Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:17:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 2041800 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #1700 Dátum: 2005.10.18 kedd, 15:19:00 »

Minden mondeohoz két kulcs jár. Az egyik nem távirányítós. Egy idő után - asszem az f2-vel - a másik is távirányítós.
Szia!
Köszi a választ, most már "csak" az f2 magas...
Üdv.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1701 Dátum: 2005.10.18 kedd, 16:22:00 »

Szia!
Köszi a választ, most már "csak" az f2 magas...
Üdv.
Scratch! MKIII-ról volt szó. ESU! Az f2 a facelift 2, ami 2005 tavasz óta van. A gyengébbek kedvéért csíkos lámpás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1702 Dátum: 2005.10.18 kedd, 17:37:00 »

Redőnygurtni néven nem tudtam regisztrálni, gondolom a hosszú -ő- miatt, úgyhogy a másik nicknevemet fogom ezentúl használni.
 
Mi a teendő ha bezárom a távirányítóval az autót (MKIII) és nem húzza fel az ablakokat
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1703 Dátum: 2005.10.18 kedd, 18:14:00 »

Cleric,
hosszan kell nyomni a zárás után is. Ha nem teszi be kell programozni. Ue érvényes a nyitásra is.(ti mind a 4 ablakot le kell tudni ereszteni hasonlóan)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1704 Dátum: 2005.10.18 kedd, 18:19:00 »

segitsetek! mi történhetett a motorommal a két szélső hengerben nincs erő, fehér füstöt okád, olaj eltünt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1705 Dátum: 2005.10.18 kedd, 19:19:00 »

segitsetek! mi történhetett a motorommal a két szélső hengerben nincs erő, fehér füstöt okád, olaj eltünt
A fehér füst az sajnos a motorolaj, de ha erő sincs akkor valszeg gyűrű törés,ámbár 1szerre 2 hengernél?..?Honnan tudod,hogy a két szélső hengerben nincs erő?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1706 Dátum: 2005.10.18 kedd, 19:57:00 »

Cleric,
hosszan kell nyomni a zárás után is. Ha nem teszi be kell programozni. Ue érvényes a nyitásra is.(ti mind a 4 ablakot le kell tudni ereszteni hasonlóan)
kipróbáltam, müxik
kösz
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1707 Dátum: 2005.10.18 kedd, 23:08:00 »

Scratch! MKIII-ról volt szó. ESU! Az f2 a facelift 2, ami 2005 tavasz óta van. A gyengébbek kedvéért csíkos lámpás.
Minden Mondeo -ról volt szó! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1708 Dátum: 2005.10.18 kedd, 23:30:00 »

Minden Mondeo -ról volt szó! Smiley
#1724. MKIII-ról volt szó. Tisztelettel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1709 Dátum: 2005.10.18 kedd, 23:40:00 »

Sziasztok
a 2002-es TDDI-s GHIA Mondeo ESP-ről tudtok valamit
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1710 Dátum: 2005.10.19 szerda, 00:20:00 »

Sziasztok
a 2002-es TDDI-s GHIA Mondeo ESP-ről tudtok valamit
Igen. Mire vagy kíváncsi? Ha lehet, azt ne kérdezd meg, van-e benne esp, mert azt nem mondjuk meg. Javasolnám, hogy fejtsd ki bővebben, hogy az általad említett személygépkocsi milyen jellemzői keltették fel érdeklődésed.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1711 Dátum: 2005.10.19 szerda, 00:28:00 »

Igen. Mire vagy kíváncsi? Ha lehet, azt ne kérdezd meg, van-e benne esp, mert azt nem mondjuk meg. Javasolnám, hogy fejtsd ki bővebben, hogy az általad említett személygépkocsi milyen jellemzői keltették fel érdeklődésed.
a 2005 jun 09-én leírt  műszerteszt szerint az esp kontrollkijelző világít tesztüzemmódban,viszont indítaskor nem, és a ki-be kapcsoló is "üres".
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1712 Dátum: 2005.10.19 szerda, 00:36:00 »

a 2005 jun 09-én leírt  műszerteszt szerint az esp kontrollkijelző világít tesztüzemmódban,viszont indítaskor nem, és a ki-be kapcsoló is "üres".
Akkor nincs is ESP.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1713 Dátum: 2005.10.19 szerda, 00:45:00 »

