Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:15:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 66 67 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 2041148 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2950 Dátum: 2006.06.20 kedd, 16:34:00 »

hohó annak idején igen,! de mostmár nem! HA MP3at akarsz gihába akkor NAVi-t kell kérned..vagy a 6CD-s Sony hoz csatlakoztathatod a bármilyen MP3 lejátszódat, a kesztyűtartóban ott van a csati.A discman-tól kezdve bármit rá lehet dugni ,kazettás walkman-t is.
Szerintem most is kérheted a sony 6 lemezes helyett az mp3-at!!!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2951 Dátum: 2006.06.20 kedd, 21:05:00 »

Nekem sima trend van ( ford CD egység) , és abban is van jack csati a kesztyűtartóban....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2952 Dátum: 2006.06.20 kedd, 21:10:00 »

Lenne egy nagyon furcsa kérdésem. Gyári Ford ablaktörlőim vannak. Láthatóak rajtuk sárga felkiáltójelek, olyanok mint ez
Mi ennek az értelme, jelentősége?
 
A nagyon amatőr feltevést hallottam valakitől hogy ennek a színe kopást jelez, de ez szerintem hoax, mert honnan tudná mérni?!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2953 Dátum: 2006.06.20 kedd, 21:11:00 »

Lenne egy nagyon furcsa kérdésem. Gyári Ford ablaktörlőim vannak. Láthatóak rajtuk sárga felkiáltójelek, olyanok mint ez
Mi ennek az értelme, jelentősége?
 
A nagyon amatőr feltevést hallottam valakitől hogy ennek a színe kopást jelez, de ez szerintem hoax, mert honnan tudná mérni?!
Igen az kopás jelző..., hogy hogyan műxik pontosan arról gőzöm sincs de szerintem időhöz van kötve. X idő után színeződik. Nekem egy zöld karika van rajta mai lassan elszíneződik.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2954 Dátum: 2006.06.20 kedd, 21:28:00 »

Igen az kopás jelző..., hogy hogyan műxik pontosan arról gőzöm sincs de szerintem időhöz van kötve. X idő után színeződik. Nekem egy zöld karika van rajta mai lassan elszíneződik.
Rakjátok be a lapátokat a fagyasztóba Tongue ha elszineződik akkor jegesedést jelez Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2955 Dátum: 2006.06.20 kedd, 21:29:00 »

Rakjátok be a lapátokat a fagyasztóba Tongue ha elszineződik akkor jegesedést jelez Cheesy
Nyertél! Ha xarul töröl cserélek! Tőlem akármilyen színű is lehet!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2956 Dátum: 2006.06.20 kedd, 21:33:00 »

Lenne egy nagyon furcsa kérdésem. Gyári Ford ablaktörlőim vannak. Láthatóak rajtuk sárga felkiáltójelek, olyanok mint ez
Mi ennek az értelme, jelentősége?
 
A nagyon amatőr feltevést hallottam valakitől hogy ennek a színe kopást jelez, de ez szerintem hoax, mert honnan tudná mérni?!
Le kell cserélni (elvileg).Ha ugyanilyen gyárit veszel, azon ezt a színeváltozó részt egy matrica fedi.Ezt le kell húzni a felszerelést követően.Gondolom lassan az UV vagy csak a fény hatására besárgul.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2957 Dátum: 2006.06.21 szerda, 10:11:00 »

Olyanra gondoltam ahol levan irva hogy milyen olaj megy bele meg hogy olajcsere mikor esedékes.
Na, ez olyasmi:) Amúgy 5W-30, 5W-40es olaj, és vagy 10.000 vagy 15.000 km-ként. Én 15.000ként cserélem, de az enyém gázos (és nem mai gyerek km alapján se...) A többi nagyjából bennevan a szervízkönyvbe, csak ki kell ollózni. Végülis a fontosabbak: gyertya 40.000ként, vezérműszíj 120.000ként (egyesek szerint sűrűbben, de szervízkönyvben ez van), fékfolyadék 2 évente, hűtővíz néha:), gyertyakábel 100.000ként be szokott szarni, a termosztáttal együtt, de ezek nem nagy pénzek... Most más nem jut az eszembe:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2958 Dátum: 2006.06.21 szerda, 10:19:00 »

