Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:11:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 106 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 2041683 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #4900 Dátum: 2007.08.25 szombat, 19:35:18 »

Gooby!

Nekem is volt 6006-osom.
Minden általam készitett cd-t lejátszott.
Philipset használok zömmel.

Ha továbbra is rossz, tényleg Jánosmester lesz az embered.

Nicknevére kattintva megleled email cimét.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4901 Dátum: 2007.08.26 vasárnap, 08:58:00 »

Hát nem viszi!!!  Cry

Lehet,hogy koszos a fej? Azt hogyan tudom megpucerálni.
Jó lenne valamit kiokoskodni, mert eredeti cd-m az nincsen.

Ne kapkodj, könnyű tönkrevágni a 6006 ost-kérj kölcsön pár írt lemezt haveroktól hátha valamelyiket szereti és használj olyat. Pucolás nem 1szerű szakember kell hozzá.  Jánosmester ért hozzá nagyon ha végleg nem megy hozzá kell eljuttatnod és beállítja fejáramot ilyesmiket rajta, hogy vigyen mindent

Jo, rendben. Nem célom hazavágni. Kipróbálok egy pár márkát, hátha valamelyiket szereti, ha meg nem megy, akkor meg go Jánosmester.

A fejtisztításra beruházhatsz 1 tisztító CD-t. Nem felesleges próbálkozás. Nekem előző autómban a Clarion MP3-at is rendbetette, és mutti asztali DVD lejátszóján is segített. Mindkét esetben az írott lemezek NEMlejátszása volt a baj. Gyári lemezekkel semmi probléma nem volt. Médiába vettem ~1500 Ft, HAMA típusú tisztító CD-t.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Gooby
Vendég
« Új hozzászólás #4902 Dátum: 2007.08.26 vasárnap, 09:03:22 »

Én is arra gondoltam, csak nem tudom, hogy ebbe a 6-os cd lejátszóba is hatásos-e.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4903 Dátum: 2007.08.26 vasárnap, 09:16:25 »

Én is arra gondoltam, csak nem tudom, hogy ebbe a 6-os cd lejátszóba is hatásos-e.

Szerintem jónak kell lennie ... mert miért ne Smiley  De ha mégse akkor se felesleges beruházás szvsz, mert úgyis akad 1-2 dolog a lakásban amit átpucolhatsz vele Smiley
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #4904 Dátum: 2007.08.27 hétfő, 21:58:31 »

Hello, Cserelt mar valaki elso ajton konyokloket? Hol lehet ilyet beszerezni?
Mit gondoltok az elso ajtokon levo konyokloket ki lehet hazilag cserelni? Kisse megkoptak, es csillog amikor mattnak kene lennie.Mivel nem az egesz csillog hanem csak foltokban, meglehetosen undorito...
udv.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4905 Dátum: 2007.08.27 hétfő, 22:07:02 »

Hello, Cserelt mar valaki elso ajton konyokloket? Hol lehet ilyet beszerezni?
Mit gondoltok az elso ajtokon levo konyokloket ki lehet hazilag cserelni? Kisse megkoptak, es csillog amikor mattnak kene lennie.Mivel nem az egesz csillog hanem csak foltokban, meglehetosen undorito...
udv.

Gondolom MKIII ról van szó, lehet venni cseredarabot vagy külön a gumi betétet is - használt telefon vagy hitelkártyával tudod leszedni sérülésmentesen. Alvázszám alapján kérj ajánlatot www.nagyauto.hu nál.
Naplózva
tapt
Vendég
« Új hozzászólás #4906 Dátum: 2007.08.29 szerda, 12:07:55 »

Sziasztok!

Hogy tudom eldönteni, hogy ASR vagy ESP van a kocsimban? 2002/12 TDCI, 5a
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4907 Dátum: 2007.08.29 szerda, 12:34:55 »

Sziasztok!

Hogy tudom eldönteni, hogy ASR vagy ESP van a kocsimban? 2002/12 TDCI, 5a
Ha ESP van benne, akkor annak van kikapcsoló gombja a középkonzolon lent, és van visszajelzője a műszeregységen.
Van egyáltalán ASR-rel szerelt mondeo?

