Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.01 péntek, 00:15:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 2019244 alkalommal)
0 Felhasználó és 70 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #1000 Dátum: 2005.02.17 csütörtök, 21:36:00 »

Fanatikusok!!!
 
Szerettyyyük a Mondit!
És ezt az auto-motor szerkesztőségébe is meg kellene írni. Mert bicska nyitogató amit a múltkori számukban le mertek írni a két csúcsmodell (2,2TDCI/3,0V6) tesztelésének első soraiba.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1001 Dátum: 2005.02.17 csütörtök, 22:06:00 »

Szia Fleit!
 
  Ősszel engem is megpróbáltak töbször lebeszélni a mondiról. Irtam már valahol, hogy rengeteg negatív "urban legend" kering róla. Jellemzően: "haverom unokatesójának a szomszédja mondta, hogy az ő keresztfiának volt egy fordja és az tök *** volt. Ezért ne vegyél"  
 
De érdekes módon, itt a mondeo.hu rengeteg elégedett mondeo tulajdonos van
Hát ezért most meg fognak köpködni a többiek:
Elégedett vagyok a kocsival, meg szeretem, de azért mert: ez+az van benne, megy, meg ilyenek.
Az előző autómat imádtam, pedig nem volt benne ez+az, de mégis.
Nekem kb fél éve van meg a kocsi, el nem cserélném, de a "mégis" na az hiányzik belőle.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1002 Dátum: 2005.02.17 csütörtök, 22:11:00 »

Hát ezért most meg fognak köpködni a többiek:
Elégedett vagyok a kocsival, meg szeretem, de azért mert: ez+az van benne, megy, meg ilyenek.
Az előző autómat imádtam, pedig nem volt benne ez+az, de mégis.
Nekem kb fél éve van meg a kocsi, el nem cserélném, de a "mégis" na az hiányzik belőle.
Hali V_Zoli!
Ez ízlés kérdése. Én az előző autómat ami egyébként szintén Ford volt nem igen szerettem, a Mondit viszont egyenesen imádom. Nem igazán lehet szavakba foglalni, és nem egyedül vagyok ezzel, de még itthon sem. Nálunk ez az autó családtag lett és előre félek, ha egyszer eljön a napja amikor le szeretnénk cserélni.
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1003 Dátum: 2005.02.17 csütörtök, 22:45:00 »

Hali V_Zoli!
Ez ízlés kérdése. Én az előző autómat ami egyébként szintén Ford volt nem igen szerettem, a Mondit viszont egyenesen imádom. Nem igazán lehet szavakba foglalni, és nem egyedül vagyok ezzel, de még itthon sem. Nálunk ez az autó családtag lett és előre félek, ha egyszer eljön a napja amikor le szeretnénk cserélni.
Üdv Shadow
Nem az, hogy nem szeretem, csak oka van annak, hogy szeretem, fel tudom sorolni, hogy miért! Az előző autómban (nem ford ) semmi olyan nem volt, ami miatt azt mondtam volna, hogy húúú (na a mondiban azért van pl ghia, meg a 170 paci miatt azért bizsergek, ha meghallom). Teljesen fapados volt, de lehet hogy az volt, hogy amikor 89 ben elkezték gyártani már akkor olyannal álmodtam.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1004 Dátum: 2005.02.17 csütörtök, 23:02:00 »

Kicsit félreérthetően írtam tehát nem mondott olyat, hogy ne vegyem meg, meg , hogy sok az alkatrész hozzá, hanem ezt mondta:
 
Király meg, hogy szép kis dög.
Ja és Jó választás.
Érdekes, az enyém is szó szerint ezt mondta nekem!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1005 Dátum: 2005.02.17 csütörtök, 23:13:00 »

Nem az, hogy nem szeretem, csak oka van annak, hogy szeretem, fel tudom sorolni, hogy miért! Az előző autómban (nem ford ) semmi olyan nem volt, ami miatt azt mondtam volna, hogy húúú (na a mondiban azért van pl ghia, meg a 170 paci miatt azért bizsergek, ha meghallom). Teljesen fapados volt, de lehet hogy az volt, hogy amikor 89 ben elkezték gyártani már akkor olyannal álmodtam.
Én pont így vagyok a MKII-es mondival. Amikor megjelent először 1997-ben az utakon, akkor beleszerettem a szépségébe. És külön örülök annak, hogy a szépség remek beltartalommal is párosult. Van itt egy-két ember akinek rengeteg km van a kocsiban - és ha jól tudom mindez különösebb probléma nélkül. Jó persze, a kopó alkatrészek kopnak (szilent, fékek, kuplungtárcsa, szíjak), de azok cseréje nem olyan nagy zsé (kategóriájában összehasonlítva)
 
shadow:
 
Én pont tegnap határoztam el, hogy nagyon sokáig meg fogom tartani a mondimat (persze az észszerűség határain belül.)Tehát 5-6 évig nekem nem kell gondolkodni a cserén Smiley)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1006 Dátum: 2005.02.18 péntek, 07:57:00 »

