Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 03:49:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 515 516 517 518 519 520 521 [522] 523 524 525 526 527 528 529 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11192695 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #26050 Dátum: 2015.02.14 szombat, 09:57:57 »

Ha kell fúvóka, nekem van, küldök postán...
Köszönöm. Működik, csak nem fűt.
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Jani18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Új hozzászólás #26051 Dátum: 2015.02.14 szombat, 10:42:13 »

Sziasztok voltam autóvillamosságisnál mert vagy 2x nem indult be az autó. Rámért terhelésmérővel és azt mondta hogy jó az akksi. Viszont szerinte kicsi bele az 55 Ah akksi azért nem indul be ha nagy hidegben mert nem bírja beindítani. Azt mondja hogy 72 ah kellene bele. Mit gondoltok?  falbav
Naplózva

2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #26052 Dátum: 2015.02.14 szombat, 10:43:58 »

Sziasztok voltam autóvillamosságisnál mert vagy 2x nem indult be az autó. Rámért terhelésmérővel és azt mondta hogy jó az akksi. Viszont szerinte kicsi bele az 55 Ah akksi azért nem indul be ha nagy hidegben mert nem bírja beindítani. Azt mondja hogy 72 ah kellene bele. Mit gondoltok?  falbav
Én 80-assal járok de ez dízel... Elképzelhető, hogy pici az 55
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Jani18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Új hozzászólás #26053 Dátum: 2015.02.14 szombat, 10:55:02 »

Szerintem is mert ha nincs nagyon hideg akkor egyből beindul. Meg hetekig jó még megy csak ha nagyon hideg van akkor nem indul.
Naplózva

2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Jani18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Új hozzászólás #26054 Dátum: 2015.02.14 szombat, 11:19:23 »

Amúgy mi történhet ha teszek bele egy 70ah-at?
Naplózva

2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #26055 Dátum: 2015.02.14 szombat, 11:23:43 »

Szerintem is mert ha nincs nagyon hideg akkor egyből beindul. Meg hetekig jó még megy csak ha nagyon hideg van akkor nem indul.

Az nem a nagyságával van összefüggésben, inkább haldoklik az aksi. Egy 55ös simán elég az 1.8as benyáshoz.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #26056 Dátum: 2015.02.14 szombat, 12:00:29 »

Amúgy mi történhet ha teszek bele egy 70ah-at?

1.8-nak elegendő az 55. Amúgy nézd meg, hogy méret ügyileg mi fér bele és ahhoz képest válasz nagyobbat. Arra figyelj, hogy akármekkora nem jó, mert a töltése túlterhelheti az generátort (akartam írni), bár ezt majd a szakik megszakértik (nekem eléggé régi tapasztalatom van Skoda 105s Smiley ). pl ha 55Ah-ra terveztek egy autót, akkor ne rakj bele 80Ah-at, de 70Ah körülivel nincs gond.

Amúgy ha az autó jó, akkor a nagyobb aksival annyit érsz el, hogy tovább hallgathatod a zenét amikor áll az autó és nem kell félni, hogy lemerül, meg a világítással sem kell aggódni.
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.14 szombat, 12:46:43 írta KOTTA » Naplózva
Jani18
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Új hozzászólás #26057 Dátum: 2015.02.14 szombat, 15:53:39 »

Neked milyen akksi van az 1.8-as mondidban?
Naplózva

2003-as Mondeo MK3 1.8 (110 LE) Ambiente
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #26058 Dátum: 2015.02.14 szombat, 17:26:44 »

Amúgy mi történhet ha teszek bele egy 70ah-at?
Szia.
Semmi nem történik ha beteszel egy 70 Ah-t,a vasamban 2.0 és 60 Ah (noname ca-ca) van már egy éve, még jó(persze  hehe  )
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26059 Dátum: 2015.02.14 szombat, 17:48:10 »

Amúgy mi történhet ha teszek bele egy 70ah-at?

