szabogaby
|
|
« Új hozzászólás #4400 Dátum: 2007.03.04 vasárnap, 10:46:00 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
1996 1.8 TD MKI. 2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII. Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4401 Dátum: 2007.03.04 vasárnap, 14:35:00 » |
|
www.kösziezviccesvolt.com
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4402 Dátum: 2007.03.04 vasárnap, 15:00:00 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4403 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 17:08:00 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Fürge Teknős
|
|
« Új hozzászólás #4404 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 17:52:00 » |
|
mintha két autót raktál volna össze
|
|
|
Naplózva
|
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
|
|
|
Fürge Teknős
|
|
« Új hozzászólás #4405 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 17:53:00 » |
|
szerintem nem illik hozzá, de én csak az 1. hozzászóló vok
|
|
|
Naplózva
|
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4406 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 17:54:00 » |
|
Hinnye - de randák azok az m3-style tükrök...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4407 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 18:07:00 » |
|
én ha ránézek nállam tök öszhangban van =) Igen a tükrök talán nem az igazi...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4408 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 18:10:00 » |
|
én ha ránézek nállam tök öszhangban van =) Igen a tükrök talán nem az igazi...
Rocco-D pm ment a témában. Üdv.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4409 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 18:36:00 » |
|
Rocco-D pm ment a témában. Üdv.
Köszi, dobtam is rá választ!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4410 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 18:53:00 » |
|
Nagyon sablonos sok ehhez hasonlót látni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4411 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 19:28:00 » |
|
Nagyon sablonos sok ehhez hasonlót látni Pedig teljesen fejből nyomtam =) Ez még csak kbra van megtervezve. Nem akarok túl hivalkodót, "csak" ilyen egyszerűbbet 3 beömlővel, alján koptatóval esetleg kis ködlámpákkal és persze kissé vadabb, erőteljesebb hatással a méretei miatt (azért a földhöz nem akarom nagyon lehúzni érthető okokból...) Már csak azért sem lesz nagyon egyedi és extrém, mert saját kezűleg fogjuk a barátommal megcsinálni...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Scratch
|
|
« Új hozzászólás #4412 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 21:13:00 » |
|
Nekem ez már túl vad. A gyári ST viszont nagyon szép.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4413 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 22:04:00 » |
|
Nekem ez már túl vad. A gyári ST viszont nagyon szép. Naná, hogy szép, de nekem szolid =) Ha majd meglesz az STm akkor egy ideig bizti abban az állapotában cirkálok vele, és majd csak később teszem rá az egyedi spoilereket.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Fürge Teknős
|
|
« Új hozzászólás #4414 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 22:58:00 » |
|
Naná, hogy szép, de nekem szolid =) Ha majd meglesz az STm akkor egy ideig bizti abban az állapotában cirkálok vele, és majd csak később teszem rá az egyedi spoilereket.
viszont, ha te rajzoltad, akkor a grafika szééép
|
|
|
Naplózva
|
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
|
|
|
Fürge Teknős
|
|
« Új hozzászólás #4415 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 22:59:00 » |
|
az ablaktörlő nem lesz egykaru középen?
|
|
|
Naplózva
|
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
|
|
|
Scratch
|
|
« Új hozzászólás #4416 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 23:05:00 » |
|
Naná, hogy szép, de nekem szolid =) Ha majd meglesz az STm akkor egy ideig bizti abban az állapotában cirkálok vele, és majd csak később teszem rá az egyedi spoilereket.
Akkor meg minek az ST? Vegyél sima 2.5 V6-ot, és azt alakítsd át.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009 Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013 Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020 --- Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4417 Dátum: 2007.03.06 kedd, 14:38:00 » |
|
Akkor meg minek az ST? Vegyél sima 2.5 V6-ot, és azt alakítsd át. Köszi Gezola. Nem tudom, azért 2 kar az hatékonyab Scrach az ST-t, nem a spoilerei teszik ST-vé. Nem is csak aza tény hogy 2.5 V6. Abba azért sokkal több minden van bene És a sima 2.5 V6osnál sem hiába erősebb 37 LE-vel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #4418 Dátum: 2007.03.06 kedd, 16:32:00 » |
|
Pedig teljesen fejből nyomtam =) Ez még csak kbra van megtervezve. Nem akarok túl hivalkodót, "csak" ilyen egyszerűbbet 3 beömlővel, alján koptatóval esetleg kis ködlámpákkal és persze kissé vadabb, erőteljesebb hatással a méretei miatt (azért a földhöz nem akarom nagyon lehúzni érthető okokból...) Már csak azért sem lesz nagyon egyedi és extrém, mert saját kezűleg fogjuk a barátommal megcsinálni...
