult és  utána kilengtek a műszerek maxra sőt talán még tovább is.
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #25977 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 11:17:29 »

önindító szépen forgatott elsőre 3-4 másodpercig forgattam aztán másodjára megint ennyit utána már lassult és  utána kilengtek a műszerek maxra sőt talán még tovább is.
felkell az akkut tölteni és megvizsgálni terhelővillával.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #25978 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 11:41:05 »

felkell az akkut tölteni és megvizsgálni terhelővillával.

na az pont nincs de töltő legalább van, akkor estére megtöltöm aztán próbálok egy indítást meg szerzek egy próba akksit is.
szerk: Köszi a segítséget!
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25979 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 11:42:19 »

önindító szépen forgatott elsőre 3-4 másodpercig forgattam aztán másodjára megint ennyit utána már lassult és  utána kilengtek a műszerek maxra sőt talán még tovább is.
a kilengős tuti azért volt, mert szint alá esett a feszültség. a menetközben megállás lehet ac hiba is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #25980 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 11:48:17 »

na az pont nincs de töltő legalább van, akkor estére megtöltöm aztán próbálok egy indítást meg szerzek egy próba akksit is.
szerk: Köszi a segítséget!
terhelővilla minden villamossági szerelőnek van.... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #25981 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 11:50:32 »

a kilengős tuti azért volt, mert szint alá esett a feszültség. a menetközben megállás lehet ac hiba is
igen, lehet AC is,de nem menetközben állt meg neki....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #25982 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 11:57:00 »

kb 500m után megálltam, majd ott már nem indult be. Azért voltam bizonytalan mert elsőre elég rendesen forgatott az önidító csak reflexből elengedtem kb a 3 fordulat után mert soha nem kellett még tovább forgatni... így másodjára már elég hervadtan forgatott aztán jött a műszerek kilengése. Ami érdekes hogy két napi csillag garázs után elsőre könnyen indult aztán meg semmit :S. Otthon gondolom könnyebb dolga van az akksinak mert fűtött garázsban azért csak jobban indul. Igaz hideg nem nagyon volt kint sem mert talán -2 fokban indítottam ma reggel. Gondolom akkor az első indítás megkínozta az akkut a kevés út után a második meg kivégezte.
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25983 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 12:24:07 »

igen, lehet AC is,de nem menetközben állt meg neki....
ténylet falbav
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25984 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 12:24:52 »

kb 500m után megálltam, majd ott már nem indult be. Azért voltam bizonytalan mert elsőre elég rendesen forgatott az önidító csak reflexből elengedtem kb a 3 fordulat után mert soha nem kellett még tovább forgatni... így másodjára már elég hervadtan forgatott aztán jött a műszerek kilengése. Ami érdekes hogy két napi csillag garázs után elsőre könnyen indult aztán meg semmit :S. Otthon gondolom könnyebb dolga van az akksinak mert fűtött garázsban azért csak jobban indul. Igaz hideg nem nagyon volt kint sem mert talán -2 fokban indítottam ma reggel. Gondolom akkor az első indítás megkínozta az akkut a kevés út után a második meg kivégezte.
nem feltétlen, amúgyis előfordul ilyen hirtelen akksi halál. nekem a bosch s4 úgy halt meg nyáron, hogy este beálltam vele a garázsba, reggel már nem indított, valami 9v volt benne
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25985 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 12:45:02 »

igen, lehet AC is,de nem menetközben állt meg neki....

A jó adagoló simán felhúzza a gázolajat az álló ac-n keresztül is. (menet közben megáll) Aztán mikor újra kell indítani már lehet.
Bár én jártam úgy is, hogy menet közben rosszalkodott a rossz ac miatt a kocsi. Majd pár nap állás után pedig egyből indult, akárhányszor indítottam, bármennyit járt a motor, ment rendesen. Pedig nem működött az ac, csere lett természetesen.
Érdekes, na.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #25986 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 13:56:36 »

A jó adagoló simán felhúzza a gázolajat az álló ac-n keresztül is. (menet közben megáll) Aztán mikor újra kell indítani már lehet.
Bár én jártam úgy is, hogy menet közben rosszalkodott a rossz ac miatt a kocsi. Majd pár nap állás után pedig egyből indult, akárhányszor indítottam, bármennyit járt a motor, ment rendesen. Pedig nem működött az ac, csere lett természetesen.
Érdekes, na.
az AC-m aránylag új, 3,5 éves kb 40 ezer km van benne. Bosch
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #25987 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 15:02:23 »

Most vettem észre, hogy a tolatóradar nem működik jól.

Múltkor megtoltam egy kisebb hókupacot a hátuljával. Az akksi utána 2 napig nem volt az autóban.
Probléma:
-gyújtás alatt rükvercben jól működik, jelez a radar minden oldalon
-járó motornál nem jelez

Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
ManoWar
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173


« Új hozzászólás #25988 Dátum: 2015.02.10 kedd, 08:40:10 »


Tisztelt Fórumtársak!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Ma reggel két hiba is összejött. Az egyik, hogy a hátsó ablaktörlő elkezdett "bénázni": egy hátrahúzásnál 20-30 cm-t töröl (vagy kevesebbet), majd leáll, ekkor a a kormánykapcsolóból (vagy környékéről) kis kattanás hallatszik. Ha teljesen hátrahúzom, akkor megy a mosó, és addig teljesen jól töröl is. Tönkremehet így a kapcsoló? A másik (hiba?)jelenség, hogy miután kicseréltem a jobb első fényszóróban az izzót, a benne lévő állítómotor minden világítás bekapcsoláskor kerreg-nyekereg kicsit, de csak a jobb oldalon, ahol "bolygatva" volt. Eddig mintha ezt nem csinálta volna... Valaki találkozott már ilyesmivel? Lehet, hogy rosszul raktam össze a lámpatestet?

