Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.31 csütörtök, 23:54:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 [95] 96 97 98 99 100 101 102 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 2018999 alkalommal)
0 Felhasználó és 53 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4700 Dátum: 2007.07.11 szerda, 08:35:00 »

Angel,
 
"Számoljuk inkább pontosan.
A 20e kilométer alatt szerintem kb 200e ft-t takarítasz meg. De legyen csak 150."
 
huu ez tenyleg pontos volt. kb. meg legyen csak 150...Cool Es akkor meg az en szamitasom fura meg pontatlan
 
"Aztán azt is mondjuk el, volt már olyan tulajdonos is, aki nem cserélte ki rögtön a csúcsokat (a többség ilyen)."
 
Igen, lehetseges, hogy mazlid van es meg elmegy 20e km-t. Ha meg nincs mazlid, akkor a rossz csucsok miatt kikonyokol a hajtokar. Ugye ha mar felhoztad a besszipantjuk az orvenylapkat temat, akkor ugy tisztesseges, ha a rossz csucsokkal jarkalas veszelyeire is figyelmezteted. Egyebkent ott van, hogy HA. Es a dizlinel csucs cserevel szamoltam a benyasnal meg szivosor cserevel. Tehat ezek ki vannak cserelve, igy mar nem szippant senki semmit.
 
" akkor komplett motort kell cserélni, na akkor bukott a teljes elmélete."
 
Hat a TE elmeleted is konnyen bukhat ha ujraprogizott rossz csucsokkal jarsz.
 
"A zaccinak eddig csak benzines autói voltak, összehasonlítási alapja nincs."
 
Miert lenyeges az, hogy nem volt meg dizli autom ? Es mihez nincs osszehasonlitasi alapom ? Ahhoz, hogy a forumot atolvasva levonjunk bizonyos kovetkezteteseket a lehetseges meghibasodasokkal kapcsolatban ?  
Egyebkent mint mar mondottam, tobb db TDDI, TDCI mondit vezettem mar. Rovid tavu tapasztalatnak tokeletesen megfelelt, a hosszu tavu tapasztalatot meg itt a forumon ossze lehet gyujteni. Nem kell ahhoz TDCIvel rendelkeznem, hogy tudjam, 100-150e-nel konnyen csucs csere lehet, vagy leall a  moci a CMP erzekelo hibaja miatt, vagy ecceruen kireped a turbo cso. Ehhez csak vegig kell olvasni a dizli topicot.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4701 Dátum: 2007.07.11 szerda, 08:44:00 »

Relhist,
 
Vigyazz, a 60e es 79e km az elegge slager gyanus szam ! PErsze ettol fugetlenul lehet, hogy tenyleg ennyi van bennuk, de ez ugyis kiderul egy szemrevetelezes es atviszgalas soran.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4702 Dátum: 2007.07.11 szerda, 08:47:00 »

OK, Értem a pro-kontra érveket.
A kiszemelt autón idén márciusban 100eKm-nél kicserélték a csúcsokat (ezt a szervíz visszaigazolta a leinformálás során), mert az egyik elszállt, és a szakszervíz javaslatára mind a 4-et kicseréltette a tulaj (mert egy alapos ember,aki szereti az autóját).
A dízel-benzin vita mindkét oldai érvei elfogadhatóak, a döntést ezen a vonalon nem lehet meghozni szvsz. A legnagyobb megtakarítás akkor van, ha az embernek nincs autója (vagy céges, magánhasználatú van), ehhez képest minden ráfizetés. Az igazán racionális döntés valami kis hengerűrtartalmú, kis méretű, japán, 10év fölötti benzines kütyü lenne, mert az keveset fogyaszt, kevés a közteher rajta, olcsón megvehető, valszeg olcsó is a fenntartása, mert pl. bontott alkatrészből remekül javítható.  
Minden döntés mögött ott van a bukás:
- ha újat veszek, rögtön bukok 20%ot a szalonból kifelé, és még kb 20%-ot az első 2 évben
- ha használt dízelt veszek, és nem nézem meg eléggé, nagy bukó lehet.
- ha használt benzinest veszek, valamivel kisebb a bukás kockázata, de ott is van számtalan hibaforrás.
 
Én idáig benzinest vezettem rendszeresen. most dízelt fogok venni, és nagyon valószínű, hogy nem lesz olcsó mulatság, de igyekszem a kockázatok minimalizálásval választani. Ezzel csak az a baj, hogy így a vételár lesz magas.
 
üdv,
relhist
Szimpatikusnak tűnik a kiválasztott autó.
Kicsit fura, hogy nagyon jól felszerelt, de mégsem Ghia. Téligumi, szélvédőfűtés van?
Törve mennyire volt? A jobb első ajtó mintha más árnyalatú lenne, de elég rosszak ezek a használtautós képek.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4703 Dátum: 2007.07.11 szerda, 08:49:00 »

Relhist,
 
"A kiszemelt autón idén márciusban 100eKm-nél kicserélték a csúcsokat (ezt a szervíz visszaigazolta a leinformálás során), mert az egyik elszállt, és a szakszervíz javaslatára mind a 4-et kicseréltette a tulaj (mert egy alapos ember,aki szereti az autóját). "
 
Ha ez tenyleg igaz es nemcsak ujraprogiztak a csucsokat, akkor ezzel a verdaval erdemes foglalkozni.
 
