Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 23:49:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 2027369 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #2800 Dátum: 2006.05.30 kedd, 14:49:00 »

Te hogy szállsz be az autóba aranyom?Smiley))))
gumicsimma +
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2801 Dátum: 2006.05.30 kedd, 14:50:00 »

Te hogy szállsz be az autóba aranyom?Smiley))))
Rááll a küszöbre és beugrik Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2802 Dátum: 2006.05.30 kedd, 14:55:00 »

sőt, még a gumiszőnyeg csücske is megnyomja
 
igaz, legutóbb a kútnál a csomagtartó oldalborításának leszedésével lehetett csak a vésznyitó húzgantyúhoz hozzáférni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2803 Dátum: 2006.05.30 kedd, 14:56:00 »

Te hogy szállsz be az autóba aranyom?Smiley))))
ms02,
most már értem mit nem értesz
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2804 Dátum: 2006.05.30 kedd, 15:02:00 »

ms02,
most már értem mit nem értesz
Akkor jó.... Bár lehet, hogy a 4X4-nél ilyen gondok gyakrabban előfordulnak mint egy mezei Mondinál:)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2805 Dátum: 2006.05.30 kedd, 15:28:00 »

Na, azt rád hagyom. Ha megcsinálod, megköszönöm.Smiley)) De én inkább az ülésre tenném a kapcsolót a magasságállító mellé.
A hely mindegy, a világítás tábla praktikus van egy szál ott amin csak akkor van fesz ha gyújtást levetted - oldalparkfény táp talán 11es érintkező
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2806 Dátum: 2006.05.30 kedd, 16:47:00 »

Lehet, hogy a tankban (kevés naftánál, ferdén állva) a szint nem éri el a csonkot, amin kijutna a nyál
Logikus lenne, mint az is, hogy visszafolyik a csövekbe az anyag.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2807 Dátum: 2006.05.30 kedd, 16:54:00 »

Annyi tennék még hozzá tanult kollégáom tanácsához, hogy ha télen acél felnid volt fent és most alu kerül rá, akkor asszem a csavarokat is cserélni kell!
Igen! És a Ford csavar nem éppen olcsó. :/
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #2808 Dátum: 2006.05.30 kedd, 16:54:00 »

Köszi a válaszokat, kicsit megnyugodtam. Lenne még három kérdésem.
1. Most aktuális a téli gumik lecserélése a gyári alufelnikre (február óta nem nagyon volt használva a verda). Kell-e erről a műveletről valami spécit tudni, pl. miért különbözik az egyik rögzítő anya az öt közül?
2. Tegnap a légkondi 21 fokon az első két három percben igen meleg levegőt küldött, és csak utána jött a finom hűvös (korábban nem volt probléma). Normális ez, vagy valami nincs rendben?
3. Az autóban vadi új motor blokk van (márciusban lett kicserélve), hogy kell ezzel bánni, van-e ilyenkor valami extra kívánalom.
Köszi a válaszokat, az autó egyébként fantasztikus, én a hifi rendszerrel is meg vagyok elégedve (6006), bár a CD tokok nem férnek a könyöktartó alá, de mindegy. A motor jó halk, ha meg megszólal, annak egyéb hátbizsergető vonzata is van, úgyhogy én először tapasztalom, mi is az, hogy vezetési élmény.
Joci
Annyi tennék még hozzá tanult kollégáom tanácsához, hogy ha télen acél felnid volt fent és most alu kerül rá, akkor asszem a csavarokat is cserélni kell!
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #2809 Dátum: 2006.05.30 kedd, 17:49:00 »

Annyi tennék még hozzá tanult kollégáom tanácsához, hogy ha télen acél felnid volt fent és most alu kerül rá, akkor asszem a csavarokat is cserélni kell!
Köszönöm a jelzőt Smiley) (vagy nem rám gondoltál?)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2810 Dátum: 2006.05.31 szerda, 09:58:00 »

Persze van hozzá alus csavar , kerékőr stb.
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #2811 Dátum: 2006.05.31 szerda, 09:59:00 »

