Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:12:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 85 86 87 88 89 90 91 [92] 93 94 95 96 97 98 99 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2695701 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #4550 Dátum: 2007.04.20 péntek, 21:42:00 »

Lenne egy kerdesem.
Van itt egy srac, aki azt mondja, hogy valami szamitogepes okossaggal eleg dolgokat lehetne csinalni. Megpedig egy 1.8-as benyasbol (125hp/92kw) ki lehetne hozni 141hp/104kw adatokat +25NM. (Soot, allitolag a fogyasztas is javulhat.)
Ez valoban lehetseges lenne?
Ha meg is lehet csinalni, ez hogyan befolyasolja a garanciat, marmint ha az auto meg garancialis?
Van ehhez hasonlo otletetek?
Nem vaghatja ilyesmi haza az egesz kocsit?
Nem igazan akarom megcsinalni, de az a plusz ami jarna vele kicsit azert csabit.
Add el és vegyél egy 2.5 V6-ot. Már majdnem ingyé adják!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4551 Dátum: 2007.04.20 péntek, 23:26:00 »

Én nem gondolom hogy 20 lóerőtöbblet már ártalmas lenne. Nyugodtan ki lehet belőle anyit csikarni. Ha a gyárban nem szabályozgatnák le a mocit (pl alacsony fogyasztási értékek beállítása céljából), akkor érezhetően erősebbek lennének. Ezt a kis erőtöbbletet nyugodtan előcsalogathatjuk utólag.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4552 Dátum: 2007.04.21 szombat, 12:32:00 »

Lenne egy kerdesem.
Van itt egy srac, aki azt mondja, hogy valami szamitogepes okossaggal eleg dolgokat lehetne csinalni. Megpedig egy 1.8-as benyasbol (125hp/92kw) ki lehetne hozni 141hp/104kw adatokat +25NM. (Soot, allitolag a fogyasztas is javulhat.)
Ez valoban lehetseges lenne?
Ha meg is lehet csinalni, ez hogyan befolyasolja a garanciat, marmint ha az auto meg garancialis?
Van ehhez hasonlo otletetek?
Nem vaghatja ilyesmi haza az egesz kocsit?
Nem igazan akarom megcsinalni, de az a plusz ami jarna vele kicsit azert csabit.
Ez szerintem kamu képtelenség benzines szívó motornál egy chippel 25 nm elérni talán egy kis lóerőt.Ne csinál semmit csak 98 oktánú benzinre lesz kalibrálva a motor.Nem beszélve arról hogy az mk3(1.8 125hp) mondi már eleve egy tovább fejlesztett motor és mindent kihoztak belöle amit ki lehetett elektronikai szabályozásokkal.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4553 Dátum: 2007.04.21 szombat, 12:40:00 »

Ez szerintem kamu képtelenség benzines szívó motornál egy chippel 25 nm elérni talán egy kis lóerőt.Ne csinál semmit csak 98 oktánú benzinre lesz kalibrálva a motor.Nem beszélve arról hogy az mk3(1.8 125hp) mondi már eleve egy tovább fejlesztett motor és mindent kihoztak belöle amit ki lehetett elektronikai szabályozásokkal.
Én inkább tankozok kagylós póver részinget és attól kicsit jobban megy, ill. én már dupla Remus dobbal vettem. Beleteszek még egy pár ezer forintos sport-direktszűrőt és így együtt kicsi befektetéssel kapok az alacsonyabb fordulatszámhoz jobb menettulajdonságot.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4554 Dátum: 2007.04.21 szombat, 12:55:00 »

Én inkább tankozok kagylós póver részinget és attól kicsit jobban megy, ill. én már dupla Remus dobbal vettem. Beleteszek még egy pár ezer forintos sport-direktszűrőt és így együtt kicsi befektetéssel kapok az alacsonyabb fordulatszámhoz jobb menettulajdonságot.
Szerintem ne direkt szűröt vegyél hanem sport légszűrő panelt amit beraksz a gyári helyére.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4555 Dátum: 2007.04.21 szombat, 14:23:00 »