Mi történne? Tovább lesz benne villany, mint a kisebben. Vagy mi a kérdés?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #26060 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 12:26:34 »

Sziasztok.
Az normális, h ráadott gyújtásnál lemegy az akku fesz 10V körüli értékre(2.0 TDDI)?
Másik autóban (2.0 Hdi) csak kb 0.5 V az esés...
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #26061 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 13:04:35 »

Sziasztok.
Az normális, h ráadott gyújtásnál lemegy az akku fesz 10V körüli értékre(2.0 TDDI)?
Másik autóban (2.0 Hdi) csak kb 0.5 V az esés...
Tisztelt Fórumtárs!
Sajnos a TDDI és a TDCI gépek PCM modulja nem szereti ha az akku feszültség 10.5 V alá csökken.
Nagyon úgy néz ki, hogy ki kell cserélned az akkumulátort. Próbáld meg teljesen feltölteni és ha akkor sem változik a helyzet akkor sajnos kuka és kell egy új akkumulátor. A Ford speciális Smart-Sharge töltő rendszere miatt csak Silver-Calcium akkumulátor min 12 V 74 A/ó javasolt. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.15 vasárnap, 13:07:12 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #26062 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 13:55:32 »

Tisztelt Fórumtárs!
Sajnos a TDDI és a TDCI gépek PCM modulja nem szereti ha az akku feszültség 10.5 V alá csökken.
Nagyon úgy néz ki, hogy ki kell cserélned az akkumulátort. Próbáld meg teljesen feltölteni és ha akkor sem változik a helyzet akkor sajnos kuka és kell egy új akkumulátor. A Ford speciális Smart-Sharge töltő rendszere miatt csak Silver-Calcium akkumulátor min 12 V 74 A/ó javasolt. wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt László.

Köszönöm az információt. Tegnap kipróbáltam egy másik akkuval is, azzal is ugyanaz volt a helyzet.
Akkor most valami más is cserés lesz?
Illetve a Ford Használati útmutató 60 Ah / 590A ír...(bár sztem ez kevés lehet dizelnek)
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #26063 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 15:24:00 »

Tisztelt László.

Köszönöm az információt. Tegnap kipróbáltam egy másik akkuval is, azzal is ugyanaz volt a helyzet.
Akkor most valami más is cserés lesz?
Illetve a Ford Használati útmutató 60 Ah / 590A ír...(bár sztem ez kevés lehet dizelnek)

Tisztelt Fórumtárs!
Nekem nem új az akkumulátorom. De ha a gyújtást rákapcsolom, akkor az izzítógyertya terheléssel ami min 60-65 A, akkor is az akkufeszültségem nem csökken 11.5 V alá. Érdemes lenne az izzítógyertyák áramkörét, és ha van  villamos kiegészítőfűtés, akkor azok gyertyáit is leellenőrizni. Az én gépem TDCI de az indítóáramkör szerintem ugyanaz mint a TDDI jé. Elnézést ha véletlenül nem így van. A 60 A/ó akkumulátor szerintem diesel gépbe kicsi. wave
Tisztelettel László! worship  
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.15 vasárnap, 15:26:50 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #26064 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 17:29:32 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Ma bekerült a kocsimba egy fedcompos műszeregység, minden jól működik, de valamiért nem világít a jobb oldalon lévő két kis figyelmeztető lámpa, a tankolnikell jelző,  és mellette a motorkontroll(talán). Ezek a régi műszeregységen gyújtásra pár másodpercig világítottak. A ledek elvileg jók, laposelemmel kipróbáltuk, bár az kicsit furcsa, hogy pirosan világítottak, mert ezek a jelzőfények eddig sárgák voltak (vagy ezt is a fólia színe határozza meg?). Mi lehet a baj? Másik kérdésem, hogy a ködlámpát mi és hol jelzi vissza? Erre konkrétan nem emlékszem, és csak most tűnt fel hogy nálam semmi. Ezt is az új műszeregységnek köszönhetem?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #26065 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 18:31:49 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Ma bekerült a kocsimba egy fedcompos műszeregység, minden jól működik, de valamiért nem világít a jobb oldalon lévő két kis figyelmeztető lámpa, a tankolnikell jelző,  és mellette a motorkontroll(talán). Ezek a régi műszeregységen gyújtásra pár másodpercig világítottak. A ledek elvileg jók, laposelemmel kipróbáltuk, bár az kicsit furcsa, hogy pirosan világítottak, mert ezek a jelzőfények eddig sárgák voltak (vagy ezt is a fólia színe határozza meg?). Mi lehet a baj? Másik kérdésem, hogy a ködlámpát mi és hol jelzi vissza? Erre konkrétan nem emlékszem, és csak most tűnt fel hogy nálam semmi. Ezt is az új műszeregységnek köszönhetem?


