Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:22:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 2038380 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #3750 Dátum: 2006.12.22 péntek, 17:05:00 »

Azt is többször olvastam , hogy "alapjárati motor"...a kérdés lehet, hogy buta: mi az az alapjárati motor?!?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3751 Dátum: 2006.12.23 szombat, 22:57:00 »

Sziastok!
Meg lehet oldani házilag azt hogy a csomagtartót ( kombi ) ne lehessen kinyitni járó motornál kivülről. Ez állítólag taxi módban van. A Cromaxnál 4500 Ft+rezsi óra az átállítás. Van másfajta lehetőségem?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3752 Dátum: 2006.12.23 szombat, 23:28:00 »

Nem. Aksi levétete után törlődik. A rágió meg kódot kér...
érdekes a ovlov-ban hiába csinálsz bármit, bennemarad. 3 helyen raktározza, ebből a az elsőt szokták törölni, a másodikat már csak nagyon rutinos emberek, a harmadikat pedig gyakorlatilag senki sem babrálja. ebből derült ki nálam is sok minden, pl. hogy 2003 dec. 24-én reggel volt szervízelve turbócsőcserével a gép egy milánói szervízben.
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #3753 Dátum: 2006.12.24 vasárnap, 08:07:00 »

Sziastok!
Meg lehet oldani házilag azt hogy a csomagtartót ( kombi ) ne lehessen kinyitni járó motornál kivülről. Ez állítólag taxi módban van. A Cromaxnál 4500 Ft+rezsi óra az átállítás. Van másfajta lehetőségem?
Ha bezárod az ajtókat, vagy automatán bezáródik, akkor nem lehet kivülről kinyitni egyik ajtót sem.
 
Legalábbis nálam nem.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #3754 Dátum: 2006.12.24 vasárnap, 08:10:00 »

Az aksi levételre a kódok törlődnek, de ha továbbra is visszatér a hiba újra bedobja. Szeles mesternek van egy WOW diagnosztikája írja olvassa a Mondeo összes elektronikáját. A kódokat is tudja törölni. Jobb töröltetni a kódokat mint az aksi levétellel bíbelődni biztos vannak menetközben megtanult értékek is eltárolva a compiban és akkor azok is elvesznek.
Engem is érdekelne Szeles mester elérhetősége.
Kiváncsi lennék Sgabo által említett "ovlov" lekérdezésére is.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vendég
« Új hozzászólás #3755 Dátum: 2006.12.25 hétfő, 10:50:00 »

Köszi a tippet. Reggel aláguggolok.
Még arra gondoltam, hogy ha motoros az ülés (nem tudom, hogy az -e), akkor az is beékelheti. De ez lehet, hogy hülyeség.
 
Üdv
Az ülés szoruláshoz:
 
Miután minden egyéb lehetőséget kipróbáltam, majdnem feladtam. Aztán meglett a probléma. Ez nem más, mint egy 50 Ft-os. Nem alkatrész, hanem pénzérme.  
Be volt szorulva az ülés sín és a szán közé. Csipesszel kiizzadtam. Most aztán csúszík, és csúszik... Azért a WD 41 sokat segített.
Üdv: HVY
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3756 Dátum: 2006.12.25 hétfő, 10:54:00 »

Az ülés szoruláshoz:
 
Miután minden egyéb lehetőséget kipróbáltam, majdnem feladtam. Aztán meglett a probléma. Ez nem más, mint egy 50 Ft-os. Nem alkatrész, hanem pénzérme.  
Be volt szorulva az ülés sín és a szán közé. Csipesszel kiizzadtam. Most aztán csúszík, és csúszik... Azért a WD 41 sokat segített.
Üdv: HVY
Hol lehet kapni wd 41-et?Huh?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3757 Dátum: 2006.12.25 hétfő, 11:24:00 »

Hol lehet kapni wd 41-et?Huh?
Bármelyik nagyáruházban.
 
Utoljára talán a Cora-ban láttam.
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #3758 Dátum: 2006.12.25 hétfő, 11:45:00 »

Bármelyik nagyáruházban.
 
Utoljára talán a Cora-ban láttam.
Ez már a modernebb változat?
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #3759 Dátum: 2006.12.25 hétfő, 11:59:00 »

Hol lehet kapni wd 41-et?Huh?
WD 40-et azt lehet kapni bármelyik üzletünkben ( Axiál Kft), de 41-el még nem találkoztam
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Vendég
« Új hozzászólás #3760 Dátum: 2006.12.25 hétfő, 12:56:00 »

Az aksi levételre a kódok törlődnek, de ha továbbra is visszatér a hiba újra bedobja. Szeles mesternek van egy WOW diagnosztikája írja olvassa a Mondeo összes elektronikáját. A kódokat is tudja törölni. Jobb töröltetni a kódokat mint az aksi levétellel bíbelődni biztos vannak menetközben megtanult értékek is eltárolva a compiban és akkor azok is elvesznek.
Fusim!
Szeles mester csodája a km-órát is tudja buzerálni? Mert még mindig azon áll, amire a kereskedő visszaállította, én meg ezt így nem szeretem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3761 Dátum: 2006.12.25 hétfő, 15:58:00 »

Hali Mindenkinek!
 