Szerintem ne direkt szűröt vegyél hanem sport légszűrő panelt amit beraksz a gyári helyére.
A direkt szűrő ott figyel a korábbi vasamból a garázsban. De ha nem drága, kipróbálom a berakhatót is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4556 Dátum: 2007.04.22 vasárnap, 14:10:00 »

Sziasztok !
Akit esetleg érdekel akkor XENON SZETTEKET  árulok.Létezik H1,H7,H4 sima és H4 BI-XENON foglalattal.6000k,8000k és 10000k színhőmérséklettel.A szettek természetesen vadonás újjak és 1 év cseregaranciával rendelkeznek.Beszerelésben is tudok segíteni.
Elérhetőség : mikimano@invitel.hu  0620 9813 670 Köszönettel
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4557 Dátum: 2007.04.22 vasárnap, 14:46:00 »

Vazze, ha még egy helyre beírod ezt a hirdetést tuti le leszel moderálva, vagy kapsz a fejedre Angeltől
Ajánlom figyelmedbe azt a rohadt nagy sárga keretet, benne a feltünően tiltó színű feliratot. Uff!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4558 Dátum: 2007.04.22 vasárnap, 16:07:00 »

Hogy szülnél sünt!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4559 Dátum: 2007.04.22 vasárnap, 16:11:00 »

Na köllött ez???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4560 Dátum: 2007.04.22 vasárnap, 16:21:00 »

Vazze, ha még egy helyre beírod ezt a hirdetést tuti le leszel moderálva, vagy kapsz a fejedre Angeltől
Ajánlom figyelmedbe azt a rohadt nagy sárga keretet, benne a feltünően tiltó színű feliratot. Uff!
Kollégák úgy látom van valaki akinekek utána kéne néznünk a terméke után... mivel elég fürgén szemetel minden topicba ezért biztos hajnalban is fogad hívásokat.......
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4561 Dátum: 2007.04.22 vasárnap, 16:24:00 »

Kollégák úgy látom van valaki akinekek utána kéne néznünk a terméke után... mivel elég fürgén szemetel minden topicba ezért biztos hajnalban is fogad hívásokat.......
Ne, ne, mi maradjunk uriemberek! Ne hivogasd hajnalban... ne süllyedjünk az ő szintjére...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4562 Dátum: 2007.04.22 vasárnap, 16:34:00 »

Pedig tényleg érdekel. Arról meg nem tehetetek hogy csak akkor érek rá.
De amúgy igazad van, nem ér meg az egész annyit.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4563 Dátum: 2007.04.23 hétfő, 12:25:00 »

sziasztok!
1,8-as benzines gépbe szeretnék sportlégszűrő panelt venni.Mivel még nagyon új vagyok Mondis körökben (pár hete van csak meg a verda)ezért szeretném nálam jobban hozzáértők tanácsát kérni!Milyet érdemes? Hol érdemes?Neten hol találok ilyesmit?
Köszi előre is!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4564 Dátum: 2007.04.23 hétfő, 21:28:00 »

szevasztok  
2001 tddi tulaj lettem nemrég, tudnátok segiteni chipp tuning ügyben?Milyen lehetőségek jöhetnek számításba? persze nem szeretnék vagyonokat költeni meg versenyezni se szeretnék... előre is thx az infokat,linkeket...Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4565 Dátum: 2007.04.23 hétfő, 21:51:00 »

