Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:25:08
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
91
92
93
94
95
96
97
[
98
]
99
100
101
102
103
104
105
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2698983 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4850 Dátum:
2007.06.20 szerda, 18:38:00 »
Idézetet írta: Angel - 2007.06.20 szerda, 09:22:00
És a Tököli pályán mentem párat. Ott nincs beugrás, nincs vita. Egész jó reakcióidőim voltak, esetenként akár 0,3s-al jobb, mint a többieké (általában 0,6-0,7s a tipikus, én meg mentem 0,3-at). Na ez a 3 tized 104-nél 8 méter. De kb 1 tized is majd 3 méter. Kb ennyi a titok. Meg gyorsak a váltásaim. És valszeg jól indulok.
Angel alias HumanDSG
és ez nem sértés.
Zsoellel estünk tegnap este sztereo pofára
. Egy 1,9-es Seat DSG váltoval bizony nagyon jól indul!
Nagyon el kell kapni a rajtot, hogy ne érje az embert 3-ig egy minimum fél autos meglepetés előny. Na jó 3.végétől és főleg 4.-be már lemarad mint a borravaló azért ott már hiába a szuper váltó ami tény, hogy jobb mint a manuális onnan már a nagyobb kraft számít. Következő autoba beztos hogy DSG vagy annak ford klónja lesz
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4851 Dátum:
2007.06.20 szerda, 18:39:00 »
Idézetet írta: Rocco-D_old - 2007.06.20 szerda, 13:08:00
Hamar tönkre lehet vágni a kuplungot, ha valaki sokszor gyorsul ezekkel a széria Mondikkal? Gondolom ez a dirr be a kuplung, piff váltókar, nyélgáz
megviseli a szériakuplungot meg a váltót rendesen mi? Meg ez az igénybevétel milyen jellegzetes meghibásodás(ok)hoz vezethet? (Csak tájékozódásból kérdezem.)
Évente 2 Mondeo találkozós futamot gond nélkül elvisel.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4852 Dátum:
2007.06.20 szerda, 18:40:00 »
Idézetet írta: PádárZoli_old - 2007.06.20 szerda, 13:41:00
Rendesen úgy szoktak elindulni, hogy kézifék behúz, kicsit ráenged a kuplung, hogy a váltóba a fogak összezárjanak, és onnan rajt. Úgy nem vágódnak hirtelen össze a fogaskerekek.
Én hegyen szoktam így elindulni.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4853 Dátum:
2007.06.20 szerda, 18:41:00 »
Idézetet írta: Angel - 2007.06.20 szerda, 09:17:00
Az enyémben tényleg nincs chip, már többször felajánlottam, hogy nézd át tüzetesen (szgépre is rádughatjuk). A turbónyomás meg emelni kell, mindenképpen, mert a több üzemanyag csak a több levegőben tud elégni.
A gari: bocsi, de a riasztó okán ezt végigjátszottuk. Csak olyan riasztót lehet utólag beleszerelni, amit a gyár engedélyezett. Az autó elektronikájához meg nem nyúlhatsz, ha egy ledet építesz be, mondjuk a féklámpára, már az is gariszegésnek minősül. A chip meg aztán végképp. Az egy más tészta, hogy ezt nem veszik ennyire komolyan, de ha valami vitás dolog lenne, mondjuk garanciában tönkremegy a pcsúcs, és kekeckedni akarnak, akkor a chip az mindenképpen válóok, de akár az utólagosan, nem szakszervíz által beszerelt kihangosítóra is foghatják.
A szeleckys chip se hivatalos, ha azzal elmész monjuk a vagéphoz, azok felnyomhatnak.
és szoftver módosítás? az tényleg nem chip.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4854 Dátum:
2007.06.20 szerda, 18:43:00 »
Volt pár hete szó, komolyabb duda beépítésről, ki volt az aki körül járta a témát?
Sajnos egyre jobban azt veszem észre, ha ilyen normál dudát nyom az ember, az nem igazán érdekel sokakat, de pl. egy vonat duda már komoly lenne.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4855 Dátum:
2007.06.20 szerda, 18:54:00 »
Idézetet írta: stealt - 2007.06.20 szerda, 18:38:00
Angel alias HumanDSG
és ez nem sértés.
Zsoellel estünk tegnap este sztereo pofára
. Egy 1,9-es Seat DSG váltoval bizony nagyon jól indul!
Nagyon el kell kapni a rajtot, hogy ne érje az embert 3-ig egy minimum fél autos meglepetés előny. Na jó 3.végétől és főleg 4.-be már lemarad mint a borravaló azért ott már hiába a szuper váltó ami tény, hogy jobb mint a manuális onnan már a nagyobb kraft számít. Következő autoba beztos hogy DSG vagy annak ford klónja lesz
Ha ti fél autóval lemaradtatok... akkor engem nem tudott volna megfogni. DSG ide, meg oda, a mondeo motorja jobb.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4856 Dátum:
2007.06.20 szerda, 19:22:00 »
Idézetet írta: Angel - 2007.06.20 szerda, 18:54:00
Ha ti fél autóval lemaradtatok... akkor engem nem tudott volna megfogni. DSG ide, meg oda, a mondeo motorja jobb.
