Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:14:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 79 80 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 92 93 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 2036864 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #4250 Dátum: 2007.04.26 csütörtök, 15:07:00 »

Az első tank nekem is 8.6 lett, életem első dízeleként. Aztán a második 8.1, azóta fullBP 7.5, vegyes 7.1, csak túrázás (síelés Ausztriában, oda-vissza fullrapakolva, 120-140km/h) 6.1.
A lényeg, hogy 1800-2500 között üzemeltetve a leggazdaságosabb, ellentétben a benzinesekkel.
azért a benzinesnek is a minél alacsonyabb fordulatszám a kedvező, legalábbis a fogyi szempontjából
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4251 Dátum: 2007.04.26 csütörtök, 15:19:00 »

Az első tank nekem is 8.6 lett, életem első dízeleként. Aztán a második 8.1, azóta fullBP 7.5, vegyes 7.1, csak túrázás (síelés Ausztriában, oda-vissza fullrapakolva, 120-140km/h) 6.1.
A lényeg, hogy 1800-2500 között üzemeltetve a leggazdaságosabb, ellentétben a benzinesekkel.
höhö! Azé' az tegyük hozzá, hoyg síeléskor nagyjából pont 100-zal sikerült mennünk Karintiáig... legalábbis odafelé.
Én már etettem vele 9.1-et is. Bp-Hochkar-Bp távon. Végig autópálya és végig 160-170, síbox-szal a tetőn..
 Amúgy mostanában 6.9 és 7.2 között mérek.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4252 Dátum: 2007.04.26 csütörtök, 15:24:00 »

höhö! Azé' az tegyük hozzá, hoyg síeléskor nagyjából pont 100-zal sikerült mennünk Karintiáig... legalábbis odafelé.
Én már etettem vele 9.1-et is. Bp-Hochkar-Bp távon. Végig autópálya és végig 160-170, síbox-szal a tetőn..
 Amúgy mostanában 6.9 és 7.2 között mérek.
meg is kérdezte az egyik utasom, hogy nem rossz klubbal jöttünk el? Nem véletlen a nyugdíjas klubba csöppentünk? Az eszement tempó nekem is jó fogyit eredményezett...
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4253 Dátum: 2007.04.26 csütörtök, 15:25:00 »

azért a benzinesnek is a minél alacsonyabb fordulatszám a kedvező, legalábbis a fogyi szempontjából
Szerintem a benzinesnél (16 szelep) kb 2500-3000-nél a leggazdaságosabb, ott kezd ébredni a nyomaték. Alatta elég vérszegény.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4254 Dátum: 2007.04.26 csütörtök, 15:32:00 »

meg is kérdezte az egyik utasom, hogy nem rossz klubbal jöttünk el? Nem véletlen a nyugdíjas klubba csöppentünk? Az eszement tempó nekem is jó fogyit eredményezett...
Én csak a 2centis hajamat fontam be mire odaértünk, na meg a görcsöt próbáltam leküzdeni amit a combom kapott...de azért jó volt ez így is! Jövőre ismétlünk!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4255 Dátum: 2007.04.26 csütörtök, 15:37:00 »

Angel,
 
Egyenletes haladasnal fogyi szempontbol a legkisebb fordszam a jobb. Persze esszel. pl. 60-nal siman 5be tolod, oszt lazan elketyeg, es meg ugrik is, ha kell. Najo, nem ugy, mint egy nyuszi, de azert megindul, ha oda lepsz. Nyomatekcsucs kozeleben elvileg a legjobb a fogyi, de ugye mihez kepest. Hat a nyomatekleadashoz kepest. Nalam asszem olyan 4e-nel van a nyomatek csucs. De akkor mar eleg gyorsan gurulok. 140+ Es hiaba a nyomatek csucs, akkor mar azert zabizik a gyerek. 80 korul 2e fordulatszamnal meg termeli a benyat Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4256 Dátum: 2007.04.26 csütörtök, 15:39:00 »

