Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:05:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 96 97 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2699092 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4450 Dátum: 2007.03.21 szerda, 20:27:00 »

Segítsetek!
Én eddig azt hittem, hogy a kör alakú ködlámpa és a krómos hűtőrács nem testvérek, de annyi ilyen autót látok, hogy kételyek keringnek bennem. PL. Badjo kolléga autója. Bár a ködlámpát nem látom rendesen, de úgy tűnik facelift elötti, de hát a hűtőrácsa meg utáni. Ennyi optikai tuningos verda futkosna?
Ennyi bizony, nagyon jól néz ki a krómos hűtőrács, még kerek ködlámpával is. Én pl az egész elejét kicseréltem, egy törés alkalmával. Az aztán a képzavar ... Smiley
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #4451 Dátum: 2007.03.21 szerda, 20:27:00 »

Segítsetek!
Én eddig azt hittem, hogy a kör alakú ködlámpa és a krómos hűtőrács nem testvérek, de annyi ilyen autót látok, hogy kételyek keringnek bennem. PL. Badjo kolléga autója. Bár a ködlámpát nem látom rendesen, de úgy tűnik facelift elötti, de hát a hűtőrácsa meg utáni. Ennyi optikai tuningos verda futkosna?
Igen, ennyi. A faceliftes hűtőrácsot kicsit alakítani is kell, hogy a zárnál felmenjen a helyére.
Naplózva
Dodi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 592



E-mail
« Új hozzászólás #4452 Dátum: 2007.03.21 szerda, 20:28:00 »

Segítsetek!
Én eddig azt hittem, hogy a kör alakú ködlámpa és a krómos hűtőrács nem testvérek, de annyi ilyen autót látok, hogy kételyek keringnek bennem. PL. Badjo kolléga autója. Bár a ködlámpát nem látom rendesen, de úgy tűnik facelift elötti, de hát a hűtőrácsa meg utáni. Ennyi optikai tuningos verda futkosna?
Most látom, van optikai tuning topic is, nem is egészen idevaló. Már mindegy bocs.
Naplózva

2010.11. 2.0 TDCI TITANIUM FACELIFT WEBASTO
2002.10. TDCI GHIA, 130Le, bőr, két pedál
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4453 Dátum: 2007.03.21 szerda, 20:29:00 »

Igen, ennyi. A faceliftes hűtőrácsot kicsit alakítani is kell, hogy a zárnál felmenjen a helyére.
Tomi 3/4 8 Smiley))  
Tudod min gondolkoztam, hogy a TDDi-ben a második D-nek is pirosnak kéne lenni, vagy tévedek?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Dodi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 592



E-mail
« Új hozzászólás #4454 Dátum: 2007.03.21 szerda, 20:29:00 »

Igen, ennyi. A faceliftes hűtőrácsot kicsit alakítani is kell, hogy a zárnál felmenjen a helyére.
Részletezte ezt már valaki valahol??
Naplózva

2010.11. 2.0 TDCI TITANIUM FACELIFT WEBASTO
2002.10. TDCI GHIA, 130Le, bőr, két pedál
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4455 Dátum: 2007.03.21 szerda, 20:30:00 »

Részletezte ezt már valaki valahol??
Mit szeretnél tudni?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Dodi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 592



E-mail
« Új hozzászólás #4456 Dátum: 2007.03.21 szerda, 20:32:00 »

Mit szeretnél tudni?
Mit holkell faragni, mennyire fáj?
Naplózva

2010.11. 2.0 TDCI TITANIUM FACELIFT WEBASTO
2002.10. TDCI GHIA, 130Le, bőr, két pedál
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4457 Dátum: 2007.03.21 szerda, 20:36:00 »

Mit holkell faragni, mennyire fáj?
Bontottan kb 15-20 körül van egy ilyen rács, újonnan a duplája. A lökhárító íve kicsit más ezért, azt közelről nézve ki lehet szúrni, hogy valami nem teljesen jó.Pont az íve miatt a krómos rács zárja hosszabb, ezért a rácson az embléma mögött meg kell faragni, hogy a kulcs beérjen a zárig, vagy a zárat hozod ki, és akkor nem kell farigcsálni. A zárátalakító gyári fordos  Petrányiban 16e
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #4458 Dátum: 2007.03.21 szerda, 20:36:00 »

