Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.31 csütörtök, 23:49:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 2018949 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2000 Dátum: 2006.03.01 szerda, 10:39:00 »

 
Nuh, tehat akor msot mar iderult, hogy ez 1 MKIII. Megragadnam az alkalmat, es fogadd gratulaciomat ! jo gepsarkanyt vettel !
Az MKIII LANCOS ! Hogy mikor kell cserelni az kizart dolog, mert nemtudom. Volt mar itt 200e, harmincharomszazezer, es vot aki 500e-ret mondott. Nameg ugye volt olyan verzio is, mikrois az vot az alaspont, hogy az auto elettartamat ki kell szolgalnia a lancnak.
Az biztos, hogyha mar csere erett a lanc, akkor az altalaban eloszro Lkezd csorogni. Nah, szerintem olyankor kell cserelni.
A generator szij csereperiodusat nemtom pontosan, de asszem 120e. Es akkor mar erdemes kapasbol az osszes ott talalhato forgo alkatreszt is cserelni. Legalabbis en igy fogok tenni. Gorgok, szijfeszito, esetleg vizpumpa stb. Eccer jartam ugy, hogy kicsereltek a szijjat, gorgoket, aztan hazafele menet megadta magat a szijfeszito. De altalaban a csapagyak nyekkennek meg.
Egyebet nemtok mondani ! kerem kaccsoja ki !
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2001 Dátum: 2006.03.01 szerda, 10:46:00 »

Mivel meg eddig senki nem cserelt/latott MKIII-on "vezermuszijat" es van olyan verda amiben mar tuti 200e felett van a futasteljesitmeny, akkor ezek fenyeben mar doksi nelkul is kiokosithato aza kovetkeztetes, hogy az MKIII lancos Cool Ugyanis szerintem a szij nem birna ki ennyit.
De tuti, hogy lancos a cuccli. Vagy 1-2 honapon belul szamos benyas autot lathatunk az ut mellett osszekuszalodott szelepekkel
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2002 Dátum: 2006.03.01 szerda, 10:47:00 »


Nuh, tehat akor msot mar iderult, hogy ez 1 MKIII. Megragadnam az alkalmat, es fogadd gratulaciomat ! jo gepsarkanyt vettel !
Az MKIII LANCOS ! Hogy mikor kell cserelni az kizart dolog, mert nemtudom. Volt mar itt 200e, harmincharomszazezer, es vot aki 500e-ret mondott. Nameg ugye volt olyan verzio is, mikrois az vot az alaspont, hogy az auto elettartamat ki kell szolgalnia a lancnak.
Az biztos, hogyha mar csere erett a lanc, akkor az altalaban eloszro Lkezd csorogni. Nah, szerintem olyankor kell cserelni.
A generator szij csereperiodusat nemtom pontosan, de asszem 120e. Es akkor mar erdemes kapasbol az osszes ott talalhato forgo alkatreszt is cserelni. Legalabbis en igy fogok tenni. Gorgok, szijfeszito, esetleg vizpumpa stb. Eccer jartam ugy, hogy kicsereltek a szijjat, gorgoket, aztan hazafele menet megadta magat a szijfeszito. De altalaban a csapagyak nyekkennek meg.
Egyebet nemtok mondani ! kerem kaccsoja ki !
Ja, most látom, hogy MKIII. A lánczra 430 ezres csereperiódus olvastam valahol, de gondolom, a benzinessel nem szoktak ennyit lemenni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2003 Dátum: 2006.03.01 szerda, 10:51:00 »

Ja, most látom, hogy MKIII. A lánczra 430 ezres csereperiódus olvastam valahol, de gondolom, a benzinessel nem szoktak ennyit lemenni.
nem csak a láncz szakadása lehet kellemetlen
lánchang-->egy-két fog ugrása, xar motor-->láncszakadás
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2004 Dátum: 2006.03.01 szerda, 10:52:00 »

nem csak a láncz szakadása lehet kellemetlen
lánchang-->egy-két fog ugrása, xar motor-->láncszakadás
a szíj könnyebben ugrik persze
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2005 Dátum: 2006.03.01 szerda, 11:28:00 »