Igen, a motorja jobb, de nem tudunk olyan gyorsan váltani manuálissal,mint maga a DSG váltó.
Egy biztos!Ha lesz mondeonak is un. duplakuplungos váltója,akkor azt kell venni.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4857 Dátum:
2007.06.20 szerda, 19:26:00 »
Idézetet írta: Angel - 2007.06.20 szerda, 18:54:00
Ha ti fél autóval lemaradtatok... akkor engem nem tudott volna megfogni. DSG ide, meg oda, a mondeo motorja jobb.
Olyan 80-120-ig jobban ment, ez mondjuk a 2-es, 3-as fokozat.Egy fél/háromnegyed autónyit elment tőlünk.140-nél már utolértük,és onnantól mi mentünk el.
Viszont ezt látva,megkockáztatom,hogy 400 méteren megfogna bennünket.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4858 Dátum:
2007.06.20 szerda, 20:19:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2007.06.20 szerda, 19:26:00
Olyan 80-120-ig jobban ment, ez mondjuk a 2-es, 3-as fokozat.Egy fél/háromnegyed autónyit elment tőlünk.140-nél már utolértük,és onnantól mi mentünk el.
Viszont ezt látva,megkockáztatom,hogy 400 méteren megfogna bennünket.
400 méteren kb 140-150-nel mész. Ha ott értétek utol, necces a 400 méter.
A seat altea 2.0 tdi dsg (nem 1,9-es, mert ahhoz nincs dsg) 9,8s alatt éri el a 100-at. És 140 lovas.
Ha jól csináltátok volna a dolgotokat, akkor mindkettőtöknek le kellett volna verni a seatot. Pl a padlóig a gázt, és gyorsan váltani. Meg időben elindulni. Most nem ugratok senkit.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4859 Dátum:
2007.06.20 szerda, 20:24:00 »
Idézetet írta: Angel - 2007.06.20 szerda, 20:19:00
400 méteren kb 140-150-nel mész. Ha ott értétek utol, necces a 400 méter.
A seat altea 2.0 tdi dsg (nem 1,9-es, mert ahhoz nincs dsg) 9,8s alatt éri el a 100-at. És 140 lovas.
Ha jól csináltátok volna a dolgotokat, akkor mindkettőtöknek le kellett volna verni a seatot. Pl a padlóig a gázt, és gyorsan váltani. Meg időben elindulni. Most nem ugratok senkit.
Nyugi a végére mindig nagyon meg lett verve. Csak indulni ő minidg ugy indult egyformán mint egy gép... Akkor is jó az a DSG. Azért ezek után eltudnám képzelni akár a mostani 2,2-t is DSG-vel.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4860 Dátum:
2007.06.20 szerda, 20:26:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.06.20 szerda, 18:43:00
Volt pár hete szó, komolyabb duda beépítésről, ki volt az aki körül járta a témát?
Sajnos egyre jobban azt veszem észre, ha ilyen normál dudát nyom az ember, az nem igazán érdekel sokakat, de pl. egy vonat duda már komoly lenne.
En annakidejen az off Hondaba vettem, olyan kompresszoros cuccot.
Volt egy nagyobb fem henger, ami csinalta a suritettlevegot. Abbol kijott egy cso, es azt kellett rakotni, harom kulonbozo meretu dudara.
Eleg hangos volt, viszont ha nem nyomtam be rendesen a dudat, hanem csak hozzaertem, akkor nem szolalt meg, csak kicsit, mert a cucc ami aramot kapott, az nem volt eleg, elegendo levegohoz. Ez egyaltalan nem volt zavaro, szerettem.
Naplózva
Vendég
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4861 Dátum:
2007.06.20 szerda, 21:07:00 »
Idézetet írta: stealt - 2007.06.20 szerda, 18:38:00
Angel alias HumanDSG
és ez nem sértés.
Zsoellel estünk tegnap este sztereo pofára
. Egy 1,9-es Seat DSG váltoval bizony nagyon jól indul!
Nagyon el kell kapni a rajtot, hogy ne érje az embert 3-ig egy minimum fél autos meglepetés előny. Na jó 3.végétől és főleg 4.-be már lemarad mint a borravaló azért ott már hiába a szuper váltó ami tény, hogy jobb mint a manuális onnan már a nagyobb kraft számít. Következő autoba beztos hogy DSG vagy annak ford klónja lesz
Szerintem szóljatok a srácnak előbb ültessen be kb 3 ember és próbáljátok újra!mert ugye =ség jár nektek is!!!
Más.Egyébiránt sokmindent nem is értek?!
pl:-a talin hogyhogy kb 1-2 kocsit kapott az st fekete mondi,a tdci-től??hátulról ez látszott.Jó
ha száznál tudott csak felzárkózni nem?Pedig vagy két mp a külömbség az st javára?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Tuning
«
Új hozzászólás #4862 Dátum:
2007.06.20 szerda, 21:59:00 »
Idézetet írta: Charlie_old - 2007.06.20 szerda, 20:26:00
En annakidejen az off Hondaba vettem, olyan kompresszoros cuccot.