Múszerteszttel (is) lehet ellenőrizni a visszajelzőket.
Ködlámpáknak nincs visszajelzője a műszeregységben, csak a kapcsolónál.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #26066 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 18:36:08 »

Sziasztok.
Az normális, h ráadott gyújtásnál lemegy az akku fesz 10V körüli értékre(2.0 TDDI)?
Másik autóban (2.0 Hdi) csak kb 0.5 V az esés...

A HDI akkor már túl van az izzításon. A két technológiát ne hasonlítsd össze. Amúgy 60Ah szerintem kevés a dizibe én 74-nél kisebbet nem tennék bele
Naplózva
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #26067 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 19:17:20 »

Sziasztok.

Még egyszer a segítségeteket kérném. Szükségem lenne egy rajzra, hogy hányas csatiból vigyek áramot az ülésfűtéshez, illetve hányas csatiról a reléhez. A folyamat a bekötéshez megvolna, csak a biztosíték táblán nem tudom eldönteni, hogy akkor, hogy is legyen.
A biztosíték tábla F83 biztosíték rámegy a C500-as csati 14-es lábára (legalább is én ezt mértem ki). Nekem a C500-as csati 14-es lába nincs bekábelezve.
Ezt terveztem ülésfűtés fővezetéknek.
Most az a kérdés, hogy honnan hozzam a fűtéskapcsoló, illetve onnan a relé kapcsolóra menő áramot?
Nagyon jól jönne egy kapcsolódási rajz, illetve néhány tipp.
Nem akarom szerelőhöz vinni, mert az már nem "homemade".

Egyébként az a rajz jó? Itt nem látok relét. Kell az egyáltalán?

http://www.talkford.com/community/uploads/monthly_09_2010/post-28509-1283715086085.jpg
 
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.15 vasárnap, 19:38:53 írta szbela » Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #26068 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 19:25:34 »



Múszerteszttel (is) lehet ellenőrizni a visszajelzőket.
Ködlámpáknak nincs visszajelzője a műszeregységben, csak a kapcsolónál.   

Legalább a ködlámpa ok, nem emlékeztem.

Megnéztem műszerteszttel, nem világítanak úgy sem. Mi lehet a baj?
Mondjuk a műszerteszt pl a légzsák visszajelzőt sem kapcsolja fel, ami egyébként működik.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #26069 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 20:02:33 »

Legalább a ködlámpa ok, nem emlékeztem.

Megnéztem műszerteszttel, nem világítanak úgy sem. Mi lehet a baj?
Mondjuk a műszerteszt pl a légzsák visszajelzőt sem kapcsolja fel, ami egyébként működik.


Forscannel kéne ránézni....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #26070 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 20:06:02 »



Forscannel kéne ránézni....