Igen, ennyi. A faceliftes hűtőrácsot kicsit alakítani is kell, hogy a zárnál felmenjen a helyére.
Nem azért, hogy felmenjen a helyére, hanem azért, hogy be tud tenni a kulcsot és el is tud fordítani, vaagyis ki tud nyitni a motorháztetőt
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #4459 Dátum: 2007.03.21 szerda, 20:37:00 »

Mit holkell faragni, mennyire fáj?
A kulcs nyílását kell kifaragni. Elsőre nagyon fáj, de becsukva az emblémát már nem is látszik. És a fájás is elmúlik.
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Dodi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 592



E-mail
« Új hozzászólás #4460 Dátum: 2007.03.21 szerda, 20:38:00 »

Nem azért, hogy felmenjen a helyére, hanem azért, hogy be tud tenni a kulcsot és el is tud fordítani, vaagyis ki tud nyitni a motorháztetőt
Vakon vagyok, bár úgy tűnik a facelift elötti mélyebben van.
Naplózva

2010.11. 2.0 TDCI TITANIUM FACELIFT WEBASTO
2002.10. TDCI GHIA, 130Le, bőr, két pedál
Dodi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 592



E-mail
« Új hozzászólás #4461 Dátum: 2007.03.21 szerda, 20:39:00 »

Hálás köszönet mindenkinek, mindent értek!
Naplózva

2010.11. 2.0 TDCI TITANIUM FACELIFT WEBASTO
2002.10. TDCI GHIA, 130Le, bőr, két pedál
Vendég
« Új hozzászólás #4462 Dátum: 2007.03.21 szerda, 20:45:00 »

Tomi 3/4 8 Smiley))  
Tudod min gondolkoztam, hogy a TDDi-ben a második D-nek is pirosnak kéne lenni, vagy tévedek?
Persze, kösssssséééé belém!
Amúgy én is néztem, de akkor nagyon TDCi-s lenne, ahhoz meg ugyebár nem illik ilyen erősen hasonlítani (koppintani). Ezért én csak az i-t festettem be.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4463 Dátum: 2007.03.21 szerda, 20:46:00 »

Nem azért, hogy felmenjen a helyére, hanem azért, hogy be tud tenni a kulcsot és el is tud fordítani, vaagyis ki tud nyitni a motorháztetőt
Igaz, igaz! Így a pontos.
Naplózva
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #4464 Dátum: 2007.03.21 szerda, 20:47:00 »

Hálás köszönet mindenkinek, mindent értek!
Azért mutatom a képet, ha már megkerestem:
Kulcsnyílás   és : kulccsal  
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Dodi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 592



E-mail
« Új hozzászólás #4465 Dátum: 2007.03.21 szerda, 20:52:00 »

Azért mutatom a képet, ha már megkerestem:
Kulcsnyílás   és : kulccsal  
Ha jól látom ez a faragott verzió. Egyáltalán nem vészes. Köszönöm!
Naplózva

2010.11. 2.0 TDCI TITANIUM FACELIFT WEBASTO
2002.10. TDCI GHIA, 130Le, bőr, két pedál
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #4466 Dátum: 2007.03.21 szerda, 20:53:00 »

Ha jól látom ez a faragott verzió. Egyáltalán nem vészes. Köszönöm!
Eleve faragva volt már amikor megkaptam, meg drágáltam kicsit 16ért az átalakítót.
Azért is maradt így, mert szerintem sem vészes
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Vendég
« Új hozzászólás #4467 Dátum: 2007.03.21 szerda, 21:26:00 »

Ha jól látom ez a faragott verzió. Egyáltalán nem vészes. Köszönöm!
Én most cseréltem le van tapasztalatom!
Van kétféle rács : Sűrű és Ritka  
A sűrű 17E a Ritka 30E. A vadi új.Én ritkát vettem,és én is megszélesitettem a kulcsnyílást mert nem hallottak sehol átalakítóról(kb. fél napig telefonáltam márkaszervízekbe és a Cromaxot is hívtam!
De ahogy néztem nem is lehet cserélni mert szegecselve van a zár a merevítőhöz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4468 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 18:12:00 »

Epp ma lattam egy ilyen fekete lampat egy focuson, es nagyon tetszett. Mennyiert adjak? Ez utangyartott, vagy fordos?
Barkács tuning.
 