Szerinted mennyibe kerül ezt legyártani?
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4419 Dátum: 2007.03.06 kedd, 22:46:00 » |
|
Szerinted mennyibe kerül ezt legyártani?
kb 100-150 ezerből fényezéssel együtt meglesz az egész spoilerkit.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4420 Dátum: 2007.03.09 péntek, 15:52:00 » |
|
illetve Wolfnál 35/35
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4421 Dátum: 2007.03.09 péntek, 15:52:00 » |
|
Ültető rugó tapasztalata van valakinek mk3-ra? Milyet érdemes venni? Wolf-nál 30/30 as van, Weitecben 30/30,30/50, és 50/50 namost az 50-hez már nem jó a gyári csillapító. Se Koni, se Eibach nem gyárt hozzá. Maradt valami?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4422 Dátum: 2007.03.09 péntek, 18:06:00 » |
|
Ültető rugó tapasztalata van valakinek mk3-ra? Milyet érdemes venni? Wolf-nál 30/30 as van, Weitecben 30/30,30/50, és 50/50 namost az 50-hez már nem jó a gyári csillapító. Se Koni, se Eibach nem gyárt hozzá. Maradt valami?
Cobr
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4423 Dátum: 2007.03.20 kedd, 11:23:00 » |
|
Angel Valamikor szóba jött a toronymerevitő hogy mennyivel jobb lesz tőle az autó stabilitása kanyarban, amire az válaszoltad ha lenne értelme gyárilag bele tették volna. Nos az MK3 -ba meg oldották gyárilag
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4424 Dátum: 2007.03.20 kedd, 21:36:00 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #4425 Dátum: 2007.03.21 szerda, 07:40:00 » |
|
Angel Valamikor szóba jött a toronymerevitő hogy mennyivel jobb lesz tőle az autó stabilitása kanyarban, amire az válaszoltad ha lenne értelme gyárilag bele tették volna. Nos az MK3 -ba meg oldották gyárilag Már bocsi, de nekem is MKIII-am van, én is tudom... és a kettő nem ugyanaz. A sima toronymerevítőnél össze van kötve a két torony, itt meg nincs. És nézd meg, milyen lemezből készült... szerintem ez nem annyira masszív.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #4426 Dátum: 2007.03.21 szerda, 07:41:00 » |
|
Angel Valamikor szóba jött a toronymerevitő hogy mennyivel jobb lesz tőle az autó stabilitása kanyarban, amire az válaszoltad ha lenne értelme gyárilag bele tették volna. Nos az MK3 -ba meg oldották gyárilag Inkább a rendszámkeretet cseréld le...
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
wyctor
|
|
« Új hozzászólás #4427 Dátum: 2007.03.21 szerda, 08:39:00 » |
|
Angel Valamikor szóba jött a toronymerevitő hogy mennyivel jobb lesz tőle az autó stabilitása kanyarban, amire az válaszoltad ha lenne értelme gyárilag bele tették volna. Nos az MK3 -ba meg oldották gyárilag Jó lett a hűtődíszrácsod
|
|
|
Naplózva
|
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4428 Dátum: 2007.03.21 szerda, 10:34:00 » |
|
Inkább a rendszámkeretet cseréld le...
Jó az !!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4429 Dátum: 2007.03.21 szerda, 10:34:00 » |
|
Már bocsi, de nekem is MKIII-am van, én is tudom... és a kettő nem ugyanaz. A sima toronymerevítőnél össze van kötve a két torony, itt meg nincs. És nézd meg, milyen lemezből készült... szerintem ez nem annyira masszív.
A lényeg hogy kimerevitették.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4430 Dátum: 2007.03.21 szerda, 10:35:00 » |
|
Jó lett a hűtődíszrácsod Jó volt az alapanyag
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #4431 Dátum: 2007.03.21 szerda, 11:52:00 » |
|
A lényeg hogy kimerevitették.