Nuh, tehat akor msot mar iderult, hogy ez 1 MKIII. Megragadnam az alkalmat, es fogadd gratulaciomat ! jo gepsarkanyt vettel !
Az MKIII LANCOS ! Hogy mikor kell cserelni az kizart dolog, mert nemtudom. Volt mar itt 200e, harmincharomszazezer, es vot aki 500e-ret mondott. Nameg ugye volt olyan verzio is, mikrois az vot az alaspont, hogy az auto elettartamat ki kell szolgalnia a lancnak.
Az biztos, hogyha mar csere erett a lanc, akkor az altalaban eloszro Lkezd csorogni. Nah, szerintem olyankor kell cserelni.
A generator szij csereperiodusat nemtom pontosan, de asszem 120e. Es akkor mar erdemes kapasbol az osszes ott talalhato forgo alkatreszt is cserelni. Legalabbis en igy fogok tenni. Gorgok, szijfeszito, esetleg vizpumpa stb. Eccer jartam ugy, hogy kicsereltek a szijjat, gorgoket, aztan hazafele menet megadta magat a szijfeszito. De altalaban a csapagyak nyekkennek meg.
Egyebet nemtok mondani ! kerem kaccsoja ki !
Thnx Zacci!
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2006 Dátum: 2006.03.01 szerda, 19:49:00 »

SZiasztok. szóval akkor azt mondjátok hogy könyveljem el láncosnak a verdát.Hát így azért nyugodtabb vagyok,mert már kezdtem gondolkodni mekkorára kell rögtön nyitnom a buxámat?!Akkor még várok mert azokhoz a kilóméterekhez képest amit modtatok az enyém még ifjú titán,pont ma váltott 108000-re.Legalább a nyarat még átautózom így .Pont elég lesz átiratni jövőhéten/40rugó/
Köszi minden szakinak!!!
 
ÜDV : zotyó
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2007 Dátum: 2006.03.01 szerda, 22:27:00 »

SZiasztok. szóval akkor azt mondjátok hogy könyveljem el láncosnak a verdát.Hát így azért nyugodtabb vagyok,mert már kezdtem gondolkodni mekkorára kell rögtön nyitnom a buxámat?!Akkor még várok mert azokhoz a kilóméterekhez képest amit modtatok az enyém még ifjú titán,pont ma váltott 108000-re.Legalább a nyarat még átautózom így .Pont elég lesz átiratni jövőhéten/40rugó/
Köszi minden szakinak!!!
 
ÜDV : zotyó
Nyugodtan elkönyvelheted annak: az MKIII láncos tütü.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2008 Dátum: 2006.03.01 szerda, 22:47:00 »

tuti tütü.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2009 Dátum: 2006.03.02 csütörtök, 00:39:00 »

Ja, most látom, hogy MKIII. A lánczra 430 ezres csereperiódus olvastam valahol, de gondolom, a benzinessel nem szoktak ennyit lemenni.
miért nem?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2010 Dátum: 2006.03.02 csütörtök, 09:14:00 »

miért nem?
Mert aki sokat megy, inkább dízelt vesz. 400e kilométernél kb 4 milla a különbség üzemanyagban.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2011 Dátum: 2006.03.02 csütörtök, 09:38:00 »

Mert aki sokat megy, inkább dízelt vesz. 400e kilométernél kb 4 milla a különbség üzemanyagban.
De csak ha kápé-ra vette az autót
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2012 Dátum: 2006.03.03 péntek, 08:16:00 »

Mert aki sokat megy, inkább dízelt vesz. 400e kilométernél kb 4 milla a különbség üzemanyagban.
ez igaz,de én már láátam 400000km-s benzines fiestát...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2013 Dátum: 2006.03.04 szombat, 11:07:00 »

