Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 23:23:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 94 95 ... 323   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Izzó, Xenon, LED  (Megtekintve 5230283 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #4350 Dátum: 2007.12.01 szombat, 21:46:34 »

Ez úgy lenne a legjobb, ha lenne még mellette egy halogénes autó, meg tudjátok oldani?

gondoltam én is rá, de akkor éppen így ketten voltunk hadrafoghatóak... majd beaplikálom a Twingot mellé, vagy megkrjük Samsarát, egy fotó erejéig álljunk össze!  Wink police
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4351 Dátum: 2007.12.01 szombat, 21:47:59 »

A 6000K már kicsit sufni tuning szagú szerintem, messziről virít, hogy utolagos.
Gyárilag mindenki 4300K-t szerel. Audi, BMW, stb... is csak 5000K-ig mennek el.
Lehet de ha jobban látok vele mint a 4300-assal akkor a kutyát se érdekli. A 6000-es keszon 2 dolog miatt lett nálam véglegesítve
1.) jobban látok vele
2.) pályán kérés nélkül kizizzennek előlem
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4352 Dátum: 2007.12.01 szombat, 21:48:09 »

A 6000k igen szép. A 4300k- nál is kékes a fénye bekapcsolás után közvetlenül? Az enyémben (6000k) az első 3-5mp alatt nagyon kék a színe, utána szépen kifehéredik. Ez a 4300k-nél is így van? miaz

5100K begyújt:
http://www.mondeo.hu/ftp/forum/scratch/xenon_begyujt.wmv
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #4353 Dátum: 2007.12.01 szombat, 21:49:59 »


basszus, nagyon off, de hogy csináltad azt, hogy pufferelve játszotta le a media player a videot? ez a wmv sajátossága? csak mert éppen az előbb küzdöttem egy mpg-vel és ott nem akarta az igazságot...  worship bocsi az offért...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4354 Dátum: 2007.12.01 szombat, 21:51:45 »

Szevasztok!

Volt már biztosan itt olyan emberke, aki gyári xenonba cserélt már izzót.
Attól kérdezném, hogy milyen Kelvinest vett, milyen márkából?
Mert az előzőmbe a 6000K-snak meseszép szine volt, erős volt is bitangul.
Ugye a mostaninak sem a szine, sem az ereje nem tetszik.
Apum is megjegyezte, hogy jól van, ez gyári, de közelébe sincs az előzőnek. Igaza is van.
Ebben kérném a tanácsaitokat.
Ja, és csere után javult-e a fényerőtök.
Kö9szi.

Nekem Osram Xenarc 4300K volt benne, ezt cseréltem ki GE Xensation 5100K-re. Majd Philips 4300K volt, ez szerintem jobb mint az Osram, és most megint az 5100K-es GE Xensation van benne, ha elöregszik újra Philips lesz, ez tetszett, és erős is.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4355 Dátum: 2007.12.01 szombat, 21:54:17 »

Majd megyek én. Pfff, az se jó.  eplus2
Najó, lehet egy fényképre visszateszem a halogéneket. A lámpakiszedés már úgyis nagyon megy...  rinya

Egyik oldalon hagyd benne a Xenon-t. Smiley
Igazából a 4300K és a halogén közti különbség érdekel. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.01 szombat, 22:04:31 írta Scratch » Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4356 Dátum: 2007.12.01 szombat, 21:54:52 »

gondoltam én is rá, de akkor éppen így ketten voltunk hadrafoghatóak... majd beaplikálom a Twingot mellé, vagy megkrjük Samsarát, egy fotó erejéig álljunk össze!  Wink police

 eljen
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4357 Dátum: 2007.12.01 szombat, 21:58:25 »

Lehet de ha jobban látok vele mint a 4300-assal akkor a kutyát se érdekli. A 6000-es keszon 2 dolog miatt lett nálam véglegesítve
1.) jobban látok vele
2.) pályán kérés nélkül kizizzennek előlem

Próbáltad már a 4300K-eset? Mert fényerőre 700-800Lm-el erősebb mint a 6000K, igaz a kontraszt kisebb.
Esőbe szintén gyengébben teljesít.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Bazsusz
Vendég
« Új hozzászólás #4358 Dátum: 2007.12.01 szombat, 21:58:53 »

Mi a külömbség a Xenon és a halogén fénye között?  worship
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4359 Dátum: 2007.12.01 szombat, 22:03:16 »

basszus, nagyon off, de hogy csináltad azt, hogy pufferelve játszotta le a media player a videot? ez a wmv sajátossága? csak mert éppen az előbb küzdöttem egy mpg-vel és ott nem akarta az igazságot...  worship bocsi az offért...

