Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 05:39:16
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Futómű
Oldalak:
1
[
2
]
3
4
5
6
7
8
9
...
31
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 592492 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
CsZoli
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #50 Dátum:
2012.08.24 péntek, 14:07:07 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.08.24 péntek, 13:22:54
Milyen felnire sikerült ezt feltenni?
Mert ez facelift egyik gumimérete, és csak egy bizonyos felnire való. Menj be egy szalonba, nézz meg egy új mondit, nyisd ki az ajtaját, és ott bizti lesz ilyen adat...
Ez egy 6,5 széles 5y küllős felnin van. Utángyártott, de a belső ford emblémán kívül mindenben azonos. A kis szélesség miatt nem lehet rá tenni szélesebb gumit és ez jött ki váltóméretre. Egyébként nagyon ritka méret, vagyis aranyárban mérik.(ha nem kínai)
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #51 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 07:41:47 »
Idézetet írta: CsZoli - 2012.08.24 péntek, 14:07:07
Ez egy 6,5 széles 5y küllős felnin van. Utángyártott, de a belső ford emblémán kívül mindenben azonos. A kis szélesség miatt nem lehet rá tenni szélesebb gumit és ez jött ki váltóméretre. Egyébként nagyon ritka méret, vagyis aranyárban mérik.(ha nem kínai)
6,5 széles 17es felni?
Úgy tudtam Ford 6,5ben 16 coll, 18ben már 8.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
CsZoli
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #52 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 08:28:17 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.08.27 hétfő, 07:41:47
6,5 széles 17es felni?
Úgy tudtam Ford 6,5ben 16 coll, 18ben már 8.
Jól tudtad. De írtam hogy nem eredeti, és nyilván a szélességet, nem találták olyan fontosnak.
Így legalább jó nehéz rá gumit venni.
Mert ugye hivatalosan 17" + 215 szélesség megkívánja a 7" széles felnit a 235 szélesség meg a 8"-t. Na de felment rá, még csak 2000 km ment, szóval tapasztalatom csak később lesz.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #53 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 13:37:30 »
Idézetet írta: CsZoli - 2012.08.27 hétfő, 08:28:17
Jól tudtad. De írtam hogy nem eredeti, és nyilván a szélességet, nem találták olyan fontosnak.
Így legalább jó nehéz rá gumit venni.
Mert ugye hivatalosan 17" + 215 szélesség megkívánja a 7" széles felnit a 235 szélesség meg a 8"-t. Na de felment rá, még csak 2000 km ment, szóval tapasztalatom csak később lesz.
ha nagyobb nyomást tartasz fenn áll az esélye, hogy elkopik a gumik belső széle (én 2 garnitúrát tettem tönkre így a láma fejemmel, bár más tanácsára)
Ha meg 2.2n tartod a gumi oldala jobban kidudorodik majd (laposnak tűnik majd) gondolom az sem tesz jót ha a gumi oldalfala ennyire igénybe lesz véve...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kotta_cs
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #54 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 14:39:03 »
Idézetet írta: SzJani - 2012.08.27 hétfő, 13:37:30
ha nagyobb nyomást tartasz fenn áll az esélye, hogy elkopik a gumik belső széle (én 2 garnitúrát tettem tönkre így a láma fejemmel, bár más tanácsára)
Ha meg 2.2n tartod a gumi oldala jobban kidudorodik majd (laposnak tűnik majd) gondolom az sem tesz jót ha a gumi oldalfala ennyire igénybe lesz véve...
Ha nem fújod fel eléggé, akkor a közepe nem kopik, csak a két széle. Ebben az esetben persze a tapadó felület is kisebb -> mi a bánatnak akkor ekkora gumi fenn.
Ha túl fújod, akkor meg főleg a közepe kopik, de itt igencsak túl kell fújni. A peres gumikat egyébként nagyobb nyomáson célszerű üzemeltetni, úgy egyenletesen kopik. Pl nekem a 235/40R18-ak 2.8-on vannak és tökéletesek eddig.
üdv
Csaba
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #55 Dátum:
2012.08.27 hétfő, 14:49:46 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.08.27 hétfő, 14:39:03
...
A peres gumikat egyébként nagyobb nyomáson célszerű üzemeltetni, úgy egyenletesen kopik.
....
Engem is ezzel a mondattal szivattak meg anno.
Egyébként én is 235/45R17-es és 235/40R18-as szetteket koptattam el hátul féloldalasan, mert 2.5-2.8 környyékére voltak fújva.
A fújásos téma amit írsz elmélet csak: a mondeónak (bár nincs ilyen szó sztem, de) "negatív csapterpesztése van", magyarul terpeszt hátul (befelé dől a kerék teteje -> a jobb stabilitás miatt kell). S így már nem igaz a túlfújom-középenkopik dolog. Én túlfújtam, s igencsak a belső széle tűnt el.
Most normál(előírt) nyomással járok, s egyenletesen kopnak a gumik.
Régebben kitárgyaltuk ezt.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #56 Dátum:
2012.09.02 vasárnap, 12:09:15 »
Jól nézem, hogy a a 16*6,5-es lemezfelni mérete
MK3 esetén: 5x108x63,3 ET:52,5,
MK4-nél pedig: 5x108x63,3 ET:50
Mennyire jelentős különbség ez a 2,5mm az ET számban? Vagyis vegyek-e új felnit a téligumiknak?