Sziasztok,
mint tudjatok nekem is mondeora faj a fogam :-p, csak mivel nem talalom az inyemre valot, egy picit elbizonytalanodtam. Eloszor is egy 2000-es 1,8i Kombira gondoltam. De most hogy nem talalok megfelelot, azon gondolkodom, hogy ha hozzatennek kb. 1millat vehetnek 2001/2002-es mk3-as kombit.
Ez mar sokkkal tobb luxust es nagyobb biztonsagot nyujt, de amint olvasgattam par tesztet es az mk3-as topic-ot egy picit elbizonytalanodtam.  
Mi ti tapasztalatotok? A fekek tenyleg furan mukodnek az EBD miatt? Gondolom a korrozioval, az uttartassal nincs gond.
Koszi minden velemenyt,
udv
Antal
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2014 Dátum: 2006.03.04 szombat, 11:22:00 »

Bocs, meg egypar kerdes:
Milyen gyakran kell olajat cserelni (mk2 es mk3)?
Mi a lenyeges kulonbseg a TDCi es a TDDi kozott, anyagiakban es szervizben?
Milyet tanacsoltok?
Kosz,
Antal
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2015 Dátum: 2006.03.04 szombat, 11:25:00 »

antal2,
 
Nekem semmi bajom a fekekkel. Ha hirtelen rataposol a fekre, akkor erezhetoen jobban, vagyis kevesebb erokifejtessel nagyobb fekhatas jelentkezik. Picit olyan, mintha helyetted nyomnak a feket. Es igen, kb. ez is tortenik. De ez csak veszfekezesnel kapcsol, vagyis pnt akkor, mikor qrvara meg kene allni Cool
A futomu elso osztalyu. De van egy apro tipushiba, ami nehany modellnel jott elo eddig. Az konkretan az ajtok belso-also peremenek rohadasa. Ha van szerviz konyved, akkor gariban megcsinaljak ingye. Mas problema nemigen van. A futott km-re nagyon figyelj, mert tekergetik roverzesig az orat ! Az ilyen 4eves 90ekm-t futott Mondeokkal vigyazni ! 60-70-90e ma a slager szam. Haveromnak is 90e-t mutat az oraja, oszt most szamolgattam es kb. olyan 150-170e lehet benne. Mindenkeppen szervizkonyves verdat vegyel, es fontos, hogy tudd az eloeletet, le lehessen nyomozni stb. Itt a forumon van par arc, ai szivesen segit ebben. jah es ha lehet 2.0L-es verdat vegyel, mert erosebb, mint az 1.8 es nem igazan fogyaszt tobbet.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2016 Dátum: 2006.03.04 szombat, 11:26:00 »

antal2,
 
jah, hogy dieselt szeretnel. Nah, abbol meg lehetoleg TDCI 130 pacisat valassz. Olajat asszem 15-20e-kent kell cserelni. Nalam 20e a csereperiodus. Dieselnel a turbo miatt en elobb cserelnem.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2017 Dátum: 2006.03.04 szombat, 11:27:00 »

jah, es MKIII-rol beszeltem Cool
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2018 Dátum: 2006.03.04 szombat, 12:10:00 »

sziasztok az lenne a kérdésem hogy mi a folyamata a MAF tisztitásának egy 1.8 mondeom van gondolom ez lehet a baja ugyanis nem nagyon akar huzn
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2019 Dátum: 2006.03.04 szombat, 12:23:00 »

sziasztok az lenne a kérdésem hogy mi a folyamata a MAF tisztitásának egy 1.8 mondeom van gondolom ez lehet a baja ugyanis nem nagyon akar huzn
A főoldalon keress rá a MAF szóra, és ott van egy video is erről. Abból tökéletesen meg tudod a tisztítási módot.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2020 Dátum: 2006.03.04 szombat, 14:24:00 »

sziasztok az lenne a kérdésem hogy mi a folyamata a MAF tisztitásának egy 1.8 mondeom van gondolom ez lehet a baja ugyanis nem nagyon akar huzn
Roby666! 1.8 Mondeo lehet benyás meg dízeles is. A dízelesnél nemigen fog számítani, benyásnál annál inkább. Lesz szükség lyukas Torx-ra, asszem T30. Meg a csodatisztítóra az STPtől. Mielőtt +tisztítod, csekkold le, hogy mindkét szálja megvan-e. Üdv a fórumon!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2021 Dátum: 2006.03.04 szombat, 15:01:00 »

