Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.01 péntek, 00:05:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 103 104 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 116 117 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 2019123 alkalommal)
0 Felhasználó és 71 vendég van a témában
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5450 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 23:34:46 »

befőttes üveg teteje, befőttes doboz, csatornalemez ... na ezek nem dugónak való dolgok. én vettem már ki ijjen kétes eredetű lemezt TDCi-ből és a kipuffgáz visszavezető cső teljes belső átmérőjében át volt égve. szépen sorjamentesre elfüstölt, pedig talán 10E-t se futott ezzel a majnemdugóval.
a dugózásnak van értelme, de nem kell sajnálni a rendes lemezt alóla.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5451 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 23:36:11 »

befőttes üveg teteje, befőttes doboz, csatornalemez ... na ezek nem dugónak való dolgok. én vettem már ki ijjen kétes eredetű lemezt TDCi-ből és a kipuffgáz visszavezető cső teljes belső átmérőjében át volt égve. szépen sorjamentesre elfüstölt, pedig talán 10E-t se futott ezzel a majnemdugóval.
a dugózásnak van értelme, de nem kell sajnálni a rendes lemezt alóla.
Ja ez volt az amikor lestél hogy miért van két fémtömítés  eplus2
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5452 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 23:37:44 »

Ja ez volt az amikor lestél hogy miért van két fémtömítés  eplus2

ahham nyes
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5453 Dátum: 2009.01.13 kedd, 00:00:25 »

Amitől te félsz azt úgy hívják zajos áramlás gázoknál (folyadékoknál kavitáció az úri neve) Nem sok esélyed van rá. De: Csokoltatom az összes lovát aki kitalálta hogy az EGR dugóba lyukat kell csinálni akkor inkább hagyd a fenébe. Pont az a lényeg hogy ne menjen semmi trutyi a motorba vissza. Az Euro IV-es motork meg úgyis kalkulált értéket használnak. Az EGR után nics semmilyen szenzor. Más értékekből határozza meg az ECU hogy "EGR flow insufficient" van tehát a fedcomp szerint nem megfelelő az áramlás. Vagy dugozol és kb havonta két havonta törlod akár egy 40USD-s scannerrel a hibakodot ami NEM viszi vész ümemmódba az autót (vagy gyere minitalikra ott mindig megcsinálja valaki) . Vagy inkább hagyd a fenébe az EGR dugózást mert igy kilyukasztva kb annyi az értelme mint lyukasvödörrel vizet hordani.
Félreértesz: én nem félek ezektől, csak mint kíváncsiskodó kérdeztem.Nem a válaszoktól tettem függővé az eseményt.Nem terveztem dugózni, ha az enyémnek egyáltalán van-e EGR-je.
Szimplán tényleg csak a sok elhangzottakból okoskodtam ki a lentebb írtakat.Ha nem úgy van, akkor nem úgy van, biztos jobban tudod, mert én sehogy se... wave
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #5454 Dátum: 2009.01.13 kedd, 09:08:25 »

Jó reggelt Kollega!
Engem érdekelne 1 db EGR dugózásához szükséges lemez, ha megvan még.
hol? mennyiért? és mikor volna neked a legalkalmasabb?

köszönettel: REF100
(én százhalombattai vagyok)
Küldtem választ e-mailben.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
czsolt
Vendég
« Új hozzászólás #5455 Dátum: 2009.01.14 szerda, 12:28:31 »

Ilyet csak akkor csináljon, ha mindenképpen valami nagy marhaságot szeretne csinálni!

Oda rendes lemez kell, nem jó a befőttes.

A Stealt hozhat neki, a Tsory gyártott anno ilyet. Sőt, nekem még megvan, végül nem raktam be, azt is odaadhatom.

Szia,

köszönöm a választ, úgy látom jó kis vitát gerjesztettem   Wink

Ami neked megvan az TDDi-hez való?

Ha igen akkor légyszi rakd félre számomra és a következő talin - nem tudom mikor lesz, majd utánanézek, meg persze a tagság feltételeinek is - megkérek vkit, hogy rakja bele.
Ha esetleg nem leszel ott akkor előtte elmennék érte ha nem gond.
Még 5000 km-em van a következő szervizig, akkor szívósor és porlasztó tömítéseket fognak cserélni a Cromax-ban utána lenne értelme szerintem takarítani és ledugózni, nem?