Relhist
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4908 Dátum: 2007.08.29 szerda, 13:27:53 »

Sziasztok!

Hogy tudom eldönteni, hogy ASR vagy ESP van a kocsimban? 2002/12 TDCI, 5a
Ha ESP van benne, akkor annak van kikapcsoló gombja a középkonzolon lent, és van visszajelzője a műszeregységen.
Van egyáltalán ASR-rel szerelt mondeo?

Relhist

Az ESP egy teljesen más dolog, az menetstabilizátor. Az ASR meg kipörgésgátló. Ha van ESP, van ASR is, a III-as mondeóban ezek együtt mennek, egy csomagban van. Ha van kapcsológombja, van benne, ha nincs, nincs.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4909 Dátum: 2007.08.29 szerda, 14:46:56 »

Az ESP egy teljesen más dolog, az menetstabilizátor. Az ASR meg kipörgésgátló. Ha van ESP, van ASR is, a III-as mondeóban ezek együtt mennek, egy csomagban van. Ha van kapcsológombja, van benne, ha nincs, nincs.

A mondeoban a ASR-t úgy hívják hogy TCS.
Egyebkent keress egy ESP gombot a pohártartó magasságában. Ha találsz akkor van az autóban IVD=ESP, TCS,  Alapból IPS van benne aminek nem része az ESP és TCS
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4910 Dátum: 2007.08.29 szerda, 15:06:54 »

Az ESP egy teljesen más dolog, az menetstabilizátor. Az ASR meg kipörgésgátló. Ha van ESP, van ASR is, a III-as mondeóban ezek együtt mennek, egy csomagban van. Ha van kapcsológombja, van benne, ha nincs, nincs.

A mondeoban a ASR-t úgy hívják hogy TCS.
Egyebkent keress egy ESP gombot a pohártartó magasságában. Ha találsz akkor van az autóban IVD=ESP, TCS,  Alapból IPS van benne aminek nem része az ESP és TCS

A mondeóban? A III-as mondeóban. Pl az I-ben ASR, de nem is ez a lényeg, hanem hogy ez a kipörgésgátló, KG-nek is hívhatjuk.
A légzsák meg SRS volt. Az IPS nem fékrendszer, hanem az érzékelőhálózat, vészfékasszisztens, kioldódó fékpedál, a légzsákok, piro bizt öv. által alkotott védelmi rendszer. Csak a pontosság kedvéért...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4911 Dátum: 2007.08.29 szerda, 16:26:43 »

2002 TDCi-ről volt szó az minden bizonnyal III-as és a ha van benne akkor itt az TCS és nem ASR csak a pontosság kedvéért Grin Ezzel az erővel HDI-zhetnénk a TDCi-t Grin
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4912 Dátum: 2007.08.29 szerda, 16:34:36 »

2002 TDCi-ről volt szó az minden bizonnyal III-as és a ha van benne akkor itt az TCS és nem ASR csak a pontosság kedvéért Grin Ezzel az erővel HDI-zhetnénk a TDCi-t Grin

A mi TDCi-nk és a hdi (a mondeo dízelei, és a fóka 1,8-as dízelét kivéve, az összes tdci) igen közeli rokonságban vannak.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
reho
Vendég
« Új hozzászólás #4913 Dátum: 2007.08.29 szerda, 17:07:04 »

Sziasztok,

Immáron 2 hete, hogy elcseréltem a 2002-es Fiestámat egy 1998-as, 1.8zetec, 5 ajtós mondeora.
Eddig nagyon tetszik az autó, de a futóművén azért lesz mit dolgozni, hogy megszüntessem a furcsa hangokat.

Rögtön egy olyan kérdéssel kezdeném, hogy milyen méretű gumit illdomos egy ekkora (súlyú) autóra feltenni télen?