Roby666! 1.8 Mondeo lehet benyás meg dízeles is. A dízelesnél nemigen fog számítani, benyásnál annál inkább. Lesz szükség lyukas Torx-ra, asszem T30. Meg a csodatisztítóra az STPtől. Mielőtt +tisztítod, csekkold le, hogy mindkét szálja megvan-e. Üdv a fórumon!
muszáj stp csodatisztitónak lennie a tisztitónak mert szolokon nem lehet ilyen tipusú stp terméket kapni
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2022 Dátum: 2006.03.04 szombat, 17:35:00 »

Bocs, meg egypar kerdes:
Milyen gyakran kell olajat cserelni (mk2 es mk3)?
Mi a lenyeges kulonbseg a TDCi es a TDDi kozott, anyagiakban es szervizben?
Milyet tanacsoltok?
Kosz,
Antal
antal2,
 
hírek TDDi vs. TDCi cikk.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2023 Dátum: 2006.03.04 szombat, 19:05:00 »

sziasztok az lenne a kérdésem hogy mi a folyamata a MAF tisztitásának egy 1.8 mondeom van gondolom ez lehet a baja ugyanis nem nagyon akar huzn
A MAF tisztítást mindenképpen érdmes megcsinálni, de szvsz gyertyát+kábelt is cserélni kell. Csak gyárit, mindkettőből.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2024 Dátum: 2006.03.04 szombat, 20:36:00 »

Roby666! 1.8 Mondeo lehet benyás meg dízeles is. A dízelesnél nemigen fog számítani, benyásnál annál inkább. Lesz szükség lyukas Torx-ra, asszem T30. Meg a csodatisztítóra az STPtől. Mielőtt +tisztítod, csekkold le, hogy mindkét szálja megvan-e. Üdv a fórumon!
az T30 az T20 torx
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2025 Dátum: 2006.03.04 szombat, 22:07:00 »

az T30 az T20 torx
Akkor csak egyet tévedtem, 3 helyett 2-t kellett volna írnom. Köszi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2026 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 08:46:00 »

Sziasztok,
Kinéztem egy 2004/2005 (gyártás/forg.hely) 1.8 126LE Mondit. Ez hány éves autó szerintetek? Ford Motor Hungáriás autó volt, 29134 km.-t mutat az óra. Egy márkakereskedő árulja, kb. tavaly szeptember óta próbálja eladni. Mernek szerintetek trükközni a kilőméter óra állással? Sehol nincs meghirdetve a kocsi, csak ki van rakva a márkakereskedőnél. Furi hogy nem kell senkinek, pedig nekem teljesen korrektnek tűnik... Köszi előre is a véleményeket.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2027 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 08:53:00 »

Zoli2k3,
 
"Kinéztem egy 2004/2005 (gyártás/forg.hely) 1.8 126LE Mondit. Ez hány éves autó szerintetek?"
 
Ezt ugye most nem komolyan kerdezted ?
 
Szerintem ilyen fiatal verdanal nem tudnak mit trukkozni az oran. 29e km az teljesen realis az auto 1eves eletkorat tekintve. Sot, picit sok is. Lehet elore tekertek az orat?
A kerdes az, hogy milyen felszereltsegu,volt e torve, es mennyiert adjak ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2028 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 09:28:00 »

Zoli2k3,
 
"Kinéztem egy 2004/2005 (gyártás/forg.hely) 1.8 126LE Mondit. Ez hány éves autó szerintetek?"
 
Ezt ugye most nem komolyan kerdezted ?
 
Szerintem ilyen fiatal verdanal nem tudnak mit trukkozni az oran. 29e km az teljesen realis az auto 1eves eletkorat tekintve. Sot, picit sok is. Lehet elore tekertek az orat?
A kerdes az, hogy milyen felszereltsegu,volt e torve, es mennyiert adjak ?
Szerintem a gyártás számít és két éves autó. Legalább is régen így volt. Most már benne van a forgalmbiban mind a két idő is, de kérdés hogy a piaci érték szempontjából mi számít? 2004 decemberben gyártották amúgy és janurában helyezték forgalomban. 1.8 Trend felszereltség, 4 ajtós, és a bal eleje meg van húzva. Árilag 3.9m HUF, de a márkakerekeskedő vállalja a javítást ezért az árért. Színe sötétkék. Erősen hajlok rá hogy megvegyem, érdemes szerintetek?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2029 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 10:00:00 »