Ha már nincs meg akkor megkeresem Stealt-ot hátha tud egyet szerezni nekem.

Köszönöm a segítséget mindenkinek, nagyon pozitív ez a közösség, hasonlót még nem tapasztaltam sehol.  worship

Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #5456 Dátum: 2009.01.14 szerda, 13:16:25 »

...Ami neked megvan az TDDi-hez való?...
Ha a kérdés nekem szólt, akkor a válasz nem. Nekem TDCi-hez való volt. Abból ismost adtam fel REF100 fórumtársnak az utolsó darabot.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5457 Dátum: 2009.01.14 szerda, 13:25:38 »

Szia,

köszönöm a választ, úgy látom jó kis vitát gerjesztettem   Wink

Ami neked megvan az TDDi-hez való?

Szerintem ugyanaz a két lemez, de még gondolkodom, lehet hogy mégis berakom.
Amúgy meg pillanatnyilag nem is tudom, hol van  vigyor3.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #5458 Dátum: 2009.01.14 szerda, 14:53:49 »

...Szerintem ugyanaz a két lemez...
Elképzelhető. De abban már biztos vagyok, hogy az MKI, MKII-höz nem jó. A TDDI-s márkatársak majd megmondják (pl: Ervin, tomi3118). AZ enyémek így néztek ki:
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5459 Dátum: 2009.01.15 csütörtök, 02:00:11 »

Ha már nincs meg akkor megkeresem Stealt-ot hátha tud egyet szerezni nekem.
Én is Tsorytol kaptam jófajta savállóból.
Naplózva
1100110
Vendég
« Új hozzászólás #5460 Dátum: 2009.07.11 szombat, 22:16:30 »

Sziasztok!
nemrég vásároltam egy 94es mondeo2-est.
nemrég ki lettek elől cserélve a szilentek, de továbbra is fura fémes koppanás halattszik a kocsi eleje felől mikor elindulok vele.
/a csere előtt intenzív fékezéskor is/
mit csináljak vele?
köszi előre is
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5461 Dátum: 2009.07.11 szombat, 22:37:54 »

Sziasztok!
nemrég vásároltam egy 94es mondeo2-est.
nemrég ki lettek elől cserélve a szilentek, de továbbra is fura fémes koppanás halattszik a kocsi eleje felől mikor elindulok vele.
/a csere előtt intenzív fékezéskor is/
mit csináljak vele?
köszi előre is
szia
a '94-es az mk1-es mondeo
melyik szilent lett cserélve?
van belőle egy pár
toronycsapágy esetleg?
szerelő nézte át?
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #5462 Dátum: 2009.07.11 szombat, 22:38:36 »

Sziasztok!
nemrég vásároltam egy 94es mondeo2-est.
nemrég ki lettek elől cserélve a szilentek, de továbbra is fura fémes koppanás halattszik a kocsi eleje felől mikor elindulok vele.
/a csere előtt intenzív fékezéskor is/
mit csináljak vele?
köszi előre is
Isten hozott a Mondeó klubban!
Nagyon sok balesetmentes,és meghibásodás mentes kilométert kívánunk!  wave

Fura fémes koppanást adhat a fékmunkahenger,a toronycsapágy,alsó gömbfejek,valamint a motor,váltótartó bak is igaz ott fékezéskor nincs koppanás. A mondeo I fórumban elég sok infót találsz,de csak nyugodtan kérdezz ám! integet2
Naplózva
NJK
Vendég
« Új hozzászólás #5463 Dátum: 2009.07.12 vasárnap, 10:00:47 »

Sziasztok!

Mondeo III: kulcs bennfelejtve egy éjjszakára, gyújtás álláson (vagy eggyel visszább). Világítás, rádió nem maradt bekapcsolva. Az ablakmosó és a légzsák kontrollámpa világít mikor ma reggel megtalálom a kocsiban a kulcsot. Csomagtartó zárva, kulccsal (távirányítóval) sem tudom nyitni, a másik négy ajtó nyitva (mechanikusan zárhatók). Az autó nem indul, meg sem nyikkan. A kulcs elfordításával nem villannak fel a kontrollámpák (a megtaláláskor is világítók kivételével).

