Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 22:04:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 2027253 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #1150 Dátum: 2005.03.26 szombat, 17:53:00 »

Igen, volt ráncfelvarrás, de azért nem akkora nagy a különbség. Nagyon jók a sima III-asok is.
Köszi szépen a segítséget Angel!  
Azt tudja vki esetleg hogy hogy a német Wolf tunninggal hol vagy hogy lehet fölvenni a kapcsolatot?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1151 Dátum: 2005.03.26 szombat, 19:56:00 »

Szia Ipetri,
 
Minden autóvásárlásnál oda kell figyelni. Ennél is. Az ár azért ilyen alacsony, mert mostanság már elég nyomott az összes használtautó ára. Azért azt tuni kell, hogy rengeteg autót hoztak be mostanság, és 100-150 ezer km futásteljesítménnyel nézhet ki úgy, mintha csa 54.374km lenne benne. Elég nehéz kiszűrni a visszatekert órát. Én a szervízkönyvnek se nagyon hinnék, bár azért megfelelő ember utána tud nézni az előéletnek. A motorok lefutnak olyan 3-400 ezret legalább, de lehet, hogy többet, mindenesetre előbb avulnak el, mintsem lefutná magát. Nézd még az autoexpresszt is. Szóval, ha 150 ezerrel veszed meg, akár 10 évig is elcsoroghatsz vele évi 15e km-t. A fenntartása a 3-as mondeónak egy kicsit nyilvánvalóan magasabb, de nem nagy a különbség. Ha 2-es mondeót veszel, inkább 1,8-as, vagy 2,0-ást vegyél, mert az 1,8 pl ugyanannyit kajál, mint az 1,6, és az viszont kicsi ehhez a kasztnihoz.
Köszönöm, amint valami konkrét lesz jövök a kérdéseimmel.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1152 Dátum: 2005.03.26 szombat, 21:14:00 »

Köszi szépen a segítséget Angel!  
Azt tudja vki esetleg hogy hogy a német Wolf tunninggal hol vagy hogy lehet fölvenni a kapcsolatot?
Taylor,
 
http://www.wolf-concept.de/ ott van a címük & számuk a lap alján.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1153 Dátum: 2005.03.27 vasárnap, 06:53:00 »

Itt is köszi Scratch! Smiley)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1154 Dátum: 2005.03.27 vasárnap, 16:14:00 »

sziasztok!
uj auto vasarlasan torom a fejemet, es nagyon csabitoak a par eves mondeok arai. 130LE-s TDCI-t szeretnek venni. 4mert mar nagyon szep, sok extras automata mondeokat lehet talalni. persze egyertelmu, hogy ezek kulfodrol behozottak. sztetek az allitott 60e km valodi, vagy szorozzak kettovel meg minden hirdetest? masik, hogy a triptronic tdci mennyivel fogyaszt tobbet mint a manual valtos? jelenleg automata autom van, es szeretnem ha a koveztkezo is az lenne!
koszi a segitseget!
dr
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1155 Dátum: 2005.03.27 vasárnap, 18:51:00 »

Sziasztok!
93-mas Ford mondeo 1-es gyergya kábel,gyergya csere után,még mindig rángat 80-90 között.Mit csináljak??? :-((
Segitsetek, Inti baratom ajánlott beneteket,a segitséget ötletet elöre is köszönöm. Koko
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1156 Dátum: 2005.03.27 vasárnap, 19:01:00 »

Sziasztok!
93-mas Ford mondeo 1-es gyergya kábel,gyergya csere után,még mindig rángat 80-90 között.Mit csináljak??? :-((
Segitsetek, Inti baratom ajánlott beneteket,a segitséget ötletet elöre is köszönöm. Koko
Ja, üzemanyagszűrő tiszta?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1157 Dátum: 2005.03.27 vasárnap, 19:01:00 »

Sziasztok!
93-mas Ford mondeo 1-es gyergya kábel,gyergya csere után,még mindig rángat 80-90 között.Mit csináljak??? :-((
Segitsetek, Inti baratom ajánlott beneteket,a segitséget ötletet elöre is köszönöm. Koko
koko,
 
mindenre a MAF szenzor tisztítást szoktuk mondani, próbáltad már? Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1158 Dátum: 2005.03.27 vasárnap, 19:41:00 »

klimaszi,
 
mire számíts? Egy fantasztikus autóra! Smiley
Szia Scratch!
Köszi a válaszodat,azóta megvettem az autót,állati.Állitólag tevagy itt a góré,nemis válaszolt senki csak te,és ezért a szabály ellenére itt is megkérdezem 1.8td vettem,hidegen-melegen az alapjárat1100 ez melegen sok,hogy lehet visszavenni a melegjárati szintet?Vagy ezen is a MAF szenzor segit,ha igen hol találom és ,hogy kell tisztitani?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1159 Dátum: 2005.03.27 vasárnap, 19:50:00 »