Bocsi, de ezt muszaj belinkelnem, annyira jaauu:
 
DuratecHE
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4257 Dátum: 2007.04.27 péntek, 18:44:00 »

Sziasztok!
Igatából nem hiszem, hogy típushiba ezért ide írom. Kicsit hülyén hangzik, de a hátsó ablaktörlőt nem lehet kikapcsolni. Ha gáz, ha nem. Három napja megy szegény folyamatosan(kikapcsolt gyújtásnál azért nem). A kapcsoló kontakthibájára gyanakszom, de lehet más is.
Van valakinek tippje, mielőtt lapátot (vagy szélvédőt) kell cserélnem?
A másik kérdésem a szellőző/fűtő ventillátor. A relét megnéztem, a biztosítékot is, jónak néznek ki. Egyszer csak fogta magát és nem fújja a hűs levegőt, a klímát sem lehet kapcsolni, sőt a levegő iránya is csak a szélvédő volt (amig egyáltalán ment).
Hát ha tudnátok segíteni azt nagyon megköszönném, mert itt a nyár.
 
Üdv: HVY
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4258 Dátum: 2007.04.27 péntek, 20:51:00 »

Bocsi, de ezt muszaj belinkelnem, annyira jaauu:
 
DuratecHE
Szia Zacci!
Ez übergút! Tetszik, köszönet érte!
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4259 Dátum: 2007.04.28 szombat, 00:14:00 »

Sziasztok!
Igatából nem hiszem, hogy típushiba ezért ide írom. Kicsit hülyén hangzik, de a hátsó ablaktörlőt nem lehet kikapcsolni. Ha gáz, ha nem. Három napja megy szegény folyamatosan(kikapcsolt gyújtásnál azért nem). A kapcsoló kontakthibájára gyanakszom, de lehet más is.
Van valakinek tippje, mielőtt lapátot (vagy szélvédőt) kell cserélnem?
A másik kérdésem a szellőző/fűtő ventillátor. A relét megnéztem, a biztosítékot is, jónak néznek ki. Egyszer csak fogta magát és nem fújja a hűs levegőt, a klímát sem lehet kapcsolni, sőt a levegő iránya is csak a szélvédő volt (amig egyáltalán ment).
Hát ha tudnátok segíteni azt nagyon megköszönném, mert itt a nyár.
 
Üdv: HVY
Kapcsoló: amíg nem derül ki a hiba, vedd ki a biztosítékát, sajna addig az első sem megy, utastéri 20as sz biztosíték.  
Ha csak a szélvédőre megy a luft, az egyértelműen vákumhiány. Benyásoknál azthiszem onnan a szívótoroktól vagy micsodábol jön a vákum, ott keresgélhetsz leesett vákumcsövet. Esetleg az irányítókapcsoló körül van tömítetlenség, próbálj sziszegő hangot keresni arrafelé.
Ha nem megy a ventillátor, akkor az ellenálláslétrája égett le valceg. (nem volt büdi kicsit?)  
A klíma nem kapcsolható... Na most akkor konkrétan. Valszeg manuális klíma, a kapcsolón nem világít a led? Világít, csak nem hűt? Ezt a kérdést pontosítsd lécci.
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #4260 Dátum: 2007.04.28 szombat, 07:23:00 »

Bocsi, de ezt muszaj belinkelnem, annyira jaauu:
 
DuratecHE
Ez nagyon király!
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4261 Dátum: 2007.04.28 szombat, 09:30:00 »

Sziasztok!
Igatából nem hiszem, hogy típushiba ezért ide írom. Kicsit hülyén hangzik, de a hátsó ablaktörlőt nem lehet kikapcsolni. Ha gáz, ha nem. Három napja megy szegény folyamatosan(kikapcsolt gyújtásnál azért nem). A kapcsoló kontakthibájára gyanakszom, de lehet más is.
Van valakinek tippje, mielőtt lapátot (vagy szélvédőt) kell cserélnem?
A másik kérdésem a szellőző/fűtő ventillátor. A relét megnéztem, a biztosítékot is, jónak néznek ki. Egyszer csak fogta magát és nem fújja a hűs levegőt, a klímát sem lehet kapcsolni, sőt a levegő iránya is csak a szélvédő volt (amig egyáltalán ment).
Hát ha tudnátok segíteni azt nagyon megköszönném, mert itt a nyár.
 