"...de igyekszem a kockázatok minimalizálásval választani. Ezzel csak az a baj, hogy így a vételár lesz magas. "
 
Igen, valamit valamiert.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4704 Dátum: 2007.07.11 szerda, 09:17:00 »

ezt az autót nézte már valaki? gyanúsan szép és olcsó:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1300270&command=ugras&screenwidth=1280
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4705 Dátum: 2007.07.11 szerda, 09:50:00 »

ezt az autót nézte már valaki? gyanúsan szép és olcsó:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1300270&command=ugras&screenwidth=1280
Két éves, második tulaj és eladó. Kicsit gyanús, de lehet rá magyarázat. Szerintem már éppen nem garanciális.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4706 Dátum: 2007.07.11 szerda, 09:56:00 »

Sziasztok!
 
Tudja valaki hogy 90000 nél mit kell szervizelni 2.0 ás tdci mondeon. Illetve nincs valami szerviz leirás a neten valahol ami tartalmazza azt hogy mikor mit kell cserélni vagy ellenőrizni!?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4707 Dátum: 2007.07.11 szerda, 10:49:00 »

Sziasztok!
 
Tudja valaki hogy 90000 nél mit kell szervizelni 2.0 ás tdci mondeon. Illetve nincs valami szerviz leirás a neten valahol ami tartalmazza azt hogy mikor mit kell cserélni vagy ellenőrizni!?
itt megnézheted
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #4708 Dátum: 2007.07.11 szerda, 15:11:00 »

@zacci:
A szervíz megerősítette a tulaj infóját, illetve mondott hozzá egy dátumot (2007.03.19) egy összeget : ~260eFt, meg egy órallást, kicsivel 100eKm föltött. Az autó egyébként 2007.02.27-én volt 100ekm-es átvizsgáláson a szervíz és a szervízkönyv szerint is.  
Meg elvileg van róla javítási számla is (mondjuk nem láttam, mert inkább az első lökhártó cseréjét igazolót kértem el, amit a gépkönyv tokjából, a szervízkönyv mellől keresett ki, a szervízszámlák közül!)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4709 Dátum: 2007.07.11 szerda, 15:13:00 »

relhist,
 
Ez jol hangzik. Mennyiert adja a gepet ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4710 Dátum: 2007.07.11 szerda, 21:04:00 »

@zacci: nem olcsó, de beletörődtem. 3,3. Lehet, hogy kicsit magas is az ár, de úgy dönöttem, hogy talán megéri azt a kb 5% pluszt, hogy rendben van az autó. Lehet, hogy tévedek.
 
@sakos: elvileg ghia+egy kicsi. Nem volt törve (kiv. eleje, ahol lökhárító, alsó spoiler, ködlámpa csere volt cascora), fényezve. Élőben nem más színű a jobb első ajtó.
 
üdv,  
relhist
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4711 Dátum: 2007.07.11 szerda, 21:06:00 »

kicsit off:
Ma ment előttem egy szürke kombi mondeo ghia (asszem KIX812), www.mondeo.hu feliratú rendszámkerettel :-)
Ha sikerül összehozni az autót és bevesztek a klubba (btw, tagsági van?) én is szeretnék legalább 1-et :-)
 
üdv,  
Relhist
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4712 Dátum: 2007.07.11 szerda, 21:12:00 »

@zacci: nem olcsó, de beletörődtem. 3,3. Lehet, hogy kicsit magas is az ár, de úgy dönöttem, hogy talán megéri azt a kb 5% pluszt, hogy rendben van az autó. Lehet, hogy tévedek.
 
@sakos: elvileg ghia+egy kicsi. Nem volt törve (kiv. eleje, ahol lökhárító, alsó spoiler, ködlámpa csere volt cascora), fényezve. Élőben nem más színű a jobb első ajtó.
 
üdv,  
relhist
Csak azért kérdeztem, mert a képen nem láttam a Ghia jelvényt a hátsó ajtón.
Én "mindig" meg szoktam kérdezni, hogy miért adják el.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4713 Dátum: 2007.07.11 szerda, 21:17:00 »

kicsit off:
Ma ment előttem egy szürke kombi mondeo ghia (asszem KIX812), www.mondeo.hu feliratú rendszámkerettel :-)
Ha sikerül összehozni az autót és bevesztek a klubba (btw, tagsági van?) én is szeretnék legalább 1-et :-)
 
üdv,  
Relhist
Tetszik amit kiszemeltél. Az enyém majdnem pont ilyen, a belseje világos szürke, meg még pár apróság van benne. Ez az a szimla sötétkék, (ink blue, tintakék), vagy a zöldeskék? Az enyém tintás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4714 Dátum: 2007.07.11 szerda, 21:20:00 »

Csak azért kérdeztem, mert a képen nem láttam a Ghia jelvényt a hátsó ajtón.
Én "mindig" meg szoktam kérdezni, hogy miért adják el.
A jobb első ajtó szvsz cserés volt. És tényleg, hol a ghia jel? Lehet, hogy a teljes oldala problémás volt? Nézz körbe, keresd a javítások nyomát. Mindenképpen gyanakodj... a világ már csak ilyen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4715 Dátum: 2007.07.11 szerda, 21:35:00 »

kicsit off:
Ma ment előttem egy szürke kombi mondeo ghia (asszem KIX812), www.mondeo.hu feliratú rendszámkerettel :-)
Ha sikerül összehozni az autót és bevesztek a klubba (btw, tagsági van?) én is szeretnék legalább 1-et :-)
 
üdv,  
Relhist
Nincs tagsági díj, csak regisztálni kell az oldalon. Keretet Mondeo találkozón tudsz venni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4716 Dátum: 2007.07.11 szerda, 23:05:00 »

Nem a királykék, az biztos. Inkább azt mondanám, hogy a zöldeskék árnyalat. A forgalmijában szimplán kék szerepel.  
 