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #57 Dátum:
2012.09.02 vasárnap, 13:45:38 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.09.02 vasárnap, 12:09:15
Jól nézem, hogy a a 16*6,5-es lemezfelni mérete
MK3 esetén: 5x108x63,3 ET:52,5,
MK4-nél pedig: 5x108x63,3 ET:50
Mennyire jelentős különbség ez a 2,5mm az ET számban? Vagyis vegyek-e új felnit a téligumiknak?
sokan használják a 3as felókat a 4es mondikon.én sem vennék másikat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #58 Dátum:
2012.09.02 vasárnap, 22:07:00 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.09.02 vasárnap, 12:09:15
Jól nézem, hogy a a 16*6,5-es lemezfelni mérete
MK3 esetén: 5x108x63,3 ET:52,5,
MK4-nél pedig: 5x108x63,3 ET:50
Mennyire jelentős különbség ez a 2,5mm az ET számban? Vagyis vegyek-e új felnit a téligumiknak?
Én alufelnit vettem, szóval a lemez felni att olt. De eltérő a kettő mérete. Ha veszel is, nagyon nézd meg, hogy ne mk3 asét adják el.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #59 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 13:08:40 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.09.02 vasárnap, 22:07:00
Én alufelnit vettem, szóval a lemez felni att olt. De eltérő a kettő mérete. Ha veszel is, nagyon nézd meg, hogy ne mk3 asét adják el.
tök ugyan az a mérete az mk3-asnak mint a 4-esnek. Én is a 3-asét használtam jó darabig.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #60 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 13:10:00 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.09.03 hétfő, 13:08:40
tök ugyan az a mérete az mk3-asnak mint a 4-esnek. Én is a 3-asét használtam jó darabig.
Nem!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #61 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 13:28:57 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.09.03 hétfő, 13:10:00
Nem!
pedig de
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #62 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 13:31:08 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.09.03 hétfő, 13:28:57
pedig de
MK3 esetén: 5x108x63,3 ET:52,5,
MK4-nél pedig: 5x108x63,3 ET:50
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #63 Dátum:
2012.09.03 hétfő, 13:33:39 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.09.03 hétfő, 13:31:08
MK3 esetén: 5x108x63,3 ET:52,5,
MK4-nél pedig: 5x108x63,3 ET:50
Vagy, ha pl más méretet írsz és nézel, akkor mind a kettőre ezt mondja:
7X17 ET48 5*108*63,3
Az ET igen erősen függ attól, hogy milyen széles a felni amit ráraksz. Mivel eléggé nagy a hely én még nem láttam olyan 4-est, amire nem ment fel a 3-as kereke.
Erre javaslom a:
http://www.autogumibolt.hu/ebolt/szolgaltatas/etkalkulator/
oldalt. A felni típusától igen csak függ, hogy mi jó. Az agy mérete (luk osztás...) ugyan az, tehát a felni megfelelően kerül rá. A 3-as lemezfelnie tökéletesen működik a 4-esen. Nekem is az volt rajta télen, most azonban alu lesz rajta, mert van egy olyan garniturám.
Mivel az ET azt határozza meg, hogy a felni tengelyéhez képest hol van a felfekvési pont, így az felni szélesség nélkül nem igazán értelmezhető adat. Azonban pl az Mk4-re és 3-ra felmegy 19"-os 245-ös felni is, így szerintem a 17"-os, gyakoribb méretből szinte bármi jó.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.09.03 hétfő, 13:39:53 írta kotta_cs
»
Naplózva
mbdeb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 426
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #64 Dátum:
2012.10.02 kedd, 18:13:13 »
Idézetet írta: Sakos - 2012.09.02 vasárnap, 12:09:15
Jól nézem, hogy a a 16*6,5-es lemezfelni mérete
MK3 esetén: 5x108x63,3 ET:52,5,
MK4-nél pedig: 5x108x63,3 ET:50
Mennyire jelentős különbség ez a 2,5mm az ET számban? Vagyis vegyek-e új felnit a téligumiknak?
Nincs különbség, ezt már egyszer kitárgyaltuk.
Tavaly én is ezen izgultam, hogy mi lesz ha az MK3 acélfelnijét veszem sokkal olcsóbban, de teljesen jó. Én mondjuk téligummahoz hsználom.
Naplózva
Olcsó minőségi tárhely honlapodnak
->
www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
Reason
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 57
Futómű
«
Új hozzászólás #65 Dátum:
2012.10.17 szerda, 17:17:24 »
Szerintetek ez a felni mennyire jó vagy nem jó?
http://aprod.hu/hirdetes/ford-egyedi-alufelni-16-IDpt0v.html#59162137;r:;s
:
Naplózva
MKIV 1.8TDCI 125LE 2007
CsZoli
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #66 Dátum:
2012.10.17 szerda, 17:34:44 »
Idézetet írta: Reason - 2012.10.17 szerda, 17:17:24
Szerintetek ez a felni mennyire jó vagy nem jó?
http://aprod.hu/hirdetes/ford-egyedi-alufelni-16-IDpt0v.html#59162137;r:;s
:
Én tőle vettem ezt a fajtát:
http://aprod.hu/hirdetes/ford-titanium-alufelni-IDAruL.html
csak 17"-ban.