Üdv: HVY
Vagy csak húzd le a hátsó ablaktörlőről a csatlakozót. Akár az ablaktörlőmotor is lehet rossz, de a kapcsoló, vagy a relé is okohatja. Így ne járkálj! A motor nem arra van tervezve, hogy folyamatosan menjen
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4262 Dátum: 2007.04.28 szombat, 22:42:00 »

Kapcsoló: amíg nem derül ki a hiba, vedd ki a biztosítékát, sajna addig az első sem megy, utastéri 20as sz biztosíték.  
Ha csak a szélvédőre megy a luft, az egyértelműen vákumhiány. Benyásoknál azthiszem onnan a szívótoroktól vagy micsodábol jön a vákum, ott keresgélhetsz leesett vákumcsövet. Esetleg az irányítókapcsoló körül van tömítetlenség, próbálj sziszegő hangot keresni arrafelé.
Ha nem megy a ventillátor, akkor az ellenálláslétrája égett le valceg. (nem volt büdi kicsit?)  
A klíma nem kapcsolható... Na most akkor konkrétan. Valszeg manuális klíma, a kapcsolón nem világít a led? Világít, csak nem hűt? Ezt a kérdést pontosítsd lécci.

Köszi a választ. A klíma manuális és kapcsoláskor nem világít a led. Ez új dolog, mert eddig ment( világított i sés hútött is).
A ventillátor nem volt büdös, de ha jól emlékszem a motormosás óta nem megy. De ez nem 100%.
Az ellenálláslétrát hol találom? Megvan a Heynes angol kézikönyve, de nem leltem benne.
Apropó, ha kell valakinek, szívesen elküldöm.
Üdv: HVY
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4263 Dátum: 2007.04.28 szombat, 22:44:00 »

Vagy csak húzd le a hátsó ablaktörlőről a csatlakozót. Akár az ablaktörlőmotor is lehet rossz, de a kapcsoló, vagy a relé is okohatja. Így ne járkálj! A motor nem arra van tervezve, hogy folyamatosan menjen
Köszi a tippet, még szerencse, hogy az ütemkapcsoló miatt csak 10-15 mp-ként töröl.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4264 Dátum: 2007.04.28 szombat, 23:20:00 »

Köszi a tippet, még szerencse, hogy az ütemkapcsoló miatt csak 10-15 mp-ként töröl.
Az teljesen kizárt, hogy a kapcsoló van rossz helyzetben?
Ha nem, szerintem az égett össz, mert a relé ezek szerint működik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4265 Dátum: 2007.04.29 vasárnap, 00:51:00 »


Köszi a választ. A klíma manuális és kapcsoláskor nem világít a led. Ez új dolog, mert eddig ment( világított i sés hútött is).
A ventillátor nem volt büdös, de ha jól emlékszem a motormosás óta nem megy. De ez nem 100%.
Az ellenálláslétrát hol találom? Megvan a Heynes angol kézikönyve, de nem leltem benne.
Apropó, ha kell valakinek, szívesen elküldöm.
Üdv: HVY
Klíma: Elektromos gondod van, kapcsoló vagy relé baj. Első körben kapcsrajz alapján ellenőrizném a reléket.
Ellenálláslétra: utasoldali lábtérben a középkonzol felé felfelé kell bontogasd a kárpitokat, nagy fekete hengerben lesz a ventillátor, annak környékén lesz egy ilyen. Nem olcsó, de lehet javítani vmi párforintos bigyóval.
Amikor nyomogatod a hátsó ablaktörlőt ki-be, hallod a klikket? Mivel Ghia, gondolom, sebességváltós az ablaktörlő, esetleg környékbeli mondist kellene keresni, aki felajánlja donornak a kapcsolóját. Nem nagy meló, kb 5 db csavart kell kitekerni. Esetleg környékbeli bontóssal ledumálni, ad egy ilyet, helyszínen beszereled, ha az a baj, rögtön fizetsz, egyébként visszaadod.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4266 Dátum: 2007.04.30 hétfő, 21:08:00 »

