Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.24 péntek, 00:37:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 89 90 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 100 101 102 103 ... 188   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tuning  (Megtekintve 2489210 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #4750 Dátum: 2007.05.25 péntek, 11:28:00 »

A spring biztos hogy megvan. Aszem 5, és 7 vezetékes (facelift). A 7 is csak azé, mert a fészlift ótómatásoknak már van kormányváltó gombja is.
Király!
Akkor csak az alkatrészeket kell beszereznem.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4751 Dátum: 2007.05.25 péntek, 11:28:00 »

sakos,
 
A kormanyatvezeto vezetek biztos, hogy benne van.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4752 Dátum: 2007.05.25 péntek, 11:28:00 »

sakos,
 
Ez jo hir ! Marmint, hogy a vezetek ott van. Tudok segiteni a kormany kivagasban, meg berakhatjuk a kapcsolokat is, de utana irany vik, mert addig nem fog mukodni, mig nincs felprogizva az ECU. Ha gondolod irj mailt a zaccikukacamigaponthu-ra.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4753 Dátum: 2007.05.25 péntek, 11:34:00 »

sakos,
 
Kormany kapcsolot nem erdemes bontobol venni. Mar csak azert, mert kb. 10e piiz bontobol. Akkor mar inkabb egy uj kapcsot vegyel.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4754 Dátum: 2007.05.25 péntek, 12:01:00 »

sakos,
 
Ez jo hir ! Marmint, hogy a vezetek ott van. Tudok segiteni a kormany kivagasban, meg berakhatjuk a kapcsolokat is, de utana irany vik, mert addig nem fog mukodni, mig nincs felprogizva az ECU. Ha gondolod irj mailt a zaccikukacamigaponthu-ra.
Küldtem mailt.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37281


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4755 Dátum: 2007.05.25 péntek, 21:21:00 »

OK. A PDF-et meg tudom csinálni, csak azt nem tudom, hogy a itt a mondeosoknak ez mennyire lehet érdekes.
Az állítható szakaszos intervallum kapcsoló (gyűrűs) extra vagy alapfelszereltség?
 
Itt amúgy ki lehet bogozni, hogy miről van szó.
Lehet akkor inkább Mondeo-ba szerelve lenne érdemes.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4756 Dátum: 2007.05.26 szombat, 08:59:00 »

Lehet akkor inkább Mondeo-ba szerelve lenne érdemes.
Természetesn Mondeohoz igazítanám a leírást, de csak ha van létjogosultsága.
Szóval a forgatható gyűrűs ablaktörlő kapcsoló alap vagy extra a III-as Mondeoban?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4757 Dátum: 2007.05.26 szombat, 09:18:00 »

Természetesn Mondeohoz igazítanám a leírást, de csak ha van létjogosultsága.
Szóval a forgatható gyűrűs ablaktörlő kapcsoló alap vagy extra a III-as Mondeoban?
A III-ban a fokozatállítás alap, a komolyabb gépekben viszont esőérzékelős van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4758 Dátum: 2007.05.26 szombat, 09:47:00 »

OK. Akkor itt tárgytalan ezt a dolog.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37281


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4759 Dátum: 2007.05.26 szombat, 13:13:00 »

OK. Akkor itt tárgytalan ezt a dolog.
Oké.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4760 Dátum: 2007.05.26 szombat, 14:37:00 »

A III-ban a fokozatállítás alap, a komolyabb gépekben viszont esőérzékelős van.
Angel, mitől komolyabb egy gép? Mert szerintem pl. egy 3.0 V6 dizeltől már az lenne.:-))
Pont ebben a témában jókat somolyogtam tegnap pesten a szokásos dugóban.  
Nagyon komolynak tűnő MKIII f2 feketében 18" ST felnivel. Valami eszméletlen, hogy milyen gyönyörű volt. Szinte sugározta magábol az hogy én egy komoly erős auto vagyok velem ne kötekedjél. Ott a dugóban nagyon komolynak tünt. Amíg meg nem néztem közelebről. SCi volt. Nem is lehetett volna illuzió rombolobb
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4761 Dátum: 2007.05.26 szombat, 15:09:00 »

Angel, mitől komolyabb egy gép? Mert szerintem pl. egy 3.0 V6 dizeltől már az lenne.:-))
Pont ebben a témában jókat somolyogtam tegnap pesten a szokásos dugóban.  
Nagyon komolynak tűnő MKIII f2 feketében 18" ST felnivel. Valami eszméletlen, hogy milyen gyönyörű volt. Szinte sugározta magábol az hogy én egy komoly erős auto vagyok velem ne kötekedjél. Ott a dugóban nagyon komolynak tünt. Amíg meg nem néztem közelebről. SCi volt. Nem is lehetett volna illuzió rombolobb
Hogy kinek mi a komoly... speciel nekem az 1,8 sci is elég lenne. Nekem fontosabb, a mindenféle extra, mint a rettentő erős motor.
Ha választani kéne a 2.0+navi (de csak ha van magyar térkép), és a 2.2 közül, asszem az előzőt választanám
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4762 Dátum: 2007.05.26 szombat, 23:39:00 »