Szia Scratch!
Köszi a válaszodat,azóta megvettem az autót,állati.Állitólag tevagy itt a góré,nemis válaszolt senki csak te,és ezért a szabály ellenére itt is megkérdezem 1.8td vettem,hidegen-melegen az alapjárat1100 ez melegen sok,hogy lehet visszavenni a melegjárati szintet?Vagy ezen is a MAF szenzor segit,ha igen hol találom és ,hogy kell tisztitani?
klimaszi,
 
hogy hogy lehet vissza venni, azt nem tudom. Én nem vagyok szerelő, inkább csak a többi szakitól tanulgatok én is itt. Smiley
Lehet a MAF segít rajta, bár nem hiszem. De egy tisztás nem árt neki! A légszűrő után, a csövön van egy kis doboz, az a MAF. Nézd meg ezt a videót, és ez alapján könnyen megtudod csinálni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1160 Dátum: 2005.03.27 vasárnap, 20:04:00 »

Szia Scratch!
Köszi a válaszodat,azóta megvettem az autót,állati.Állitólag tevagy itt a góré,nemis válaszolt senki csak te,és ezért a szabály ellenére itt is megkérdezem 1.8td vettem,hidegen-melegen az alapjárat1100 ez melegen sok,hogy lehet visszavenni a melegjárati szintet?Vagy ezen is a MAF szenzor segit,ha igen hol találom és ,hogy kell tisztitani?
Klimaszi!
Ha sima 1.8TD-ről beszélünk akkor az emelt alapjáratba két dolog avatkozik be.A termosztát házba elhejezett termo elem,amely bovden segítségével emel az alapjáraton,a másik egy elektromos motor amely az aksi alatt van,ez is bovdenen keresztül szabályoz.Az első a hideg meleg állapotot érzékeli(hidegen húzza a gázt),a második a terhelést (klíma,hátrameneti fokozat)kompenzálja.Valamejik a kettő közül beragadt.Szerintem.
Sok sikert:Murmi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1161 Dátum: 2005.03.27 vasárnap, 21:37:00 »

Szia Scratch!
Köszi a válaszodat,azóta megvettem az autót,állati.Állitólag tevagy itt a góré,nemis válaszolt senki csak te,és ezért a szabály ellenére itt is megkérdezem 1.8td vettem,hidegen-melegen az alapjárat1100 ez melegen sok,hogy lehet visszavenni a melegjárati szintet?Vagy ezen is a MAF szenzor segit,ha igen hol találom és ,hogy kell tisztitani?
Szia Klimaszi!
A TáDénál a MAF csak az egr-t vezérli. Murmi jól mondja, ha az adagolóval szemben állsz, a hozzád közelebbi bowden, ami eltünik az aksi alatti kütyűbe, az a terhelés szabályzó (tetszik a megfogalmazás). A másik bowden, ami mellette van és lefelé a blokkban végződik (27-es kulcs)az ami emelhet. Ha a belső feszes marad meleg motornál, akkor szerencséd van mert meg van a bűnös. ;-)))
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1162 Dátum: 2005.03.27 vasárnap, 21:43:00 »

Sziasztok!
93-mas Ford mondeo 1-es gyergya kábel,gyergya csere után,még mindig rángat 80-90 között.Mit csináljak??? :-((
Segitsetek, Inti baratom ajánlott beneteket,a segitséget ötletet elöre is köszönöm. Koko
Szia Koko!
Olvasgasd el AndrasM fordításában ezt a cikket. Persze lehet még a levegő utakat is tisztítani, de meghallgathatod a katalizátort is.
Üdv ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1163 Dátum: 2005.03.28 hétfő, 00:00:00 »

senkinek sincs uj mondeoja?Sad
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1164 Dátum: 2005.03.28 hétfő, 01:26:00 »

senkinek sincs uj mondeoja?Sad
dr,
 
van. Smiley Ha kintről behozott a km 100% nem annyi, amit az óra mutat, hogy mennyi eredetileg az már soha nem fog kiderülni.
Az automatáról nem tudok semmit.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1165 Dátum: 2005.03.28 hétfő, 14:25:00 »

Scratch,ND Köszönöm a gyors válaszotokat,kipróbálok mindent amit ajánlottatok,és végigolvasom a cikket.Ha valami nem ok majd kérdezek,még egyszer köszi. Koko :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1166 Dátum: 2005.03.28 hétfő, 19:19:00 »

Húha!  
Csak jó helyen vagyok, kaptam választ.Köszi mindenkinek, megnézem aztán jövök a hirekkel! Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1167 Dátum: 2005.03.28 hétfő, 20:09:00 »

Köszi ND!
 