Volt egy nagyobb fem henger, ami csinalta a suritettlevegot. Abbol kijott egy cso, es azt kellett rakotni, harom kulonbozo meretu dudara.
Eleg hangos volt, viszont ha nem nyomtam be rendesen a dudat, hanem csak hozzaertem, akkor nem szolalt meg, csak kicsit, mert a cucc ami aramot kapott, az nem volt eleg, elegendo levegohoz. Ez egyaltalan nem volt zavaro, szerettem.
Mennyi egy ilyen cucc? Nehéz beszerelni? Házilag megoldható?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4863 Dátum:
2007.06.26 kedd, 19:41:00 »
Ültetéssel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Ha már ST felnik vannak a kocsin, vonzó... Csak nem tudom, mennyit árt/használ, ill. garanciát érinti-e?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4864 Dátum:
2007.06.26 kedd, 21:32:00 »
Idézetet írta: wofer_old - 2007.06.20 szerda, 21:07:00
Szerintem szóljatok a srácnak előbb ültessen be kb 3 ember és próbáljátok újra!mert ugye =ség jár nektek is!!!
Más.Egyébiránt sokmindent nem is értek?!
pl:-a talin hogyhogy kb 1-2 kocsit kapott az st fekete mondi,a tdci-től??hátulról ez látszott.Jó
ha száznál tudott csak felzárkózni nem?Pedig vagy két mp a külömbség az st javára?
ST ellen már mentem én is. Kb 100 méternél ért utol.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4865 Dátum:
2007.06.27 szerda, 00:56:00 »
Idézetet írta: Angel - 2007.06.26 kedd, 21:32:00
ST ellen már mentem én is. Kb 100 méternél ért utol.
Akkor el***.:-)))
(moderálva - Joe- )
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4866 Dátum:
2007.06.27 szerda, 09:39:00 »
Idézetet írta: Balu1st_old - 2007.06.27 szerda, 00:56:00
Akkor el***.:-)))
(moderálva - Joe- )
Nem. Egyébként te is ott voltál a futamban, valahol hátul, még az st mögött.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4867 Dátum:
2007.06.27 szerda, 09:53:00 »
Idézetet írta: Godot_old - 2007.06.26 kedd, 19:41:00
Ültetéssel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Ha már ST felnik vannak a kocsin, vonzó... Csak nem tudom, mennyit árt/használ, ill. garanciát érinti-e?
Van. Nekem 40mm-es ültetésem MKI-ben. Igazán jó dolog, a következő autómat is leültetem az tuti. Meg lehet szokni, egy normális ültetés mindenhol elmegy, nincs limbóhintó, és élmény vele kanyarogni...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4868 Dátum:
2007.06.27 szerda, 09:54:00 »
Idézetet írta: Godot_old - 2007.06.26 kedd, 19:41:00
Ültetéssel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Ha már ST felnik vannak a kocsin, vonzó... Csak nem tudom, mennyit árt/használ, ill. garanciát érinti-e?
Ja, és nemrég ajánlott itt vki MKIII-hoz ültetőrugókat korrekt áron...(keres-kínál)
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Murmucka
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5488
E!
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4869 Dátum:
2007.06.27 szerda, 10:18:00 »
Idézetet írta: Joe - 2007.06.27 szerda, 09:53:00
Van. Nekem 40mm-es ültetésem MKI-ben. Igazán jó dolog, a következő autómat is leültetem az tuti. Meg lehet szokni, egy normális ültetés mindenhol elmegy, nincs limbóhintó, és élmény vele kanyarogni...
Nem ér le az autó eleje? Nekem már ültetés nélkül is, a nagyobb fekvőrendőröknél a kocsi elején, az alul lévő műanyag leér. Már 2 alkalommal le is szedte félig, lehetett visszarakni.
Naplózva
Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>
http://www.murmucka.hu/bravo.jpg
<<
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4870 Dátum:
2007.06.27 szerda, 10:24:00 »
Idézetet írta: Murmucka - 2007.06.27 szerda, 10:18:00
Nem ér le az autó eleje? Nekem már ültetés nélkül is, a nagyobb fekvőrendőröknél a kocsi elején, az alul lévő műanyag leér. Már 2 alkalommal le is szedte félig, lehetett visszarakni.
Én kifejezetten emeltem a hátulját
Cit jóvoltából
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4871 Dátum:
2007.06.27 szerda, 11:18:00 »
Idézetet írta: Murmucka - 2007.06.27 szerda, 10:18:00
Nem ér le az autó eleje? Nekem már ültetés nélkül is, a nagyobb fekvőrendőröknél a kocsi elején, az alul lévő műanyag leér. Már 2 alkalommal le is szedte félig, lehetett visszarakni.
A lengéscsillapítóim azok jók, így van mi tartsa az autót!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4872 Dátum:
2007.06.27 szerda, 11:19:00 »
Idézetet írta: Joe - 2007.06.27 szerda, 09:53:00
Van. Nekem 40mm-es ültetésem MKI-ben. Igazán jó dolog, a következő autómat is leültetem az tuti. Meg lehet szokni, egy normális ültetés mindenhol elmegy, nincs limbóhintó, és élmény vele kanyarogni...