Windows Movie Maker-el csak megvágtam meg konvertáltam, szerintem ezt a Media Player automatikusan csinálja web-ről indításnál. MPG-t meg QuickTime indít.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4360 Dátum: 2007.12.01 szombat, 22:05:33 »

Mi a külömbség a Xenon és a halogén fénye között?  worship

Gyengébb, sárgább a halogén.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Bazsusz
Vendég
« Új hozzászólás #4361 Dátum: 2007.12.01 szombat, 22:08:13 »

Mi a külömbség a Xenon és a halogén fénye között?  worship

Gyengébb, sárgább a halogén.
worship
Naplózva
Jánosmester
Vendég
« Új hozzászólás #4362 Dátum: 2007.12.01 szombat, 23:28:53 »

Ha választani kéne, nekem a 4300 jobban tetszik, de mondjuk egy 5000-es lenne a tuti.
Bár a 6000-es mégiscsak egy mondeóban teszi a dolgát... szóval azért azt se pontozzuk le!

A 6000K már kicsit sufni tuning szagú szerintem, messziről virít, hogy utolagos.
Gyárilag mindenki 4300K-t szerel. Audi, BMW, stb... is csak 5000K-ig mennek el.

Ez a "sufni" azért durva! wow1
A BMW-hez lehet gyári 8000K-sat rendelni,az egyik ismerősnek ilyen van.
Naplózva
agostonb_OFF
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 113


E-mail
« Új hozzászólás #4363 Dátum: 2007.12.02 vasárnap, 11:24:18 »

Sztem meg a földön kell maradni. 1-et kell szem előtt tartani.
1000 K-enként 5-700Lm-t csökken a fény. Magyarul, aki aszongya hogy ő a 6000K-essel jobban lát mint a 4200K-essel, az vagy
- még nem próbálta mindkettőt (csak a 6000-et)
- optikai csalódás,
- rossz a szeme,
- elfogult, és nem látja a fától az erdőt,
- vagy nem érdekli mennyit lát, csak szép (más mint a többié) legyen.
Ennyit fűznék hozzá kicsit a számoknál leragadva, kicsit foglalkozási ártalommal megáldva.
Ami figyelemkeltő a szembejövőnek, még nem biztos hogy jobban világít!
Naplózva

2003/1/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata durashift+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #4364 Dátum: 2007.12.02 vasárnap, 11:52:01 »

Sztem meg a földön kell maradni. 1-et kell szem előtt tartani.
1000 K-enként 5-700Lm-t csökken a fény. Magyarul, aki aszongya hogy ő a 6000K-essel jobban lát mint a 4200K-essel, az vagy
- még nem próbálta mindkettőt (csak a 6000-et)
- optikai csalódás,
- rossz a szeme,
- elfogult, és nem látja a fától az erdőt,
- vagy nem érdekli mennyit lát, csak szép (más mint a többié) legyen.
Ennyit fűznék hozzá kicsit a számoknál leragadva, kicsit foglalkozási ártalommal megáldva.
Ami figyelemkeltő a szembejövőnek, még nem biztos hogy jobban világít!

A decemberi auto bild c.újság teszteli az autók fényszóróit.Ki tér mindenre pontossan.Akit érdekel a téma érdemes beleolvasni.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4365 Dátum: 2007.12.02 vasárnap, 22:35:52 »

A BMW-hez lehet gyári 8000K-sat rendelni,az egyik ismerősnek ilyen van.