Zoli2k3,
 
Haat 1-2 honap ide vagy oda, szerintem nem szamit. Persze ez alapja lehet nemi alkudozasnak Cool
En azert elvitetnem egy fuggetlen markaszervizbe alapotfelmeres celjabol. Ajanlom a Solymari szervizt. Asszemkb. 5e forint es jo eselyel meg tudjak mondani, milyen esetleges javitasi koltsegekkel kell kalkulalni. Bar 34e km-t futott verdanal meg nem lehet semmifele baj. Ha itthoni a verda, akkor a szerviz topicban keresd Devlin kollegat. O utana tud nezni az auto eloeletenek, mar ha egyaltalan jart markaszervizben. Gondolom van szervizkonyve !? Az arrol nemtok nyilatkozni.
Sok szerencset hozza!
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2030 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 10:09:00 »

Szerintem a gyártás számít és két éves autó. Legalább is régen így volt. Most már benne van a forgalmbiban mind a két idő is, de kérdés hogy a piaci érték szempontjából mi számít? 2004 decemberben gyártották amúgy és janurában helyezték forgalomban. 1.8 Trend felszereltség, 4 ajtós, és a bal eleje meg van húzva. Árilag 3.9m HUF, de a márkakerekeskedő vállalja a javítást ezért az árért. Színe sötétkék. Erősen hajlok rá hogy megvegyem, érdemes szerintetek?
Zoli2k3
A 2004.12. havi autó az nem két éves, hanem 15 hónapos, inkább egy évesnek mondanám. A vállalati autókkal nálunk az lehet a baj, hogy a használók általában sajnos nem tekintik a sajátjuknak a gépet és egyáltalán nem vigyáznak rá. Pl. a sérülés is erre utalhat. Tényleg meg kellene nézetni egy másik szervizzel, mert azt a 30 000 km-t le lehet úgy is vezetni, hogy a motor 100 000 km-nyit öregszik.
Nézesd meg és ha nincs hibája, vedd meg és örülj neki!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2031 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 10:14:00 »

Sziasztok,
Kinéztem egy 2004/2005 (gyártás/forg.hely) 1.8 126LE Mondit. Ez hány éves autó szerintetek? Ford Motor Hungáriás autó volt, 29134 km.-t mutat az óra. Egy márkakereskedő árulja, kb. tavaly szeptember óta próbálja eladni. Mernek szerintetek trükközni a kilőméter óra állással? Sehol nincs meghirdetve a kocsi, csak ki van rakva a márkakereskedőnél. Furi hogy nem kell senkinek, pedig nekem teljesen korrektnek tűnik... Köszi előre is a véleményeket.
Bárhogy is használták az autó 15 hónap alatt biztos nem megy tönkre .. mert azért lehet hogy nem vigyáznak annyira a vállalati autóra de azért csak volt benne olaj ?, a törés az más kérdé
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2032 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 10:49:00 »

Hát gyerekek ez nagyon komoly! Van a FMHnál 1 ismerősöm ismerőse és megkapom a belső listát az eladó kocsikról. Mit ad isten pont rajta van még az általam kiválasztot autó (régi levelet szedtem elő). Stimmel a kilőméter és az állaopot is!!! Köszi mindenkinek a segítséget, asszem belevágok a projectbe...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2033 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 10:57:00 »

Hajrá!!
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2034 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 11:18:00 »

Zoli2k3,
 
"Kinéztem egy 2004/2005 (gyártás/forg.hely) 1.8 126LE Mondit. Ez hány éves autó szerintetek?"
 
Ezt ugye most nem komolyan kerdezted ?
 
