Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:13:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 2041290 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2100 Dátum: 2006.03.24 péntek, 16:08:00 »

sziasztok!
van egy 2001es tddi Mondeom. napi jelleggel előfordul, hogy nem tudom beindítani, csak sokadszori próbálkozás után.  el kezd villogni az izzitó lámpája, és nem indul. mi lehet az oka? a váci úti ford szakszervízben képtelenek megtalálni a hibát, mindenhol csak rá akarják tenni a computerre egy tizesért, de nem tudják az okát. esetleg egy spéci ford-szerelőt ha tudnátok ajánlani, vagy bármilyen ötletetek van a hiba korrigálására, az óriási lenne. előre is köszönöm a segítségeteket! Üdv.: K.N
Norb01,
 
az izzítás lámpa villogás komolyabb hibát jelent. Szervízbe a hibakódkiolvasás egyből elárulná mi a baj.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2101 Dátum: 2006.03.24 péntek, 16:09:00 »

Kedvenc férjem egyik kollégájába ment bele - elsőbbségadás helyett - oldalról egy ámokfutó (nem Kozsó...).  
A kolléga OFF autója (Octavia) biztonságból jól vizsgázott, szépen nyíltak a légzsákok is.  
A hibás autó vezetője valószínűleg sokkot kaphatott, mert még neki áll feljebb és a vétlen autóban ülőkre támadt: Persze, hogy nem láttok, ha nem húzzátok el azt a rohadt függönyt!!!...
Nem vicclapban olvastam, télleg megtörtént
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2102 Dátum: 2006.03.24 péntek, 17:37:00 »

sziasztok!
van egy 2001es tddi Mondeom. napi jelleggel előfordul, hogy nem tudom beindítani, csak sokadszori próbálkozás után.  el kezd villogni az izzitó lámpája, és nem indul. mi lehet az oka? a váci úti ford szakszervízben képtelenek megtalálni a hibát, mindenhol csak rá akarják tenni a computerre egy tizesért, de nem tudják az okát. esetleg egy spéci ford-szerelőt ha tudnátok ajánlani, vagy bármilyen ötletetek van a hiba korrigálására, az óriási lenne. előre is köszönöm a segítségeteket! Üdv.: K.N
Szerintem nem véletlenül akarják rátenni a WDS-re a gépedet. Komoly bajnak tűnik, ha az izzításjelző villog. Ez azt szokta jelenteni, hogy az egyik porlasztócsúcsod kidurranófélben van. Egy ideig segít, ha kiütik a hibakódot és újraprogramozzák, de ezt csak számítógéppel, szakszervizben tudják megcsinálni. Vidd el Solymárra és csináltasd meg velük, ennél gyorsabban nem fogod tudni megcsináltatni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2103 Dátum: 2006.03.24 péntek, 18:10:00 »

Kedvenc férjem egyik kollégájába ment bele - elsőbbségadás helyett - oldalról egy ámokfutó (nem Kozsó...).  
A kolléga OFF autója (Octavia) biztonságból jól vizsgázott, szépen nyíltak a légzsákok is.  
A hibás autó vezetője valószínűleg sokkot kaphatott, mert még neki áll feljebb és a vétlen autóban ülőkre támadt: Persze, hogy nem láttok, ha nem húzzátok el azt a rohadt függönyt!!!...
Nem vicclapban olvastam, télleg megtörtént
Nem gyenge...
Üdv.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2104 Dátum: 2006.03.25 szombat, 10:28:00 »

Szerintem nem véletlenül akarják rátenni a WDS-re a gépedet. Komoly bajnak tűnik, ha az izzításjelző villog. Ez azt szokta jelenteni, hogy az egyik porlasztócsúcsod kidurranófélben van. Egy ideig segít, ha kiütik a hibakódot és újraprogramozzák, de ezt csak számítógéppel, szakszervizben tudják megcsinálni. Vidd el Solymárra és csináltasd meg velük, ennél gyorsabban nem fogod tudni megcsináltatni.
TDDi-be nincs porlasztócsúcs.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2105 Dátum: 2006.03.25 szombat, 15:47:00 »

TDDi-be nincs porlasztócsúcs.
Scratch!
Ezt hogy érted,hogy "TDDI-be nincs porlasztócsúcs
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2106 Dátum: 2006.03.25 szombat, 15:52:00 »