Hogy kinek mi a komoly... speciel nekem az 1,8 sci is elég lenne. Nekem fontosabb, a mindenféle extra, mint a rettentő erős motor.
Ha választani kéne a 2.0+navi (de csak ha van magyar térkép), és a 2.2 közül, asszem az előzőt választanám
És nem lehet arany közép út? Mindenfajta hasznos extra és baromi erős motor? Csak megjegyzem hogy se tolatoradar se tempomat nem volt az SCi-n. (Ennyit láttam azért a dugóban belőle). Így is jó lenne?  
Szerintem amitől ugymond komollyá válik egy autó az a teljesítménye, biztonsági felszereltéségei, és a tényleg kihasználható kényelmi funkciói. Ez meg szerintem mindenkinél más és más. Hülyeségnek tűnik de én vezetek annyit és pofázok is annyit  a kocsibol hogy pl én biztos hogy legközelebb sem fogom kihagyni a hangvezérlést az autóból de direkt kifogom hagyatni az első szélvédő fűtő szálait. És annak ellenére hogy tényleg megemelem a kalapom a mondeo előtt mert arra a célra amire nekem kell arra ideális. De. Ettől a mondeo ugymond nem a komolyabb kategoriába tartozik. Családi illetve tipikus munkaautó. Nem a teljesítménye és kényelme, hanem a presztizse és ár pozicionálása miatt. Ez egy nagyon jó, sőt inkább a kategóriája legjobb autoja. Tény. De a "komolyabb" most az ott kezdődik valahol a 3,0 V6 dizelek környékén. Pl. a Volvo dizelei sem férnek be ide még a legerősebb D5 sem....  Érdemes megnézni hogy kiknek vannak ilyen gépei. A kakukk tojás vectrától eltekintve már egyik sem középkategóriás. Na azok komolyabbak, szerintem. De az áruk meg aránytalanul több. Ár érték viszonyban a mondeo a komoly választás.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4763 Dátum: 2007.05.26 szombat, 23:49:00 »

És nem lehet arany közép út? Mindenfajta hasznos extra és baromi erős motor? Csak megjegyzem hogy se tolatoradar se tempomat nem volt az SCi-n. (Ennyit láttam azért a dugóban belőle). Így is jó lenne?  
Szerintem amitől ugymond komollyá válik egy autó az a teljesítménye, biztonsági felszereltéségei, és a tényleg kihasználható kényelmi funkciói. Ez meg szerintem mindenkinél más és más. Hülyeségnek tűnik de én vezetek annyit és pofázok is annyit  a kocsibol hogy pl én biztos hogy legközelebb sem fogom kihagyni a hangvezérlést az autóból de direkt kifogom hagyatni az első szélvédő fűtő szálait. És annak ellenére hogy tényleg megemelem a kalapom a mondeo előtt mert arra a célra amire nekem kell arra ideális. De. Ettől a mondeo ugymond nem a komolyabb kategoriába tartozik. Családi illetve tipikus munkaautó. Nem a teljesítménye és kényelme, hanem a presztizse és ár pozicionálása miatt. Ez egy nagyon jó, sőt inkább a kategóriája legjobb autoja. Tény. De a "komolyabb" most az ott kezdődik valahol a 3,0 V6 dizelek környékén. Pl. a Volvo dizelei sem férnek be ide még a legerősebb D5 sem....  Érdemes megnézni hogy kiknek vannak ilyen gépei. A kakukk tojás vectrától eltekintve már egyik sem középkategóriás. Na azok komolyabbak, szerintem. De az áruk meg aránytalanul több. Ár érték viszonyban a mondeo a komoly választás.
Komolyabb=felszereltebb, magasabb felszereltségű, esetleg minimum Ghia...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4764 Dátum: 2007.05.27 vasárnap, 00:24:00 »

Komolyabb=felszereltebb, magasabb felszereltségű, esetleg minimum Ghia...
Láttam már Ghinál felszereltebbet ami mégse ghia.... nem jó meghatározás. Nekem van olyan ismerősöm aki kemény százezrekkel többet fizettet a mondeojáért az akkori áron mintha pl egy ghiát vett volna. Mert egy eredetileg nem ghiát szereltetett fel gyárilag olyanokkal ami a ghiákban sincs benne.  
Én nagyon megértem mert nem attol lesz kényelmesebb vagy lendületesebb egy auto hogy van rajta egy + embléma. Szegény nagymamámat idézem isten nyugosztalja megint csak: buta azt is mutatja ami nincs. okos azt is letagadja ami van.
A komolyabb az továbbra is=>dizel 3,0 V6  
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4765 Dátum: 2007.05.27 vasárnap, 08:47:00 »

Nem azért, de szép lassan szerelgeted az autód, hogy ghia legyen. Tudod, vízlehúzó, hátsó világítás... jó az a ghia, nincs vele semmi baj.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4766 Dátum: 2007.05.27 vasárnap, 09:54:00 »

Nem azért, de szép lassan szerelgeted az autód, hogy ghia legyen. Tudod, vízlehúzó, hátsó világítás... jó az a ghia, nincs vele semmi baj.
Angel nekem SOHA nem lesz ghia. De eredetileg is kizártam 3 banálisan apró dolog miatt:
1.) Inkább a halál mint a műfaberakás (a titaniumért viszont megszakadt a szivem de azt a 3. pont miatt nem)
2.) A ghiát és sajnos a Titaniumot sem lehetett fűthető szélvédő nélkül rendelni, ez nálam kizáró ok mert az lehet hogy kényelmes csak nem tenne jót a jogosítványomnak. (mondjuk úgy hogy valami köze van az elektromágneses árnyékoláshoz:-))
3.) Mert nem, minek iritáljam a környezetem. Őszintén szólva először még a TDCi felirat leszedésén is gondolkodtam, csak az a szép hangja úgy is elárulja....és nem a szomszédok hanem a munka miatt.
 