A nagy helyzet az, hogy a fiestám téligumi + felnije megmaradt, ami most szerény vonalzós mérésem szerint megegyező ET és csavar mérettel rendelkezik. Viszont a gumi rajta csak 175-ös... Mennyire lenne veszélyes télen ezzel járni?
A két autó súlya között ha jól emlékszem 100kg eltérés van, a fiesta pedig vígan elvolt a 175-ös gumin.

Előre is köszönöm a tanácsokat!
« Utoljára szerkesztve: 2007.08.29 szerda, 17:12:30 írta reho » Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4914 Dátum: 2007.08.29 szerda, 17:47:54 »

Sziasztok,

Immáron 2 hete, hogy elcseréltem a 2002-es Fiestámat egy 1998-as, 1.8zetec, 5 ajtós mondeora.
Eddig nagyon tetszik az autó, de a futóművén azért lesz mit dolgozni, hogy megszüntessem a furcsa hangokat.

Rögtön egy olyan kérdéssel kezdeném, hogy milyen méretű gumit illdomos egy ekkora (súlyú) autóra feltenni télen?

A nagy helyzet az, hogy a fiestám téligumi + felnije megmaradt, ami most szerény vonalzós mérésem szerint megegyező ET és csavar mérettel rendelkezik. Viszont a gumi rajta csak 175-ös... Mennyire lenne veszélyes télen ezzel járni?
A két autó súlya között ha jól emlékszem 100kg eltérés van, a fiesta pedig vígan elvolt a 175-ös gumin.

Előre is köszönöm a tanácsokat!

185 60 vagy 65 R14 az alap méret, nem baj ha kicsit virsli a téli jobban halad a friss hóban - elméletileg használható.
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #4915 Dátum: 2007.08.29 szerda, 18:04:40 »

Sziasztok,

Immáron 2 hete, hogy elcseréltem a 2002-es Fiestámat egy 1998-as, 1.8zetec, 5 ajtós mondeora.
Eddig nagyon tetszik az autó, de a futóművén azért lesz mit dolgozni, hogy megszüntessem a furcsa hangokat.

Rögtön egy olyan kérdéssel kezdeném, hogy milyen méretű gumit illdomos egy ekkora (súlyú) autóra feltenni télen?

A nagy helyzet az, hogy a fiestám téligumi + felnije megmaradt, ami most szerény vonalzós mérésem szerint megegyező ET és csavar mérettel rendelkezik. Viszont a gumi rajta csak 175-ös... Mennyire lenne veszélyes télen ezzel járni?
A két autó súlya között ha jól emlékszem 100kg eltérés van, a fiesta pedig vígan elvolt a 175-ös gumin.

Előre is köszönöm a tanácsokat!

185 60 vagy 65 R14 az alap méret, nem baj ha kicsit virsli a téli jobban halad a friss hóban - elméletileg használható.

Köszi, hát akkor teszek vele egy próbát télen Smiley A kilométeróra amúgy is csal felfelé 15-öt, azaz inkább úgymond 15-től indul. Erre nincs valakinek valami megoldása?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4916 Dátum: 2007.08.29 szerda, 18:51:48 »


Köszi, hát akkor teszek vele egy próbát télen Smiley A kilométeróra amúgy is csal felfelé 15-öt, azaz inkább úgymond 15-től indul. Erre nincs valakinek valami megoldása?

Haudek órásmestert keresd a pontosítással -> használj google-t
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #4917 Dátum: 2007.08.29 szerda, 21:20:40 »


Köszi, hát akkor teszek vele egy próbát télen Smiley A kilométeróra amúgy is csal felfelé 15-öt, azaz inkább úgymond 15-től indul. Erre nincs valakinek valami megoldása?

Haudek órásmestert keresd a pontosítással -> használj google-t
Köszi!
Naplózva
gez
Vendég
« Új hozzászólás #4918 Dátum: 2007.09.05 szerda, 14:41:38 »

Helló!

Kb. 1 hónapja - 3 hete voltam az első de ajánlott szervízen, ahol olajat, olajszűrőt, és a leeresztő csavart vagy mit cseréltek ki. Nem voltam bent , mert az asszonnyal mentem kórházba. Nem hagy nyugodni, hogy valóban megtörtént-e a csere nemcsak papíron. Le tudom még ezt ellenőrizni ennyi idő után valahogy?
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #4919 Dátum: 2007.09.05 szerda, 15:03:03 »

Helló!