Szerintem ne direkt szűröt vegyél hanem sport légszűrő panelt amit beraksz a gyári helyére.
Hm. Mért lenne hatékonyabb egy másik panel a gyári dobozba, amit sportlégszűrő panelnek hívnak??
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4566 Dátum: 2007.04.23 hétfő, 22:28:00 »

szevasztok  
2001 tddi tulaj lettem nemrég, tudnátok segiteni chipp tuning ügyben?Milyen lehetőségek jöhetnek számításba? persze nem szeretnék vagyonokat költeni meg versenyezni se szeretnék... előre is thx az infokat,linkeket...Smiley
Akkor minek? Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4567 Dátum: 2007.04.23 hétfő, 22:33:00 »

szevasztok  
2001 tddi tulaj lettem nemrég, tudnátok segiteni chipp tuning ügyben?Milyen lehetőségek jöhetnek számításba? persze nem szeretnék vagyonokat költeni meg versenyezni se szeretnék... előre is thx az infokat,linkeket...Smiley
Nézd meg ezt
Akiknek csinálták azok bizony észreveszik a difit. Én még tartom magam egyeleőre megelégszem annyicskával amit a gyár adott
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4568 Dátum: 2007.04.25 szerda, 16:18:00 »

Ugyan azért hatékonyabb mint egy direktszűrő,csak nem kell az auto gyár állapotát megbontani,mert a szűrőház marad a helyén.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4569 Dátum: 2007.04.26 csütörtök, 13:21:00 »

Hm. Mért lenne hatékonyabb egy másik panel a gyári dobozba, amit sportlégszűrő panelnek hívnak??
Azért mert az anyaga ugyan az mint a direkt szűrönek és a dobozban nem tud annyi meleg levegőt szívni.A direkt szűrö csak optika meg egy kis hang.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4570 Dátum: 2007.04.26 csütörtök, 15:04:00 »

Azért mert az anyaga ugyan az mint a direkt szűrönek és a dobozban nem tud annyi meleg levegőt szívni.A direkt szűrö csak optika meg egy kis hang.
a direktszűrő azért jobb rövidtávon a motornak, mert kisebb az ellenállása, de több port enged át, ezért hosszabb távon nem kívánatos
 
elméletem szerint a megoldás a felület növelése, a légszűrődoboz megkettőzése lenne, nem pedig az egységnyi felület átbocsátóképességének növelése
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4571 Dátum: 2007.04.26 csütörtök, 20:33:00 »

Hellóka ma letoltam 1 GSX-R 600-at nemmerte gyerek neki tolni csaj ottült mögötte, Tanga (elsőbbségadás 3szög villogot :PPP) de jáccadoztam vele 170-ig, azt gázfröccs viszlát füst elhagytam :DDD !! Ja és után pláne 95-ös 16V escort nekiált erölködni hát aztis megkellett aláznom :DDD !!!!
Nagyon megy a gép már félek tőle elkell adnom mielött meghalok !!! ja előre felkerült 260-as fékek !!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4572 Dátum: 2007.04.26 csütörtök, 20:41:00 »

Hellóka ma letoltam 1 GSX-R 600-at nemmerte gyerek neki tolni csaj ottült mögötte, Tanga (elsőbbségadás 3szög villogot :PPP) de jáccadoztam vele 170-ig, azt gázfröccs viszlát füst elhagytam :DDD !! Ja és után pláne 95-ös 16V escort nekiált erölködni hát aztis megkellett aláznom :DDD !!!!
Nagyon megy a gép már félek tőle elkell adnom mielött meghalok !!! ja előre felkerült 260-as fékek !!
NAVÉGRE, előkerültél! Miazújság?
Készül az új adagolóm, yeeeee! Zoli már ezerrel csinálja, sztem egy hónap és én is kész leszek.....  
Martoni tali mostanában? Bodicseknek úgyis ki kell cserélni a fél futóművét, sztem megint nem végzünk csak hajnal 4 felé... Meg lehet cserélünk neki tömítést is... a 800Ft-osat...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4573 Dátum: 2007.04.26 csütörtök, 20:50:00 »

Helló tádé már hiányzott az értelmes beszólásod :DDDD jó kis adagoló ha készlessz valaha Smiley)) ha énis zolira várnék akkor mais készülne már lassan 1 éve !!! ÉLJEN KRÉZI a KIRÁLY !!!! ő a legjobb csakis !! ja intercooler csövem állandóan kidurran Sad(( már nemtudom mit tegyek vele Sad(( de még így is harap Smiley))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4574 Dátum: 2007.04.26 csütörtök, 21:00:00 »