Az teljesen kizárt, hogy a kapcsoló van rossz helyzetben?
Ha nem, szerintem az égett össz, mert a relé ezek szerint működik.
Ahogy mondják: káromkodni igazán akkor tanulsz meg, amikor elkezdesz autót szerelni...
A kapcsoló jó helyzetben volt, de biztosíték volt a hunyó.
Hogy' nem vettem észre?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4267 Dátum: 2007.04.30 hétfő, 21:12:00 »

Klíma: Elektromos gondod van, kapcsoló vagy relé baj. Első körben kapcsrajz alapján ellenőrizném a reléket.
Ellenálláslétra: utasoldali lábtérben a középkonzol felé felfelé kell bontogasd a kárpitokat, nagy fekete hengerben lesz a ventillátor, annak környékén lesz egy ilyen. Nem olcsó, de lehet javítani vmi párforintos bigyóval.
Amikor nyomogatod a hátsó ablaktörlőt ki-be, hallod a klikket? Mivel Ghia, gondolom, sebességváltós az ablaktörlő, esetleg környékbeli mondist kellene keresni, aki felajánlja donornak a kapcsolóját. Nem nagy meló, kb 5 db csavart kell kitekerni. Esetleg környékbeli bontóssal ledumálni, ad egy ilyet, helyszínen beszereled, ha az a baj, rögtön fizetsz, egyébként visszaadod.
Köszi, elelőre okafogyott a dolog.
 
Amit viszont utálok, hogy az ablaktörlő abbahagyta áldásos munkáját, magától. Ezért a hiba okát nem tudtam meg, "csak" szétszedtem a fél autót. Kerestem az ütemkapcsolót, de a kezelési útmutató csak talányosan az "Izzólámpa ellenőrző modul tartója" helyet adja meg, a pontos GPS koordinátát nem.
A légelosztó továbbra is talány. Vákuum van (hallani és le is vettem a csövet), de nem szabályoz. Csak kikapcs és szélvédő.  
Ha volna ötlet szívesen veszem, most úgyis lóg szegénykém bele, könnyebb lenne most megreparálni.
 
Üdv: HVY
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4268 Dátum: 2007.04.30 hétfő, 23:11:00 »

Köszi, elelőre okafogyott a dolog.
 
Amit viszont utálok, hogy az ablaktörlő abbahagyta áldásos munkáját, magától. Ezért a hiba okát nem tudtam meg, "csak" szétszedtem a fél autót. Kerestem az ütemkapcsolót, de a kezelési útmutató csak talányosan az "Izzólámpa ellenőrző modul tartója" helyet adja meg, a pontos GPS koordinátát nem.
A légelosztó továbbra is talány. Vákuum van (hallani és le is vettem a csövet), de nem szabályoz. Csak kikapcs és szélvédő.  
Ha volna ötlet szívesen veszem, most úgyis lóg szegénykém bele, könnyebb lenne most megreparálni.
 
Üdv: HVY
Egy narancs színű relének kéne lenni a utastéri biztitáblától balra a lámpaellenörző modul tartójába pattintva.
A vákuum csövek csatlakoznak a fékszervó vákuumcsövéhez a motortérben ott kéne megnézni mi a helyzet - lehet fékhatásod is csökkent? Bent a fűtéspanek középső kapcsoloja osztja szét a vákumot a kis fám motoroknak színes csövekkel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4269 Dátum: 2007.04.30 hétfő, 23:12:00 »

Egy narancs színű relének kéne lenni a utastéri biztitáblától balra a lámpaellenörző modul tartójába pattintva.
A vákuum csövek csatlakoznak a fékszervó vákuumcsövéhez a motortérben ott kéne megnézni mi a helyzet - lehet fékhatásod is csökkent? Bent a fűtéspanek középső kapcsoloja osztja szét a vákumot a kis fám motoroknak színes csövekkel.
fám=fém vákuummotoroknak
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4270 Dátum: 2007.05.01 kedd, 08:38:00 »

Szia Fusim!
 