Én pont így vagyok a MKII-es mondival. Amikor megjelent először 1997-ben az utakon, akkor beleszerettem a szépségébe. És külön örülök annak, hogy a szépség remek beltartalommal is párosult. Van itt egy-két ember akinek rengeteg km van a kocsiban - és ha jól tudom mindez különösebb probléma nélkül. Jó persze, a kopó alkatrészek kopnak (szilent, fékek, kuplungtárcsa, szíjak), de azok cseréje nem olyan nagy zsé (kategóriájában összehasonlítva)
 
shadow:
 
Én pont tegnap határoztam el, hogy nagyon sokáig meg fogom tartani a mondimat (persze az észszerűség határain belül.)Tehát 5-6 évig nekem nem kell gondolkodni a cserén Smiley)))
Bocsáss meg Csaba,
 
1996-ban jelent meg az utakon.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1007 Dátum: 2005.02.18 péntek, 08:03:00 »

Bocsáss meg Csaba,
 
1996-ban jelent meg az utakon.
Köszi a helyesbítést!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1008 Dátum: 2005.02.18 péntek, 08:59:00 »

Én pont így vagyok a MKII-es mondival. Amikor megjelent először 1997-ben az utakon, akkor beleszerettem a szépségébe. És külön örülök annak, hogy a szépség remek beltartalommal is párosult. Van itt egy-két ember akinek rengeteg km van a kocsiban - és ha jól tudom mindez különösebb probléma nélkül. Jó persze, a kopó alkatrészek kopnak (szilent, fékek, kuplungtárcsa, szíjak), de azok cseréje nem olyan nagy zsé (kategóriájában összehasonlítva)
 
shadow:
 
Én pont tegnap határoztam el, hogy nagyon sokáig meg fogom tartani a mondimat (persze az észszerűség határain belül.)Tehát 5-6 évig nekem nem kell gondolkodni a cserén Smiley)))
Érdekes, amikor vettem az autót, az 1-es választottam, pedig volt egy 2-es mondi is ugyanott. Az asszonynak nem tetszett annyira a propellerlámpa, meg drágább is volt, meg nem is volt annyira jó állapotban és kereskedő is az 1-est ajánlotta. A következő is majd (sokára) is használt mondi lesz, majd kettes, de lehet, hogy hármas.
Amúgy az egyes tök ugyanaz, mint a kettes, kombiban meg teljesen.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1009 Dátum: 2005.02.18 péntek, 09:01:00 »

És fiatal barátaim, az a lényeg, majd rájösztök, amit az asszony akar, ha neki az mk1-es tetszik, akkor legyen, máskülönben nincs autó.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1010 Dátum: 2005.02.18 péntek, 09:11:00 »

És fiatal barátaim, az a lényeg, majd rájösztök, amit az asszony akar, ha neki az mk1-es tetszik, akkor legyen, máskülönben nincs autó.
Igen, igen. Nálunk is az asszony szeretett bele a nagy fehér szörnybe. Tulajdonképpen féltékeny is vagyok a kocsira
 
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1011 Dátum: 2005.02.18 péntek, 09:31:00 »

Érdekes, amikor vettem az autót, az 1-es választottam, pedig volt egy 2-es mondi is ugyanott. Az asszonynak nem tetszett annyira a propellerlámpa, meg drágább is volt, meg nem is volt annyira jó állapotban és kereskedő is az 1-est ajánlotta. A következő is majd (sokára) is használt mondi lesz, majd kettes, de lehet, hogy hármas.
Amúgy az egyes tök ugyanaz, mint a kettes, kombiban meg teljesen.
Azért nem teljesen.
A kombi MK II.-es hátsó ajtaja szebb. Nincs már benne a külön műanyag rendszámtartó keret + már széri a pótféklámpa.
1ébként nekem is I.-esem van.
Nekem is ez tetszett jobban.
Volt ez meg volt 1 II-es.
A II.-es egy clx volt és 96.11-havi
Amit megvettem az meg Ghia 96.05.-havi
És átszámolva sacc 250K volt a külömbség a két autó között.
Egyébként az Asszony is nagyon szeret vezetni.
Olyan ügyesen vezeti a háztartást, hogy csuda.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1012 Dátum: 2005.02.18 péntek, 09:46:00 »

Lenne egy kérdésem a dugózással kapcsolatban: azt addig értem, hogy általában a kocsiknál miért célszerű dugóztatni a zárat. Viszont ha jól tudom, akkor az MKII-nél a zárat nem lehet kihúzni (szemben más típusokkal), így max annyit érek el vele, hogy kulccsal nem lehet nyitni (kivétel a csomagtartó). Ha ez így igaz, akkor lenne egy kérdésem: aki megcsinálta/-tatta, ott "mindössze" ennyi volt a szempont, vagy van vmi egyéb előnye is amit kifelejtettem? Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1013 Dátum: 2005.02.18 péntek, 10:24:00 »