Na, ez olyasmi:) Amúgy 5W-30, 5W-40es olaj, és vagy 10.000 vagy 15.000 km-ként. Én 15.000ként cserélem, de az enyém gázos (és nem mai gyerek km alapján se...) A többi nagyjából bennevan a szervízkönyvbe, csak ki kell ollózni. Végülis a fontosabbak: gyertya 40.000ként, vezérműszíj 120.000ként (egyesek szerint sűrűbben, de szervízkönyvben ez van), fékfolyadék 2 évente, hűtővíz néha:), gyertyakábel 100.000ként be szokott szarni, a termosztáttal együtt, de ezek nem nagy pénzek... Most más nem jut az eszembe:)
Haynesbe van írva a vezérműszíjra 60000 mérföld. Szerintem ebből terjedt el ez a 60000km -es dolog. Átszámolva 96000km -nél kéne cserélni ezért ajánlom a 90000-es cserét mindenkinek.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2959 Dátum: 2006.06.21 szerda, 10:38:00 »

Haynesbe van írva a vezérműszíjra 60000 mérföld. Szerintem ebből terjedt el ez a 60000km -es dolog. Átszámolva 96000km -nél kéne cserélni ezért ajánlom a 90000-es cserét mindenkinek.
Inkább szakadás előtt 1000 kilométerrel cserélje az ember, mint szakadás után 12-vel. Persze az utolsó 12-őt már kötélen vontatva teszi meg az ember.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2960 Dátum: 2006.06.21 szerda, 11:28:00 »

Inkább szakadás előtt 1000 kilométerrel cserélje az ember, mint szakadás után 12-vel. Persze az utolsó 12-őt már kötélen vontatva teszi meg az ember.
jaja, nekem azt mondták a márkaszervízben, hogy feltétlenül cseréltessem, mert nem lehet tudni, mikor volt utoljára
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2961 Dátum: 2006.06.22 csütörtök, 07:40:00 »

sotetitessel kapcsolatban is lenne kerdesem, erdemes az esztetikan felul lesotetiesben gondolkodni? mittudomen hogy a klima hatekonyabb legyen, meg kevesebb energiat igenyeljen.
Hello!
Véleményem szerint-bár biztos sokan nem értenek vele egyet- ezeket a hő és UV szűrős fóliákat azért kínálják,hogy több pénzt vegyenek le rólad.Oszt fölrakatod a drágábbat és már úgy vagy vele,hogy hinni akarod az a jó.Nekem is UV solar van fönt 38K volt,míg a sima színfólia 30 lett volna.Sztem ugyanolyan meleg van az ótóban az UV-t nem tudom...Ugye az első szélvédőre nem teszel és az a legnagyobb felület...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2962 Dátum: 2006.06.22 csütörtök, 08:23:00 »

Hello!
Véleményem szerint-bár biztos sokan nem értenek vele egyet- ezeket a hő és UV szűrős fóliákat azért kínálják,hogy több pénzt vegyenek le rólad.Oszt fölrakatod a drágábbat és már úgy vagy vele,hogy hinni akarod az a jó.Nekem is UV solar van fönt 38K volt,míg a sima színfólia 30 lett volna.Sztem ugyanolyan meleg van az ótóban az UV-t nem tudom...Ugye az első szélvédőre nem teszel és az a legnagyobb felület...
Pedig jó lenne fóliát rakatni pont az első szélvédőre... nagyobb lenne az esély a kavicsok ellen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2963 Dátum: 2006.06.22 csütörtök, 08:26:00 »

Pedig jó lenne fóliát rakatni pont az első szélvédőre... nagyobb lenne az esély a kavicsok ellen.
Színtelent se tehetsz? Az nem látszik meg... Csak azt nem értem, hogy a gyárilag lilaszélvédős autókat akkor miért engedélyezik... A mi Renault-k is ilyen és még nem pattogott a yard.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2964 Dátum: 2006.06.22 csütörtök, 08:29:00 »