Szerintem ilyen fiatal verdanal nem tudnak mit trukkozni az oran. 29e km az teljesen realis az auto 1eves eletkorat tekintve. Sot, picit sok is. Lehet elore tekertek az orat?
A kerdes az, hogy milyen felszereltsegu,volt e torve, es mennyiert adjak ?
!!! 10 hónapos PUG 206 58e km-rel !!! Céges verda.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #2035 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 12:56:00 »

Bocs, meg egypar kerdes:
Milyen gyakran kell olajat cserelni (mk2 es mk3)?
Mi a lenyeges kulonbseg a TDCi es a TDDi kozott, anyagiakban es szervizben?
Milyet tanacsoltok?
Kosz,
Antal
Koszi a valaszokat!
Nos, nem lettem sokkal okosabb, de kovetkezokre jutottam: Lehet a TDCi kiforrottabb technologia, de nekem eleg lenne a gyengebb TDDi valtozat is - ugye erre kevesebb a ko:t. biztositas is, de a fogyi es a szerviz egyforma lehet kb.
Egy picit aggaszt, hogy az ajtok rothadhadnak, hat ezt azert nem varna az ember, folleg ha nem serult reszrol van szo! Ejnye-ejnye...
Mennyire rizikosak a sok km-t fottott mk2/mk3-ak? Amiket behoznak kulfoldrol azokon kb. 90-150eKm van - de ha korulnezek a kulfoldi oldalakon, akkor ott kb. 150-250eKm-t irnak a 2001-2002 es Mondikra. Ez folottebb erdekes, ugye?! Nos, azt szeretnem megkerdezni meg mennyire lehet befurodni mondjuk egy 2001-es TDDi vel ami kb. 250ezret futott? Sok ennyi egy ilyen kocsinak akkor is, ha volt szervizelve rendesen? Milyen kiadasokra szamithatok az elkovetkezo ot evben? Pl. kipufcsere, kerekcsapagycsere, motor felujitas, stb.?
Aztan meg lattam, hogy a kipuff+katalizator egy vagyonba kerul ez igaz, milyen gyakran kell ezt cserelni?
Koszi, es bocs a sok kerdesekert,
Antal
UI: Lehet a forumban keresni? Hogyan?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2036 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 13:56:00 »

Koszi a valaszokat!
Nos, nem lettem sokkal okosabb, de kovetkezokre jutottam: Lehet a TDCi kiforrottabb technologia, de nekem eleg lenne a gyengebb TDDi valtozat is - ugye erre kevesebb a ko:t. biztositas is, de a fogyi es a szerviz egyforma lehet kb.
Egy picit aggaszt, hogy az ajtok rothadhadnak, hat ezt azert nem varna az ember, folleg ha nem serult reszrol van szo! Ejnye-ejnye...
Mennyire rizikosak a sok km-t fottott mk2/mk3-ak? Amiket behoznak kulfoldrol azokon kb. 90-150eKm van - de ha korulnezek a kulfoldi oldalakon, akkor ott kb. 150-250eKm-t irnak a 2001-2002 es Mondikra. Ez folottebb erdekes, ugye?! Nos, azt szeretnem megkerdezni meg mennyire lehet befurodni mondjuk egy 2001-es TDDi vel ami kb. 250ezret futott? Sok ennyi egy ilyen kocsinak akkor is, ha volt szervizelve rendesen? Milyen kiadasokra szamithatok az elkovetkezo ot evben? Pl. kipufcsere, kerekcsapagycsere, motor felujitas, stb.?
Aztan meg lattam, hogy a kipuff+katalizator egy vagyonba kerul ez igaz, milyen gyakran kell ezt cserelni?
Koszi, es bocs a sok kerdesekert,
Antal
UI: Lehet a forumban keresni? Hogyan?
Antal2
A köt.biztosítás cm3-re megy,tehát TDDi=TDCi.
Minél több km. van egy autóban, annál nagyobb a val.színűsége, hogy v.mit javítani kell rajta.Tehát minél fiatalabbat.
A TDCi újabb, talán kiforrottabb és fiatalabb . Könnyebb találni kevesebb km-es kocsit. De ez is utánajárás+szerencse dolga.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2037 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 14:24:00 »