Scratch!
Ezt hogy érted,hogy "TDDI-be nincs porlasztócsúcs
Jah tényleg, hogy? Van benne ugyebár.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #2107 Dátum: 2006.03.25 szombat, 17:33:00 »

Scratch!
Ezt hogy érted,hogy "TDDI-be nincs porlasztócsúcs
Sziasztok!
Bocs, hogy közbe szólok,de van abban, csak nem elektromosan vezérelt, hanem mechanikus.
Itt semmi köze a porlasztónak az izzítás visszajelző villogásához. Lehet, hogy Norb01-nek az izzító reléjével van problémája azért nem indul és azért villog a lámpa.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2108 Dátum: 2006.03.25 szombat, 17:57:00 »

Sziasztok!
Bocs, hogy közbe szólok,de van abban, csak nem elektromosan vezérelt, hanem mechanikus.
Itt semmi köze a porlasztónak az izzítás visszajelző villogásához. Lehet, hogy Norb01-nek az izzító reléjével van problémája azért nem indul és azért villog a lámpa.
Na, ez jó!! Valaki akkor mondja már el, hogy ha a TDDI-ben gáz van a porlasztócsúccsal, akkor arról nem kapok visszajelzést a műszerfalon? Ez csak a TDCI "kedvessége"? Én abban a hiszemben autóztam, hogy addig nem besz...ni, amíg az izzításjelző nem kezd villogni. Mondjuk nem mintha várnám...
 
Segítsetek tisztán látni a vaknak!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2109 Dátum: 2006.03.25 szombat, 19:52:00 »

Sziasztok!
Bocs, hogy közbe szólok,de van abban, csak nem elektromosan vezérelt, hanem mechanikus.
Itt semmi köze a porlasztónak az izzítás visszajelző villogásához. Lehet, hogy Norb01-nek az izzító reléjével van problémája azért nem indul és azért villog a lámpa.
Igen, más rendszerű a két motor. Eddig egy TDDi-vel se volt ilyen probléma. Mikor nekem villogott a lámpa, akkor az elektromos gázpedál halt meg.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2110 Dátum: 2006.03.25 szombat, 21:29:00 »

Igen, más rendszerű a két motor. Eddig egy TDDi-vel se volt ilyen probléma. Mikor nekem villogott a lámpa, akkor az elektromos gázpedál halt meg.
TDDI-s kollégák!
Akkor Mi most örüljünk,vagy sírjunk a porlasztócsúcsaink miatt?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2111 Dátum: 2006.03.25 szombat, 21:34:00 »

TDDI-s kollégák!
Akkor Mi most örüljünk,vagy sírjunk a porlasztócsúcsaink miatt?
Míg megy örülünk, ha megáll, akkor cserélünk.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #2112 Dátum: 2006.03.25 szombat, 21:37:00 »

Míg megy örülünk, ha megáll, akkor cserélünk.
A Tiéd mennyit ment el az eredetivel?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2113 Dátum: 2006.03.25 szombat, 21:39:00 »

A Tiéd mennyit ment el az eredetivel?
most 165 ezernél járok, és lekopogom semmi baja, megy mint az állom
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #2114 Dátum: 2006.03.25 szombat, 21:44:00 »

Ismerem ezt az érzést.Én 150 ezer "körül" járok,ha az óra pörgettyűzést is figyelembe vesszük.A turbóval mire számíthatunk?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2115 Dátum: 2006.03.25 szombat, 21:54:00 »

Ismerem ezt az érzést.Én 150 ezer "körül" járok,ha az óra pörgettyűzést is figyelembe vesszük.A turbóval mire számíthatunk?
Ezt előre nehéz megmondani, lehet hogy holnap bekakál, lehet, hogy még 160-at kibír.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2116 Dátum: 2006.03.25 szombat, 21:55:00 »

Ismerem ezt az érzést.Én 150 ezer "körül" járok,ha az óra pörgettyűzést is figyelembe vesszük.A turbóval mire számíthatunk?
A lényeg, hogy mindíg alapjáratnál állítsdle, nehogy magas fordulaton, mert akkor a kenése leáll, de a turbó még forog, és akkor viheted hamarabb, mint gondolnád
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #2117 Dátum: 2006.03.25 szombat, 22:06:00 »

