Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 11:24:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 532871 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1350 Dátum: 2020.02.03 hétfő, 17:03:53 »

Nem. Ezek valami Cooper márkájúak. Mindig Continentált veszek, de mivel el akartam adni ezért vettem olyat ami épp a gumisnál volt. Azóta változtak a körülmények, így marad a "TANK".
Amúgy a gumik csak a belső oldalon kopnak így. Kívül minden jónak tűnik. A gumicsere is azért volt, mert a műszakin derült ki, hogy belül már a dróton fut, kívül meg 2 mm volt a minta mélysége.
Kértem egy futómű állítást, erre azt mondta a szerelő, hogy a lengőkarok csavarja úgy el van rohadva, hogy az nem fog egyben lejönni. Ezért kell két lengőkar, meg a speckós csavarok (kb. 6-700 font munkadíjjal együtt). Akkor inkább kopjon az olcsó gumi.  falbav
Akkor milyen probléma kifejlődését várod még?Ennél sokkal rosszabb már nem igen lehet a helyzet.
A futóműved xar,nem állítható,a gumik xarrá koptak.
Ezt már csak javítani kell... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vadrepa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11



« Új hozzászólás #1351 Dátum: 2020.02.04 kedd, 12:53:15 »

Akkor milyen probléma kifejlődését várod még?Ennél sokkal rosszabb már nem igen lehet a helyzet.
A futóműved xar,nem állítható,a gumik xarrá koptak.
Ezt már csak javítani kell... Roll Eyes

Mivel nem volt azonosítható a hang forrása nem akartam vaktában lövöldözni és "szórni a pénzt". Ezért vártam, várok. Gondoltam közben keresek segítséget a neten. A korábbi válaszod alapján, ha lecserélem a két hátsó gumit és megszűnik a fura hang, egyértelmű számomra, hogy akkor jöhetnek az új lengőkarok meg a futómű állítás. Wink

És mint korábban írtam el akartam adni, ezért sem nyúltam hozzá.
« Utoljára szerkesztve: 2020.02.04 kedd, 12:57:31 írta Vadrepa » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI, Titanium X, 140LE, 2008 (TANK)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1352 Dátum: 2020.02.04 kedd, 13:15:09 »

Nem. Ezek valami Cooper márkájúak. Mindig Continentált veszek, de mivel el akartam adni ezért vettem olyat ami épp a gumisnál volt. Azóta változtak a körülmények, így marad a "TANK".
Amúgy a gumik csak a belső oldalon kopnak így. Kívül minden jónak tűnik. A gumicsere is azért volt, mert a műszakin derült ki, hogy belül már a dróton fut, kívül meg 2 mm volt a minta mélysége.
Kértem egy futómű állítást, erre azt mondta a szerelő, hogy a lengőkarok csavarja úgy el van rohadva, hogy az nem fog egyben lejönni. Ezért kell két lengőkar, meg a speckós csavarok (kb. 6-700 font munkadíjjal együtt). Akkor inkább kopjon az olcsó gumi.  falbav
A dróton futó gumi az álmos könyv szerint nem jelent jót, de azért a 2mm-es futófelület se túl acélos.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #1353 Dátum: 2020.02.04 kedd, 13:27:15 »

A dróton futó gumi az álmos könyv szerint nem jelent jót, de azért a 2mm-es futófelület se túl acélos.

A dróton futó kerék, na az az acélos  vigyor3
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1354 Dátum: 2020.02.04 kedd, 13:45:03 »

A dróton futó kerék, na az az acélos  vigyor3
Nem véletlen írtam így Wink
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Vadrepa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11



« Új hozzászólás #1355 Dátum: 2020.02.04 kedd, 13:47:47 »

Nem véletlen írtam így Wink

Jó volt. worship
Azért mire elért a drótig, beleraktam 50 ezer mérföldet.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI, Titanium X, 140LE, 2008 (TANK)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1356 Dátum: 2020.02.04 kedd, 13:48:51 »

Mivel nem volt azonosítható a hang forrása nem akartam vaktában lövöldözni és "szórni a pénzt". Ezért vártam, várok. Gondoltam közben keresek segítséget a neten. A korábbi válaszod alapján, ha lecserélem a két hátsó gumit és megszűnik a fura hang, egyértelmű számomra, hogy akkor jöhetnek az új lengőkarok meg a futómű állítás. Wink

És mint korábban írtam el akartam adni, ezért sem nyúltam hozzá.

Ne haragudj, ha túl vulgáris lennék, de gyakorlatilag egy műszakilag nem használható autóval jársz, rottyon van az egész futóműved és az zavar, hogy búg a gumi?