Megkeresem. Alánéztem, de eddig nem láttam.
 
A vákuum tippet köszi, a fékhatás nem csökkent, de tény, hogy mikor a motor leállt (volt egy kis alapjárati problémám), akkor abszolút nem volt fékrásegítés.  
 
Az elosztókapcsolóban volt vákuum. Azt nem tudom megítélni, hogy elég -e.  
Meg tudnád mondani hány ilyen motor van? Én eddig egyet találtam a középkonzol bal oldalán.
Üdv: HVY
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4271 Dátum: 2007.05.01 kedd, 12:30:00 »

Szia Fusim!
 
Megkeresem. Alánéztem, de eddig nem láttam.
 
A vákuum tippet köszi, a fékhatás nem csökkent, de tény, hogy mikor a motor leállt (volt egy kis alapjárati problémám), akkor abszolút nem volt fékrásegítés.  
 
Az elosztókapcsolóban volt vákuum. Azt nem tudom megítélni, hogy elég -e.  
Meg tudnád mondani hány ilyen motor van? Én eddig egyet találtam a középkonzol bal oldalán.
Üdv: HVY
Fejből meg nem mondom hány kb 4. Szereld ki a fűtéspanelt és be van dugva oda a vákuumcsövek elosztó csatlakozója. Talán a fekete jön a motortérből. Dugj rá egy infúzios csövet és fújd meg segítő hallgatózzon a géptérbe. Ha nincs hang játszd el ugyanezt a többi csővel is. Lehet lecsúszott ez egyik.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4272 Dátum: 2007.05.01 kedd, 13:28:00 »

Szia Fusim!
 
Megkeresem. Alánéztem, de eddig nem láttam.
 
A vákuum tippet köszi, a fékhatás nem csökkent, de tény, hogy mikor a motor leállt (volt egy kis alapjárati problémám), akkor abszolút nem volt fékrásegítés.  
 
Az elosztókapcsolóban volt vákuum. Azt nem tudom megítélni, hogy elég -e.  
Meg tudnád mondani hány ilyen motor van? Én eddig egyet találtam a középkonzol bal oldalán.
Üdv: HVY
Megnéztem egy vákuumkábelköteget a fehér a leghosszabb viszont a kék csatlakozója más mint a többi és az megy középre a csatlakozónál. Lehet a kék jön a motortérfelől?. Az infuzioscső nem megy rá sajna talán klímatisztító spray csövét lehetne alkamazni vagy egy üres tollbetétet fújkáláshoz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4273 Dátum: 2007.05.01 kedd, 13:29:00 »

Fejből meg nem mondom hány kb 4. Szereld ki a fűtéspanelt és be van dugva oda a vákuumcsövek elosztó csatlakozója. Talán a fekete jön a motortérből. Dugj rá egy infúzios csövet és fújd meg segítő hallgatózzon a géptérbe. Ha nincs hang játszd el ugyanezt a többi csővel is. Lehet lecsúszott ez egyik.
Lehet van 5 vákuummotor is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4274 Dátum: 2007.05.01 kedd, 15:08:00 »

Lehet van 5 vákuummotor is.
Na akkor keresgetünk egy kicsit Majális után.
A fújkálást kipróbálom, aztán beszámolok.
Apropó. Nagyon ugy tünik, hogy a klíma a gond. mert a bizti egy pillanat alatt kiégett. Egyértelmüen a klima bekapcsolásának pillantában. Eröteljes (szoruló) hang.
Na de csak sorban.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4275 Dátum: 2007.05.02 szerda, 12:39:00 »