Vagy Ebay előre lebarkácsoltan.
Nincs más forrás
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4469 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 20:41:00 »

Kar, akkor hagyom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4470 Dátum: 2007.03.24 szombat, 07:06:00 »

Ezt ismeri valaki?:tuning
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4471 Dátum: 2007.03.24 szombat, 10:29:00 »

Ezt ismeri valaki?:tuning
Én mindenesetre jót mosolyogtam rajta Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4472 Dátum: 2007.03.24 szombat, 12:17:00 »

Én mindenesetre jót mosolyogtam rajta Smiley
Mondjuk egy kicsit bővebben?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4473 Dátum: 2007.03.24 szombat, 12:51:00 »

Mondjuk egy kicsit bővebben?
Gagyinak találom...nagyon
Nem hiszek ezekben a csoda kiegészítőkben amitől az autó megtáltosodik. Abban sem hiszek, hogy vannak kütyük amitől lecsökken a fogyasztás.  
 
1.: Ha azt akarom, hogy erősebb legyen a kocsim, nem direklégszűrőt és sportgyertyát kell beleraknom. Mert az csak parasztvakítás.
2.: Ha meg azt akarom, hogy ne fogyasszon sokat akkor óvatosabban kell vezetni.  
 
Az ilyen dumáktól meg egyenesen rosszul vagyok már.
Idézet a Magnum honlapról.
 
Spirál
" 3-5 %-al növeli a motor teljesítményét.
15 %-al csökkenti a tüzelõanyag felhasználást."
Légszűrő:
 Hatása:     
 
    * 3-4 % +LE
    * 18-24 % + rugalmasság
    * 50 % + légáteresztő képesség
    * 10-13 % + gyorsulás
    * Fogyasztáscsökkenés: 5-10 %
 
gyertya
 
Hatása:    1-2 % +LE
1-2 % + nyomaték
10 % + rugalmasság
1-2 % + végsebesség
4-5 % fogyasztáscsökkenés
könnyebb indítás
 
Gyujtókábel
 
   Hatása:     
 
    * + 100 % szikraerősség!!
    * 3-4 % +LE
    * 3-4 % + nyomaték
    * 10-12 % + rugalmasság
    * +20 % nagyfordulati gyorsulás
    * 2-3 % + végsebesség
 
 
Ha ezt mind összeadnám Ferrarikat kéne aláznom mindössze 20.000 Ft beruházása után. Arról nem is beszélve, hogy a kocsim már termelné az üzemanyagot.
 
Nem akarok semmi jónak elrontója lenni.  
De ez tényleg csak Parasztvakítás!
Természetesen a saját pénzed, így arra költöd amire jólesik.
 
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4474 Dátum: 2007.03.25 vasárnap, 07:49:00 »

Gagyinak találom...nagyon
Nem hiszek ezekben a csoda kiegészítőkben amitől az autó megtáltosodik. Abban sem hiszek, hogy vannak kütyük amitől lecsökken a fogyasztás.  
 
1.: Ha azt akarom, hogy erősebb legyen a kocsim, nem direklégszűrőt és sportgyertyát kell beleraknom. Mert az csak parasztvakítás.
2.: Ha meg azt akarom, hogy ne fogyasszon sokat akkor óvatosabban kell vezetni.  
 
Az ilyen dumáktól meg egyenesen rosszul vagyok már.
Idézet a Magnum honlapról.
 