  
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1357 Dátum: 2020.02.04 kedd, 13:55:18 »

Jó volt. worship
Azért mire elért a drótig, beleraktam 50 ezer mérföldet.
Az jó, de vehettél volna rá másikat 10k mls-es ezelőtt, és akkor a még jó oldala se csak 2mm-es lenne.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1358 Dátum: 2020.02.04 kedd, 13:56:42 »

Mivel nem volt azonosítható a hang forrása nem akartam vaktában lövöldözni és "szórni a pénzt". Ezért vártam, várok. Gondoltam közben keresek segítséget a neten. A korábbi válaszod alapján, ha lecserélem a két hátsó gumit és megszűnik a fura hang, egyértelmű számomra, hogy akkor jöhetnek az új lengőkarok meg a futómű állítás. Wink

És mint korábban írtam el akartam adni, ezért sem nyúltam hozzá.
Éljenek a megbízható használtautók Smiley
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Vadrepa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11



« Új hozzászólás #1359 Dátum: 2020.02.04 kedd, 15:10:45 »

Az jó, de vehettél volna rá másikat 10k mls-es ezelőtt, és akkor a még jó oldala se csak 2mm-es lenne.

Lehet, hogy félreérthető voltam, de leírom mégegyszer röviden.
Kb 6 hónapja a műszakin kiderült, hogy a gumi rossz. Vettem rá új olcsót, de mivel el akartam adni, nem állítattam be a futóművet. Pár hete kezdődött a fura hang melynek forrása ismeretlen volt. Elvittem a szerelőhöz aki szerint bármi lehet a probléma, és többek között megmutatta a furán kopott gumikat. Erre kértem egy futómű állítást, amire adott egy elég drága ajánlatot, de nem tudta azt mondani, hogy ezzel meg is fog szűnni az (eddig) ismeretlen forrásból származó hang. Épp egy házvásárlás elején vagyunk a családommal, így ha lehet nem szórom a pénzt ha nem muszáj.
Ha azonnal megmondják, hogy mi a gond, nem írtam volna ide, de vaktában féltengelyt, csapágyat, gumit cserélni és futóművet állítani azért nem szerettem volna.
Amint lemegy a házvásárlás veszek két új gumit. Ha ettől megszűnik a hang, jöhet a futómű állítás is.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI, Titanium X, 140LE, 2008 (TANK)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1360 Dátum: 2020.02.04 kedd, 15:17:48 »

Lehet, hogy félreérthető voltam, de leírom mégegyszer röviden.
Kb 6 hónapja a műszakin kiderült, hogy a gumi rossz. Vettem rá új olcsót, de mivel el akartam adni, nem állítattam be a futóművet. Pár hete kezdődött a fura hang melynek forrása ismeretlen volt. Elvittem a szerelőhöz aki szerint bármi lehet a probléma, és többek között megmutatta a furán kopott gumikat. Erre kértem egy futómű állítást, amire adott egy elég drága ajánlatot, de nem tudta azt mondani, hogy ezzel meg is fog szűnni az (eddig) ismeretlen forrásból származó hang. Épp egy házvásárlás elején vagyunk a családommal, így ha lehet nem szórom a pénzt ha nem muszáj.
Ha azonnal megmondják, hogy mi a gond, nem írtam volna ide, de vaktában féltengelyt, csapágyat, gumit cserélni és futóművet állítani azért nem szerettem volna.
Amint lemegy a házvásárlás veszek két új gumit. Ha ettől megszűnik a hang, jöhet a futómű állítás is.
A kiemelt részre mondom, hogy "éljenek a használt autók". Gondolj bele, ha mégis eladod, és megveszik, akkor az új tulaj 10e km után lenulláz egy szett gumit, hát szidott volna téged is, a Ford-ot is, stb.
Másik: ha már megtartottad, akkor nem biztos, hogy az új gumival kezdenék. Valami szhar a futóműben. Ha a gumicserétől megszűnik a búgás, akkor még gurulgatsz kicsit vele, és mire elviszed szerelőhöz, és megcsinálják, addigra az frissen vett szettedet is kukázhatod ki.
Bónusz: akkor amíg nem veszel házat, addig egy rossz futóművű, acéldróton futó, 2mm-es profilmélységű gumis kocsival fogsz járni:  fejvakaras Undecided
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #1361 Dátum: 2020.02.04 kedd, 15:23:17 »

A kiemelt részre mondom, hogy "éljenek a használt autók". Gondolj bele, ha mégis eladod, és megveszik, akkor az új tulaj 10e km után lenulláz egy szett gumit, hát szidott volna téged is, a Ford-ot is, stb.
Másik: ha már megtartottad, akkor nem biztos, hogy az új gumival kezdenék. Valami szhar a futóműben. Ha a gumicserétől megszűnik a búgás, akkor még gurulgatsz kicsit vele, és mire elviszed szerelőhöz, és megcsinálják, addigra az frissen vett szettedet is kukázhatod ki.
Bónusz: akkor amíg nem veszel házat, addig egy rossz futóművű, acéldróton futó, 2mm-es profilmélységű gumis kocsival fogsz járni:  fejvakaras Undecided
és nagyjából félóra + néhány eFt a futóműállítás
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Vadrepa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11



