Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:23:27
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
51
52
53
54
55
56
57
[
58
]
59
60
61
62
63
64
65
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2698977 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2850 Dátum:
2006.05.04 csütörtök, 10:54:00 »
Idézetet írta: tommymondeo_old - 2006.05.03 szerda, 21:13:00
Remélem eltudsz majd jönni.
Akkor veled gyorsultam? Kék mondeo?
MKI fehér bálna, azaz kombi.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2851 Dátum:
2006.05.04 csütörtök, 11:51:00 »
Idézetet írta: Joe - 2006.05.04 csütörtök, 10:54:00
MKI fehér bálna, azaz kombi.
jol tudja joe
.
2.0
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2852 Dátum:
2006.05.04 csütörtök, 11:58:00 »
Idézetet írta: Joe - 2006.05.04 csütörtök, 10:53:00
MKI-nél csatit is kell cserélni, és lehet, hogy AC pumpát is, illetve kötözgetni kell egy kicsit. Nem egy elvetendő ötlet, az biztos...
Fusim MKI-be épített be MKII-es fedcomputert. Vele is lehetne konzultálni. Ja, és azt hiszem nem cserélt AC-t. Csatit biztos, mert azt én adtam neki:)))
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2853 Dátum:
2006.05.04 csütörtök, 11:59:00 »
Idézetet írta: ms02 - 2006.05.04 csütörtök, 11:58:00
Fusim MKI-be épített be MKII-es fedcomputert. Vele is lehetne konzultálni. Ja, és azt hiszem nem cserélt AC-t. Csatit biztos, mert azt én adtam neki:)))
Ezért írtam azt, hogy lehet, de sztem egyedi, és szerencse is kell hozzá.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2854 Dátum:
2006.05.04 csütörtök, 12:02:00 »
Idézetet írta: Joe - 2006.05.04 csütörtök, 11:59:00
Ezért írtam azt, hogy lehet, de sztem egyedi, és szerencse is kell hozzá.
Ok:)))
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2855 Dátum:
2006.05.04 csütörtök, 12:58:00 »
Köszönöm a válaszokat és a tanácsokat okulok belőle.Ha valamit sikerül összehoznom akkor majd megírom.Mégegyszer THX
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2856 Dátum:
2006.05.04 csütörtök, 13:07:00 »
Idézetet írta: megakukac_old - 2006.05.04 csütörtök, 12:58:00
Köszönöm a válaszokat és a tanácsokat okulok belőle.Ha valamit sikerül összehoznom akkor majd megírom.Mégegyszer THX
Azé kiváncsi lennék a gépedre! Havernak is 1.6 van és tényleg, nem 1 erőgép. Ha van valami okosság hozzá, akkor érdekel!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2857 Dátum:
2006.05.04 csütörtök, 13:11:00 »
Idézetet írta: ms02 - 2006.05.04 csütörtök, 11:58:00
Fusim MKI-be épített be MKII-es fedcomputert. Vele is lehetne konzultálni. Ja, és azt hiszem nem cserélt AC-t. Csatit biztos, mert azt én adtam neki:)))
Mikor láttad utojjjára
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2858 Dátum:
2006.05.04 csütörtök, 13:13:00 »
Idézetet írta: napu - 2006.05.04 csütörtök, 13:11:00
Mikor láttad utojjjára
(... szal Misi jöhetne Kmadarasra, a pályadíj már szinte ingyé lesz
még a Fifivel is érkezhetne
...)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2859 Dátum:
2006.05.04 csütörtök, 13:49:00 »
Idézetet írta: napu - 2006.05.04 csütörtök, 13:11:00
Mikor láttad utojjjára
Én tegnap a szomszédban.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2860 Dátum:
2006.05.04 csütörtök, 14:00:00 »
Idézetet írta: Joe - 2006.05.04 csütörtök, 13:49:00
Én tegnap a szomszédban.
Párkányban jártál?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2861 Dátum:
2006.05.04 csütörtök, 14:01:00 »
Idézetet írta: napu - 2006.05.04 csütörtök, 14:00:00
Párkányban jártál?
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2862 Dátum:
2006.05.04 csütörtök, 16:01:00 »
Idézetet írta: R.Zsolti_old - 2006.05.03 szerda, 21:03:00
Nekem a lóvé megvan, és lassan rá is szánom magam! most az után érdeklődöm, hogy melyik tuning a jobb. az amin bemérik a dolgot, vagy az amin rádugják a chipet a gyári csatira, és nem mérnek semmit. Te melyiket rakatod be?
