Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:13:47
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
83
84
85
86
87
88
89
[
90
]
91
92
93
94
95
96
97
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2698748 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4450 Dátum:
2007.03.21 szerda, 20:27:00 »
Idézetet írta: Dodi_old - 2007.03.21 szerda, 20:25:00
Segítsetek!
Én eddig azt hittem, hogy a kör alakú ködlámpa és a krómos hűtőrács nem testvérek, de annyi ilyen autót látok, hogy kételyek keringnek bennem. PL. Badjo kolléga autója. Bár a ködlámpát nem látom rendesen, de úgy tűnik facelift elötti, de hát a hűtőrácsa meg utáni. Ennyi optikai tuningos verda futkosna?
Ennyi bizony, nagyon jól néz ki a krómos hűtőrács, még kerek ködlámpával is. Én pl az egész elejét kicseréltem, egy törés alkalmával. Az aztán a képzavar ...
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4451 Dátum:
2007.03.21 szerda, 20:27:00 »
Idézetet írta: Dodi_old - 2007.03.21 szerda, 20:25:00
Segítsetek!
Én eddig azt hittem, hogy a kör alakú ködlámpa és a krómos hűtőrács nem testvérek, de annyi ilyen autót látok, hogy kételyek keringnek bennem. PL. Badjo kolléga autója. Bár a ködlámpát nem látom rendesen, de úgy tűnik facelift elötti, de hát a hűtőrácsa meg utáni. Ennyi optikai tuningos verda futkosna?
Igen, ennyi. A faceliftes hűtőrácsot kicsit alakítani is kell, hogy a zárnál felmenjen a helyére.
Naplózva
Dodi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 592
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4452 Dátum:
2007.03.21 szerda, 20:28:00 »
Idézetet írta: Dodi_old - 2007.03.21 szerda, 20:25:00
Segítsetek!
Én eddig azt hittem, hogy a kör alakú ködlámpa és a krómos hűtőrács nem testvérek, de annyi ilyen autót látok, hogy kételyek keringnek bennem. PL. Badjo kolléga autója. Bár a ködlámpát nem látom rendesen, de úgy tűnik facelift elötti, de hát a hűtőrácsa meg utáni. Ennyi optikai tuningos verda futkosna?
Most látom, van optikai tuning topic is, nem is egészen idevaló. Már mindegy bocs.
Naplózva
2010.11. 2.0 TDCI TITANIUM FACELIFT WEBASTO
2002.10. TDCI GHIA, 130Le, bőr, két pedál
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4453 Dátum:
2007.03.21 szerda, 20:29:00 »
Idézetet írta: tomi3118 - 2007.03.21 szerda, 20:27:00
Igen, ennyi. A faceliftes hűtőrácsot kicsit alakítani is kell, hogy a zárnál felmenjen a helyére.
Tomi 3/4 8
))
Tudod min gondolkoztam, hogy a TDDi-ben a második D-nek is pirosnak kéne lenni, vagy tévedek?
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Dodi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 592
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4454 Dátum:
2007.03.21 szerda, 20:29:00 »
Idézetet írta: tomi3118 - 2007.03.21 szerda, 20:27:00
Igen, ennyi. A faceliftes hűtőrácsot kicsit alakítani is kell, hogy a zárnál felmenjen a helyére.
Részletezte ezt már valaki valahol??
Naplózva
2010.11. 2.0 TDCI TITANIUM FACELIFT WEBASTO
2002.10. TDCI GHIA, 130Le, bőr, két pedál
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4455 Dátum:
2007.03.21 szerda, 20:30:00 »
Idézetet írta: Dodi_old - 2007.03.21 szerda, 20:29:00
Részletezte ezt már valaki valahol??
Mit szeretnél tudni?
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Dodi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 592
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4456 Dátum:
2007.03.21 szerda, 20:32:00 »
Idézetet írta: wyctor - 2007.03.21 szerda, 20:30:00
Mit szeretnél tudni?
Mit holkell faragni, mennyire fáj?