Új vagyok itt a forumon, bár 2 hónapja amikor vettem egy Mondeo-t elkezdtem olvasni a fórumot is. Korábban is német autóim voltak, VW Santana GL5, Audi 80 1.6-os. Most van Fordom először, bár egy dobozos Escort van már a családban, kb. 1 éve. Korábbi autóimat nagyrészt magam bütyköltem, sokat olvastam itt típushibákról, légtömeg mennnyiség mérő koszolódásról stb. , igazából jobb szeretek csendbe maradni, tehát csak figyelgetem a hozzászólásokat, de az vitt a regisztrációra, hogy kérdezhessek egy-két dolgot futóművel, lengéscsillapítóval kapcsolatban. Az a nagy bánat, hogy az enyém elektronikus szintszabályozású, csak éppen nem szabályoz, tehát se nem emel, se nem sűlyeszt, se feszesebb nem lesz a felfüggesztés, lágyabbra viszont nem vágyok Smiley , vagyis ez a másik gond, ami igazából az első, mert nem igazán érdekelne ez a szintszabályozósdi, inkább az hogy hol kapok bele telókat, mert most olyan a gép mint csónak a viharban. Van egy tippem hogy a szintszabályzás az már nem működhet mivel nem érzek változást. a másik kérdés síma telót lehet-e belerakni ebbe a rendszerbe, vagy komplett első-hátsó futómű cserére kell készülni?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3762 Dátum: 2006.12.25 hétfő, 17:13:00 »

Hali Mindenkinek!
 
Új vagyok itt a forumon, bár 2 hónapja amikor vettem egy Mondeo-t elkezdtem olvasni a fórumot is. Korábban is német autóim voltak, VW Santana GL5, Audi 80 1.6-os. Most van Fordom először, bár egy dobozos Escort van már a családban, kb. 1 éve. Korábbi autóimat nagyrészt magam bütyköltem, sokat olvastam itt típushibákról, légtömeg mennnyiség mérő koszolódásról stb. , igazából jobb szeretek csendbe maradni, tehát csak figyelgetem a hozzászólásokat, de az vitt a regisztrációra, hogy kérdezhessek egy-két dolgot futóművel, lengéscsillapítóval kapcsolatban. Az a nagy bánat, hogy az enyém elektronikus szintszabályozású, csak éppen nem szabályoz, tehát se nem emel, se nem sűlyeszt, se feszesebb nem lesz a felfüggesztés, lágyabbra viszont nem vágyok Smiley , vagyis ez a másik gond, ami igazából az első, mert nem igazán érdekelne ez a szintszabályozósdi, inkább az hogy hol kapok bele telókat, mert most olyan a gép mint csónak a viharban. Van egy tippem hogy a szintszabályzás az már nem működhet mivel nem érzek változást. a másik kérdés síma telót lehet-e belerakni ebbe a rendszerbe, vagy komplett első-hátsó futómű cserére kell készülni?
Nekem az újabb MKIII mondim van, de abba is most haldoklik a teló. A gyári fordos 72 e. darabja, a nagyautónál már csak 50. Lehet ugyan beletenni nem szintszabályzósat is, csak kérdés, hogy mire használod, ha sokat pakolsz, vontatsz, szerintem egy szintszabályzósal jobban jársz. Lehet utángyártottat is kapni, az meg nem is olyan viszes...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #3763 Dátum: 2006.12.25 hétfő, 17:48:00 »

Igazából nem használom semmire az autót, na jó úgy értem nem munkára, abszolút király dolga van nálam egy autónak, komolyan körbe van ugrálva bármelyikről is volt szó, évente 1x anyósom kóstolójával ki is fújt a cuccolás. De most igazából (mivel még friss vagyok Ford ügyben) nem is tudom mim van nekem, mert csak sejtettem hogy ez a szintszabályzós, de ahogy nézem a cromax oldalát látom hogy van a normál, a sport, meg a szintszabályzós, ne most nekem nem tudom igazából melyik is ez, az biztos, hogy a kézifék mellett van egy gomb amin van egy lengéscsillapító ábrája, ha be van kapcsolva akkor a gombon világít egy "S" betű, na most ez felőlem lehet akár sport futómű is. A műűszerfalon viszont, ha be van kapcsolva ez agomb, ha nincs akkor is (és mindig) folyamatosan világít egy zöld visszajelző lámpa ami szintén egy lengéscsillapítót ábrázol. Szóval megköszöném valakinek, ha először is helyre tenne engem milyen futómő is van a gépem alatt igazából. Szintszabályzós vs. Sport Huh?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3764 Dátum: 2006.12.25 hétfő, 20:05:00 »