Esőbe, ködbe biztos jól lát vele. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4366 Dátum: 2007.12.02 vasárnap, 22:37:05 »

Sztem meg a földön kell maradni. 1-et kell szem előtt tartani.
1000 K-enként 5-700Lm-t csökken a fény. Magyarul, aki aszongya hogy ő a 6000K-essel jobban lát mint a 4200K-essel, az vagy
- még nem próbálta mindkettőt (csak a 6000-et)
- optikai csalódás,
- rossz a szeme,
- elfogult, és nem látja a fától az erdőt,
- vagy nem érdekli mennyit lát, csak szép (más mint a többié) legyen.
Ennyit fűznék hozzá kicsit a számoknál leragadva, kicsit foglalkozási ártalommal megáldva.
Ami figyelemkeltő a szembejövőnek, még nem biztos hogy jobban világít!


Ezért lesz nekem is a követkető cső benne 4300K-es. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4367 Dátum: 2007.12.02 vasárnap, 23:06:28 »

Sztem meg a földön kell maradni. 1-et kell szem előtt tartani.
1000 K-enként 5-700Lm-t csökken a fény. Magyarul, aki aszongya hogy ő a 6000K-essel jobban lát mint a 4200K-essel, az vagy
- még nem próbálta mindkettőt (csak a 6000-et)
- optikai csalódás,
- rossz a szeme,
- elfogult, és nem látja a fától az erdőt,
- vagy nem érdekli mennyit lát, csak szép (más mint a többié) legyen.
Ennyit fűznék hozzá kicsit a számoknál leragadva, kicsit foglalkozási ártalommal megáldva.
Ami figyelemkeltő a szembejövőnek, még nem biztos hogy jobban világít!
Igazad van DE:
a 6000K nálam egy dolog miatt lett örök időkre rendszeresítve:
Én az esetek 90%-ban autopályázok tempomattal. Ez meg van annyira figyelemfelhívó, hogy mindig észreveszik és nem jönnek be és nem is ragadnak be előttem. Emmiat én pl csak 6000-es csővet fogok használni pont azért mert mert más mint a szokott.
Igaz hogy esőben rosszabb mint egy 4300-as de még mindig jobban lehet látni vele mint mondjuk egy sima halogénnal.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4368 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 00:16:54 »

Igazad van DE:
a 6000K nálam egy dolog miatt lett örök időkre rendszeresítve:
Én az esetek 90%-ban autopályázok tempomattal. Ez meg van annyira figyelemfelhívó, hogy mindig észreveszik és nem jönnek be és nem is ragadnak be előttem. Emmiat én pl csak 6000-es csővet fogok használni pont azért mert mert más mint a szokott.
Igaz hogy esőben rosszabb mint egy 4300-as de még mindig jobban lehet látni vele mint mondjuk egy sima halogénnal.
Nekem gyári van, és arra is szépen lemennek. Szerintem a xenon teszi, nem a kelvinfok.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4369 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 01:06:25 »

Van egy áthidaló javaslatom:
Mindenki olyan színhőmérsékletűt használjon ami neki teszik és szerinte neki bevállt  eplus2 wave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4370 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 10:46:02 »

Van egy áthidaló javaslatom:
Mindenki olyan színhőmérsékletűt használjon ami neki teszik és szerinte neki bevállt  eplus2 wave
Ez pont így van... ki miben hisz...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #4371 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 11:06:16 »

Sziasztok,
kiment az izzom a muszerfalban  /MKIII, a digitalis kilometerszamlalo panele, kilometerora alatt/. Letoltottem a csererol szolo pdf doksit a fooldalrol, haat franc se tudja neki alljak e. Volt mar valakinek hasonlo esete? Hazimegoldas vagy inkabb egy Ford szerviz?(Eleg macerasnak tunik ez a szetszerelgetes) A Fordos megoldas mennyibe kerulhet? (Gondolom  a munkadij a draga nem az izzo, es gondolom erdemes az osszeset kicserelni ha mar szet van buritva minden)
Koszi elore is, az infokat.Udv.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4372 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 11:13:59 »

Sziasztok,
kiment az izzom a muszerfalban  /MKIII, a digitalis kilometerszamlalo panele, kilometerora alatt/. Letoltottem a csererol szolo pdf doksit a fooldalrol, haat franc se tudja neki alljak e. Volt mar valakinek hasonlo esete? Hazimegoldas vagy inkabb egy Ford szerviz?(Eleg macerasnak tunik ez a szetszerelgetes) A Fordos megoldas mennyibe kerulhet? (Gondolom  a munkadij a draga nem az izzo, es gondolom erdemes az osszeset kicserelni ha mar szet van buritva minden)
Koszi elore is, az infokat.Udv.

