Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:59:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 86 87 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2699042 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #3950 Dátum: 2006.12.13 szerda, 12:16:00 »

Sziasztok az lenne a kérdésem mogy tudja-e valaki mi az a többlet a 2.0 mondeo motorba ami 21 le eredményez, a 1.8 hoz képest.Azért kérdezem mert már utánna néztem és azt mondták, hogy a hengerfejek azonosak.A 200ccm meg nem adhat annyi többletet szerintem.
Szerintem is bőven elég a 200cm3. A hengerfej-azonosság nem jelent semmit. Az égéstér nagy része a dugattyúban van. A hengerfej csak egy "tároló" (szelepek, gyertya, stb.)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3951 Dátum: 2006.12.13 szerda, 12:18:00 »

Htá van az a 200cm3, meg a beömlő, nagyobb a pillangószelep. Más a váltó, a kipuff, és a komputer is nyílván többet enged. Bár az 1,8 komputere jó a 2,0-ba, úgyhogy nem hiszem, hogy itt túl sok lehet. Egyébként a 200cm3 miért nem elég a többlet nagy százalékához?
szóval ha én rátennék egy 2.0 hengerfejet akkor az eredményezhetne némi le növekedést.Nem tudod véletlenül mekkorák a furatok az 1.8 és 2.0 blokkon mert nekem azt mondták mindkettő 88mm,ezért gondolta hogy egyforák a hengerfejek
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3952 Dátum: 2006.12.13 szerda, 13:06:00 »

A májusi ford talin kinn volt egy rendőr ST, ami állítólag ennyi volt. Úgymondt gyári chip. Legalábbis a muki ezt mondta. Nekem is soknak tűnik.
Sztem ez a chip duma bullshit. Már pardon... Na mindegy, marad a 170 Smiley)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3953 Dátum: 2006.12.13 szerda, 13:13:00 »

szóval ha én rátennék egy 2.0 hengerfejet akkor az eredményezhetne némi le növekedést.Nem tudod véletlenül mekkorák a furatok az 1.8 és 2.0 blokkon mert nekem azt mondták mindkettő 88mm,ezért gondolta hogy egyforák a hengerfejek
Én konkrétumot nem tudok, de a furat egyformasága nem jelenti feltétlenül azt, hogy egyforma a két hengerfej. Ha nagyobb a cm3, az azonos fordulatnál több levegőt és kipufgázt jelent, tehát jó eséllyel nagyobbak a szelepek a 2000-ben és valszeg erősebb a gyertyája is. Meg kellene nézni, hogy a víz és egyéb csatlakozások stimmelnek-e a blokk és a hfej között (vagy pl. a lefogócsavarok helyzete uaz-e). Elég összetett ez a dolog, de mint az előbb írtam, szerintem nem a hfejtől lesz 2000-s, hanem a blokktól (illetve a benne lévő dugótól). Persze, ha nincs igazam, nyugodtan cáfoljon meg bárki.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3954 Dátum: 2006.12.13 szerda, 13:56:00 »

szóval ha én rátennék egy 2.0 hengerfejet akkor az eredményezhetne némi le növekedést.Nem tudod véletlenül mekkorák a furatok az 1.8 és 2.0 blokkon mert nekem azt mondták mindkettő 88mm,ezért gondolta hogy egyforák a hengerfejek
Ehhez én már nem konyítok, de tutira utánnanézek!:)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3955 Dátum: 2006.12.13 szerda, 13:57:00 »

Én konkrétumot nem tudok, de a furat egyformasága nem jelenti feltétlenül azt, hogy egyforma a két hengerfej. Ha nagyobb a cm3, az azonos fordulatnál több levegőt és kipufgázt jelent, tehát jó eséllyel nagyobbak a szelepek a 2000-ben és valszeg erősebb a gyertyája is. Meg kellene nézni, hogy a víz és egyéb csatlakozások stimmelnek-e a blokk és a hfej között (vagy pl. a lefogócsavarok helyzete uaz-e). Elég összetett ez a dolog, de mint az előbb írtam, szerintem nem a hfejtől lesz 2000-s, hanem a blokktól (illetve a benne lévő dugótól). Persze, ha nincs igazam, nyugodtan cáfoljon meg bárki.
Hát igen, elég eccerűen megvolna a plusz ló de várjuk ki a végét ...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3956 Dátum: 2006.12.13 szerda, 13:59:00 »