Mit gondoltok, mi történt? Hogyan tudnék életet lehelni az autóba?

NJK
Naplózva
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #5464 Dátum: 2009.07.12 vasárnap, 10:28:43 »

Sziasztok!

Mondeo III: kulcs bennfelejtve egy éjjszakára, gyújtás álláson (vagy eggyel visszább). Világítás, rádió nem maradt bekapcsolva. Az ablakmosó és a légzsák kontrollámpa világít mikor ma reggel megtalálom a kocsiban a kulcsot. Csomagtartó zárva, kulccsal (távirányítóval) sem tudom nyitni, a másik négy ajtó nyitva (mechanikusan zárhatók). Az autó nem indul, meg sem nyikkan. A kulcs elfordításával nem villannak fel a kontrollámpák (a megtaláláskor is világítók kivételével).

Mit gondoltok, mi történt? Hogyan tudnék életet lehelni az autóba?

NJK
Szerintem csontra lemerült , bikázd be , vagy töltsd fel az aksit  .
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
HERO
Vendég
« Új hozzászólás #5465 Dátum: 2009.07.17 péntek, 19:21:49 »

Helló Mindenkinek! Bocsi de új vagyok itt. Most készülök Mondeót venni és valami tanácsot szeretnék kérni hogy mire figyeljek. Előre is köszi az infókat.  worship Ja dieselt szeretnék de benzines is szóba jöhet.
Naplózva
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #5466 Dátum: 2009.07.17 péntek, 19:35:47 »

Helló Mindenkinek! Bocsi de új vagyok itt. Most készülök Mondeót venni és valami tanácsot szeretnék kérni hogy mire figyeljek. Előre is köszi az infókat.  worship Ja dieselt szeretnék de benzines is szóba jöhet.
A főoldalon 2. oldalon  autóvásárlási tanácsok .
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #5467 Dátum: 2009.07.17 péntek, 19:36:41 »

Helló Mindenkinek! Bocsi de új vagyok itt. Most készülök Mondeót venni és valami tanácsot szeretnék kérni hogy mire figyeljek. Előre is köszi az infókat.  worship Ja dieselt szeretnék de benzines is szóba jöhet.
ha nem akarsz problémát akkor csak és kizárólag BENZINest vegyél. (tapasztalat)  2l 16v.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5468 Dátum: 2009.07.17 péntek, 19:45:06 »

Helló Mindenkinek! Bocsi de új vagyok itt. Most készülök Mondeót venni és valami tanácsot szeretnék kérni hogy mire figyeljek. Előre is köszi az infókat.  worship Ja dieselt szeretnék de benzines is szóba jöhet.

A dízelek jók, de légy körültekintő. Jellemzően sok km+visszatekert óra. Hamisítják a szervízkönyvet is.
Ahogy a lejjebb írta csaba14, olvasd el a cikket.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HERO
Vendég
« Új hozzászólás #5469 Dátum: 2009.07.17 péntek, 20:35:55 »

Helló! Köszönöm  a segítséget de ahogy végig olvastam a facelit tipus lehet hogy kicsit magas nekem. Tehetnék be linket ide hogy mely autókat néztem ki? Lehet hogy valakinek(valakiknek ) ismerős is lehet.
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #5470 Dátum: 2009.07.17 péntek, 20:38:46 »

Helló! Köszönöm  a segítséget de ahogy végig olvastam a facelit tipus lehet hogy kicsit magas nekem. Tehetnék be linket ide hogy mely autókat néztem ki? Lehet hogy valakinek(valakiknek ) ismerős is lehet.