Sziasztok!
Hadd csatlakozzak, az egyes Mondik magasztalókhoz ;-))) Vehettem volna ujabbat, de csak ez tetszett a háromból. Így lett egy állítólag 96, dec 27-én üzembehelyezett, de áprilisi karoszéria számozású ghiám. Jól döntöttem, igényeimet kiszolgálja, még azzal is védd önmagamtól, hogy nem enged száguldozni és értelmetlen veszélyhelyzetekbe sem kerülök vele magamtól, hisz ő csak egy lustácska TáDé. ;-))) Persze azért néha megugrasztom a fenekét, igaz utána elnézést kérek tőle és beigérek valami kárpótlést is. ;-)))
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1014 Dátum: 2005.02.18 péntek, 11:29:00 »

Sziasztok!
Hadd csatlakozzak, az egyes Mondik magasztalókhoz ;-))) Vehettem volna ujabbat, de csak ez tetszett a háromból. Így lett egy állítólag 96, dec 27-én üzembehelyezett, de áprilisi karoszéria számozású ghiám. Jól döntöttem, igényeimet kiszolgálja, még azzal is védd önmagamtól, hogy nem enged száguldozni és értelmetlen veszélyhelyzetekbe sem kerülök vele magamtól, hisz ő csak egy lustácska TáDé. ;-))) Persze azért néha megugrasztom a fenekét, igaz utána elnézést kérek tőle és beigérek valami kárpótlést is. ;-)))
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1015 Dátum: 2005.02.18 péntek, 18:24:00 »

Sziasztok!
 
Először is köszi mindenkinek az infókat. Nem hagytam magam lebeszélni a kocsiról.Smiley
Autószerelővel felszerelkezve holnap reggel megyek megnézem a kiszemelt járgányt.Smiley Esetleg van valami olyan az autón amire különösen oda kellene figyelni?  
 
Üdv Fleit
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1016 Dátum: 2005.02.18 péntek, 18:46:00 »

Sziasztok!
 
Először is köszi mindenkinek az infókat. Nem hagytam magam lebeszélni a kocsiról.Smiley
Autószerelővel felszerelkezve holnap reggel megyek megnézem a kiszemelt járgányt.Smiley Esetleg van valami olyan az autón amire különösen oda kellene figyelni?  
 
Üdv Fleit
Szia Fleit!
 
Van ellen példa is!
Ez vagyok én! Smiley
 
Én egy mk1-es mondeót vettem anno...
Kétszer lett motorhibás,több mint 1 milliót buktam rajta...Pedig gyári alkatrészek voltak kizárólag benne!Svájci volt amúgy az autó....
Na ezek után azt mondtam hogy egy darabig nem eröltetném ezt a ford témát...Vettem egy BMW-t...Smiley
Azt viszont elismerem hogy különösen "szerencsés" voltam az említett autóval... Ha vissza olvasol volt pár beteg v6-os,de kizárólag az mk1-es eresztésből.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1017 Dátum: 2005.02.20 vasárnap, 13:22:00 »

nem tudjátok mi az hogy EBD
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #1018 Dátum: 2005.02.20 vasárnap, 13:44:00 »

nem tudjátok mi az hogy EBD
De tudjuk!
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #1019 Dátum: 2005.02.20 vasárnap, 13:45:00 »

EBD = Electronic Breakforce Distribution (Elektronikus fékerőelosztó)
 
Neked is jónapot Shocked)
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #1020 Dátum: 2005.02.21 hétfő, 11:09:00 »

Szia Fleit!
 
Van ellen példa is!
Ez vagyok én! Smiley
 
Én egy mk1-es mondeót vettem anno...
Kétszer lett motorhibás,több mint 1 milliót buktam rajta...Pedig gyári alkatrészek voltak kizárólag benne!Svájci volt amúgy az autó....
Na ezek után azt mondtam hogy egy darabig nem eröltetném ezt a ford témát...Vettem egy BMW-t...Smiley
Azt viszont elismerem hogy különösen "szerencsés" voltam az említett autóval... Ha vissza olvasol volt pár beteg v6-os,de kizárólag az mk1-es eresztésből.
Lesz még abból újra Ford, ahogy látom 8-) szerintem ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1021 Dátum: 2005.02.21 hétfő, 11:11:00 »

És fiatal barátaim, az a lényeg, majd rájösztök, amit az asszony akar, ha neki az mk1-es tetszik, akkor legyen, máskülönben nincs autó.
Az biztos, hogy én ha cserélek, szalonállapotú mkI kombit fogok keresni, ha nem találok, nem cserélek ;-)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1022 Dátum: 2005.02.21 hétfő, 11:26:00 »

Az biztos, hogy én ha cserélek, szalonállapotú mkI kombit fogok keresni, ha nem találok, nem cserélek ;-)
Hiába is álmodozol, mégegyszer elismétlem:
 
NEM ELADÓ!!!!!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1023 Dátum: 2005.02.21 hétfő, 13:44:00 »

Hiába is álmodozol, mégegyszer elismétlem:
 
NEM ELADÓ!!!!!!!
Ez a fészlift apám 8-) hogyan kombisítottál :-/ Huh?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1024 Dátum: 2005.02.21 hétfő, 13:50:00 »

Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1025 Dátum: 2005.02.25 péntek, 10:25:00 »

Sziasztok!
 