4-5eFt a szerelés + izzó 800Ft/db
Naplózva
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #4373 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 11:58:13 »

Sziasztok,
kiment az izzom a muszerfalban  /MKIII, a digitalis kilometerszamlalo panele, kilometerora alatt/. Letoltottem a csererol szolo pdf doksit a fooldalrol, haat franc se tudja neki alljak e. Volt mar valakinek hasonlo esete? Hazimegoldas vagy inkabb egy Ford szerviz?(Eleg macerasnak tunik ez a szetszerelgetes) A Fordos megoldas mennyibe kerulhet? (Gondolom  a munkadij a draga nem az izzo, es gondolom erdemes az osszeset kicserelni ha mar szet van buritva minden)
Koszi elore is, az infokat.Udv.
Sztem ha leírásod és egy csillag csavarhúzód van, nyugodtan nekiállhatsz.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Gabo
Vendég
« Új hozzászólás #4374 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 12:37:33 »

Egy havi élményem.

Már 2 éve szaraxik a xenonom, néha villog.  Be is jelentettem minden szervíz alkamával, de mindig azt mondták rendben van. Októberben eljött a 3 éves szerviz, gondoltam, most ,már érdemben is foglalkoztatom a szervízt ezzel a problémával, mivel lejár a garancia. Lényeg megszervizelték, bel oldali izzócsere lett a vége. Tegnap visszavittem, mert megint villogott. Midkét oldalom izzócsere. A munkafelvevő közölte velem, hogy a fönök üzeni: ez ingyé volt, de a következő már fizetős lesz. Én mondtam a krapeknak, hogy nekem ne üzengessen, da ha már így van akkor én meg üzenem neki, hogy tudom mi a jogom, de azt is tudom mi a szervíz kötelezettsége. Még megkérdeztem, hogy ez az 5. alkalom, hogy a lámpa miatt itt vagyok, és ha fizetős lenne akkor már az első alkalommal jó lett volna. Láttam ez megtette a hatását, csend. A dolog pikantériája, hogy hazamentem (800 méter). Addig jó is volt. Reggel a Jobb oldal kb. 20 perc után elhalt. Felhívtam a szervízt. Épp az emberem vette fel a telefont. Modom neki, remélem még emléxik rám, él-e a garancia a munkára legalább 12 órát? Persze természetesen, volt a válasz. Hétfőn viszem vissza. Azt hiszem órabért fogok kérni az ott eltöltött időért. Folyt. köv.
Folytatás...
Már pénteken elmentem a szervizbe délután. 1 órát vizsgálták. Addig jutotak, hogy a trafóig megy az áram. Valszeg csere lesz, de hozzam vissza hétfőn, mert még megnézik. Ma reggel úgy döntöttem már nem töltök ott több időt, telefonáltam, hogy legyen csere, mert erre nem érek rá. A munkafelvevő megigérte, hogy visszahív. Vissza is hívott, s közölte velem, hogy majd a FÖNÖK fog nekem személyesen telefonálni, mert még néznek valamit. Most itt tartok. Várom a fejleményeket.  guluszem1
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4375 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 13:17:50 »

Folytatás...

Ne hagyd magad...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4376 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 15:45:25 »

Szia, hány csővedet is mészárolta le az a csőtömeggyilkos trafó?  szomoru1
Apropo: mondtad hogy te vettél +1 év garit. Az korlátlan km-re vonatkozott vagy pl azt mondták csak pl 150eKm? Gondolkozom rajta én is mert már csak 8 hónap van hátra. Csak nekem a km korlát gond lehet. wave
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4377 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 16:49:21 »

Igazad van DE:
a 6000K nálam egy dolog miatt lett örök időkre rendszeresítve:
Én az esetek 90%-ban autopályázok tempomattal. Ez meg van annyira figyelemfelhívó, hogy mindig észreveszik és nem jönnek be és nem is ragadnak be előttem. Emmiat én pl csak 6000-es csővet fogok használni pont azért mert mert más mint a szokott.
Igaz hogy esőben rosszabb mint egy 4300-as de még mindig jobban lehet látni vele mint mondjuk egy sima halogénnal.