5 hónapja (15000km) használom még csak, de eddig nekem nagyon tetszik. Ja és nincs rajta még egy karc se (bár ez inkább az én óvatosságomnak köszönhető
). Viszont nem gyári. És a külső peremnél érdekesen oldották meg a minta marását, mert szerelésnél kicsit "útban van".
Amúgy az ember korrekt, de alkudni nem fogsz tudni sokat.
Naplózva
Reason
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 57
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #67 Dátum:
2012.10.17 szerda, 18:29:36 »
Idézetet írta: CsZoli - 2012.10.17 szerda, 17:34:44
Én tőle vettem ezt a fajtát:
http://aprod.hu/hirdetes/ford-titanium-alufelni-IDAruL.html
csak 17"-ban.
5 hónapja (15000km) használom még csak, de eddig nekem nagyon tetszik. Ja és nincs rajta még egy karc se (bár ez inkább az én óvatosságomnak köszönhető
). Viszont nem gyári. És a külső peremnél érdekesen oldották meg a minta marását, mert szerelésnél kicsit "útban van".
Amúgy az ember korrekt, de alkudni nem fogsz tudni sokat.
Gondolkodtam, hogy 17-est vegyek, de akkor a nyári gumikat is cserélni kellene. Így inkább marad 16-os, elég az.
Beszéltem vele telefonon, tényleg korrektnek tünt, és az alkut is mondta, hgy nem sokat. :DDD
Neked mennyit sikerült alkudni?
Naplózva
MKIV 1.8TDCI 125LE 2007
CsZoli
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #68 Dátum:
2012.10.17 szerda, 18:45:49 »
Idézetet írta: Reason - 2012.10.17 szerda, 18:29:36
Gondolkodtam, hogy 17-est vegyek, de akkor a nyári gumikat is cserélni kellene. Így inkább marad 16-os, elég az.
Beszéltem vele telefonon, tényleg korrektnek tünt, és az alkut is mondta, hgy nem sokat. :DDD
Neked mennyit sikerült alkudni?
Hát Te tudod, ha jók a gumik akkor tényleg. nekem így is, úgyis teljes szett gumit kellett cserélni, ezért vettem a nagyobbat.
5000-ret. Mondta, hogy mindenképp elviszik tőle.
Naplózva
Reason
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 57
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #69 Dátum:
2012.10.17 szerda, 18:50:56 »
Idézetet írta: CsZoli - 2012.10.17 szerda, 18:45:49
Hát Te tudod, ha jók a gumik akkor tényleg. nekem így is, úgyis teljes szett gumit kellett cserélni, ezért vettem a nagyobbat.
5000-ret. Mondta, hogy mindenképp elviszik tőle.
Pár ezer km van benne, és a 215-ös gumik tökéletesen elegek számomra. Köszi a válaszoka!
Naplózva
MKIV 1.8TDCI 125LE 2007
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #70 Dátum:
2012.11.28 szerda, 15:06:43 »
http://www.talkford.com/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=66941
Janinak a futómű beállításhoz.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
gezaguszti
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 186
Ford mániás érdeklődő
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #71 Dátum:
2012.12.03 hétfő, 18:32:30 »
Ma sikerült vásárolnom egy gépsast Budapesten. MK-4 2.0 TDCI. Első benyomásaim nagyon jók, korrektnek tűnik az autó. Viszont sajnos csak az autópályán vettem észre, hogy zúg a hátulja, valószínűleg csapágyas a hátulja.
Kérdésem a guruk felé, hogy lehet-e külön csapágyat cserélni, vagy csak komplett kerékagy csere lehetséges.
Lehet, hogy hülye kérdés, de én ezt a típust még nem ismerem, eddig MK-2-esem volt. Ezentúl aktívabban kellesz a fórumokat látogatnom, hogy szerezzek némi típusismeretet.
Naplózva
Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #72 Dátum:
2012.12.03 hétfő, 18:49:54 »
Idézetet írta: gezaguszti - 2012.12.03 hétfő, 18:32:30
Ma sikerült vásárolnom egy gépsast Budapesten. MK-4 2.0 TDCI. Első benyomásaim nagyon jók, korrektnek tűnik az autó. Viszont sajnos csak az autópályán vettem észre, hogy zúg a hátulja, valószínűleg csapágyas a hátulja.
Kérdésem a guruk felé, hogy lehet-e külön csapágyat cserélni, vagy csak komplett kerékagy csere lehetséges.
Lehet, hogy hülye kérdés, de én ezt a típust még nem ismerem, eddig MK-2-esem volt. Ezentúl aktívabban kellesz a fórumokat látogatnom, hogy szerezzek némi típusismeretet.
Gratula a gépsárkányhoz!