A lényeg, hogy mindíg alapjáratnál állítsdle, nehogy magas fordulaton, mert akkor a kenése leáll, de a turbó még forog, és akkor viheted hamarabb, mint gondolnád
ÉS autópályás nagyobb tempó után egy pl. benzinkutas kiállásnál várj alapjáraton egy percet mielőtt leállítod, hogy visszahűljön egy picit. Ellenkező esetben a turbó gigapontosan kiegyensúlyozott tengelyére ráéghet mindenféle csúnya dzsuva és jelentősen megrövidítheti a turó életét.Ez minden turbós autóra igaz.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2118 Dátum: 2006.03.25 szombat, 22:08:00 »

ÉS autópályás nagyobb tempó után egy pl. benzinkutas kiállásnál várj alapjáraton egy percet mielőtt leállítod, hogy visszahűljön egy picit. Ellenkező esetben a turbó gigapontosan kiegyensúlyozott tengelyére ráéghet mindenféle csúnya dzsuva és jelentősen megrövidítheti a turó életét.Ez minden turbós autóra igaz.
Szegény turó
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #2119 Dátum: 2006.03.25 szombat, 22:11:00 »

ÉS autópályás nagyobb tempó után egy pl. benzinkutas kiállásnál várj alapjáraton egy percet mielőtt leállítod, hogy visszahűljön egy picit. Ellenkező esetben a turbó gigapontosan kiegyensúlyozott tengelyére ráéghet mindenféle csúnya dzsuva és jelentősen megrövidítheti a turó életét.Ez minden turbós autóra igaz.
Szendre!
Honnan tudom ha majd egyszer jó soká a turbóm kezd bexarni?Hang?Nem megy?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2120 Dátum: 2006.03.25 szombat, 22:14:00 »

Szendre!
Honnan tudom ha majd egyszer jó soká a turbóm kezd bexarni?Hang?Nem megy?
Sajnos hamar megérzed, nagyon lomha lesz az autó, nekem az offos GT R5 meg zabálta az olajat is akkor, nemtudom, hogy itt mi a helyzet ezzel
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2121 Dátum: 2006.03.25 szombat, 22:22:00 »

TDDI-s kollégák!
Akkor Mi most örüljünk,vagy sírjunk a porlasztócsúcsaink miatt?
KBtddiT,
 
örülünk, mert nekem 240e km után is még semmi baja.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2122 Dátum: 2006.03.25 szombat, 22:29:00 »

KBtddiT,
 
örülünk, mert nekem 240e km után is még semmi baja.
Remélem még Kunmadarasra elvisznek az enyémek.Szeretnék látni sok szép Mondejót.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2123 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 05:55:00 »

Sziasztok! Valaki meg tudja nekem mondani hogy milyen vastag a gyári festés és hogy mit kell figyelni 2001-2002 es tddi illetev tdci mondeokon ha venni szeretnék egyet tipus hiba egyebek. Mivel úgy néz ki hogy a közeljövőbe beruházok egy ilyen autóba.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2124 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 13:07:00 »

Sziasztok! Valaki meg tudja nekem mondani hogy milyen vastag a gyári festés és hogy mit kell figyelni 2001-2002 es tddi illetev tdci mondeokon ha venni szeretnék egyet tipus hiba egyebek. Mivel úgy néz ki hogy a közeljövőbe beruházok egy ilyen autóba.
bala,
 
figyelni figyelheted, de ha nem vagy autószerelő, és nincsennek nálad műszerek, sokat nem ér. Vidd el egy márkaszervízbe állapotfelmérésre.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2125 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 15:07:00 »

Sziasztok! Valaki meg tudja nekem mondani hogy milyen vastag a gyári festés és hogy mit kell figyelni 2001-2002 es tddi illetev tdci mondeokon ha venni szeretnék egyet tipus hiba egyebek. Mivel úgy néz ki hogy a közeljövőbe beruházok egy ilyen autóba.
Szerintem a festék vastagsága 100-150 körülig frankó, annál nagyobb csak akkor jó, ha mindenhol egységesen annyi. Tehát 150-160 mindenhol frankó, 120 mindenhol és 170 elöl nem frankó.
A csúnyán javított, felülfestett akár 300 is lehet...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2126 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 16:16:00 »