Köszönöm a jelzőt Smiley) (vagy nem rám gondoltál?)
Offkorsz...rádis Shocked)
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #2812 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 20:44:00 »

Hahó!Furcsa nyikorgó hang jön a futóműből, a fék körül lehet valami, mert amikor fékelek elmúlik.Olyan hang mitha hozzá érne a fékpofa a tárcsához.Nem mindig csinálja. Szerintetek? Lehet hogy nem old ki a fék?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2813 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 20:54:00 »

Ez Mondi betegség. Vidd el szervízbe, esetleg szabályoztasd le a tárcsát, rosszabb esetben ki kell cserélni. Munkahenger esetleg nem húz vissza...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2814 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 20:56:00 »

3-as mondeo
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2815 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 20:56:00 »

Ez Mondi betegség. Vidd el szervízbe, esetleg szabályoztasd le a tárcsát, rosszabb esetben ki kell cserélni. Munkahenger esetleg nem húz vissza...
Szerinted komoly összeg?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2816 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 20:59:00 »

nem szokott darabosan fogni fékezéskor.Akkor szerintem nem a tárcsa, vagy mégis?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2817 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 21:20:00 »

nem szokott darabosan fogni fékezéskor.Akkor szerintem nem a tárcsa, vagy mégis?
Retek, első vagy hátsó rendetlenkedik?? Ha a kézifék behúzásra hagyja abba, akkor hátsó. Nekem is cseréltek kézifék huzal bizbaszt 80e-nél, ugyanilyeneket produkált. Asszem 26e körül volt márkaszervizben.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2818 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 21:32:00 »

Retek, első vagy hátsó rendetlenkedik?? Ha a kézifék behúzásra hagyja abba, akkor hátsó. Nekem is cseréltek kézifék huzal bizbaszt 80e-nél, ugyanilyeneket produkált. Asszem 26e körül volt márkaszervizben.
A lábfék megnyomására hagyja abba. Olyan mintha hátulról jönne.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2819 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 21:58:00 »

A lábfék megnyomására hagyja abba. Olyan mintha hátulról jönne.
Hmm. Gyári tárcsa és betét van rajta?? A Bremboval sokat szívtam én is mostanság...
 
Osztom Lacika véleményét, nem húz vissza a munkahenger. Ha fékezésnél egyébként nem ráz, akkor nem a tárcsával van gáz. Szerencsés esetben csak pucolni kell a fékdugattyún. Sztem ezért ne vidd márkaszervizbe, alapfeladat egy autószerelőnek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2820 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 22:06:00 »

Szerinted komoly összeg?
Attól függ mi a baja, ha ne adj' Isten tárcsát kell cserélni, az azért nem 2 forint... Dugattyú pucolása nem lesz nagy pénz sztem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2821 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 22:12:00 »

Hmm. Gyári tárcsa és betét van rajta?? A Bremboval sokat szívtam én is mostanság...
 
Osztom Lacika véleményét, nem húz vissza a munkahenger. Ha fékezésnél egyébként nem ráz, akkor nem a tárcsával van gáz. Szerencsés esetben csak pucolni kell a fékdugattyún. Sztem ezért ne vidd márkaszervizbe, alapfeladat egy autószerelőnek.
Nem tudom hogy gyári-e,kb 1 hónapja vettem, holnap beviszem a szervízbe megnézetni. Csak már félek egy kicsit hogy mennyit kóstál egy ilyen munkahenger.Szerinted mi pénz?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2822 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 22:13:00 »

munkahenger cseréd sztem nem lesz!!! a pucolás valószinűbbnek tűnik-legalábbis így látatlanba...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2823 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 22:18:00 »

munkahenger cseréd sztem nem lesz!!! a pucolás valószinűbbnek tűnik-legalábbis így látatlanba...
Lacika_osb és Vision, köszönöm a segítséget!Holnap megírom mit mondtak.Sziasztok
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2824 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 22:20:00 »

Nincs mit, ezzel még nem lettünk okosabbak, reméljük holnap jó hírekkel térsz vissza
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2825 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 22:34:00 »

Szerintem munkahengert nem kell cserélni. Ha azzal van a baj, elég csak megjáratni, tisztítani. A betét mennyire kopott? Ha most volt cserélve, vagy mér a végét járja, akkor is lehet probléma.
 