A jobb első ajtóról nincs infó, hogy cserés lett volna, de meg fogom méretni a jobb B oszlop fényezésével együtt az átvizsgálásnál. Ha nagyon sérült volt az oldala, mindenképp fényezni kellett azt is, nem?
Egyébként az autót a forg.ba helyezés óta azonos helyen szervizelték, ott nincs nyoma más karosszéria munkának, mint amit korábban írtam.  
 
Én a hírdetés hátulról készült képén látom azt furcsának, hogy a jobb első ajtóban más árnyalattal tükröződik az udvar murvája, mint a hátsóban (érdekes, az előről készültben nem látszik). Élőben ez nem tűnt gyanúsnak pedig többször körbejártam az autót, megnéztem a jobb oldalát is (van rajta néhány "rányitásos" parkolós sérülés).
 
A ghia jel hiányára egyelőre nincs magyarázat, de rákérdezek. Lehet, hogy a bal oldali megvan :-)
 
@scratch: tartanék már ott...
 
üdv, relhist
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4717 Dátum: 2007.07.11 szerda, 23:08:00 »

@sakos: 2 autó, mindkettőt eladják, vesznek helyette egyterűt családbővülés miatt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4718 Dátum: 2007.07.11 szerda, 23:09:00 »

magyarázhatja a Ghia jel hiányát, hogy egyedi rendelésre készült? (pl. nincs benne tempomat)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4719 Dátum: 2007.07.11 szerda, 23:34:00 »

magyarázhatja a Ghia jel hiányát, hogy egyedi rendelésre készült? (pl. nincs benne tempomat)
Egyéni rendelés? Az enyém arra készült... van rajta jel.
A tempomat nem része a ghiának, azt külön kellett rendelni.
A digitfényképezőgép megmutatja a hibákat. A fény így törik meg úgy, más festéken másként, és a digitgép felnagyítja a hibákat. Akár élőben nem látszik.... én is pont a visszatükröződés miatt mondtam. Mjad kérdezz rá a plüss szőnyegre is. Az persze csak simán piszkos lesz...
A ghia jel hiánya lehet azért, ha az ajtókat javították. Nem figyelnek a kis részletekre.
Nézd meg az ajtó csavarjait, csapd be a két hátsó ajtót, és nézd meg, különbözik-e. Nézd át a réseket, meg a műanyag patenteket.
 
A ghia jelre majd aszonygyák, lelopták. Hát, ilyen ez.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4720 Dátum: 2007.07.11 szerda, 23:36:00 »

Nem a királykék, az biztos. Inkább azt mondanám, hogy a zöldeskék árnyalat. A forgalmijában szimplán kék szerepel.  
 
A jobb első ajtóról nincs infó, hogy cserés lett volna, de meg fogom méretni a jobb B oszlop fényezésével együtt az átvizsgálásnál. Ha nagyon sérült volt az oldala, mindenképp fényezni kellett azt is, nem?
Egyébként az autót a forg.ba helyezés óta azonos helyen szervizelték, ott nincs nyoma más karosszéria munkának, mint amit korábban írtam.  
 
Én a hírdetés hátulról készült képén látom azt furcsának, hogy a jobb első ajtóban más árnyalattal tükröződik az udvar murvája, mint a hátsóban (érdekes, az előről készültben nem látszik). Élőben ez nem tűnt gyanúsnak pedig többször körbejártam az autót, megnéztem a jobb oldalát is (van rajta néhány "rányitásos" parkolós sérülés).
 
A ghia jel hiányára egyelőre nincs magyarázat, de rákérdezek. Lehet, hogy a bal oldali megvan :-)
 
@scratch: tartanék már ott...
 
üdv, relhist
Octane blue a zöldeskék.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4721 Dátum: 2007.07.12 csütörtök, 08:32:00 »

sakos,
 
"Én "mindig" meg szoktam kérdezni, hogy miért adják el."
 
Szerintem halal felesleges megkerdezni, mert ugyis azt mondjak, amit hallani szeretnel. Csalad bovites, stb. Azt ne vard, hogy azt mondjak, minap kiesett a moci, doglodnek a csucsok es ezert szeretnem eladni.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4722 Dátum: 2007.07.12 csütörtök, 08:44:00 »

Azért érdekes lehet, hogy mit találnak ki. Ha meg mese, akkor pár kérdés után könnyen belezavarodik az illető.
 
relhist!
Biztosítónál utána lehet nézetni, hogy milyen káresemények voltak az autón. Esetleg küldj mailben egy rendszámot és megpróbálom megkérdezni.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4723 Dátum: 2007.07.12 csütörtök, 08:48:00 »

sakos,
 
Csaladi egyteru autot szeretnenk es ezert akarjuk eladni a Mondeot. Tessek, ebbe a mesebe nem lehet belekotni. En ilyeneket nem szoktam kerdezni, mert felesleges. Azert akarja eladni, mert meg akar tole szabadulni. Ennyi. Ugysem koti az orrodra, hogy azert, mert kilog a bele a gepnek stb.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4724 Dátum: 2007.07.12 csütörtök, 08:49:00 »

Vagy egy masik verzio: Csaladi okok miatt.
Naplózva

blah blah blah
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4725 Dátum: 2007.07.12 csütörtök, 08:54:00 »

Nem a királykék, az biztos. Inkább azt mondanám, hogy a zöldeskék árnyalat. A forgalmijában szimplán kék szerepel.  
 