Sokan sokfélét láttak(láttunk) már...  Wink
Ha a moderátorok nem ellenzik akkor tegyed, és véleményezi valaki biztosan!  worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #5471 Dátum: 2009.07.17 péntek, 20:40:15 »

Helló! Köszönöm  a segítséget de ahogy végig olvastam a facelit tipus lehet hogy kicsit magas nekem. Tehetnék be linket ide hogy mely autókat néztem ki? Lehet hogy valakinek(valakiknek ) ismerős is lehet.
Fészlift az csak annyit jelent,hogy volt némi "ráncfelvarrás a típuson.Néhány apró változtatás.2003 ig előtte, 2004 től utána.
Előtte mondjuk kerek volt a ködlámpa,utána 3szöglető.stb,stb,stb vigyor3 Wink wave
1 lényeges.Az utáni megbízhatóbb.......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #5472 Dátum: 2009.07.17 péntek, 20:43:47 »

Helló! Köszönöm  a segítséget de ahogy végig olvastam a facelit tipus lehet hogy kicsit magas nekem. Tehetnék be linket ide hogy mely autókat néztem ki? Lehet hogy valakinek(valakiknek ) ismerős is lehet.
max a CR rendszere megbízhatóbb.De abban is ugyanúgy van lendkerék,szíj tárcsa stb,stb, ami besz@rik. A benyással kevesebb a nyűg.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #5473 Dátum: 2009.07.17 péntek, 20:47:36 »

max a CR rendszere megbízhatóbb.De abban is ugyanúgy van lendkerék,szíj tárcsa stb,stb, ami besz@rik. A benyással kevesebb a nyűg.
Hát Zacci is cserélt már lendkereket is.......és ő is annyit szív a verdájával,mint bárki.....
Én inkább aszondom minél kevesebb km-rel és megbízható forrásból......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HERO
Vendég
« Új hozzászólás #5474 Dátum: 2009.07.17 péntek, 20:54:36 »

Előre is elnézést kérek a Moderátoroktól a linkekért.
Ezeket néztem mint dieseleket:
http://www.hasznaltauto.hu/2784780
http://www.hasznaltauto.hu/3107078
 Ezeket szeretném megnézni a jövő héten. Nekem a navis tetszik bár az nem magyar menűs.
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #5475 Dátum: 2009.07.17 péntek, 20:58:38 »

Előre is elnézést kérek a Moderátoroktól a linkekért.
Ezeket néztem mint dieseleket:
Ezeket szeretném megnézni a jövő héten. Nekem a navis tetszik bár az nem magyar menűs.

Én csak annyit tudok hozzászólni, hogy ezek fészlift előtti modellek, kíváncsi lennék a km-óra állására...
A bőrös nekem is jobban tetszene...
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
HERO
Vendég
« Új hozzászólás #5476 Dátum: 2009.07.17 péntek, 21:03:56 »

Helló TakiAtti! A bőrösbe 128 van állítólag vagyis ugy hirdetik. A másikban sajna nem tudom.
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #5477 Dátum: 2009.07.17 péntek, 21:10:43 »

Helló TakiAtti! A bőrösbe 128 van állítólag vagyis ugy hirdetik. A másikban sajna nem tudom.

Ha azt mondom, hogy szerintem a kevés, akkor vita kezdődik, úgyhogy ezt nem mondom...  vigyor3
Ha elmész megnézni - bár ez biztos le volt írva a főoldali cikkben - nézd meg az üléseket, kormányt pedálokat, hogy mennyire van megkopva. Vezetőoldali ülés mennyire van kiülve, gombok megkopva, a kormányon az ezüst betét, stb. Ha ezek kopottak, akkor vissza van tekerve. Szervízkönyv ha van, kérd el, esetleg ha van egy szervízes embered, kérd el a kocsit, egy átnézésre!
Bár nem jelent semmit, de az enyém 2004.09.havi, most van benne 100500km, amikor vettem akkor 69400 volt, de akivel megnézettem azt mondta hogy valamennyi vissza van tekerve. (szerinte kb 50ekm)
A többiek a motorikus/elektronikus dolgokra biztos tudnak okosat mondani...  eljen
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
HERO
Vendég
« Új hozzászólás #5478 Dátum: 2009.07.17 péntek, 21:21:53 »