Szerintem a tárcsát nem szabad szabályoztatni, piszok nehéz megcsinálni, de akkor, ha az volna a rossz, akkor rázna fékezéskor. Az is lehet, hogy vállasodott a tárcsa.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2826 Dátum: 2006.06.01 csütörtök, 22:37:00 »

Sok pénzbe nem kerülhet, nem drága. A munkahenger 5e körül, a tárcsa már drágább, az kb 15e.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2827 Dátum: 2006.06.02 péntek, 08:28:00 »

Bizony, a tárcsát azért nem jó móka cserélni..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2828 Dátum: 2006.06.02 péntek, 09:40:00 »

Voltam a márkaszervízben, azt mondták amit ti is a munkahenger szokott szorulni, főleg a kombiknál,pláne automata kombi párosítás esetében, szerintem típushíbára célzott(Ilyen az enyém).Szerdára jelentkeztem be,akkor nézik meg pontosan, de ez szokott lenni azt mondták. Leteszteltük, mentünk próbakört, nem veszélyes mondták, lehet vele közlekedni csak hát kopik a betét és a tárcsa is, főleg ha hosszútávon nagyon megdagad a hőtágulástól és hülye hangja van. Lehet hogy csak tisztítani kell. Hát majd meglátjuk.Cseréltetek egyúttal szűrőket is(levegő,gázolaj,pollen). + diagnosztika szoftverfrissítéssel(7ezer).Ja és elvan szálva a jobb hátsó teleszkópom is(olajos volt) de arra most nincs pénzem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2829 Dátum: 2006.06.02 péntek, 09:41:00 »

Szerdán írok hogy mit és mennyiért csináltak.Köszi mégegyszer mindenkinek a segítséget.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2830 Dátum: 2006.06.02 péntek, 10:14:00 »

Szerdán írok hogy mit és mennyiért csináltak.Köszi mégegyszer mindenkinek a segítséget.
létezik féktisztító spray, olyan a szaga, mint a CarbCleaner-nek
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2831 Dátum: 2006.06.02 péntek, 13:05:00 »

hi,egy 2001/12 havi TDDI Mondeom van, es gyakrolatilag mindket hatso rendszamtabla vilagitasom erintkezoi elrohadtak.(*** a design, es a hasznalt anyag ezt mar megirtam a FORD-nak, megjavitottam)kerdes: bar mukodik, eleg kokanymegoldas, armaturakat nem tudtok olcson?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2832 Dátum: 2006.06.02 péntek, 13:07:00 »

bescanneltem a 2002-es Mondeo magyar nyelvu hasznalati utmutatojat, van ra igeny es lehetoseg hogy feltegyem ide valahova?
Ha igen irjatok meg legyszi hogyan.Megprobalom csokkenteni a meretet mert most meg 23 Mbyte.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2833 Dátum: 2006.06.02 péntek, 13:18:00 »

bescanneltem a 2002-es Mondeo magyar nyelvu hasznalati utmutatojat, van ra igeny es lehetoseg hogy feltegyem ide valahova?
Ha igen irjatok meg legyszi hogyan.Megprobalom csokkenteni a meretet mert most meg 23 Mbyte.
Én úgy tudom valahol megvan ez már... Legalábbis én már leszedtem valahonnan, és az szerintem ez az oldal volt Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2834 Dátum: 2006.06.02 péntek, 13:19:00 »