Bala,
tényleg az a legjobb, amit Scratch írt-egy ilyen állapotfelmérés 10ezer körül van és mindent megnéznek az autón, több oldalas listát kapsz, ahol minden adatot feltüntetnek. Fontos lenne még azért, hogy ha átvizsgálják az autót, akkor legyél ott, nehogy az eladó le tudja kenni a szerelősrácokat-én már ilyenről is hallottam. Szóval nyitott szemmel járni és inkább várd ki a megfelelő példányt, elkapkodni nem szabad. Soxerencsét
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2127 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 16:25:00 »

Bala,
tényleg az a legjobb, amit Scratch írt-egy ilyen állapotfelmérés 10ezer körül van és mindent megnéznek az autón, több oldalas listát kapsz, ahol minden adatot feltüntetnek. Fontos lenne még azért, hogy ha átvizsgálják az autót, akkor legyél ott, nehogy az eladó le tudja kenni a szerelősrácokat-én már ilyenről is hallottam. Szóval nyitott szemmel járni és inkább várd ki a megfelelő példányt, elkapkodni nem szabad. Soxerencsét
Mit néznek pontosan?? Csak elektronikusan csekkolják, vagy pl. a fenéklemezt is megnézik, hogy törve volt-e az ótó??? Vagy netán az elemeket, hegesztéseket, homlokfalat? Mit néznek?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2128 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 16:47:00 »

Törést is vizsgálnak. Hegesztést nagyon nehéz észrevenni. Van egy autószerelő ismerősöm, aki ilyennel is foglalkozik. A múltkor egy 9-5ös Saabot raktak össze 3 különböző autóból és mikor megnéztem utána a tetejét (belülről és kívülről is) meg nem montam volna, hogy ott hegesztve volt. Az autó utána kereskedésbe került 6.2 millióért!!! Szal a hegesztés vizsgálat nem reális, azt szépen el lehet tüntetni, inkább a festéken van a hengsúly, mert akármilyen ügyes a fényező, a festék az autó oldalán megfolyik, a tetején meg megáll, szóval nem lesz azonos a vastagság
Persze, hogy a márkaszerviz mit vizsgál ár, meg mit nem, az megint egy másik kérdés. Mert ugyanúgy, mint amikor kötelezőre viszed és átb@sznak (felírnak olyat a számlára, mit ki se cseréltek), ugyanúgy át tudnak verni itt is-meg se nézik, csak kitöltik a papírt. Szóval ott kell dekkolni mellettük, akkor nem tudnak árverni. No és persze előtte megérdeklődni, hogy ponotsan mit néznek meg. De a fényezését azt nézik, ez tuti... Ja, és Bala, az eredetvizsga se maradjon el, bár az már úgyis kötelező, ha jól tudom. Érdemes még megtudni, honnan származik az autó... Ha jól tudom ez az alvázszámban szerepel, ha nem akkor majd kijavítanak a többiek
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2129 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 16:54:00 »

Sziasztok! Valaki meg tudja nekem mondani hogy milyen vastag a gyári festés és hogy mit kell figyelni 2001-2002 es tddi illetev tdci mondeokon ha venni szeretnék egyet tipus hiba egyebek. Mivel úgy néz ki hogy a közeljövőbe beruházok egy ilyen autóba.
Szia "Bala"!
2001-2002 már rég volt, egy Mondeo-t nem vasárnapi-sétakocsikázásra vesznek, ráadásul dízelt szemeltél ki. Ami nem baj, csak számíts rá, sok KM van ( lehet ) benne.
Én is így indultam, de köszönet ennek a fórumnak, sok információhoz hozzájutottam, ami mint kiderült, jelentősen befolyásolta későbbi döntésünk!
Dízel. TDDi/TDCi. Ez utóbbi finomabb járáskúltúrával, nagyobb nyomatékkal rendelkezik. Viszont nagyon érzékeny az üzemanyag-minőségre! Ha elköszön egy porlasztó, nem olcsó. Talán már a "facelift"-esek (2003.09. után ) ebből a szempontból kevésbé érzékenyek, legalábbis a többieknek ez a tapasztalata. De ez nemcsak a Fordnál probléma, más márkák is "küzdenek"!
TDDI..Kevésbé érzékeny, a fennt leírtakra, igaz, kissebb nyomaték, picit több fogyi, hangosabb járású moci.
Karosszéria...Hátsó-ajtók alsó peremein több autónál is kezdődő korrózió jelei voltak láthatóak. Garanciában megcsinálják. 12 éves gari jár, akkor, ha előzőleg nem szűnt meg a garancia, mert pl. nem márkaszervízbe hordták az első években, vagy töréskor nem márkaszervízben javítatták. Szervízkönyvtől önmagában nem várhatsz biztosat, ezért ajánlott a márkaszervíz+adatbázis lekérdezése!
És, ha kinntről van ( bár már idehaza is foglalkoznak ilyesmivel ) lehet számítani némi Km-számláló visszatekerésére. Egyes esetekben 100e Km csalás sem ritka.
Jól szét kell nézni, nehogy az olcsó drága legyen. Utólag.
Ne kapkodd el! Drukkolok Neked!
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2130 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 17:31:00 »