Naplózva
2010.11. 2.0 TDCI TITANIUM FACELIFT WEBASTO
2002.10. TDCI GHIA, 130Le, bőr, két pedál
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4457 Dátum:
2007.03.21 szerda, 20:36:00 »
Idézetet írta: Dodi_old - 2007.03.21 szerda, 20:32:00
Mit holkell faragni, mennyire fáj?
Bontottan kb 15-20 körül van egy ilyen rács, újonnan a duplája. A lökhárító íve kicsit más ezért, azt közelről nézve ki lehet szúrni, hogy valami nem teljesen jó.Pont az íve miatt a krómos rács zárja hosszabb, ezért a rácson az embléma mögött meg kell faragni, hogy a kulcs beérjen a zárig, vagy a zárat hozod ki, és akkor nem kell farigcsálni. A zárátalakító gyári fordos Petrányiban 16e
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
szabogaby
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4458 Dátum:
2007.03.21 szerda, 20:36:00 »
Idézetet írta: tomi3118 - 2007.03.21 szerda, 20:27:00
Igen, ennyi. A faceliftes hűtőrácsot kicsit alakítani is kell, hogy a zárnál felmenjen a helyére.
Nem azért, hogy felmenjen a helyére, hanem azért, hogy be tud tenni a kulcsot és el is tud fordítani, vaagyis ki tud nyitni a motorháztetőt
Naplózva
1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
szabogaby
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4459 Dátum:
2007.03.21 szerda, 20:37:00 »
Idézetet írta: Dodi_old - 2007.03.21 szerda, 20:32:00
Mit holkell faragni, mennyire fáj?
A kulcs nyílását kell kifaragni. Elsőre nagyon fáj, de becsukva az emblémát már nem is látszik. És a fájás is elmúlik.
Naplózva
1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Dodi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 592
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4460 Dátum:
2007.03.21 szerda, 20:38:00 »
Idézetet írta: szabogaby - 2007.03.21 szerda, 20:36:00
Nem azért, hogy felmenjen a helyére, hanem azért, hogy be tud tenni a kulcsot és el is tud fordítani, vaagyis ki tud nyitni a motorháztetőt
Vakon vagyok, bár úgy tűnik a facelift elötti mélyebben van.
Naplózva
2010.11. 2.0 TDCI TITANIUM FACELIFT WEBASTO
2002.10. TDCI GHIA, 130Le, bőr, két pedál
Dodi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 592
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4461 Dátum:
2007.03.21 szerda, 20:39:00 »
Hálás köszönet mindenkinek, mindent értek!
Naplózva
2010.11. 2.0 TDCI TITANIUM FACELIFT WEBASTO
2002.10. TDCI GHIA, 130Le, bőr, két pedál
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4462 Dátum:
2007.03.21 szerda, 20:45:00 »
Idézetet írta: wyctor - 2007.03.21 szerda, 20:29:00
Tomi 3/4 8
))
Tudod min gondolkoztam, hogy a TDDi-ben a második D-nek is pirosnak kéne lenni, vagy tévedek?
Persze, kösssssséééé belém!
Amúgy én is néztem,
de akkor nagyon TDCi-s lenne, ahhoz meg ugyebár nem illik ilyen erősen hasonlítani (koppintani). Ezért én csak az i-t festettem be.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4463 Dátum:
2007.03.21 szerda, 20:46:00 »
Idézetet írta: szabogaby - 2007.03.21 szerda, 20:36:00
Nem azért, hogy felmenjen a helyére, hanem azért, hogy be tud tenni a kulcsot és el is tud fordítani, vaagyis ki tud nyitni a motorháztetőt
Igaz, igaz! Így a pontos.
Naplózva
szabogaby
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4464 Dátum:
2007.03.21 szerda, 20:47:00 »
Idézetet írta: Dodi_old - 2007.03.21 szerda, 20:39:00
Hálás köszönet mindenkinek, mindent értek!