« Új hozzászólás #1362 Dátum: 2020.02.04 kedd, 15:27:43 »

A kiemelt részre mondom, hogy "éljenek a használt autók". Gondolj bele, ha mégis eladod, és megveszik, akkor az új tulaj 10e km után lenulláz egy szett gumit, hát szidott volna téged is, a Ford-ot is, stb.
Másik: ha már megtartottad, akkor nem biztos, hogy az új gumival kezdenék. Valami szhar a futóműben. Ha a gumicserétől megszűnik a búgás, akkor még gurulgatsz kicsit vele, és mire elviszed szerelőhöz, és megcsinálják, addigra az frissen vett szettedet is kukázhatod ki.
Bónusz: akkor amíg nem veszel házat, addig egy rossz futóművű, acéldróton futó, 2mm-es profilmélységű gumis kocsival fogsz járni:  fejvakaras Undecided

Felejtsük el a dróton futott gumit. Hat hónapja új gumi van ami kagylósan kopik. Ha eladom a kocsit a rossz futúmű beállítás nem rejtett hiba, csak egy kellemetlen probléma és lehet, hogy engem vagy a fordot fogja az új tulaj szidni. Én nem szidtam senkit mikor kiderült. Ilyen az ha használt autót vesz az ember.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI, Titanium X, 140LE, 2008 (TANK)
Vadrepa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11



« Új hozzászólás #1363 Dátum: 2020.02.04 kedd, 15:30:27 »

és nagyjából félóra + néhány eFt a futóműállítás

Erre írtam, hogy lengőkarok + speckós csavarok cseréje + munkadíj 6-700 font.

Lengőkar darabja 150
Csavarok darabja 80
a maradék a szerelés az idő függvényében
+ a futómű állítás, ami most nem tudom mennyi.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI, Titanium X, 140LE, 2008 (TANK)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1364 Dátum: 2020.02.04 kedd, 16:04:27 »

Felejtsük el a dróton futott gumit. Hat hónapja új gumi van ami kagylósan kopik. Ha eladom a kocsit a rossz futúmű beállítás nem rejtett hiba, csak egy kellemetlen probléma és lehet, hogy engem vagy a fordot fogja az új tulaj szidni. Én nem szidtam senkit mikor kiderült. Ilyen az ha használt autót vesz az ember.

6 hónapja új gumi.....
Folyamatosan nem tud Új lenni /maradni a gumi. Fél év az lehet akár 1000 akár 30000 km is.

Amikor (6 hónappal ezelőtt) feltakattad az akkor új gumit, na akkor volt-e bármilyen rendellenes zaj.
Szerintem itt van kuta elesve.
Mellesleg  fél év alatt sokmindent tud történni egy futóművel.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1365 Dátum: 2020.02.04 kedd, 16:41:52 »

Lehet, hogy félreérthető voltam, de leírom mégegyszer röviden.
Kb 6 hónapja a műszakin kiderült, hogy a gumi rossz. Vettem rá új olcsót, de mivel el akartam adni, nem állítattam be a futóművet. Pár hete kezdődött a fura hang melynek forrása ismeretlen volt. Elvittem a szerelőhöz aki szerint bármi lehet a probléma, és többek között megmutatta a furán kopott gumikat. Erre kértem egy futómű állítást, amire adott egy elég drága ajánlatot, de nem tudta azt mondani, hogy ezzel meg is fog szűnni az (eddig) ismeretlen forrásból származó hang. Épp egy házvásárlás elején vagyunk a családommal, így ha lehet nem szórom a pénzt ha nem muszáj.
Ha azonnal megmondják, hogy mi a gond, nem írtam volna ide, de vaktában féltengelyt, csapágyat, gumit cserélni és futóművet állítani azért nem szerettem volna.
Amint lemegy a házvásárlás veszek két új gumit. Ha ettől megszűnik a hang, jöhet a futómű állítás is.
A sorrend rossz.
Először a futóművet kell rendberakatni,aztán venni rá új gumit, hogy biztonságosan tudj közlekedni.Ez!! a saját érdeked.
Egy házvásárláshoz képest ez nem lehet összeg.Napi használat,biztonságos autó,főleg ha nem egyedül utazol,család,gyerek,asszony…
Értem én,hogy anglia,ésatöbbi, de ezt nem tudod "megúszni". Nincs rá mód, hogy innen valaki megmondja,mi a baj pontosan.Azt viszont igen, hogy mit kell rendbe rakass, hogy megszűnjön a probléma.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 396



« Új hozzászólás #1366 Dátum: 2020.02.04 kedd, 16:47:46 »

A sorrend rossz.
Először a futóművet kell rendberakatni,aztán venni rá új gumit, hogy biztonságosan tudj közlekedni.Ez!! a saját érdeked.
Egy házvásárláshoz képest ez nem lehet összeg.Napi használat,biztonságos autó,főleg ha nem egyedül utazol,család,gyerek,asszony…
Értem én,hogy anglia,ésatöbbi, de ezt nem tudod "megúszni". Nincs rá mód, hogy innen valaki megmondja,mi a baj pontosan.Azt viszont igen, hogy mit kell rendbe rakass, hogy megszűnjön a probléma.