Hellóka ma letoltam 1 GSX-R 600-at nemmerte gyerek neki tolni csaj ottült mögötte, Tanga (elsőbbségadás 3szög villogot :PPP) de jáccadoztam vele 170-ig, azt gázfröccs viszlát füst elhagytam :DDD !! Ja és után pláne 95-ös 16V escort nekiált erölködni hát aztis megkellett aláznom :DDD !!!!
Nagyon megy a gép már félek tőle elkell adnom mielött meghalok !!! ja előre felkerült 260-as fékek !!
Szia Peti régen voltál. Örömmel veszem hogy megfogadtad, hogy féket is fel kell turbozni
Azért vigyázz, mindig van egy gyorsabb auto...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4575 Dátum: 2007.04.26 csütörtök, 23:09:00 »

Hellóka ma letoltam 1 GSX-R 600-at nemmerte gyerek neki tolni csaj ottült mögötte, Tanga (elsőbbségadás 3szög villogot :PPP) de jáccadoztam vele 170-ig, azt gázfröccs viszlát füst elhagytam :DDD !! Ja és után pláne 95-ös 16V escort nekiált erölködni hát aztis megkellett aláznom :DDD !!!!
Nagyon megy a gép már félek tőle elkell adnom mielött meghalok !!! ja előre felkerült 260-as fékek !!
Ezt jó volt olvasni Peti =) Kíváncsi lennék élőbe is, hogy milyen a géped. Nem szoktál tuningtalikra, gyorsulásokra járni véletlenül? Most is lesz Hatvanban egy nagyobbacska ilyen rendezvény nem jössz?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4576 Dátum: 2007.04.27 péntek, 06:07:00 »

Hellóka Szombaton most 28.-a agárd escorttali !!!!
Én ottleszek !!! csak kéne valamit csinálni cooler csővel mert rengeteg luft elmegy a levegőbe Smiley))
és nincs max power így Sad(( miért duran el mindig Sad(( ?!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4577 Dátum: 2007.04.27 péntek, 06:22:00 »

Hellóka ma letoltam 1 GSX-R 600-at nemmerte gyerek neki tolni csaj ottült mögötte, Tanga (elsőbbségadás 3szög villogot :PPP) de jáccadoztam vele 170-ig, azt gázfröccs viszlát füst elhagytam :DDD !! Ja és után pláne 95-ös 16V escort nekiált erölködni hát aztis megkellett aláznom :DDD !!!!
Nagyon megy a gép már félek tőle elkell adnom mielött meghalok !!! ja előre felkerült 260-as fékek !!
Ráadásul R-es volt mi???Sztem ő jácccccadozott veled.Nem 1 kategória a Mondival a menetteljesítménye..Gyorsulás  3,2-3,6 sec/100km/h!!Évjárattól függően(ha nem túl régi)Ilyen alapon engem is sokan letoltak mikor még a CBR 1100 XX SUPER BALACKBIRD-del elengedtem a sztrádán némelyik erölkődős autóst 200-nál,és aztán nagyon jó mosolyogtam rajtuk.(290km/h)!,óra szerint 310!,0-100km/h:3,0 sec.de eladtam,mert felesleges...és mert 1 csomó autós versenyezni akart velem,nem jöttek rá,hogy  nem 1 kategória a motor a normál autóval..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4578 Dátum: 2007.04.27 péntek, 07:32:00 »

Coolercsövem nekem se áll a toppon. Borzasztó ilyet kimondani, de a bálaragasztószallag eddig a legjobb... Szöveterősítésű levegőcsövet nem találok seholse, nekem is kinyílt már vagy 3x a coolerhez menő cső, 1x az elmenő is... Hiába, nem 1.4bar-ra találták ki ezeket...
Krézi egyébként azt mondja, hogy vannak a fosvágenek, a többi 4kerekű meg sz@r. Csináljon csak még sok olyan 180 lovas golfot, amin nincs fék, hátha kicsit kevesebben lesznek...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4579 Dátum: 2007.04.27 péntek, 07:33:00 »