Na akkor keresgetünk egy kicsit Majális után.
A fújkálást kipróbálom, aztán beszámolok.
Apropó. Nagyon ugy tünik, hogy a klíma a gond. mert a bizti egy pillanat alatt kiégett. Egyértelmüen a klima bekapcsolásának pillantában. Eröteljes (szoruló) hang.
Na de csak sorban.
Lehet, hogy megszorult a kompresszorod. Akkor ne nagyon erőltesd mert csak rosszab lesz. Lehet felújítani, vagy keresni egy bontott, de jól működőt, nekem olyat raktak bele ~4 éve és semmi baja. Keresd Szundit, ha kell a bontott, szerintem elfogadható árban tud majd adni.
 
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4276 Dátum: 2007.05.02 szerda, 13:52:00 »

szevasztok, TDDI eroforrasom van es eszrevettem valamit amit meg kell kerdeznem: ugy 2000-es fordulatnal olyan hangot hallok a motorterbol mintha valami ventillator kapcsolna be.Valami szelzajra, suvitesre hasonlit. Oszinten szolva nem tudom ez eddig is volt e vagy nem, nemreg csereltem le a teli gumit nyarira ami sokkal csendesebb,(GoddYear Excellence ajanlom mindenkinek) lehet hogy ezek a dolgok mind belepofaznak...nem tudom..
Franc tudja vegulis nem hangos de felfigyeltem ra...van valakinek TDDI-je hasonlo effektel? (esetleg otlet hogy ez karos dolog e vagy nem)
Koszi elore is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4277 Dátum: 2007.05.02 szerda, 13:57:00 »

Masik tema: a vezetooldali  ajtoszigetelo gumit (ami a kasznin fut korbe az ajtonyilas korul)gumit kicsit megtapostam van erre cserelesi mod? A hivatalos FORD szervizen kivul.Smiley udv.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4278 Dátum: 2007.05.02 szerda, 13:58:00 »

szevasztok, TDDI eroforrasom van es eszrevettem valamit amit meg kell kerdeznem: ugy 2000-es fordulatnal olyan hangot hallok a motorterbol mintha valami ventillator kapcsolna be.Valami szelzajra, suvitesre hasonlit. Oszinten szolva nem tudom ez eddig is volt e vagy nem, nemreg csereltem le a teli gumit nyarira ami sokkal csendesebb,(GoddYear Excellence ajanlom mindenkinek) lehet hogy ezek a dolgok mind belepofaznak...nem tudom..
Franc tudja vegulis nem hangos de felfigyeltem ra...van valakinek TDDI-je hasonlo effektel? (esetleg otlet hogy ez karos dolog e vagy nem)
Koszi elore is.
Nem a turbót hallod, mikor fütyül? Melegen is hallod?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #4279 Dátum: 2007.05.02 szerda, 15:23:00 »

Nem a turbót hallod, mikor fütyül? Melegen is hallod?
Hello, aham, igen, melegen is hallom. Miert a turbo futyul? Nem jarsz szombathelyen valamikor?
Amugy kosz a valaszt.Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4280 Dátum: 2007.05.02 szerda, 15:56:00 »

Hello, aham, igen, melegen is hallom. Miert a turbo futyul? Nem jarsz szombathelyen valamikor?
Amugy kosz a valaszt.Smiley
Igen, fütyül, mivel pörög mint az állat!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4281 Dátum: 2007.05.02 szerda, 15:58:00 »

Igen, fütyül, mivel pörög mint az állat!
És a levegőbűl vesziki a zoxigént!
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4282 Dátum: 2007.05.02 szerda, 16:35:00 »

Hello, aham, igen, melegen is hallom. Miert a turbo futyul? Nem jarsz szombathelyen valamikor?
Amugy kosz a valaszt.Smiley
Múlthónapban éppen jártam arra, de inkább a Büdipest és vonzáskörzete ami fekszik jobban Smiley
Próbáld meg felvenni a hangot, és id feltölteni, hátha okosabbak leszünk...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4283 Dátum: 2007.05.02 szerda, 16:51:00 »