Lehet hülye kérdés lesz, de amikor fékezek, nyikorog a fékem... Cheesy
Nem mindig, meg nem vészesen, de azért egy kicsit hallom... Ennek mi az oka, mert csak azóta csinálja, mióta tárcsát, meg betét cseréltem benne...
Melyik lehet, a tárcsa (QH), vagy a betét (Textar)?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2835 Dátum: 2006.06.02 péntek, 14:15:00 »

bescanneltem a 2002-es Mondeo magyar nyelvu hasznalati utmutatojat, van ra igeny es lehetoseg hogy feltegyem ide valahova?
Ha igen irjatok meg legyszi hogyan.Megprobalom csokkenteni a meretet mert most meg 23 Mbyte.
Már fenn van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2836 Dátum: 2006.06.02 péntek, 16:09:00 »

hi,egy 2001/12 havi TDDI Mondeom van, es gyakrolatilag mindket hatso rendszamtabla vilagitasom erintkezoi elrohadtak.(*** a design, es a hasznalt anyag ezt mar megirtam a FORD-nak, megjavitottam)kerdes: bar mukodik, eleg kokanymegoldas, armaturakat nem tudtok olcson?
thevenin,
 
nekem is mindig szétrohad. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2837 Dátum: 2006.06.02 péntek, 18:17:00 »

Sziasztok! Érdeklődnék,hogy Metabondot érdemes-e tölteni a motorba az olajhoz? Aszonta az autószerelő ismerősőm,hogy a turbó dieselnél érdemes.Mivel az olaj turbóhoz ér oda legkésöbb.És ez egy film réteget képez belül amitől kevésbé kopik. + Javasolta,hogy gázolajhoz rakjak adalékot amitől az adagoló tisztul.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2838 Dátum: 2006.06.02 péntek, 18:44:00 »

Sziasztok! Érdeklődnék,hogy Metabondot érdemes-e tölteni a motorba az olajhoz? Aszonta az autószerelő ismerősőm,hogy a turbó dieselnél érdemes.Mivel az olaj turbóhoz ér oda legkésöbb.És ez egy film réteget képez belül amitől kevésbé kopik. + Javasolta,hogy gázolajhoz rakjak adalékot amitől az adagoló tisztul.
Felesleges marketinganyag az, ha használna a gyárak is betöltenék - lásd kézikönyv ide vonatkozó részét!
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2839 Dátum: 2006.06.02 péntek, 18:49:00 »

Voltam a márkaszervízben, azt mondták amit ti is a munkahenger szokott szorulni, főleg a kombiknál,pláne automata kombi párosítás esetében, szerintem típushíbára célzott(Ilyen az enyém).Szerdára jelentkeztem be,akkor nézik meg pontosan, de ez szokott lenni azt mondták. Leteszteltük, mentünk próbakört, nem veszélyes mondták, lehet vele közlekedni csak hát kopik a betét és a tárcsa is, főleg ha hosszútávon nagyon megdagad a hőtágulástól és hülye hangja van. Lehet hogy csak tisztítani kell. Hát majd meglátjuk.Cseréltetek egyúttal szűrőket is(levegő,gázolaj,pollen). + diagnosztika szoftverfrissítéssel(7ezer).Ja és elvan szálva a jobb hátsó teleszkópom is(olajos volt) de arra most nincs pénzem.
Úgy látom valóban széria problémákról beszélünk. A TDCi-n nekünk is ezek voltak. Fék csikorgás (mondjuk az megszünt a tárcsa és betét csere után) és most cseréltük ki a hátsó lengéscsillapítókat, mert a jobb hátsó tiszta olaj volt és 0%-os. a www.ford-alkatreszek.hu -ról rendeltük, és futárral volt cakk-pakk 32 a 2 hátsó.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #2840 Dátum: 2006.06.02 péntek, 18:52:00 »

Felesleges marketinganyag az, ha használna a gyárak is betöltenék - lásd kézikönyv ide vonatkozó részét!
Na igen,de nem a Magyar gázolajhoz tervezték őket.Szerintem a gyárak akkor se töltenék bele ha jó lenne.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2841 Dátum: 2006.06.02 péntek, 21:33:00 »

bescanneltem a 2002-es Mondeo magyar nyelvu hasznalati utmutatojat, van ra igeny es lehetoseg hogy feltegyem ide valahova?
Ha igen irjatok meg legyszi hogyan.Megprobalom csokkenteni a meretet mert most meg 23 Mbyte.
Elküldenéd nekem skype-on vagy msn-en keresztül?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2842 Dátum: 2006.06.02 péntek, 22:18:00 »

hi,egy 2001/12 havi TDDI Mondeom van, es gyakrolatilag mindket hatso rendszamtabla vilagitasom erintkezoi elrohadtak.(*** a design, es a hasznalt anyag ezt mar megirtam a FORD-nak, megjavitottam)kerdes: bar mukodik, eleg kokanymegoldas, armaturakat nem tudtok olcson?
Ha tudod küld már el nekem is légyszi, a retek69@hotmail.com-ra.Köszi előre is.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2843 Dátum: 2006.06.03 szombat, 00:08:00 »