Koszi a valaszokat!
Nos, nem lettem sokkal okosabb, de kovetkezokre jutottam: Lehet a TDCi kiforrottabb technologia, de nekem eleg lenne a gyengebb TDDi valtozat is - ugye erre kevesebb a ko:t. biztositas is, de a fogyi es a szerviz egyforma lehet kb.
Egy picit aggaszt, hogy az ajtok rothadhadnak, hat ezt azert nem varna az ember, folleg ha nem serult reszrol van szo! Ejnye-ejnye...
Mennyire rizikosak a sok km-t fottott mk2/mk3-ak? Amiket behoznak kulfoldrol azokon kb. 90-150eKm van - de ha korulnezek a kulfoldi oldalakon, akkor ott kb. 150-250eKm-t irnak a 2001-2002 es Mondikra. Ez folottebb erdekes, ugye?! Nos, azt szeretnem megkerdezni meg mennyire lehet befurodni mondjuk egy 2001-es TDDi vel ami kb. 250ezret futott? Sok ennyi egy ilyen kocsinak akkor is, ha volt szervizelve rendesen? Milyen kiadasokra szamithatok az elkovetkezo ot evben? Pl. kipufcsere, kerekcsapagycsere, motor felujitas, stb.?
Aztan meg lattam, hogy a kipuff+katalizator egy vagyonba kerul ez igaz, milyen gyakran kell ezt cserelni?
Koszi, es bocs a sok kerdesekert,
Antal
UI: Lehet a forumban keresni? Hogyan?
nekem most Tdci van előtte tddi az erősebbik mind a kettő jó az előzőben 130 000 volt amikor eladtam addig is hibátlan volt , a mostanit 2 hete hozattam be ... eddig jó szerintem nem is lesz baj vele .. az ajtókról meg annyit én egyik autón se láttam még ajelét se a kmtől nem kell megijedn
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2038 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 15:28:00 »

Tolatóradert szeretnék a gépbe beépítettni. Kinétem egy számomra szinpatikus darabot:
EPS tolatóradar (nem ultrahangos, hanem elektromágneses). URL: http://www.secalarm.hu/epsmicro.htm Mi a véleményétek róla?
Előnye, hogy nem kell fúrni...de valyon van-e olyan jó, mint a régi technika?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2039 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 15:45:00 »

Tolatóradert szeretnék a gépbe beépítettni. Kinétem egy számomra szinpatikus darabot:
EPS tolatóradar (nem ultrahangos, hanem elektromágneses). URL: http://www.secalarm.hu/epsmicro.htm Mi a véleményétek róla?
Előnye, hogy nem kell fúrni...de valyon van-e olyan jó, mint a régi technika?
sacs
Az árát tudod?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2040 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 15:48:00 »

Én most néztem meg a videókat is az ára is baráti 27000 , kijelzővel 29000 asszem szerintem ez jó én  beszerzek egyet
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2041 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 15:53:00 »

Én most néztem meg a videókat is az ára is baráti 27000 , kijelzővel 29000 asszem szerintem ez jó én  beszerzek egyet
Ha nem akarod megfúrni az autót, akkor biztos jó.
Az ultrahangos amiről Zsoel készített beszerelési útmutatót (hírek),annak az ára 5-10.000 Ft. között van
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2042 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 15:55:00 »

Én most néztem meg a videókat is az ára is baráti 27000 , kijelzővel 29000 asszem szerintem ez jó én  beszerzek egyet
én is megnéztem a videókat, bár a weblap kissé gyenguszka.. a videók komolytalanok .. de jónak tünik, árat hol találtál hozzá?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2043 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 16:05:00 »

én is megnéztem a videókat, bár a weblap kissé gyenguszka.. a videók komolytalanok .. de jónak tünik, árat hol találtál hozzá?
Az oldal alján van a Home Page felirat arra klikk aztán ott van az árlist
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2044 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 22:47:00 »

Egy totálisan OFF-os jármű site-ján van még némi leírás róla:
http://www.freeweb.hu/meganeklub/kiegeszitok/kiegesz.html#tolatoradar
csak jó lenne tudni, hogy tényleg jó-e? És ha igen, akkor miért furnak még mindig a gyárak?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2045 Dátum: 2006.03.05 vasárnap, 23:20:00 »