És a levegőbűl vesziki a zoxigént!
300 000 liter levegőből?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4284 Dátum: 2007.05.02 szerda, 19:55:00 »

300 000 liter levegőből?
Akár annyiból is. Méghozzá percenként!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4285 Dátum: 2007.05.02 szerda, 20:16:00 »

Sziasztok. Végre én is BOLDOG Mondeo tuajdonos vagyok. Sikerült hozzájutni egy nagyon szép hangú MK I kombihoz (2,0 benzin). Elvégeztük az ilyenkor szokásos szervizeket (szijak, görgők, olajak, szűrők). Minden über happy volt 2000km-ig majd kigyulladt a check panelen a villáskulcs lámpa. Ez most a szervizintervallum lámpája, vagy a diagnosztikai lámpa?  
Ha valaki tudna segíteni, nagyon megköszönném.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4286 Dátum: 2007.05.02 szerda, 20:41:00 »

Sziasztok!
Van egy olasz nyelvű használati utasításom Mondeo-hoz, valaki esetleg nem tudna adni egy linket, ahol megtalálom a magyar nyelvűt?
Ja, 2001-es a könyvecske, nem tudom pontosan az autó milyen évjárat.
A műszerfal rajzai és magyarázatai lennének fontosak..
Kösz előre is!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4287 Dátum: 2007.05.02 szerda, 20:44:00 »

Sziasztok!
Van egy olasz nyelvű használati utasításom Mondeo-hoz, valaki esetleg nem tudna adni egy linket, ahol megtalálom a magyar nyelvűt?
Ja, 2001-es a könyvecske, nem tudom pontosan az autó milyen évjárat.
A műszerfal rajzai és magyarázatai lennének fontosak..
Kösz előre is!
A főoldalról tudsz letölteni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4288 Dátum: 2007.05.02 szerda, 20:48:00 »

Sziasztok. Végre én is BOLDOG Mondeo tuajdonos vagyok. Sikerült hozzájutni egy nagyon szép hangú MK I kombihoz (2,0 benzin). Elvégeztük az ilyenkor szokásos szervizeket (szijak, görgők, olajak, szűrők). Minden über happy volt 2000km-ig majd kigyulladt a check panelen a villáskulcs lámpa. Ez most a szervizintervallum lámpája, vagy a diagnosztikai lámpa?  
Ha valaki tudna segíteni, nagyon megköszönném.
Szervízindikátor lesz az a mikiegér kijelzőben -AWS. A kesztyűtartót kinyitod és húzód az anyósülés felé egyszer kipattan a helyéről az ajtó felöli oldalon találsz egy villáskulcs gombot azt nyomod és nyomvatartod közbe ráadod a gyújtást elsuttogsz 2 imát és a lámpa elalszik. Az egyik imába ha lehet vedd be a club nevét
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4289 Dátum: 2007.05.02 szerda, 21:46:00 »

A főoldalról tudsz letölteni
Csak katalógusokat találtam, használati utasítás merre van?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4290 Dátum: 2007.05.02 szerda, 21:59:00 »

Csak katalógusokat találtam, használati utasítás merre van?
Keresőbe írd be "kezelési" és enter
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4291 Dátum: 2007.05.02 szerda, 22:21:00 »

A főoldalról tudsz letölteni
Most sajnos nem, mert szerverköltöztetés van, de pár nap múlva újra fent lesz.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4292 Dátum: 2007.05.06 vasárnap, 19:28:00 »

Szervízindikátor lesz az a mikiegér kijelzőben -AWS. A kesztyűtartót kinyitod és húzód az anyósülés felé egyszer kipattan a helyéről az ajtó felöli oldalon találsz egy villáskulcs gombot azt nyomod és nyomvatartod közbe ráadod a gyújtást elsuttogsz 2 imát és a lámpa elalszik. Az egyik imába ha lehet vedd be a club nevét
Köszi a infót Fusim! A probléma megoldódott. Az imában pedig csak a "mindennapi mondeózást add meg..." részig jutottam. Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4293 Dátum: 2007.05.07 hétfő, 12:51:00 »