Sajnos  szakember az nincs ez nagy hátrány számomra. A szervízkönyv se nagy durranás azt mondják azt is lehet már hamisítani. A motorikus részről már adtak tanácsot hogy olvassam el a vásárlási tanácsokat. Úgy érzem kicsit az esélytelenek nyugalmával indulunk majd a kocsik nézésére. De azért köszi az infókat amit adtál és megpróbálok rá figyelni valamilyen szinten. a bőrös az szalonban van és gondolom ott is megnézték mikor átvették valamilyen szinten.
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.17 péntek, 21:25:11 írta HERO » Naplózva
mlksx078
Vendég
« Új hozzászólás #5479 Dátum: 2009.07.17 péntek, 21:22:31 »

Előre is elnézést kérek a Moderátoroktól a linkekért.
Ezeket néztem mint dieseleket:
http://www.hasznaltauto.hu/2784780
http://www.hasznaltauto.hu/3107078
 Ezeket szeretném megnézni a jövő héten. Nekem a navis tetszik bár az nem magyar menűs.

Én a helyedben ennyi pénzből benzinest vennék. Ezt nem az anyagiak firtatásaként, vagy kivagyiságból mondom, de az az általános tapasztalat, hogy a benzinesek könnyebben fenntarthatók, persze a fogyasztást leszámítva. De ha cserélsz egy lendkereket a dízelen kétszázakárhányezerért, vagy porlasztócsúcsokat szintén sok pénzért, esetleg a hülye előző tulaj hideg motorral nyomta neki és hazavágta a turbót, akkor már buktad is a kedvezőbb fogyasztást. És ez minden dízelre jellemző...
Nekem volt benzinesem is és az ég világon semi baja nem volt, igaz nagyon vigyáztam rá. A mostani TDCI-vel már 2 hónap alatt több gond volt, mint a benzinessel 3 év alatt.
Naplózva
mlksx078
Vendég
« Új hozzászólás #5480 Dátum: 2009.07.17 péntek, 21:24:59 »

Sajnos  szakember az nincs ez nagy hátrány számomra. A szervízkönyv se nagy durranás azt mondják azt is lehet már hamisítani. A motorikus részről már adtak tanácsot hogy olvassam el a vásárlási tanácsokat. Úgy érzem kicsi az esélytelenek nyugalmával indulunk majd a kocsik nézésére. De azért köszi az infókat amit adtál és megpróbálok rá figyelni valamilyen szinten. a bőrös az szalonban van és gondolom ott is megnézték mikor átvették valamilyen szinten.

A szalonban csak azért van állapotfelmérés, hogy jó kevés pénzt tudjanak ajánlani érte annak, aki beadta oda. A xart is ugyanúgy beveszik, csak kevesebbet adnak érte, neked viszont meg fogják próbálni beadni, hogy minden faxa.

Kereskedőben sose bízz!!!
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #5481 Dátum: 2009.07.17 péntek, 21:26:41 »

De azért köszi az infókat amit adtál és megpróbálok rá figyelni valamilyen szinten. a bőrös az szalonban van és gondolom ott is megnézték mikor átvették valamilyen szinten.

Ne csüggedj, kérdezd meg a miskolciakat, nem jár e feléd valaki, Ők is biztos tudnak segíteni, vagy tudnak ajánlani szakit.
Nem vagy olyan messze tőlük, biztos lesz aki segít. Hogy a szalon átnézte azt nem kétlem, de ha talált is valamit, már nem biztos hogy ki is javíttatta...
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
HERO
Vendég
« Új hozzászólás #5482 Dátum: 2009.07.17 péntek, 21:28:18 »

Én a helyedben ennyi pénzből benzinest vennék. Ezt nem az anyagiak firtatásaként, vagy kivagyiságból mondom, de az az általános tapasztalat, hogy a benzinesek könnyebben fenntarthatók, persze a fogyasztást leszámítva. De ha cserélsz egy lendkereket a dízelen kétszázakárhányezerért, vagy porlasztócsúcsokat szintén sok pénzért, esetleg a hülye előző tulaj hideg motorral nyomta neki és hazavágta a turbót, akkor már buktad is a kedvezőbb fogyasztást. És ez minden dízelre jellemző...
Nekem volt benzinesem is és az ég világon semi baja nem volt, igaz nagyon vigyáztam rá. A mostani TDCI-vel már 2 hónap alatt több gond volt, mint a benzinessel 3 év alatt.