A jobb első ajtóról nincs infó, hogy cserés lett volna, de meg fogom méretni a jobb B oszlop fényezésével együtt az átvizsgálásnál. Ha nagyon sérült volt az oldala, mindenképp fényezni kellett azt is, nem?
Egyébként az autót a forg.ba helyezés óta azonos helyen szervizelték, ott nincs nyoma más karosszéria munkának, mint amit korábban írtam.  
 
Én a hírdetés hátulról készült képén látom azt furcsának, hogy a jobb első ajtóban más árnyalattal tükröződik az udvar murvája, mint a hátsóban (érdekes, az előről készültben nem látszik). Élőben ez nem tűnt gyanúsnak pedig többször körbejártam az autót, megnéztem a jobb oldalát is (van rajta néhány "rányitásos" parkolós sérülés).
 
A ghia jel hiányára egyelőre nincs magyarázat, de rákérdezek. Lehet, hogy a bal oldali megvan :-)
 
@scratch: tartanék már ott...
 
üdv, relhist
Valóban eléggé szembetűnő az eltérés így fotón. És ha jól látom akkor vagy az első ajtó lett fényezve jobb első sárvédővel együtt (mert a 2 közt nem látok külömbséget), vagy pedig a hátsó ajtó a hátsó traktussal együtt (itt sincs eltérés). Persze nem biztos hogy ott is sérülés lehetett, mert szoktak egybe fényezni elemeket, pont az ilyen eltérések miatt.
Ablakok gyártási dátumát vessd össze a többiével. (pl.: 9...  Ez 2003.09 havi) Egyezzenek az ablakok, kivéve a szélvédő mert hát ugye az sérülhet kavicstól is.
Gumikéderek mentén nézegess, mert ott szoktak nyomokat hagyni, ha gyors munkát akarnak végezni. Vastagságmérővel ess neki.
(ja és egy magánvélemény: Én nem hagynék ki egy szép autót CSAK egy ajtócsere miatt, ha más is sérűlt, akkor már gondolkoznék)
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4726 Dátum: 2007.07.12 csütörtök, 09:00:00 »

Ticu,
 
Vagy a masik lehetoseg: 2db-bol raktak ossze a verdat Cool
Egyebkent igazad van. Ennyi idos korban mar elofordulhat siman, hogy pl. az 1ik ajto torve volt. Na es ? Ha jol megcsinaztak es a fo elemek nem serultek,  akkor nicns vele gond. Az en verdam elejet torte meg az elozo tulaj, de szepen megcsinaltak es vegulis orultem neki, mert egy szem kavicsfelverodes nem volt rajta. Elenben a hasonlo koru mondiknal mar igencsak lehetett talalni kavicsnyomokat. Az enyim legalabb szep uj volt Cool
Naplózva

blah blah blah
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4727 Dátum: 2007.07.12 csütörtök, 09:08:00 »

Ticu,
 
Vagy a masik lehetoseg: 2db-bol raktak ossze a verdat Cool
Egyebkent igazad van. Ennyi idos korban mar elofordulhat siman, hogy pl. az 1ik ajto torve volt. Na es ? Ha jol megcsinaztak es a fo elemek nem serultek,  akkor nicns vele gond. Az en verdam elejet torte meg az elozo tulaj, de szepen megcsinaltak es vegulis orultem neki, mert egy szem kavicsfelverodes nem volt rajta. Elenben a hasonlo koru mondiknal mar igencsak lehetett talalni kavicsnyomokat. Az enyim legalabb szep uj volt Cool
Bezony. Az enyémen is van bőven kavicsnyom.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4728 Dátum: 2007.07.12 csütörtök, 10:31:00 »

A hibavadászatnak 2 oka van:
1 Ne érjen majd meglepetés
2 Tudj alkudni.
 
Mi nem lebeszélni akarunk róla, attól, hogy az ajtó javítva volt, még meg lehet venni. Ha már az oszlop is mozdult, az már necces, azaz akkor sokkal olcsóbban. Ugyi ilyenkor a zsákok is nyílnak, meg lehet, hogy ott mindig rozsdásodni fog.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4729 Dátum: 2007.07.12 csütörtök, 22:08:00 »

Az átvizsgálás minden kérdésre választ fog adni.
Érdekes ez a dolog a digit fotókkal meg a fényezéssel...
 
A "miért adja el" kérdés engem sem érdekel túlzottan. "Ő eladni akar, én meg venni" :-)  idáig minden eladó elmondta magától.
 
Én is azt gondolom, hogy nem a törés az igazi gond (kiv. ha szerkezeti elem sérült), hanem a nem igazolható, nem szakszerű javítás. Szvsz majdnem illúzió elvárni egy 4 éves autótól, hogy abszolut sérülésmentes legyen.  
Az előző jelöltemnél volt komoly karosszéria javítás, de arról az eladó igyekezett mélyen hallgatni, nekem kellett kitúrnom, hogy gazdasági totálkáros volt az autó 2 évesen, onnét hozták vissza.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4730 Dátum: 2007.07.12 csütörtök, 22:09:00 »

@sakos: küldök rendszámot, kösz, ha utána tudsz nézni.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4731 Dátum: 2007.07.13 péntek, 08:11:00 »

Az átvizsgálás minden kérdésre választ fog adni.
Érdekes ez a dolog a digit fotókkal meg a fényezéssel...
 