Igazából nem használom semmire az autót, na jó úgy értem nem munkára, abszolút király dolga van nálam egy autónak, komolyan körbe van ugrálva bármelyikről is volt szó, évente 1x anyósom kóstolójával ki is fújt a cuccolás. De most igazából (mivel még friss vagyok Ford ügyben) nem is tudom mim van nekem, mert csak sejtettem hogy ez a szintszabályzós, de ahogy nézem a cromax oldalát látom hogy van a normál, a sport, meg a szintszabályzós, ne most nekem nem tudom igazából melyik is ez, az biztos, hogy a kézifék mellett van egy gomb amin van egy lengéscsillapító ábrája, ha be van kapcsolva akkor a gombon világít egy "S" betű, na most ez felőlem lehet akár sport futómű is. A műűszerfalon viszont, ha be van kapcsolva ez agomb, ha nincs akkor is (és mindig) folyamatosan világít egy zöld visszajelző lámpa ami szintén egy lengéscsillapítót ábrázol. Szóval megköszöném valakinek, ha először is helyre tenne engem milyen futómő is van a gépem alatt igazából. Szintszabályzós vs. Sport Huh?
Szerintem szintszabályzós.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3765 Dátum: 2006.12.25 hétfő, 21:42:00 »

Kösz Scratch, a Te szavad döntő, volt egy lövésem hogy sajna az:-( , de Te biztos tudod ezt. Lehet ebbe a futóműbe rakni normál nem szintszabályzós teleszkópot, Wyctor szerint lehet, szerinted? Gázosra gondoltam, MONROE REFLEX-et láttam szerintem egész jó áron az UNIX-nál, ha ezek passzolnának bele, szerintem a gép sirály lenne jó ideig. Egy két apróságot cserélnék most a telén, de ahogy számolom nyárra egy fél millás beruházás kell a gépre (fékek, szilentek, kipufogó és gyújtás), most volt szíjak, szűrők, olaj és gyertyák cseréje círka 70k, téligumik +60k, nyári gumik + gyári alufelnik 90k. Ehhez képest, szerintem ha itt megállnak a költségek egy időre akkor a többi német géphez képest ez nem lenne eget rengető összeg. Egy A6-os Ódi egy év alatt ennek dupláját képes elvinni egy kissebb "hisztivel".
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3766 Dátum: 2006.12.25 hétfő, 22:03:00 »

WD 40-et azt lehet kapni bármelyik üzletünkben ( Axiál Kft), de 41-el még nem találkoztam
Én sem és ezen csodálkoztam el egy picit,bár lehet csak lemaradtam volna...?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3767 Dátum: 2006.12.25 hétfő, 22:08:00 »

Kösz Scratch, a Te szavad döntő, volt egy lövésem hogy sajna az:-( , de Te biztos tudod ezt. Lehet ebbe a futóműbe rakni normál nem szintszabályzós teleszkópot, Wyctor szerint lehet, szerinted? Gázosra gondoltam, MONROE REFLEX-et láttam szerintem egész jó áron az UNIX-nál, ha ezek passzolnának bele, szerintem a gép sirály lenne jó ideig. Egy két apróságot cserélnék most a telén, de ahogy számolom nyárra egy fél millás beruházás kell a gépre (fékek, szilentek, kipufogó és gyújtás), most volt szíjak, szűrők, olaj és gyertyák cseréje círka 70k, téligumik +60k, nyári gumik + gyári alufelnik 90k. Ehhez képest, szerintem ha itt megállnak a költségek egy időre akkor a többi német géphez képest ez nem lenne eget rengető összeg. Egy A6-os Ódi egy év alatt ennek dupláját képes elvinni egy kissebb "hisztivel".
Sajnos nekem nem volt ilyen autóm soha, Lukit-nak van ilyen, és csak abba van a váltó mellet kapcsoló, ami szint szabályzós. Az "S" a sport mód, ilyenkor keményebb. Azt hiszem enneknek a modelleknek volt külön jelölése is: Mondeo Si.
Szerintem is lehet normál teleszópot tenni bele, akkor értelemszerűen ez a funkció nem működik. De én megpróbálnám a helyedbe a partnerinket megkérdezni, hátha tud valaki jó kis kedvezménnyel gyárit hozni Neked, esetleg hátha valakinek a raktárába ez kallódik évek óta, és majd jól leakciózza. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3768 Dátum: 2006.12.26 kedd, 10:24:00 »