Spirál
" 3-5 %-al növeli a motor teljesítményét.
15 %-al csökkenti a tüzelõanyag felhasználást."
Légszűrő:
 Hatása:     
 
    * 3-4 % +LE
    * 18-24 % + rugalmasság
    * 50 % + légáteresztő képesség
    * 10-13 % + gyorsulás
    * Fogyasztáscsökkenés: 5-10 %
 
gyertya
 
Hatása:    1-2 % +LE
1-2 % + nyomaték
10 % + rugalmasság
1-2 % + végsebesség
4-5 % fogyasztáscsökkenés
könnyebb indítás
 
Gyujtókábel
 
   Hatása:     
 
    * + 100 % szikraerősség!!
    * 3-4 % +LE
    * 3-4 % + nyomaték
    * 10-12 % + rugalmasság
    * +20 % nagyfordulati gyorsulás
    * 2-3 % + végsebesség
 
 
Ha ezt mind összeadnám Ferrarikat kéne aláznom mindössze 20.000 Ft beruházása után. Arról nem is beszélve, hogy a kocsim már termelné az üzemanyagot.
 
Nem akarok semmi jónak elrontója lenni.  
De ez tényleg csak Parasztvakítás!
Természetesen a saját pénzed, így arra költöd amire jólesik.
 
Üdv
Nem forog az agyamban , hogy megveszem csak nekem ujdonság és kíváncsi voltam mások véleményére , ne adj isten tapasztalatra.Végül is a turbo is levegővel játszik és hatásos.
A többi amit említesz más tészta -gyertya-légszűrő-kábelek-.Az értékek..passz.Viszont ha ezekből csak gyárit cserélsz egy ideig érezni , hogy jobban megy az ótó.Ha pedig ezekből sportváltozatot veszel /ami nem 20K/ méginkább érezhető a változás.De ez egy hosszú téma és a kérdésem sem erre irányult.Amúgy meg visszatérve a kiindulási ponthoz miért ne lehetne hatásos ami nem horror pénz?Persze nem ismerem a cuccot és minden eladó.
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4475 Dátum: 2007.03.25 vasárnap, 15:11:00 »

Nem forog az agyamban , hogy megveszem csak nekem ujdonság és kíváncsi voltam mások véleményére , ne adj isten tapasztalatra.Végül is a turbo is levegővel játszik és hatásos.
A többi amit említesz más tészta -gyertya-légszűrő-kábelek-.Az értékek..passz.Viszont ha ezekből csak gyárit cserélsz egy ideig érezni , hogy jobban megy az ótó.Ha pedig ezekből sportváltozatot veszel /ami nem 20K/ méginkább érezhető a változás.De ez egy hosszú téma és a kérdésem sem erre irányult.Amúgy meg visszatérve a kiindulási ponthoz miért ne lehetne hatásos ami nem horror pénz?Persze nem ismerem a cuccot és minden eladó.
Üdv.
Egy részét én is kipróbáltam a csodatevő dolgoknak  korábban a kis kétliteres 206 GT-mel.  
 
Kezdetben volt benne, légszűrő, gyertya, kábel, kipuff rendszer, oktán növelő, stb,stb.  
 
Tapasztalatból mondhatom, hogy mindezek maximum az érzést adják meg mintha erősebb lenne a kocsi.
 
A légszűrőtől szép szívóhangja lesz, a kipuftól hangos lesz, a gyertyától meg a kábeltől szépen durrog ha a katalizátor is ki van belezve.  
De gyorsabb nem lesz, inkább más.
 
Első kommentemben pont ezért nem írtam többet annál, hogy jót mosolyogtam rajta.
 
Nekem ránézésre gagyinak tűnik. Ergo nem próbálnám ki soha
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4476 Dátum: 2007.03.25 vasárnap, 16:47:00 »

Gagyinak találom...nagyon
Nem hiszek ezekben a csoda kiegészítőkben amitől az autó megtáltosodik. Abban sem hiszek, hogy vannak kütyük amitől lecsökken a fogyasztás.  
 
1.: Ha azt akarom, hogy erősebb legyen a kocsim, nem direklégszűrőt és sportgyertyát kell beleraknom. Mert az csak parasztvakítás.
2.: Ha meg azt akarom, hogy ne fogyasszon sokat akkor óvatosabban kell vezetni.  
 
Az ilyen dumáktól meg egyenesen rosszul vagyok már.
Idézet a Magnum honlapról.
 