Akkor nincs is ESP.
gondoltam, kösz, de a kijező, és az eddig olvasott leírások, miszerint ez a tipus szériában tudja, megvezetett.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1714 Dátum: 2005.10.19 szerda, 09:34:00 »

segitsetek! mi történhetett a motorommal a két szélső hengerben nincs erő, fehér füstöt okád, olaj eltünt
Milyen a motorod? Harley? A fehér füst inkább víz, az nem fogy?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1715 Dátum: 2005.10.19 szerda, 09:47:00 »

gondoltam, kösz, de a kijező, és az eddig olvasott leírások, miszerint ez a tipus szériában tudja, megvezetett.
Nem tudja szériában. Csak a v6-osnál széria.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1716 Dátum: 2005.10.19 szerda, 10:11:00 »

#1724. MKIII-ról volt szó. Tisztelettel.
#1725: "Minden mondeohoz két kulcs jár."
 
De ezen nem veszünk össze!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1717 Dátum: 2005.10.19 szerda, 13:57:00 »

Scratch! MKIII-ról volt szó. ESU! Az f2 a facelift 2, ami 2005 tavasz óta van. A gyengébbek kedvéért csíkos lámpás.
Szia "Angel"!
Köszi a választ f2 ügyben!
Ahogy tegnap bezártam a boltot,valami beugrott...Mostmár tudom, jó helyre asszociáltam.
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1718 Dátum: 2005.10.19 szerda, 15:31:00 »

Köszönöm a válaszokat. Az első kérdésra a válasz hogy ki lett tekerve a porlasztó csúcs féle dolog es ott nem volt visszajelzése a hengernek. A második kérdésre a válasz a viz nem fogy. Tudtok ajánlani egy jó szerelőt vas megyében akire nyugodtan rábizhatom a motor javitást és nem visz be az erdőbe? a válasz előre is köszönöm, a szerelő sürgős lenne mert a kocsinak menni kell folyamatossan.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1719 Dátum: 2005.10.19 szerda, 15:43:00 »

NE IRKÁLD BE UGYANAZT MINDENHOVÁ!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1720 Dátum: 2005.10.19 szerda, 15:50:00 »

Köszönöm a válaszokat. Az első kérdésra a válasz hogy ki lett tekerve a porlasztó csúcs féle dolog es ott nem volt visszajelzése a hengernek. A második kérdésre a válasz a viz nem fogy. Tudtok ajánlani egy jó szerelőt vas megyében akire nyugodtan rábizhatom a motor javitást és nem visz be az erdőbe? a válasz előre is köszönöm, a szerelő sürgős lenne mert a kocsinak menni kell folyamatossan.
Most ne menjen folyamatosan Vas messze van ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1721 Dátum: 2005.10.19 szerda, 15:51:00 »

(az ülés alatti csatiknak kellene wd40 - de gyújtás le)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1722 Dátum: 2005.10.19 szerda, 17:14:00 »

Sziasztok!
Tudna valaki segíteni?
Milyen színű ( katalógus szerinti )a "Gabo" Mondija?
Üdv
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1723 Dátum: 2005.10.19 szerda, 17:25:00 »

Sziasztok!
Tudna valaki segíteni?
Milyen színű ( katalógus szerinti )a "Gabo" Mondija?
Üdv
Szerintem Platinum a Gabo verdája.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1724 Dátum: 2005.10.19 szerda, 23:04:00 »

Szerintem Platinum a Gabo verdája.
A Curtis -é, meg Titanium! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1725 Dátum: 2005.10.20 csütörtök, 06:49:00 »

Szerintem Platinum a Gabo verdája.
Szia!
Köszi a választ, bár letöltöttem a színkatalógust, de itthon a gépen valahogy "összekeverednek" az árnyalatok, nem tudtam eldönteni melyik az a szín,amit a Mondeo taliról láttam a fotón.
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1726 Dátum: 2005.11.08 kedd, 16:13:00 »

Hello!
 
Vennék egy 94 körüli Turniert, és lenne néhány kérdésem:
1. van-e komoly rizikója az automata váltósnak?
2. van-e esély magyarországi forgalombahelyezésűt találni?
3. az egyik kinézett példánynak csúnyán végig van repedve a szélvédője, milyen összeg lehet ennek a szakszerű cseréje? (ez a legfontosabb kérdésem)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1727 Dátum: 2005.11.08 kedd, 16:15:00 »

Hello!
 