Segítségeteket / válaszaitokat előre is nagyon köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #25989 Dátum: 2015.02.10 kedd, 10:51:50 »

az AC-m aránylag új, 3,5 éves kb 40 ezer km van benne. Bosch
az épp 3 éve múlt új..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pocok
Vendég
« Új hozzászólás #25990 Dátum: 2015.02.10 kedd, 14:20:19 »

üdv!  ablakemelő gondom lenne,az utasoldali ajtót meg kellett bontanom vezeték szakadás miatt. széthúztam a csatit az ajtónál,megoldottam a szakadást is,csak olyan a problémám h a távvezérléskor azt az oldalt lehúzza de fel már nem!   amúgy viszont a kapcsolókkal működik, be kell valamit programozni vagy elszúrtam valamit?  falbav
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #25991 Dátum: 2015.02.10 kedd, 14:23:03 »

üdv!  ablakemelő gondom lenne,az utasoldali ajtót meg kellett bontanom vezeték szakadás miatt. széthúztam a csatit az ajtónál,megoldottam a szakadást is,csak olyan a problémám h a távvezérléskor azt az oldalt lehúzza de fel már nem!   amúgy viszont a kapcsolókkal működik, be kell valamit programozni vagy elszúrtam valamit?  falbav


programozni kell.  Húzd fel a kapcsolóval és utána nyomj rá még1x  (fölfelé) pár másodpercig.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Pocok
Vendég
« Új hozzászólás #25992 Dátum: 2015.02.10 kedd, 14:55:42 »



programozni kell.  Húzd fel a kapcsolóval és utána nyomj rá még1x  (fölfelé) pár másodpercig.
worship
Naplózva
Holló Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


St220


E-mail
« Új hozzászólás #25993 Dátum: 2015.02.10 kedd, 20:05:41 »

Sziasztok. St220-am lambda szonda csere érett az első a motorról nézve. Milyen típust ajánlotok és ez fűtött-e? integet2
Naplózva

Nyomom neki mint állat.... ST220 3.0L V6 226HP
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #25994 Dátum: 2015.02.10 kedd, 20:36:44 »

Sziasztok. St220-am lambda szonda csere érett az első a motorról nézve. Milyen típust ajánlotok és ez fűtött-e? integet2

Hetente újra tárgyaljuk?  fejvakaras
Korábban is írtam típusokat, olvass vissza.   wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Holló Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


St220


E-mail
« Új hozzászólás #25995 Dátum: 2015.02.10 kedd, 20:50:34 »

Hetente újra tárgyaljuk?  fejvakaras
Korábban is írtam típusokat, olvass vissza.   wave

Akkor én kérek elnézést. Vissza keresem rs nagyon köszi!!!!!
Naplózva

Nyomom neki mint állat.... ST220 3.0L V6 226HP
Holló Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


St220


E-mail
« Új hozzászólás #25996 Dátum: 2015.02.10 kedd, 20:56:04 »

Kötelező?


NGK, Denso és fűtött.
Azóta sem volt ideje a szerviznek kicserélni? Azt írtad, hogy ott volt az autó és ők állapították meg csak nem volt idő kicserélni?
Ezt nem is értem. Mi az, hogy nem volt idő? Munkaidő vége volt? Másnap már nem akarták kicserélni?  nemtudom



Nem is baj hogy nem csinálták nem valami fényes minősítés kapott tőlem a Jászberényi Ford Markaszerviz.... Köszi a segítséget.
Naplózva

Nyomom neki mint állat.... ST220 3.0L V6 226HP
Holló Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


St220


E-mail
« Új hozzászólás #25997 Dátum: 2015.02.10 kedd, 21:00:07 »



Nem is baj hogy nem csinálták nem valami fényes minősítés kapott tőlem a Jászberényi Ford Markaszerviz.... Köszi a segítséget.

Egyébként a kocsi azóta is németBen pihen én meg svédben vagyok majd valamikor márciusban leszek újra otthon hogy megcsinaljam.
Naplózva

Nyomom neki mint állat.... ST220 3.0L V6 226HP
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #25998 Dátum: 2015.02.10 kedd, 21:54:09 »

Egyébként a kocsi azóta is németBen pihen én meg svédben vagyok majd valamikor márciusban leszek újra otthon hogy megcsinaljam.


Pihentethetnéd addig itthon is PL!Eljárogatnánk vele néhányan addig,meg ilyenek. Wink
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
vstryker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



E-mail
« Új hozzászólás #25999 Dátum: 2015.02.11 szerda, 07:50:18 »

Sziasztok

Be van programozva hogy indulás után 3 km/h-nál bekapcsol a reteszár és csak a vezető oldalról lehet nyitni az ajtókat. Ezt én valahogy letudom programozni sajátmagam ?
Naplózva

Mondeo Kombi Trend 1.8 benzin (125LE) - 2001
Oldalak: 1 ... 513 514 515 516 517 518 519 [520] 521 522 523 524 525 526 527 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.