Színtelent se tehetsz? Az nem látszik meg... Csak azt nem értem, hogy a gyárilag lilaszélvédős autókat akkor miért engedélyezik... A mi Renault-k is ilyen és még nem pattogott a yard.
Átlátszó, színtelent tennék (betörésvédelmi fóliát), de szerintem az ablaktörlő kinyírná.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2965 Dátum: 2006.06.22 csütörtök, 09:10:00 »

Lenne egy nagyon furcsa kérdésem. Gyári Ford ablaktörlőim vannak. Láthatóak rajtuk sárga felkiáltójelek, olyanok mint ez
Mi ennek az értelme, jelentősége?
 
A nagyon amatőr feltevést hallottam valakitől hogy ennek a színe kopást jelez, de ez szerintem hoax, mert honnan tudná mérni?!
Az UV, és a hideg hatására sárgul be. De ez is csak parasztvakitás, és lenyúlás pénzileg, mert már 1 éve "sárgán" használom és semmi gond a törlésével.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2966 Dátum: 2006.06.22 csütörtök, 09:14:00 »

Átlátszó, színtelent tennék (betörésvédelmi fóliát), de szerintem az ablaktörlő kinyírná.
Kívülről a fóliát? Kocsin még nem nagyon láttam ilyet. Pikk-pakk lejönne az egész.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #2967 Dátum: 2006.06.22 csütörtök, 09:52:00 »

KW uttán, ez kevésbé szopás, mintha lóerő után kellene. De így se szép.
Én úgy tudom, hogyha Le-ben számolnák, akkor kevesebbet kellene fizetni egy Le-re. De ugyanannyi lenne, ha Le-ben a kevesebbet számolod ki, mint amikor KW-ban az egy Kw-ra esőt adót számolod ki. Tehát teljesen mindegy, hogy Le-ben vagy Kw-ban szuámolják.
Én ezt így hallottam.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2968 Dátum: 2006.06.22 csütörtök, 11:57:00 »

Én úgy tudom, hogyha Le-ben számolnák, akkor kevesebbet kellene fizetni egy Le-re. De ugyanannyi lenne, ha Le-ben a kevesebbet számolod ki, mint amikor KW-ban az egy Kw-ra esőt adót számolod ki. Tehát teljesen mindegy, hogy Le-ben vagy Kw-ban szuámolják.
Én ezt így hallottam.
mivel a forgalmiban úgyis kW van, meg az az SI-mértékegység, egyértelmű
apukámmal most néztük meg, hogy neki mennyit kell fizetni, érdekes dologra bukkantunk, a forgalmiban a teljesítményadat kitöltetlen, tehát NULLA forint
komolyan, mennyi lehet a teljesítménye egy YUGO-nak, 1100cm3-es?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2969 Dátum: 2006.06.22 csütörtök, 12:08:00 »

mivel a forgalmiban úgyis kW van, meg az az SI-mértékegység, egyértelmű
apukámmal most néztük meg, hogy neki mennyit kell fizetni, érdekes dologra bukkantunk, a forgalmiban a teljesítményadat kitöltetlen, tehát NULLA forint
komolyan, mennyi lehet a teljesítménye egy YUGO-nak, 1100cm3-es?
40 kW (55 LE)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2970 Dátum: 2006.06.22 csütörtök, 12:36:00 »

40 kW (55 LE)
köszi
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2971 Dátum: 2006.06.22 csütörtök, 14:16:00 »

Kívülről a fóliát? Kocsin még nem nagyon láttam ilyet. Pikk-pakk lejönne az egész.
Ha belülre teszed, akkor mi értelme a kavicsok elleni védelemnek?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2972 Dátum: 2006.06.22 csütörtök, 14:23:00 »