Azért mutatom a képet, ha már megkerestem:
Kulcsnyílás
és :
kulccsal
Naplózva
1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Dodi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 592
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4465 Dátum:
2007.03.21 szerda, 20:52:00 »
Idézetet írta: szabogaby - 2007.03.21 szerda, 20:47:00
Azért mutatom a képet, ha már megkerestem:
Kulcsnyílás
és :
kulccsal
Ha jól látom ez a faragott verzió. Egyáltalán nem vészes. Köszönöm!
Naplózva
2010.11. 2.0 TDCI TITANIUM FACELIFT WEBASTO
2002.10. TDCI GHIA, 130Le, bőr, két pedál
szabogaby
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4466 Dátum:
2007.03.21 szerda, 20:53:00 »
Idézetet írta: Dodi_old - 2007.03.21 szerda, 20:52:00
Ha jól látom ez a faragott verzió. Egyáltalán nem vészes. Köszönöm!
Eleve faragva volt már amikor megkaptam, meg drágáltam kicsit 16ért az átalakítót.
Azért is maradt így, mert szerintem sem vészes
Naplózva
1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4467 Dátum:
2007.03.21 szerda, 21:26:00 »
Idézetet írta: Dodi_old - 2007.03.21 szerda, 20:52:00
Ha jól látom ez a faragott verzió. Egyáltalán nem vészes. Köszönöm!
Én most cseréltem le van tapasztalatom!
Van kétféle rács : Sűrű és Ritka
A sűrű 17E a Ritka 30E. A vadi új.Én ritkát vettem,és én is megszélesitettem a kulcsnyílást mert nem hallottak sehol átalakítóról(kb. fél napig telefonáltam márkaszervízekbe és a Cromaxot is hívtam!
De ahogy néztem nem is lehet cserélni mert szegecselve van a zár a merevítőhöz.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4468 Dátum:
2007.03.22 csütörtök, 18:12:00 »
Idézetet írta: lkiss2_old - 2007.03.21 szerda, 20:02:00
Epp ma lattam egy ilyen fekete lampat egy focuson, es nagyon tetszett. Mennyiert adjak? Ez utangyartott, vagy fordos?
Barkács tuning.
Vagy Ebay előre lebarkácsoltan.
Nincs más forrás
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4469 Dátum:
2007.03.22 csütörtök, 20:41:00 »
Kar, akkor hagyom.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4470 Dátum:
2007.03.24 szombat, 07:06:00 »
Ezt ismeri valaki?:
tuning
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4471 Dátum:
2007.03.24 szombat, 10:29:00 »
Idézetet írta: ICS_old - 2007.03.24 szombat, 07:06:00
Ezt ismeri valaki?:
tuning
Én mindenesetre jót mosolyogtam rajta
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4472 Dátum:
2007.03.24 szombat, 12:17:00 »
Idézetet írta: posse_old - 2007.03.24 szombat, 10:29:00
Én mindenesetre jót mosolyogtam rajta
Mondjuk egy kicsit bővebben?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4473 Dátum:
2007.03.24 szombat, 12:51:00 »
Idézetet írta: ICS_old - 2007.03.24 szombat, 12:17:00
Mondjuk egy kicsit bővebben?
Gagyinak találom...nagyon
Nem hiszek ezekben a csoda kiegészítőkben amitől az autó megtáltosodik. Abban sem hiszek, hogy vannak kütyük amitől lecsökken a fogyasztás.
1.: Ha azt akarom, hogy erősebb legyen a kocsim, nem direklégszűrőt és sportgyertyát kell beleraknom. Mert az csak parasztvakítás.
2.: Ha meg azt akarom, hogy ne fogyasszon sokat akkor óvatosabban kell vezetni.
Az ilyen dumáktól meg egyenesen rosszul vagyok már.
Idézet a Magnum honlapról.
Spirál
" 3-5 %-al növeli a motor teljesítményét.
15 %-al csökkenti a tüzelõanyag felhasználást."