A "miért adja el" kérdés engem sem érdekel túlzottan. "Ő eladni akar, én meg venni" :-)  idáig minden eladó elmondta magától.
 
Én is azt gondolom, hogy nem a törés az igazi gond (kiv. ha szerkezeti elem sérült), hanem a nem igazolható, nem szakszerű javítás. Szvsz majdnem illúzió elvárni egy 4 éves autótól, hogy abszolut sérülésmentes legyen.  
Az előző jelöltemnél volt komoly karosszéria javítás, de arról az eladó igyekezett mélyen hallgatni, nekem kellett kitúrnom, hogy gazdasági totálkáros volt az autó 2 évesen, onnét hozták vissza.
Itt az én autóm példának, mindíg szervizelve volt szakszervízben, mégis kétszer már elintézték az elejét. A hűtő sem sérült, de mégis géptető lökös csere volt rajta.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #4732 Dátum: 2007.07.15 vasárnap, 14:28:00 »

Ultio,
 
Ha 2 milla van ra es mondit akarsz, akkor szerintem benyasat nezzel. Arra is kolteni kell majd, de szerintem ezen az arszinten talan kevesebbet futott benyast talalsz, mint dizlit. Amire szamitanod kell egy benyas gepnel: Szivosor csere (ha meg nem tortent meg gariban), esetleg kuplung, kinyomo, lendkerek, ha mar a tenyleges futasteljesitmeny 150e korul mocorog. Utobbi nyilvan fugg attolis, hogy hol hasznaltak a gepet. Varos vagy inkabb palya. A szivosor is inkabb akkor kopik jobban, ha valtozekony a fordulatszam. (950-3000-ig)
Én is éppen egy benzines Mondeo vétele elött állok. Az előző Mondim dízel volt, most egy olcsobb benzinest veszek (2001 1.8 16v 110LE), de nem ismerem a benzines motorokat. Mennyire megbizható az 1.8-as motor? Mennyit fogyaszt kb? Mibe kerül egy szívósor csere?
Ha van valakinek ilyen ossza meg velem benyomásait, tapasztalatait (esetleg e-mail-ben is küdhetne beszámolót)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4733 Dátum: 2007.07.15 vasárnap, 22:19:00 »

Én is éppen egy benzines Mondeo vétele elött állok. Az előző Mondim dízel volt, most egy olcsobb benzinest veszek (2001 1.8 16v 110LE), de nem ismerem a benzines motorokat. Mennyire megbizható az 1.8-as motor? Mennyit fogyaszt kb? Mibe kerül egy szívósor csere?
Ha van valakinek ilyen ossza meg velem benyomásait, tapasztalatait (esetleg e-mail-ben is küdhetne beszámolót)
Ez engem is érdekelne!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4734 Dátum: 2007.07.15 vasárnap, 23:00:00 »

tgazso,
 
A szivosor, mint lehetseges hibat leszamitva szerintem megbizhatoak a benyas mocik.
Egy szivosor csere szervizben kb. 65+szereles. Okosban (olcsobb alkatreszbeszerzesi forrasbol) ez leszorithato kb. 55-re szerelessel 1ut.
Velemenyem szerint joval kevesebb gond van vele, mint a dizli mocikkal, cserebe termeszetesen tobbet kajalnak. Az 1.8as moci foleg a 110lovas szerintem nem tul jo valasztas ekkora kasztnihoz. Egy 2.0-as nem eszik sokkal tobbet, cserebe 145paci es 195Nm nyomi van benne. Ez mar elegendo ahhoz, hogy dinamikusan mozgassa a verdat. 1.8rol fogyiban nemigen tudok nyilatkozni. 2.0i varosban 9-10korul, vegyesben meg szerintem olyan 8-8.5korul eszik. Palyan ennel kevesebbet. En neha szoktam bp-ratka-bp utvonalat futni (kb. 500km oda-vissza) es olyankor kb. 7.4-re jon ki a fogyi. Persze mindenhol betartva a sebesseg hatarokat+10% Cool
Ebben az utvonalban minden van. BP dugobol kiszabadulni M3-ra, majd palya, aztan foutvonal, majd visszafele szinten foutvonal, palyan, majd dugo Bp-n egeszen hazaig.
Moci kopasrol...En 160e-nel ellenoriztettem a szelephezagokat es meg nem tudtak allitani rajta, mert az osszes mert hezag a gyari hatarokon belul volt. Ha szerencsed van, akkor 1x mar csereltek szivosort a gepen (gari ido alatt, merthogy ez tipushiba sajnos) es akkor azzal nem kell foglalkozni. Ha megis, akkoris megvan ra az esely, hogy mar az ujabb fajta szivosor van a gepen (mar ha 1x mar csereltek, mert kb. 2003-tol van uj fajta szivosor) es akkor mar csak az orvenylapokat kell cserezni, ha elkezdenek kotyogni. Ez meg azt jelenti, hogy  majdnem dragabb a le-fel szerelese a szivosornak(kb. 10-15e), mint maga az alkatreszek ara. Mas egyebb gondrol nem tudok. Nalam 183e-nel meg kifogastalan alapotu a moci. Jo, persze a kiegeszito cuccokat mar kicsereltettem, ugy mint vizpumpa, szijfeszito, gorgok. Persze lehetnek egyedi meghibasodasok, de a szivosoron kivul egyeb tipushibarol nemtok. De erre viszont nagyon oda kell figyelni !
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4735 Dátum: 2007.07.16 hétfő, 08:06:00 »