Hát igen a vízlehuzó, hátsó világítás, és megfeledkeztél még az egyedileg gyártás alatt lévő hátsó lökös védőről és a szintén gyárilag nem létező hátsó krómozott küszöbökről. Nem tehetek róla ezeket nem lehette gyárilag belerendelni a TREND alapra. Ami nekem kellett azt azért direktbe belerakattam gyárilag. Én is sokkal jobban érzem magam hogy úgy néz ki az autó kívülről mint egy tucat TREND. Nekem az számít ami belül van :-))  
A további érvekhez segítek még amit még hiányolhatsz az napfénytető és ülésfütés :-))
 
Nem pont az a lényeg hogy egy auto egyedi legyen? én például biztos vagyok benne hogy az én gépemet nem használta valamilyen gyári muksi vagy nem volt előtte bemutató auto mert annyira egyedileg lett összeválogatva a felszereltsége. Mondjuk ez meglátszott az előlegnél mert kétszer annyi előleget kértek mint a szokásos:-(( arra hivatkozva, hogy nehezen tudnák eladni és mennyiért ha visszatáncolam volna ilyen felszereltséggel, és ilyen külső mellett.
De szerintem nem arról van szó hogy én mit tartok fontosnak a Mondeomban hanem hogy mitől komoly egy autó.  
Továbbra is tartom hogy egy komoly auto jelenleg a dizel 3,0 V6-októl kezdődik. Tény az alatt tucat autok vannak. Mégha nagyon meg is vagyunk elégedve velük. És biztos hogy sokkal ésszerübb döntést jelent egy "tucat" autó vásárlása. Persze egy tucat auto is nézhet ki jól. Erre kiváló példa MondESU gépe ami ugyan ghia de a sportcsomaggal tényleg gyönyörű és egyedinek hat. nekem az ővé kívülről pl. tetszik (csak az a 3. pont:-((
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4767 Dátum: 2007.05.27 vasárnap, 10:33:00 »

Az én autóm is egy árban volt a Ghiával, mégis a trendet választottam és el is mondom miért:
/trend + exclusive csomag + metál + tempomet + lámpamosó= alap ghia/
- a szélvédő fűtés iszonyatosan zavart a teszt autón. Garázsba tartom, telek sincsenek akkor minek nézzem az év 365 napján?
- a plüss kárpit nagyon kényes gyerekek mellett, és foszlik is, nincs olyan erős mint az enyémben
- az esőérzékelős ablaktörlő, és az automata fény, meg a sötétedő tükör is megőrítene. Ne vegyék ki a kezemből az irányítást
- lehet hogy jól szól a Sony cd, de a műszerfalba sokkal szebb és jobban beleillik a gyári cd. Egyéni vélemény, de csodaszép a gyári cd a króm gombokkal, és jól is szól
- és a hab a tortán, a "fa"betét úúúú
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4768 Dátum: 2007.05.27 vasárnap, 10:38:00 »

Tudom sokan le fognak ugatni, de engem nem érdekel a sok hulye kütyü, viszont szeretem ha egy előzésnél van erőtartalék.
Sok őrült jön a full-full-full extrás bőrbelsős autókkal és ketyeg benne egy 1,4-es? Én inkább a motorből veszem a maximumot és az ésszerű extrákat.
Az előző G astrámnál is 1,6-volt legalább a motor. Egy barátom vett ugyan ilyen astrát fullosan 1,4-el ugyan annyiért mint én de a klíma + lámpa + magnó együtt lefullasztotta a kis motorját és még többet is evett mint az enyém! Szóval először motort vegyünk utána a maradékból fontos extrákat, ne gyenge cirkuszos-kocsit!!
 
hú de sokan fognak ezért utálni.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4769 Dátum: 2007.05.27 vasárnap, 11:20:00 »

Egyáltalán nem erről van szó. Hanem arról, hogy mi a komolyabb verda: kinek ez, kinek az. Van, aki a mondjuk 6 milláért vesz egy 8 éves, leharcolt S8-at. Van, aki egy egekig extrázott fókuszt. Van, aki a párszáz ezret érő autóra költ milliókat, mindenféle motortuning, egyedi fényezés. És ezzel nincs is baj. Meg azzal sem, ha egy 1,4-est extráznak fel. Van, aki nem megy gyorsan, és elég neki az 1,4 (pl a feleségem is, de több ilyen ismerősöm van). Hogy kinek mit jelent, bízzuk már rá...
 
Nekem a komolyabb verda azt jelenti, hogy sok extra. Az én motorom nekem bőven elég. Ja, és ha egy kicsit is fontos lenne, hogy erősebb motorom legyen, vehetnék simán 2.2-es ghia executive-ot. Sőt, a xenonnal, ESP-vel, ülésklímával már az enyém is majdnem az. De attól mindenképpen, hogy benne van minden, amit szerettem volna, és én tökéletesen elégedett vagyok vele. Szóval attól komoly verda, hogy nem kellett kompromisszumot kötnöm.
A fűtőszálak egyáltalán nem zavarnak, és ugyan én garázsban állok, de vettem már hasznát. És szerintem így is műxik a radarjelző.
 
De még egy dolog: arról kevés embert fogtok meggyőzni, hogy a trend jobb, mint a ghia. Azért, mert nem az.
 