A 10 000K-es még kékebb, az elöl még jobban kimennek, ha ez a cél. Smiley Mondjuk nálam nem a lámpa szine dönti el kielől megyek le. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4378 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 16:56:34 »

Igazad van DE:
a 6000K nálam egy dolog miatt lett örök időkre rendszeresítve:
Én az esetek 90%-ban autopályázok tempomattal. Ez meg van annyira figyelemfelhívó, hogy mindig észreveszik és nem jönnek be és nem is ragadnak be előttem. Emmiat én pl csak 6000-es csővet fogok használni pont azért mert mert más mint a szokott.
Igaz hogy esőben rosszabb mint egy 4300-as de még mindig jobban lehet látni vele mint mondjuk egy sima halogénnal.

A 10 000K-es még kékebb, az elöl még jobban kimennek, ha ez a cél. Smiley Mondjuk nálam nem a lámpa szine dönti el kielől megyek le. Smiley

Nem úgy mint embertársaink az utakon. 2/a emelkedő Vácnál, kapaszkodó sáv nyílik és nem megy le az ember, csak lassul. Megelégelem elmegyek jobbról, vissza elé, erre elkezd nekem villogi, hogy mit képzelek. beka3
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Gabo
Vendég
« Új hozzászólás #4379 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 19:30:13 »

Szia, hány csővedet is mészárolta le az a csőtömeggyilkos trafó?  szomoru1
Apropo: mondtad hogy te vettél +1 év garit. Az korlátlan km-re vonatkozott vagy pl azt mondták csak pl 150eKm? Gondolkozom rajta én is mert már csak 8 hónap van hátra. Csak nekem a km korlát gond lehet. wave

Csak 1 éves koráig vehetsz plusz garit.
Naplózva
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #4380 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 20:21:36 »

Sziasztok,
kiment az izzom a muszerfalban  /MKIII, a digitalis kilometerszamlalo panele, kilometerora alatt/. Letoltottem a csererol szolo pdf doksit a fooldalrol, haat franc se tudja neki alljak e. Volt mar valakinek hasonlo esete? Hazimegoldas vagy inkabb egy Ford szerviz?(Eleg macerasnak tunik ez a szetszerelgetes) A Fordos megoldas mennyibe kerulhet? (Gondolom  a munkadij a draga nem az izzo, es gondolom erdemes az osszeset kicserelni ha mar szet van buritva minden)
Koszi elore is, az infokat.Udv.
Nyugodtan állj neki Magad!!!
A leírás alapján könnyedén meg tudod csinálni.
A csavarok kicsavarása után lehet, hogy erősebben kell majd a műszerfalat kiszedned.(bátran erővel)

Jó munkát! Wink
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #4381 Dátum: 2007.12.03 hétfő, 22:40:22 »


A 10 000K-es még kékebb, az elöl még jobban kimennek, ha ez a cél. Smiley Mondjuk nálam nem a lámpa szine dönti el kielől megyek le. Smiley

Nem úgy mint embertársaink az utakon. 2/a emelkedő Vácnál, kapaszkodó sáv nyílik és nem megy le az ember, csak lassul. Megelégelem elmegyek jobbról, vissza elé, erre elkezd nekem villogi, hogy mit képzelek. beka3
taps taps taps
Ez csak azoknál fordul elő, akik bambán merednek maguk elé és nem jönnek rá mire való az a sok tükör. wow1 wow1 wow1
Én a fokozatosság híve vagyok,
először index, hogy szeretnék előzni és foglalja a belsősávot, utána jön a fénykürt, ha nem megy még le, aztán a ködlámpa és a duda! eplus2 eplus2
Ja és akik mellettem ülnek a kocsiban csak néznek milyen nyugival tudom nyomni a dudát, "legyen ideges az a balfék aki nem hajt szabályosan". eplus2
Eddigi leghoszabb dudálásom Csopak Nosztori emelkedőn volt, egy 60-nal döcögő kisbusznak, kb. 500 m-en át folyamatosan, - mert a fokozatosság nem vált be!
Naplózva
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #4382 Dátum: 2007.12.04 kedd, 22:41:42 »