Sajnos nekem nem volt ilyen autóm soha, Lukit-nak van ilyen, és csak abba van a váltó mellet kapcsoló, ami szint szabályzós. Az "S" a sport mód, ilyenkor keményebb. Azt hiszem enneknek a modelleknek volt külön jelölése is: Mondeo Si.
Szerintem is lehet normál teleszópot tenni bele, akkor értelemszerűen ez a funkció nem működik. De én megpróbálnám a helyedbe a partnerinket megkérdezni, hátha tud valaki jó kis kedvezménnyel gyárit hozni Neked, esetleg hátha valakinek a raktárába ez kallódik évek óta, és majd jól leakciózza. Smiley
Miből lehet megtudni, hogy normál-e vagy sport teleszkóp van benne?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3769 Dátum: 2006.12.26 kedd, 11:06:00 »

Miből lehet megtudni, hogy normál-e vagy sport teleszkóp van benne?
Az övé állítható, ezért van egy komfort, és egy sport módja. Ha nem állítható, akkor vagy ilyen, vagy olyan van benne, amit csak az tud aki beszerelte.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3770 Dátum: 2006.12.26 kedd, 12:09:00 »

Az övé állítható, ezért van egy komfort, és egy sport módja. Ha nem állítható, akkor vagy ilyen, vagy olyan van benne, amit csak az tud aki beszerelte.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3771 Dátum: 2006.12.26 kedd, 12:10:00 »

Az ülés szoruláshoz:
 
Miután minden egyéb lehetőséget kipróbáltam, majdnem feladtam. Aztán meglett a probléma. Ez nem más, mint egy 50 Ft-os. Nem alkatrész, hanem pénzérme.  
Be volt szorulva az ülés sín és a szán közé. Csipesszel kiizzadtam. Most aztán csúszík, és csúszik... Azért a WD 41 sokat segített.
Üdv: HVY
Jó van na! Meg kellett volna néznem mit írok, mielőtt elküldöm.
WD 41???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3772 Dátum: 2006.12.26 kedd, 12:27:00 »

Miből lehet megtudni, hogy normál-e vagy sport teleszkóp van benne?
Tehát ha jól értem a 3 variáció az a komfort, sport és a szintszabis. Azt néztem, hogy a futómű alkatrészeiben azért komoly eltérések lehetnek szerintem, még ha azokat a különbségeket ki is hagyom, hogy kombi-nem kombi, 4x4 vagy sima, akkor is még ott van valami amit nem értek még így elsőre, az első futóműnél kérdeznek olyat, hogy 14" vagy 15" esetleg 16"-es felni átmérő. Itt, mik különböznek? Féktárcsa/betét átmérő és/vagy szélessége? Stabilizátorok, szilentek, lengőkarok "erőssége"? Van egy olyan gyanúm, mivel most nincs se időm, se helyem hogy szétkapjam a gépet, addig nem veszek se szilenteket, se telókat, mert el tudom képzelni ennyi féle variáció esetén egy 14 éves autó alatt mekkora mixelés lehet mostanra. Például azt is csak sejtem, hogy  a különböző rugózási stílushoz(komfort, sport, szintszabi) és teleszkóp fajtához (olajos vagy gázos) különböző erősségű illetve méretű rugók illeszkednek. Ami nagyon jó lenne , de kizártnak tartom, az az ha a futómű gyakorlatilag egyforma lenne csak a telók lennének benne különböző működési elvűek (komfort>olajos , sport>gázos ) , szép álom azért. Ha van v.mi infótok légyszi cáfoljátok vagy erősítsétek meg az előző gondolat menetet. Még egy gondolat, ha jól sejtem a szintszabis az egy normál futómű, csak annyi, hogy "lóg" a teló mellett egy csati, amit ha akarsz és olyan a telód akkor rádugsz, ha nem akkor meg csak van és dísznek jó. Tehát ez ha jól sejtem egy elektronika, ami a teleszkópban tud nyomás szintet kapcsolni ami végül is a komfort (alacsony nyomás) vagy sport (magas nyomás)fokozatot jelentené
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3773 Dátum: 2006.12.26 kedd, 15:23:00 »