Az neked menne? vigyor3
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #26071 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 20:09:25 »

Az neked menne? vigyor3


A forscannel ránézés? Az igen.
Azzal lehet (ha jól emlékszem) nézegetni mindent a műszeregységben.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #26072 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 20:14:54 »



A forscannel ránézés? Az igen.
Azzal lehet (ha jól emlékszem) nézegetni mindent a műszeregységben.

Nekem nincs forscan, és ha ott vagy, ahol a térkép jelöli, akkor szinte bármikor oda tudok ugrani, hogy ránézz, hátha kiderül valami hasznos.
Ha neked ez nem teher.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #26073 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 20:20:36 »

Nekem nincs forscan, és ha ott vagy, ahol a térkép jelöli, akkor szinte bármikor oda tudok ugrani, hogy ránézz, hátha kiderül valami hasznos.
Ha neked ez nem teher.


Privátba megbeszéljük.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #26074 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 20:55:34 »



Privátba megbeszéljük.

Köszi.
Naplózva
Attila73
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


« Új hozzászólás #26075 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 21:08:03 »

A HDI akkor már túl van az izzításon. A két technológiát ne hasonlítsd össze. Amúgy 60Ah szerintem kevés a dizibe én 74-nél kisebbet nem tennék bele

Az akku az ülés alatt van, úgyhogy még nem volt túl az izzításon - végig tudtam a műszert figyelni. (-5°C volt)
Azért néztem meg a Hdi-t, mert csak az volt kéznél, tudom, h más technológia worship
A Fordban 80 Ah 800 A akku van... Na majd remelem a szerelő mond valamit rá holnap.
Naplózva

Ex: 2001 Tddi (D6BA) kombi
      2018 Ecosport 1.0
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #26076 Dátum: 2015.02.16 hétfő, 12:37:21 »

Az még garanciális. 6 hónapot mindenképpen illene rá adniuk.

AndyA
A vége kertész utca lett, Klubkedvezménnyel.
Nem pötsöltünk a meglévő generátorral, kapott egy felújítottat.
Pont.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26077 Dátum: 2015.02.16 hétfő, 12:50:36 »

A vége kertész utca lett, Klubkedvezménnyel.
Nem pötsöltünk a meglévő generátorral, kapott egy felújítottat.
Pont.

Kicsivel drágább, de sokkal tisztább, szárazabb érzés. Smiley

Meg nem utolsó sorban garantáltan első próbálkozásra jó lesz, ha meg mégsem, garanciális 6 hónapig.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #26078 Dátum: 2015.02.16 hétfő, 13:02:06 »

Kicsivel drágább, de sokkal tisztább, szárazabb érzés. Smiley

Meg nem utolsó sorban garantáltan első próbálkozásra jó lesz, ha meg mégsem, garanciális 6 hónapig.

AndyA
Én is erre jutottam.
Az előzőn 1,5 éve csapágyat+bronzkefét
kb 8-9 hónapja (nem fél éven belül volt, végül kiderült) meg fessszabályzót cseréltek
Ki tudja ki, milyen anyagokkal, milyen hozzáállással.

Monnyuk a garival kapcsolatban azt a csövet nagyon mondták, ami a diódahidhoz (??) hideglevegőt vezeti, hogy anélkül nyegari...
Nekem csak egy fekete burkolatom van, kicsi csővégződéssel.
MkII Krisztián meg azt mondta, csak benzinesen van ilyen.
Namostakkor hogyanvanez?

Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #26079 Dátum: 2015.02.16 hétfő, 16:10:27 »

Sikerült ma kicsit foglalkozni az új fedcompos műszeregységemmel, de még mindig nem világít a két visszajelző. Esetleg valakinek van ötlete mit nézzek még meg, vagy kihez vigyem? A ledek tuti hogy jók, nem kapnak áramot. Ford szervizben azt mondták nem programozás kérdése, ezek a jelzések nem programozhatóak. Külső beavatkozásnak nincs nyoma. Mi a fene baja lehet? 
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #26080 Dátum: 2015.02.16 hétfő, 16:21:40 »