Én konkrétumot nem tudok, de a furat egyformasága nem jelenti feltétlenül azt, hogy egyforma a két hengerfej. Ha nagyobb a cm3, az azonos fordulatnál több levegőt és kipufgázt jelent, tehát jó eséllyel nagyobbak a szelepek a 2000-ben és valszeg erősebb a gyertyája is. Meg kellene nézni, hogy a víz és egyéb csatlakozások stimmelnek-e a blokk és a hfej között (vagy pl. a lefogócsavarok helyzete uaz-e). Elég összetett ez a dolog, de mint az előbb írtam, szerintem nem a hfejtől lesz 2000-s, hanem a blokktól (illetve a benne lévő dugótól). Persze, ha nincs igazam, nyugodtan cáfoljon meg bárki.
A gyertyája sztem ugyan az! Az egyéb más csatlakozását már nem tudom, de a szelepei is sztem nagyobbak lesznek. Nem hinném, hogy egy kompatibilis dolog lenne, mert akkor már nekem is 2,0 1800cm3 motorom lenne az autómban!:-))))))
 
A fojtószelepem így is már a 2000-é.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3957 Dátum: 2006.12.14 csütörtök, 18:12:00 »

Lábraállt a gép! kicsit hosszabb ez a váltó, de van még 1 két kiküszöbölendő probléma Sad(( kipufrendszer nemjó régi, teszem át másikról a 70es katis rendszert, mert lepadlózásnál beleér féltengelybe! meg hőfokmérő szondát kell kicserélnem mert ennek motornak más értékü !!
de jólett nagyon vadállat hosszú váltóval ugy nyulik mint állat nemkell pörgetni csak 3000-4000 között
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3958 Dátum: 2006.12.14 csütörtök, 19:01:00 »

Lábraállt a gép! kicsit hosszabb ez a váltó, de van még 1 két kiküszöbölendő probléma Sad(( kipufrendszer nemjó régi, teszem át másikról a 70es katis rendszert, mert lepadlózásnál beleér féltengelybe! meg hőfokmérő szondát kell kicserélnem mert ennek motornak más értékü !!
de jólett nagyon vadállat hosszú váltóval ugy nyulik mint állat nemkell pörgetni csak 3000-4000 között
Nem megmondtuk, hogy Mondeoval kellett volna kezdeni!!! Hijába, a mondi alkatrészekkel lesz jó minden. Grat a gyors melóhoz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3959 Dátum: 2006.12.15 péntek, 09:40:00 »

Tádé minden Escort, de mondjuk váltó a hoszú van benne! aztmondja fordszervizes haverom ugyanaz mint a mondeó 1-esé !!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3960 Dátum: 2006.12.15 péntek, 16:31:00 »

Tádé minden Escort, de mondjuk váltó a hoszú van benne! aztmondja fordszervizes haverom ugyanaz mint a mondeó 1-esé !!!
Bodi azt mondta, mondi motor, mondi váltó...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3961 Dátum: 2006.12.20 szerda, 11:46:00 »

Találkozott már valaki vezetékmentes tolatóradarral? találtam az egyik online áruházban ilyet, úgy hirdetik hogy nem kell kábelezni, de mivel a szenzoroknak valahonnan áramforrás kell a kijelzőről nem is beszélve, érdekelne hogyan működik az ilyen a gyakorlatban....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3962 Dátum: 2006.12.20 szerda, 11:51:00 »

Találkozott már valaki vezetékmentes tolatóradarral? találtam az egyik online áruházban ilyet, úgy hirdetik hogy nem kell kábelezni, de mivel a szenzoroknak valahonnan áramforrás kell a kijelzőről nem is beszélve, érdekelne hogyan működik az ilyen a gyakorlatban....
Talán napelemes akksija van és nappal töltődik annyit, hogy este is tudd használni! Különben szerintem mindenképp kell vmilyen kábelezés pl. a hátsó lámpából, vagy csomivilágításból!
 