Sziasztok, valami nagyon nyugtalanitot tapasztalok az autom viselkedeseben, tudnatok valami tanacsot adni?korabban irtam hogy ~1900-as fordulatnal korabban nem tapasztalt suvitest hallok,(ha nem cspanak be az erzekszerveiem) emellett meg ugy erzem hogy rangat is a kocsi.Csak ezen a fordulaton. Ha eleg nagy gazfroccsot adok, nem tapasztalaom a rangatast, ugralast, de szerintem azert mert gyorsan atmegyek ezen a tartomanyon.
Leginkabb a 2.-3. fokozotatban 1900 fordulat korul erzem ezt.
A suvites is erdekes, ha uresben van a valto nem hallonm, ha nem gyorsitok akkor sem.
Hozzatudtok valamit fuzni?
Koszi elore is. Jah a motor TDDI.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4294 Dátum: 2007.05.07 hétfő, 12:54:00 »

Sziasztok, valami nagyon nyugtalanitot tapasztalok az autom viselkedeseben, tudnatok valami tanacsot adni?korabban irtam hogy ~1900-as fordulatnal korabban nem tapasztalt suvitest hallok,(ha nem cspanak be az erzekszerveiem) emellett meg ugy erzem hogy rangat is a kocsi.Csak ezen a fordulaton. Ha eleg nagy gazfroccsot adok, nem tapasztalaom a rangatast, ugralast, de szerintem azert mert gyorsan atmegyek ezen a tartomanyon.
Leginkabb a 2.-3. fokozotatban 1900 fordulat korul erzem ezt.
A suvites is erdekes, ha uresben van a valto nem hallonm, ha nem gyorsitok akkor sem.
Hozzatudtok valamit fuzni?
Koszi elore is. Jah a motor TDDI.
Jó eséllyel kirepedt valahol a turbócsöved.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4295 Dátum: 2007.05.07 hétfő, 12:57:00 »

A duplázásnak lehet köze ahhoz, hogy ugyanazt a választ küldtük egyszerre? És persze Te nyertél, mert te öreg jedi vagy...
Alátámasztom a dolgot, a nyomás igazából terhelésen jön, álló helyzetben ezért nincs hangja. Siess megcsinálni, a turbó szét fogja pörögni magát, ha egy légkör méretű motort kell töltsön kb 1 bárral...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4296 Dátum: 2007.05.07 hétfő, 13:24:00 »

Tudja valaki, hogy magyarországon hol lehetne lekérni európai szervizkönyvet behozott használtautóra (nyilván márkaszervizben pofozgatták az első 1-2 évben...) Köszi!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4297 Dátum: 2007.05.07 hétfő, 13:37:00 »

Jó eséllyel kirepedt valahol a turbócsöved.
Én csak 1x küldtem el.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4298 Dátum: 2007.05.07 hétfő, 13:54:00 »

Én csak 1x küldtem el.
Ha a sorszám azonos, akkor vélhetően azért dupláz, mert vki más elküldte Veled együtt, ahogy azt TáDé is írta. Ha nem megegyező, akkor a kétszer katt a lehetséges bibi...
Na de én brummogjak?...:-)))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4299 Dátum: 2007.05.07 hétfő, 13:56:00 »

Tudja valaki, hogy magyarországon hol lehetne lekérni európai szervizkönyvet behozott használtautóra (nyilván márkaszervizben pofozgatták az első 1-2 évben...) Köszi!
Lkiss tud Neked segíteni. Mailben küld el Neki az alvázszámodat, és ha tud segít...
 
lkiss2@mir.hu
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Oldalak: 1 ... 79 80 81 82 83 84 85 [86] 87 88 89 90 91 92 93 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.