Tehát ha jól értem a 3 variáció az a komfort, sport és a szintszabis. Azt néztem, hogy a futómű alkatrészeiben azért komoly eltérések lehetnek szerintem, még ha azokat a különbségeket ki is hagyom, hogy kombi-nem kombi, 4x4 vagy sima, akkor is még ott van valami amit nem értek még így elsőre, az első futóműnél kérdeznek olyat, hogy 14" vagy 15" esetleg 16"-es felni átmérő. Itt, mik különböznek? Féktárcsa/betét átmérő és/vagy szélessége? Stabilizátorok, szilentek, lengőkarok "erőssége"? Van egy olyan gyanúm, mivel most nincs se időm, se helyem hogy szétkapjam a gépet, addig nem veszek se szilenteket, se telókat, mert el tudom képzelni ennyi féle variáció esetén egy 14 éves autó alatt mekkora mixelés lehet mostanra. Például azt is csak sejtem, hogy  a különböző rugózási stílushoz(komfort, sport, szintszabi) és teleszkóp fajtához (olajos vagy gázos) különböző erősségű illetve méretű rugók illeszkednek. Ami nagyon jó lenne , de kizártnak tartom, az az ha a futómű gyakorlatilag egyforma lenne csak a telók lennének benne különböző működési elvűek (komfort>olajos , sport>gázos ) , szép álom azért. Ha van v.mi infótok légyszi cáfoljátok vagy erősítsétek meg az előző gondolat menetet. Még egy gondolat, ha jól sejtem a szintszabis az egy normál futómű, csak annyi, hogy "lóg" a teló mellett egy csati, amit ha akarsz és olyan a telód akkor rádugsz, ha nem akkor meg csak van és dísznek jó. Tehát ez ha jól sejtem egy elektronika, ami a teleszkópban tud nyomás szintet kapcsolni ami végül is a komfort (alacsony nyomás) vagy sport (magas nyomás)fokozatot jelentené
A felni átmérője szerintem a féktárcsára utal.
A többire nicns tippem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3774 Dátum: 2006.12.26 kedd, 21:39:00 »

Tehát ha jól értem a 3 variáció az a komfort, sport és a szintszabis. Azt néztem, hogy a futómű alkatrészeiben azért komoly eltérések lehetnek szerintem, még ha azokat a különbségeket ki is hagyom, hogy kombi-nem kombi, 4x4 vagy sima, akkor is még ott van valami amit nem értek még így elsőre, az első futóműnél kérdeznek olyat, hogy 14" vagy 15" esetleg 16"-es felni átmérő. Itt, mik különböznek? Féktárcsa/betét átmérő és/vagy szélessége? Stabilizátorok, szilentek, lengőkarok "erőssége"? Van egy olyan gyanúm, mivel most nincs se időm, se helyem hogy szétkapjam a gépet, addig nem veszek se szilenteket, se telókat, mert el tudom képzelni ennyi féle variáció esetén egy 14 éves autó alatt mekkora mixelés lehet mostanra. Például azt is csak sejtem, hogy  a különböző rugózási stílushoz(komfort, sport, szintszabi) és teleszkóp fajtához (olajos vagy gázos) különböző erősségű illetve méretű rugók illeszkednek. Ami nagyon jó lenne , de kizártnak tartom, az az ha a futómű gyakorlatilag egyforma lenne csak a telók lennének benne különböző működési elvűek (komfort>olajos , sport>gázos ) , szép álom azért. Ha van v.mi infótok légyszi cáfoljátok vagy erősítsétek meg az előző gondolat menetet. Még egy gondolat, ha jól sejtem a szintszabis az egy normál futómű, csak annyi, hogy "lóg" a teló mellett egy csati, amit ha akarsz és olyan a telód akkor rádugsz, ha nem akkor meg csak van és dísznek jó. Tehát ez ha jól sejtem egy elektronika, ami a teleszkópban tud nyomás szintet kapcsolni ami végül is a komfort (alacsony nyomás) vagy sport (magas nyomás)fokozatot jelentené
A szintszabályzósnál a csomiban van egy elég nagy elektronika ami a telókat állítgatja. A szintállítós telók kb 8-10 szer drágábbak a sima gázos vagy olajos gátlóknál
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3775 Dátum: 2006.12.26 kedd, 22:54:00 »

A felni átmérője szerintem a féktárcsára utal.
A többire nicns tippem.
Akkor valószínüleg reális az UNIX cirka 310.000-320.000 Ft-os ajánlata a 4 telóra. Sad , akkor viszont Monroe Reflex-ek lesznek, porvédővel meg tonycsapággyal kompletten 150K aztán a fékek az megint egy külön "projekt" lesz, na meg a "szilentek, stabilizátorok, gömbcsuklók" is terveződnek, de ahogy hallom néha egy pillanatra, nagy terhelésnél (kanyarodva indulás) megszólal a bal féltengely csuklóm is Sad. Csak sajna a teló égető, ha beől 2-3 ember hátra akkor beleér a gumi a dobba, jó igaz csak akkor ha belemegyek egy kátyúba.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3776 Dátum: 2006.12.26 kedd, 22:59:00 »