Én speciel nem ezt mondtam. Ami ellen én ágáltam, az a kösük össze a két tornyot. Azért, mert pl ha megütöd az egyik felét, elhúzza a másikat is. Csak a felét idézted annak, amit mondtam.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4432 Dátum: 2007.03.21 szerda, 11:55:00 » |
|
Én speciel nem ezt mondtam. Ami ellen én ágáltam, az a kösük össze a két tornyot. Azért, mert pl ha megütöd az egyik felét, elhúzza a másikat is. Csak a felét idézted annak, amit mondtam. Ja csak ez maradt meg az emlékeimben
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4433 Dátum: 2007.03.21 szerda, 12:03:00 » |
|
Angel Valamikor szóba jött a toronymerevitő hogy mennyivel jobb lesz tőle az autó stabilitása kanyarban, amire az válaszoltad ha lenne értelme gyárilag bele tették volna. Nos az MK3 -ba meg oldották gyárilag FEKETE HŰTŐRÁCS!!!! HOGYAN HONNAN MENNIY ? )))) KELL :DDDD Bekerült a fekete lámpám és most ritka faszul néz ki szürke hűtőmaszkkal a kocsim, ráadásul a keret is hiányzik róla.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4434 Dátum: 2007.03.21 szerda, 12:18:00 » |
|
FEKETE HŰTŐRÁCS!!!! HOGYAN HONNAN MENNIY ? )))) KELL :DDDD Bekerült a fekete lámpám és most ritka faszul néz ki szürke hűtőmaszkkal a kocsim, ráadásul a keret is hiányzik róla. Le kell fényezni a szürkét és kész !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4435 Dátum: 2007.03.21 szerda, 13:12:00 » |
|
Laczik! Neked most akkor MKII-d meg MKIII-ad is van? Neked melyik jön be belülről jobban? szerintem az MKII ebből a szempontból jobban meg van álmodva... Párnázott műszerfal, kényelmes "sportos" ülések, stb. Motorját tekintve sokkal brutálabb a 3as V6os? Külsőre egyébként nekem a 2es jobban bejön, mert amellett hogy elegáns, még sportos is, legalábbis ami a frontját illeti. Jól áll neki a tuning. A 3as viszont többszörösen elegáns és szebb, de nem sportos. Annál a tuning max szépítkezést jelenthet. Kivétel az ST, az viszont nagyon odavág =)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4436 Dátum: 2007.03.21 szerda, 13:18:00 » |
|
Laczik! Neked most akkor MKII-d meg MKIII-ad is van? Neked melyik jön be belülről jobban? szerintem az MKII ebből a szempontból jobban meg van álmodva... Párnázott műszerfal, kényelmes "sportos" ülések, stb. Motorját tekintve sokkal brutálabb a 3as V6os? Külsőre egyébként nekem a 2es jobban bejön, mert amellett hogy elegáns, még sportos is, legalábbis ami a frontját illeti. Jól áll neki a tuning. A 3as viszont többszörösen elegáns és szebb, de nem sportos. Annál a tuning max szépítkezést jelenthet. Kivétel az ST, az viszont nagyon odavág =)
Igen 2 db. MK3 belseje jobban tetszik. MK2 motorja jobb szvsz. Az egyik klubbtárs a MK3-ra azt mondta hogy céges autó filingje van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4437 Dátum: 2007.03.21 szerda, 13:36:00 » |
|
Meglepődtem hogy a 3asnál erősebb a 2es mocija. Az a 170LE = 340LE az mit akar kifejezni? Hát lehet hogy van egy kis cégesautó feelingje. Bár attól függ milyen cég. Ha valami hivatal, vagy valami magas minőségű cég akkor még oké. De inkább ilyen magas életszínvonalt sugárzó családi autó vagy öltönyös, diplomatás feelingje van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4438 Dátum: 2007.03.21 szerda, 13:41:00 » |
|
Meglepődtem hogy a 3asnál erősebb a 2es mocija. Az a 170LE = 340LE az mit akar kifejezni? Hát lehet hogy van egy kis cégesautó feelingje. Bár attól függ milyen cég. Ha valami hivatal, vagy valami magas minőségű cég akkor még oké. De inkább ilyen magas életszínvonalt sugárzó családi autó vagy öltönyös, diplomatás feelingje van. 2x170=340
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4439 Dátum: 2007.03.21 szerda, 13:48:00 » |
|
jah =)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4440 Dátum: 2007.03.21 szerda, 13:50:00 » |
|
Meglepődtem hogy a 3asnál erősebb a 2es mocija. Az a 170LE = 340LE az mit akar kifejezni? Hát lehet hogy van egy kis cégesautó feelingje. Bár attól függ milyen cég. Ha valami hivatal, vagy valami magas minőségű cég akkor még oké. De inkább ilyen magas életszínvonalt sugárzó családi autó vagy öltönyös, diplomatás feelingje van. mert, hogy az mk2-t cégautóként már nem nagyon lehet használni, csak családi autóként (amúgy meg lekorlátoznám a cégautók elszámolhatóságát 2M érték felett)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zacci
|
|
« Új hozzászólás #4441 Dátum: 2007.03.21 szerda, 13:51:00 » |
|
LaczikV6, "MK2 motorja jobb szvsz." Ezt kifejtened bovebben ? Mitol jobb az MKII mocija ?