Habár talán tanácsos lett volna előbb feltenni ide a jelölteket megköpködésre. Nem tudom az előéletnek mennyire tudtál utánanézni. Bocs az ünneprontásért, de én is nemrég vásároltam, és én igyekeztem alaposan utánanézni a dolgoknak. Sajnos elég elkeserítőek voltak a tapasztalataim.
Remélem azért jól választottál!
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
gezaguszti
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 186
Ford mániás érdeklődő
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #73 Dátum:
2012.12.03 hétfő, 19:22:43 »
Az előélet ellenőrizve lett, korrektnek tűnik. (szervízkönyv, számlák stb)
Köpködésre azért nem tettem fel, mert az utolsó pillanatig hezitáltam, hogy Focus vagy Mondeo legyen.
(Ezért mindenkitől elnézést kérek ! ) Több autót is kinéztem Budapest környékén és úgy gondoltam, hogy amelyik jobban tetszik azt hozom. Alapvetően Mondeot akartam, de már egy féléve autót keresek, ezért úgy döntöttem, hogy ha csak Focus lesz olyan ami tetszik, akkor azt hozok. Egyébként 113-e km van benne, 96-e km-nél még féket javítottak rajta. Sajnos a csapágyzúgást csak az autópályán lehetett igazán hallani.
Még mindig azt kérdezném, hogy csapágy vagy komplett kerékagy csere ?
Naplózva
Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #74 Dátum:
2012.12.03 hétfő, 19:40:58 »
Idézetet írta: gezaguszti - 2012.12.03 hétfő, 19:22:43
Az előélet ellenőrizve lett, korrektnek tűnik. (szervízkönyv, számlák stb)
Köpködésre azért nem tettem fel, mert az utolsó pillanatig hezitáltam, hogy Focus vagy Mondeo legyen.
(Ezért mindenkitől elnézést kérek ! ) Több autót is kinéztem Budapest környékén és úgy gondoltam, hogy amelyik jobban tetszik azt hozom. Alapvetően Mondeot akartam, de már egy féléve autót keresek, ezért úgy döntöttem, hogy ha csak Focus lesz olyan ami tetszik, akkor azt hozok. Egyébként 113-e km van benne, 96-e km-nél még féket javítottak rajta. Sajnos a csapágyzúgást csak az autópályán lehetett igazán hallani.
Még mindig azt kérdezném, hogy csapágy vagy komplett kerékagy csere ?
Szerintem egyik sem, hanem a gumid kopott kagylósra... nekem is eszméletlenül zúgott a nyári gumim. Megsimítva a belső felületét, érezni lehetett hogy "kagylósra" kopott. Főként kombi Mondeo, széles gumival, magas nyomással, autópályás használatnál járhat így... Bizonyos típusú, mintázatú gumik még jobban hajlamossak erre.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
gezaguszti
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 186
Ford mániás érdeklődő
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #75 Dátum:
2012.12.03 hétfő, 20:05:04 »
Szerintem egyik sem, hanem a gumid kopott kagylósra... nekem is eszméletlenül zúgott a nyári gumim. Megsimítva a belső felületét, érezni lehetett hogy "kagylósra" kopott. Főként kombi Mondeo, széles gumival, magas nyomással, autópályás használatnál járhat így... Bizonyos típusú, mintázatú gumik még jobban hajlamossak erre.
Na ezt még nem néztem, de holnap sort kerítek rá. Azt mondta tulaj, hogy sokat pályáztak vele, úgyhogy elképzelhető a dolog. Köszönöm a gyors választ.
Naplózva
Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
stealt
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #76 Dátum:
2012.12.03 hétfő, 21:36:21 »
Idézetet írta: gezaguszti - 2012.12.03 hétfő, 19:22:43
Az előélet ellenőrizve lett, korrektnek tűnik. (szervízkönyv, számlák stb)
Köpködésre azért nem tettem fel, mert az utolsó pillanatig hezitáltam, hogy Focus vagy Mondeo legyen.
(Ezért mindenkitől elnézést kérek ! ) Több autót is kinéztem Budapest környékén és úgy gondoltam, hogy amelyik jobban tetszik azt hozom. Alapvetően Mondeot akartam, de már egy féléve autót keresek, ezért úgy döntöttem, hogy ha csak Focus lesz olyan ami tetszik, akkor azt hozok. Egyébként 113-e km van benne, 96-e km-nél még féket javítottak rajta. Sajnos a csapágyzúgást csak az autópályán lehetett igazán hallani.
Még mindig azt kérdezném, hogy csapágy vagy komplett kerékagy csere ?
Az MKIII-ason 198ekm után kellett jobb első csapágyat cserélni. Először csak kanyarodáskor jött elő, utána már egyenes haladáskor is, de nem akkor lehetett hallani amikro páylán mentem vele hanem ha lassabban. Autopályán nem is halottam soha pedig a végén elég gonosz hangja volt. Így kétlem, hogy még csapágy lenne. Inkább a gumi lesz a tettes.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #77 Dátum:
2012.12.04 kedd, 08:10:38 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.03 hétfő, 21:36:21
Az MKIII-ason 198ekm után kellett jobb első csapágyat cserélni. Először csak kanyarodáskor jött elő, utána már egyenes haladáskor is, de nem akkor lehetett hallani amikro páylán mentem vele hanem ha lassabban. Autopályán nem is halottam soha pedig a végén elég gonosz hangja volt. Így kétlem, hogy még csapágy lenne. Inkább a gumi lesz a tettes.