Szerintem gázos LIP et nyugodtan vehetsz körbe gyári toronycsapágyakkal. Clubkedvezményes Bárdi nagyon bőven jó bele a toronycsapágyat meg vedd meg nagyautonál kb 6K ból megúszod a négy telót és  20k a 4 csapágy körbe
körbe 60Kt akartam írni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3777 Dátum: 2006.12.26 kedd, 22:59:00 »

Akkor valószínüleg reális az UNIX cirka 310.000-320.000 Ft-os ajánlata a 4 telóra. Sad , akkor viszont Monroe Reflex-ek lesznek, porvédővel meg tonycsapággyal kompletten 150K aztán a fékek az megint egy külön "projekt" lesz, na meg a "szilentek, stabilizátorok, gömbcsuklók" is terveződnek, de ahogy hallom néha egy pillanatra, nagy terhelésnél (kanyarodva indulás) megszólal a bal féltengely csuklóm is Sad. Csak sajna a teló égető, ha beől 2-3 ember hátra akkor beleér a gumi a dobba, jó igaz csak akkor ha belemegyek egy kátyúba.
Szerintem gázos LIP et nyugodtan vehetsz körbe gyári toronycsapágyakkal. Clubkedvezményes Bárdi nagyon bőven jó bele a toronycsapágyat meg vedd meg nagyautonál kb 6K ból megúszod a négy telót és  20k a 4 csapágy körbe
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3778 Dátum: 2006.12.26 kedd, 23:21:00 »

Szerintem gázos LIP et nyugodtan vehetsz körbe gyári toronycsapágyakkal. Clubkedvezményes Bárdi nagyon bőven jó bele a toronycsapágyat meg vedd meg nagyautonál kb 6K ból megúszod a négy telót és  20k a 4 csapágy körbe
Az király dolog lenne, nekem ezelött gázos LIP-eim voltak amig még egy másik német autóm volt, egyszer cseréltem benne telókat és semmi gondom nem volt a gázos LIP-ekkel, nekem megfelelnének, csak sehol nem találtam eddig, mindenhol csak Monroe-val traktáltak cirka 27-30K darab áron, a prvédők cromax nál, ha igaz hogy gyári Ford körbe csak 7766-ba kerülnek összesen, unix-nál láttam SACHS toronycsapágyat körbe kb 25K, de akkor megnézem majd nagyautónál, néztem már be hozzájuk, láttam eredeti MOTORCRAFT cuccokat is tartanak. Azt mondod egy gázos teló cirka 15K darab áron? Az tényleg baráti ár. Kössz az infót!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3779 Dátum: 2006.12.27 szerda, 12:34:00 »

Az király dolog lenne, nekem ezelött gázos LIP-eim voltak amig még egy másik német autóm volt, egyszer cseréltem benne telókat és semmi gondom nem volt a gázos LIP-ekkel, nekem megfelelnének, csak sehol nem találtam eddig, mindenhol csak Monroe-val traktáltak cirka 27-30K darab áron, a prvédők cromax nál, ha igaz hogy gyári Ford körbe csak 7766-ba kerülnek összesen, unix-nál láttam SACHS toronycsapágyat körbe kb 25K, de akkor megnézem majd nagyautónál, néztem már be hozzájuk, láttam eredeti MOTORCRAFT cuccokat is tartanak. Azt mondod egy gázos teló cirka 15K darab áron? Az tényleg baráti ár. Kössz az infót!!
Én is LIP-et tetettem bele tavaly!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3780 Dátum: 2006.12.27 szerda, 13:40:00 »

Mennyiből jöttél ki vele és hol vetted őket?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3781 Dátum: 2006.12.28 csütörtök, 15:55:00 »

Sziasztok! Bocs, hogy alig kéthetes Fórumos múltunkkal kérdezgetni szeretnénk. Segítség kéne: találtuk ezt a csomagtartórekesz képet, de sehol nem találjuk a neten, hogy hogyan és hol tudnánk hozzájutni.A mellékelt képeken látható autóba szeretnénk betenni. Előre is köszi.
 
Csomagtartórekesz
A mi autónk ( Nem Suzuki ! ) 1.
2.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3782 Dátum: 2006.12.28 csütörtök, 16:22:00 »

Sziasztok! Bocs, hogy alig kéthetes Fórumos múltunkkal kérdezgetni szeretnénk. Segítség kéne: találtuk ezt a csomagtartórekesz képet, de sehol nem találjuk a neten, hogy hogyan és hol tudnánk hozzájutni.A mellékelt képeken látható autóba szeretnénk betenni. Előre is köszi.
 