Emberek, az oldal hírei alatt PDF-be letölthető.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2844 Dátum: 2006.06.06 kedd, 14:01:00 »

Hi, francnak scanneltem en annyit.tenyleg fenn van.Najo viszont en a `rancfelvarrott` mondeo ( 2003-tol) kezelesi konzvet scanneltem.Megprobalom PDF ben csokkenteni kicsit a meretet aztan elkuldom annak akit erdekel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2845 Dátum: 2006.06.06 kedd, 15:17:00 »

Voltam a márkaszervízben, azt mondták amit ti is a munkahenger szokott szorulni, főleg a kombiknál,pláne automata kombi párosítás esetében, szerintem típushíbára célzott(Ilyen az enyém).Szerdára jelentkeztem be,akkor nézik meg pontosan, de ez szokott lenni azt mondták. Leteszteltük, mentünk próbakört, nem veszélyes mondták, lehet vele közlekedni csak hát kopik a betét és a tárcsa is, főleg ha hosszútávon nagyon megdagad a hőtágulástól és hülye hangja van. Lehet hogy csak tisztítani kell. Hát majd meglátjuk.Cseréltetek egyúttal szűrőket is(levegő,gázolaj,pollen). + diagnosztika szoftverfrissítéssel(7ezer).Ja és elvan szálva a jobb hátsó teleszkópom is(olajos volt) de arra most nincs pénzem.
retek69!
Nekem van egy használt hátsó gátlóm (kb 60%-os), elviheted, ha ez segít és enyhíti a gondodat. Mailt vagy 06205358584
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2846 Dátum: 2006.06.06 kedd, 16:41:00 »

Hi, francnak scanneltem en annyit.tenyleg fenn van.Najo viszont en a `rancfelvarrott` mondeo ( 2003-tol) kezelesi konzvet scanneltem.Megprobalom PDF ben csokkenteni kicsit a meretet aztan elkuldom annak akit erdekel.
thevenin,
 
Angel-nek juttasd el, Ő nagy PDF mágus, és utána felteszem azt is az oldalra.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2847 Dátum: 2006.06.06 kedd, 16:45:00 »

Hi, francnak scanneltem en annyit.tenyleg fenn van.Najo viszont en a `rancfelvarrott` mondeo ( 2003-tol) kezelesi konzvet scanneltem.Megprobalom PDF ben csokkenteni kicsit a meretet aztan elkuldom annak akit erdekel.
Ha kell, segítek. Küldd el a címemre darabonként, egyszerre 25 mega jöhet, majd ha leszedtem, jöhet az új. 1 levél mérete ne legyen nagyobb, mint 5 mega. Az eredeti jpegeket küldd, majd én csinálok belőle pdf-et. Én ilyesmivel foglalkozom.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2848 Dátum: 2006.06.06 kedd, 16:46:00 »

Hi, francnak scanneltem en annyit.tenyleg fenn van.Najo viszont en a `rancfelvarrott` mondeo ( 2003-tol) kezelesi konzvet scanneltem.Megprobalom PDF ben csokkenteni kicsit a meretet aztan elkuldom annak akit erdekel.
angeltdci kukac freemail pont hu
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2849 Dátum: 2006.06.08 csütörtök, 12:36:00 »

Helló!Na megjavították a gépet!Megszünt a féknyikorgás.2340.-ft volt a munkadíja a munkahengerek tisztításának, anyagdíj 0.-WDS+szoftver frissítése(4600.-),pollenszűrő(2340.-munkadíj,5000.-anyagdíj),gázolajszűrő(2340.-minkadíj,8000.-anyagdíj)levegőszűrő(2340.-munkadíj,3000.-anyag)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.