Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:06:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 65 66 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2695441 alkalommal)
0 Felhasználó és 40 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #2900 Dátum: 2006.05.09 kedd, 06:59:00 »

Félreértés ne essen!!! Én sem kötekedni akartam....
Az "injector" végzi az "injection"-t. Lehet mindkettő is!!! Hiszen egyik sincs a másik nélkül...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2901 Dátum: 2006.05.09 kedd, 07:51:00 »

Ja, a 2868-ra gondolok. Észrevételeidnek amúgy örülök, engem is zavar, mikor alapvető dolgokat nem jól írnak...
Mondjuk a tartalmon nem változtat.
Hello!
Elfelejtettem a "hüjét" idézőjelbe tenni,egyébként Napu "hüjé"-jére reagáltam.
Természetesen tudom hogyan írjuk helyesen,ha már magyarázkodni kell...?
Való igaz a lényegen azonban nem változtat.
Üdv:ICS.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2902 Dátum: 2006.05.09 kedd, 08:10:00 »

Angel!
 
A te válaszodban is találtam 2(!) hibát. Helyesírásilag.
Melyik az a 2?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2903 Dátum: 2006.05.09 kedd, 08:10:00 »

Szerintem láttuk mindketten. Naputól meg ez már megszokott. Ő máshogy ír helyesen, mint mi, de nekünk Napu írásaiban a hibák már fel sem tűnnek...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2904 Dátum: 2006.05.09 kedd, 08:18:00 »

Helyesírásról. Az természetes, hogy egy fórumon az ember egy kicsit szabadabban ír, nem figyel annyira oda. Ez ok. Csak magamon is észrevettem, hogy bizonyos szavakat már én is kezdek rosszul írni, holott tudom, hogyan kell, csak kezd rögződni a hibás változat, mert azt látom mindig.
A kartellgáz, hadjuk (Napu kedvece), folytás, hírdetés, és még sorolhatnám, de nem fogom. Azaz egyet mégis: pont, vesszó, záró zárójel után, és nyitó előtt használjatok már szóközt. Bocsi az offért.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2905 Dátum: 2006.05.09 kedd, 09:39:00 »

Helyesírásról. Az természetes, hogy egy fórumon az ember egy kicsit szabadabban ír, nem figyel annyira oda. Ez ok. Csak magamon is észrevettem, hogy bizonyos szavakat már én is kezdek rosszul írni, holott tudom, hogyan kell, csak kezd rögződni a hibás változat, mert azt látom mindig.
A kartellgáz, hadjuk (Napu kedvece), folytás, hírdetés, és még sorolhatnám, de nem fogom. Azaz egyet mégis: pont, vesszó, záró zárójel után, és nyitó előtt használjatok már szóközt. Bocsi az offért.
Nyelvtuning vazze, nemáhogy én akkor fogok csak hejjesen írni, ha mOndenki igyexik majd
 
De nem ez a lényeg: hanem az, hogy a #2868-ban nincs igasságod, mer' nem mehet be TÖBB luft, csak tisztább és könnyebben hogyan menne be több zacci igazat szólt, jobban, könnyebben pörög fel ... de ha nem a közvetlen tuning a cél, hanem csak a könnyebb légzés, akkor mi van magas fordulaton úgyis pörög a moci
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2906 Dátum: 2006.05.09 kedd, 09:40:00 »

Nyelvtuning vazze, nemáhogy én akkor fogok csak hejjesen írni, ha mOndenki igyexik majd
 
De nem ez a lényeg: hanem az, hogy a #2868-ban nincs igasságod, mer' nem mehet be TÖBB luft, csak tisztább és könnyebben hogyan menne be több zacci igazat szólt, jobban, könnyebben pörög fel ... de ha nem a közvetlen tuning a cél, hanem csak a könnyebb légzés, akkor mi van magas fordulaton úgyis pörög a moci
Bocs, tixtább nem lesz a luft a szívóoldalról ...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2907 Dátum: 2006.05.09 kedd, 09:53:00 »

En a sajat tapasznyalatombol indultam ki, mikoris uj szuro berakasa utan az also tartomanyban nyomatekosabb lett, ez altal konnyebben mozdult a verda. Ehhez szerintem nem kell kipuf tunning. Alacsony fordulaton szerintem jobban szamit az, hogy mekkora ero kell a szivashoz. Tehat mondjuk egy direkt szuro alkalmazasaval az also tartomanyban rugalmasabb lesz a moci. Persze akkor lenne tokeletes a hatas, ha a kipuf oldalaon is konnyitenenk, de az indulasnal mar akar egy vadi uj szuro is erezheto. Plane egy direkt szurcsogo.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2908 Dátum: 2006.05.09 kedd, 11:43:00 »

Hétfőn megmondom zozi:)))))))
R.Zsóóóttti!
Bent van a box?  
Milyen lett?
 