Szia Peti régen voltál. Örömmel veszem hogy megfogadtad, hogy féket is fel kell turbozni
Azért vigyázz, mindig van egy gyorsabb auto...
Ja, én.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4580 Dátum: 2007.04.27 péntek, 08:33:00 »

Ráadásul R-es volt mi???Sztem ő jácccccadozott veled.Nem 1 kategória a Mondival a menetteljesítménye..Gyorsulás  3,2-3,6 sec/100km/h!!Évjárattól függően(ha nem túl régi)Ilyen alapon engem is sokan letoltak mikor még a CBR 1100 XX SUPER BALACKBIRD-del elengedtem a sztrádán némelyik erölkődős autóst 200-nál,és aztán nagyon jó mosolyogtam rajtuk.(290km/h)!,óra szerint 310!,0-100km/h:3,0 sec.de eladtam,mert felesleges...és mert 1 csomó autós versenyezni akart velem,nem jöttek rá,hogy  nem 1 kategória a motor a normál autóval..
Én is aláírom, hogy az XX ultrabrutál gép. 2 haveromnak is van, egyik porlasztós, másik meg vmi amerikai leszabályzás nélküli befecskendezős gép. Nem vagyok egy nagy motoros fajta, de ott azokat a fizikai törvényeket elfelejtheti az ember, mint bármilyen autón. Ha jól tudom, akkor 6sec alatt voltak 200!!!-on.
De viszont szerintem az egyik legszebb motorok!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4581 Dátum: 2007.04.27 péntek, 09:28:00 »

Én is aláírom, hogy az XX ultrabrutál gép. 2 haveromnak is van, egyik porlasztós, másik meg vmi amerikai leszabályzás nélküli befecskendezős gép. Nem vagyok egy nagy motoros fajta, de ott azokat a fizikai törvényeket elfelejtheti az ember, mint bármilyen autón. Ha jól tudom, akkor 6sec alatt voltak 200!!!-on.
De viszont szerintem az egyik legszebb motorok!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4582 Dátum: 2007.04.27 péntek, 19:24:00 »

én nem azt állítottam hogy sztrádán nyomtuk, hanem kanyar azért volt bőven éshát ottvoltam seggében vagyis a csajnak aki mögötte ült :DDD de írtam hogy nemmerte neki tolni !!! kanyarokban csinált olyan megcsúszásokat hogy azért eléggé tanuló volt !!! és autó azért 4kerék !!! És nem nagy tank mondim van hanem kis rugalmas kecses escort csak mert valaki írta hogy mondi nem 1 ugrós !!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4583 Dátum: 2007.04.27 péntek, 19:24:00 »

én nem azt állítottam hogy sztrádán nyomtuk, hanem kanyar azért volt bőven éshát ottvoltam seggében vagyis a csajnak aki mögötte ült :DDD de írtam hogy nemmerte neki tolni !!! kanyarokban csinált olyan megcsúszásokat hogy azért eléggé tanuló volt !!! és autó azért 4kerék !!! És nem nagy tank mondim van hanem kis rugalmas kecses escort csak mert valaki írta hogy mondi nem 1 ugrós !!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4584 Dátum: 2007.04.27 péntek, 19:29:00 »

Ja Tádé barátom csak azért fikázod Krézit, meg mindenki más aki ócsárolja mert nemismeritek 1általán és nincs ismeretségi köröd sem aki összehozhatna vele !!! lehet mondott ilyet hogy *** a többi autó de ha ismer, és kérsz tőle hogy neked ilyen és ilyen aútóhoz olyan paraméterü adagoló kell megcsinálja !!! és azért neki neve van !!! és nem azért mert terrorista hanem munkái után !!! a fékekhez meg szerintem semmi az égadta világon nincsen köze 1 adagolós-motortuningosnak !!!! lehet nemis ért fékekhez :DDD
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4585 Dátum: 2007.04.27 péntek, 21:59:00 »