Spirál
" 3-5 %-al növeli a motor teljesítményét.
15 %-al csökkenti a tüzelõanyag felhasználást."
Légszűrő:
 Hatása:     
 
    * 3-4 % +LE
    * 18-24 % + rugalmasság
    * 50 % + légáteresztő képesség
    * 10-13 % + gyorsulás
    * Fogyasztáscsökkenés: 5-10 %
 
gyertya
 
Hatása:    1-2 % +LE
1-2 % + nyomaték
10 % + rugalmasság
1-2 % + végsebesség
4-5 % fogyasztáscsökkenés
könnyebb indítás
 
Gyujtókábel
 
   Hatása:     
 
    * + 100 % szikraerősség!!
    * 3-4 % +LE
    * 3-4 % + nyomaték
    * 10-12 % + rugalmasság
    * +20 % nagyfordulati gyorsulás
    * 2-3 % + végsebesség
 
 
Ha ezt mind összeadnám Ferrarikat kéne aláznom mindössze 20.000 Ft beruházása után. Arról nem is beszélve, hogy a kocsim már termelné az üzemanyagot.
 
Nem akarok semmi jónak elrontója lenni.  
De ez tényleg csak Parasztvakítás!
Természetesen a saját pénzed, így arra költöd amire jólesik.
 
Üdv
Spirál+gyertya+légszűrő+csodatabletta az üzemanyagba, ha összeszámoljuk, hát összesen majdnem 40% fogyicsökkenést ígérnek. Hát ugye ezt senki se gondolja komolyan..
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Vendég
« Új hozzászólás #4477 Dátum: 2007.03.25 vasárnap, 23:17:00 »

Szerintem sok kicsi sokramegy. 1-2 alkatrésztől még nem érékelheted az erőtöbbletet az tény. De ha megkönnyíted a levegőbeszívást, meg sportkipuffrendszert dobsz akocsi alá, az már számít valamit. Egy sportautóban is alapkövetelmények ezek. És a normál utcai autók agyonvisszafogott motorját is fel lehet szabadítani többé-kevésbé.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4478 Dátum: 2007.03.25 vasárnap, 23:26:00 »

Murmucka,
 
"Hát ugye ezt senki se gondolja komolyan..."
 
De igen. A forgalmazok.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4479 Dátum: 2007.03.26 hétfő, 09:15:00 »

Egy részét én is kipróbáltam a csodatevő dolgoknak  korábban a kis kétliteres 206 GT-mel.  
 
Kezdetben volt benne, légszűrő, gyertya, kábel, kipuff rendszer, oktán növelő, stb,stb.  
 
Tapasztalatból mondhatom, hogy mindezek maximum az érzést adják meg mintha erősebb lenne a kocsi.
 
A légszűrőtől szép szívóhangja lesz, a kipuftól hangos lesz, a gyertyától meg a kábeltől szépen durrog ha a katalizátor is ki van belezve.  
De gyorsabb nem lesz, inkább más.
 
Első kommentemben pont ezért nem írtam többet annál, hogy jót mosolyogtam rajta.
 
Nekem ránézésre gagyinak tűnik. Ergo nem próbálnám ki soha
na meg a rugalmasság nem a nyomatékkal azonos fogalom?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4480 Dátum: 2007.03.26 hétfő, 10:54:00 »

na meg a rugalmasság nem a nyomatékkal azonos fogalom?
Nem. Bár szoros a kapcsolat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #4481 Dátum: 2007.04.09 hétfő, 12:34:00 »

Nem tudja véletlen valaki, hogy Magyarországon hol készítenek MTM kipufogó rendszereket?
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #4482 Dátum: 2007.04.09 hétfő, 12:42:00 »

Már ha van ilyen egyáltalán...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #4483 Dátum: 2007.04.09 hétfő, 22:02:00 »

A Lender név (sport kipufogó) mond valakinek valamit?
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #4484 Dátum: 2007.04.10 kedd, 09:50:00 »

A Lender név (sport kipufogó) mond valakinek valamit?
Szerintem janó-ék jobbak pontosan mit akarsz csináltatni?
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #4485 Dátum: 2007.04.10 kedd, 11:05:00 »

Szerintem janó-ék jobbak pontosan mit akarsz csináltatni?
Róluk már hallottam én is és amennyire emlékszem, jókat...  
 