Elég a 30 mm is
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4873 Dátum:
2007.06.27 szerda, 11:22:00 »
Idézetet írta: Laczik V6_old - 2007.06.27 szerda, 11:19:00
Elég a 30 mm is
40mm a gyári
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4874 Dátum:
2007.06.27 szerda, 15:09:00 »
Idézetet írta: Joe - 2007.06.27 szerda, 09:53:00
Van. Nekem 40mm-es ültetésem MKI-ben. Igazán jó dolog, a következő autómat is leültetem az tuti. Meg lehet szokni, egy normális ültetés mindenhol elmegy, nincs limbóhintó, és élmény vele kanyarogni...
Csak Kunmadarast nem bírja.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4875 Dátum:
2007.06.27 szerda, 15:11:00 »
Idézetet írta: Joe - 2007.06.27 szerda, 09:53:00
Van. Nekem 40mm-es ültetésem MKI-ben. Igazán jó dolog, a következő autómat is leültetem az tuti. Meg lehet szokni, egy normális ültetés mindenhol elmegy, nincs limbóhintó, és élmény vele kanyarogni...
Csak Kunmadarast nem bírja.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4876 Dátum:
2007.06.27 szerda, 19:58:00 »
Idézetet írta: Angel - 2007.06.26 kedd, 21:32:00
ST ellen már mentem én is. Kb 100 méternél ért utol.
Az semmi engem 100m után se ért utol. Kellett volna nyomni egy kis NITRÓT!
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4877 Dátum:
2007.06.27 szerda, 20:06:00 »
Idézetet írta: Joe - 2007.06.27 szerda, 09:53:00
Van. Nekem 40mm-es ültetésem MKI-ben. Igazán jó dolog, a következő autómat is leültetem az tuti. Meg lehet szokni, egy normális ültetés mindenhol elmegy, nincs limbóhintó, és élmény vele kanyarogni...
Szia!
Te még bíztos fiatal vagy és jók a gumiaid!
Majd 10év után, mikora kirázzta a bélésed drága autód,később majd örülsz ha sik úton mehetsz!!!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4878 Dátum:
2007.06.27 szerda, 20:24:00 »
Idézetet írta: wofer_old - 2007.06.27 szerda, 20:06:00
Szia!
Te még bíztos fiatal vagy és jók a gumiaid!
Majd 10év után, mikora kirázzta a bélésed drága autód,később majd örülsz ha sik úton mehetsz!!!
102%, hogy a Te autód jobban ráz. "Öreg" vagyok én már a limbóhintóhoz...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4879 Dátum:
2007.07.01 vasárnap, 09:31:00 »
Idézetet írta: Angel - 2007.06.20 szerda, 09:17:00
Az enyémben tényleg nincs chip, már többször felajánlottam, hogy nézd át tüzetesen (szgépre is rádughatjuk). A turbónyomás meg emelni kell, mindenképpen, mert a több üzemanyag csak a több levegőben tud elégni.
A gari: bocsi, de a riasztó okán ezt végigjátszottuk. Csak olyan riasztót lehet utólag beleszerelni, amit a gyár engedélyezett. Az autó elektronikájához meg nem nyúlhatsz, ha egy ledet építesz be, mondjuk a féklámpára, már az is gariszegésnek minősül. A chip meg aztán végképp. Az egy más tészta, hogy ezt nem veszik ennyire komolyan, de ha valami vitás dolog lenne, mondjuk garanciában tönkremegy a pcsúcs, és kekeckedni akarnak, akkor a chip az mindenképpen válóok, de akár az utólagosan, nem szakszervíz által beszerelt kihangosítóra is foghatják.
A szeleckys chip se hivatalos, ha azzal elmész monjuk a vagéphoz, azok felnyomhatnak.
A barátom autóját is kiolvasták a nagy talin tuningbox benne,és minden rendben a számítógép szerint,a turbónyomás is normális volt.
Akkor hol emel a box turbónyomást szerinted?
A riasztó bekötéssel kapcsolatban csak annyit,hogy szakműhely kell hozzá, nem szakszervíz!Egyébként a gyári riasztó akár benne se lenne, mert amit a mehanikus zár kinyitásával hatástalanítani tudsz nem sokat ér.Ilyen az összes gyári és CAN-BUS-os riasztó.
Néhány "slave" rendszerű riasztót be lehet kötni úgy, hogy a gyári távirányítóról vezérelhető, de a kulccsal nyitást már feltörésnek vegye.
Az önálló rendszer az igazi,amit sok biztosító és némelyik bank is megkövetel.
Sok új autóba szerelek riasztókat,amit én számlával garanciával igazolok nem köthetnek bele.Különben is nem egy esetben MABISZ engedéllyel rendelkező riasztókra azt mondták több szakszervízben,hogy ezt ők nem vállalják bekötni, de ha szakműhely igazolja nem jár garanciavesztéssel. A "nagy zene", a CD csere, a kihangosító, tolatóradar is ugyan ilyen.Az első pageres riasztót amit egy fabia-ba szereltem annó, csak megcsodálták a szakszervízben.