Légszűrő:
Hatása:
* 3-4 % +LE
* 18-24 % + rugalmasság
* 50 % + légáteresztő képesség
* 10-13 % + gyorsulás
* Fogyasztáscsökkenés: 5-10 %
gyertya
Hatása: 1-2 % +LE
1-2 % + nyomaték
10 % + rugalmasság
1-2 % + végsebesség
4-5 % fogyasztáscsökkenés
könnyebb indítás
Gyujtókábel
Hatása:
* + 100 % szikraerősség!!
* 3-4 % +LE
* 3-4 % + nyomaték
* 10-12 % + rugalmasság
* +20 % nagyfordulati gyorsulás
* 2-3 % + végsebesség
Ha ezt mind összeadnám Ferrarikat kéne aláznom mindössze 20.000 Ft beruházása után. Arról nem is beszélve, hogy a kocsim már termelné az üzemanyagot.
Nem akarok semmi jónak elrontója lenni.
De ez tényleg csak Parasztvakítás!
Természetesen a saját pénzed, így arra költöd amire jólesik.
Üdv
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4474 Dátum:
2007.03.25 vasárnap, 07:49:00 »
Idézetet írta: posse_old - 2007.03.24 szombat, 12:51:00
Gagyinak találom...nagyon
Nem hiszek ezekben a csoda kiegészítőkben amitől az autó megtáltosodik. Abban sem hiszek, hogy vannak kütyük amitől lecsökken a fogyasztás.
1.: Ha azt akarom, hogy erősebb legyen a kocsim, nem direklégszűrőt és sportgyertyát kell beleraknom. Mert az csak parasztvakítás.
2.: Ha meg azt akarom, hogy ne fogyasszon sokat akkor óvatosabban kell vezetni.
Az ilyen dumáktól meg egyenesen rosszul vagyok már.
Idézet a Magnum honlapról.
Spirál
" 3-5 %-al növeli a motor teljesítményét.
15 %-al csökkenti a tüzelõanyag felhasználást."
Légszűrő:
Hatása:
* 3-4 % +LE
* 18-24 % + rugalmasság
* 50 % + légáteresztő képesség
* 10-13 % + gyorsulás
* Fogyasztáscsökkenés: 5-10 %
gyertya
Hatása: 1-2 % +LE
1-2 % + nyomaték
10 % + rugalmasság
1-2 % + végsebesség
4-5 % fogyasztáscsökkenés
könnyebb indítás
Gyujtókábel
Hatása:
* + 100 % szikraerősség!!
* 3-4 % +LE
* 3-4 % + nyomaték
* 10-12 % + rugalmasság
* +20 % nagyfordulati gyorsulás
* 2-3 % + végsebesség
Ha ezt mind összeadnám Ferrarikat kéne aláznom mindössze 20.000 Ft beruházása után. Arról nem is beszélve, hogy a kocsim már termelné az üzemanyagot.
Nem akarok semmi jónak elrontója lenni.
De ez tényleg csak Parasztvakítás!
Természetesen a saját pénzed, így arra költöd amire jólesik.
Üdv
Nem forog az agyamban , hogy megveszem csak nekem ujdonság és kíváncsi voltam mások véleményére , ne adj isten tapasztalatra.Végül is a turbo is levegővel játszik és hatásos.
A többi amit említesz más tészta -gyertya-légszűrő-kábelek-.Az értékek..passz.Viszont ha ezekből csak gyárit cserélsz egy ideig érezni , hogy jobban megy az ótó.Ha pedig ezekből sportváltozatot veszel /ami nem 20K/ méginkább érezhető a változás.De ez egy hosszú téma és a kérdésem sem erre irányult.Amúgy meg visszatérve a kiindulási ponthoz miért ne lehetne hatásos ami nem horror pénz?Persze nem ismerem a cuccot és minden eladó.
Üdv.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4475 Dátum:
2007.03.25 vasárnap, 15:11:00 »
Idézetet írta: ICS_old - 2007.03.25 vasárnap, 07:49:00
Nem forog az agyamban , hogy megveszem csak nekem ujdonság és kíváncsi voltam mások véleményére , ne adj isten tapasztalatra.Végül is a turbo is levegővel játszik és hatásos.