Ha esetleg úgy döntök, hogy a nem működő kulcsgombjaimmal (lásd alant)szerelőhöz FORDulok, az FORD szervíz legyen, (na és melyiket célozzam meg csak így az utcáról...), vagy merjem egy felkészültebb villamosságira bízni?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1026 Dátum: 2005.02.25 péntek, 10:58:00 »

Sziasztok!
 
Ha esetleg úgy döntök, hogy a nem működő kulcsgombjaimmal (lásd alant)szerelőhöz FORDulok, az FORD szervíz legyen, (na és melyiket célozzam meg csak így az utcáról...), vagy merjem egy felkészültebb villamosságira bízni?
LAMB,
 
ha solymárra mész, Devlin biztos segíteni fog.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1027 Dátum: 2005.02.25 péntek, 11:56:00 »

Szia mindenki!
Segitséget kérnék!Most tettem szert egy '95 1.8 Ghia mondira.Van benne egy 2004 Rádio, a kérdés az lehet-e hozzákötni valamilyen CD tárat, mivel nem akarom kicserélni mert így olyan gyári!
Köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1028 Dátum: 2005.02.25 péntek, 12:31:00 »

Szia mindenki!
Segitséget kérnék!Most tettem szert egy '95 1.8 Ghia mondira.Van benne egy 2004 Rádio, a kérdés az lehet-e hozzákötni valamilyen CD tárat, mivel nem akarom kicserélni mert így olyan gyári!
Köszi
Szia Csabesz,
 
alapbol nem lehet, de ha eljössz a mai talira a Lurdy Ház-hoz, lesz ott pár olyan rádio, amelyekre rá tudod kötni. Csak a tulajjal kell megegyezned.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1029 Dátum: 2005.02.25 péntek, 13:15:00 »

Szia Csabesz,
 
alapbol nem lehet, de ha eljössz a mai talira a Lurdy Ház-hoz, lesz ott pár olyan rádio, amelyekre rá tudod kötni. Csak a tulajjal kell megegyezned.
Szia Csocso!
Köszi az infot.A mait ki kell hagynom mert még annyira friss a paripa, hogy ma du. megyek érte.Aztán család, biztosítás kötés meg a szokásos tisztelet körök. A legközelebbin már megpróbálok ottlenni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1030 Dátum: 2005.02.25 péntek, 13:47:00 »

Szia Csocso!
Köszi az infot.A mait ki kell hagynom mert még annyira friss a paripa, hogy ma du. megyek érte.Aztán család, biztosítás kötés meg a szokásos tisztelet körök. A legközelebbin már megpróbálok ottlenni
Sok sikert délutánra! Aztán visszagyere 8-)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1031 Dátum: 2005.02.25 péntek, 15:10:00 »

Szia Csabesz,
 
alapbol nem lehet, de ha eljössz a mai talira a Lurdy Ház-hoz, lesz ott pár olyan rádio, amelyekre rá tudod kötni. Csak a tulajjal kell megegyezned.
Biztos, hogy nem lehet rákötni? Én nem vetném el az ötletet. A régebbi verzióknál nem a magnó, hanem egy külön vezérlő vezérelte a tárat, ami Mcgiver kollegánál elérhető, csak tárat nem tud adni hozzá!!!
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1032 Dátum: 2005.02.26 szombat, 00:54:00 »

Sziasztok!
 
Na itthon áll a kis szerzeményem.Smiley Nem sokat vezettem még, de már is imádom.Smiley Egy bajom van vele, hogy amikor kicsit jobban odalépek neki a cd kikapcsol majd utána vissza, de ha nem hirtelen adagolom a gázt akkor nem produkálja a jelenséget. Meg mintha remegne a műszerfal világítás, ha állok és sok minden megy egyszerre. Szerintetek mi lehet az oka? Lehet hogy a generátor nem tölt megfelelően?
 
Üdv Fleit
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1033 Dátum: 2005.02.26 szombat, 09:38:00 »

Sziasztok!
 
Na itthon áll a kis szerzeményem.Smiley Nem sokat vezettem még, de már is imádom.Smiley Egy bajom van vele, hogy amikor kicsit jobban odalépek neki a cd kikapcsol majd utána vissza, de ha nem hirtelen adagolom a gázt akkor nem produkálja a jelenséget. Meg mintha remegne a műszerfal világítás, ha állok és sok minden megy egyszerre. Szerintetek mi lehet az oka? Lehet hogy a generátor nem tölt megfelelően?
 