Még nem tom!
Az a Zozi féle cucc jónak tűnik.....de még egy picit körbejárom a dolgot.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2863 Dátum:
2006.05.05 péntek, 10:39:00 »
Idézetet írta: szendre - 2006.05.04 csütörtök, 16:01:00
Még nem tom!
Az a Zozi féle cucc jónak tűnik.....de még egy picit körbejárom a dolgot.
Jó is.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2864 Dátum:
2006.05.05 péntek, 12:57:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.05.04 csütörtök, 09:06:00
Szerintem azzal lehet a probléma, hogy a mondeóban nincs tdi! Én azt gondolom, inkább tddi lehet. Hátha így...
Vagy 1.8 Td amögé is könnyű odarakni az I-t mivel Cooler van rajta...
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2865 Dátum:
2006.05.05 péntek, 19:23:00 »
Idézetet írta: zozi_old - 2006.05.05 péntek, 10:39:00
Jó is.
Hétfőn megmondom zozi:)))))))
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2866 Dátum:
2006.05.06 szombat, 07:32:00 »
Emberek! R.zsolti rászánta magát a tuningra! Hétfőn kerül bele a gépbe, aztán lezavar mindenkit maga elől!
Engem remélem nem - legyen már vmi előnye a TDCi-nek is...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2867 Dátum:
2006.05.06 szombat, 08:39:00 »
Idézetet írta: Álmos_old - 2006.05.05 péntek, 12:57:00
Vagy 1.8 Td amögé is könnyű odarakni az I-t mivel Cooler van rajta...
De a tdi-ben az i nem az intercooler, hanem inyeksön.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2868 Dátum:
2006.05.06 szombat, 08:56:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.05.06 szombat, 08:39:00
De a tdi-ben az i nem az intercooler, hanem inyeksön.
Akkor a TD 1,6 golfon,miért nem volt I?Hol ott az is (injection)befecskendezős volt!Amikor meg rá került az intercooler 1-ből ott termett az I betű!?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2869 Dátum:
2006.05.06 szombat, 19:42:00 »
Szeretnék az autómra valami komolyabb fékeket. Sajnos a gyáriak nem nagyon bírják, már korábban írtam a tárcsa repedésekről. A negyedik garnítúrát használom, de már ez is meg van égve.
Tud valaki valami márkát és műhelyt javasolni? Előre is köszi!
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2870 Dátum:
2006.05.06 szombat, 19:58:00 »
Idézetet írta: curtis_old - 2006.05.06 szombat, 19:42:00
Szeretnék az autómra valami komolyabb fékeket. Sajnos a gyáriak nem nagyon bírják, már korábban írtam a tárcsa repedésekről. A negyedik garnítúrát használom, de már ez is meg van égve.
Tud valaki valami márkát és műhelyt javasolni? Előre is köszi!
Tiszteletem!
Mi újság veled? Kunmadaras?
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2871 Dátum:
2006.05.06 szombat, 20:18:00 »
Idézetet írta: curtis_old - 2006.05.06 szombat, 19:42:00
Szeretnék az autómra valami komolyabb fékeket. Sajnos a gyáriak nem nagyon bírják, már korábban írtam a tárcsa repedésekről. A negyedik garnítúrát használom, de már ez is meg van égve.
Tud valaki valami márkát és műhelyt javasolni? Előre is köszi!
curtis,
Csak kíváncsiságból: mitől van a fékeiden ekkora terhelés? Féktárcsákat elrepeszteni... az igen! Mekkora teljesítményű autód van?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2872 Dátum:
2006.05.06 szombat, 20:56:00 »
Idézetet írta: maffy - 2006.05.06 szombat, 19:58:00
Tiszteletem!
Mi újság veled? Kunmadaras?
Köszi kérdésed, jól vagyok. Sajnos a lelkesedésem több mint az időm, de most megpróbálok elmenni.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2873 Dátum:
2006.05.06 szombat, 20:57:00 »
Idézetet írta: tomi3118 - 2006.05.06 szombat, 20:18:00
curtis,
Csak kíváncsiságból: mitől van a fékeiden ekkora terhelés? Féktárcsákat elrepeszteni... az igen! Mekkora teljesítményű autód van?
Titanium 3.0
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2874 Dátum:
2006.05.06 szombat, 21:23:00 »
Helló új vagyok itt 1.8TDi escortom van és aztszeretném kérdezni van e valakinek TD-n sportlégszűrője írja már le mit ér ha van rajta, vegyek e lök e rajta valamit miveljobb ha jobb kössz !