Ha belülre teszed, akkor mi értelme a kavicsok elleni védelemnek?
Nem kell félni, ha a gyerekek cseresznyemaggal lövöldöznek az autóban.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2973 Dátum: 2006.06.22 csütörtök, 14:32:00 »

Nem kell félni, ha a gyerekek cseresznyemaggal lövöldöznek az autóban.
Nekem meg a PDA-zás jutott az eszembe...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2974 Dátum: 2006.06.22 csütörtök, 19:05:00 »

köszi
Rob, küldtem egy mail-t.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2975 Dátum: 2006.06.22 csütörtök, 21:43:00 »

Nekem meg a PDA-zás jutott az eszembe...
Jellemző.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2976 Dátum: 2006.06.22 csütörtök, 22:52:00 »

Hi!
 
Az normális dolog, hogy motorolaj csere (na meg olajszűrő csere) után kb 3500 km-el utána kell tölteni az olajnak, mert amikor megnéztem, a min. szint alatt volt az olajszint.(többször ellenőriztem)
kb. 2 dekát töltöttem bele és már jó is.
Ez hogy lehet?
Lehet vmi köze ahhoz, hogy injektor tisztító adalékot nyomtam be tankolás előtt? (mármint a kocsiba...)Arra gondolok, hogy kimosott vmi lerakódott cuccost feloldott és...
 
Tudom, hogy láma vagyok, nem kell mondani, azért kérdezlek titeket.
 
köszi
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2977 Dátum: 2006.06.22 csütörtök, 23:42:00 »

Hi!
 
Az normális dolog, hogy motorolaj csere (na meg olajszűrő csere) után kb 3500 km-el utána kell tölteni az olajnak, mert amikor megnéztem, a min. szint alatt volt az olajszint.(többször ellenőriztem)
kb. 2 dekát töltöttem bele és már jó is.
Ez hogy lehet?
Lehet vmi köze ahhoz, hogy injektor tisztító adalékot nyomtam be tankolás előtt? (mármint a kocsiba...)Arra gondolok, hogy kimosott vmi lerakódott cuccost feloldott és...
 
Tudom, hogy láma vagyok, nem kell mondani, azért kérdezlek titeket.
 
köszi
A minimum és maximum között van vagy fél liter.
Akkor ellenőrizted, amikor megálltál? Mert akkor még nem folyt le az összes olaj.
Nézd majd meg hidegen.
Az injektortisztítónak ehhez semmi köze.
Nem szabad ennyi olajat falnia 15 ezer km alatt sem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2978 Dátum: 2006.06.23 péntek, 00:00:00 »

Most, hogy válaszoltál, elgondolkodtam...
hát tényleg nagyon hülye vagyok...
kicseréltem a gyertyakábeleket és kipróbáltam, hogy minden fasza-e. Úgy élveztem a dolgot, hogy egy 'kicsit' odaléptem neki. Elragadott a hév, na. Hát úgy 3-asban 90-ig...
Lehet, hogy a dugattyúk annyi olajat felszívtak, hogy azért jelzett be a műszer? (mármint a kis lámpicsku)
 
Ez lehet?
(én (is) sokszor előbb cselekszem, mint gondolkodok...)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2979 Dátum: 2006.06.23 péntek, 05:38:00 »

Most, hogy válaszoltál, elgondolkodtam...
hát tényleg nagyon hülye vagyok...
kicseréltem a gyertyakábeleket és kipróbáltam, hogy minden fasza-e. Úgy élveztem a dolgot, hogy egy 'kicsit' odaléptem neki. Elragadott a hév, na. Hát úgy 3-asban 90-ig...
Lehet, hogy a dugattyúk annyi olajat felszívtak, hogy azért jelzett be a műszer? (mármint a kis lámpicsku)
 