A többi amit említesz más tészta -gyertya-légszűrő-kábelek-.Az értékek..passz.Viszont ha ezekből csak gyárit cserélsz egy ideig érezni , hogy jobban megy az ótó.Ha pedig ezekből sportváltozatot veszel /ami nem 20K/ méginkább érezhető a változás.De ez egy hosszú téma és a kérdésem sem erre irányult.Amúgy meg visszatérve a kiindulási ponthoz miért ne lehetne hatásos ami nem horror pénz?Persze nem ismerem a cuccot és minden eladó.
Üdv.
Egy részét én is kipróbáltam a csodatevő dolgoknak korábban a kis kétliteres 206 GT-mel.
Kezdetben volt benne, légszűrő, gyertya, kábel, kipuff rendszer, oktán növelő, stb,stb.
Tapasztalatból mondhatom, hogy mindezek maximum az érzést adják meg mintha erősebb lenne a kocsi.
A légszűrőtől szép szívóhangja lesz, a kipuftól hangos lesz, a gyertyától meg a kábeltől szépen durrog ha a katalizátor is ki van belezve.
De gyorsabb nem lesz, inkább más.
Első kommentemben pont ezért nem írtam többet annál, hogy jót mosolyogtam rajta.
Nekem ránézésre gagyinak tűnik. Ergo nem próbálnám ki soha
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5488
E!
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4476 Dátum:
2007.03.25 vasárnap, 16:47:00 »
Idézetet írta: posse_old - 2007.03.24 szombat, 12:51:00
Gagyinak találom...nagyon
Nem hiszek ezekben a csoda kiegészítőkben amitől az autó megtáltosodik. Abban sem hiszek, hogy vannak kütyük amitől lecsökken a fogyasztás.
1.: Ha azt akarom, hogy erősebb legyen a kocsim, nem direklégszűrőt és sportgyertyát kell beleraknom. Mert az csak parasztvakítás.
2.: Ha meg azt akarom, hogy ne fogyasszon sokat akkor óvatosabban kell vezetni.
Az ilyen dumáktól meg egyenesen rosszul vagyok már.
Idézet a Magnum honlapról.
Spirál
" 3-5 %-al növeli a motor teljesítményét.
15 %-al csökkenti a tüzelõanyag felhasználást."
Légszűrő:
Hatása:
* 3-4 % +LE
* 18-24 % + rugalmasság
* 50 % + légáteresztő képesség
* 10-13 % + gyorsulás
* Fogyasztáscsökkenés: 5-10 %
gyertya
Hatása: 1-2 % +LE
1-2 % + nyomaték
10 % + rugalmasság
1-2 % + végsebesség
4-5 % fogyasztáscsökkenés
könnyebb indítás
Gyujtókábel
Hatása:
* + 100 % szikraerősség!!
* 3-4 % +LE
* 3-4 % + nyomaték
* 10-12 % + rugalmasság
* +20 % nagyfordulati gyorsulás
* 2-3 % + végsebesség
Ha ezt mind összeadnám Ferrarikat kéne aláznom mindössze 20.000 Ft beruházása után. Arról nem is beszélve, hogy a kocsim már termelné az üzemanyagot.
Nem akarok semmi jónak elrontója lenni.
De ez tényleg csak Parasztvakítás!
Természetesen a saját pénzed, így arra költöd amire jólesik.
Üdv
Spirál+gyertya+légszűrő+csodatabletta az üzemanyagba, ha összeszámoljuk, hát összesen majdnem 40% fogyicsökkenést ígérnek. Hát ugye ezt senki se gondolja komolyan..
Naplózva
Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>
http://www.murmucka.hu/bravo.jpg
<<
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4477 Dátum:
2007.03.25 vasárnap, 23:17:00 »
Szerintem sok kicsi sokramegy. 1-2 alkatrésztől még nem érékelheted az erőtöbbletet az tény. De ha megkönnyíted a levegőbeszívást, meg sportkipuffrendszert dobsz akocsi alá, az már számít valamit. Egy sportautóban is alapkövetelmények ezek. És a normál utcai autók agyonvisszafogott motorját is fel lehet szabadítani többé-kevésbé.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4478 Dátum:
2007.03.25 vasárnap, 23:26:00 »
Murmucka,
"Hát ugye ezt senki se gondolja komolyan..."