Hali! Lehet hogy igazad van mindenben amit leírtál. Nem is akarok vitatkozni mert semmi tapasztalatom nincs ebbe az autó tipusokba.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5483 Dátum: 2009.07.17 péntek, 21:28:27 »

Én a helyedben ennyi pénzből benzinest vennék. Ezt nem az anyagiak firtatásaként, vagy kivagyiságból mondom, de az az általános tapasztalat, hogy a benzinesek könnyebben fenntarthatók, persze a fogyasztást leszámítva. De ha cserélsz egy lendkereket a dízelen kétszázakárhányezerért, vagy porlasztócsúcsokat szintén sok pénzért, esetleg a hülye előző tulaj hideg motorral nyomta neki és hazavágta a turbót, akkor már buktad is a kedvezőbb fogyasztást. És ez minden dízelre jellemző...
Nekem volt benzinesem is és az ég világon semi baja nem volt, igaz nagyon vigyáztam rá. A mostani TDCI-vel már 2 hónap alatt több gond volt, mint a benzinessel 3 év alatt.
Mi baj volt vele?Huh? Én meg ilyen 2,2-re gyúrok most....állítólag ezek jobbak már wilting vagy??
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.17 péntek, 21:30:23 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HERO
Vendég
« Új hozzászólás #5484 Dátum: 2009.07.17 péntek, 21:31:24 »

Ne csüggedj, kérdezd meg a miskolciakat, nem jár e feléd valaki, Ők is biztos tudnak segíteni, vagy tudnak ajánlani szakit.
Nem vagy olyan messze tőlük, biztos lesz aki segít. Hogy a szalon átnézte azt nem kétlem, de ha talált is valamit, már nem biztos hogy ki is javíttatta...

Akkor azt mondod hogy lépjek át a Miskolciak topikjába és ott érdeklődjek? Ugyanis ma regeltem ide épp ezért hogy hátha valamit megtudok ezekről az autókról. Szerintem se javítják ki a hibákat ha csak nagyon nem muszáj.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5485 Dátum: 2009.07.17 péntek, 21:32:50 »

Fészlift az csak annyit jelent,hogy volt némi "ráncfelvarrás a típuson.Néhány apró változtatás.2003 ig előtte, 2004 től utána.
Előtte mondjuk kerek volt a ködlámpa,utána 3szöglető.stb,stb,stb vigyor3 Wink wave
1 lényeges.Az utáni megbízhatóbb.......

A facelift 2003 június 15-én volt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mlksx078
Vendég
« Új hozzászólás #5486 Dátum: 2009.07.17 péntek, 21:32:59 »

Mi baj volt vele?Huh? Én meg ilyen 2,2-re gyúrok most....állítólag ezek jobbak már wilting

1. jobbos féltengelycsukló csere
2. vmelyik hátsó szilent nyafog
3. zörögnek a kárpitok

Az utóbbi kettő benzinesben is megtörténhet és én a nagy kerekek számlájára írom, de a féltengelycsukló már dízeles gond. A benzinessel viszont szó szerint SEMMI bajom nem volt. Igénytelen, elronthatatlan volt az 1.8-as, pedig nem kíméltem.
Remélem több dolog nem lesz a TDCI-vel és akkor békében élhetünk egymás mellett, mert amúgy egy rendkívül jó autó.

Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #5487 Dátum: 2009.07.17 péntek, 21:35:37 »

Akkor azt mondod hogy lépjek át a Miskolciak topikjába és ott érdeklődjek? Ugyanis ma regeltem ide épp ezért hogy hátha valamit megtudok ezekről az autókról. Szerintem se javítják ki a hibákat ha csak nagyon nem muszáj.