Így kezdődött az is, aminek a végén a Kuga-s srác leregelt.  nyes
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1367 Dátum: 2020.02.04 kedd, 16:54:25 »

Így kezdődött az is, aminek a végén a Kuga-s srác leregelt.  nyes
s  aztán újra... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vadrepa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11



« Új hozzászólás #1368 Dátum: 2020.02.04 kedd, 17:57:42 »

6 hónapja új gumi.....
Folyamatosan nem tud Új lenni /maradni a gumi. Fél év az lehet akár 1000 akár 30000 km is.

Amikor (6 hónappal ezelőtt) feltakattad az akkor új gumit, na akkor volt-e bármilyen rendellenes zaj.
Szerintem itt van kuta elesve.
Mellesleg  fél év alatt sokmindent tud történni egy futóművel.

6 hónapja lett az új felrakva, azóta mentem vele kb. 6000 mérföldet. Írtam, hogy a zajok pár hete kezdődtek.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI, Titanium X, 140LE, 2008 (TANK)
Vadrepa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11



« Új hozzászólás #1369 Dátum: 2020.02.04 kedd, 18:04:22 »

Így kezdődött az is, aminek a végén a Kuga-s srác leregelt.  nyes

Megértem, mert úgy tűnik nehezen megy az értő olvasás. Valószínű, hogy ezért kell ismételni többször amit írtam. Nálam is megy a pumpa felfelé, de higgyétek el próbálom visszafogni magam. Nem mindenki születik autószerelőnek, vagy van adottsága hozzá. Én próbálok magam utána járni a dolgoknak és nem elhinni mindent a szerelőnek, mert már egy párszor át lettem vágva itt, és a nyelvi nehézségek is betesznek (szakszavak, szleng).
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI, Titanium X, 140LE, 2008 (TANK)
Vadrepa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11



« Új hozzászólás #1370 Dátum: 2020.02.04 kedd, 18:11:22 »

A sorrend rossz.
Először a futóművet kell rendberakatni,aztán venni rá új gumit, hogy biztonságosan tudj közlekedni.Ez!! a saját érdeked.
Egy házvásárláshoz képest ez nem lehet összeg.Napi használat,biztonságos autó,főleg ha nem egyedül utazol,család,gyerek,asszony…
Értem én,hogy anglia,ésatöbbi, de ezt nem tudod "megúszni". Nincs rá mód, hogy innen valaki megmondja,mi a baj pontosan.Azt viszont igen, hogy mit kell rendbe rakass, hogy megszűnjön a probléma.

Sajnos a bank nem így gondolja.
Az autó biztonságos, csak eszi a gumit. Haha
A baj pontos okát nem is gondoltam, hogy megtudom, de valami plusz információt vagy irányt igen, amit ezúton meg is köszönök. Köszönöm az építő jellegű kritikát is. vigyor3
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI, Titanium X, 140LE, 2008 (TANK)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1371 Dátum: 2020.02.04 kedd, 20:03:08 »

Sajnos a bank nem így gondolja.
Az autó biztonságos, csak eszi a gumit. Haha
A baj pontos okát nem is gondoltam, hogy megtudom, de valami plusz információt vagy irányt igen, amit ezúton meg is köszönök. Köszönöm az építő jellegű kritikát is. vigyor3

Ebben a storyban  a plussz infó csak annyi, hogy a futóműved komoly hibában szenved,amit már a gumikon is észreveszel.
Nem,nem biztonságos az autód.Ez nem kritika,és nem vélemény.

Továbbá az értő olvasást mi is reklamálhatnánk,de jelen esetben te vagy a kérdező,aki valamit nem tud,de mintha nem akarnád megérteni az útmutatást.
Mi nem tudunk azzal az infóval mit kezdeni,hogy nincs pénzed,de kell a házra,az autó meg sokba kerül.Ez van,ez itthon is hasonló.

Szóval béke veled,ahogy valaki szokta mondani, varázsigét nem tudunk küldeni... vigyor3 wave
« Utoljára szerkesztve: 2020.02.04 kedd, 20:07:56 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1372 Dátum: 2020.02.04 kedd, 20:13:40 »

6 hónapja lett az új felrakva, azóta mentem vele kb. 6000 mérföldet. Írtam, hogy a zajok pár hete kezdődtek.

Erre kicsit kitérnék.