Én viszont titeket nem akarlak meggyőzni, hogy másként kellett volna választani: mindenki másként látja, és jól is van ez így.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4770 Dátum: 2007.05.27 vasárnap, 11:24:00 »

Tudom sokan le fognak ugatni, de engem nem érdekel a sok hulye kütyü, viszont szeretem ha egy előzésnél van erőtartalék.
Sok őrült jön a full-full-full extrás bőrbelsős autókkal és ketyeg benne egy 1,4-es? Én inkább a motorből veszem a maximumot és az ésszerű extrákat.
Az előző G astrámnál is 1,6-volt legalább a motor. Egy barátom vett ugyan ilyen astrát fullosan 1,4-el ugyan annyiért mint én de a klíma + lámpa + magnó együtt lefullasztotta a kis motorját és még többet is evett mint az enyém! Szóval először motort vegyünk utána a maradékból fontos extrákat, ne gyenge cirkuszos-kocsit!!
 
hú de sokan fognak ezért utálni.
Szerintem senki se fog leugatni.
Nyilván kell az erőtartalék. De mihez képest? Ha az ember előtte 1,6-os astrát vezetett, ahhoz képest egy 2.0 benzines is több erőtartalékkal rendelkezik. Aki 535-öt, az csak mosolyog az 1 turbós 2.2-esen, hogy köhög a bolha. Szerintem a normális autózáshoz a 2.0 tddi 115 lóval elég, abban is van bőven erőtartalék (vagy 2.0i).
De nyilván ki így gondolja, ki úgy. És valószínűleg ez lehet az oka, hogy az autógyárak többfajta motorral gyártják az autókat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4771 Dátum: 2007.05.27 vasárnap, 11:27:00 »

Csak úgy érdekességképpen ez a tuning topic, mi meg kinekvannagyobbfarka, vagy mindenkiasajátlovátdícséri topicot csináltunk.
Szerintem sokan gondolják, hogy soha ne legyen nagyobb problémájuk, mint nekünk, hogy milyen autót válasszunk... lehet, hogy a következőre egy 110 lovas 1,6-os full fapadod veszek!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37281


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4772 Dátum: 2007.05.27 vasárnap, 14:19:00 »

Angel nekem SOHA nem lesz ghia. De eredetileg is kizártam 3 banálisan apró dolog miatt:
1.) Inkább a halál mint a műfaberakás (a titaniumért viszont megszakadt a szivem de azt a 3. pont miatt nem)
2.) A ghiát és sajnos a Titaniumot sem lehetett fűthető szélvédő nélkül rendelni, ez nálam kizáró ok mert az lehet hogy kényelmes csak nem tenne jót a jogosítványomnak. (mondjuk úgy hogy valami köze van az elektromágneses árnyékoláshoz:-))
3.) Mert nem, minek iritáljam a környezetem. Őszintén szólva először még a TDCi felirat leszedésén is gondolkodtam, csak az a szép hangja úgy is elárulja....és nem a szomszédok hanem a munka miatt.
 
Hát igen a vízlehuzó, hátsó világítás, és megfeledkeztél még az egyedileg gyártás alatt lévő hátsó lökös védőről és a szintén gyárilag nem létező hátsó krómozott küszöbökről. Nem tehetek róla ezeket nem lehette gyárilag belerendelni a TREND alapra. Ami nekem kellett azt azért direktbe belerakattam gyárilag. Én is sokkal jobban érzem magam hogy úgy néz ki az autó kívülről mint egy tucat TREND. Nekem az számít ami belül van :-))  
A további érvekhez segítek még amit még hiányolhatsz az napfénytető és ülésfütés :-))
 
Nem pont az a lényeg hogy egy auto egyedi legyen? én például biztos vagyok benne hogy az én gépemet nem használta valamilyen gyári muksi vagy nem volt előtte bemutató auto mert annyira egyedileg lett összeválogatva a felszereltsége. Mondjuk ez meglátszott az előlegnél mert kétszer annyi előleget kértek mint a szokásos:-(( arra hivatkozva, hogy nehezen tudnák eladni és mennyiért ha visszatáncolam volna ilyen felszereltséggel, és ilyen külső mellett.
De szerintem nem arról van szó hogy én mit tartok fontosnak a Mondeomban hanem hogy mitől komoly egy autó.  
Továbbra is tartom hogy egy komoly auto jelenleg a dizel 3,0 V6-októl kezdődik. Tény az alatt tucat autok vannak. Mégha nagyon meg is vagyunk elégedve velük. És biztos hogy sokkal ésszerübb döntést jelent egy "tucat" autó vásárlása. Persze egy tucat auto is nézhet ki jól. Erre kiváló példa MondESU gépe ami ugyan ghia de a sportcsomaggal tényleg gyönyörű és egyedinek hat. nekem az ővé kívülről pl. tetszik (csak az a 3. pont:-((
2, A szélvédőfűtés trapéz alakú, mind2 alsó sarkán egy jó nagy tenyérnyi részen nincsennek fűtőszálak, oda rakhatod a detektort.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37281


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4773 Dátum: 2007.05.27 vasárnap, 14:21:00 »