Üdv: Cody
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3963 Dátum: 2006.12.20 szerda, 23:02:00 »

Találkozott már valaki vezetékmentes tolatóradarral? találtam az egyik online áruházban ilyet, úgy hirdetik hogy nem kell kábelezni, de mivel a szenzoroknak valahonnan áramforrás kell a kijelzőről nem is beszélve, érdekelne hogyan működik az ilyen a gyakorlatban....
ez aztán tuning...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3964 Dátum: 2006.12.26 kedd, 17:01:00 »

Azon gondolkozok párszor, hogy ugyebár a tuning növeli a teljesítményt, ezért kisebb fordulaton nagyobb teljesítmény érhető el, tehát ha ugyanugy nyomjuk neki, kevesebb üzemanyag fogy el. A kipufogó tuningnál is szokták reklámozni a fogyicsökkenést... de ha belegondolok ez esetben csökken a folytás és ezért ugyan valamennyit nő a teljesítmény, de fogyasztás nem csökkenhet, hiszen több benzin fogy el, mint nagyobb folytás esetén... Talán még negatív irányba tolódik el a fogyi. :S
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3965 Dátum: 2006.12.26 kedd, 17:04:00 »

Egyébként alig hallatszik a hátsódobom hangja és ez zavar, mert ennyi pénzért hatásossabb dobot is vehettem volna... Ha kiveszem a középdobot és csővel helyettesítem, akkor attól megnő a hang nem is kis mértékben nem?
Mik a hátrányai annak ha kiveszem?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3966 Dátum: 2006.12.26 kedd, 21:02:00 »

nem cserélünk dobot??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3967 Dátum: 2006.12.26 kedd, 21:21:00 »

Egyébként alig hallatszik a hátsódobom hangja és ez zavar, mert ennyi pénzért hatásossabb dobot is vehettem volna... Ha kiveszem a középdobot és csővel helyettesítem, akkor attól megnő a hang nem is kis mértékben nem?
Mik a hátrányai annak ha kiveszem?
Nekem az off Escort-omon sport rendszer volt... majd meg döglöttem,mire felértem vele pestre, olyan hangos volt! Most épp olyan dobot keresnék,ami inkább esztétikailag dob az autón, és nem ad neki menydörgés szerű hangot... (egyébként pedig nem csökken a fogyi...sőt!! ) Te milyet vettél
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3968 Dátum: 2006.12.27 szerda, 09:26:00 »

nem cserélünk dobot??
Dob ?
Mi az a dob Huh?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3969 Dátum: 2006.12.27 szerda, 12:30:00 »

Egyébként alig hallatszik a hátsódobom hangja és ez zavar, mert ennyi pénzért hatásossabb dobot is vehettem volna... Ha kiveszem a középdobot és csővel helyettesítem, akkor attól megnő a hang nem is kis mértékben nem?
Mik a hátrányai annak ha kiveszem?
Ha pesti vagy keresd fel janóékat ők kicserélik a széria középdobodat egy nagyobb átömlésüre(nekem is az van rajta) a hang is növekedni fog és a teljesítményen is dob egy keveset.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3970 Dátum: 2006.12.27 szerda, 14:04:00 »

Ha pesti vagy keresd fel janóékat ők kicserélik a széria középdobodat egy nagyobb átömlésüre(nekem is az van rajta) a hang is növekedni fog és a teljesítményen is dob egy keveset.
Janóéknál csináltattam ezt a hátsódobot is. Csak azon gondolkoztam, kivegyem a középdobot, vagy inkább menjek a Janóékhoz sportközépdobot csináltatni. Lehet, hogy az lesz a döntő, hogy nincs meg a keret a középdobra... Mert most a hifit csináljuk a haverral. És egy exmondeos haver odaadja olcsón a számára már szükségtelen direkt szűrőt, stroboszkópot jó áron, meg fasza felnit gumival együtt 50ezerért... Sőt lámpasötétítő festéket is ad. A gyerek nemnormális... Már nem tuningol és egy A Vectrát vezet... Aszondja, hogy nem bírta a Mondeot fenntartani. De úgy ahogy ő azt vezette (mint egy állat) nemcsoda... Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3971 Dátum: 2006.12.27 szerda, 18:22:00 »