A tuning az más, de azért a tuninggal foglalkozó cégek tartsák a hátukat.
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4880 Dátum:
2007.07.01 vasárnap, 10:20:00 »
Idézetet írta: Jánosmester_old - 2007.07.01 vasárnap, 09:31:00
A barátom autóját is kiolvasták a nagy talin tuningbox benne,és minden rendben a számítógép szerint,a turbónyomás is normális volt.
Akkor hol emel a box turbónyomást szerinted?
A riasztó bekötéssel kapcsolatban csak annyit,hogy szakműhely kell hozzá, nem szakszervíz!Egyébként a gyári riasztó akár benne se lenne, mert amit a mehanikus zár kinyitásával hatástalanítani tudsz nem sokat ér.Ilyen az összes gyári és CAN-BUS-os riasztó.
Néhány "slave" rendszerű riasztót be lehet kötni úgy, hogy a gyári távirányítóról vezérelhető, de a kulccsal nyitást már feltörésnek vegye.
Az önálló rendszer az igazi,amit sok biztosító és némelyik bank is megkövetel.
Sok új autóba szerelek riasztókat,amit én számlával garanciával igazolok nem köthetnek bele.Különben is nem egy esetben MABISZ engedéllyel rendelkező riasztókra azt mondták több szakszervízben,hogy ezt ők nem vállalják bekötni, de ha szakműhely igazolja nem jár garanciavesztéssel. A "nagy zene", a CD csere, a kihangosító, tolatóradar is ugyan ilyen.Az első pageres riasztót amit egy fabia-ba szereltem annó, csak megcsodálták a szakszervízben.
A tuning az más, de azért a tuninggal foglalkozó cégek tartsák a hátukat.
Jánosmester!
1. mennyibe kerül egy jó külső egységes riasztó beszereléssel? (100m-re tőlem kilopták a kerekeimet)
2. hozzád vihetem-e a kocsit?
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4881 Dátum:
2007.07.01 vasárnap, 10:38:00 »
Idézetet írta: Godot_old - 2007.07.01 vasárnap, 10:20:00
Jánosmester!
1. mennyibe kerül egy jó külső egységes riasztó beszereléssel? (100m-re tőlem kilopták a kerekeimet)
2. hozzád vihetem-e a kocsit?
Jánosmesterhez nyugodtan viheted az autodat, nekem is ő rakta be. Korretk tisztességes munkát végez. Ha probléma van mert pl valami nem sztandard, akkor megoldja. És a garanciát is ismeri.
Riasztónak javaslom a Magicart. Az sik terepen kb 1500m-ig ok. Budán is kiprobáltam épületek között. Több száz m-ig OK. Szerintem max 1db felnid árából megcsinálja számlával.
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4882 Dátum:
2007.07.01 vasárnap, 11:43:00 »
Idézetet írta: stealt - 2007.07.01 vasárnap, 10:38:00
Jánosmesterhez nyugodtan viheted az autodat, nekem is ő rakta be. Korretk tisztességes munkát végez. Ha probléma van mert pl valami nem sztandard, akkor megoldja. És a garanciát is ismeri.
Riasztónak javaslom a Magicart. Az sik terepen kb 1500m-ig ok. Budán is kiprobáltam épületek között. Több száz m-ig OK. Szerintem max 1db felnid árából megcsinálja számlával.
max 60? jól hangzik, mert az újabb magicar szett ~50 körül kapható.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4883 Dátum:
2007.07.01 vasárnap, 12:30:00 »
Idézetet írta: Jánosmester_old - 2007.07.01 vasárnap, 09:31:00
A barátom autóját is kiolvasták a nagy talin tuningbox benne,és minden rendben a számítógép szerint,a turbónyomás is normális volt.
Akkor hol emel a box turbónyomást szerinted?
A riasztó bekötéssel kapcsolatban csak annyit,hogy szakműhely kell hozzá, nem szakszervíz!Egyébként a gyári riasztó akár benne se lenne, mert amit a mehanikus zár kinyitásával hatástalanítani tudsz nem sokat ér.Ilyen az összes gyári és CAN-BUS-os riasztó.
Néhány "slave" rendszerű riasztót be lehet kötni úgy, hogy a gyári távirányítóról vezérelhető, de a kulccsal nyitást már feltörésnek vegye.
Az önálló rendszer az igazi,amit sok biztosító és némelyik bank is megkövetel.
Sok új autóba szerelek riasztókat,amit én számlával garanciával igazolok nem köthetnek bele.Különben is nem egy esetben MABISZ engedéllyel rendelkező riasztókra azt mondták több szakszervízben,hogy ezt ők nem vállalják bekötni, de ha szakműhely igazolja nem jár garanciavesztéssel. A "nagy zene", a CD csere, a kihangosító, tolatóradar is ugyan ilyen.Az első pageres riasztót amit egy fabia-ba szereltem annó, csak megcsodálták a szakszervízben.