tgazso,
 
A szivosor, mint lehetseges hibat leszamitva szerintem megbizhatoak a benyas mocik.
Egy szivosor csere szervizben kb. 65+szereles. Okosban (olcsobb alkatreszbeszerzesi forrasbol) ez leszorithato kb. 55-re szerelessel 1ut.
Velemenyem szerint joval kevesebb gond van vele, mint a dizli mocikkal, cserebe termeszetesen tobbet kajalnak. Az 1.8as moci foleg a 110lovas szerintem nem tul jo valasztas ekkora kasztnihoz. Egy 2.0-as nem eszik sokkal tobbet, cserebe 145paci es 195Nm nyomi van benne. Ez mar elegendo ahhoz, hogy dinamikusan mozgassa a verdat. 1.8rol fogyiban nemigen tudok nyilatkozni. 2.0i varosban 9-10korul, vegyesben meg szerintem olyan 8-8.5korul eszik. Palyan ennel kevesebbet. En neha szoktam bp-ratka-bp utvonalat futni (kb. 500km oda-vissza) es olyankor kb. 7.4-re jon ki a fogyi. Persze mindenhol betartva a sebesseg hatarokat+10% Cool
Ebben az utvonalban minden van. BP dugobol kiszabadulni M3-ra, majd palya, aztan foutvonal, majd visszafele szinten foutvonal, palyan, majd dugo Bp-n egeszen hazaig.
Moci kopasrol...En 160e-nel ellenoriztettem a szelephezagokat es meg nem tudtak allitani rajta, mert az osszes mert hezag a gyari hatarokon belul volt. Ha szerencsed van, akkor 1x mar csereltek szivosort a gepen (gari ido alatt, merthogy ez tipushiba sajnos) es akkor azzal nem kell foglalkozni. Ha megis, akkoris megvan ra az esely, hogy mar az ujabb fajta szivosor van a gepen (mar ha 1x mar csereltek, mert kb. 2003-tol van uj fajta szivosor) es akkor mar csak az orvenylapokat kell cserezni, ha elkezdenek kotyogni. Ez meg azt jelenti, hogy  majdnem dragabb a le-fel szerelese a szivosornak(kb. 10-15e), mint maga az alkatreszek ara. Mas egyebb gondrol nem tudok. Nalam 183e-nel meg kifogastalan alapotu a moci. Jo, persze a kiegeszito cuccokat mar kicsereltettem, ugy mint vizpumpa, szijfeszito, gorgok. Persze lehetnek egyedi meghibasodasok, de a szivosoron kivul egyeb tipushibarol nemtok. De erre viszont nagyon oda kell figyelni !
Köszönöm a kimerítő választ! Vásárlás elött mindenképpen ellenőríztetem egy szakszervízben, szerintem az a kb 10eFt megéri. És talán egy átfogobb, hozzáértő képet adnak majd a kocsiról.  
Az 1,8 motorral kapcsolatban meg annyit, hogy árban ez most elérhető. Nem sok benzines Mondeo forog a városomban és most kettő is van ebből. Az egyik trend a másik ghia, természetesen ez az árban is meglátszik. Ma megnézem mindkettőt, alkudozom, megnézetem és következhet a vásárlás.  
Elötte nekem egy DI motoros dízel volt és semmi problámám nem adódott vele a vezetett 3 év alatt. A kötelező cseréken semmi különös hibája nem volt. Egy esetben kellett a függőleges stabilizátort cserélni, de ez nem volt költséges mulatság. A DI motor és kb ennyit 115 LE-t teljesít ami a párosított 290 Nm (ha jól emlékszem) tökéletes volt. Most egyenlőre marad az 1,8 16V annyival amennyi lóerővel rendelkezik. (Csak annyit, hogy az elmúlt 1 hóban a család második autóját egy 1,0 Unot vezettem, ezek után felüdülés lesz :-))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4736 Dátum: 2007.07.16 hétfő, 08:07:00 »

tgazso,
 
A szivosor, mint lehetseges hibat leszamitva szerintem megbizhatoak a benyas mocik.
Egy szivosor csere szervizben kb. 65+szereles. Okosban (olcsobb alkatreszbeszerzesi forrasbol) ez leszorithato kb. 55-re szerelessel 1ut.
Velemenyem szerint joval kevesebb gond van vele, mint a dizli mocikkal, cserebe termeszetesen tobbet kajalnak. Az 1.8as moci foleg a 110lovas szerintem nem tul jo valasztas ekkora kasztnihoz. Egy 2.0-as nem eszik sokkal tobbet, cserebe 145paci es 195Nm nyomi van benne. Ez mar elegendo ahhoz, hogy dinamikusan mozgassa a verdat. 1.8rol fogyiban nemigen tudok nyilatkozni. 2.0i varosban 9-10korul, vegyesben meg szerintem olyan 8-8.5korul eszik. Palyan ennel kevesebbet. En neha szoktam bp-ratka-bp utvonalat futni (kb. 500km oda-vissza) es olyankor kb. 7.4-re jon ki a fogyi. Persze mindenhol betartva a sebesseg hatarokat+10% Cool
Ebben az utvonalban minden van. BP dugobol kiszabadulni M3-ra, majd palya, aztan foutvonal, majd visszafele szinten foutvonal, palyan, majd dugo Bp-n egeszen hazaig.
Moci kopasrol...En 160e-nel ellenoriztettem a szelephezagokat es meg nem tudtak allitani rajta, mert az osszes mert hezag a gyari hatarokon belul volt. Ha szerencsed van, akkor 1x mar csereltek szivosort a gepen (gari ido alatt, merthogy ez tipushiba sajnos) es akkor azzal nem kell foglalkozni. Ha megis, akkoris megvan ra az esely, hogy mar az ujabb fajta szivosor van a gepen (mar ha 1x mar csereltek, mert kb. 2003-tol van uj fajta szivosor) es akkor mar csak az orvenylapokat kell cserezni, ha elkezdenek kotyogni. Ez meg azt jelenti, hogy  majdnem dragabb a le-fel szerelese a szivosornak(kb. 10-15e), mint maga az alkatreszek ara. Mas egyebb gondrol nem tudok. Nalam 183e-nel meg kifogastalan alapotu a moci. Jo, persze a kiegeszito cuccokat mar kicsereltettem, ugy mint vizpumpa, szijfeszito, gorgok. Persze lehetnek egyedi meghibasodasok, de a szivosoron kivul egyeb tipushibarol nemtok. De erre viszont nagyon oda kell figyelni !
És egy apróság (nem is annyira apróság):
Van valami hallható jele, vagy látható jele, hogy haldoklik a szívósor? Milyen további hibákat eszközölhet ha rossz állapotban van és menetközben megy tönkre pl: szelepek, motor, egyéb?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4737 Dátum: 2007.07.16 hétfő, 09:01:00 »