Azon gondolkozok párszor, hogy ugyebár a tuning növeli a teljesítményt, ezért kisebb fordulaton nagyobb teljesítmény érhető el, tehát ha ugyanugy nyomjuk neki, kevesebb üzemanyag fogy el. A kipufogó tuningnál is szokták reklámozni a fogyicsökkenést... de ha belegondolok ez esetben csökken a folytás és ezért ugyan valamennyit nő a teljesítmény, de fogyasztás nem csökkenhet, hiszen több benzin fogy el, mint nagyobb folytás esetén... Talán még negatív irányba tolódik el a fogyi. :S
Ez a fojtás-fogyasztás dolog valahogy úgy működik, hogy ha nagy a fojtás a kipufogó rendszerben, akkor a dugattyúk mozgási energiájának nagyobb hányada fordítódik a kipufogógáz kitolására, ezért kevesebb marad, ami a kereket hajtja. Ettől van az, hogy ha nagyobb átömlő keresztmetszetű dobot tesz fel az ember (vagy kicseréli újra az agyonkormozódott régit), akkor úgy érzi, jobban megy az autó. Ennek az érzésnek az az oka, hogy tényleg jobban megy. A fogyasztás-csökkenés pedig ebből vezetődik le. Ha bármilyen ellenállást csökkenteni tudsz, amit a motornak kell legyőznie, akkor ugyanahhoz a működési módhoz kevesebb fogyasztás tartozik. (Erre példa pl a guminyomás is, ha az ember kicsit jobban felfújja a gumikat, csökken a gördülési ellenállás, így kevesebbet fogyaszt a gép. Persze ilyenkor kisebb a tapadás is...) Bocs, ha túl hosszú volt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3972 Dátum: 2006.12.27 szerda, 22:01:00 »

Ez a fojtás-fogyasztás dolog valahogy úgy működik, hogy ha nagy a fojtás a kipufogó rendszerben, akkor a dugattyúk mozgási energiájának nagyobb hányada fordítódik a kipufogógáz kitolására, ezért kevesebb marad, ami a kereket hajtja. Ettől van az, hogy ha nagyobb átömlő keresztmetszetű dobot tesz fel az ember (vagy kicseréli újra az agyonkormozódott régit), akkor úgy érzi, jobban megy az autó. Ennek az érzésnek az az oka, hogy tényleg jobban megy. A fogyasztás-csökkenés pedig ebből vezetődik le. Ha bármilyen ellenállást csökkenteni tudsz, amit a motornak kell legyőznie, akkor ugyanahhoz a működési módhoz kevesebb fogyasztás tartozik. (Erre példa pl a guminyomás is, ha az ember kicsit jobban felfújja a gumikat, csökken a gördülési ellenállás, így kevesebbet fogyaszt a gép. Persze ilyenkor kisebb a tapadás is...) Bocs, ha túl hosszú volt.
Értem. De ugytudom, hogy a kipuffancstuningnál nő is a fogyi, mert jobban beissza a benzint és nem tökéletes az égés se. Mindenesetre mennie kell a középdobnak nincs mese Cheesy nemkellenek ilyen hülye akadályok.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3973 Dátum: 2006.12.28 csütörtök, 22:08:00 »

helló hát nemtudom ki hogy gondolja, de én feltettem az osztrák td-ről amit levettem, GYÁRI 70mm-es Ford-bosal feliratos kipuff rendszert (eredeti) ja nagy Katis tehát Eurós! és nemkell tőle jobb !!! jó picit GT18-as visszahangzik még alapjáraton is Tyü-tyü-tyü lehet hallani padlónál meg psssssss-pssssss de az óvatlan fül nemhallja csak a szerelői fül !
Na de az a lényeg, hogy teljesítményre is szerintem kiválló, meg hangra is, nemhiába gyári !!! és 70-es csövön azért van gázáramlás !!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3974 Dátum: 2006.12.29 péntek, 00:37:00 »