Murmival jót mondtatok. Az első bovdennél volt a probléma, ami az akksi alá megy az adagoló felöli végén egy spirál rugó van,ami visszanyomja alaphelyzetbe a bovdent. Nálam ez a rugó el van törve és ezért nem volt jó az alapjárat.(tanulságként: 2 mm volt a  difi amit nem nyomott vissza a rugó)
Új kérdésem: hol kaphatnék lucas adagolóhoz ilyen rugót? Köszi előre is! klimaszi :
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1168 Dátum: 2005.03.29 kedd, 00:15:00 »

Köszi ND!
 
Murmival jót mondtatok. Az első bovdennél volt a probléma, ami az akksi alá megy az adagoló felöli végén egy spirál rugó van,ami visszanyomja alaphelyzetbe a bovdent. Nálam ez a rugó el van törve és ezért nem volt jó az alapjárat.(tanulságként: 2 mm volt a  difi amit nem nyomott vissza a rugó)
Új kérdésem: hol kaphatnék lucas adagolóhoz ilyen rugót? Köszi előre is! klimaszi :
klimaszi,
 
szerintem a Ford -nál, vagy Cromax, vagy Nagy autó.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1169 Dátum: 2005.03.29 kedd, 09:53:00 »

sziasztok!
uj auto vasarlasan torom a fejemet, es nagyon csabitoak a par eves mondeok arai. 130LE-s TDCI-t szeretnek venni. 4mert mar nagyon szep, sok extras automata mondeokat lehet talalni. persze egyertelmu, hogy ezek kulfodrol behozottak. sztetek az allitott 60e km valodi, vagy szorozzak kettovel meg minden hirdetest? masik, hogy a triptronic tdci mennyivel fogyaszt tobbet mint a manual valtos? jelenleg automata autom van, es szeretnem ha a koveztkezo is az lenne!
koszi a segitseget!
dr
Szia dr,
 
Tiptronic-os Mondeo-t nem nagyon fogsz találni, mert nincs. DuraShift a neve annak az automata váltónak, amelyet tudsz kézzel is kapcsolni. A főoldalon találsz egy karbantartási táblázatot árakkal, melyet a Ford Hungáriától szereztem és a jelenlegi árak szerepelnek benne.
 
Üdv!
 
Csocso
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1170 Dátum: 2005.03.29 kedd, 12:26:00 »

azert irtam tiptronicot, mert a hasznaltauto.hu-n neztem a kocsikat, es ott minden automatat tiptronicnak irtam. plusz a karbantartasi tablazattal nem tudom mit kezdjek, mivel nem a szervizarakat, hanem a fogyasztasbeli kulonbseget kerdeztem. raadasul nem a gyari adatokra lennek kivancsi, hanem tapasztalatokra.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1171 Dátum: 2005.03.29 kedd, 13:10:00 »

azert irtam tiptronicot, mert a hasznaltauto.hu-n neztem a kocsikat, es ott minden automatat tiptronicnak irtam. plusz a karbantartasi tablazattal nem tudom mit kezdjek, mivel nem a szervizarakat, hanem a fogyasztasbeli kulonbseget kerdeztem. raadasul nem a gyari adatokra lennek kivancsi, hanem tapasztalatokra.
Az a helyzet, hogy a hirdetésekben mindenféle baromságokat írnak. A tddi-kre simán ráírják a tdci-t, az sem zavarja őket, hogy 2001-ben még nemigen volt tdci, 115 lovas meg végképp nem. A másik a lóerő. Van 115, 116 lovas, van 130, 131, 132 is, na az st meg 204 lótól kezdve 208-ig minden, de SW is van (a pözsónál), meg dti (az opelnál), a TD-ket szinte mindenki tdi-nek hívja (ezt egyébként is a fócvágen levédette), arról meg ne is beszéljünk, hogy nem is tdi, az csak a III-ban van, hanem ez tényleg csak td, mert előkamrás. Egyébként van itt a flame papájának TDCi 130-as, 5 sebességes váltóval, és szerintem nagyjából - körülményektől függően - lehet számítani a gyári adatokra.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1172 Dátum: 2005.03.29 kedd, 13:16:00 »