Vennék egy 94 körüli Turniert, és lenne néhány kérdésem:
1. van-e komoly rizikója az automata váltósnak?
2. van-e esély magyarországi forgalombahelyezésűt találni?
3. az egyik kinézett példánynak csúnyán végig van repedve a szélvédője, milyen összeg lehet ennek a szakszerű cseréje? (ez a legfontosabb kérdésem)
1. szerintem van
2. én már láttam ilyet
3. tipp 40000Huf
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1728 Dátum: 2005.11.08 kedd, 16:17:00 »

Hello!
 
Vennék egy 94 körüli Turniert, és lenne néhány kérdésem:
1. van-e komoly rizikója az automata váltósnak?
2. van-e esély magyarországi forgalombahelyezésűt találni?
3. az egyik kinézett példánynak csúnyán végig van repedve a szélvédője, milyen összeg lehet ennek a szakszerű cseréje? (ez a legfontosabb kérdésem)
szajmon
Automatát? ha garanciát vállal az eladó vagy van papírja, hogy felújitott főjavított. Nem tipikus hiba de nem olcsó a javítás ha kifogod.
Magyar forgalombahelyezés nem előny itthon jobban kopnak mint a nyugatiak - arrafelé jobbak az utak Sad
Sima szélvédő 30K környéke, fűtött 80K
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1729 Dátum: 2005.11.08 kedd, 16:21:00 »

turborudi, Fusim!
 
Köszi a gyors válaszokat, még megfontolom akkor...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1730 Dátum: 2005.11.09 szerda, 08:56:00 »

Hello!
 
Vennék egy 94 körüli Turniert, és lenne néhány kérdésem:
1. van-e komoly rizikója az automata váltósnak?
2. van-e esély magyarországi forgalombahelyezésűt találni?
3. az egyik kinézett példánynak csúnyán végig van repedve a szélvédője, milyen összeg lehet ennek a szakszerű cseréje? (ez a legfontosabb kérdésem)
1: autómata=+400.000HUF bármikor! Szerintem ne!!! Hidd el ez egy típushiba. Sztem a Ford nem tud autómatát gyártani...
2: inkább külföldit vegyél, ahogy Fusim is ajánlotta.
3: 27eHUF cserével együtt, vhol a Béke úton...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1731 Dátum: 2005.11.09 szerda, 11:43:00 »

Automata : valóban vannak/lehetnek vele gondok, nem tagadható. Ezért csak 2 esetben javasolható : van szerelőd aki gond esetén korrektül, precízen rendberakja ÉS szereted annyira az automatát. Ha nem különösebben jelent + élményt akkor nincs értelme.
(Én ha egyszer lecserélem a gépet csak automatát fogok keresni a helyébe.)
 
Azért még annyit, sokan egyáltalán nem foglalkoznak vele/figyelnek rá, nem tartják karban. Úgy tényleg sanszos, hogy elszálljon.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1732 Dátum: 2005.11.09 szerda, 12:24:00 »

McAlone!
 
Eszerint neked van szerelőd?
Valószínüleg az automata mellett fogok dönteni, már csak azért is, mert a repedt szélvédő ügyében megnyugtattatok, és az érintett kocsi éppen automata is.
 
Joe!
A 400e Ft mint javítási költség léphet fel szerinted? Végigolvastam az automata-hiba topikot, és az ottani tapasztalat szerint a totális felújítás kevesebb mint ennek a fele. A Béke úti szélvédősről tudsz valami konkrétabbat?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1733 Dátum: 2005.11.09 szerda, 12:34:00 »

1: autómata=+400.000HUF bármikor! Szerintem ne!!! Hidd el ez egy típushiba. Sztem a Ford nem tud autómatát gyártani...
2: inkább külföldit vegyél, ahogy Fusim is ajánlotta.
3: 27eHUF cserével együtt, vhol a Béke úton...
Tud gyártani automatát nézd meg a Mustangot v a CrownVictoriat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1734 Dátum: 2005.11.09 szerda, 12:45:00 »

Tud gyártani automatát nézd meg a Mustangot v a CrownVictoriat.
Én szeretek pakolni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1735 Dátum: 2005.11.09 szerda, 13:00:00 »

Sziasztok!
 