Az én autóm is egy árban volt a Ghiával, mégis a trendet választottam és el is mondom miért:
/trend + exclusive csomag + metál + tempomet + lámpamosó= alap ghia/
- a szélvédő fűtés iszonyatosan zavart a teszt autón. Garázsba tartom, telek sincsenek akkor minek nézzem az év 365 napján?
- a plüss kárpit nagyon kényes gyerekek mellett, és foszlik is, nincs olyan erős mint az enyémben
- az esőérzékelős ablaktörlő, és az automata fény, meg a sötétedő tükör is megőrítene. Ne vegyék ki a kezemből az irányítást
- lehet hogy jól szól a Sony cd, de a műszerfalba sokkal szebb és jobban beleillik a gyári cd. Egyéni vélemény, de csodaszép a gyári cd a króm gombokkal, és jól is szól
- és a hab a tortán, a "fa"betét úúúú
Az rendbe van, hogy garázsba parkolsz este, de amikor napközbe kimész intézni a dolgaid, és ott nincs garázs, akkor elkezdesz kapargatni? Én csak beülök, megnyomom a szélvédőolvasztás gombot, várok 0,5-1percet, és az ablaktörlővel letörlöm a jeget, vagy a havat. Smiley
A sötétedős tükör is nagyon jó szerintem, biztonságosabb, hogy nem kézzel kell buzerálni, hanem magától csinálja a dolgát.
Az esőérzékelős ablaktörlő a víz mennyiségét figyelve mindig optimálisan töröl, ez is így biztonságosabb, nem kell játszani az ablaktörlő sebességekkel. Ha mégis ezt akarod, van manuális módja is.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4774 Dátum: 2007.05.27 vasárnap, 14:36:00 »

Az rendbe van, hogy garázsba parkolsz este, de amikor napközbe kimész intézni a dolgaid, és ott nincs garázs, akkor elkezdesz kapargatni? Én csak beülök, megnyomom a szélvédőolvasztás gombot, várok 0,5-1percet, és az ablaktörlővel letörlöm a jeget, vagy a havat. Smiley
A sötétedős tükör is nagyon jó szerintem, biztonságosabb, hogy nem kézzel kell buzerálni, hanem magától csinálja a dolgát.
Az esőérzékelős ablaktörlő a víz mennyiségét figyelve mindig optimálisan töröl, ez is így biztonságosabb, nem kell játszani az ablaktörlő sebességekkel. Ha mégis ezt akarod, van manuális módja is.
Teljesen igazatok van, ezek is korrekt érvek. Majd legközelebb okosabban választok, de szerintem most is frankó!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4775 Dátum: 2007.05.27 vasárnap, 16:22:00 »

Szerintem senki se fog leugatni.
Nyilván kell az erőtartalék. De mihez képest? Ha az ember előtte 1,6-os astrát vezetett, ahhoz képest egy 2.0 benzines is több erőtartalékkal rendelkezik. Aki 535-öt, az csak mosolyog az 1 turbós 2.2-esen, hogy köhög a bolha. Szerintem a normális autózáshoz a 2.0 tddi 115 lóval elég, abban is van bőven erőtartalék (vagy 2.0i).
De nyilván ki így gondolja, ki úgy. És valószínűleg ez lehet az oka, hogy az autógyárak többfajta motorral gyártják az autókat.
Húú de sokáig tartott amig kihúztam belőled hogy igazam van:-)) Ugye az elején abbol a tételből indultunk ki hogy szerintem a komolyabb gép most ott kezdődik hogy 3,0 V6 dizel.  
 
Angel írta #74 "Aki 535-öt, az csak mosolyog az 1 turbós 2.2-esen, hogy köhög a bolha. " akkor ugye mégiscsak szerinted is a komolyabb gép ott kezdődik hogy 3,0 V6 dizel?
Az meg hogy miként választottam arra nagyon rövid a válaszom: az én szempontjaim szerint majdnem tökéletesen.  
Ja és mégegy de ez tényleg csak szurkálódás( persze ezzel lehet hogy ugrik a perec adagom:-))  Azért az nem tuning ha hátrább állítom az ülést
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4776 Dátum: 2007.05.27 vasárnap, 16:31:00 »

2, A szélvédőfűtés trapéz alakú, mind2 alsó sarkán egy jó nagy tenyérnyi részen nincsennek fűtőszálak, oda rakhatod a detektort.
De nem rakom mert a rendörök rendre a rendszámot célozzák a lézerrel. Ugye ez nyomorult lézer meg ismeri a fizikát és a távolsággal arányos lézer folt keletkezik a terjedési kup miatt. Ha közelebb vagy kisseb a folt ha távolab akkor nagyobb. 1,5 km-nél nem számít mert ott több mint 4 méteres a lézerfolt. De ha közeröl rombolsz bele akkor baj lehet a sarkokbol, mert a szélvédő alja közepe van legközelebb a rendszámhoz. Igy van esélyed hogy még be tudod mérni őket. Sajna  a fűtő szál meg igenis ront az érzékenységen
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4777 Dátum: 2007.05.27 vasárnap, 16:37:00 »

Az rendbe van, hogy garázsba parkolsz este, de amikor napközbe kimész intézni a dolgaid, és ott nincs garázs, akkor elkezdesz kapargatni? Én csak beülök, megnyomom a szélvédőolvasztás gombot, várok 0,5-1percet, és az ablaktörlővel letörlöm a jeget, vagy a havat. Smiley
A sötétedős tükör is nagyon jó szerintem, biztonságosabb, hogy nem kézzel kell buzerálni, hanem magától csinálja a dolgát.
Az esőérzékelős ablaktörlő a víz mennyiségét figyelve mindig optimálisan töröl, ez is így biztonságosabb, nem kell játszani az ablaktörlő sebességekkel. Ha mégis ezt akarod, van manuális módja is.
Sratch nálad nem is csodálkozom hogy kell a szélvédő fütés. Nálad még lehet hogy a jegesmedve riasztónak is kötelező tartozéknak kellene lenni meg az életmentő bernáthegyinek,  hólapátnak, hólánc, jégcsákány stb stb..
de legalább te még emlékszel a hóra
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4778 Dátum: 2007.05.27 vasárnap, 18:17:00 »