Coolercsövem nekem se áll a toppon. Borzasztó ilyet kimondani, de a bálaragasztószallag eddig a legjobb... Szöveterősítésű levegőcsövet nem találok seholse, nekem is kinyílt már vagy 3x a coolerhez menő cső, 1x az elmenő is... Hiába, nem 1.4bar-ra találták ki ezeket...
Krézi egyébként azt mondja, hogy vannak a fosvágenek, a többi 4kerekű meg sz@r. Csináljon csak még sok olyan 180 lovas golfot, amin nincs fék, hátha kicsit kevesebben lesznek...
Kameraszalagot szerezz valami filmes ismerőstől - a felfogató csöveket ragasztják vele össze - szöveterősítésű. Olyasmi az anyag mint a leokoplaszt kötszer ragasztó rugalmas csak sokkal erősebb és elég hőálló.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4586 Dátum: 2007.04.27 péntek, 23:09:00 »

Ja Tádé barátom csak azért fikázod Krézit, meg mindenki más aki ócsárolja mert nemismeritek 1általán és nincs ismeretségi köröd sem aki összehozhatna vele !!! lehet mondott ilyet hogy *** a többi autó de ha ismer, és kérsz tőle hogy neked ilyen és ilyen aútóhoz olyan paraméterü adagoló kell megcsinálja !!! és azért neki neve van !!! és nem azért mert terrorista hanem munkái után !!! a fékekhez meg szerintem semmi az égadta világon nincsen köze 1 adagolós-motortuningosnak !!!! lehet nemis ért fékekhez :DDD
Csak kibírja a motor az olajcseréig...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4587 Dátum: 2007.04.27 péntek, 23:45:00 »

Kameraszalagot szerezz valami filmes ismerőstől - a felfogató csöveket ragasztják vele össze - szöveterősítésű. Olyasmi az anyag mint a leokoplaszt kötszer ragasztó rugalmas csak sokkal erősebb és elég hőálló.
Bakker! Leukoplast! Hogy nem jutott az eszembe...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4588 Dátum: 2007.04.27 péntek, 23:52:00 »

Ja Tádé barátom csak azért fikázod Krézit, meg mindenki más aki ócsárolja mert nemismeritek 1általán és nincs ismeretségi köröd sem aki összehozhatna vele !!! lehet mondott ilyet hogy *** a többi autó de ha ismer, és kérsz tőle hogy neked ilyen és ilyen aútóhoz olyan paraméterü adagoló kell megcsinálja !!! és azért neki neve van !!! és nem azért mert terrorista hanem munkái után !!! a fékekhez meg szerintem semmi az égadta világon nincsen köze 1 adagolós-motortuningosnak !!!! lehet nemis ért fékekhez :DDD
Krézivel beszéltem 1x telefonon.
- Helló! Szeretnék egy egyszerű bowdenes adagolót a mondeómra.
- Azzal semmitse tudok csinálni!
- léccilécci
- Hát talán...
 
Lehet hogy jó arc, tényleg nem ismerem, de ha az ember nem fócvágennel megy oda, attól lehetne normális is. Ja meg lehet azért, mert egy full fapad adagolóért nem bír kőkemény pénzeket levenni?  
Nemtom, bár már nem is foglalkoztat, Zoli legkésőbb jövő hét végére végez az enyím adagolóval. Jó lesz már, mert ma este is volt egy elég ciki élményem: volt osztálytársamnmal találkoztam, gyors óda az épített mondikról és jól lefulladtam a kereszteződésben. Melegen persze nem indul, motorháztető fel, víz, indulás...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4589 Dátum: 2007.04.28 szombat, 12:24:00 »

Krézivel beszéltem 1x telefonon.
- Helló! Szeretnék egy egyszerű bowdenes adagolót a mondeómra.
- Azzal semmitse tudok csinálni!
- léccilécci
- Hát talán...
 