Kb. 1 hónapja - 3 hete voltam az első de ajánlott szervízen, ahol olajat, olajszűrőt, és a leeresztő csavart vagy mit cseréltek ki. Nem voltam bent , mert az asszonnyal mentem kórházba. Nem hagy nyugodni, hogy valóban megtörtént-e a csere nemcsak papíron. Le tudom még ezt ellenőrizni ennyi idő után valahogy?

Csak ha azóta nem nagyon mentél vele, mert az olaj hamar feketedik. A szűrőt, ha megnézed, akkor gyakorlatilag újra olajat cserélsz, mert a java kifolyik. A leeresztő csavaron talán látszhat, hogy új, ha a lapjai nincsenek elbarmolva, nem rozsdás, ilyesmi.
Ha ilyen gondjaid vannak, akkor azt javasolom, hogy karcolásos technikával jelöld meg a cserélendő alkatrészeket, majd nézd meg szervíz után, és ha nem karcosok vannak fent, akkor kicserélték.
Naplózva
gez
Vendég
« Új hozzászólás #4920 Dátum: 2007.09.05 szerda, 15:08:41 »

Ssanya!

Hol találom a leeresztő csavart? Köszi szép.
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #4921 Dátum: 2007.09.05 szerda, 15:13:50 »

Sziasztok,

Immáron 2 hete, hogy elcseréltem a 2002-es Fiestámat egy 1998-as, 1.8zetec, 5 ajtós mondeora.
Eddig nagyon tetszik az autó, de a futóművén azért lesz mit dolgozni, hogy megszüntessem a furcsa hangokat.


A futómű sem nagy gond, első körben cseréld ki a kutyacsontokat (stabilizátor összekötő) elöl és hátul is. Ez csak néhány ezer forint. Ha enyhe fékezésnél elhúz valamerre akkor a segédvázkeret szilenteket is ki kell cserélni. Összegben ez sem vészes.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #4922 Dátum: 2007.09.05 szerda, 15:15:49 »

Ssanya!

Hol találom a leeresztő csavart? Köszi szép.

Ha alánézel a kocsinak, látod a motor alján az olajteknőt. Ennek a legalsó részén van egy csavarka. Lehet hlf, vagy bk, típusa válogatja.
SS

Ja a váltó alján is van ilyen csavar, de azt biztos tudod, hogy az nem az. (A váltó háza többnyire bordás kívül, az olajteknő meg sima - általában - lemez.
Naplózva
Kisber
Vendég
« Új hozzászólás #4923 Dátum: 2007.09.05 szerda, 15:33:31 »

Ssanya!

Hol találom a leeresztő csavart? Köszi szép.

Ha jó állapotban volt a csavar, nem biztos, hogy cserélték... Tehát attól, hogy az a régi, még simán cserélhettek benne szűrőt, meg olajat.
Azt viszont egy autószerelő meg tudja állapítani, hogy friss-e az olaj, vagy már ment 15e km-t. Csupán a nívó pálcával kell egy kicsit kivenni (szerintem), és a szerelő megsimogatja az ujjai között, és megmondja, hogy jó-e Smiley
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #4924 Dátum: 2007.09.05 szerda, 16:03:02 »

Sziasztok!
Rossz állapotú olajleeresztő csavar kiszedésére van valami ötletetek?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4925 Dátum: 2007.09.05 szerda, 16:03:54 »

Rossz állapotú olajleeresztő csavar kiszedésére van valami ötletetek?
Patenttfogó
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #4926 Dátum: 2007.09.05 szerda, 16:05:55 »

Rossz állapotú olajleeresztő csavar kiszedésére van valami ötletetek?
Patenttfogó


Megpróbálom, köszi!
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #4927 Dátum: 2007.09.05 szerda, 18:59:37 »

Rossz állapotú olajleeresztő csavar kiszedésére van valami ötletetek?
Patenttfogó


Megpróbálom, köszi!