... Csopak Nosztori emelkedő...
Az az egyik kedvenc útszakaszom eplus2
Naplózva
dagobert
Vendég
« Új hozzászólás #4383 Dátum: 2007.12.04 kedd, 23:20:41 »

Sziasztok! Bocs,de valaki tud-e tanácsot adni abban,hogy van egy TDDI MKIII MONDEÓM (2002-es),hidegen hullámzik az alapjárata 800 és 1000között.Ha elindulok vele nem rángat,nincs semmi gáz,1 izzítógyertyám volt jó a négyből,cserekor megörültem,hogy biztos ez volt a baj-legnagyobb meglepetésemre semmilyen változás nem történt,pöccintésre indul,indult rossz gyertyákkal is,de az ingadozás megmaradt.Ha hagyom vergődni,egy idő után beáll 800-ra,és utána jó(ez pár perc).Volt már valakinek ilyen hibája?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4384 Dátum: 2007.12.04 kedd, 23:31:54 »

Sziasztok! Bocs,de valaki tud-e tanácsot adni abban,hogy van egy TDDI MKIII MONDEÓM (2002-es),hidegen hullámzik az alapjárata 800 és 1000között.Ha elindulok vele nem rángat,nincs semmi gáz,1 izzítógyertyám volt jó a négyből,cserekor megörültem,hogy biztos ez volt a baj-legnagyobb meglepetésemre semmilyen változás nem történt,pöccintésre indul,indult rossz gyertyákkal is,de az ingadozás megmaradt.Ha hagyom vergődni,egy idő után beáll 800-ra,és utána jó(ez pár perc).Volt már valakinek ilyen hibája?

Hát, ha abban van maf szenzor, azt pucold ki. Esetenként segít.
A levegőszűrő után van, a csőre rácsavarozva.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4385 Dátum: 2007.12.05 szerda, 00:07:24 »

Azért remélem, dagobert komám, van xenonod... mert izé... ez kissé off... duhos2
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #4386 Dátum: 2007.12.05 szerda, 00:09:19 »

Sziasztok,
kiment az izzom a muszerfalban  /MKIII, a digitalis kilometerszamlalo panele, kilometerora alatt/. Letoltottem a csererol szolo pdf doksit a fooldalrol, haat franc se tudja neki alljak e. Volt mar valakinek hasonlo esete? Hazimegoldas vagy inkabb egy Ford szerviz?(Eleg macerasnak tunik ez a szetszerelgetes) A Fordos megoldas mennyibe kerulhet? (Gondolom  a munkadij a draga nem az izzo, es gondolom erdemes az osszeset kicserelni ha mar szet van buritva minden)
Koszi elore is, az infokat.Udv.

Pikk-pakk ki lehet cserélni! A leírás alapján csináltam Én is és nem akadtam meg sehol. Minden patentul ment!
Bátorság... wave
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Gabo
Vendég
« Új hozzászólás #4387 Dátum: 2007.12.05 szerda, 08:10:22 »

Egy havi élményem.