Üdv Fleit
Első körben; akkukábel, akkusaru ellenőrzés, tisztítás.
 
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1034 Dátum: 2005.02.26 szombat, 09:40:00 »

Sziasztok!
 
Na itthon áll a kis szerzeményem.Smiley Nem sokat vezettem még, de már is imádom.Smiley Egy bajom van vele, hogy amikor kicsit jobban odalépek neki a cd kikapcsol majd utána vissza, de ha nem hirtelen adagolom a gázt akkor nem produkálja a jelenséget. Meg mintha remegne a műszerfal világítás, ha állok és sok minden megy egyszerre. Szerintetek mi lehet az oka? Lehet hogy a generátor nem tölt megfelelően?
 
Üdv Fleit
Amikor hirtelen odalépsz és bődületesen megindul a sárkány, akkor azért kapcsol ki a CD mert biztosan kapaszkodnak a zenészek !
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1035 Dátum: 2005.02.26 szombat, 09:42:00 »

Egyébként üdv a clubban !
Nézesd meg a fesztszabájzódat, és nem árt a magnó környékén sem körülnézni, hátha kontaktos. S mikor odalépsz a hirtelen elmozdulástól megszakad az áramellátás. Az is lehet, hogy csak egy vezeték van megtörve.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1036 Dátum: 2005.02.27 vasárnap, 20:47:00 »

Sziasztok!
 
Na itthon áll a kis szerzeményem.Smiley Nem sokat vezettem még, de már is imádom.Smiley Egy bajom van vele, hogy amikor kicsit jobban odalépek neki a cd kikapcsol majd utána vissza, de ha nem hirtelen adagolom a gázt akkor nem produkálja a jelenséget. Meg mintha remegne a műszerfal világítás, ha állok és sok minden megy egyszerre. Szerintetek mi lehet az oka? Lehet hogy a generátor nem tölt megfelelően?
 
Üdv Fleit
szia szinte 100%-hogy kontakthiba lesz!!!de nem akkusaru,mert akkor mindennel gáz lenne fesszabályzó sem valószímű ezt ebben a hidegben már észrevetted volna (lemerült akku)a cd tápvezetéke testelése biztosíték...stb (pláne ha a műszerfal is villog ilyenkor!!! jó hibakeresést!!
szia
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1037 Dátum: 2005.02.27 vasárnap, 21:20:00 »

Sziasztok!
 
Na itthon áll a kis szerzeményem.Smiley Nem sokat vezettem még, de már is imádom.Smiley Egy bajom van vele, hogy amikor kicsit jobban odalépek neki a cd kikapcsol majd utána vissza, de ha nem hirtelen adagolom a gázt akkor nem produkálja a jelenséget. Meg mintha remegne a műszerfal világítás, ha állok és sok minden megy egyszerre. Szerintetek mi lehet az oka? Lehet hogy a generátor nem tölt megfelelően?
 
Üdv Fleit
És nézesd meg az akku testelőkábelét is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1038 Dátum: 2005.02.28 hétfő, 14:41:00 »

Sziasztok!
A rádió kérdés eldölt(#1052), megkapta a előző vasból kivett Pana CD/R-mat(zöld kjelző, fekete előlap szóval passzol bele).Van egy hibám is (azaz) kettő ami hazahozatal közben/ után derült ki - a hibatopikba beírom- segedelmet köszönöm!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1039 Dátum: 2005.03.01 kedd, 00:13:00 »

Vót má mutyokid?(nem sértés képpen)
Abban sem ált meg az utángyártott kuplung 80k alatt(ja és itt Esztergomban!;-)))! Mi is a drága?(ez már Fleitnek szólt!)
 
 
Tisztelettel!
Nem eddig csak igazi autókkal foglalkoztam (nem sértés képpen mondom, csak mer ez a véleményem)
 
Már asszem többször szórtam az igét de ha a gyerekeket egy ignis-be, vagy vagon r-ba tudnám beültetni, akkor busszal járnánk az zicher.
 
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1040 Dátum: 2005.03.01 kedd, 00:32:00 »

Az álmokról csak annyit, hogy nagyon sokáig egyáltalán nem szerettem a fordot, sőt 94-ben nem értettem, hogy hogyan lehetett az év autója egy ennyire jellegtelen valami. Ekkor egy Fiat Croma-val nyomultam, Aztán 96-97-ben megláttam az Mk II-t, a limuzint nézve azon gondolkodtam ki volt az a barom aki ilyen formájú hátsó lámpát volt képes alkotni, aminek a fele belelóg a csomitartóba, ráadásul gyenge és ha eltörik mennyire ocsmány lesz. Ekkor 35b-s Passattal jártam. Aztán 99-ben megvettem az első 4 ajtós limuzin mondit, amit előtte úgy fikáztam ahogy csak lehetett.
 