A zajokat a kagylósra kopott gumik keltik. Amik egy hibás futóműben akár rossz lengéscsillapító miatt is keletkezhettek.
Szóval egyre kevéssé mondhatni az autódat biztonságosnak. Ne ringasd magad hamis biztonságérzetben.
Nem tudom ott hogy megy, itthon a futóműves alámegy,átvizsgálja,megrángatja,és megmondja mit kell cseréni,mi ment tönkre.Eddig ezmég nem kerül sokba,talán ott is max elkér egy munkaóra díját.Eddig mindenképpen elkellene jutni.Aztán már kevés dologról tudunk majd beszélgetni,max az időjárásról... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vadrepa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11



« Új hozzászólás #1373 Dátum: 2020.02.04 kedd, 20:14:25 »

Ebben a storyban  a plussz infó csak annyi, hogy a futóműved komoly hibában szenved,amit már a gumikon is észreveszel.
Nem,nem biztonságos az autód.Ez nem kritika,és nem vélemény.

Továbbá az értő olvasást mi is reklamálhatnánk,de jelen esetben te vagy a kérdező,aki valamit nem tud,de mintha nem akarnád megérteni az útmutatást.
Mi nem tudunk azzal az infóval mit kezdeni,hogy nincs pénzed,de kell a házra,az autó meg sokba kerül.Ez van,ez itthon is hasonló.

Szóval béke veled,ahogy valaki szokta mondani, varázsigét nem tudunk küldeni... vigyor3 wave

Mea culpa.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI, Titanium X, 140LE, 2008 (TANK)
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #1374 Dátum: 2020.02.06 csütörtök, 06:47:44 »

Üdv.
Közben bedobok én is egy fejtörőt.

3-4éve lett kuplungozva a kocsi, lekerült a segédkeret,majd ugye vissza.(úgy ahogy).
Akkor kapott gumikon ment az autó.Több futóművesnél járva, egyiknek csak sikerült beállítani,hogy egyenesen áll a kormány,és a kocsi nem húz semerre.
Aztán poénból ránéztek a tengelytávokra. A JE kerék 11mm volt hátrébb a lézeres gép szerint. De hibát nem produkált.

Aztán tavaly év végén kezdődött a kálvária. Cheesy
BE lengőkar hátsó hidrocsapágyas szilent meg volt repedve. Csere swag/febi gumisra. Aztán jó lett az autó, nem kopog,nem húz semerre. Na akkor kapott két új gumit előre.
A régi gumit elraktam tartalékba. A JE profilmélysége ekkor 4,8mm kb, a BE pedig 5,8mm kb. Furcsa volt. Elraktam. Aztán egy egy gyorsításnál 2-3-4ben elhúzott jobbra a kocsi.
Futómű mérő rátéve....a paraméterek zöldben voltak...azaz nem volt rossz érték sehol.
Akkor láttuk,hogy a JE lengőkar hátsó szilent is nyúlik, hát csere az is, ugyanolyan swag/febi-re.

Na akkor újra futóműállítás. BE kormányösszekötőn kellett tekerni. Eredménye,hogy kormány jobbra áll, autó jobbra húz,gázadásra mégjobban.

Újra rá a gépre. Ekkor már nem voltam ott,nem tudom mit csináltak.
Eredménye: kormány ballra áll, autó jobbra enyhén megindul, gázra ismét jobban jobbra.
Na akkor vittem máshova.
Gép szerint mindkét kerék jobbra állt a középértékhez képest, és mérhető ,hogy a keréktengely 11mm hátrébb esik.
Futóművet beállították. Eredménye: enyhén jobbra megindul, gázadásra mégjobban, kormány enyhén ballra áll.

Namost tegnap előkaptam a célszerszámot, bölcső fellazít,lyukra tesz,lehúz.
Eredménye: kormány középen, de úgy veszem észre ,hogy ismét jobbra megy...)bár ekkora szélben igazából bármerre).

Namost hétvégén kerül lemérésre a tengely helyzete,hogy mit sikerült pontosan beállítani...hétvégén megnézzük a futóműves géppel ismét...

Na de akkor mi a xar van, ha ismét jobbra megy a kocsi?
Bocs,kicsit hosszú lett....
De kb ennyire értenek hozzá a szakik...vagy ennyire foglalkoznak vele...
Vagy tényleg xar a Jobb vagy bal lengőkar szilent újból?
Hozzáteszem, többször lett nézve vizsgapadon, és semmi nem lóg. Se axiál, se gömbfej.. toronycsapágy fél éves....
Szerintetetek?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #1375 Dátum: 2020.02.06 csütörtök, 09:21:34 »

Üdv.
Közben bedobok én is egy fejtörőt.

3-4éve lett kuplungozva a kocsi, lekerült a segédkeret,majd ugye vissza.(úgy ahogy).
Akkor kapott gumikon ment az autó.Több futóművesnél járva, egyiknek csak sikerült beállítani,hogy egyenesen áll a kormány,és a kocsi nem húz semerre.
Aztán poénból ránéztek a tengelytávokra. A JE kerék 11mm volt hátrébb a lézeres gép szerint. De hibát nem produkált.