Teljesen igazatok van, ezek is korrekt érvek. Majd legközelebb okosabban választok, de szerintem most is frankó!
Most is frankó? Ha full fapad lenne, akkor is frankó lenne! Van egy új autód, tele mindenfélével, miért ne lenne frankó? Sokan cserélnének veled...
...amúgy meg nyilván kinek a pap, kinek a papné. Engem speciel nem zavarnak a fűtőszálak, nem látom (biztos megszoktam).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4779 Dátum: 2007.05.27 vasárnap, 18:21:00 »

Húú de sokáig tartott amig kihúztam belőled hogy igazam van:-)) Ugye az elején abbol a tételből indultunk ki hogy szerintem a komolyabb gép most ott kezdődik hogy 3,0 V6 dizel.  
 
Angel írta #74 "Aki 535-öt, az csak mosolyog az 1 turbós 2.2-esen, hogy köhög a bolha. " akkor ugye mégiscsak szerinted is a komolyabb gép ott kezdődik hogy 3,0 V6 dizel?
Az meg hogy miként választottam arra nagyon rövid a válaszom: az én szempontjaim szerint majdnem tökéletesen.  
Ja és mégegy de ez tényleg csak szurkálódás( persze ezzel lehet hogy ugrik a perec adagom:-))  Azért az nem tuning ha hátrább állítom az ülést
Bocsi, de nem az jött ki, hogy igazad van, hanem az, hogy az erős motor, az elegendő erőtartalék mindenkinek máshol van. Aki 1.0 benzinessel gurul, annak a 2.0 egy eszement nagy motor. Aki 1,6-os benzinessel megy, az elkerekült szemmel éli meg a 2.0 tdci hátbavágását. Igazából szeretnék ugyan 6 hengeres dízelt, de ha be is kerülne a mondeóba, én valószínűleg nem vennék, mert nekem tök fölösleges. Bár a v6... na mind1.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37281


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4780 Dátum: 2007.05.27 vasárnap, 22:21:00 »

De nem rakom mert a rendörök rendre a rendszámot célozzák a lézerrel. Ugye ez nyomorult lézer meg ismeri a fizikát és a távolsággal arányos lézer folt keletkezik a terjedési kup miatt. Ha közelebb vagy kisseb a folt ha távolab akkor nagyobb. 1,5 km-nél nem számít mert ott több mint 4 méteres a lézerfolt. De ha közeröl rombolsz bele akkor baj lehet a sarkokbol, mert a szélvédő alja közepe van legközelebb a rendszámhoz. Igy van esélyed hogy még be tudod mérni őket. Sajna  a fűtő szál meg igenis ront az érzékenységen
Nincs ezekhez ilyen külső érzékelő?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37281


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4781 Dátum: 2007.05.27 vasárnap, 22:22:00 »

Sratch nálad nem is csodálkozom hogy kell a szélvédő fütés. Nálad még lehet hogy a jegesmedve riasztónak is kötelező tartozéknak kellene lenni meg az életmentő bernáthegyinek,  hólapátnak, hólánc, jégcsákány stb stb..
de legalább te még emlékszel a hóra
Hát ja ja, télen kötelező tartozék a hólapát, és a 4 hólánc. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4782 Dátum: 2007.05.27 vasárnap, 23:17:00 »

Nincs ezekhez ilyen külső érzékelő?
De van külső érzkelő! De ketté kell venni a témát, mert a radart a szórt sugarak miatt előbb érzéklei a műszer és van idő lassítani. Míg a lézert inkább zavarni kell, pl. rendszám mellé helyezett eszközzel, mert ha egyszer sípol a lérezjelző akkor már késő, mert bemértek
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4783 Dátum: 2007.05.27 vasárnap, 23:21:00 »

Ja és technika meg számítógép *** vagyok és ha tehetném, akkor olyan gépem lenne mint a sztártrekben!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4784 Dátum: 2007.05.27 vasárnap, 23:33:00 »

De van külső érzkelő! De ketté kell venni a témát, mert a radart a szórt sugarak miatt előbb érzéklei a műszer és van idő lassítani. Míg a lézert inkább zavarni kell, pl. rendszám mellé helyezett eszközzel, mert ha egyszer sípol a lérezjelző akkor már késő, mert bemértek
Én ugy tudom,hogy a lézernél is lehetséges bizonyos szórt jel érzékelése.
Mondjuk,ha az előtted lévőt célozza be lézerrel.
Vagy nem?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4785 Dátum: 2007.05.27 vasárnap, 23:36:00 »

Meg szerintem a lézer ugyan bemér jó messziről, de fotózni csak párszáz méterre tud. Azaz, mire lefotóz, már nem is annyivel mész.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4786 Dátum: 2007.05.28 hétfő, 15:36:00 »