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2875 Dátum:
2006.05.07 vasárnap, 08:26:00 »
Idézetet írta: Escortospeti_old - 2006.05.06 szombat, 21:23:00
Helló új vagyok itt 1.8TDi escortom van és aztszeretném kérdezni van e valakinek TD-n sportlégszűrője írja már le mit ér ha van rajta, vegyek e lök e rajta valamit miveljobb ha jobb kössz !
Nem TDi... az a fócvágen jelzése... a tiéd egyébként sem közvetlen befecskendezéses, hanem előkamrás. Az i nem az intercooler jelzi. Ha közvetlen bfecskendezéses lenne, annak a neve a fordnál tddi. A tiéd tehát TD.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2876 Dátum:
2006.05.07 vasárnap, 08:27:00 »
Idézetet írta: curtis_old - 2006.05.06 szombat, 19:42:00
Szeretnék az autómra valami komolyabb fékeket. Sajnos a gyáriak nem nagyon bírják, már korábban írtam a tárcsa repedésekről. A negyedik garnítúrát használom, de már ez is meg van égve.
Tud valaki valami márkát és műhelyt javasolni? Előre is köszi!
Kerámiafék. Az nem fog repedni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2877 Dátum:
2006.05.07 vasárnap, 17:55:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.05.06 szombat, 08:39:00
De a tdi-ben az i nem az intercooler, hanem inyeksön.
Jelenthet Intercoolert is!
Általában viszont Injektort jelent, ebben igazad van...
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2878 Dátum:
2006.05.07 vasárnap, 18:02:00 »
Idézetet írta: Álmos_old - 2006.05.07 vasárnap, 17:55:00
Jelenthet Intercoolert is!
Általában viszont Injektort jelent, ebben igazad van...
A dízeleknél szerintem nem injektort hanem INJECTION-t azaz befecskendezést jelent a legtöbb esetben.
A fosvágen TDI je pl. Turbo Direct Injection-t jelent vagyis a közvetlen befecskendezést jelenti
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2879 Dátum:
2006.05.07 vasárnap, 18:05:00 »
Idézetet írta: szendre - 2006.05.07 vasárnap, 18:02:00
A dízeleknél szerintem nem injektort hanem INJECTION-t azaz befecskendezést jelent a legtöbb esetben.
A fosvágen TDI je pl. Turbo Direct Injection-t jelent vagyis a közvetlen befecskendezést jelenti
Nem toom miért írtam Injektort!
Injectiont akartam, azzal nem kötexem, ez így igaz!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2880 Dátum:
2006.05.07 vasárnap, 18:10:00 »
Idézetet írta: szendre - 2006.05.07 vasárnap, 18:10:00
Félreértés ne essen!!! Én sem kötekedni akartam....
Okké!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2881 Dátum:
2006.05.07 vasárnap, 18:10:00 »
Idézetet írta: Álmos_old - 2006.05.07 vasárnap, 18:05:00
Nem toom miért írtam Injektort!
Injectiont akartam, azzal nem kötexem, ez így igaz!
Félreértés ne essen!!! Én sem kötekedni akartam....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2882 Dátum:
2006.05.07 vasárnap, 18:45:00 »
Idézetet írta: szendre - 2006.05.07 vasárnap, 18:10:00
Félreértés ne essen!!! Én sem kötekedni akartam....
Én igen...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2883 Dátum:
2006.05.07 vasárnap, 19:04:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.05.07 vasárnap, 18:45:00
Én igen...
Azt tudjuk Angel
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2884 Dátum:
2006.05.07 vasárnap, 19:10:00 »
Emberek!!! Tuning & Stereo Show lesz Július 8-9-én a kiskunlacházi reptéren. Jól emléxem a Nagy Ford tali is itt lesz
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2885 Dátum:
2006.05.07 vasárnap, 19:18:00 »
Idézetet írta: sNatch_old - 2006.05.07 vasárnap, 19:10:00
Emberek!!! Tuning & Stereo Show lesz Július 8-9-én a kiskunlacházi reptéren. Jól emléxem a Nagy Ford tali is itt lesz
Igen.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2886 Dátum:
2006.05.07 vasárnap, 19:24:00 »
Az útvonal adatokat akkor nem kell törölni az emlékekből
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2887 Dátum:
2006.05.07 vasárnap, 21:02:00 »
Idézetet írta: szendre - 2006.05.07 vasárnap, 18:02:00
A dízeleknél szerintem nem injektort hanem INJECTION-t azaz befecskendezést jelent a legtöbb esetben.