Ez a fojtás-fogyasztás dolog valahogy úgy működik, hogy ha nagy a fojtás a kipufogó rendszerben, akkor a dugattyúk mozgási energiájának nagyobb hányada fordítódik a kipufogógáz kitolására, ezért kevesebb marad, ami a kereket hajtja. Ettől van az, hogy ha nagyobb átömlő keresztmetszetű dobot tesz fel az ember (vagy kicseréli újra az agyonkormozódott régit), akkor úgy érzi, jobban megy az autó. Ennek az érzésnek az az oka, hogy tényleg jobban megy. A fogyasztás-csökkenés pedig ebből vezetődik le. Ha bármilyen ellenállást csökkenteni tudsz, amit a motornak kell legyőznie, akkor ugyanahhoz a működési módhoz kevesebb fogyasztás tartozik. (Erre példa pl a guminyomás is, ha az ember kicsit jobban felfújja a gumikat, csökken a gördülési ellenállás, így kevesebbet fogyaszt a gép. Persze ilyenkor kisebb a tapadás is...) Bocs, ha túl hosszú volt.
Én inkább úgy mondanám, hogy a túl erős fojtásnak köszönhetően a füst nem tud kijönni a hengerből, hanem bennmarad, és kevesebb friss levegő jöhet be, nem olyan jó az égés.
Vigyázat, benzinesnél, ha növeled a kipuff áteresztőképességét, növelni kell a bejövő levegő mennyiségét is, és több benzint is kell jozzáadni - és fontos, hogy a benzinesnél a benzin-levegő arányának meg kell maradnia, mert a túl dús vagy túl szegény keverék nem robban... a dízel az más tészta.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3975 Dátum: 2007.01.03 szerda, 09:28:00 »

Tudom, hogy ez nem egy nagy dolog, de hátha szeret valaki kilátni a kocsijából... Szóval nekem kombim van, és mindig rosszallóan tekintettem arra a lepkefingnyi ablaktörlő lapátra, ami hátul van. Tegnap viszont megnéztem és az MKI-II kombi lapátja szépen elfér az MKIII-on is, nem üti el a spricnit, viszont 6cm-rel hosszabb (28 helyett 34-es), így már elég szép felületet töröl. Ajánlom mindenkinek! Pá!
SS
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3976 Dátum: 2007.01.05 péntek, 13:04:00 »

Tudom, hogy ez nem egy nagy dolog, de hátha szeret valaki kilátni a kocsijából... Szóval nekem kombim van, és mindig rosszallóan tekintettem arra a lepkefingnyi ablaktörlő lapátra, ami hátul van. Tegnap viszont megnéztem és az MKI-II kombi lapátja szépen elfér az MKIII-on is, nem üti el a spricnit, viszont 6cm-rel hosszabb (28 helyett 34-es), így már elég szép felületet töröl. Ajánlom mindenkinek! Pá!
SS
Évek óta panaszkodom, hogy miért nem csinálják meg amolyan dizájnosan, ha már pc-vel terveznek és már minden hájtek ez a pirincka hátsó ablaktörlőlapát nagyon gyatra, meg nem is töröl jól ... azóta félmegoldásom már van: legalább jól néz ki
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3977 Dátum: 2007.01.05 péntek, 18:16:00 »

Tudom, hogy ez nem egy nagy dolog, de hátha szeret valaki kilátni a kocsijából... Szóval nekem kombim van, és mindig rosszallóan tekintettem arra a lepkefingnyi ablaktörlő lapátra, ami hátul van. Tegnap viszont megnéztem és az MKI-II kombi lapátja szépen elfér az MKIII-on is, nem üti el a spricnit, viszont 6cm-rel hosszabb (28 helyett 34-es), így már elég szép felületet töröl. Ajánlom mindenkinek! Pá!
SS
én is 34-eset használok hátulra!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3978 Dátum: 2007.01.05 péntek, 19:30:00 »