Aztán tavaly év végén kezdődött a kálvária. Cheesy
BE lengőkar hátsó hidrocsapágyas szilent meg volt repedve. Csere swag/febi gumisra. Aztán jó lett az autó, nem kopog,nem húz semerre. Na akkor kapott két új gumit előre.
A régi gumit elraktam tartalékba. A JE profilmélysége ekkor 4,8mm kb, a BE pedig 5,8mm kb. Furcsa volt. Elraktam. Aztán egy egy gyorsításnál 2-3-4ben elhúzott jobbra a kocsi.
Futómű mérő rátéve....a paraméterek zöldben voltak...azaz nem volt rossz érték sehol.
Akkor láttuk,hogy a JE lengőkar hátsó szilent is nyúlik, hát csere az is, ugyanolyan swag/febi-re.

Na akkor újra futóműállítás. BE kormányösszekötőn kellett tekerni. Eredménye,hogy kormány jobbra áll, autó jobbra húz,gázadásra mégjobban.

Újra rá a gépre. Ekkor már nem voltam ott,nem tudom mit csináltak.
Eredménye: kormány ballra áll, autó jobbra enyhén megindul, gázra ismét jobban jobbra.
Na akkor vittem máshova.
Gép szerint mindkét kerék jobbra állt a középértékhez képest, és mérhető ,hogy a keréktengely 11mm hátrébb esik.
Futóművet beállították. Eredménye: enyhén jobbra megindul, gázadásra mégjobban, kormány enyhén ballra áll.

Namost tegnap előkaptam a célszerszámot, bölcső fellazít,lyukra tesz,lehúz.
Eredménye: kormány középen, de úgy veszem észre ,hogy ismét jobbra megy...)bár ekkora szélben igazából bármerre).

Namost hétvégén kerül lemérésre a tengely helyzete,hogy mit sikerült pontosan beállítani...hétvégén megnézzük a futóműves géppel ismét...

Na de akkor mi a xar van, ha ismét jobbra megy a kocsi?
Bocs,kicsit hosszú lett....
De kb ennyire értenek hozzá a szakik...vagy ennyire foglalkoznak vele...
Vagy tényleg xar a Jobb vagy bal lengőkar szilent újból?
Hozzáteszem, többször lett nézve vizsgapadon, és semmi nem lóg. Se axiál, se gömbfej.. toronycsapágy fél éves....
Szerintetetek?


Nem volt ropira törve az autó?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #1376 Dátum: 2020.02.06 csütörtök, 10:14:22 »

Nem volt ropira törve az autó?
biztosan nem.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1377 Dátum: 2020.02.06 csütörtök, 10:24:48 »

biztosan nem.
Akkor mi a manó vitte hátrébb 11mm-el a JE kerekedet? Az azért már nem csak egy kis szerelési pontatlanság.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #1378 Dátum: 2020.02.06 csütörtök, 13:18:52 »

Akkor mi a manó vitte hátrébb 11mm-el a JE kerekedet? Az azért már nem csak egy kis szerelési pontatlanság.
a kuplungozásjor nem tették helyre. Tegnap megigazítottzk célszerszámmal. Most még van amikor húz. De van amikor nem. Szombaton ránézünk futőműgéppel. De nem tetszik igy sem.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #1379 Dátum: 2020.02.06 csütörtök, 13:28:24 »

a kuplungozásjor nem tették helyre. Tegnap megigazítottzk célszerszámmal. Most még van amikor húz. De van amikor nem. Szombaton ránézünk futőműgéppel. De nem tetszik igy sem.
Egy ismerősöm járt úgy, hogy a kuplungcsere után vmelyik tartóbakot nem húzták meg rendesen(tán Vectra volt), és félrehúzott az autó.
Hosszú keresgélés és vállvonogatás után, vki ránézett, meghúzta, utána már jó volt.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #1380 Dátum: 2020.02.06 csütörtök, 15:23:42 »

Egy ismerősöm járt úgy, hogy a kuplungcsere után vmelyik tartóbakot nem húzták meg rendesen(tán Vectra volt), és félrehúzott az autó.
Hosszú keresgélés és vállvonogatás után, vki ránézett, meghúzta, utána már jó volt.
Megnézetem.
De most próbálgatva, úgy érzem, hogy egyszer jó egyszer nem.
0-0 ás az összetartás. Megtaláltam a kinyomtatott doksit. Lehet az a fő gondja most már.Szombaton kap ellenőrzést. Addig csak próbálgatom.
Naplózva
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #1381 Dátum: 2020.02.08 szombat, 08:45:09 »

Úgy fest jó lesz. Bár sokminden lett cserélve is, és xar melót is végeztek....

A segédkeret full nem volt a helyén. nem csak a jobb tengely pozició volt a baj.
Gyári célszerszámmal helyre rakva, futómű belőve.
Úgy nézem jó lesz.....csak nem értem,hogy a nem helyén lévő segédkerettel,hogyan ment anno egyenesen..
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1382 Dátum: 2020.02.08 szombat, 14:04:19 »

Úgy fest jó lesz. Bár sokminden lett cserélve is, és xar melót is végeztek....