Már 2 éve szaraxik a xenonom, néha villog.  Be is jelentettem minden szervíz alkamával, de mindig azt mondták rendben van. Októberben eljött a 3 éves szerviz, gondoltam, most ,már érdemben is foglalkoztatom a szervízt ezzel a problémával, mivel lejár a garancia. Lényeg megszervizelték, bel oldali izzócsere lett a vége. Tegnap visszavittem, mert megint villogott. Midkét oldalom izzócsere. A munkafelvevő közölte velem, hogy a fönök üzeni: ez ingyé volt, de a következő már fizetős lesz. Én mondtam a krapeknak, hogy nekem ne üzengessen, da ha már így van akkor én meg üzenem neki, hogy tudom mi a jogom, de azt is tudom mi a szervíz kötelezettsége. Még megkérdeztem, hogy ez az 5. alkalom, hogy a lámpa miatt itt vagyok, és ha fizetős lenne akkor már az első alkalommal jó lett volna. Láttam ez megtette a hatását, csend. A dolog pikantériája, hogy hazamentem (800 méter). Addig jó is volt. Reggel a Jobb oldal kb. 20 perc után elhalt. Felhívtam a szervízt. Épp az emberem vette fel a telefont. Modom neki, remélem még emléxik rám, él-e a garancia a munkára legalább 12 órát? Persze természetesen, volt a válasz. Hétfőn viszem vissza. Azt hiszem órabért fogok kérni az ott eltöltött időért. Folyt. köv.
Folytatás...
Már pénteken elmentem a szervizbe délután. 1 órát vizsgálták. Addig jutotak, hogy a trafóig megy az áram. Valszeg csere lesz, de hozzam vissza hétfőn, mert még megnézik. Ma reggel úgy döntöttem már nem töltök ott több időt, telefonáltam, hogy legyen csere, mert erre nem érek rá. A munkafelvevő megigérte, hogy visszahív. Vissza is hívott, s közölte velem, hogy majd a FÖNÖK fog nekem személyesen telefonálni, mert még néznek valamit. Most itt tartok. Várom a fejleményeket.  guluszem1
Folytatás folytatása....
Tegnap du felhívott a fönök, és a következő ajánlatot tette. Elmondta, hogy végignézte az eddigi eseményeket, és dec.11 én vigyem be a kocsit, és az Ő felügyelete alatt még egyszer megnézik, és ha kell akkor megrendelik és cserélik a lámpát. Felajánlott még erre az időre egy csere Mondeót, de én nem éltem ezzel a lehetőséggel. Ez korrekt. Úgy éreztem, hogy ez már neki is sok(k) volt, amit a t. kollégái végeznek ebben az ügyben. Folyt.köv.
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #4388 Dátum: 2007.12.05 szerda, 08:31:08 »


Pikk-pakk ki lehet cserélni! A leírás alapján csináltam Én is és nem akadtam meg sehol. Minden patentul ment!
Bátorság... wave

Koniman, az izzókat honnét szerezted be? Vettél foglalattal együtt, vagy te cserélted az izzót a foglalatban?
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4389 Dátum: 2007.12.07 péntek, 11:02:05 »

A TC cikkezett az utólagos keszonról:
http://totalcar.hu/magazin/technika/hid/
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #4390 Dátum: 2007.12.08 szombat, 20:58:23 »

Hali.
A közeljövőben szeretnék vásárolni xenont.Tudnátok segitteni hogy milyet vegyek?Fogalmam sincs róla milyet kell vennem.köszi
Naplózva
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #4391 Dátum: 2007.12.08 szombat, 21:17:00 »

Hali.
A közeljövőben szeretnék vásárolni xenont.Tudnátok segitteni hogy milyet vegyek?Fogalmam sincs róla milyet kell vennem.köszi
Picit várnék a hejedben , mert lehet , hogy üldözni fogják.Infót a MARTIN CAR oldalán találsz , szerintem az árak sem rosszak.
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #4392 Dátum: 2007.12.08 szombat, 21:30:54 »

Hali.
A közeljövőben szeretnék vásárolni xenont.Tudnátok segitteni hogy milyet vegyek?Fogalmam sincs róla milyet kell vennem.köszi
Picit várnék a hejedben , mert lehet , hogy üldözni fogják.Infót a MARTIN CAR oldalán találsz , szerintem az árak sem rosszak.
Nem találom az oldalukon.Miért akarják üldüzni?
Naplózva
Mondeo kombici
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



E-mail
« Új hozzászólás #4393 Dátum: 2007.12.08 szombat, 21:35:37 »

Ha valakinek letörnek a kis műanyagfülek a lámpatest hátuljáról, amikbe bele kell tolni a rögzítő stiftet, és azt mondják neki, nem lehet javítani, ne vegyétek be.  Nekem a mostani árokugráskor letörtek a fülek az egyik lámpatestről, és egy vidéki karosszériás, aki nem is profi műanyag hegesztő, csak ezzel is foglalkozik, kb. fél óra alatt megcsinálta őket.
Naplózva