A tuning az más, de azért a tuninggal foglalkozó cégek tartsák a hátukat.
János. Eddig többször kétségbe vontad a szavam. Eddig viccnek fogtam fel. Mondom eddig. A következő alkalommal azt fogom gondolni, hazugsággal vádolsz. Az már egy más terület. Tehát fektessük le a tényeket: én azt állítom, nincs chiptuning (vagy más tuning) az autómban. Ha akarod, bármikor átvizsgálhatod. Addig, amíg nem tudsz bizonyítékot az állításom ellen, addig fogadjuk el tényként. Ezt most hótt komolyan mondom.
Tuning. Mindegyik tuning emeli a turbónyomást, mert anélkül csak kormolna. Hiába emeled meg az üzemanyag mennyiségét, több lovad levegő nélkül nem lesz. A turbónyomást terhelés alatt emeli. A másik, hogy a dobozok jó része azt csinálja, hogy hamis adatot küld a szgépnek, és az nem is tudja, hogy magasabb a nyomás.
Riasztó. Nemcsak hogy te nem szerelheted be garivesztés nélkül, hanem ennél sokkal vadabb a helyzet. Még azt is megmondják, hogy melyik riasztó mehet bele. Annakidején én utánajártam, beszéltem jópár emberrel, és bármily szomorú, ezek vannak: csak a fordszervíz építheti be a riasztót, és csak azokat, amit a ford engedélyezett.
Ha ezeket nem tartod be, és beépítesz akár egy telefonos kihangosítót, ugrott az elektronikára a garancia. Hogy ez a gyakorlatban mit jelent? Szinte semmit. De ha kekeckedni akarnak, akkor mondhatják azt, hogy azért ment tönkre a pcsúcs (az is elektronika), mert te rosszul építetted be pl a blútútot. Na most mndketten tudjuk, semmi köze a két dolognak egymáshoz, de ha xarozni akarnak, megtehetik. Csak akkor ha mondjuk neked kell kifizetni mondjuk egy félmillás számlát - érdekelne, akkor is ennyire kardos leszel.
Most ugyanazt tudom mondani, mint az előzőre. Ha nem értesz vele egyet, hozz valami bizonyítékot. Például egy levelet a fh-tól, amibek engedélyezik neked, Jánosnak (vagy xy bt-nek), hogy beleszerelj mondjuk egy saját riasztót. Tehát érted, hogy legyen valami a kezedben, amire lehet hivatkozni.
Tehát szerintem az elméleted nem áll meg.
Hogy mi a gyakorlat? Hogy az autó gariidőn belül nemigen produkál semmilyen hibát, az ember nem is viszi vissza, mert nincs rá szükség. De a tények akkor is tények.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4884 Dátum:
2007.07.01 vasárnap, 12:33:00 »
Idézetet írta: Jánosmester_old - 2007.07.01 vasárnap, 09:31:00
A barátom autóját is kiolvasták a nagy talin tuningbox benne,és minden rendben a számítógép szerint,a turbónyomás is normális volt.
Akkor hol emel a box turbónyomást szerinted?
A riasztó bekötéssel kapcsolatban csak annyit,hogy szakműhely kell hozzá, nem szakszervíz!Egyébként a gyári riasztó akár benne se lenne, mert amit a mehanikus zár kinyitásával hatástalanítani tudsz nem sokat ér.Ilyen az összes gyári és CAN-BUS-os riasztó.
Néhány "slave" rendszerű riasztót be lehet kötni úgy, hogy a gyári távirányítóról vezérelhető, de a kulccsal nyitást már feltörésnek vegye.
Az önálló rendszer az igazi,amit sok biztosító és némelyik bank is megkövetel.
Sok új autóba szerelek riasztókat,amit én számlával garanciával igazolok nem köthetnek bele.Különben is nem egy esetben MABISZ engedéllyel rendelkező riasztókra azt mondták több szakszervízben,hogy ezt ők nem vállalják bekötni, de ha szakműhely igazolja nem jár garanciavesztéssel. A "nagy zene", a CD csere, a kihangosító, tolatóradar is ugyan ilyen.Az első pageres riasztót amit egy fabia-ba szereltem annó, csak megcsodálták a szakszervízben.
A tuning az más, de azért a tuninggal foglalkozó cégek tartsák a hátukat.
Még egy gondolat: a józan ész mit diktál?
Elviszem egy ford szervízbe, jó esetben nem is ismerem a szerelőt, honnan tudom, hogy megbízhatok benne, és nem csinál egy művészbejárót? Sehonnan.
Míg benned viszont megbíznék, mert tudom, hogy te ilyet nem tennél. Meg esetleg te nem pont a szabványos-beszerelést választod, ezzel is megnehezítve a tolvaj helyzetét.
Ez meg az érem másik oldala.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4885 Dátum:
2007.07.01 vasárnap, 12:35:00 »
Idézetet írta: Godot_old - 2007.07.01 vasárnap, 10:20:00
Jánosmester!
1. mennyibe kerül egy jó külső egységes riasztó beszereléssel? (100m-re tőlem kilopták a kerekeimet)
2. hozzád vihetem-e a kocsit?