Csomagtartórekesz
A mi autónk ( Nem Suzuki ! ) 1.
2.
Ford kereskedőknél, vagy eBay.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #3783 Dátum: 2006.12.31 vasárnap, 07:13:00 »

Sziasztok!  
Meg lehet oldani házilag azt hogy a csomagtartót ( kombi ) ne lehessen kinyitni járó motornál kivülről. Ez állítólag taxi módban van. A Cromaxnál 4500 Ft+rezsi óra az átállítás. Van másfajta lehetőségem
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #3784 Dátum: 2006.12.31 vasárnap, 08:36:00 »

Sziasztok!  
Meg lehet oldani házilag azt hogy a csomagtartót ( kombi ) ne lehessen kinyitni járó motornál kivülről. Ez állítólag taxi módban van. A Cromaxnál 4500 Ft+rezsi óra az átállítás. Van másfajta lehetőségem
Amikor a kozponti zár bezár elindiláskor, akkor nem lehet kinyitvi a csomitartót kívülről. Legalábbis Nálam nem.
Másnál ez nem így van.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vendég
« Új hozzászólás #3785 Dátum: 2006.12.31 vasárnap, 09:18:00 »

Sziasztok! Bocs, hogy alig kéthetes Fórumos múltunkkal kérdezgetni szeretnénk. Segítség kéne: találtuk ezt a csomagtartórekesz képet, de sehol nem találjuk a neten, hogy hogyan és hol tudnánk hozzájutni.A mellékelt képeken látható autóba szeretnénk betenni. Előre is köszi.
 
Csomagtartórekesz
A mi autónk ( Nem Suzuki ! ) 1.
2.
itt az egy napos múlttal is lehet kérdezgetni, mert azért van/vagytok/vagyunk!
amúgy szép az autótok. szépen rendben van tartva ha jól látom!
ezt a tálcát viszont sehol nem találtam ebay-en... de máshol se.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3786 Dátum: 2006.12.31 vasárnap, 10:39:00 »

Amikor a kozponti zár bezár elindiláskor, akkor nem lehet kinyitvi a csomitartót kívülről. Legalábbis Nálam nem.
Másnál ez nem így van.
Ha benne ülsz és a kulcs benne van a gyújtáskapcsolóban akkor nem lehet kinyitni. Nállam ki lehet nyitni. Elvileg nem szabadna. Ez a taxi üzemmód a Kromax szerint. Azt mondták hogy be lehet állítani, hogy ne lehessen kinyitni, de az 4500 Ft + rezsióra
Két fajta beállítás van.
A fő oldalon vannak kódok és gondoltam hátha van erre is valami kód.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3787 Dátum: 2006.12.31 vasárnap, 10:56:00 »

Amikor a kozponti zár bezár elindiláskor, akkor nem lehet kinyitvi a csomitartót kívülről. Legalábbis Nálam nem.
Másnál ez nem így van.
Bocsi ez biztos hogy csak taxi üzemmód? Nekem ugy van beállítva a központizár, hogy nem zár be automatikusan. Nálam rendszeresn nyitják a csomagtartót, mert olyan helyekre kell ki- be járnon ahol rendészek őrzik a világbékét. Ezeknél a kapuknál a motor is jár mégis kitudja nyitni a portás a csomagtartót (már amelyik megtalálja a nyitot .  Na jó, amikor pesten  dugózok át, akkor beszoktam zárni de manuálisan = vezető oldali kilincs be. Ilyenkor zár minden, szerintem ez tökéletes megoldás.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3788 Dátum: 2006.12.31 vasárnap, 12:30:00 »

Igen nállam is így működik mint nállad. Azt szeretném, hogy úgy működjön hogy ha benne van a kulcs vagy jár a motor, akkor csak belülről lehessen nyitni.
A belő nyitónak pont az a szerepe hogy ne tudják kinyitni kivülrő, csak az akinek engeded, és ehez nem kell külön praktikát használni, hogy központit bezárod.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3789 Dátum: 2006.12.31 vasárnap, 12:31:00 »

Igen nállam is így működik mint nállad. Azt szeretném, hogy úgy működjön hogy ha benne van a kulcs vagy jár a motor, akkor csak belülről lehessen nyitni.
A belő nyitónak pont az a szerepe hogy ne tudják kinyitni kivülrő, csak az akinek engeded, és ehez nem kell külön praktikát használni, hogy központit bezárod.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3790 Dátum: 2006.12.31 vasárnap, 14:17:00 »

Igen nállam is így működik mint nállad. Azt szeretném, hogy úgy működjön hogy ha benne van a kulcs vagy jár a motor, akkor csak belülről lehessen nyitni.
A belő nyitónak pont az a szerepe hogy ne tudják kinyitni kivülrő, csak az akinek engeded, és ehez nem kell külön praktikát használni, hogy központit bezárod.
Bocsi, de ha már többször is leírod hibásan... a nálam az egy l...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3791 Dátum: 2006.12.31 vasárnap, 14:25:00 »