Ha nehezen jön ki a csavar, előtte kalapáccsal ütögesd meg oldalról, több helyről, a rezonanciától talán megindul.
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #4928 Dátum: 2007.09.05 szerda, 21:38:04 »

Sziasztok,

Immáron 2 hete, hogy elcseréltem a 2002-es Fiestámat egy 1998-as, 1.8zetec, 5 ajtós mondeora.
Eddig nagyon tetszik az autó, de a futóművén azért lesz mit dolgozni, hogy megszüntessem a furcsa hangokat.


A futómű sem nagy gond, első körben cseréld ki a kutyacsontokat (stabilizátor összekötő) elöl és hátul is. Ez csak néhány ezer forint. Ha enyhe fékezésnél elhúz valamerre akkor a segédvázkeret szilenteket is ki kell cserélni. Összegben ez sem vészes.
Igen, ez a fékezésnél elhúz jelenség megvan, illetve egy kicsit megimbolyog, de aztán fékezéskor már semerre sem húz és fog mint a barom (nagyon jó fékek vannak a mondeón, meglepően, jobb, mint az új fiestámon volt). Hamarosan kicseréltetem, köszi a tanácsot!
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #4929 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 09:17:06 »


Ha nehezen jön ki a csavar, előtte kalapáccsal ütögesd meg oldalról, több helyről, a rezonanciától talán megindul.

Köszi a tanácsokat, sajnos csak kedden tudom megpróbálni, mert addíg dolgozok. Előtte viszont kéne vennem egy új csavart, mert ezt biztosan nem teszem vissza. Ritkaság ez, vagy minden autósbolt tele van vele?
Naplózva
dombesz
Vendég
« Új hozzászólás #4930 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 11:09:10 »

Sziasztok!

Nekem az lenne a kérdésem, hogy egy 94-es Mondeon lehet csinálni alvázvédelmet? Mert a kézikönyvben az van, hogy : katalizátora hővédő pajzsokkal van ellátva, a pajzsokra, azok mellé, a katalizátorra , valamint a kipufogócsőre alvázvédőt felvinni tilos!
Ebben a kézikönyv által foglalt mondatba minden benne lenne, csak már időszerű lenne egy alvázvédelem, és a leírtak elbizonytalanítottak!
Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4931 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 11:17:39 »

Sziasztok!

Nekem az lenne a kérdésem, hogy egy 94-es Mondeon lehet csinálni alvázvédelmet? Mert a kézikönyvben az van, hogy : katalizátora hővédő pajzsokkal van ellátva, a pajzsokra, azok mellé, a katalizátorra , valamint a kipufogócsőre alvázvédőt felvinni tilos!
Ebben a kézikönyv által foglalt mondatba minden benne lenne, csak már időszerű lenne egy alvázvédelem, és a leírtak elbizonytalanítottak!
Segítségeteket előre is köszönöm!

Le kell szedni a hővédő lemezeket, alvázvédelmet felvinni, paneleket visszaszerelni.
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #4932 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 11:56:06 »

Sziasztok,

Immáron 2 hete, hogy elcseréltem a 2002-es Fiestámat egy 1998-as, 1.8zetec, 5 ajtós mondeora.
Eddig nagyon tetszik az autó, de a futóművén azért lesz mit dolgozni, hogy megszüntessem a furcsa hangokat.


A futómű sem nagy gond, első körben cseréld ki a kutyacsontokat (stabilizátor összekötő) elöl és hátul is. Ez csak néhány ezer forint. Ha enyhe fékezésnél elhúz valamerre akkor a segédvázkeret szilenteket is ki kell cserélni. Összegben ez sem vészes.
Keresem a cormax meg a bárdi autó katalógusában ezt a stabilizátor összekötőt, de nem találom... Nem tudna valaki segíteni nekem? Kíváncsi vagyok, hogy melyik alkatrész ez pontosan.