Esetleg ha valakinek van hozzá kapcsolási rajza, vagy a csatlakozó lábkiosztása, azt megköszönném.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #26081 Dátum: 2015.02.16 hétfő, 19:18:49 »

Sikerült ma kicsit foglalkozni az új fedcompos műszeregységemmel, de még mindig nem világít a két visszajelző. Esetleg valakinek van ötlete mit nézzek még meg, vagy kihez vigyem? A ledek tuti hogy jók, nem kapnak áramot. Ford szervizben azt mondták nem programozás kérdése, ezek a jelzések nem programozhatóak. Külső beavatkozásnak nincs nyoma. Mi a fene baja lehet? 


Nem lehet azért, mert minden jó.....nincs motorprobléma (check engine) és tele a tank (nyomorjelző)?  vigyor3
Mindjárt keresek kapcs. rajzot.....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #26082 Dátum: 2015.02.16 hétfő, 19:23:48 »



Nem lehet azért, mert minden jó.....nincs motorprobléma (check engine) és tele a tank (nyomorjelző)?  vigyor3
Mindjárt keresek kapcs. rajzot.....

Gyújtás ráadásánál kéne pár másodpercig világítaniuk.
Esetleg meg tudod nézni valahogy, hogy a forscanban milyen opciók vannak, miket lehet a műszercsoportban megnézni, állítani?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #26083 Dátum: 2015.02.16 hétfő, 19:25:49 »

Esetleg ha valakinek van hozzá kapcsolási rajza, vagy a csatlakozó lábkiosztása, azt megköszönném.

Tessék



Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #26084 Dátum: 2015.02.16 hétfő, 19:39:13 »

Tessék





Köszönöm. Nem tudom értelmezni.. Asszem nekem ez magas. Mi az A30? Egy csatlakozó? Mi a 10, meg a 42..  Roll Eyes
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #26085 Dátum: 2015.02.16 hétfő, 19:58:53 »

Köszönöm. Nem tudom értelmezni.. Asszem nekem ez magas. Mi az A30? Egy csatlakozó? Mi a 10, meg a 42..  Roll Eyes


Az A30 a műszeregység.  A 10,42....meg a visszajelzők vannak számozva (ott a táblázatban mellette mi-micsoda).  Ha a régi műszeregységgel működtek ezek a visszajelzők akkor nem lehet vezetékhiba. Valahol a mostani műszeregységben lesz a hiba. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kiri28
Vendég
« Új hozzászólás #26086 Dátum: 2015.02.16 hétfő, 20:23:04 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni ahhoz hogy ablakokat újra tudjam programozni,kulccsal le föl tudjam őket húzni.Le kellet venni az aksi sarut és azóta nem húzza fel a távirányító ennek a folyamatnak a lépéseit szeretném megkapni
Az autó:

Ford Mondeo 2003 2.0 TDCI Trend
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #26087 Dátum: 2015.02.16 hétfő, 20:29:40 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni ahhoz hogy ablakokat újra tudjam programozni,kulccsal le föl tudjam őket húzni.Le kellet venni az aksi sarut és azóta nem húzza fel a távirányító ennek a folyamatnak a lépéseit szeretném megkapni
Az autó:

Ford Mondeo 2003 2.0 TDCI Trend

Ajtó becsuk, gyújtás ráad, ablak felhúz gomb folyamatosan nyom +5 másodpercig, gyújtás le, ablak fel nyom, Utána működni fog. Ezt minden ablakra csináld meg, aminél kell a funkció
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #26088 Dátum: 2015.02.16 hétfő, 20:31:46 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni ahhoz hogy ablakokat újra tudjam programozni,kulccsal le föl tudjam őket húzni.Le kellet venni az aksi sarut és azóta nem húzza fel a távirányító ennek a folyamatnak a lépéseit szeretném megkapni
Az autó:

Ford Mondeo 2003 2.0 TDCI Trend
Itt még több minden is van,kisérletezz. hehe
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Programoz%C3%A1sok_Mondeo_Mk3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #26089 Dátum: 2015.02.16 hétfő, 20:52:11 »



Az A30 a műszeregység.  A 10,42....meg a visszajelzők vannak számozva (ott a táblázatban mellette mi-micsoda).  Ha a régi műszeregységgel működtek ezek a visszajelzők akkor nem lehet vezetékhiba. Valahol a mostani műszeregységben lesz a hiba. 