Lehet hogy jó arc, tényleg nem ismerem, de ha az ember nem fócvágennel megy oda, attól lehetne normális is. Ja meg lehet azért, mert egy full fapad adagolóért nem bír kőkemény pénzeket levenni?  
Nemtom, bár már nem is foglalkoztat, Zoli legkésőbb jövő hét végére végez az enyím adagolóval. Jó lesz már, mert ma este is volt egy elég ciki élményem: volt osztálytársamnmal találkoztam, gyors óda az épített mondikról és jól lefulladtam a kereszteződésben. Melegen persze nem indul, motorháztető fel, víz, indulás...
Krézi nem fog vele foglalkozni!
De ez érthető is ha belegondolsz, Ő nem is adagolós hanem fosvágenes inkább már rég.
Pedig tudja a dolgát, kár, h nem nyúl hozzá...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4590 Dátum: 2007.04.28 szombat, 13:32:00 »

Krézi nem fog vele foglalkozni!
De ez érthető is ha belegondolsz, Ő nem is adagolós hanem fosvágenes inkább már rég.
Pedig tudja a dolgát, kár, h nem nyúl hozzá...
azért a 90lóból 180+ -t faragni nem semmi. Én már 140lóval elégedett lennék. Na jó, 150, namindegy...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4591 Dátum: 2007.04.28 szombat, 15:31:00 »

Helló Tádé! Majd készlessz és felteszed, azt kipróbálod és nemlessz valami iszonyu nagy durranás! de feltennéd enyémet 1 próbára és utána könyörögnél, hogy csináltassak 1 ilyen adagolót neked is !!! na mind1 meg itt rengetek múlik turbón is !!! mikor indul meg mikor szabályozle és hogyan stb....... mert levegőnélkül csak korom van !!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4592 Dátum: 2007.04.28 szombat, 17:55:00 »

Helló Tádé! Majd készlessz és felteszed, azt kipróbálod és nemlessz valami iszonyu nagy durranás! de feltennéd enyémet 1 próbára és utána könyörögnél, hogy csináltassak 1 ilyen adagolót neked is !!! na mind1 meg itt rengetek múlik turbón is !!! mikor indul meg mikor szabályozle és hogyan stb....... mert levegőnélkül csak korom van !!!
Bocsi, mi az iszonyú nagy durranás? Amikor szétszáll a motorod? Az inkább csörög, nem? Vagy amikor átrepülnek az alkatrészek a gépházon?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4593 Dátum: 2007.04.28 szombat, 19:12:00 »

Helló Tádé! Majd készlessz és felteszed, azt kipróbálod és nemlessz valami iszonyu nagy durranás! de feltennéd enyémet 1 próbára és utána könyörögnél, hogy csináltassak 1 ilyen adagolót neked is !!! na mind1 meg itt rengetek múlik turbón is !!! mikor indul meg mikor szabályozle és hogyan stb....... mert levegőnélkül csak korom van !!!
Turbó 1500nál 0.6bar, kb 2000től 1.2 stabilan.
Az a bajom, hogy a heti 600km fix, ez a munkábajárás, inkább 750-800, ilyen futásteljesítmény mellett nem engedhetem meg magamnak, hogy egy piroslámpás büntetés miatt Cvágányra kerüljön a sárkány hetekre...
Nekem elég az, amit a legelső Bosch adagolóval szerelt mondik tudtak, semmi elektromos hókuszpókusz, csak a bowdenek szakadhatnak el és kész.  
Ha nem lesz iszonyat nagy durranás, ám legyen, a mostani kopott adagolómnál biztos jobb lesz, és nekem a megbízhatóság a lényeg és pont. Ha kicsit jobban megy, mint a többi 1.8TáDé, az nekem már elég.
Tudom, hogy az előző mocival is sirály volt a gép, ez is biztos nagyot szedi a lábát, de nekem nem egy hobbiversenyautó, hanem egy azért nem teljesen gyári, de még legalább 2 évet, tehát 150-200e km-t kibíró autó kell.
Ha nem kell majd ilyen sokat közlekedjek vele, és hétvégi autóvá avanzsál a családi járgány, építek egy olyat, amivel rongyáütök mindenkit...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4594 Dátum: 2007.04.28 szombat, 19:14:00 »