úgy látszik ez betegség
nekem az MKIII -nál 160-170e körül kellett cserélni az egyik hátsót
ha jól emlékszem egyben volt, így nem volt olcsó
gyorsan hagyta el magát, felemelve, a kereket megforgatva már lehetett érezni/hallani
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #78 Dátum:
2012.12.04 kedd, 08:19:03 »
Idézetet írta: ST220_Gab - 2012.12.04 kedd, 08:10:38
úgy látszik ez betegség
nekem az MKIII -nál 160-170e körül kellett cserélni az egyik hátsót
ha jól emlékszem egyben volt, így nem volt olcsó
gyorsan hagyta el magát, felemelve, a kereket megforgatva már lehetett érezni/hallani
Az elsőnél külön van csak a csapágy, így nem egy tétel. Ki is cseréltem a balt is egyben ha már szervizben volt. Az elsőnél lassan adta meg magát.
Naplózva
gezaguszti
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 186
Ford mániás érdeklődő
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #79 Dátum:
2012.12.05 szerda, 20:42:52 »
Idézetet írta: gezaguszti - 2012.12.03 hétfő, 20:05:04
Szerintem egyik sem, hanem a gumid kopott kagylósra... nekem is eszméletlenül zúgott a nyári gumim. Megsimítva a belső felületét, érezni lehetett hogy "kagylósra" kopott. Főként kombi Mondeo, széles gumival, magas nyomással, autópályás használatnál járhat így... Bizonyos típusú, mintázatú gumik még jobban hajlamossak erre.
Na ezt még nem néztem, de holnap sort kerítek rá. Azt mondta tulaj, hogy sokat pályáztak vele, úgyhogy elképzelhető a dolog. Köszönöm a gyors választ.
Ma lecseréltettem a gumikat, megkapta a téli gumikat és láss csodát, megszűnt a zúgás.
Szerencsére nem a csapágy zúgott, pedig már kezdtem beparázni, hogy sikerült belenyúlnom.
Mindenkinek köszönöm a segítő szándékú hozzászólásokat.
Naplózva
Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #80 Dátum:
2012.12.05 szerda, 21:12:55 »
Idézetet írta: gezaguszti - 2012.12.05 szerda, 20:42:52
Ma lecseréltettem a gumikat, megkapta a téli gumikat és láss csodát, megszűnt a zúgás.
Szerencsére nem a csapágy zúgott, pedig már kezdtem beparázni, hogy sikerült belenyúlnom.
Mindenkinek köszönöm a segítő szándékú hozzászólásokat.
Háát igen... erről beszéltem. Ezt az utat már én is végigjártam.
Egyébként nem tudom miért van, de a IV-es Mondeo-nál nagyon bejön a gumizaj, kagylós gumik zúgása.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #81 Dátum:
2012.12.06 csütörtök, 22:14:25 »
Idézetet írta: mondeofan - 2012.12.05 szerda, 21:12:55
Háát igen... erről beszéltem. Ezt az utat már én is végigjártam.
Egyébként nem tudom miért van, de a IV-es Mondeo-nál nagyon bejön a gumizaj, kagylós gumik zúgása.
A 3-asnál is így van. Én is így jártam.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kotta_cs
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #82 Dátum:
2012.12.13 csütörtök, 11:09:27 »
Idézetet írta: gezaguszti - 2012.12.05 szerda, 20:42:52
Ma lecseréltettem a gumikat, megkapta a téli gumikat és láss csodát, megszűnt a zúgás.
Szerencsére nem a csapágy zúgott, pedig már kezdtem beparázni, hogy sikerült belenyúlnom.
Mindenkinek köszönöm a segítő szándékú hozzászólásokat.
jaja én nyáron ezért cseréltem le a nyári gumikat. Hiába volt még profil mélység, de hangosak voltak.
Naplózva
Sved1K
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #83 Dátum:
2012.12.26 szerda, 21:14:45 »
Alacsony sebessegnel aknateton vagy leginkabb a verseny utcai macskakoves reszen
kezdem hallani, hogy valami kopog a bal elejenel. Nem annyira kopog meg, de mar bantja a fulemet. Kutyacsont lehet vagy az is lehet, hogy kormanymu? A kormanymuvet azert kerdezem, mert allo motornal ha mozgatom a kormanyt, hallok kopogasszeru hangot.
Tovabba inkabb alacsonyabb sebessegnel (70-80 km/h ig cca) neha razza a kormanyt (nem fekezes, normal haladas), nem erosen, de ha elengedem, akkor szemmel lathato. Ez lehet centrirozas hiba? Vagy koze lehet a kopogashoz?
Naplózva
M.Márk
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #84 Dátum:
2012.12.29 szombat, 20:27:00 »
Idézetet írta: Sved1K - 2012.12.26 szerda, 21:14:45
Alacsony sebessegnel aknateton vagy leginkabb a verseny utcai macskakoves reszen
kezdem hallani, hogy valami kopog a bal elejenel. Nem annyira kopog meg, de mar bantja a fulemet. Kutyacsont lehet vagy az is lehet, hogy kormanymu? A kormanymuvet azert kerdezem, mert allo motornal ha mozgatom a kormanyt, hallok kopogasszeru hangot.