2004. 04. MK3 2.0 TDCi Ghia 130 Le, facelift, xenon
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #4394 Dátum: 2007.12.08 szombat, 21:36:57 »

Ha valakinek letörnek a kis műanyagfülek a lámpatest hátuljáról, amikbe bele kell tolni a rögzítő stiftet, és azt mondják neki, nem lehet javítani, ne vegyétek be.  Nekem a mostani árokugráskor letörtek a fülek az egyik lámpatestről, és egy vidéki karosszériás, aki nem is profi műanyag hegesztő, csak ezzel is foglalkozik, kb. fél óra alatt megcsinálta őket.

Szia kombici! Hogy áll a géped?
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #4395 Dátum: 2007.12.08 szombat, 21:46:57 »

Ma bementem az itteni lámpaboltba, hogy vegyek műszerfalizót. Na, a tulaj flesége elémtett egy dobozt, amiben kb. 20 féle izzó volt, mnd fogalatos. Nagyon sok féle autóhoz van iyen foglalatos izzó, és látszólag teljesen egyformák. Hiába veszem ki az izzót mintának, a kéttized milliméters eltéréseket nem fogom észrevenni, de ennyi pont elég, hogy ne menjen be a helyére...
Tudna esetleg alaki bármilyen azonosítót a két típusú izzóról, ami a műszerfalban van?
Naplózva
Mondeo kombici
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



E-mail
« Új hozzászólás #4396 Dátum: 2007.12.08 szombat, 21:51:37 »

Szia kombici! Hogy áll a géped?

Hali. Egészen jól viselte a dolgot, kissé sérült a lökhárító, összetört a ködlámpa - Sztáraiban 7,5-ért kaptam -, a levegőbeömlő cső, ami a levegőt vezeti be a légszűrő műanyag házába, és az alsó vedőlemez, ami a lökhárító mögött van alul. Műanyagok hegesztés alatt, aztán lökhárító fényezés, és lehet összerakni. Futómű nem ment el, felnit kikalapálták ( szerencsre téli gumi és lemezfelni volt fent). Éljen a Mondi! Nincs is szívem eladni, marad mégis a családban, a másik mellett.
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.09 vasárnap, 10:08:51 írta Angel » Naplózva

2004. 04. MK3 2.0 TDCi Ghia 130 Le, facelift, xenon
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4397 Dátum: 2007.12.08 szombat, 21:56:45 »


Örülök hogy sikerül minimalizálni a kárt eljen Masszív gép ez. Hamarosan járóképes leszel.  taps
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4398 Dátum: 2007.12.08 szombat, 22:33:13 »

Hali.
A közeljövőben szeretnék vásárolni xenont.Tudnátok segitteni hogy milyet vegyek?Fogalmam sincs róla milyet kell vennem.köszi

Gyári bontott Xenon lámpákat, és bele egy márkás csövet, pl. Osram, Philips, GE, a többi felejtős!
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.08 szombat, 22:34:53 írta Scratch » Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #4399 Dátum: 2007.12.09 vasárnap, 00:13:12 »



Szia kombici! Hogy áll a géped?

Hali. Egészen jól viselte a dolgot, kissé sérült a lökhárító, összetört a ködlámpa - Sztáraiban 7,5-ért kaptam -, a levegőbeömlő cső, ami a levegőt vezeti be a légszűrő műanyag házába, és az alsó vedőlemez, ami a lökhárító mögött van alul. Műanyagok hegesztés alatt, aztán lökhárító fényezés, és lehet összerakni. Futómű nem ment el, felnit kikalapálták ( szerencsre téli gumi és lemezfelni volt fent). Éljen a Mondi! Nincs is szívem eladni, marad mégis a családban, a másik mellett.
Most jöttem csak rá, hogy az a Te mondid!!!
Akkor nem cserélem le az enyémre vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.09 vasárnap, 10:09:23 írta Angel » Naplózva
Oldalak: 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 94 95 ... 323   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.