üdv,
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2909 Dátum: 2006.05.09 kedd, 12:56:00 »

Még nem az igazi neki, de most játszadozik a beállításokkal! Menni fog neki, legyorsulunk mindenkit Veszprém megyében!
Csavard fel azt a potit Zsótti testvér! Hadd szóljon, kormoljon, harapjon! Szaggasd az aszfaltot! De azért vigyázz magadra!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2910 Dátum: 2006.05.09 kedd, 13:21:00 »

Még nem az igazi neki, de most játszadozik a beállításokkal! Menni fog neki, legyorsulunk mindenkit Veszprém megyében!
Csavard fel azt a potit Zsótti testvér! Hadd szóljon, kormoljon, harapjon! Szaggasd az aszfaltot! De azért vigyázz magadra!
JA! vagy úgy! Akkor ez annyira nem egyszerű?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2911 Dátum: 2006.05.09 kedd, 13:26:00 »

Szerintem meg lesz vele elégedve, csak be kell állítani neki, hogy mikor és hogyan húzzon a gép. Tulajdonképpen a potit kell csak csavargatni, aztán menni vele. ha jó, akkor potit nem piszkálni, chip megy a végleges helyére azt' csókolom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2912 Dátum: 2006.05.09 kedd, 18:11:00 »

R.Zsolti!Mi van már a chip tuningal?Naon megy?Ezt vártad?Vagy most mi van!?Huh?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2913 Dátum: 2006.05.09 kedd, 19:30:00 »

R.Zsolti!Mi van már a chip tuningal?Naon megy?Ezt vártad?Vagy most mi van!?Huh?
Legfőbb nyugalom kell hozzá, ha már megcsinálta próbálja is ki.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2914 Dátum: 2006.05.09 kedd, 19:33:00 »

Legfőbb nyugalom kell hozzá, ha már megcsinálta próbálja is ki.
Nekem mikor beépült 1-ből kemény volt a verda
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2915 Dátum: 2006.05.09 kedd, 19:55:00 »

Mint a tulaja?

Ez lemaradt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2916 Dátum: 2006.05.09 kedd, 19:55:00 »

Nekem mikor beépült 1-ből kemény volt a verda
Mint a tulaja?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2917 Dátum: 2006.05.09 kedd, 19:59:00 »

Mint a tulaja?
Ezt most nem értem!!!???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2918 Dátum: 2006.05.09 kedd, 20:24:00 »

Nekem mikor beépült 1-ből kemény volt a verda
Szevasztok! bent van, de nem az igazi(nekem)!! azt vártam, hogy 1500től húz nagyon, de maradt a 2000es fordulattól a húzás!!sajna:((
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2919 Dátum: 2006.05.09 kedd, 20:27:00 »

Szevasztok! bent van, de nem az igazi(nekem)!! azt vártam, hogy 1500től húz nagyon, de maradt a 2000es fordulattól a húzás!!sajna:((
Hy!Igazából szerintem az azért van,mert a turbo olyan 1800-tól kezd igazán dolgozni!A chip tuning lényege a turbónyomás emelése(legfőképp)!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2920 Dátum: 2006.05.09 kedd, 20:32:00 »

Hy!Igazából szerintem az azért van,mert a turbo olyan 1800-tól kezd igazán dolgozni!A chip tuning lényege a turbónyomás emelése(legfőképp)!
Allítgattam a potit, nagy fordulaton jobban is húz, de engem az alsó tartomány érdekelt volna!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2921 Dátum: 2006.05.09 kedd, 20:38:00 »

Szevasztok! bent van, de nem az igazi(nekem)!! azt vártam, hogy 1500től húz nagyon, de maradt a 2000es fordulattól a húzás!!sajna:((
Rzsolti!
Tekergeted a potit is?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2922 Dátum: 2006.05.09 kedd, 20:40:00 »

Allítgattam a potit, nagy fordulaton jobban is húz, de engem az alsó tartomány érdekelt volna!!
Hát szerintem ilyen 1000-2000 között csodát nem lehet várni 1-ik autótól sem!De jó az,dőlj hátra az ülésben és élvezd a teljesítményt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2923 Dátum: 2006.05.09 kedd, 20:47:00 »

Hát szerintem ilyen 1000-2000 között csodát nem lehet várni 1-ik autótól sem!De jó az,dőlj hátra az ülésben és élvezd a teljesítményt
Csak  pont ez a gyenge pontja ennek a tipusnak hogy kicsi a nyomaték ebben a tartományban.A többi ebbe a kategoriába tartozo autok között. Akkor lenne teljes a siker ha ezen segített volna a chio chip.De gondolom a gyorsulás 2 felett kárpotolja RZsoltit. Mert az biztos bika
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2924 Dátum: 2006.05.09 kedd, 20:51:00 »