A lasernél is van szórás, csak jóval kevesebb, de erre nem nagyon lehet alapozni. Míg 900m-ről 2.7m, 300-ról 0.9m, 100 méterről pedig már csak 30cm a sugár átmérője. Szerintem a lézeres kamera az nem "fényképez", mert tudja akár a 25-35X-es zoom-ot és különböző távolságokból készít képet. Kvázi, olyan mint egy video kamera. Ha van esze a jardnak megvárja míg éles a kép, aztán ráküldi a lézert, hogy megnézze mi a sebesség és eekor már nem nagyon van idő fékezni. Nem?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4787 Dátum: 2007.05.28 hétfő, 22:04:00 »

Nincs ezekhez ilyen külső érzékelő?
Van, csak én kb. 8-10ekm-et vezetek általában külföldön bérautóval egy évben. És szeretem magam biztonságban tudni igyis-ugyis. Ugyan lehet kérni bérkocsiba pl. bérGPS-t. De a franc akar vesződni a kezelésével amikor van saját jólbevált. S nem beszélve arról hogy kb 1 éve én szintén cipeltem jó szokásomhoz hívem a saját GPS-emet míg egy ismerős aki szintén oda ment ahova én csak más cégtől ő meg kérte a bér autóba. Ja raktak is neki bele egy iránytűt (GPS alapút:-)) Majd felrobbant mert követnie kellett. A radar detektorokkal meg egyszerübb a helyzet ezt bizony nem lehet kérni egyetlen bérautohoz sem:-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4788 Dátum: 2007.05.28 hétfő, 22:07:00 »

Nekem van detektorom... és párszor segített...az a lényeg, hogy ha van rá mód akkor ne a sor elején száguldozz, mert az első mérésnél mindíg az első autót mérik be aztán pár méter múlva valóban mégegy értéket mér utána álítanak félre...a légyeg ha nem te vagy az első a radart a detektor már érzékeli, hogy "pimaszkodnak" az út szélén, addigra már bemérték a "felvezető autót" és addigra  volt idő lassitani... aztán lehetett mosolyogni, mert mire engem is bemértek volna addigra az előttem lévőt már igazoltatták is... a zavaró rendszerről nincs tapasztalatom, állítólag az akkor kapcsol be ha talál valami radar jelet... Osztrákoknál viszont keményen büntetik a detektort, nagyon sokszor más technikával fogják el a száguldozót....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4789 Dátum: 2007.05.28 hétfő, 22:17:00 »

A lasernél is van szórás, csak jóval kevesebb, de erre nem nagyon lehet alapozni. Míg 900m-ről 2.7m, 300-ról 0.9m, 100 méterről pedig már csak 30cm a sugár átmérője. Szerintem a lézeres kamera az nem "fényképez", mert tudja akár a 25-35X-es zoom-ot és különböző távolságokból készít képet. Kvázi, olyan mint egy video kamera. Ha van esze a jardnak megvárja míg éles a kép, aztán ráküldi a lézert, hogy megnézze mi a sebesség és eekor már nem nagyon van idő fékezni. Nem?
Még ész sem kell nekik elég ha impulzus üzemű lézert használnak. Egszerűen rád állnak is amikor rád fokuszált akkor lök egy mérő impulzust. Én a detektoromat ilyennel szoktam teszteltetni a cégnél:-)) Nyugi mindig van idő. Engem pl. soha nem büntettek meg gyorshajtásért aktív elektronikus védelem használata mellet.:-))  
Az autópályán nagyon életmentő főleg amikor egy hídról kameráznak egyszerűen hamarabb kiszurod egy jó detektorral mert már messziről (1,5km) probálgatnak akár a közelebbi előtted lévőre, de te már akkor veszed akár a kis intenzitású szórt jelet is. (Tapasztalat működik) Fék és boldogan el kell pöfögni a híd alatt:-)) vagy az egyébb mérőhely mellett.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4790 Dátum: 2007.05.28 hétfő, 22:28:00 »

Nekem van detektorom... és párszor segített...az a lényeg, hogy ha van rá mód akkor ne a sor elején száguldozz, mert az első mérésnél mindíg az első autót mérik be aztán pár méter múlva valóban mégegy értéket mér utána álítanak félre...a légyeg ha nem te vagy az első a radart a detektor már érzékeli, hogy "pimaszkodnak" az út szélén, addigra már bemérték a "felvezető autót" és addigra  volt idő lassitani... aztán lehetett mosolyogni, mert mire engem is bemértek volna addigra az előttem lévőt már igazoltatták is... a zavaró rendszerről nincs tapasztalatom, állítólag az akkor kapcsol be ha talál valami radar jelet... Osztrákoknál viszont keményen büntetik a detektort, nagyon sokszor más technikával fogják el a száguldozót....
Jó a taktikád az esetek 80%-ban én si így használom + azért figyelni is kell az út szélét.
A detektort Szinte mindenütt büntetik. Pl a dígoknál. Detektor elkobás és 682 Euro volt a büntetés :-((
(nem nekem, ismerősnek)
Az aktív zavaróért meg lehet hogy meg is -lnek Az aktív zavarónak meg igazából sok értelme nincs mert csak egy 150 USd-s kacat ami csak lézerre jó de semmit nem tud kezdeni a radarsávokkal azaz a K, Ka,Ku,X sávokkal. És mérők pedig ezekből vannak dögivel.
És bizony figyelni kell a GPS tachográfos kocsikat is:-(( (M1 néha fehér octavia) Vagy főleg  labancoknál a szekció kontrolokat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4791 Dátum: 2007.05.30 szerda, 06:27:00 »