Most szereltem vissza, és azt vettem észre, hogy egy pillanatra felvillannak. Csak a sötét miatt láttam meg, nappal nem észrevehető. Valami biztosan rossz, de nem sikerült megtalálni. Kár, pedig tetszene ez a fedcomp dolog. szomoru1

Magáról a müszeregységről nincs kapcs. rajzod? Gondolom esélytelen.
Az a baj, hogy ma felhívtam két műszeregység javítót is, és nem igazán tudtak mit mondani, lehet hogy csak a "km beszabályozás" éri meg. Nem tudom.
Másik műszeregységet meg tuti nem kapok ilyet.

Mindenesetre köszi a fáradtságot!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #26090 Dátum: 2015.02.16 hétfő, 20:56:44 »

Most szereltem vissza, és azt vettem észre, hogy egy pillanatra felvillannak. Csak a sötét miatt láttam meg, nappal nem észrevehető. Valami biztosan rossz, de nem sikerült megtalálni. Kár, pedig tetszene ez a fedcomp dolog. szomoru1

Magáról a müszeregységről nincs kapcs. rajzod? Gondolom esélytelen.
Az a baj, hogy ma felhívtam két műszeregység javítót is, és nem igazán tudtak mit mondani, lehet hogy csak a "km beszabályozás" éri meg. Nem tudom.
Másik műszeregységet meg tuti nem kapok ilyet.

Mindenesetre köszi a fáradtságot!


A beléről sajnos nincs kapcs. rajz. 
Esetleg nincs valami a ledek előtt ami miatt halványak?  Többi visszajelző világít rendes fényerővel? 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #26091 Dátum: 2015.02.16 hétfő, 21:08:55 »



A beléről sajnos nincs kapcs. rajz. 
Esetleg nincs valami a ledek előtt ami miatt halványak?  Többi visszajelző világít rendes fényerővel? 

Nem halványak, hanem nem világítanak. Illetve egy pillanatra felvillannak, de csak tényleg annyira, hogy nappal észre sem vettem. A többi mind jó. Van előtte tranzisztor, meg ellenállás, de nem azokkal van baj, kapcs rajz nélkül meg nem tudom tovább lekövetni, csak találgatni, hogy egy ic jön, azon meg nem tudok mit mérni, és mivel ezek ilyen mütyür smd cuccok, nem kezdem el kicserélni mindet a régiből (legalább az tuti működik). Keresek másik műszeregységet, hátha van valakinek.

Egyébként volt már valakinek olyan, hogy világít a "check engine", jelezve hogy hiba van?

http://www.kephost.com/image/FVi6   (ez a régi működő, de pont ilyen a rossz is)
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.16 hétfő, 21:24:21 írta kupeti » Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26092 Dátum: 2015.02.17 kedd, 10:55:39 »

Nem halványak, hanem nem világítanak. Illetve egy pillanatra felvillannak, de csak tényleg annyira, hogy nappal észre sem vettem. A többi mind jó. Van előtte tranzisztor, meg ellenállás, de nem azokkal van baj, kapcs rajz nélkül meg nem tudom tovább lekövetni, csak találgatni, hogy egy ic jön, azon meg nem tudok mit mérni, és mivel ezek ilyen mütyür smd cuccok, nem kezdem el kicserélni mindet a régiből (legalább az tuti működik). Keresek másik műszeregységet, hátha van valakinek.