A másik kérdésem, hogy a cromaxnál a lengőkar szilentekből van 48mm-es meg 54mm-es. Ezt alvázszám alapján megtudják nekem mondani, hogy melyik kell az enyémbe?
Naplózva
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #4933 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 12:09:38 »

Mi lehet az oka, hogy morog a kerék felől valami, ha kanyarodom lassan?
Igaz nem mindig hallom.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4934 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 12:12:28 »

Mi lehet az oka, hogy morog a kerék felől valami, ha kanyarodom lassan?
Igaz nem mindig hallom.

Nem szabad lassan kanyarodni! Tongue
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4935 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 12:13:56 »

Mi lehet az oka, hogy morog a kerék felől valami, ha kanyarodom lassan?
Igaz nem mindig hallom.

Gumi nem ér bele valamibe? Nem látni rajta rendellenes kopást? Csapágy? Féltengely? Bár az kattogna inkább...
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4936 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 14:11:55 »

Keresem a cormax meg a bárdi autó katalógusában ezt a stabilizátor összekötőt, de nem találom... Nem tudna valaki segíteni nekem? Kíváncsi vagyok, hogy melyik alkatrész ez pontosan.

A másik kérdésem, hogy a cromaxnál a lengőkar szilentekből van 48mm-es meg 54mm-es. Ezt alvázszám alapján megtudják nekem mondani, hogy melyik kell az enyémbe?

Függőleges stabilizátornak hívják ha jól tudom. Kutyacsont - jobb ha gyári japánt veszel az utángyártott hamar meghal!
Ha a szilenteket nagyautónál veszed általában odaadják mindkét méretet és amelyik nem kellett visszaviheted pénzt visszakapod - 1.8 ba a kisebb 48mm es szokott lenni. V6 ba van a nagyobb akkor ha a féktárcsa is nagyobb.
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #4937 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 15:57:32 »

Mi lehet az oka, hogy morog a kerék felől valami, ha kanyarodom lassan?
Igaz nem mindig hallom.

A morgás az kerékcsapágy kopás szokott lenni és a jobb oldali szokott előbb kikészülni, mert azon az oldalon rosszabb az út. (tapasztalat)
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4938 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 16:27:58 »

Mi lehet az oka, hogy morog a kerék felől valami, ha kanyarodom lassan?
Igaz nem mindig hallom.

Majdnem biztos, hogy kerékcsapágy, és majdnem biztos, hogy a jobb oldali. Ha balra kanyarodsz, akkor kellene hallanod.
Ha kerékcsapágy, akkor mindegy, hogy van-e terhelés.
Ha gömbcsukló, az függ a terheléstől, és annak inkább kattogó a hangja.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4939 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 16:33:37 »

Függőleges stabilizátornak hívják ha jól tudom. Kutyacsont - jobb ha gyári japánt veszel az utángyártott hamar meghal!
Ha a szilenteket nagyautónál veszed általában odaadják mindkét méretet és amelyik nem kellett visszaviheted pénzt visszakapod - 1.8 ba a kisebb 48mm es szokott lenni. V6 ba van a nagyobb akkor ha a féktárcsa is nagyobb.

Kutyacsontból nyogodtan ajánlhatjuk az utángyártottat, nekem már több mint 80ekm van benne, és a Bátyám is nyúzza!
És 3eHUF körül mozog a (asszem) 7,5e helyett!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
reho
Vendég
« Új hozzászólás #4940 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 16:49:12 »

Keresem a cormax meg a bárdi autó katalógusában ezt a stabilizátor összekötőt, de nem találom... Nem tudna valaki segíteni nekem? Kíváncsi vagyok, hogy melyik alkatrész ez pontosan.

A másik kérdésem, hogy a cromaxnál a lengőkar szilentekből van 48mm-es meg 54mm-es. Ezt alvázszám alapján megtudják nekem mondani, hogy melyik kell az enyémbe?

Függőleges stabilizátornak hívják ha jól tudom. Kutyacsont - jobb ha gyári japánt veszel az utángyártott hamar meghal!
Ha a szilenteket nagyautónál veszed általában odaadják mindkét méretet és amelyik nem kellett visszaviheted pénzt visszakapod - 1.8 ba a kisebb 48mm es szokott lenni. V6 ba van a nagyobb akkor ha a féktárcsa is nagyobb.