Koszi a valaszokat!
Nos, nem lettem sokkal okosabb, de kovetkezokre jutottam: Lehet a TDCi kiforrottabb technologia, de nekem eleg lenne a gyengebb TDDi valtozat is - ugye erre kevesebb a ko:t. biztositas is, de a fogyi es a szerviz egyforma lehet kb.
Egy picit aggaszt, hogy az ajtok rothadhadnak, hat ezt azert nem varna az ember, folleg ha nem serult reszrol van szo! Ejnye-ejnye...
Mennyire rizikosak a sok km-t fottott mk2/mk3-ak? Amiket behoznak kulfoldrol azokon kb. 90-150eKm van - de ha korulnezek a kulfoldi oldalakon, akkor ott kb. 150-250eKm-t irnak a 2001-2002 es Mondikra. Ez folottebb erdekes, ugye?! Nos, azt szeretnem megkerdezni meg mennyire lehet befurodni mondjuk egy 2001-es TDDi vel ami kb. 250ezret futott? Sok ennyi egy ilyen kocsinak akkor is, ha volt szervizelve rendesen? Milyen kiadasokra szamithatok az elkovetkezo ot evben? Pl. kipufcsere, kerekcsapagycsere, motor felujitas, stb.?
Aztan meg lattam, hogy a kipuff+katalizator egy vagyonba kerul ez igaz, milyen gyakran kell ezt cserelni?
Koszi, es bocs a sok kerdesekert,
Antal
UI: Lehet a forumban keresni? Hogyan?
Tod,
en felvideki vagyok, s nalunk nemelyik biztositonal lehet teljesitmeny alapjan szerzodni. Vegeredmeny: kb. 20eFt/ev a TDDi javara. Nem sok kulonbseg, de nem vagyok egy versenyzo tipus, szoval inkabb masra ko:ltenem ezt a penzt -> 4 ev alatt + 1 kirandulas :-). Ja, es nagyon keveset jarok autopalyan...
Udv,
Antal
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2046 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 08:37:00 »

Tod,
en felvideki vagyok, s nalunk nemelyik biztositonal lehet teljesitmeny alapjan szerzodni. Vegeredmeny: kb. 20eFt/ev a TDDi javara. Nem sok kulonbseg, de nem vagyok egy versenyzo tipus, szoval inkabb masra ko:ltenem ezt a penzt -> 4 ev alatt + 1 kirandulas :-). Ja, es nagyon keveset jarok autopalyan...
Udv,
Antal
Antal2
Ezt nem tudtam.
 
Akinek válaszolni akarsz, annak a nevével egy sorban levő "válasz" gombot nyomd meg.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2047 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 10:07:00 »

muszáj stp csodatisztitónak lennie a tisztitónak mert szolokon nem lehet ilyen tipusú stp terméket kapni
Csak az az STP a jó!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2048 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 10:09:00 »

Szerintem a gyártás számít és két éves autó. Legalább is régen így volt. Most már benne van a forgalmbiban mind a két idő is, de kérdés hogy a piaci érték szempontjából mi számít? 2004 decemberben gyártották amúgy és janurában helyezték forgalomban. 1.8 Trend felszereltség, 4 ajtós, és a bal eleje meg van húzva. Árilag 3.9m HUF, de a márkakerekeskedő vállalja a javítást ezért az árért. Színe sötétkék. Erősen hajlok rá hogy megvegyem, érdemes szerintetek?
Vásárlónak a gyártás számít, eladónak a fogalomba helyezés...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2049 Dátum: 2006.03.06 hétfő, 10:10:00 »

Hát gyerekek ez nagyon komoly! Van a FMHnál 1 ismerősöm ismerőse és megkapom a belső listát az eladó kocsikról. Mit ad isten pont rajta van még az általam kiválasztot autó (régi levelet szedtem elő). Stimmel a kilőméter és az állaopot is!!! Köszi mindenkinek a segítséget, asszem belevágok a projectbe...
Sztem nézd meg a keres-kínálban lévő Mondeot. Igaz 55ekm van benne, de nem volt törve, és sokkal!!! több extra van benne. És majd 800eHUF-val olcsóbb!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Oldalak: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.