A segédkeret full nem volt a helyén. nem csak a jobb tengely pozició volt a baj.
Gyári célszerszámmal helyre rakva, futómű belőve.
Úgy nézem jó lesz.....csak nem értem,hogy a nem helyén lévő segédkerettel,hogyan ment anno egyenesen..



Nem lehetetlen, attól még a kerekek futása lehet "egyenes".
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #1383 Dátum: 2020.02.13 csütörtök, 22:01:18 »

Úgy fest jó lesz. Bár sokminden lett cserélve is, és xar melót is végeztek....

A segédkeret full nem volt a helyén. nem csak a jobb tengely pozició volt a baj.
Gyári célszerszámmal helyre rakva, futómű belőve.
Úgy nézem jó lesz.....csak nem értem,hogy a nem helyén lévő segédkerettel,hogyan ment anno egyenesen..

De jó, hogy ezt leírtad, pont ezzel küzdök én is. Kedden voltam az Ess Motornál, mindent átnéztek, beállítottak, mégis megmaradt a jobbra húzás (annyi azért kiderült, hogy a jobb első utánfutása minimálisan a határértéken túl van, de azt mondták, ezt nem lehet állítani ezen). A végén a gumira gyanakodott a szaki, megvolt az első-hátsó csere, de nem változott a helyzet. A lengőkar szilentek épek, a figura szerint a jobbos lehet, hogy gyengébb már, ezért húzhat jobbra (álló helyzetből induláskor kicsit jobbra is mozdul a kormány). A végén csak vakarta a fejét az összes szerelő, a segédkeret viszont nem jutott eszükbe. Majd megnézetem, remélem nálam is csak ez lesz a probléma.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #1384 Dátum: 2020.02.14 péntek, 06:59:39 »

De jó, hogy ezt leírtad, pont ezzel küzdök én is. Kedden voltam az Ess Motornál, mindent átnéztek, beállítottak, mégis megmaradt a jobbra húzás (annyi azért kiderült, hogy a jobb első utánfutása minimálisan a határértéken túl van, de azt mondták, ezt nem lehet állítani ezen). A végén a gumira gyanakodott a szaki, megvolt az első-hátsó csere, de nem változott a helyzet. A lengőkar szilentek épek, a figura szerint a jobbos lehet, hogy gyengébb már, ezért húzhat jobbra (álló helyzetből induláskor kicsit jobbra is mozdul a kormány). A végén csak vakarta a fejét az összes szerelő, a segédkeret viszont nem jutott eszükbe. Majd megnézetem, remélem nálam is csak ez lesz a probléma.
Ne örülj ennyire előre.
A segédkeret csak abban az esetben nincs a gyári helyén ha levették valamikor is. kuplungozás, etc etc. az nem mozdul el.
DE ADJON valaki már tényleg ésszerű tanácsot.

Fogtam a célszerszámot,és visszaraktuk a helyére a segédkeretet.
Elvittem futóműveshez. Kormány 0, azaz nyíl középen. Kerékösszetartás belőve.
Ha az úton bakháton középen megyek akkor nem húz semerre. Amúgy a J sávban jobbra húz picit.Ha átmegyek a másikba akkor ballra. Szóval futómű geo jó.
De ha rálépek a gázra padlóig 2-3 ban, elhúz jobbara kormánnyal együtt. Azaz változik a geo valahol.
De nekem kell találgatni, mert nincs senki épeszű aki tudná a megoldást.
Persze olyan megoldás van,hogy cseréljünk ki mindent hátha jó lesz.....

Szóval nekem a menet a következő volt:
1. BE hátsó lengőkar szilent repedés miatt cserélve. Elötte a futómű nem húzott semerre, szépen ment. a csere után is.
2.2 új gumi előre. Amit levettem a JE 4 a BE kb 5mm profil.. na ekkor már húzott jobbra. De futómű gépen a kerékösszetartás jó volt.
3.Kapott egy JE hátsó szilentet is. Aztán azóta se változott semmi. gumikat cserélgettem, volt 3 futóműállítás.
Kocsi nem volt törve.
Ezek elött ment szépen ahogy kell.


Szóval nem tudom,hogy rakja e tényleg 2 új lengókart rá, vagy rakjak e 2 új gyári nagy szilentet,azaz kezdjem elölről...

A gyári szilent olajos azaz hidrocsapágyas, a mostani FEBI sima gumi szilent. de egyformák..

Valaki szakértői véleményt erről?
Sokat segítene.