Kerékőrön nem gondolkodtál? Ha paranoiás vagy, vegyél 5 különböző szett kerékőrt, és tutira nem viszik el...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4886 Dátum:
2007.07.01 vasárnap, 12:47:00 »
Idézetet írta: Angel - 2007.07.01 vasárnap, 12:35:00
Kerékőrön nem gondolkodtál? Ha paranoiás vagy, vegyél 5 különböző szett kerékőrt, és tutira nem viszik el...
Persze utána márgébe a
meg jól összekaristolja a festét mert nem tudta elvinni a felnit. Akkor inkább kopjon le az első rezgésre a beinduló riasztó miatt. Ráadásul megbolondítva egy kis hangmodullal ami mondjuk ezt a szöveget mondja: Értesítettem a tulajdonos.....
Beztos nem lesz neki kedve sokáig maradni kárt csinálni.
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4887 Dátum:
2007.07.01 vasárnap, 12:50:00 »
Idézetet írta: stealt - 2007.07.01 vasárnap, 12:47:00
Persze utána márgébe a
meg jól összekaristolja a festét mert nem tudta elvinni a felnit. Akkor inkább kopjon le az első rezgésre a beinduló riasztó miatt. Ráadásul megbolondítva egy kis hangmodullal ami mondjuk ezt a szöveget mondja: Értesítettem a tulajdonos.....
Beztos nem lesz neki kedve sokáig maradni kárt csinálni.
karistolásról jut eszembe. gyalog mentem(!) és előttem biciklizett egy 12 éves forma gyerek. ahogy elhaladt a parkoló kocsik mellett, lenyúlt. nem is tűnt volna fel, csak amikor odaértem láttam, végighúzott 3 kocsit... az ilyen ellen nincs mit tenni.
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4888 Dátum:
2007.07.01 vasárnap, 12:56:00 »
Idézetet írta: Godot_old - 2007.07.01 vasárnap, 12:50:00
karistolásról jut eszembe. gyalog mentem(!) és előttem biciklizett egy 12 éves forma gyerek. ahogy elhaladt a parkoló kocsik mellett, lenyúlt. nem is tűnt volna fel, csak amikor odaértem láttam, végighúzott 3 kocsit... az ilyen ellen nincs mit tenni.
Látom nem szeretsz futni. Ha lenné esély elkapni a kis sz...rzsákot vagy csináltam volna róla egy szép képet a mobillal és azt adom át a tulajoknak, Ha megtudnám az ilyet fogni én átadnam a rendőröknek. Attól, hogy fiatalkorú a kedves gondviselője majd talán jobb belátásra bírja. Vagy a gondviselőjét a 3 másik kocsi tulaja.:-))
Azért lehet bezárni bármilyen ford kulcsal bármelyik ford ajtaját mert anno annak idején Henry Ford azt mndta minden ford tulajdonos vigyázzon a másik ford tulajdons értékeire..... én ezt megtoldom vigyázzon mindneki a másik a tulajdonára is.
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4889 Dátum:
2007.07.01 vasárnap, 12:59:00 »
Idézetet írta: stealt - 2007.07.01 vasárnap, 12:56:00
Látom nem szeretsz futni. Ha lenné esély elkapni a kis sz...rzsákot vagy csináltam volna róla egy szép képet a mobillal és azt adom át a tulajoknak, Ha megtudnám az ilyet fogni én átadnam a rendőröknek. Attól, hogy fiatalkorú a kedves gondviselője majd talán jobb belátásra bírja. Vagy a gondviselőjét a 3 másik kocsi tulaja.:-))
Azért lehet bezárni bármilyen ford kulcsal bármelyik ford ajtaját mert anno annak idején Henry Ford azt mndta minden ford tulajdonos vigyázzon a másik ford tulajdons értékeire..... én ezt megtoldom vigyázzon mindneki a másik a tulajdonára is.
100m-re tőlem, biciklivel nem sűrűn értem volna utol, pláne, eszembe sem jutott hogy meghúzta a kocsikat!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4890 Dátum:
2007.07.01 vasárnap, 13:04:00 »
Idézetet írta: stealt - 2007.07.01 vasárnap, 12:47:00
Persze utána márgébe a
meg jól összekaristolja a festét mert nem tudta elvinni a felnit. Akkor inkább kopjon le az első rezgésre a beinduló riasztó miatt. Ráadásul megbolondítva egy kis hangmodullal ami mondjuk ezt a szöveget mondja: Értesítettem a tulajdonos.....
Beztos nem lesz neki kedve sokáig maradni kárt csinálni.
Addig hiszel az ilyez adóvevős kütyükben, amíg meg nem mutatják, mennyire könnyű ezeket hatástalanítani... mert csak 1 gombnyomás.
Ja, és 12 év alatt nem büntethető... a szülő sem... csak kárpótlásért perelheted.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4891 Dátum:
2007.07.01 vasárnap, 13:06:00 »
Idézetet írta: stealt - 2007.07.01 vasárnap, 12:47:00
Persze utána márgébe a
meg jól összekaristolja a festét mert nem tudta elvinni a felnit. Akkor inkább kopjon le az első rezgésre a beinduló riasztó miatt. Ráadásul megbolondítva egy kis hangmodullal ami mondjuk ezt a szöveget mondja: Értesítettem a tulajdonos.....