A vétel oka az volt hogy baráti áron 2.6-ért kaptam egy 1.5 éves tuti autót 27e km-el:)) Amikor kezdeti undoromat legyűrve beültem az első ezüst színű 1.8-ba néhány km. után már tudtam, egy f....kalap vagyok, mert olyanról mondtam véleményt amit nem ismertem. A passat után olyan kezes volt az 1.8 mint egy szűzlány. Nem sokat ondolkodtam, hogy megvegyem-e. Aztán a többi Mk II már csak ráadás.
 
Egyébként több mint 150 e-nyi mondeós futásteljesítmény után el kell mondanom hogy saját hibájából még egyik mondi sem hagyott az úton, és assze tisztában vagyok egyetlen fő hibájával, azzal hogy nem sok benne az egyediség (valaki írta hogy a "mégis" hiányzik belőle) és ez így igaz. Minden más szempontból ott van a toppon.  
 
Mégis azt hiszem a mostani lesz az utolsó .........  
 
 
Üdv és bocs a terjedelemért:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1041 Dátum: 2005.03.01 kedd, 05:05:00 »

Az álmokról csak annyit, hogy nagyon sokáig egyáltalán nem szerettem a fordot, sőt 94-ben nem értettem, hogy hogyan lehetett az év autója egy ennyire jellegtelen valami. Ekkor egy Fiat Croma-val nyomultam, Aztán 96-97-ben megláttam az Mk II-t, a limuzint nézve azon gondolkodtam ki volt az a barom aki ilyen formájú hátsó lámpát volt képes alkotni, aminek a fele belelóg a csomitartóba, ráadásul gyenge és ha eltörik mennyire ocsmány lesz. Ekkor 35b-s Passattal jártam. Aztán 99-ben megvettem az első 4 ajtós limuzin mondit, amit előtte úgy fikáztam ahogy csak lehetett.
 
A vétel oka az volt hogy baráti áron 2.6-ért kaptam egy 1.5 éves tuti autót 27e km-el:)) Amikor kezdeti undoromat legyűrve beültem az első ezüst színű 1.8-ba néhány km. után már tudtam, egy f....kalap vagyok, mert olyanról mondtam véleményt amit nem ismertem. A passat után olyan kezes volt az 1.8 mint egy szűzlány. Nem sokat ondolkodtam, hogy megvegyem-e. Aztán a többi Mk II már csak ráadás.
 
Egyébként több mint 150 e-nyi mondeós futásteljesítmény után el kell mondanom hogy saját hibájából még egyik mondi sem hagyott az úton, és assze tisztában vagyok egyetlen fő hibájával, azzal hogy nem sok benne az egyediség (valaki írta hogy a "mégis" hiányzik belőle) és ez így igaz. Minden más szempontból ott van a toppon.  
 
Mégis azt hiszem a mostani lesz az utolsó .........  
 
 
Üdv és bocs a terjedelemért:)

 
(senkit sem akarok megbántani (mondjuk ez Ford fórum:), de az olasz kocsik nem kocsik, ez tény)
(a passatok jók, de azokban még annyi "mégis" sincs, mint egy üres vödörben, pedig maximálisan német (na jó amcsi is:)) autó párti vagyok)
(jah és a korom ellenére nem 1 autót vezettem, higyjétek el, akad némi tapasztalatom, főleg az autóbehozatal miatt) de ezt csak úgy mondtam, nem lényeg...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1042 Dátum: 2005.03.01 kedd, 05:07:00 »

Az álmokról csak annyit, hogy nagyon sokáig egyáltalán nem szerettem a fordot, sőt 94-ben nem értettem, hogy hogyan lehetett az év autója egy ennyire jellegtelen valami. Ekkor egy Fiat Croma-val nyomultam, Aztán 96-97-ben megláttam az Mk II-t, a limuzint nézve azon gondolkodtam ki volt az a barom aki ilyen formájú hátsó lámpát volt képes alkotni, aminek a fele belelóg a csomitartóba, ráadásul gyenge és ha eltörik mennyire ocsmány lesz. Ekkor 35b-s Passattal jártam. Aztán 99-ben megvettem az első 4 ajtós limuzin mondit, amit előtte úgy fikáztam ahogy csak lehetett.
 
A vétel oka az volt hogy baráti áron 2.6-ért kaptam egy 1.5 éves tuti autót 27e km-el:)) Amikor kezdeti undoromat legyűrve beültem az első ezüst színű 1.8-ba néhány km. után már tudtam, egy f....kalap vagyok, mert olyanról mondtam véleményt amit nem ismertem. A passat után olyan kezes volt az 1.8 mint egy szűzlány. Nem sokat ondolkodtam, hogy megvegyem-e. Aztán a többi Mk II már csak ráadás.
 
Egyébként több mint 150 e-nyi mondeós futásteljesítmény után el kell mondanom hogy saját hibájából még egyik mondi sem hagyott az úton, és assze tisztában vagyok egyetlen fő hibájával, azzal hogy nem sok benne az egyediség (valaki írta hogy a "mégis" hiányzik belőle) és ez így igaz. Minden más szempontból ott van a toppon.  
 