Tovabba inkabb alacsonyabb sebessegnel (70-80 km/h ig cca) neha razza a kormanyt (nem fekezes, normal haladas), nem erosen, de ha elengedem, akkor szemmel lathato. Ez lehet centrirozas hiba? Vagy koze lehet a kopogashoz?
Kormányösszekötő gömbfejet kéne megnézni.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #85 Dátum:
2012.12.29 szombat, 22:01:24 »
Idézetet írta: Sved1K - 2012.12.26 szerda, 21:14:45
Alacsony sebessegnel aknateton vagy leginkabb a verseny utcai macskakoves reszen
kezdem hallani, hogy valami kopog a bal elejenel. Nem annyira kopog meg, de mar bantja a fulemet. Kutyacsont lehet vagy az is lehet, hogy kormanymu? A kormanymuvet azert kerdezem, mert allo motornal ha mozgatom a kormanyt, hallok kopogasszeru hangot.
Tovabba inkabb alacsonyabb sebessegnel (70-80 km/h ig cca) neha razza a kormanyt (nem fekezes, normal haladas), nem erosen, de ha elengedem, akkor szemmel lathato. Ez lehet centrirozas hiba? Vagy koze lehet a kopogashoz?
alámenni, megrángatni mindent
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #86 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 07:55:31 »
Idézetet írta: Sved1K - 2012.12.26 szerda, 21:14:45
Alacsony sebessegnel aknateton vagy leginkabb a verseny utcai macskakoves reszen
kezdem hallani, hogy valami kopog a bal elejenel. Nem annyira kopog meg, de mar bantja a fulemet. Kutyacsont lehet vagy az is lehet, hogy kormanymu? A kormanymuvet azert kerdezem, mert allo motornal ha mozgatom a kormanyt, hallok kopogasszeru hangot.
Tovabba inkabb alacsonyabb sebessegnel (70-80 km/h ig cca) neha razza a kormanyt (nem fekezes, normal haladas), nem erosen, de ha elengedem, akkor szemmel lathato. Ez lehet centrirozas hiba? Vagy koze lehet a kopogashoz?
Nekem is volt ilyen jelenség. Ha álló helyzetbe jobbra-balra kopog az vagy kormányösszekötő rúd valamelyik gömbfeje, de jó eséllyel kormánymű fogasléc is lehet. Megemelve ha a kormánymű fogaslécet fel-le megmozgatod és kopog akkor idővel a szimeringet is megeszi, ereszteni fogja az olajat.... én emiatt cseréltem kormányművet.
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
gezaguszti
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 186
Ford mániás érdeklődő
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #87 Dátum:
2012.12.30 vasárnap, 21:19:56 »
Idézetet írta: Sved1K - 2012.12.26 szerda, 21:14:45
Alacsony sebessegnel aknateton vagy leginkabb a verseny utcai macskakoves reszen
kezdem hallani, hogy valami kopog a bal elejenel. Nem annyira kopog meg, de mar bantja a fulemet. Kutyacsont lehet vagy az is lehet, hogy kormanymu? A kormanymuvet azert kerdezem, mert allo motornal ha mozgatom a kormanyt, hallok kopogasszeru hangot.
Tovabba inkabb alacsonyabb sebessegnel (70-80 km/h ig cca) neha razza a kormanyt (nem fekezes, normal haladas), nem erosen, de ha elengedem, akkor szemmel lathato. Ez lehet centrirozas hiba? Vagy koze lehet a kopogashoz?
A kormányrázás lehet centirozási probléma is. Szerintem érdemes megnézetni az első gumikat, mert egy centírozás költségben jelentősen kevesebb, mint egy teljes futómű átnézetés. Ha nem jön be, akkor még mindig jöhet a futómű átnézetés. Nekem már több autónál többször volt ilyen kormányrázás, de az esetek nagy többségében bejött a centírozás.
Naplózva
Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
Sved1K
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #88 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 11:08:16 »
Idézetet írta: mondeofan - 2012.12.30 vasárnap, 07:55:31
Nekem is volt ilyen jelenség. Ha álló helyzetbe jobbra-balra kopog az vagy kormányösszekötő rúd valamelyik gömbfeje, de jó eséllyel kormánymű fogasléc is lehet. Megemelve ha a kormánymű fogaslécet fel-le megmozgatod és kopog akkor idővel a szimeringet is megeszi, ereszteni fogja az olajat.... én emiatt cseréltem kormányművet.