Ez lehet?
(én (is) sokszor előbb cselekszem, mint gondolkodok...)
Nem lehet ..Angel arra gondolt , hogy a hengerek falán ill- a különböző olajjáratokban üzem közben lévő olaj még nem csurgott le ... valami más problem van  vízszintes talajon álltál ?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2980 Dátum: 2006.06.23 péntek, 08:57:00 »

hajdu,
 
kerdes. Ugye irtad, hogy volt olaj es olajszuro csere. Namost mikor feltoltottek olajjal, utana megnezted a szintet ? Merthogy a szuro is felvesz nemi olajat. Tehat ez kb. ugy nez ki, hogy beletoljak az olajat, aztan picit menni kell, es utana ellenorizni, es szukseg szerint utan tolteni. Utana mar elvileg nem fogyhat. Illetve igen, de nem ennyire.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2981 Dátum: 2006.06.23 péntek, 09:08:00 »

Hi!
 
Az normális dolog, hogy motorolaj csere (na meg olajszűrő csere) után kb 3500 km-el utána kell tölteni az olajnak, mert amikor megnéztem, a min. szint alatt volt az olajszint.(többször ellenőriztem)
kb. 2 dekát töltöttem bele és már jó is.
Ez hogy lehet?
Lehet vmi köze ahhoz, hogy injektor tisztító adalékot nyomtam be tankolás előtt? (mármint a kocsiba...)Arra gondolok, hogy kimosott vmi lerakódott cuccost feloldott és...
 
Tudom, hogy láma vagyok, nem kell mondani, azért kérdezlek titeket.
 
köszi
hogy bonyolítsuk a helyzetet: városi használatban úgy tűnhet, hogy nem fogy az olaj, mert vízzel (égéstermék) hígulhat, és nem tud igazán elpárologni belőle a viszonylag alacsony hőmérséklet mellett
 
a bentlevő olaj minőségét is kellene nézni, de senki nem nézi, azaz fekete lett-e hamar, v. aranyszínű marad
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2982 Dátum: 2006.06.23 péntek, 09:08:00 »

hajdu,
 
kerdes. Ugye irtad, hogy volt olaj es olajszuro csere. Namost mikor feltoltottek olajjal, utana megnezted a szintet ? Merthogy a szuro is felvesz nemi olajat. Tehat ez kb. ugy nez ki, hogy beletoljak az olajat, aztan picit menni kell, es utana ellenorizni, es szukseg szerint utan tolteni. Utana mar elvileg nem fogyhat. Illetve igen, de nem ennyire.
A szűrő 2 dl.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2983 Dátum: 2006.06.23 péntek, 09:11:00 »

hogy bonyolítsuk a helyzetet: városi használatban úgy tűnhet, hogy nem fogy az olaj, mert vízzel (égéstermék) hígulhat, és nem tud igazán elpárologni belőle a viszonylag alacsony hőmérséklet mellett
 
a bentlevő olaj minőségét is kellene nézni, de senki nem nézi, azaz fekete lett-e hamar, v. aranyszínű marad
Sőt, az is lehet, hogya szomszédod megtréfál, méha leenged egy kis olajat, majd utánatölt, csakhogy neked fura legyen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2984 Dátum: 2006.06.23 péntek, 21:23:00 »

Sziasztok!
Vettem egy gyönyörűséges, használt Mondeot és nagyon szeretem, a bibi, hogy nem jó kerékkulcsot adtak hozzá.  Mit tegyek, ha kereket kell cserélnem a viág háta mögött?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2985 Dátum: 2006.06.23 péntek, 21:31:00 »

Sziasztok!
Vettem egy gyönyörűséges, használt Mondeot és nagyon szeretem, a bibi, hogy nem jó kerékkulcsot adtak hozzá.  Mit tegyek, ha kereket kell cserélnem a viág háta mögött?
Bármelyik autósboltba kapsz kerékanya kulcsot Cheesy vegyél. Vagy bontóba vehetsz hozzá fordot Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2986 Dátum: 2006.06.23 péntek, 21:31:00 »

Hali!
 