Igen nállam is így működik mint nállad. Azt szeretném, hogy úgy működjön hogy ha benne van a kulcs vagy jár a motor, akkor csak belülről lehessen nyitni.
A belő nyitónak pont az a szerepe hogy ne tudják kinyitni kivülrő, csak az akinek engeded, és ehez nem kell külön praktikát használni, hogy központit bezárod.
Szerintem a távirányíton pont ezért van külön gomb a csomagtér nyitásra nem ? Központi zár be utána ha akarod nyitod a csomagtartó nyitóval.  
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3792 Dátum: 2006.12.31 vasárnap, 14:37:00 »

Sziasztok!  
Meg lehet oldani házilag azt hogy a csomagtartót ( kombi ) ne lehessen kinyitni járó motornál kivülről. Ez állítólag taxi módban van. A Cromaxnál 4500 Ft+rezsi óra az átállítás. Van másfajta lehetőségem
Itt csak a központi bezárásával lehet zárva a tartani a csomagtartót. A kulccsal nem lehet ezt megoldani, azaz a kulcs a gyújtáskapcsolóban...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3793 Dátum: 2006.12.31 vasárnap, 14:38:00 »

Szerintem a távirányíton pont ezért van külön gomb a csomagtér nyitásra nem ? Központi zár be utána ha akarod nyitod a csomagtartó nyitóval.  
Azt viszont csak akkor tudod, ha a kulcs nincs a gyújtáskapcsolóban...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3794 Dátum: 2006.12.31 vasárnap, 19:19:00 »

itt az egy napos múlttal is lehet kérdezgetni, mert azért van/vagytok/vagyunk!
amúgy szép az autótok. szépen rendben van tartva ha jól látom!
ezt a tálcát viszont sehol nem találtam ebay-en... de máshol se.
Köszi a reakciót. Mi is próbálkozunk, de eddig hiába. Pedig milyen célszerű lenne. De mint mindíg, lelkesedésünk töretlen ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3795 Dátum: 2007.01.01 hétfő, 11:46:00 »

Bocsi, de ha már többször is leírod hibásan... a nálam az egy l...
Köszi a kiigazítást! Lőrince csókoltasson!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3796 Dátum: 2007.01.01 hétfő, 11:51:00 »

Köszi a kiigazítást! Lőrince csókoltasson!
Khmm, akkor már inkább Lőrincze
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #3797 Dátum: 2007.01.01 hétfő, 12:17:00 »

Ha benne ülsz és a kulcs benne van a gyújtáskapcsolóban akkor nem lehet kinyitni. Nállam ki lehet nyitni. Elvileg nem szabadna. Ez a taxi üzemmód a Kromax szerint. Azt mondták hogy be lehet állítani, hogy ne lehessen kinyitni, de az 4500 Ft + rezsióra
Két fajta beállítás van.
A fő oldalon vannak kódok és gondoltam hátha van erre is valami kód.
Hmmm...
 
Én ezt nem értem!
 
Akkor 4 féle megoldás van?
1. Nem zársz be semmit - csomi tartót kinyitják kívülröl.
2. Manuálisan bezárod a kilincsnél a központit - semmi nem nyitható kívülről.
3. Automata központi zárás be van állítva (5km/h felett automatikusan bezárja az összes ajtót) - semmi nem nyitható kívülről.
4. Nálad, ha bezár a központi zár és jár a motor - csomitartó nyitható.
 
Jól értelmezem?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vendég
« Új hozzászólás #3798 Dátum: 2007.01.01 hétfő, 12:26:00 »

Hmmm...
 
Én ezt nem értem!
 
Akkor 4 féle megoldás van?
1. Nem zársz be semmit - csomi tartót kinyitják kívülröl.
2. Manuálisan bezárod a kilincsnél a központit - semmi nem nyitható kívülről.
3. Automata központi zárás be van állítva (5km/h felett automatikusan bezárja az összes ajtót) - semmi nem nyitható kívülről.
4. Nálad, ha bezár a központi zár és jár a motor - csomitartó nyitható.
 
Jól értelmezem?
Leginkább a 3. pont érthetetlen számomra. Menet közben ki nyitogatná az ajtókat. Legfeljebb a gyerekek, arra meg ott a gyerekzár.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3799 Dátum: 2007.01.01 hétfő, 13:04:00 »

Mennyiből jöttél ki vele és hol vetted őket?
Szia! Lip-et a Bárdiautónál kapsz, én is ott vettem anno a Fiestámba, nekem nem volt vele bajom. Üdv.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.