Mégis azt hiszem a mostani lesz az utolsó .........  
 
 
Üdv és bocs a terjedelemért:)
jah, végülis a lényeg, hogy az utolsó mondatod elszomorít...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1043 Dátum: 2005.03.01 kedd, 07:22:00 »

Az álmokról csak annyit, hogy nagyon sokáig egyáltalán nem szerettem a fordot, sőt 94-ben nem értettem, hogy hogyan lehetett az év autója egy ennyire jellegtelen valami. Ekkor egy Fiat Croma-val nyomultam, Aztán 96-97-ben megláttam az Mk II-t, a limuzint nézve azon gondolkodtam ki volt az a barom aki ilyen formájú hátsó lámpát volt képes alkotni, aminek a fele belelóg a csomitartóba, ráadásul gyenge és ha eltörik mennyire ocsmány lesz. Ekkor 35b-s Passattal jártam. Aztán 99-ben megvettem az első 4 ajtós limuzin mondit, amit előtte úgy fikáztam ahogy csak lehetett.
 
A vétel oka az volt hogy baráti áron 2.6-ért kaptam egy 1.5 éves tuti autót 27e km-el:)) Amikor kezdeti undoromat legyűrve beültem az első ezüst színű 1.8-ba néhány km. után már tudtam, egy f....kalap vagyok, mert olyanról mondtam véleményt amit nem ismertem. A passat után olyan kezes volt az 1.8 mint egy szűzlány. Nem sokat ondolkodtam, hogy megvegyem-e. Aztán a többi Mk II már csak ráadás.
 
Egyébként több mint 150 e-nyi mondeós futásteljesítmény után el kell mondanom hogy saját hibájából még egyik mondi sem hagyott az úton, és assze tisztában vagyok egyetlen fő hibájával, azzal hogy nem sok benne az egyediség (valaki írta hogy a "mégis" hiányzik belőle) és ez így igaz. Minden más szempontból ott van a toppon.  
 
Mégis azt hiszem a mostani lesz az utolsó .........  
 
 
Üdv és bocs a terjedelemért:)
Peppin,
 
Ezzel én is így voltam, Escort Mondeo mind gagyi votl a szememben.
Majd volt szerencsém Mondeoval utazni akkor már eldöntöttem Mondeot akarok. Smiley))
Persze most ez a mondatom OFF lesz, de a BMW-k közül is szemezgettem de egyszer egy Taxi épp kombi Mondeoval jö9tt ki értünk egy bevásárló központba. Ez még jobban ösztökélt arra, hogy megvegyek egyet a párom is ekkor szeretett a Mondeokba.
Utánna jött a lehetőség, hogy jóval ár alatt hozzájutottam (motorhibás volt) a Mondinkhoz.
Azóta bebizonyította amit egy autónak be kell.
Egy biztos ennyire kényelmes és könnyen vezethető autóm még nem volt.
Úgyhogy a kezdeti Ford gyűlöletem már a múlté.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1044 Dátum: 2005.03.01 kedd, 07:55:00 »

Az álmokról csak annyit, hogy nagyon sokáig egyáltalán nem szerettem a fordot, sőt 94-ben nem értettem, hogy hogyan lehetett az év autója egy ennyire jellegtelen valami. Ekkor egy Fiat Croma-val nyomultam, Aztán 96-97-ben megláttam az Mk II-t, a limuzint nézve azon gondolkodtam ki volt az a barom aki ilyen formájú hátsó lámpát volt képes alkotni, aminek a fele belelóg a csomitartóba, ráadásul gyenge és ha eltörik mennyire ocsmány lesz. Ekkor 35b-s Passattal jártam. Aztán 99-ben megvettem az első 4 ajtós limuzin mondit, amit előtte úgy fikáztam ahogy csak lehetett.
 
A vétel oka az volt hogy baráti áron 2.6-ért kaptam egy 1.5 éves tuti autót 27e km-el:)) Amikor kezdeti undoromat legyűrve beültem az első ezüst színű 1.8-ba néhány km. után már tudtam, egy f....kalap vagyok, mert olyanról mondtam véleményt amit nem ismertem. A passat után olyan kezes volt az 1.8 mint egy szűzlány. Nem sokat ondolkodtam, hogy megvegyem-e. Aztán a többi Mk II már csak ráadás.
 
Egyébként több mint 150 e-nyi mondeós futásteljesítmény után el kell mondanom hogy saját hibájából még egyik mondi sem hagyott az úton, és assze tisztában vagyok egyetlen fő hibájával, azzal hogy nem sok benne az egyediség (valaki írta hogy a "mégis" hiányzik belőle) és ez így igaz. Minden más szempontból ott van a toppon.  
 
Mégis azt hiszem a mostani lesz az utolsó .........  
 