Vettem én (Belgiumból) egy 2002-es TDCi kombi Mondeo-t, és itthon el akartam vinni a soros karbantartásra. Kérdezte a munkafelvevő, hogy Di vagy pedig TDCi motoros-e az autó, mire én azt feleltem, hogy TDCi, mivel tudomásom szerint ez a helyzet.  
Bediktáltam az alvázszámot a munkafelvevőnek, mire közölte, hogy ez bizony Di motoros (tehát TDDi) autó.  
Ez számomra eléggé sokkoló infó volt. Az egy dolog, hogy az autó minden jelzése TDCi-re utal (karosszérián, motoron), de a hivatalos belga műszaki kísérőlap és az eredetvizsgálat szerint is TDCi-ről van szó, 96 kW teljesítményű motorral, ami - tudomásom szerint - csak a TDCi-ket jellemzi. (Mellesleg nem is úgy megy az autó, mintha csak 115 lovas lenne - előtte Focus TDCi-m volt.)  
Kérdés: szerintetek létezik, hogy elnézték a szervízben a dolgot, vagy az a valószínűbb, hogy óriási megtévesztés áldozata lettem? Ez utóbbihoz elég sok külföldi papírt, specifikációt hamisítani kellett volna, és akitől vettem, megbízható egyéniség.
Honnan lehet megtudni, hogy milyen motor van az autóban valójában?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1736 Dátum: 2005.11.09 szerda, 13:25:00 »

Sziasztok!
 
Vettem én (Belgiumból) egy 2002-es TDCi kombi Mondeo-t, és itthon el akartam vinni a soros karbantartásra. Kérdezte a munkafelvevő, hogy Di vagy pedig TDCi motoros-e az autó, mire én azt feleltem, hogy TDCi, mivel tudomásom szerint ez a helyzet.  
Bediktáltam az alvázszámot a munkafelvevőnek, mire közölte, hogy ez bizony Di motoros (tehát TDDi) autó.  
Ez számomra eléggé sokkoló infó volt. Az egy dolog, hogy az autó minden jelzése TDCi-re utal (karosszérián, motoron), de a hivatalos belga műszaki kísérőlap és az eredetvizsgálat szerint is TDCi-ről van szó, 96 kW teljesítményű motorral, ami - tudomásom szerint - csak a TDCi-ket jellemzi. (Mellesleg nem is úgy megy az autó, mintha csak 115 lovas lenne - előtte Focus TDCi-m volt.)  
Kérdés: szerintetek létezik, hogy elnézték a szervízben a dolgot, vagy az a valószínűbb, hogy óriási megtévesztés áldozata lettem? Ez utóbbihoz elég sok külföldi papírt, specifikációt hamisítani kellett volna, és akitől vettem, megbízható egyéniség.
Honnan lehet megtudni, hogy milyen motor van az autóban valójában?
Motorkód? H van írd ide, és megnézzük. De: vedd le a motort fedő műanyag burkolatot. Ha tdci, akkor látni fogsz ott egy vastag csövet, az a közös nyomócső. A befecskendezőszelepekhez mennek drótokk. A tddi-nél vékonyabb csövek mennek a a befecskendezőkhöz, ott drót (asszem) nincs, de közös nyomócső sem.
Szerintem a munkafelvevő tévedett.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1737 Dátum: 2005.11.09 szerda, 13:43:00 »

Motorkód? H van írd ide, és megnézzük. De: vedd le a motort fedő műanyag burkolatot. Ha tdci, akkor látni fogsz ott egy vastag csövet, az a közös nyomócső. A befecskendezőszelepekhez mennek drótokk. A tddi-nél vékonyabb csövek mennek a a befecskendezőkhöz, ott drót (asszem) nincs, de közös nyomócső sem.
Szerintem a munkafelvevő tévedett.
Köszönöm! Meg fogom nézni, hogy a burkolat alatt mi rejtőzik.  
A motorkódnál egy FMBA betűcsoportot látok. Ez jelent valamit?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1738 Dátum: 2005.11.09 szerda, 13:49:00 »

McAlone!
 
Eszerint neked van szerelőd?
Valószínüleg az automata mellett fogok dönteni, már csak azért is, mert a repedt szélvédő ügyében megnyugtattatok, és az érintett kocsi éppen automata is.
 
Joe!
A 400e Ft mint javítási költség léphet fel szerinted? Végigolvastam az automata-hiba topikot, és az ottani tapasztalat szerint a totális felújítás kevesebb mint ennek a fele. A Béke úti szélvédősről tudsz valami konkrétabbat?
Van hálistennek.
 