A fosvágen TDI je pl. Turbo Direct Injection-t jelent vagyis a közvetlen befecskendezést jelenti
A ford TD-je pedig TCI(Turbo Charged Intercooled) ként van megemlítve a dokumentációkban. Már majdnem TDCI!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2888 Dátum:
2006.05.07 vasárnap, 21:04:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.05.07 vasárnap, 18:45:00
Én igen...
Ja....azt láttam...ill. olvastam..de azt is lehet kiigazításnak venni.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2889 Dátum:
2006.05.08 hétfő, 14:59:00 »
Nyilvánvalóan hüje kérdés
de monnya meg valaki mosmá:
Adva van ugye a szívóoldali tuning - csövek, d.szűrő - innen következne a kipuff áteresz könnyítés. Minek is?
Attól, hogy könnyebben kap levegőt, nem fog többen nyelni és kipufogni, mert akkor csökkenne a fogyasztás ... a vége meg a levegőhajtás volna
miért kell a kipuff tuning?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2890 Dátum:
2006.05.08 hétfő, 15:35:00 »
Idézetet írta: napu - 2006.05.08 hétfő, 14:59:00
Nyilvánvalóan hüje kérdés
de monnya meg valaki mosmá:
Adva van ugye a szívóoldali tuning - csövek, d.szűrő - innen következne a kipuff áteresz könnyítés. Minek is?
Attól, hogy könnyebben kap levegőt, nem fog többen nyelni és kipufogni, mert akkor csökkenne a fogyasztás ... a vége meg a levegőhajtás volna
miért kell a kipuff tuning?
Hello!
Lehet,hogy hüje válasz,de amikor az Off astramon akartam szívóoldali tuningot/direktszűrő/,a szerelőm azt mondta,hogy kipuf.tuning nélkül /pl.60-as rendszer/nincs értelme,mert a katalizátor úgyis lefojtja az esetleges plussz energiát és csak egy kis hangtuning lesz az egész nekifutásból.
Tény ,az ismerőseim közül mindenki együtt csináltatta a kettőt.A zöldkártya már más kérdés...
Üdv.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2891 Dátum:
2006.05.08 hétfő, 15:42:00 »
Idézetet írta: napu - 2006.05.08 hétfő, 14:59:00
Nyilvánvalóan hüje kérdés
de monnya meg valaki mosmá:
Adva van ugye a szívóoldali tuning - csövek, d.szűrő - innen következne a kipuff áteresz könnyítés. Minek is?
Attól, hogy könnyebben kap levegőt, nem fog többen nyelni és kipufogni, mert akkor csökkenne a fogyasztás ... a vége meg a levegőhajtás volna
miért kell a kipuff tuning?
Ahogy én el tudom képzelni a dolgot az a következő (lenne):
Az egész művelet egy csőként képzelhető el, ahol felgyorsítjuk a beáramlást, majd chippel a benzin levegő lekezelését, és adunk a kiáramló bűznek nagyobb keresztmetszetet. A direktszűrő azért érdemes, mert alapban is folyt már a gyári rendszer annyit, hogy legyen lehetőségünk az ilyen egyszerű otthoni tuningra, és mivel a motor is úgy műxik, hogy minél több, frissebb, hidegebb, páradúsabb levegő jut be, annál több, pontosabb benzint kever a rendszer hozzá, így már érezhető némi + nyomaték alul...SZVSZ(illetve tapasztalat)
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2892 Dátum:
2006.05.08 hétfő, 16:38:00 »
Idézetet írta: Joe - 2006.05.08 hétfő, 15:42:00
Ahogy én el tudom képzelni a dolgot az a következő (lenne):
Az egész művelet egy csőként képzelhető el, ahol felgyorsítjuk a beáramlást, majd chippel a benzin levegő lekezelését, és adunk a kiáramló bűznek nagyobb keresztmetszetet. A direktszűrő azért érdemes, mert alapban is folyt már a gyári rendszer annyit, hogy legyen lehetőségünk az ilyen egyszerű otthoni tuningra, és mivel a motor is úgy műxik, hogy minél több, frissebb, hidegebb, páradúsabb levegő jut be, annál több, pontosabb benzint kever a rendszer hozzá, így már érezhető némi + nyomaték alul...SZVSZ(illetve tapasztalat)
Fojt. (a folyt a folyik múlt ideje).
Hülye (nem pontos j).
Bocsi.