Nézz szét a bontókban vagy vegyél egy keresztkulcsot! Én például az utóbbit választottam mert a gyárival elég nehézkes lecserélni a kereket ha légkulcsal húzták meg!
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2987 Dátum: 2006.06.24 szombat, 09:43:00 »

Sziasztok!
Vettem egy gyönyörűséges, használt Mondeot és nagyon szeretem, a bibi, hogy nem jó kerékkulcsot adtak hozzá.  Mit tegyek, ha kereket kell cserélnem a viág háta mögött?
A gyárit én is csak nehezéknek használom a polcon, mert egy kalap ... Egy jó öreg massziv +kulcsot használok Én is.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #2988 Dátum: 2006.06.24 szombat, 13:50:00 »

Sziasztok!
Vettem egy gyönyörűséges, használt Mondeot és nagyon szeretem, a bibi, hogy nem jó kerékkulcsot adtak hozzá.  Mit tegyek, ha kereket kell cserélnem a viág háta mögött?
Eszto,
 
Kerékkulcs kell vagy a kerékőr betét?
A kerékkulcs az emelővel együtt van összerakva, vagy nem szabvány csavarjaid vannak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2989 Dátum: 2006.06.24 szombat, 14:18:00 »

köszi a tippeket
 
utánatöltöttem még akkor és azóta nincs semmi gond. Az olajcsrekor nem voltam jelen, de ez kb 3 -4 hónapja volt. Akkor hamarabb előjött volna a baj, hogy a szűrő is felszívott egy kicsit, nem?
Az olaj minőségét szoktam ellenőrizni, szép színe van, azzal nincs semmi gond.
 
A szomszédnak meg eltöröm a kezét, biztos ami biztos Cheesy
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2990 Dátum: 2006.06.24 szombat, 18:09:00 »

köszi a tippeket
 
utánatöltöttem még akkor és azóta nincs semmi gond. Az olajcsrekor nem voltam jelen, de ez kb 3 -4 hónapja volt. Akkor hamarabb előjött volna a baj, hogy a szűrő is felszívott egy kicsit, nem?
Az olaj minőségét szoktam ellenőrizni, szép színe van, azzal nincs semmi gond.
 
A szomszédnak meg eltöröm a kezét, biztos ami biztos Cheesy
Ne bántzd a szomszédot, még az is elképzelhető, hogy rendes ember.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2991 Dátum: 2006.06.25 vasárnap, 07:48:00 »

Sziasztok!
 
A múltkor is kaptam tőletek jó tanácsot szzal kapcsolatban, hogy hol szervízeltessem újonnan beszerzett (használt) Mondeómat. Most az a kérdésem lenne, hogy hol és milyen típusú sebváltózárat szereltessek be miután sajnos az utcán parkol szegény. Számomra a megbízhatóság, esztétikum és lelkiismeretes munka számít a leginkább (gondolom ezzel nem vagyok egyedül). Budapesten lakom. Tanácsotokat előre is köszönöm. bimbi
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2992 Dátum: 2006.06.25 vasárnap, 11:10:00 »

Sziasztok!
 
A múltkor is kaptam tőletek jó tanácsot szzal kapcsolatban, hogy hol szervízeltessem újonnan beszerzett (használt) Mondeómat. Most az a kérdésem lenne, hogy hol és milyen típusú sebváltózárat szereltessek be miután sajnos az utcán parkol szegény. Számomra a megbízhatóság, esztétikum és lelkiismeretes munka számít a leginkább (gondolom ezzel nem vagyok egyedül). Budapesten lakom. Tanácsotokat előre is köszönöm. bimbi
bimbi,
 
partnerek rész alatt nézz szét.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2993 Dátum: 2006.06.25 vasárnap, 11:33:00 »

Sziasztok!
 