tgazso,
 
teh, ha volt egy jol mukodo TDDI mondid, akkor miert adtad el ? Es miert akarsz helyette benyasat venni ?
 
"Van valami hallható jele, vagy látható jele, hogy haldoklik a szívósor? "
 
Normal esetben van hallhato jele. Alapjaraton eleg csunyan klattyog, csorog, zorog. A nem normalis esetben pedig nem hallhato semmi, mert megokositottak. Ha vegkepp megadja magat, annak csunya vege lesz, ugyanis ilyenkor kitorhetnek a mar elgyengult orvenylapok, es siman beszipkazza a moci, aztan ott bent csapnak egy jo bulit, majd moci general. De amig csak "ketyeg" (csorog, zorog), mint egy idozitett bomba, addig nem okoz problemat. Csak ki tudja, meddig ketyeg ugye...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4738 Dátum: 2007.07.16 hétfő, 09:15:00 »

tgazso,
 
teh, ha volt egy jol mukodo TDDI mondid, akkor miert adtad el ? Es miert akarsz helyette benyasat venni ?
 
"Van valami hallható jele, vagy látható jele, hogy haldoklik a szívósor? "
 
Normal esetben van hallhato jele. Alapjaraton eleg csunyan klattyog, csorog, zorog. A nem normalis esetben pedig nem hallhato semmi, mert megokositottak. Ha vegkepp megadja magat, annak csunya vege lesz, ugyanis ilyenkor kitorhetnek a mar elgyengult orvenylapok, es siman beszipkazza a moci, aztan ott bent csapnak egy jo bulit, majd moci general. De amig csak "ketyeg" (csorog, zorog), mint egy idozitett bomba, addig nem okoz problemat. Csak ki tudja, meddig ketyeg ugye...
Zacci: a válasz prózai csak a pénz kellet belőle, ezek a benzisek pedig olcsóbbak.  
A szakszervízben pedig rákérdezek a szívósorra is. Köszönöm a segítséget.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4739 Dátum: 2007.07.16 hétfő, 11:44:00 »

Megnéztem mindkettő benzines Mondeot ami kapható a városban. A ghia felszereltség annyira le volt lakva, hogy a legdrágább autókozmetika sem tudott vele mit kezdeni. Ráadásul annyira rohadt donyáhszag volt benne, hogy szinte kibírhatatlan volt, ebben nemcsak dohányoztak de legalább dohányt szállítottak vagy szivart és abból is a legdurvábbat. És a dohányos tulaj mindenhez a csikkel nyúlt így minden megolvadt, megéget ami elérhető közelségben volt a vezetőhoz. A kulcsát el sem kértem. Ez eleve kizáró ok volt.
A másik ambiante felszereltség, elég puritán a ghia után... de legalább tiszta levegővel. Természetesen ez is kozmetika után. Sérülésmentes, aránylag jó állapot, csak kisebb hibák, kavics. Két bosszantó dolog: -az első ajtó nem nyílik csak erős, határozott mozdulattal (valami elkophatott) -100-as tempónál elkezdett rázni az autó, rögtön fékezett is a dealer, vezetni nem nagyon akarta engedni, de a szakszervízbe beleegyezett. Mitől rázhat a futómű? Mennyire komoly lehet a hiba forrása?
A tapasztalatok alapján látom keresgethetem még egy darabig a mondeom.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4740 Dátum: 2007.07.16 hétfő, 11:49:00 »

tgazso,
 
Nem nyilt az ajto ? huha. Az most vagy valami zar problemara utal, vagy szorult az ajto. Ez utobbi esetben valceg picit el lehet verdulve szegeny kaszni, vagyis torve volt. A razas lehet rossz futomu bealklitastol vagy valami elfaradt futomu alkatresztol. Kutyacsont stb. Tokeletes gepet ugysem fox talalni. Bar en errol a geprol is letennek, ha a kereskedo nem engedte vezetni. Szagszervizbe is csak ugy vidd, ha te mondod meg hogy hova.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4741 Dátum: 2007.07.16 hétfő, 12:00:00 »