Évek óta panaszkodom, hogy miért nem csinálják meg amolyan dizájnosan, ha már pc-vel terveznek és már minden hájtek ez a pirincka hátsó ablaktörlőlapát nagyon gyatra, meg nem is töröl jól ... azóta félmegoldásom már van: legalább jól néz ki
Te Napu, állat jó lett az új logód, most szúrtam ki! Gratula!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3979 Dátum: 2007.01.05 péntek, 19:31:00 »

Évek óta panaszkodom, hogy miért nem csinálják meg amolyan dizájnosan, ha már pc-vel terveznek és már minden hájtek ez a pirincka hátsó ablaktörlőlapát nagyon gyatra, meg nem is töröl jól ... azóta félmegoldásom már van: legalább jól néz ki
Így igaz, a Volvo pl. tud burkolatot tenni a hátsó ablaktörlőre és az nagyon kultúráltan néz ki.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3980 Dátum: 2007.01.05 péntek, 21:29:00 »

Így igaz, a Volvo pl. tud burkolatot tenni a hátsó ablaktörlőre és az nagyon kultúráltan néz ki.
Sajnos a 34-es még agyonlyuggatott, nem olyan szép, mint a 28-as, ami legalább teli karos, de hát ez van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3981 Dátum: 2007.01.05 péntek, 21:30:00 »

Évek óta panaszkodom, hogy miért nem csinálják meg amolyan dizájnosan, ha már pc-vel terveznek és már minden hájtek ez a pirincka hátsó ablaktörlőlapát nagyon gyatra, meg nem is töröl jól ... azóta félmegoldásom már van: legalább jól néz ki
Napu,
Mitől néz ki jól? Változtattál valamit rajta?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3982 Dátum: 2007.01.06 szombat, 23:31:00 »

ÁÁÁÁÁÁÁ ez hihetetlen! Ma egy exmondis havertól a direktszűrőjét 9 rugóért vettem meg 19 helyett... Nagyon jó kis szerkezet. 2,5ös motorig jó. Fúúú nem gondoltam hogy iylen durva hangot ad a motornak... Nem csak az, hogy hirtelen gázadásnál szisszen, hanem ha felpörgetem, olyan jó sportos hangja van, hogy kész. És a kipufógó hangja is mintha nagyobb lenne, ugyhogy mostmár kezd olyan hangja lenni a kocsinak amilyet szeretnék Tongue És szerintem érezhetően lendületesebb a motor. Elvégre kitisztult az orra is:) Kap levegőt rendesen.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3983 Dátum: 2007.01.06 szombat, 23:32:00 »

Na itt egy frankó kép róla Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3984 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 07:02:00 »

ÁÁÁÁÁÁÁ ez hihetetlen! Ma egy exmondis havertól a direktszűrőjét 9 rugóért vettem meg 19 helyett... Nagyon jó kis szerkezet. 2,5ös motorig jó. Fúúú nem gondoltam hogy iylen durva hangot ad a motornak... Nem csak az, hogy hirtelen gázadásnál szisszen, hanem ha felpörgetem, olyan jó sportos hangja van, hogy kész. És a kipufógó hangja is mintha nagyobb lenne, ugyhogy mostmár kezd olyan hangja lenni a kocsinak amilyet szeretnék Tongue És szerintem érezhetően lendületesebb a motor. Elvégre kitisztult az orra is:) Kap levegőt rendesen.
Azé a tutti az lenne ha kinyitnád mint JOE oladlt és lenne hőpajzsod.Főleg nyáron lenne ugy jobb.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3985 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 10:23:00 »

Te Napu, állat jó lett az új logód, most szúrtam ki! Gratula!
Paint
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3986 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 10:27:00 »