Én (és az olyanok, akik értenek hozzá) ICS-el vagyok egy véleményen: ha több levegő be, akkor annak ki is kell jönnie, vagyis a direktszűrő a kipuff tuning nélkül sokat nem ér. Inkább csak a feeling, esetleg az a +nyomaték alul.
Az is probléma, hogy a motor így meleg levegőt szív, a hideg helyett.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2893 Dátum:
2006.05.08 hétfő, 19:46:00 »
Ettol a levego konnyitestol kicsit haraposabb lesz a verda. Ergo hamarabb biiir felporogni, kevesebb energia kell a szivashoz, es a kipufhoz. Tehat valamelyest no a teljesitmeny. Szerintem egy sima direkt szuro, soot meg egy vadi friss papir szuro is sokat dobhat a rendszeren, foleg alul. Mikor berakom az uj szurot, akkor egy jo darabig sokkal konyebben mozdul a verda. Aztan sajna egy ido utan elmulik eza fajta konyedtseg, de a hatas mindenkeppen erezheto. Szerelo srac azt mondta, mikor felraktuk a Bosal katit, hogy ez kevesbe folytja a verdat. Ebbol kiindulva mar akar mondhatjuk aztis, hogy picit tunningolva van a kipuffom. Mar csak egy direkt szuro kene...
csak feltem a portol a verdat
Talan ha 3-4e km-kent tisztogatnam...vagy minden nap...talan akkor nyugodtabb lennek
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2894 Dátum:
2006.05.08 hétfő, 19:50:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.05.08 hétfő, 19:46:00
Ettol a levego konnyitestol kicsit haraposabb lesz a verda. Ergo hamarabb biiir felporogni, kevesebb energia kell a szivashoz, es a kipufhoz. Tehat valamelyest no a teljesitmeny. Szerintem egy sima direkt szuro, soot meg egy vadi friss papir szuro is sokat dobhat a rendszeren, foleg alul. Mikor berakom az uj szurot, akkor egy jo darabig sokkal konyebben mozdul a verda. Aztan sajna egy ido utan elmulik eza fajta konyedtseg, de a hatas mindenkeppen erezheto. Szerelo srac azt mondta, mikor felraktuk a Bosal katit, hogy ez kevesbe folytja a verdat. Ebbol kiindulva mar akar mondhatjuk aztis, hogy picit tunningolva van a kipuffom. Mar csak egy direkt szuro kene...
csak feltem a portol a verdat
Talan ha 3-4e km-kent tisztogatnam...vagy minden nap...talan akkor nyugodtabb lennek
Kevésbé fojtja. Nem ly
A direktszűrő nem szűr eléggé?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2895 Dátum:
2006.05.08 hétfő, 19:56:00 »
angel,
Jovanna, huJe vagyok. Nem erteni magyar, irni meg plane
A direkt szuro elvileg joval tobb luftot enged at mint a tapir szuro, de gyanitom, hogy nem is szur annyira, mint a tapir, akarom mondani papir
De majd az okosok megaszondjak.
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2896 Dátum:
2006.05.08 hétfő, 21:39:00 »
Idézetet írta: zacci - 2006.05.08 hétfő, 19:56:00
angel,
Jovanna, huJe vagyok. Nem erteni magyar, irni meg plane
A direkt szuro elvileg joval tobb luftot enged at mint a tapir szuro, de gyanitom, hogy nem is szur annyira, mint a tapir, akarom mondani papir
De majd az okosok megaszondjak.
Szerintem a direktszűrő nem rosszabb, mint a hagyományos.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2897 Dátum:
2006.05.08 hétfő, 23:23:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.05.08 hétfő, 21:39:00
Szerintem a direktszűrő nem rosszabb, mint a hagyományos.
De az sajnos... Majd megmutatom a MAF-omat Kunmadarason. Ősszel szörnyűlködtünk rajta rendesen, pedig nem gagyi a direktszűrőm.
Ősszel kitakarítottuk csilli-villi volt, de majd megnézzük most is!
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2898 Dátum:
2006.05.09 kedd, 06:53:00 »
Angel!
A te válaszodban is találtam 2(!) hibát. Helyesírásilag.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #2899 Dátum:
2006.05.09 kedd, 06:55:00 »
Ja, a 2868-ra gondolok. Észrevételeidnek amúgy örülök, engem is zavar, mikor alapvető dolgokat nem jól írnak...
Mondjuk a tartalmon nem változtat.
Naplózva
Oldalak:
1
...
51
52
53
54
55
56
57
[
58
]
59
60
61
62
63
64
65
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