 
Üdv és bocs a terjedelemért:)
Szia Peppin!
Az mk2-es limuzin hátát csakugyan túltervezték, lehet, persze ez csak az én véleményem
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1045 Dátum: 2005.03.01 kedd, 10:56:00 »

Az álmokról csak annyit, hogy nagyon sokáig egyáltalán nem szerettem a fordot, sőt 94-ben nem értettem, hogy hogyan lehetett az év autója egy ennyire jellegtelen valami. Ekkor egy Fiat Croma-val nyomultam, Aztán 96-97-ben megláttam az Mk II-t, a limuzint nézve azon gondolkodtam ki volt az a barom aki ilyen formájú hátsó lámpát volt képes alkotni, aminek a fele belelóg a csomitartóba, ráadásul gyenge és ha eltörik mennyire ocsmány lesz. Ekkor 35b-s Passattal jártam. Aztán 99-ben megvettem az első 4 ajtós limuzin mondit, amit előtte úgy fikáztam ahogy csak lehetett.
 
A vétel oka az volt hogy baráti áron 2.6-ért kaptam egy 1.5 éves tuti autót 27e km-el:)) Amikor kezdeti undoromat legyűrve beültem az első ezüst színű 1.8-ba néhány km. után már tudtam, egy f....kalap vagyok, mert olyanról mondtam véleményt amit nem ismertem. A passat után olyan kezes volt az 1.8 mint egy szűzlány. Nem sokat ondolkodtam, hogy megvegyem-e. Aztán a többi Mk II már csak ráadás.
 
Egyébként több mint 150 e-nyi mondeós futásteljesítmény után el kell mondanom hogy saját hibájából még egyik mondi sem hagyott az úton, és assze tisztában vagyok egyetlen fő hibájával, azzal hogy nem sok benne az egyediség (valaki írta hogy a "mégis" hiányzik belőle) és ez így igaz. Minden más szempontból ott van a toppon.  
 
Mégis azt hiszem a mostani lesz az utolsó .........  
 
 
Üdv és bocs a terjedelemért:)
peppin,
 
elösször nekem se tetszett az MK2 eleje, a 4 ajtós hátulja se. Most meg nem tudom mi történt, de szerintem az eddigi Mondeo -k közül a 4 ajtós MK2 a legszebb! Smiley
A tanulság az, mi se tudjuk mit akarunk, csak késöbb jövünk rá, mi az ami igazán kell nekünk! Smiley
A nem sok benne az egyediséggel pedig vitatkoznék, mutass még egy olyan autót, aminek olyan az eleje, mint az MK2 -nek! Szerintem teljesen egyedi az eleje, semmi más autóra nem hasonlít, nem keverik össze semmivel.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1046 Dátum: 2005.03.01 kedd, 11:23:00 »

Jó gyerekek minden igaz, de azért el kell ismernünk, hogy a mondeo nem átlagmagyar, hanem átlagvilág szemmel egy jó tucatautó ahogyan a neve is mutatja, megpróbáltak egy sok piacon elfogadható középkategóriás alternatívát adni a passat-vectra párosra a sierra helyett. Nem exkluzív, nem speciális, a fordra nem jellemző a technikai bravúrosság, vagy az extrák hihetetlen tára, és ezekkel nekem semmi bajom sincs, boldog örömmel használom a mostanit.
 
Viszont arra kellett rájönnöm, hogy amire én használom, futkározós városi autónak a jelenlegi darab nem mindenben tökéletesen alkalmas, de ez az én választásom következménye.  
 
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1047 Dátum: 2005.03.01 kedd, 12:07:00 »

Sziasztok! Lenne 1-kérdésem.2001-es autom zenei részén se kép se hang.Tudna valaki segiteni,hogy melyik biztositék tartozik hozzá?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1048 Dátum: 2005.03.01 kedd, 13:28:00 »

ÁÁÁÁÁÁÁÁ, végre kedvenc témám, a "Szép-e a Mondeo (II)?"!
Szerény véleményem, hogy az MKII-nek mind az eleje, mind a hátulja egyszeűen zseniális-főleg, ami a lámpákat illeti...
Amit sajnos nagyon sikerült elrontani rajta az a krómozott ovális izé a lámpák között, ami asszem hűtőrács-keretként funkcionál. Sajnos nagyon OFF darab lett a szerencsétlen. Gondoljatok bele, ha pl. kis ívvel továbbvitték volna a lámpák vonalát...hibátlan lenne.Van itt a munkahelyemnél egy pezsgőmetál példány, mikor meglátom, mindig megállapítom,hogy de gyönyörű autó és csak utána jut eszembe, hogy ja, nekem is ilyen van..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1049 Dátum: 2005.03.01 kedd, 13:32:00 »

Sziasztok! Lenne 1-kérdésem.2001-es autom zenei részén se kép se hang.Tudna valaki segiteni,hogy melyik biztositék tartozik hozzá?
Chaba!
 
a www.mondeo.hu oldalon letölthetők a kezelési útmutatók.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.