|
|
|
Naplózva
|
blah blah blah
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4442 Dátum: 2007.03.21 szerda, 13:58:00 » |
|
LaczikV6, "MK2 motorja jobb szvsz." Ezt kifejtened bovebben ? Mitol jobb az MKII mocija ?
Sztem me könnyebb az Mk2, így jobban megy vele.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4443 Dátum: 2007.03.21 szerda, 14:22:00 » |
|
LaczikV6, "MK2 motorja jobb szvsz." Ezt kifejtened bovebben ? Mitol jobb az MKII mocija ?
Jaja, jobban viszi a vasat. Szerintem így gondolta. Nem hiszem hogy megbízhatóság meg korszerűség szempontjáblól értette.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zacci
|
|
« Új hozzászólás #4444 Dátum: 2007.03.21 szerda, 14:48:00 » |
|
Ezert erdekelne, hogy pontosan hogy ertette ? Azert nem hiszem, hogy a 2 moci kozott olyan bazi nagy technologiai kulonbsegek lennenek.
|
|
|
Naplózva
|
blah blah blah
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #4445 Dátum: 2007.03.21 szerda, 15:34:00 » |
|
Kicsit félreértő. Nem mertem megkommentálni, mert... már izé... 1.MK 2 Alap V6 170 LE 2.MK 3 Ghia V6 170 LE = 340 LE Tehát az utolsó rorban: 170 LE = 340 LE. Szerintem összesen 340... na mind1, inkább nem mondok semmi....
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
wyctor
|
|
« Új hozzászólás #4446 Dátum: 2007.03.21 szerda, 16:33:00 » |
|
Jaja, jobban viszi a vasat. Szerintem így gondolta. Nem hiszem hogy megbízhatóság meg korszerűség szempontjáblól értette.
Szerintem, ha a III-is megtuningolja kicsit, akkor az is húz annyira (Sport légszűrő, kipuff stb.)
|
|
|
Naplózva
|
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4447 Dátum: 2007.03.21 szerda, 17:40:00 » |
|
Kicsit félreértő. Nem mertem megkommentálni, mert... már izé... 1.MK 2 Alap V6 170 LE 2.MK 3 Ghia V6 170 LE = 340 LE Tehát az utolsó rorban: 170 LE = 340 LE. Szerintem összesen 340... na mind1, inkább nem mondok semmi....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4448 Dátum: 2007.03.21 szerda, 20:02:00 » |
|
FEKETE HŰTŐRÁCS!!!! HOGYAN HONNAN MENNIY ? )))) KELL :DDDD Bekerült a fekete lámpám és most ritka faszul néz ki szürke hűtőmaszkkal a kocsim, ráadásul a keret is hiányzik róla. Epp ma lattam egy ilyen fekete lampat egy focuson, es nagyon tetszett. Mennyiert adjak? Ez utangyartott, vagy fordos?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dodi
|
|
« Új hozzászólás #4449 Dátum: 2007.03.21 szerda, 20:25:00 » |
|
Segítsetek! Én eddig azt hittem, hogy a kör alakú ködlámpa és a krómos hűtőrács nem testvérek, de annyi ilyen autót látok, hogy kételyek keringnek bennem. PL. Badjo kolléga autója. Bár a ködlámpát nem látom rendesen, de úgy tűnik facelift elötti, de hát a hűtőrácsa meg utáni. Ennyi optikai tuningos verda futkosna?
|
|
|
Naplózva
|
2010.11. 2.0 TDCI TITANIUM FACELIFT WEBASTO 2002.10. TDCI GHIA, 130Le, bőr, két pedál
|
|
|
|