hat igen, ez eleg kellemetle. foleg en nemvagyok fordban otthon , szval nehez lesz a hasznaltautopiacon kiigazodnom. mindenkeppen a 130LE-st szeretnem, de tisztaban vagyok vele, h akar a 116osra is odairjak gatlastalanul a 130at. azert remelem kitudok fogni vmi becsuletesebb eladot:D
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1173 Dátum: 2005.03.29 kedd, 14:11:00 »

hat igen, ez eleg kellemetle. foleg en nemvagyok fordban otthon , szval nehez lesz a hasznaltautopiacon kiigazodnom. mindenkeppen a 130LE-st szeretnem, de tisztaban vagyok vele, h akar a 116osra is odairjak gatlastalanul a 130at. azert remelem kitudok fogni vmi becsuletesebb eladot:D
Ha visszaolvasol itt a fórumon valaki már leírta, hogy milyen motorkódú a 115 és milyen a 130 LE TDCI, meg TDDI is le volt írva, ha ezt tudod, vagy kinyomod egy papírra és megnézed a kiválasztott autót, akkor ezzel nem lesz gond. Sok szerencsét a vételhez.
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1174 Dátum: 2005.03.29 kedd, 20:38:00 »

Sziasztok.Csepelen járva feltűnő utszéli bontóba be,mondom az eladónak bovdenvisszatoló rugót keresek.Erre, tessék 200ft.Hazaérve,beszerelve próba,melegités alapjárat 1100-ról,900 ra beállt.Sikerélmény max.Főleg,hogy mondim az első nem munkaautóm,ezért nagyon szeretem.Nektek köszi minden segitséget alapjáratgondomra.Tök jó a FORD meg a CLUB. :
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1175 Dátum: 2005.03.29 kedd, 22:09:00 »

HJBA 115PS
HJBB 115PS
HJBC 115PS
FMBA 130PS
N7BA 130PS
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1176 Dátum: 2005.03.29 kedd, 23:30:00 »

hat igen, ez eleg kellemetle. foleg en nemvagyok fordban otthon , szval nehez lesz a hasznaltautopiacon kiigazodnom. mindenkeppen a 130LE-st szeretnem, de tisztaban vagyok vele, h akar a 116osra is odairjak gatlastalanul a 130at. azert remelem kitudok fogni vmi becsuletesebb eladot:D
Szia dr,  
 
egy hónapja vettem egy 130 LE TDCi-t, 5 seb váltóval. 5000 km-t tettem bele, maximálisan meg vagyok vele elégedve. 6,5 litert fogyaszt vegyesben, kényelmes, nagy mint az állat.
 
Az enyémet belgiumból hozták be, 55000 km volt az órában. Lehet hogy én vagyok naív, de nem tudom azt feltételezni hogy minden külföldi használt autóban 100e km fölött lenne km, főleg nem a belgákban, mert az egész ország kisebb mint Mo. azonkívül ha 120 e km futást feltételezünk 2 év alatt, az évi 60 e km, ami azért elég sok... átlag ember nem utazik ennyit autóval...
 
Lényeg a lényeg, javaslok egy márkaszervízes átvizsgálást, ha a kereskedő húzza a száját, akkor ott kell hagyni a kocsit a francba. Nekem azt mondta a szervíz, hogy hihető a futásteljesítmény.
 
Összegezve: szerintem nyugodtan vegyél ilyen autót, nem fogod megbánni! (sajnos az automata váltóról nem tudok nyilatkozni, engem kiver a víz az automata váltóktól... Smiley )
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1177 Dátum: 2005.03.30 szerda, 16:24:00 »

Sziasztok.Csepelen járva feltűnő utszéli bontóba be,mondom az eladónak bovdenvisszatoló rugót keresek.Erre, tessék 200ft.Hazaérve,beszerelve próba,melegités alapjárat 1100-ról,900 ra beállt.Sikerélmény max.Főleg,hogy mondim az első nem munkaautóm,ezért nagyon szeretem.Nektek köszi minden segitséget alapjáratgondomra.Tök jó a FORD meg a CLUB. :
klimaszi,
Gratula, így tovább, legyen minden bajod ilyen bonyolult!!! ;-)
üdv,
Mm
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1178 Dátum: 2005.03.30 szerda, 18:42:00 »