Bocsi, mi az iszonyú nagy durranás? Amikor szétszáll a motorod? Az inkább csörög, nem? Vagy amikor átrepülnek az alkatrészek a gépházon?
Az biztos király, ha a hajtókar beveri a szélvédőt...
Ez már nem fog szétesni, Mondi motor van benne, az meg bírja...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4595 Dátum: 2007.04.28 szombat, 20:11:00 »

Neharagudj Angel de valahogy nemjön be nekem ez a stílusod akármennyire szeretném megtürni Sad(((
Nagyon negatív vagy, meg szerintem, senkinek semmi köze hozzá, hogy kinek mikor ugrik ki a motorja saját probléma ! AMUGY EZT NEVEZIK TUNINGNAK !
A másikis azért tört el mejt az szívódízel motor volt 60 lovas hajtókarokkal, és töltöttem 2,5 Bar-ral! Ez meg most TD motor és kap 1,4-et !
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4596 Dátum: 2007.04.28 szombat, 20:14:00 »

Ja Tádé barátom, ne csüggedj ilyen vészmadarak miatt ! aki bent ül a szobában, soha nem lessz olajos, de mi a 2 kezünkel csinálunk csodát a Sájzékból :DD
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4597 Dátum: 2007.04.28 szombat, 22:31:00 »

Neharagudj Angel de valahogy nemjön be nekem ez a stílusod akármennyire szeretném megtürni Sad(((
Nagyon negatív vagy, meg szerintem, senkinek semmi köze hozzá, hogy kinek mikor ugrik ki a motorja saját probléma ! AMUGY EZT NEVEZIK TUNINGNAK !
A másikis azért tört el mejt az szívódízel motor volt 60 lovas hajtókarokkal, és töltöttem 2,5 Bar-ral! Ez meg most TD motor és kap 1,4-et !
Kedves Peti. Ha szétmegy a motor, azt nem tuningnak, hanem gányolásnak nevezik.
A másik, hogy mi itt szeretjük az autóinkat, és nem akarjuk megalázni. Ha te megalázod saját autód, az tényleg a te dolgod, de kérdés, hogy kell-e ezzel itt dicsekedni...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4598 Dátum: 2007.04.28 szombat, 23:12:00 »

Kedves Peti. Ha szétmegy a motor, azt nem tuningnak, hanem gányolásnak nevezik.
A másik, hogy mi itt szeretjük az autóinkat, és nem akarjuk megalázni. Ha te megalázod saját autód, az tényleg a te dolgod, de kérdés, hogy kell-e ezzel itt dicsekedni...
Ne érts félre, értékelem én a teljesítményt. De. Itt sok embernek munkaeszköze, meg ilyenek. A másik meg, hogy mi a bejelentkező-szöveged. Az autók megalázója. Most mondd, ne kapja fel az ember a fejét? Szóval ez egy kicsit erős
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4599 Dátum: 2007.04.28 szombat, 23:33:00 »

Kedves Peti. Ha szétmegy a motor, azt nem tuningnak, hanem gányolásnak nevezik.
A másik, hogy mi itt szeretjük az autóinkat, és nem akarjuk megalázni. Ha te megalázod saját autód, az tényleg a te dolgod, de kérdés, hogy kell-e ezzel itt dicsekedni...
Nem szívesen ugatok közbe, de ha jól emlékszek egyszer ebből volt már egy kis összetűzés ebben a topikban... Nem célszerű ilyen őszinte, nyers véleménynyilvánítással illetni a másikat. 2 életfelfogás ütközik, nincs értelme vitázni...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 85 86 87 88 89 90 91 [92] 93 94 95 96 97 98 99 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.