Kint is foglalkoznak visszatekeréssel? én eddig mindig azt hittem, hogy a kintről behozott kocsikat itthon tekerik vissza. meg valaki azt is mondta, hogy kint  nem tekergetnek a kereskedők... akkor mi az igazság? valakinek valami tapasztalat? kíváncsi lennék.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2131 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 17:43:00 »

Kint is foglalkoznak visszatekeréssel? én eddig mindig azt hittem, hogy a kintről behozott kocsikat itthon tekerik vissza. meg valaki azt is mondta, hogy kint  nem tekergetnek a kereskedők... akkor mi az igazság? valakinek valami tapasztalat? kíváncsi lennék.
Szia!
Kinnt echte márka-kereskedő nem foglalkozik vele, de a "Gyros"-utcában lévő bevándorlók már inkább.
Legjobb kéztől venni, mi újsághírdetés böngészése után házhoz mentünk, anno.
Nem zárható ki, de nem is általánosítanék...Előfordul. Szerintem.
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2132 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 19:54:00 »

Szerintem a festék vastagsága 100-150 körülig frankó, annál nagyobb csak akkor jó, ha mindenhol egységesen annyi. Tehát 150-160 mindenhol frankó, 120 mindenhol és 170 elöl nem frankó.
A csúnyán javított, felülfestett akár 300 is lehet...
Szarintem a 190 is belefér még bár nem tudom pontosan a Mondeo adatait. ha 200 felett van az már tuti utánfestett. Viszont pl. egy 210 az egy NAGYON JÓ minőségű utánfújásnak mondható. 300 körül már nagyon sok a gitt...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2133 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 19:55:00 »

Bocs! akarom mondani szErintem....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2134 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 20:25:00 »

Hejj,hajj!Ti is elhagyjátok a kerék anyáról a fantasztikus krómozott lemez bizbaszt?Igy persze elforog a kerékanyakulcs.lehet ilyet venni,vagy úgyis leesik?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2135 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 21:04:00 »

Kint is foglalkoznak visszatekeréssel? én eddig mindig azt hittem, hogy a kintről behozott kocsikat itthon tekerik vissza. meg valaki azt is mondta, hogy kint  nem tekergetnek a kereskedők... akkor mi az igazság? valakinek valami tapasztalat? kíváncsi lennék.
Kint 90% nem tekerget, nincs értelme, ott nem foglalkoznak ezzel.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #2136 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 21:46:00 »

Hejj,hajj!Ti is elhagyjátok a kerék anyáról a fantasztikus krómozott lemez bizbaszt?Igy persze elforog a kerékanyakulcs.lehet ilyet venni,vagy úgyis leesik?
17 essel ovatosan lejon!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2137 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 21:54:00 »

És ezentúl két kulcs kell?Van olyan anya ami krómozott és egy darabból van?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2138 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 23:16:00 »

sziasztok. mint már korábban jeleztem belevágok egy 1.8 Trend Mondeo III.-ba. (faceliftII.). Kérdésem az lenne hogy tudtok e segíteni abban, hol érdemes finanszíroztatni? Márkakereskedőtöl veszem, gondolom Ford credit van, talán még erstével van szerződése. Ti mit javasoltok? Köszi előre is.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2139 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 23:31:00 »

sziasztok. mint már korábban jeleztem belevágok egy 1.8 Trend Mondeo III.-ba. (faceliftII.). Kérdésem az lenne hogy tudtok e segíteni abban, hol érdemes finanszíroztatni? Márkakereskedőtöl veszem, gondolom Ford credit van, talán még erstével van szerződése. Ti mit javasoltok? Köszi előre is.
Javaslat az, hogy ha teheted várj egy picit, és ghiát vegyél
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #2140 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 23:35:00 »