Csak  pont ez a gyenge pontja ennek a tipusnak hogy kicsi a nyomaték ebben a tartományban.A többi ebbe a kategoriába tartozo autok között. Akkor lenne teljes a siker ha ezen segített volna a chio chip.De gondolom a gyorsulás 2 felett kárpotolja RZsoltit. Mert az biztos bika
Én próbálgattam sok fajta autót,és 1800-2000 alatt 1-ik sem volt olyan meggyőző!Ebben a tartományban nem is az a dolga,hogy nagyon húzzon?Gondolom én!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2925 Dátum: 2006.05.09 kedd, 21:01:00 »

Én próbálgattam sok fajta autót,és 1800-2000 alatt 1-ik sem volt olyan meggyőző!Ebben a tartományban nem is az a dolga,hogy nagyon húzzon?Gondolom én!
Nem is persze csak a mondinak van egy jellegzetes mumusa hogy, ahhoz hogy kicsit gyorsabbban indulj meg az autoval felkell pörgetni 2000-ig mert ha nem  akkor meg lefullad v. megtorpan azt is szokták mondogatni  hogy kevés emberke tud elindulni egyböl a mondival lealábbis a tddi-vel a tdci-it nem ismerem.De ez lehet a kuplung hibája is vagy a kettö együtt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2926 Dátum: 2006.05.09 kedd, 21:05:00 »

Csak  pont ez a gyenge pontja ennek a tipusnak hogy kicsi a nyomaték ebben a tartományban.A többi ebbe a kategoriába tartozo autok között. Akkor lenne teljes a siker ha ezen segített volna a chio chip.De gondolom a gyorsulás 2 felett kárpotolja RZsoltit. Mert az biztos bika
2000 felett egész jó(hogy 30%-e azt nem tudom!)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2927 Dátum: 2006.05.09 kedd, 21:16:00 »

2000 felett egész jó(hogy 30%-e azt nem tudom!)
Egyébként hangja vagy valami más változást tapasztaltál?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2928 Dátum: 2006.05.09 kedd, 21:25:00 »

Egyébként hangja vagy valami más változást tapasztaltál?
Semmi változást a hangján nem vettem észre! Jobban megy az tény, csak alul ........
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2929 Dátum: 2006.05.09 kedd, 21:32:00 »

Akkor pedig kétezer fellett lekell nyomni mindenkit!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2930 Dátum: 2006.05.09 kedd, 22:46:00 »

Semmi változást a hangján nem vettem észre! Jobban megy az tény, csak alul ........
Ez melyik fajta tuningbox?
Kép,vagy link?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2931 Dátum: 2006.05.09 kedd, 23:53:00 »

Semmi változást a hangján nem vettem észre! Jobban megy az tény, csak alul ........
Töltőnyomással nem is lehet alacsony fordulaton nyomatékot adni. Oda szívó dízeles megoldás kell. Adagolón kell húzni.  
Igazi (nemcsak ilyen "játék" tuningnál) mindent belőnek, nem csak a töltőnyomást. (gázolaj mennyiség lent-fent, adagoló "rugalmasság", töltőnyomás, geometria változtatás, töltő levegő hűtés... stb)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2932 Dátum: 2006.05.10 szerda, 06:21:00 »

Töltőnyomással nem is lehet alacsony fordulaton nyomatékot adni. Oda szívó dízeles megoldás kell. Adagolón kell húzni.  
Igazi (nemcsak ilyen "játék" tuningnál) mindent belőnek, nem csak a töltőnyomást. (gázolaj mennyiség lent-fent, adagoló "rugalmasság", töltőnyomás, geometria változtatás, töltő levegő hűtés... stb)
Az előző üziről lemaradt, hogy kinek szól:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2933 Dátum: 2006.05.10 szerda, 06:21:00 »

Ára?
Mert ugye az sem utolsó szempont...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2934 Dátum: 2006.05.10 szerda, 08:50:00 »

Cit!
Ezek szerint a mienk jobb,1400 től húz,2000nél pedig még rug egyet.Smiley-igaz kicsit füstől de ez alig látszik a füsttől:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2935 Dátum: 2006.05.10 szerda, 09:31:00 »

Ára?
Mert ugye az sem utolsó szempont...
Hát... 1 potiért nem adnék 40-50eHuf-t, az biztos!
Inkább csavarnék a drukklabda tengelyén, vagy 1-2 ezerért vennék nyomás csökkentőt és a drukklabda elé kötném. Kb ugyanaz a hatás az itt leírtak alapján, csak occsóbb.
Eddig hittem az "öltönyös" tuningban, de ha csak a töltő nyomást emeli, úgy elég gagyi. Biztos, hogy mást nem csinál?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2936 Dátum: 2006.05.10 szerda, 09:32:00 »