Ez a totális felújítás (400e fele =) 200e-ért hol volt ?? :-O Mert abban szvsz nem volt benne a javító szett + esetleg a ki- beszerelés ...
Nézd meg pl. Trombonist-nak mennyi volt. Repkedtek a 4-600 ezrek ... Sad
Ha 250-ből kihozod a fullost és megbízhatóan is van megcsinálva nagyon jól jártál ...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1739 Dátum: 2005.11.09 szerda, 13:57:00 »

Köszönöm! Meg fogom nézni, hogy a burkolat alatt mi rejtőzik.  
A motorkódnál egy FMBA betűcsoportot látok. Ez jelent valamit?
Az FMBA a 130 lovas TDCi motorkódja. Szerintem ez így OK.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1740 Dátum: 2005.11.09 szerda, 14:11:00 »

Az FMBA a 130 lovas TDCi motorkódja. Szerintem ez így OK.
Azér nagyon nemmindegy, ki is a munkafelvevő? A telefont se vegye fel ezután
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1741 Dátum: 2005.11.09 szerda, 14:18:00 »

Köszönöm! Meg fogom nézni, hogy a burkolat alatt mi rejtőzik.  
A motorkódnál egy FMBA betűcsoportot látok. Ez jelent valamit?
Ez melllllik márkaszervíz? Ha már nem titok..
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1742 Dátum: 2005.11.09 szerda, 14:18:00 »

Az FMBA a 130 lovas TDCi motorkódja. Szerintem ez így OK.
Köszi, megnyugtattál..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1743 Dátum: 2005.11.09 szerda, 14:19:00 »

Ez melllllik márkaszervíz? Ha már nem titok..
Írjam ide?
No jó. Ivanics.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1744 Dátum: 2005.11.09 szerda, 14:28:00 »

Motorkód? H van írd ide, és megnézzük. De: vedd le a motort fedő műanyag burkolatot. Ha tdci, akkor látni fogsz ott egy vastag csövet, az a közös nyomócső. A befecskendezőszelepekhez mennek drótokk. A tddi-nél vékonyabb csövek mennek a a befecskendezőkhöz, ott drót (asszem) nincs, de közös nyomócső sem.
Szerintem a munkafelvevő tévedett.
2002-ben volt még TDCI?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1745 Dátum: 2005.11.09 szerda, 14:28:00 »

McAlone!
 
Eszerint neked van szerelőd?
Valószínüleg az automata mellett fogok dönteni, már csak azért is, mert a repedt szélvédő ügyében megnyugtattatok, és az érintett kocsi éppen automata is.
 
Joe!
A 400e Ft mint javítási költség léphet fel szerinted? Végigolvastam az automata-hiba topikot, és az ottani tapasztalat szerint a totális felújítás kevesebb mint ennek a fele. A Béke úti szélvédősről tudsz valami konkrétabbat?
Nem túlzásból írtam sajna a 400ezret!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #1746 Dátum: 2005.11.09 szerda, 14:34:00 »

2002-ben volt még TDCI?
A-B-C-D ésígytovább azóta is C ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1747 Dátum: 2005.11.09 szerda, 15:15:00 »

Van hálistennek.
 
Ez a totális felújítás (400e fele =) 200e-ért hol volt ?? :-O Mert abban szvsz nem volt benne a javító szett + esetleg a ki- beszerelés ...
Nézd meg pl. Trombonist-nak mennyi volt. Repkedtek a 4-600 ezrek ... Sad
Ha 250-ből kihozod a fullost és megbízhatóan is van megcsinálva nagyon jól jártál ...
McAlone!
 
a fele összeget itt olvastam:
Ford MONDEO Club Hungary Fórum, Automata váltó hiba topic #561-es hozzászólás bizonyos McAlone-tól
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1748 Dátum: 2005.11.09 szerda, 15:21:00 »

McAlone!
 
a fele összeget itt olvastam:
Ford MONDEO Club Hungary Fórum, Automata váltó hiba topic #561-es hozzászólás bizonyos McAlone-tól
(Az hülye az a csávó, nem tudja mit beszél :DDD)
 
Egyrészt igazad van Smiley , de akkor még csak saccoltam. 260 lett a vége ... Sad
Másrészt nézd meg az összes többi árat/megoldást ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1749 Dátum: 2005.11.09 szerda, 15:22:00 »

McAlone!
 
a fele összeget itt olvastam:
Ford MONDEO Club Hungary Fórum, Automata váltó hiba topic #561-es hozzászólás bizonyos McAlone-tól
(gondolom a szerelője nem húzta le, nem?)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.