De igen. A forgalmazok.
Naplózva
blah blah blah
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4479 Dátum:
2007.03.26 hétfő, 09:15:00 »
Idézetet írta: posse_old - 2007.03.25 vasárnap, 15:11:00
Egy részét én is kipróbáltam a csodatevő dolgoknak korábban a kis kétliteres 206 GT-mel.
Kezdetben volt benne, légszűrő, gyertya, kábel, kipuff rendszer, oktán növelő, stb,stb.
Tapasztalatból mondhatom, hogy mindezek maximum az érzést adják meg mintha erősebb lenne a kocsi.
A légszűrőtől szép szívóhangja lesz, a kipuftól hangos lesz, a gyertyától meg a kábeltől szépen durrog ha a katalizátor is ki van belezve.
De gyorsabb nem lesz, inkább más.
Első kommentemben pont ezért nem írtam többet annál, hogy jót mosolyogtam rajta.
Nekem ránézésre gagyinak tűnik. Ergo nem próbálnám ki soha
na meg a rugalmasság nem a nyomatékkal azonos fogalom?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4480 Dátum:
2007.03.26 hétfő, 10:54:00 »
Idézetet írta: Rob_old - 2007.03.26 hétfő, 09:15:00
na meg a rugalmasság nem a nyomatékkal azonos fogalom?
Nem. Bár szoros a kapcsolat.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4481 Dátum:
2007.04.09 hétfő, 12:34:00 »
Nem tudja véletlen valaki, hogy Magyarországon hol készítenek MTM kipufogó rendszereket?
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4482 Dátum:
2007.04.09 hétfő, 12:42:00 »
Már ha van ilyen egyáltalán...
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4483 Dátum:
2007.04.09 hétfő, 22:02:00 »
A Lender név (sport kipufogó) mond valakinek valamit?
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4484 Dátum:
2007.04.10 kedd, 09:50:00 »
Idézetet írta: maffy - 2007.04.09 hétfő, 22:02:00
A Lender név (sport kipufogó) mond valakinek valamit?
Szerintem janó-ék jobbak pontosan mit akarsz csináltatni?
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4485 Dátum:
2007.04.10 kedd, 11:05:00 »
Idézetet írta: roby666_old - 2007.04.10 kedd, 09:50:00
Szerintem janó-ék jobbak pontosan mit akarsz csináltatni?
Róluk már hallottam én is és amennyire emlékszem, jókat...
Valami olyat szeretnék, ami alapjáraton kellemesen dörmögő, karakteres, de sebességet tartva, hosszú távon elhalkul, nem bömböl. Az egyik itteni kollégának van ilyesmi az autóján, de nem árulja el a forrását, hogy egyedi maradjon az autó.
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4486 Dátum:
2007.04.10 kedd, 11:09:00 »
Idézetet írta: maffy - 2007.04.10 kedd, 11:05:00
Róluk már hallottam én is és amennyire emlékszem, jókat...
Valami olyat szeretnék, ami alapjáraton kellemesen dörmögő, karakteres, de sebességet tartva, hosszú távon elhalkul, nem bömböl. Az egyik itteni kollégának van ilyesmi az autóján, de nem árulja el a forrását, hogy egyedi maradjon az autó.
Lopd le:)))
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4487 Dátum:
2007.04.10 kedd, 11:16:00 »
Idézetet írta: ms02 - 2007.04.10 kedd, 11:09:00
Lopd le:)))
nem rossz ötlet...
))) ráadásul ST
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4488 Dátum:
2007.04.10 kedd, 11:37:00 »
Idézetet írta: maffy - 2007.04.10 kedd, 11:16:00
nem rossz ötlet...