Valami olyat szeretnék, ami alapjáraton kellemesen dörmögő, karakteres, de sebességet tartva, hosszú távon elhalkul, nem bömböl. Az egyik itteni kollégának van ilyesmi az autóján, de nem árulja el a forrását, hogy egyedi maradjon az autó.
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #4486 Dátum: 2007.04.10 kedd, 11:09:00 »

Róluk már hallottam én is és amennyire emlékszem, jókat...  
 
Valami olyat szeretnék, ami alapjáraton kellemesen dörmögő, karakteres, de sebességet tartva, hosszú távon elhalkul, nem bömböl. Az egyik itteni kollégának van ilyesmi az autóján, de nem árulja el a forrását, hogy egyedi maradjon az autó.
Lopd le:)))
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #4487 Dátum: 2007.04.10 kedd, 11:16:00 »

Lopd le:)))
nem rossz ötlet...Shocked))) ráadásul ST
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #4488 Dátum: 2007.04.10 kedd, 11:37:00 »

nem rossz ötlet...Shocked))) ráadásul ST
szerintem a középsö dobbal lehet valamit csinálni  
 mert ha a hátsokhoz hozzá nyúlsz bíztos nagy hangja lesz,csak ez lehet a trükk.Janóék csinálnak  
 sport közép dobokat tapasztalatból mondom jó minőségben
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #4489 Dátum: 2007.04.10 kedd, 11:50:00 »

szerintem a középsö dobbal lehet valamit csinálni  
 mert ha a hátsokhoz hozzá nyúlsz bíztos nagy hangja lesz,csak ez lehet a trükk.Janóék csinálnak  
 sport közép dobokat tapasztalatból mondom jó minőségben
bevallom, nem igazán értek hozzá... abban a bizonyos rendszerben állítólag valami nyíló-záródó lamella rendszer van, ami megoldja, hogy van is hangja, meg nem is Shocked)
 
Köszönöm a tanácsot, megkérdezem őket.
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #4490 Dátum: 2007.04.10 kedd, 12:17:00 »

A Lender név (sport kipufogó) mond valakinek valamit?
Ismerem a Lenderéket. Ök rakták fel a kipufvégemet, meg több haveromnai csináltak már komplett rendszert. Egy jó tanács: ha beszélsz velük, akkor a Lacit keresd és vele beszélj!
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #4491 Dátum: 2007.04.10 kedd, 12:47:00 »

Ismerem a Lenderéket. Ök rakták fel a kipufvégemet, meg több haveromnai csináltak már komplett rendszert. Egy jó tanács: ha beszélsz velük, akkor a Lacit keresd és vele beszélj!
köszi... tudjuk a vezetéknevét is? Shocked)
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4492 Dátum: 2007.04.10 kedd, 12:48:00 »

köszi... tudjuk a vezetéknevét is? Shocked)
dehát mondta: A Laci
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Vendég
« Új hozzászólás #4493 Dátum: 2007.04.10 kedd, 12:53:00 »

dehát mondta: A Laci
Van erre egy jó kis vicc:  
Tudjátok mi Süsü vezetékneve? Pedig mondja, hogy Chuck.
"A nevem is annyi, Chuck (csak) Süsü"
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #4494 Dátum: 2007.04.10 kedd, 12:59:00 »

dehát mondta: A Laci
télleg
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #4495 Dátum: 2007.04.10 kedd, 13:02:00 »

dehát mondta: A Laci
Az nem a keresztneve?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4496 Dátum: 2007.04.10 kedd, 13:15:00 »

köszi... tudjuk a vezetéknevét is? Shocked)
Polgári nevén Lender László! Smiley
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #4497 Dátum: 2007.04.10 kedd, 13:21:00 »

Polgári nevén Lender László! Smiley
No erre nem számítottam Shocked))) köszönöm!
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #4498 Dátum: 2007.04.10 kedd, 15:00:00 »

A Lender név (sport kipufogó) mond valakinek valamit?
Én is oda járok
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #4499 Dátum: 2007.04.10 kedd, 15:17:00 »

Én is oda járok
köszönöm! gondolom elégedett vagy velük Shocked)
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 96 97 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.