Mindenkinek köszönöm a segítő hozzászólást.
Amíg nem kerül a s@ggem alá a Vas és érzem a gyárilag is bődületes 330NM nyújtotta előnyöket, befogom az arcomat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4792 Dátum: 2007.06.01 péntek, 13:08:00 »

Sziasztok!
Kacérkodom a gondolattal, hogy mi lenne, ha egy kicsit feltuningolnám a verdácsot. Persze még nagyon új (nekem), így nem a közeljövőben, inkább csak jópár hónap múlva.
Ha van érvetek mellette / ellene, akkor kíváncsi lennék mindenre.
A 160 lóernő meg a 380 Nm elég jól hangzik. Ha jól tudom, ez 100 rugóba kerül kb?
Milyet érdemes betenni? Külön dobozt, vagy update-olni a gyári szoftvert?
Egy ismerősöm egy másik verdával (VW Passat) nagyon nagy tuningolási manővereket végzett, ami vélhetően sokba is került. Ilyesmik vannak az 1.9 PDTDI-ben: nagyobb turbó, nagyobb intercooler, chiptuning, tuning kipöfögő, extra olajhűtő, stb. Ettől a 130 paciból lett kb. 210.
Mi az, amit bűntetlenül meg lehet tenni ezek küzül egy Mondival?
Tényleg az a végeredménye egy sima chiptuningnak, hogy nem lesz magasabb a fogyi egyáltalán, csak kicsit jobban fog füstölni?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37281


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4793 Dátum: 2007.06.01 péntek, 16:10:00 »

Sziasztok!
Kacérkodom a gondolattal, hogy mi lenne, ha egy kicsit feltuningolnám a verdácsot. Persze még nagyon új (nekem), így nem a közeljövőben, inkább csak jópár hónap múlva.
Ha van érvetek mellette / ellene, akkor kíváncsi lennék mindenre.
A 160 lóernő meg a 380 Nm elég jól hangzik. Ha jól tudom, ez 100 rugóba kerül kb?
Milyet érdemes betenni? Külön dobozt, vagy update-olni a gyári szoftvert?
Egy ismerősöm egy másik verdával (VW Passat) nagyon nagy tuningolási manővereket végzett, ami vélhetően sokba is került. Ilyesmik vannak az 1.9 PDTDI-ben: nagyobb turbó, nagyobb intercooler, chiptuning, tuning kipöfögő, extra olajhűtő, stb. Ettől a 130 paciból lett kb. 210.
Mi az, amit bűntetlenül meg lehet tenni ezek küzül egy Mondival?
Tényleg az a végeredménye egy sima chiptuningnak, hogy nem lesz magasabb a fogyi egyáltalán, csak kicsit jobban fog füstölni?
Külön dobozt ne. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #4794 Dátum: 2007.06.01 péntek, 17:42:00 »

Nekem jobban fustol és tobbet is fogyaszt:)))Nem is tudom elyiket jobban...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4795 Dátum: 2007.06.01 péntek, 17:48:00 »

Sziasztok!
Kacérkodom a gondolattal, hogy mi lenne, ha egy kicsit feltuningolnám a verdácsot. Persze még nagyon új (nekem), így nem a közeljövőben, inkább csak jópár hónap múlva.
Ha van érvetek mellette / ellene, akkor kíváncsi lennék mindenre.
A 160 lóernő meg a 380 Nm elég jól hangzik. Ha jól tudom, ez 100 rugóba kerül kb?
Milyet érdemes betenni? Külön dobozt, vagy update-olni a gyári szoftvert?
Egy ismerősöm egy másik verdával (VW Passat) nagyon nagy tuningolási manővereket végzett, ami vélhetően sokba is került. Ilyesmik vannak az 1.9 PDTDI-ben: nagyobb turbó, nagyobb intercooler, chiptuning, tuning kipöfögő, extra olajhűtő, stb. Ettől a 130 paciból lett kb. 210.
Mi az, amit bűntetlenül meg lehet tenni ezek küzül egy Mondival?
Tényleg az a végeredménye egy sima chiptuningnak, hogy nem lesz magasabb a fogyi egyáltalán, csak kicsit jobban fog füstölni?
Sziasztok!
Szia!
 
Én itt csináltattam meg: http://www.diesel-chiptuning.hu/ Nagyon értenek hozzá, és korrektek.  
 
A végeredmény rendkívül meggyőző. Bár eddig sem ment rosszul az autó (2.2), de a tuning után...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4796 Dátum: 2007.06.01 péntek, 19:38:00 »

Sziasztok!
Szia!
 
Én itt csináltattam meg: http://www.diesel-chiptuning.hu/ Nagyon értenek hozzá, és korrektek.  
 
A végeredmény rendkívül meggyőző. Bár eddig sem ment rosszul az autó (2.2), de a tuning után...
Gyere el a taliora és megtudod,hogy milyen jó lett a tuningod.
 
Van egy klubban egy másik 2.2 is,eddig az a favorit.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4797 Dátum: 2007.06.01 péntek, 20:06:00 »

Nekem jobban fustol és tobbet is fogyaszt:)))Nem is tudom elyiket jobban...
A füst
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4798 Dátum: 2007.06.01 péntek, 20:24:00 »

THX
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4799 Dátum: 2007.06.03 vasárnap, 21:56:00 »

Van értelme egy 2.0 benzinest csippeltetni? Van valakinek konkrét tapasztalata? Esetleg más megoldása egy kis többlet kakaóra...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 89 90 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 100 101 102 103 ... 188   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.