))) ráadásul ST
szerintem a középsö dobbal lehet valamit csinálni
mert ha a hátsokhoz hozzá nyúlsz bíztos nagy hangja lesz,csak ez lehet a trükk.Janóék csinálnak
sport közép dobokat tapasztalatból mondom jó minőségben
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4489 Dátum:
2007.04.10 kedd, 11:50:00 »
Idézetet írta: roby666_old - 2007.04.10 kedd, 11:37:00
szerintem a középsö dobbal lehet valamit csinálni
mert ha a hátsokhoz hozzá nyúlsz bíztos nagy hangja lesz,csak ez lehet a trükk.Janóék csinálnak
sport közép dobokat tapasztalatból mondom jó minőségben
bevallom, nem igazán értek hozzá... abban a bizonyos rendszerben állítólag valami nyíló-záródó lamella rendszer van, ami megoldja, hogy van is hangja, meg nem is
)
Köszönöm a tanácsot, megkérdezem őket.
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4490 Dátum:
2007.04.10 kedd, 12:17:00 »
Idézetet írta: maffy - 2007.04.09 hétfő, 22:02:00
A Lender név (sport kipufogó) mond valakinek valamit?
Ismerem a Lenderéket. Ök rakták fel a kipufvégemet, meg több haveromnai csináltak már komplett rendszert. Egy jó tanács: ha beszélsz velük, akkor a Lacit keresd és vele beszélj!
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4491 Dátum:
2007.04.10 kedd, 12:47:00 »
Idézetet írta: Tar_old - 2007.04.10 kedd, 12:17:00
Ismerem a Lenderéket. Ök rakták fel a kipufvégemet, meg több haveromnai csináltak már komplett rendszert. Egy jó tanács: ha beszélsz velük, akkor a Lacit keresd és vele beszélj!
köszi... tudjuk a vezetéknevét is?
)
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Fürge Teknős
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5823
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4492 Dátum:
2007.04.10 kedd, 12:48:00 »
Idézetet írta: maffy - 2007.04.10 kedd, 12:47:00
köszi... tudjuk a vezetéknevét is?
)
dehát mondta: A Laci
Naplózva
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4493 Dátum:
2007.04.10 kedd, 12:53:00 »
Idézetet írta: gezola - 2007.04.10 kedd, 12:48:00
dehát mondta: A Laci
Van erre egy jó kis vicc:
Tudjátok mi Süsü vezetékneve? Pedig mondja, hogy Chuck.
"A nevem is annyi, Chuck (csak) Süsü"
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4494 Dátum:
2007.04.10 kedd, 12:59:00 »
Idézetet írta: gezola - 2007.04.10 kedd, 12:48:00
dehát mondta: A Laci
télleg
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4495 Dátum:
2007.04.10 kedd, 13:02:00 »
Idézetet írta: gezola - 2007.04.10 kedd, 12:48:00
dehát mondta: A Laci
Az nem a keresztneve?
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4496 Dátum:
2007.04.10 kedd, 13:15:00 »
Idézetet írta: maffy - 2007.04.10 kedd, 12:47:00
köszi... tudjuk a vezetéknevét is?
)
Polgári nevén Lender László!
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4497 Dátum:
2007.04.10 kedd, 13:21:00 »
Idézetet írta: Tar_old - 2007.04.10 kedd, 13:15:00
Polgári nevén Lender László!
No erre nem számítottam
))) köszönöm!
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4498 Dátum:
2007.04.10 kedd, 15:00:00 »
Idézetet írta: maffy - 2007.04.09 hétfő, 22:02:00
A Lender név (sport kipufogó) mond valakinek valamit?
Én is oda járok
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4499 Dátum:
2007.04.10 kedd, 15:17:00 »
Idézetet írta: Laczik V6_old - 2007.04.10 kedd, 15:00:00
Én is oda járok
köszönöm! gondolom elégedett vagy velük
)
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Oldalak:
1
...
83
84
85
86
87
88
89
[
90
]
91
92
93
94
95
96
97
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