Megnéztem mindkettő benzines Mondeot ami kapható a városban. A ghia felszereltség annyira le volt lakva, hogy a legdrágább autókozmetika sem tudott vele mit kezdeni. Ráadásul annyira rohadt donyáhszag volt benne, hogy szinte kibírhatatlan volt, ebben nemcsak dohányoztak de legalább dohányt szállítottak vagy szivart és abból is a legdurvábbat. És a dohányos tulaj mindenhez a csikkel nyúlt így minden megolvadt, megéget ami elérhető közelségben volt a vezetőhoz. A kulcsát el sem kértem. Ez eleve kizáró ok volt.
A másik ambiante felszereltség, elég puritán a ghia után... de legalább tiszta levegővel. Természetesen ez is kozmetika után. Sérülésmentes, aránylag jó állapot, csak kisebb hibák, kavics. Két bosszantó dolog: -az első ajtó nem nyílik csak erős, határozott mozdulattal (valami elkophatott) -100-as tempónál elkezdett rázni az autó, rögtön fékezett is a dealer, vezetni nem nagyon akarta engedni, de a szakszervízbe beleegyezett. Mitől rázhat a futómű? Mennyire komoly lehet a hiba forrása?
A tapasztalatok alapján látom keresgethetem még egy darabig a mondeom.
Legjobb esetben a rázást csak a gumi centRírozatlansága okozza, de szerintem ez sem a Te autód.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4742 Dátum: 2007.07.16 hétfő, 12:02:00 »

jah, tenyleg a gumi is okozhatja a razast.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4743 Dátum: 2007.07.16 hétfő, 12:20:00 »

tgazso,
 
Nem nyilt az ajto ? huha. Az most vagy valami zar problemara utal, vagy szorult az ajto. Ez utobbi esetben valceg picit el lehet verdulve szegeny kaszni, vagyis torve volt. A razas lehet rossz futomu bealklitastol vagy valami elfaradt futomu alkatresztol. Kutyacsont stb. Tokeletes gepet ugysem fox talalni. Bar en errol a geprol is letennek, ha a kereskedo nem engedte vezetni. Szagszervizbe is csak ugy vidd, ha te mondod meg hogy hova.
A zárnál valószínű valami kopás lehet, mert nem az ajtó szorul, csak a zár nem nyit ki rendesen. Ha erőssen húzom old és simán nyílik ha csak lazán nem történik semmi. Becsukodáskor simán a helyére megy precízen. Egyébként nem volt sérülve az autó, hibátlan kívül csak a felverődések ennyi. Lemértük rétegmérővel meg szemrevételezve sem találtam nyomot, eredeti pöckök, nem basztatott csavarvégek. De a rázás zavar, ez nem gumi az tuti. Kutyacsont sem mert semmi hangja és egyenesben, tiszta úton csinálja a berázkodást. Azt hiszem ez tényleg nem az én autóm.  
Még egy hetet keresgélek aztán nyaralás, augusztustól újra.  
Remélem nem csak álom, hogy találok egy normál megkímélt állapotú használt mondeot. Nem várok sokat csak annyit amennyi egy odafigyelő tulajtól és a Mondeotól elvárható. És ezzel azt hiszem nem olyan alacsony a mérce, mint amit egyes kereskedők kínálnak.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4744 Dátum: 2007.07.16 hétfő, 12:25:00 »

tgazso,
 
Ha tenlyeg csak annyi a baja, hogy raz, akkor vitesd el alapotfelmeresre, es ott ugyis megmondjak, hogy mi a baja. Egyebkent mennyiert adjak ? Mennyi km van benne ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4745 Dátum: 2007.07.16 hétfő, 12:31:00 »

Ez egy 2001-es 1,8-as Szürkés kék metál ambiante felszereltséggel. Az óra szerint 125000 km van benne. A bőrkormány és a műanyag váltógomb szerintem nem erről tanúskodik. Magyar autó, eredeti gravírozott üvegekkel. Papírjai nincsenek. És ez szerintem érdekes. A kereskedő meg odavágja ha meglenne nem ennyi lenne az ára. Egyébként 1700Eft. Szerintem az autóvásárlás bizalmi dolog is. Ez a kereskedő nem szimpi. Az előző Mondim is kereskedőtől lett véve és azóta köszön ha meglát, jut eszembe megkérdem tud-e ajánlani valamit.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4746 Dátum: 2007.07.16 hétfő, 12:35:00 »

tgazso,
 
Ha nincsenek papirjai akkor valceg visszatekertek piciket. Felejtos...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4747 Dátum: 2007.07.16 hétfő, 12:39:00 »

tgazso,
 
Ha nincsenek papirjai akkor valceg visszatekertek piciket. Felejtos...
Szerintem nem is picit... kb 100 ezerre gondolok. Az én ismert futású bőrkormányom 150 ezernél még csillogott, villogot. Mondjuk hamar el is adtam egy pesti kollégának. ha jól emlékszem itt a forumon keresztül. Azóta is megelégedéssel használja.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4748 Dátum: 2007.07.16 hétfő, 12:42:00 »

egyébként ez volt:
HA
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4749 Dátum: 2007.07.16 hétfő, 13:41:00 »

egyébként ez volt:
HA
Ez nem semmi. Kívülről, ahonnan szép, gyönyörű éles képek. Érdekes módon a belsejéről nem sikerült éles képet készíteni. Meg a bulvár a padlón sem semmi...
És mindehhez az állapot: megkímélt
Naplózva
Oldalak: 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 [95] 96 97 98 99 100 101 102 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.