Javaslat az, hogy ha teheted várj egy picit, és ghiát vegyél
hm, érdekes. Találtam néhány ghiát, de zűrösek. Ez a trend mellett az szól főleg hogy magyarországi, garis, márkakereskedőtől, és szint 100% ellenőrzött háttérrel is elfogadható ár...
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2141 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 23:38:00 »

hm, érdekes. Találtam néhány ghiát, de zűrösek. Ez a trend mellett az szól főleg hogy magyarországi, garis, márkakereskedőtől, és szint 100% ellenőrzött háttérrel is elfogadható ár...
Van valami konkrét? mennyi, hány km van benne kép esetleg?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #2142 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 23:41:00 »

Van valami konkrét? mennyi, hány km van benne kép esetleg?
egy 2005ös Ghiára voltam rápattanva, de lefoglalt autó, 1 kulcs stb. miatt nekem zűrös volt. Ezért lesz egy 2005ös trend(3.8m, 29000km, 4ajtós), igaz majd ugyanannyi mint a ghia...
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2143 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 23:43:00 »

egy 2005ös Ghiára voltam rápattanva, de lefoglalt autó, 1 kulcs stb. miatt nekem zűrös volt. Ezért lesz egy 2005ös trend(3.8m, 29000km, 4ajtós), igaz majd ugyanannyi mint a ghia...
Sokat számít a ghia, rengeteg pluszt ad, amit később bánni fogsz, persze nem szeretnék a pénztárcádban kotorászni, de szerintem mindenképp Ghiát vegyél.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #2144 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 23:48:00 »

Sokat számít a ghia, rengeteg pluszt ad, amit később bánni fogsz, persze nem szeretnék a pénztárcádban kotorászni, de szerintem mindenképp Ghiát vegyél.
hát őszintén szólva a szélvédőfűtésen és alukeréken kívül nem igazán tűnt fel más. Jah meg a fabetét... Mi az amit bánni fogok szerinted?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2145 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 23:54:00 »

Belső világítás hátul, üzemanyag számítógép,automata légkondi, bár ez lehet hogy van a tiédben is, felszereltségétől függ.A szélvédő fűttés nagyon jó dolog.Lábtérvilágítás, plüss kárpit.De igazándiból ezt te döntsd el, hogy neked mi mennyit ér meg, az tuti, hogy annyival nem drágább egy ghia, mint amennyivel többet tud.Nagyon meg kell nézni, mert nem 1 hónapra vesz autót az ember.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2146 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 23:56:00 »

Lehet, hogy én vennék kicsit "öregebbet" de akkor az fullos legyen, tetőablak, tolatóradar xenon, ülésfűtés stb.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #2147 Dátum: 2006.03.27 hétfő, 00:21:00 »

Lehet, hogy én vennék kicsit "öregebbet" de akkor az fullos legyen, tetőablak, tolatóradar xenon, ülésfűtés stb.
nekem fontos hogy fiatal legyen, garis, és megnyugtató háttérrel. Ghiából ilyet normális áron nem találtam.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2148 Dátum: 2006.03.27 hétfő, 02:07:00 »

nekem fontos hogy fiatal legyen, garis, és megnyugtató háttérrel. Ghiából ilyet normális áron nem találtam.
enef,
 
nem rossz az a Trend, belül a fém utánzatú középkonzol, meg kifejezetten szép. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2149 Dátum: 2006.03.27 hétfő, 02:07:00 »

Belső világítás hátul, üzemanyag számítógép,automata légkondi, bár ez lehet hogy van a tiédben is, felszereltségétől függ.A szélvédő fűttés nagyon jó dolog.Lábtérvilágítás, plüss kárpit.De igazándiból ezt te döntsd el, hogy neked mi mennyit ér meg, az tuti, hogy annyival nem drágább egy ghia, mint amennyivel többet tud.Nagyon meg kell nézni, mert nem 1 hónapra vesz autót az ember.
Lábtérvilágítás van a Trend-be is, csak az égő kell bele. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.036 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.