KOszi a valaszokat. Voltam Gumisnal, egy centorizas megoldotta a kormanyrazast. Tovabba a baloldalon csereltunk stab. palcat, kormanyosszekoto gombfejet es egy axialis csukot. Ezzel a kopogas szerintem meg is szunt, am a szerelo csere kozben eszlelte, hogy a kormanymuben a fogasles es fogaskerek mar kevesbe ernek ossze (megkoptak?) igy innen jon a kormany mozgatasabol szarmazo kopogo hang. Ez mennyire komoly dolog? Felujithato vagy valszleg kormanymu csere? Tudtok esetleg Bp-en kormanymu felujitassal foglalkozo szervizt? Koltseg oldalrol huzos? Ja, az autora 6 honap szavatossagot/garanciat adtak vasarlaskor. Mivel meg belul vagyok a 6 honapon elkuldtem a reklamaciomat a kereskedonek, kivancsi vagyok mit reagalnak. Bar nem tudom, hogy ez a kategoria belefer-e a szavatossag jogkorebe..
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #89 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 12:19:23 »
Idézetet írta: Sved1K - 2012.12.31 hétfő, 11:08:16
KOszi a valaszokat. Voltam Gumisnal, egy centorizas megoldotta a kormanyrazast. Tovabba a baloldalon csereltunk stab. palcat, kormanyosszekoto gombfejet es egy axialis csukot. Ezzel a kopogas szerintem meg is szunt, am a szerelo csere kozben eszlelte, hogy a kormanymuben a fogasles es fogaskerek mar kevesbe ernek ossze (megkoptak?) igy innen jon a kormany mozgatasabol szarmazo kopogo hang. Ez mennyire komoly dolog? Felujithato vagy valszleg kormanymu csere? Tudtok esetleg Bp-en kormanymu felujitassal foglalkozo szervizt? Koltseg oldalrol huzos? Ja, az autora 6 honap szavatossagot/garanciat adtak vasarlaskor. Mivel meg belul vagyok a 6 honapon elkuldtem a reklamaciomat a kereskedonek, kivancsi vagyok mit reagalnak. Bar nem tudom, hogy ez a kategoria belefer-e a szavatossag jogkorebe..
Igen, sajnos valószínűleg megkoptak. Az új kormánymű ára egy "horror" 300ezer magassága, ezért én egy bontott mellett döntöttem. A vásárlás elég rosszul jött ki, mert amit először olcsón vettem, az sajna nem passzolt, és emiatt egy másikat kellett beszereznem, gyorsan miközben ott állt az autó szétszedve... emiatt az első megmaradt. HA netán passzolna a száma szerint, nyugodtan keress meg, nekem azóta itt áll a garázsba. (ennek egyáltalán nem lóg a fogasléce)
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Sved1K
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #90 Dátum:
2012.12.31 hétfő, 17:55:50 »
Idézetet írta: mondeofan - 2012.12.31 hétfő, 12:19:23
Igen, sajnos valószínűleg megkoptak. Az új kormánymű ára egy "horror" 300ezer magassága, ezért én egy bontott mellett döntöttem. A vásárlás elég rosszul jött ki, mert amit először olcsón vettem, az sajna nem passzolt, és emiatt egy másikat kellett beszereznem, gyorsan miközben ott állt az autó szétszedve... emiatt az első megmaradt. HA netán passzolna a száma szerint, nyugodtan keress meg, nekem azóta itt áll a garázsba. (ennek egyáltalán nem lóg a fogasléce)
ez a tipusu hiba, ami nalam jelentkezett felujitassal nem orvosolhato? Koszi a segitseget, jelentkezem, amint sikerult tobbet megtudnom a szerviz kapcsan.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #91 Dátum:
2013.01.03 csütörtök, 20:59:41 »
Idézetet írta: Sved1K - 2012.12.31 hétfő, 17:55:50
ez a tipusu hiba, ami nalam jelentkezett felujitassal nem orvosolhato? Koszi a segitseget, jelentkezem, amint sikerult tobbet megtudnom a szerviz kapcsan.
úgy látszik ez sok autónál típushiba
egyes sorozat BMW, Mercedes is
csak ott az árak 1,5x - 2x szorzóval mennek a Ford-hoz képest
fogasléc kopáson csak csere segít
Naplózva
developer
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 122
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #92 Dátum:
2013.01.04 péntek, 00:06:43 »
Idézetet írta: ST220_Gab - 2013.01.03 csütörtök, 20:59:41
úgy látszik ez sok autónál típushiba
egyes sorozat BMW, Mercedes is
csak ott az árak 1,5x - 2x szorzóval mennek a Ford-hoz képest
fogasléc kopáson csak csere segít
Én is hasonló problémával küzdök (folyik a szervó olajam) Konkrétan a szimmering ereszti az olajat, valószínű a fogasléc verte szét (bár én eddig ilyen kopogást, koppanást nem figyeltem meg). Ha valaki tud ajánlani Bp-en jó helyet kormánymű felújításra/másikra való cserével ki-be szerelésre, akkor légyszi írja már meg. Illetve, hogy mennyire kell hozzá szétbombázni az autót, mire kell odafigyelni, bármi egyéb tapasztalat ezügyben.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.04 péntek, 00:08:51 írta developer
»
Naplózva
2008 MKIV 2.0 TDCI Ghia Turnier
bocc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1141
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #93 Dátum:
2013.05.10 péntek, 20:48:13 »
Sziasztok!