Napu,
Mitől néz ki jól? Változtattál valamit rajta?
Kicseréltem off: homasita, brava háccsó lapát kompletten, kicsit köszörültem a belét, jó lett - de vigyázz, a műanyag olvad köszörüléskor! nem töröl nagyobbat és jobban se, de nekem teccik
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3987 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 10:28:00 »

Így igaz, a Volvo pl. tud burkolatot tenni a hátsó ablaktörlőre és az nagyon kultúráltan néz ki.
Pölö de hogy miért nem jut eszükbe ... bár ez OPTIKA
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3988 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 10:56:00 »

ÁÁÁÁÁÁÁ ez hihetetlen! Ma egy exmondis havertól a direktszűrőjét 9 rugóért vettem meg 19 helyett... Nagyon jó kis szerkezet. 2,5ös motorig jó. Fúúú nem gondoltam hogy iylen durva hangot ad a motornak... Nem csak az, hogy hirtelen gázadásnál szisszen, hanem ha felpörgetem, olyan jó sportos hangja van, hogy kész. És a kipufógó hangja is mintha nagyobb lenne, ugyhogy mostmár kezd olyan hangja lenni a kocsinak amilyet szeretnék Tongue És szerintem érezhetően lendületesebb a motor. Elvégre kitisztult az orra is:) Kap levegőt rendesen.
Miért nem cseréled ki a szívócsonkon lévő "fekete  
 dobozt" is
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3989 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 11:13:00 »

Miért nem cseréled ki a szívócsonkon lévő "fekete  
 dobozt" is
Na ja az a doboz tiszta botorság, idióta tervezte
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3990 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 14:20:00 »

Na ja az a doboz tiszta botorság, idióta tervezte
rezonancia...rezonancia
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3991 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 14:28:00 »

rezonancia...rezonancia
Mé, a nafta, meg a luft nem elég? Nálunk a rezonancia mértékeccsége 1D = 1Demszky
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3992 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 14:50:00 »

Gyors kérdés:
 
úgy hallottam egy pesti cégtől, h tdieselre nem ajálatos direktszűrőt rakni, mert kirakja a motrot. igaz ez? van esetleg hasonló tapasztalata, ellenvéleménye?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3993 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 14:51:00 »

...valakinek?
(bocs ez lemaradt:-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3994 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 14:52:00 »

Gyors kérdés:
 
úgy hallottam egy pesti cégtől, h tdieselre nem ajálatos direktszűrőt rakni, mert kirakja a motrot. igaz ez? van esetleg hasonló tapasztalata, ellenvéleménye?
Van már sok-sok dízeles klubtagnak is elég gyors válasz volt?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3995 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 14:54:00 »

Gyors kérdés:
 
úgy hallottam egy pesti cégtől, h tdieselre nem ajálatos direktszűrőt rakni, mert kirakja a motrot. igaz ez? van esetleg hasonló tapasztalata, ellenvéleménye?
Én az indexes dízeltuning fórumon olvastam, hogyha turbót akarsz venni használtan, a direktszűrősről felejtős, mert kicsorbítja a lapátok élét. Sztem ennyi elég...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3996 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 15:06:00 »

Én ilyen szűrőt vettem 5eHUF körül zsír újba...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3997 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 15:55:00 »

Én az indexes dízeltuning fórumon olvastam, hogyha turbót akarsz venni használtan, a direktszűrősről felejtős, mert kicsorbítja a lapátok élét. Sztem ennyi elég...
Ezexerint a tezsvírek lapáttyait se a bakonyi mészkő csorbíttya: Bodi, Zombi ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3998 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 16:39:00 »

Én az indexes dízeltuning fórumon olvastam, hogyha turbót akarsz venni használtan, a direktszűrősről felejtős, mert kicsorbítja a lapátok élét. Sztem ennyi elég...
TáDé,
 
Annyira kemény levegőt szív, hogy a turbólapát nem tudja elvágni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3999 Dátum: 2007.01.08 hétfő, 18:52:00 »

Én az indexes dízeltuning fórumon olvastam, hogyha turbót akarsz venni használtan, a direktszűrősről felejtős, mert kicsorbítja a lapátok élét. Sztem ennyi elég...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 86 87 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.