Cit!
Ezek szerint a mienk jobb,1400 től húz,2000nél pedig még rug egyet.Smiley-igaz kicsit füstől de ez alig látszik a füsttől:)

Sajna elmarad a felkészülés a talira. Ha sikerül, akkor legalább mostást kap a gép. (időhiány)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2937 Dátum: 2006.05.10 szerda, 09:38:00 »

Hát... 1 potiért nem adnék 40-50eHuf-t, az biztos!
Inkább csavarnék a drukklabda tengelyén, vagy 1-2 ezerért vennék nyomás csökkentőt és a drukklabda elé kötném. Kb ugyanaz a hatás az itt leírtak alapján, csak occsóbb.
Eddig hittem az "öltönyös" tuningban, de ha csak a töltő nyomást emeli, úgy elég gagyi. Biztos, hogy mást nem csinál?
Csak tekergetünk ? Tekergetüng vazze ?
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2938 Dátum: 2006.05.10 szerda, 09:39:00 »


Sajna elmarad a felkészülés a talira. Ha sikerül, akkor legalább mostást kap a gép. (időhiány)
az biztos, hogy az egész család péntek délután polírozni fog, gépsor
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2939 Dátum: 2006.05.10 szerda, 09:40:00 »

Hali, aki tuningról ír, megemlítené, pontosan melyik fajtáról van szó? Én elvesztettem a fonalat, pedig ha minden jól megy, péntektől enyém egy TDDI Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2940 Dátum: 2006.05.10 szerda, 09:44:00 »

1.8TD tuningról beszélunk mk1,mk2.Turbó ,adagoló csere stb.NO CSIPPP
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2941 Dátum: 2006.05.10 szerda, 09:45:00 »

Hali, aki tuningról ír, megemlítené, pontosan melyik fajtáról van szó? Én elvesztettem a fonalat, pedig ha minden jól megy, péntektől enyém egy TDDI Smiley
csumi!
mindenfajta tuningról:futómű,teljesítmény(chip,szűrők...),féktuning.minden:-)
még nyelvtanozhacc is!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2942 Dátum: 2006.05.10 szerda, 09:46:00 »

csumi!
mindenfajta tuningról:futómű,teljesítmény(chip,szűrők...),féktuning.minden:-)
még nyelvtanozhacc is!!
+ kék LED, +mackós napellenző, ezek összesen +25LE
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2943 Dátum: 2006.05.10 szerda, 09:46:00 »

Én is megpróbálom lemosatni.A cooler csere nekem se fér bele,pláne hogy ott kapom meg a tuningolható(szétvágható)lököst előre.Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2944 Dátum: 2006.05.10 szerda, 09:48:00 »

+ kék LED, +mackós napellenző, ezek összesen +25LE
na az már egy másik fórum!!!:-)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2945 Dátum: 2006.05.10 szerda, 09:49:00 »

Meg persze fogyókúra!!104kg-6kg jelenleg az pont 12LE
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2946 Dátum: 2006.05.10 szerda, 10:13:00 »

1.8TD tuningról beszélunk mk1,mk2.Turbó ,adagoló csere stb.NO CSIPPP
A TD-nél milyen csiptuningot lehetne csinálni? Nincs is benne chip! Meg gondolom, az időzítéseken is csak egy adagolós tudna változtatni. Így marad a turbónyomás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2947 Dátum: 2006.05.10 szerda, 10:15:00 »

Semmi változást a hangján nem vettem észre! Jobban megy az tény, csak alul ........
Talán ha előbb kipróbálsz egy ilyet, van itt néhány "ajánlód" mert a csináld/jójaz kevéske, ha a pénzedért nem azt kapod, amit vársz
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2948 Dátum: 2006.05.10 szerda, 10:21:00 »

Épp ezért a NO CSIP!!Nem csak a nyomás,bosch adagolónál elég sok mindent lehet állítgatni,valamint nem fix hanem változó geometriás a turbóm+citromé is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2949 Dátum: 2006.05.10 szerda, 10:23:00 »

Csak egy ötlet: a TD-k tuningjában eddigi ismereteim szerint "Krézidízel" a legjobb, ültem olyan oktáviában, ami 90LE -> 240LE átalakításon ment keresztül, egész emberi áron (és nem csak egy nagyobb turbót kapott )...
De én nem akrnám ennyire megbontani a kocsit, egyelőre a box-os technika érdekelne, hogy melyik hozta a legkedvezőbb eredményt.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 65 66 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.