Nem olvas mindenki mindent, kérdezd meg, hogy tud-e valaki Neked segíteni a megfelelő autó kiválasztásában, vagy tudnak-e ajánlani autót...
Neked Ők vannak közelebb... Esetleg Scratch, Ő gyöngyösi (vagy valami a környéki...)
Biztos vagyok benne, hogy segítenek, de lehet, hogy bele fog kerülni egy két üveg sörbe...  vigyor3 worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
mlksx078
Vendég
« Új hozzászólás #5488 Dátum: 2009.07.17 péntek, 21:36:28 »

Akkor azt mondod hogy lépjek át a Miskolciak topikjába és ott érdeklődjek? Ugyanis ma regeltem ide épp ezért hogy hátha valamit megtudok ezekről az autókról. Szerintem se javítják ki a hibákat ha csak nagyon nem muszáj.

Felejtsd el, hogy kijavítják. Ami nem látszik nem is létezik alapon működnek a kereskedők.
Ismerősömet úgy vágta át a kereskedő, hogy az ismerőse volt...

Ha autót mész nézni jó pont, hogy ha hideg a motor mikor beindítod. Ha előtte már járatták, nagy az esély rá, hogy titkolnak valamit.
A főoldalon van egy faxa kis doksi autóvásárlásról, ha dízel mellett döntesz, akkor olvasd el. Minden esetre jó ha van a zsebedben még párszázezer forint, mielőtt használt dízelt veszel...
Naplózva
mlksx078
Vendég
« Új hozzászólás #5489 Dátum: 2009.07.17 péntek, 21:37:33 »

Nem olvas mindenki mindent, kérdezd meg, hogy tud-e valaki Neked segíteni a megfelelő autó kiválasztásában, vagy tudnak-e ajánlani autót...
Neked Ők vannak közelebb... Esetleg Scratch, Ő gyöngyösi (vagy valami a környéki...)
Biztos vagyok benne, hogy segítenek, de lehet, hogy bele fog kerülni egy két üveg sörbe...  vigyor3 worship

Szerintem a sör a legkevesebb ilyenkor. Lényeg, hogy jó legyen az autó...
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #5490 Dátum: 2009.07.17 péntek, 21:39:26 »

Ugyanis ma regeltem ide épp ezért hogy hátha valamit megtudok ezekről az autókról. Szerintem se javítják ki a hibákat ha csak nagyon nem muszáj.

Láttam, hogy ma reggeltél, de egy pár napnak el kell telnie még olvasódik a fórum.
Lesz infó is, meg ember is, csak türelem. Tudom, ilyenkor abból van a legkevesebb...  vigyor3
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5491 Dátum: 2009.07.17 péntek, 21:40:34 »

1. jobbos féltengelycsukló csere
2. vmelyik hátsó szilent nyafog
3. zörögnek a kárpitok

Az utóbbi kettő benzinesben is megtörténhet és én a nagy kerekek számlájára írom, de a féltengelycsukló már dízeles gond. A benzinessel viszont szó szerint SEMMI bajom nem volt. Igénytelen, elronthatatlan volt az 1.8-as, pedig nem kíméltem.
Remélem több dolog nem lesz a TDCI-vel és akkor békében élhetünk egymás mellett, mert amúgy egy rendkívül jó autó.


Amikor kipróbáltad semmi jele nem volt ezeknek??  Ezek nagyon sok lefutott KM-re vagy állat használatra utaló hibák....
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #5492 Dátum: 2009.07.17 péntek, 21:40:50 »

Szerintem a sör a legkevesebb ilyenkor. Lényeg, hogy jó legyen az autó...

Maxi igaz!  worship worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5493 Dátum: 2009.07.17 péntek, 21:41:09 »

1. jobbos féltengelycsukló csere
2. vmelyik hátsó szilent nyafog
3. zörögnek a kárpitok

Az utóbbi kettő benzinesben is megtörténhet és én a nagy kerekek számlájára írom, de a féltengelycsukló már dízeles gond. A benzinessel viszont szó szerint SEMMI bajom nem volt. Igénytelen, elronthatatlan volt az 1.8-as, pedig nem kíméltem.
Remélem több dolog nem lesz a TDCI-vel és akkor békében élhetünk egymás mellett, mert amúgy egy rendkívül jó autó.