Sajnos a szerelők nem voltak ott az órán amikor ezt oktatták, csak a sörbontás halkan órán jártak......
1
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #1385 Dátum: 2020.02.22 szombat, 22:58:07 »

KAYABA lengéscsillapítóról vélemény?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1386 Dátum: 2020.02.23 vasárnap, 08:36:03 »

KAYABA lengéscsillapítóról vélemény?

vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1387 Dátum: 2020.02.23 vasárnap, 13:23:54 »

vigyor3

 eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #1388 Dátum: 2020.02.23 vasárnap, 16:31:20 »

KAYABA lengéscsillapítóról vélemény?

Nekem az van benne. Lassan 100e km van benne. Megfelelő.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1389 Dátum: 2020.02.23 vasárnap, 18:15:16 »

Nekem az van benne. Lassan 100e km van benne. Megfelelő.
Nekem kb 2hetet bírt az I20-ban. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #1390 Dátum: 2020.02.23 vasárnap, 20:35:58 »

Nekem kb 2hetet bírt az I20-ban. Roll Eyes
nekem anno az mk3 bilstein b6-t kapott, az 1évet bírt, elkezdett folyni,ezért agyalok ha cserélni kell mit is vegyek, erről jókat hallottam eddig.
Esetleg bevált márka?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1391 Dátum: 2020.02.23 vasárnap, 20:39:08 »

nekem anno az mk3 bilstein b6-t kapott, az 1évet bírt, elkezdett folyni,ezért agyalok ha cserélni kell mit is vegyek, erről jókat hallottam eddig.
Esetleg bevált márka?

utángyártottban a Bárdi sajátmárkája évekig jó volt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #1392 Dátum: 2020.02.23 vasárnap, 21:29:53 »

utángyártottban a Bárdi sajátmárkája évekig jó volt.

 wow1 wow1 wow1
Mondeoba lehetőség szerint inkább valami közép-felsőkategórásat teszek  Roll Eyes
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #1393 Dátum: 2020.02.24 hétfő, 06:27:55 »

wow1 wow1 wow1
Mondeoba lehetőség szerint inkább valami közép-felsőkategórásat teszek  Roll Eyes

Tegyél bele sachsot (313 748 ; 313 749 , azzal nem lösz mellé (mk3 gyárilag az volt )
« Utoljára szerkesztve: 2020.02.24 hétfő, 06:44:20 írta rstwingo » Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1394 Dátum: 2020.02.24 hétfő, 18:33:57 »

wow1 wow1 wow1
Mondeoba lehetőség szerint inkább valami közép-felsőkategórásat teszek  Roll Eyes
én is ezért vettem kayabát,amit 2hét után elfolyatta az olajat.A bárdis meg hosszó évekig jó volt,amíg el nem adtuk a verdát...Gyakorlatilag ez csak a pszihédre van hatással,hogy milyen márkanevet írnak rá a kínaiak.... nyes
Miért nem veszel gyári alkatrészt?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 396



« Új hozzászólás #1395 Dátum: 2020.02.24 hétfő, 19:16:01 »

én is ezért vettem kayabát,amit 2hét után elfolyatta az olajat.A bárdis meg hosszó évekig jó volt,amíg el nem adtuk a verdát...Gyakorlatilag ez csak a pszihédre van hatással,hogy milyen márkanevet írnak rá a kínaiak.... nyes
Miért nem veszel gyári alkatrészt?

Ami a Petrányinàl kb 43000 Ft/2db. Feltéve, hogy a Mondeo-hoz és első kell.

Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1396 Dátum: 2020.02.24 hétfő, 20:17:36 »

Ami a Petrányinàl kb 43000 Ft/2db. Feltéve, hogy a Mondeo-hoz és első kell.


sok vagy kevés?Mégiscsak mondeóról van szó... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #1397 Dátum: 2020.02.24 hétfő, 20:43:05 »

én is ezért vettem kayabát,amit 2hét után elfolyatta az olajat.A bárdis meg hosszó évekig jó volt,amíg el nem adtuk a verdát...Gyakorlatilag ez csak a pszihédre van hatással,hogy milyen márkanevet írnak rá a kínaiak.... nyes
Miért nem veszel gyári alkatrészt?
Pénteken kiderül a rázópadon egyátalán kell e cserélni.
Gyári is szóbakerült.


Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1398 Dátum: 2020.02.24 hétfő, 21:14:41 »

Ami a Petrányinàl kb 43000 Ft/2db. Feltéve, hogy a Mondeo-hoz és első kell.



Az nem Motocraft?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #1399 Dátum: 2020.02.25 kedd, 11:18:09 »

De, az. Tavaly ősszel cseréltem. Arra kell figyelni, hogy kell hozzá pluszban porvédő. Az eredeti harmónika nem ment rá az új lengéscsillapítóra, mert nem lehetett ráhúzni (nem volt rögzítőpereme). Még arra is érdemes figyelni, hogy a rugó alsó részénél levő gumi megnyúlt a rá folyó olajtól, úgyhogy azt is érdemes rendelni.

Bonca
« Utoljára szerkesztve: 2020.02.25 kedd, 12:16:37 írta Bonca » Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.