Tegnap boldog tulaja lettem egy Mondeo 2.5 T titániumnak. 18 colos "Y" felnik vannak rajta 225/40R18 gumikkal. Az autó iszonyatosan pattog az útonpedig a guminyomás elől 2,5 hátul 2,2. Lehet ennek a futóművén állítani esetleg? Nekem még nincs benne a komfort, normál és sport kapcsoló.
Ha valaki bővebbet tudna megköszönném.
Én egy focusból ültem át ebbe és ez szörnyű érzés.
Előre is köszi
Naplózva
2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #94 Dátum:
2013.05.10 péntek, 20:50:04 »
Idézetet írta: bocc - 2013.05.10 péntek, 20:48:13
Sziasztok!
Tegnap boldog tulaja lettem egy Mondeo 2.5 T titániumnak. 18 colos "Y" felnik vannak rajta 225/40R18 gumikkal. Az autó iszonyatosan pattog az útonpedig a guminyomás elől 2,5 hátul 2,2. Lehet ennek a futóművén állítani esetleg? Nekem még nincs benne a komfort, normál és sport kapcsoló.
Ha valaki bővebbet tudna megköszönném.
Én egy focusból ültem át ebbe és ez szörnyű érzés.
Előre is köszi
Ez ilyen! Sokan visszaállnak 17esre. De 235 szélesnek kellene lennie a guminak!
Te vagy az első 2.5 t a fórumon.
Gyere nagytalira!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #95 Dátum:
2013.05.10 péntek, 20:53:35 »
Idézetet írta: bocc - 2013.05.10 péntek, 20:48:13
Sziasztok!
Tegnap boldog tulaja lettem egy Mondeo 2.5 T titániumnak. 18 colos "Y" felnik vannak rajta 225/40R18 gumikkal. Az autó iszonyatosan pattog az útonpedig a guminyomás elől 2,5 hátul 2,2. Lehet ennek a futóművén állítani esetleg? Nekem még nincs benne a komfort, normál és sport kapcsoló.
Ha valaki bővebbet tudna megköszönném.
Én egy focusból ültem át ebbe és ez szörnyű érzés.
Előre is köszi
Nekem a 2.5-nek is pattogó hatása van. Sztem az sok. Én 2.3-on tartom. Bár ki tudja... próbálj meg egy kicsit lejjebb venni belőle, h akkor mi van.
Ha az nem segít akkor lehet a szilentek vannak kikopva és azért nincs mi tompítsa Neked az út egyetlenségének hibáját.
De sztem nem a futómű beállítással lesz a gond.
Anno az MKIII-nak volt hasonló baja. A gumi harangok meg a szilentek voltak kikopva teljesen. Egy csere után már jó is volt.
Azt is megnézheted, h milyen állapotban van.
Amúgy meg grat a kocsihoz! Teljen örömöd benne!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #96 Dátum:
2013.05.10 péntek, 20:54:45 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.05.10 péntek, 20:50:04
Ez ilyen! Sokan visszaállnak 17esre. De 235 szélesnek kellene lennie a guminak!
Te vagy az első 2.5 t a fórumon.
Gyere nagytalira!
Nah igen a másik meg a 18-as gumi.... sajnos nem magyar utakra van kitalálva.
Már más is panaszkodott rá itt Magyarországon!!!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
bocc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1141
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #97 Dátum:
2013.05.10 péntek, 21:06:52 »
Idézetet írta: doszi_zeg - 2013.05.10 péntek, 20:53:35
Nekem a 2.5-nek is pattogó hatása van. Sztem az sok. Én 2.3-on tartom. Bár ki tudja... próbálj meg egy kicsit lejjebb venni belőle, h akkor mi van.
Ha az nem segít akkor lehet a szilentek vannak kikopva és azért nincs mi tompítsa Neked az út egyetlenségének hibáját.
De sztem nem a futómű beállítással lesz a gond.
Anno az MKIII-nak volt hasonló baja. A gumi harangok meg a szilentek voltak kikopva teljesen. Egy csere után már jó is volt.
Azt is megnézheted, h milyen állapotban van.
Amúgy meg grat a kocsihoz! Teljen örömöd benne!
Köszönöm szépen!
Jövő hétre tervezek egy fordos látogatást, ahol átnézetem a vasat
Én azt hittem lehet manuálisan állítani, de akkor ez nem az a márka, egyébként tényleg tragikus, vagy csak nem szoktam hozzá. Mindegy jövő héten elválik.
Naplózva
2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #98 Dátum:
2013.05.10 péntek, 21:08:11 »
Idézetet írta: bocc - 2013.05.10 péntek, 21:06:52
Köszönöm szépen!
Jövő hétre tervezek egy fordos látogatást, ahol átnézetem a vasat
Én azt hittem lehet manuálisan állítani, de akkor ez nem az a márka, egyébként tényleg tragikus, vagy csak nem szoktam hozzá. Mindegy jövő héten elválik.
Még a német Fórumon is panaszkodnak a 18-as papucsokra!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2726
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #99 Dátum:
2013.05.10 péntek, 21:09:13 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.05.10 péntek, 21:08:11
Még a német Fórumon is panaszkodnak a 18-as papucsokra!
AKkor most kimentetted a magyar utakat!
Naplózva
MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Oldalak:
1
[
2
]
3
4
5
6
7
8
9
...
31
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