Egyébként volt már valakinek olyan, hogy világít a "check engine", jelezve hogy hiba van?

http://www.kephost.com/image/FVi6   (ez a régi működő, de pont ilyen a rossz is)

Nekem folyamatosan a ledugózott EGR miatt. Egyébként alap esetben amikor gyújtásra rakod, világít és akkor alszik el, amikor beindult. Legalábbis nekem így rémlik.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #26093 Dátum: 2015.02.17 kedd, 11:09:53 »

Nem halványak, hanem nem világítanak. Illetve egy pillanatra felvillannak, de csak tényleg annyira, hogy nappal észre sem vettem. A többi mind jó. Van előtte tranzisztor, meg ellenállás, de nem azokkal van baj, kapcs rajz nélkül meg nem tudom tovább lekövetni, csak találgatni, hogy egy ic jön, azon meg nem tudok mit mérni, és mivel ezek ilyen mütyür smd cuccok, nem kezdem el kicserélni mindet a régiből (legalább az tuti működik). Keresek másik műszeregységet, hátha van valakinek.

Egyébként volt már valakinek olyan, hogy világít a "check engine", jelezve hogy hiba van?

http://www.kephost.com/image/FVi6   (ez a régi működő, de pont ilyen a rossz is)

gyújtáskor világít, majd elalszik. Ha világít, akkor valami gond van. Jó lenne egy hibakiolvasás.
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #26094 Dátum: 2015.02.17 kedd, 19:06:54 »

gyújtáskor világít, majd elalszik. Ha világít, akkor valami gond van. Jó lenne egy hibakiolvasás.

A műszeregység csere óta nem világít, pont ez a bajom.  szomoru1
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #26095 Dátum: 2015.02.18 szerda, 17:09:38 »

A műszeregység csere óta nem világít, pont ez a bajom.  szomoru1

egy hibakiolvasás ettől még jó lenne, hátha van valami infó
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #26096 Dátum: 2015.02.18 szerda, 19:15:28 »

Hali Mindenki. wave
Valaki megnézhetné,vagy belinkelhetné a tempomat kapcsolók(3db) vezeték kötegének a csatijánál( 1 kép) a vezetékek színét,és hogy melyiket hová kössem.A csatit remélem áttudom pakolni ebbe a nyakazott tempomatosba,amit még nem szedtem ki de így néz ki(2 kép). eplus2
1:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
2:

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #26097 Dátum: 2015.02.18 szerda, 19:37:58 »

Hali Mindenki. wave
Valaki megnézhetné,vagy belinkelhetné a tempomat kapcsolók(3db) vezeték kötegének a csatijánál( 1 kép) a vezetékek színét,és hogy melyiket hová kössem.A csatit remélem áttudom pakolni ebbe a nyakazott tempomatosba,amit még nem szedtem ki de így néz ki(2 kép). eplus2
1:
http://kepfeltoltes.hu/thumb/150218/12615760321_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

2:
http://kepfeltoltes.hu/thumb/150218/5829040312_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #26098 Dátum: 2015.02.18 szerda, 20:32:49 »



Köszi. poigneemain
Az egyszerűbb változatot szerettem volna(sima zöld:4-s láb,fehérzöld:9-s láb stb)de így is megoldom afro1
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #26099 Dátum: 2015.02.18 szerda, 20:42:01 »

Köszi. poigneemain
Az egyszerűbb változatot szerettem volna(sima zöld:4-s láb,fehérzöld:9-s láb stb)de így is megoldom afro1

Benzineshez csak ilyenem van.   nyes
De leolvasható a vezetékek színe és, hogy hnnan-hová mennek.  vigyor3  Ja....ami neked le van csípve csatlakozó az a C35 jelzésű a rajzon. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak: 1 ... 515 516 517 518 519 520 521 [522] 523 524 525 526 527 528 529 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.109 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.