Köszi moire,szokatlan volt a megoldás egyszerüsége.Ez előtt Mercim volt az se rossz,csak egy ilyen rugóért 2 hétig kell járni,és párezer alatt hozzád se szolnak.Igaz azt mindig szerelőhöz vittem.Bár ugyérzem ezt azért putyulgatom mert szeretem.Remélem max.nagyot rúgok bele és menni fog,legrosszabb esetben. Csá,
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #1179 Dátum: 2005.03.30 szerda, 20:29:00 »

Ajjjjajjjjj Truci!
 
Mindjárt jön Scratch, és abban nem lesz köszönet! Menekülj!!!!
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1180 Dátum: 2005.03.30 szerda, 23:40:00 »

Truci,
 
www.szemeszet.hu
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1181 Dátum: 2005.03.30 szerda, 23:41:00 »

Ajjjjajjjjj Truci!
 
Mindjárt jön Scratch, és abban nem lesz köszönet! Menekülj!!!!
Józsibarát,
 
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1182 Dátum: 2005.03.30 szerda, 23:57:00 »

Józsibarát, Scratch,
 
Eltünt személyekről beszéltek?  
Nektek kellene www.szemeszet.hu 1204 es hsz nincs is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1183 Dátum: 2005.03.31 csütörtök, 00:15:00 »

Józsibarát, Scratch,
 
Eltünt személyekről beszéltek?  
Nektek kellene www.szemeszet.hu 1204 es hsz nincs is.
Mert mar torolve lett...
Si tacuisses, philosophus mansisses. Smiley)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1184 Dátum: 2005.03.31 csütörtök, 09:50:00 »

Mert mar torolve lett...
Si tacuisses, philosophus mansisses. Smiley)
Tudom, csak szeretem kicsit húzni a Józsibarát idegeit.
Titkos masszájáról írt már neked? Autómosáshoz használja.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1185 Dátum: 2005.03.31 csütörtök, 12:56:00 »

Szia dr,  
 
egy hónapja vettem egy 130 LE TDCi-t, 5 seb váltóval. 5000 km-t tettem bele, maximálisan meg vagyok vele elégedve. 6,5 litert fogyaszt vegyesben, kényelmes, nagy mint az állat.
 
Az enyémet belgiumból hozták be, 55000 km volt az órában. Lehet hogy én vagyok naív, de nem tudom azt feltételezni hogy minden külföldi használt autóban 100e km fölött lenne km, főleg nem a belgákban, mert az egész ország kisebb mint Mo. azonkívül ha 120 e km futást feltételezünk 2 év alatt, az évi 60 e km, ami azért elég sok... átlag ember nem utazik ennyit autóval...
 
Lényeg a lényeg, javaslok egy márkaszervízes átvizsgálást, ha a kereskedő húzza a száját, akkor ott kell hagyni a kocsit a francba. Nekem azt mondta a szervíz, hogy hihető a futásteljesítmény.
 
Összegezve: szerintem nyugodtan vegyél ilyen autót, nem fogod megbánni! (sajnos az automata váltóról nem tudok nyilatkozni, engem kiver a víz az automata váltóktól... Smiley )
koszi az infokat! te neten talaltad a kocsit, vagy kereskedesben? ha publikus, mennyi volt?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1186 Dátum: 2005.03.31 csütörtök, 17:01:00 »

Ajjjjajjjjj Truci!
 
Mindjárt jön Scratch, és abban nem lesz köszönet! Menekülj!!!!
ilyenkor mindig lemaradok, mikor valakit kitöröltök, és életem végéig nem tudom meg, hogy mit írt be:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1187 Dátum: 2005.03.31 csütörtök, 17:45:00 »

ilyenkor mindig lemaradok, mikor valakit kitöröltök, és életem végéig nem tudom meg, hogy mit írt be:)
A foggyógyászod is törölt :-/ sebaj, itt is lesz helyette másik ;-)
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #1188 Dátum: 2005.03.31 csütörtök, 18:35:00 »

ilyenkor mindig lemaradok, mikor valakit kitöröltök, és életem végéig nem tudom meg, hogy mit írt be:)
Vikiviki!
 