Erről van szó akkor ha jól értem? http://www.fordalkatresz.com/index.php?main=26086435&action=alkat&open=26086725&autotipus=M&termek_al_id=5667

Ebből 1-1 darab kell, ugye?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4941 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 18:01:31 »


Igen! Ebből simán megveheted az EU importot, vagyis amit a Cromaxnál ajánlanak! És párban cseréld!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
reho
Vendég
« Új hozzászólás #4942 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 21:34:03 »


Igen! Ebből simán megveheted az EU importot, vagyis amit a Cromaxnál ajánlanak! És párban cseréld!
Danke sün! Akkor lehetséges, hogy megveszem ezt is, ha már egyszer futómű, legyen kövér... Smiley
Naplózva
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #4943 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 23:08:06 »

Mi lehet az oka, hogy morog a kerék felől valami, ha kanyarodom lassan?
Igaz nem mindig hallom.
Majdnem biztos, hogy kerékcsapágy, és majdnem biztos, hogy a jobb oldali. Ha balra kanyarodsz, akkor kellene hallanod.
Ha kerékcsapágy, akkor mindegy, hogy van-e terhelés.
Ha gömbcsukló, az függ a terheléstől, és annak inkább kattogó a hangja.
Nem kattog, inkáb morog.
Ezeknek milyen összegre rúg az áruk?
Naplózva
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #4944 Dátum: 2007.09.06 csütörtök, 23:26:16 »

Joe: Az Eu import kutyacsont bírja úgy a strapát mint a gyári? mert az áruk nagyon nem mindegy.
Naplózva
Gooby
Vendég
« Új hozzászólás #4945 Dátum: 2007.09.07 péntek, 06:53:30 »


Nem kattog, inkáb morog.
Ezeknek milyen összegre rúg az áruk?

Én most jártam utánna a hátsó kerékagycsapágynak, mert azt hittem nekem is cserés lesz.
Cromax: 32e
Autósbolt: 40e
Skf: 52e

Ezek darabárak, és sajnos egyben van a kerékaggyal, így külön a csapágy nem cserélhető, csak egyben.
Én szerencsére megúsztam a cserét, mert nekem a gumim "búg".
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4946 Dátum: 2007.09.07 péntek, 11:27:29 »

Mi lehet az oka, hogy morog a kerék felől valami, ha kanyarodom lassan?
Igaz nem mindig hallom.
Majdnem biztos, hogy kerékcsapágy, és majdnem biztos, hogy a jobb oldali. Ha balra kanyarodsz, akkor kellene hallanod.
Ha kerékcsapágy, akkor mindegy, hogy van-e terhelés.
Ha gömbcsukló, az függ a terheléstől, és annak inkább kattogó a hangja.
Nem kattog, inkáb morog.
Ezeknek milyen összegre rúg az áruk?


Szerintem maximum 10-15e. lehet darabja.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #4947 Dátum: 2007.09.07 péntek, 11:41:19 »

[quote
Mi lehet az oka, hogy morog a kerék felől valami, ha kanyarodom lassan?
Igaz nem mindig hallom.
Ezeknek milyen összegre rúg az áruk?

[/quote]

Szerintem maximum 10-15e. lehet darabja.
[/quote]

A Cromaxnál az első csapágy 15e/db mert a csapágyban van a ABS jeladó is.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4948 Dátum: 2007.09.07 péntek, 14:05:59 »

Joe: Az Eu import kutyacsont bírja úgy a strapát mint a gyári? mert az áruk nagyon nem mindegy.

Lásd #4939!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4949 Dátum: 2007.09.07 péntek, 14:07:11 »

Joe: Az Eu import kutyacsont bírja úgy a strapát mint a gyári? mert az áruk nagyon nem mindegy.

Lásd #4939!

A japán a jó szerintem 13eFt darabja
Naplózva
Oldalak: 1 ... 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 106 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.041 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.