A múltkor is kaptam tőletek jó tanácsot szzal kapcsolatban, hogy hol szervízeltessem újonnan beszerzett (használt) Mondeómat. Most az a kérdésem lenne, hogy hol és milyen típusú sebváltózárat szereltessek be miután sajnos az utcán parkol szegény. Számomra a megbízhatóság, esztétikum és lelkiismeretes munka számít a leginkább (gondolom ezzel nem vagyok egyedül). Budapesten lakom. Tanácsotokat előre is köszönöm. bimbi
Váltózárra érd-parkvárost javaslom a CarCare.hu nál - nekem fiestába tettek ott be egyet panaszmentes meg szerelés is 1a porszívóztak is ülés letakarva.
Szervíz meg FordSolymár vagy olcsobb megoldásként  Dunakeszin Szeles mester.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2994 Dátum: 2006.06.25 vasárnap, 11:55:00 »

Sziasztok!
 
A múltkor is kaptam tőletek jó tanácsot szzal kapcsolatban, hogy hol szervízeltessem újonnan beszerzett (használt) Mondeómat. Most az a kérdésem lenne, hogy hol és milyen típusú sebváltózárat szereltessek be miután sajnos az utcán parkol szegény. Számomra a megbízhatóság, esztétikum és lelkiismeretes munka számít a leginkább (gondolom ezzel nem vagyok egyedül). Budapesten lakom. Tanácsotokat előre is köszönöm. bimbi
Ha váltózár, akkor tytan dypol. A többiek 1-2 kategóriával alatta vannak, biztonság szempontjából. De. Az elsőkerekeseknél bowdennel (rúddal) viszik előre a vezérlést. Kb 1 perc alatt szétkapják a vezérlést, berakják 2-be, osz usgyi. És vigyorog rajtad, hogy mennyit költöttél rá - rossz esetben pont nála.
Szvsz egy titkos kapcsoló, egy jó riasztó ér annyit, mint a váltózár. A mondit amúgy sem lopják. És nekem is volt váltózáram, de a mostaniba már nem raktam, beláttam, teljesen felesleges.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2995 Dátum: 2006.06.25 vasárnap, 12:19:00 »

Ha váltózár, akkor tytan dypol. A többiek 1-2 kategóriával alatta vannak, biztonság szempontjából. De. Az elsőkerekeseknél bowdennel (rúddal) viszik előre a vezérlést. Kb 1 perc alatt szétkapják a vezérlést, berakják 2-be, osz usgyi. És vigyorog rajtad, hogy mennyit költöttél rá - rossz esetben pont nála.
Szvsz egy titkos kapcsoló, egy jó riasztó ér annyit, mint a váltózár. A mondit amúgy sem lopják. És nekem is volt váltózáram, de a mostaniba már nem raktam, beláttam, teljesen felesleges.
Mechanus gépháztatő zár - MKIII kulcsos megolgásánál nem tudom működni, de I.-II. bowdeneshez beszerelhető.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2996 Dátum: 2006.06.25 vasárnap, 14:48:00 »

Na az viszont sokat javít az esélyeken.
Amikor meglátja, mennyi dolgot szereltél bele, simán odébbáll.
Na az viszont sokat javít az esélyeken.  
Amikor meglátja, mennyi VÉDELMI dolgot szereltél bele, simán odébbáll
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2997 Dátum: 2006.06.25 vasárnap, 14:48:00 »

Mechanus gépháztatő zár - MKIII kulcsos megolgásánál nem tudom működni, de I.-II. bowdeneshez beszerelhető.
Na az viszont sokat javít az esélyeken.
Amikor meglátja, mennyi dolgot szereltél bele, simán odébbáll.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2998 Dátum: 2006.06.25 vasárnap, 16:25:00 »

Köszi a tanácsokat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2999 Dátum: 2006.06.25 vasárnap, 16:42:00 »

Na az viszont sokat javít az esélyeken.
Amikor meglátja, mennyi dolgot szereltél bele, simán odébbáll.
Az első tuningom egyébként több mint 20 éve követtem el. Egy önindítő védő kapcsolás volt ami kikapcsolta az önindítót ha elaludt a töltéslámpa. Fájt hallgatni ahogy a nejem indítozott már rég járt a motor az indító meg tekert tovább. Nem sikerült megtanítani, maradt a védelmi rendszer kifejlesztése Cheesy
Naplózva
Oldalak: 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 [60] 61 62 63 64 65 66 67 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.