Jobbos féltengelycsukló? Az miért lenne dízeles hiba? Btw: szerintem közülünk még nem nagyon cserélte senki.
Zörögnek a kárpitok: lehet, hogy szétszedték, és nem rakták jól össze.
A szilentnyafogást meg simán meg lehet oldani.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mlksx078
Vendég
« Új hozzászólás #5494 Dátum: 2009.07.17 péntek, 21:41:40 »

Akkor azt mondod hogy lépjek át a Miskolciak topikjába és ott érdeklődjek? Ugyanis ma regeltem ide épp ezért hogy hátha valamit megtudok ezekről az autókról. Szerintem se javítják ki a hibákat ha csak nagyon nem muszáj.

Amig várod a segítő emberkék jelentkezését, addig nézz át pár szép benzinest is.
Volt már a klubban, aki dízelről váltott benyásra...
Mennyit mész egy évben?
Naplózva
HERO
Vendég
« Új hozzászólás #5495 Dátum: 2009.07.17 péntek, 21:44:35 »

Nem olvas mindenki mindent, kérdezd meg, hogy tud-e valaki Neked segíteni a megfelelő autó kiválasztásában, vagy tudnak-e ajánlani autót...
Neked Ők vannak közelebb... Esetleg Scratch, Ő gyöngyösi (vagy valami a környéki...)
Biztos vagyok benne, hogy segítenek, de lehet, hogy bele fog kerülni egy két üveg sörbe...  vigyor3 worship

Szerintem nem a sörön múlik a dolog.  worship
Naplózva
mlksx078
Vendég
« Új hozzászólás #5496 Dátum: 2009.07.17 péntek, 21:44:56 »

Jobbos féltengelycsukló? Az miért lenne dízeles hiba? Btw: szerintem közülünk még nem nagyon cserélte senki.
Zörögnek a kárpitok: lehet, hogy szétszedték, és nem rakták jól össze.
A szilentnyafogást meg simán meg lehet oldani.

Az utóbbi kettőre írtam is, hogy nem a TDCI hibája, a féltengelycsukló pedig ha tetszik ha nem, leginkább erős dízeleknél fordul elő, ahol a nagy nyomaték kinyírja őket. Tudom, hogy nem tipikus Mondeo hiba, de ez van.
Ettől a TDCI még egy igen faxa motor, a Mondeo pedig az egyik legjobb autó, amivel találkoztam.
De gondolom abban egyetértünk, hogy ha a dízelen cserézni kell valamit, akkor bizony általában mélyen kell belenyúlni abba a bizonyos zsebbe...
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #5497 Dátum: 2009.07.17 péntek, 21:45:32 »

Bocs, de mentem aludni...
Szasztok  integet2
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
mlksx078
Vendég
« Új hozzászólás #5498 Dátum: 2009.07.17 péntek, 21:46:02 »

Bocs, de mentem aludni...
Szasztok  integet2

Jóccakát vigyor3
Naplózva
HERO
Vendég
« Új hozzászólás #5499 Dátum: 2009.07.17 péntek, 21:48:34 »

Én a helyedben ennyi pénzből benzinest vennék. Ezt nem az anyagiak firtatásaként, vagy kivagyiságból mondom, de az az általános tapasztalat, hogy a benzinesek könnyebben fenntarthatók, persze a fogyasztást leszámítva. De ha cserélsz egy lendkereket a dízelen kétszázakárhányezerért, vagy porlasztócsúcsokat szintén sok pénzért, esetleg a hülye előző tulaj hideg motorral nyomta neki és hazavágta a turbót, akkor már buktad is a kedvezőbb fogyasztást. És ez minden dízelre jellemző...
Nekem volt benzinesem is és az ég világon semi baja nem volt, igaz nagyon vigyáztam rá. A mostani TDCI-vel már 2 hónap alatt több gond volt, mint a benzinessel 3 év alatt.

Hát most olyan gépet kéne kifognom amit egy félévig nem kéne javítanom. Tudom kicsit lehetetlent mondtam. Nézegettem benzinest is de a luxus adó kicsit beleszólt ebbe is( 2.5 V6 benzines) és 2000 benzinest is néztem. Az utóbbi az talán már jobb megoldás lenne.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 103 104 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 116 117 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.