Örülj, hogy nem láttad! Ez nem nőknek való volt!
Még mindig kiráz a hideg, ha rágondolok!
És utána jött még a feldúlt Scratch!
Húúúúú! Jobb, hogy ebből kimaradtál!  
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Vendég
« Új hozzászólás #1189 Dátum: 2005.03.31 csütörtök, 20:58:00 »

Vikiviki!
 
Örülj, hogy nem láttad! Ez nem nőknek való volt!
Még mindig kiráz a hideg, ha rágondolok!
És utána jött még a feldúlt Scratch!
Húúúúú! Jobb, hogy ebből kimaradtál!  
Feldúlt??? Egyenesen INGEÜLT.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1190 Dátum: 2005.03.31 csütörtök, 23:45:00 »

ilyenkor mindig lemaradok, mikor valakit kitöröltök, és életem végéig nem tudom meg, hogy mit írt be:)
vikiviki,
 
megtalálod a neve alpján egy másik topic -ba. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1191 Dátum: 2005.03.31 csütörtök, 23:46:00 »

Feldúlt??? Egyenesen INGEÜLT.
Álmos,
 
dehogy. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1192 Dátum: 2005.04.01 péntek, 11:49:00 »

Álmos,
 
dehogy. Smiley
Ja, mer kinek nem INGE ... :-)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1193 Dátum: 2005.04.01 péntek, 12:16:00 »

Ja, mer kinek nem INGE ... :-)
napu,
 
mi?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1194 Dátum: 2005.04.01 péntek, 12:44:00 »

#1215, bocs 8-/ viccféle vót ...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1195 Dátum: 2005.04.02 szombat, 00:40:00 »

#1215, bocs 8-/ viccféle vót ...
napu,
 
ja. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1196 Dátum: 2005.04.02 szombat, 00:56:00 »

koszi az infokat! te neten talaltad a kocsit, vagy kereskedesben? ha publikus, mennyi volt?
www.hasznaltauto.hu
 
a kerepesi út végén van a kereskedő, szerintem normális a gyerek.  
 
3.5 M HUF volt a vége. leadtam egy rönó cliót 1,8-ért, a többi cash.
 
cs
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1197 Dátum: 2005.04.02 szombat, 16:05:00 »

Az a helyzet, hogy a hirdetésekben mindenféle baromságokat írnak. A tddi-kre simán ráírják a tdci-t, az sem zavarja őket, hogy 2001-ben még nemigen volt tdci, 115 lovas meg végképp nem. A másik a lóerő. Van 115, 116 lovas, van 130, 131, 132 is, na az st meg 204 lótól kezdve 208-ig minden, de SW is van (a pözsónál), meg dti (az opelnál), a TD-ket szinte mindenki tdi-nek hívja (ezt egyébként is a fócvágen levédette), arról meg ne is beszéljünk, hogy nem is tdi, az csak a III-ban van, hanem ez tényleg csak td, mert előkamrás. Egyébként van itt a flame papájának TDCi 130-as, 5 sebességes váltóval, és szerintem nagyjából - körülményektől függően - lehet számítani a gyári adatokra.
szia.
nem akarok kötözködni,de nem sikerült a VacakWagennek a levédetni a tdi márkajelzést,mert az eu védelmi hivatala elutasitotta a kérést(hála az égnek....)de minden más igaz amit irtál:hogy sok sületlenséget összehordanak az eladok,csak szebb és jobb szinben látassák a portékájukat.ugyebár a cigány is a maga lovát dicséri...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1198 Dátum: 2005.04.02 szombat, 18:51:00 »

szia.
nem akarok kötözködni,de nem sikerült a VacakWagennek a levédetni a tdi márkajelzést,mert az eu védelmi hivatala elutasitotta a kérést(hála az égnek....)de minden más igaz amit irtál:hogy sok sületlenséget összehordanak az eladok,csak szebb és jobb szinben látassák a portékájukat.ugyebár a cigány is a maga lovát dicséri...
Nem sikerült? Én meg azt olvastam a múltkor, hogy sikerült. Na mind1. Más úgysem használja.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1199 Dátum: 2005.04.02 szombat, 21:14:00 »

Nem sikerült? Én meg azt olvastam a múltkor, hogy sikerült. Na mind1. Más úgysem használja.
ez is igaz de mennyi ökörséget kitalálnak a pr-sek:cd;cdi;cdti;ctdi;crd;crdi;dci;hdi;jtd;tdci;
egyszerüen mind common rail befecskendezös motorok,csak pár márka használja a szimpla "d"jelölést:off bmw,jag,mini,volvo.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.