Beztos nem lesz neki kedve sokáig maradni kárt csinálni.
Igen, csak a kerékőr az macerás, míg anélköl csak emelő+keresztkulcs kell.
A gumis is elbohóckodik vagy félórát egy kerékőrrel. Ha 5 fajta, az 5*4*félóra.
Vagy inkább odébbáll. De szerintem 1 kerékőr is elég. Én nem tudok olyan esetről, hogy ha volt kerékőr, lelopták volna a kerekeket.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4892 Dátum:
2007.07.01 vasárnap, 17:27:00 »
Idézetet írta: stealt - 2007.07.01 vasárnap, 12:47:00
Persze utána márgébe a
meg jól összekaristolja a festét mert nem tudta elvinni a felnit. Akkor inkább kopjon le az első rezgésre a beinduló riasztó miatt. Ráadásul megbolondítva egy kis hangmodullal ami mondjuk ezt a szöveget mondja: Értesítettem a tulajdonos.....
Beztos nem lesz neki kedve sokáig maradni kárt csinálni.
Én élből paranoiás vagyok
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4893 Dátum:
2007.07.01 vasárnap, 20:23:00 »
Idézetet írta: stealt - 2007.07.01 vasárnap, 12:47:00
Persze utána márgébe a
meg jól összekaristolja a festét mert nem tudta elvinni a felnit. Akkor inkább kopjon le az első rezgésre a beinduló riasztó miatt. Ráadásul megbolondítva egy kis hangmodullal ami mondjuk ezt a szöveget mondja: Értesítettem a tulajdonos.....
Beztos nem lesz neki kedve sokáig maradni kárt csinálni.
Ha megszólal a kocsidban egy duda vagy hang, mert már a kereket babrálja valami fogóval, akkor nem esik nehezére az üvegre csapni egyet vagy végig húzni távozás közben az autó egész hosszát.
Ha olyat látok, hogy karcolja a kocsimat valaki, akkor nem érdekel, hogy 12éves vagy 28!
Olyan sallert kap, hogy utána még a szüleinek is adok, ha valami nem tetszik nekik.
Nem tudja rám bizonyítani, hogy én voltam.Persze én sem tudom rá bizonyítani, hogy ő karcolta meg az autómat.
Ha valaki nem hiszi amit mondok az tegyen egy próbát!!!
Gyűlölöm, ha valaki megrongálja vagy eltulajdonítja azt amiért a gazdája megdolgozott.
Ma pl. a strandon ellopták egy családnak a kis táskáját.(Jó tudjuk,hogy sosem hagyunk ott semmi értéket őrizetlenűl egy percre sem, de néha belefutnak emberek ilyen hibákba.)
Rebbenéstelen arcal eltörném az ujját az ilyennek, ha rajtakapnám vagy tudnám ki tette.
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4894 Dátum:
2007.07.01 vasárnap, 20:29:00 »
Idézetet írta: Zoli79_old - 2007.07.01 vasárnap, 20:23:00
Ha megszólal a kocsidban egy duda vagy hang, mert már a kereket babrálja valami fogóval, akkor nem esik nehezére az üvegre csapni egyet vagy végig húzni távozás közben az autó egész hosszát.
Ha olyat látok, hogy karcolja a kocsimat valaki, akkor nem érdekel, hogy 12éves vagy 28!
Olyan sallert kap, hogy utána még a szüleinek is adok, ha valami nem tetszik nekik.
Nem tudja rám bizonyítani, hogy én voltam.Persze én sem tudom rá bizonyítani, hogy ő karcolta meg az autómat.
Ha valaki nem hiszi amit mondok az tegyen egy próbát!!!
Gyűlölöm, ha valaki megrongálja vagy eltulajdonítja azt amiért a gazdája megdolgozott.
Ma pl. a strandon ellopták egy családnak a kis táskáját.(Jó tudjuk,hogy sosem hagyunk ott semmi értéket őrizetlenűl egy percre sem, de néha belefutnak emberek ilyen hibákba.)
Rebbenéstelen arcal eltörném az ujját az ilyennek, ha rajtakapnám vagy tudnám ki tette.
REmélhetőleg az én kerekeimből lesz valami... A helyi törzsiek tudják ki tette, 30e -t adok a fejéért + a kerekeimért, amit elvittek
nekem ennyit megér
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4895 Dátum:
2007.07.01 vasárnap, 20:33:00 »
Idézetet írta: Zoli79_old - 2007.07.01 vasárnap, 20:23:00
Ha megszólal a kocsidban egy duda vagy hang, mert már a kereket babrálja valami fogóval, akkor nem esik nehezére az üvegre csapni egyet vagy végig húzni távozás közben az autó egész hosszát.
Ha olyat látok, hogy karcolja a kocsimat valaki, akkor nem érdekel, hogy 12éves vagy 28!
Olyan sallert kap, hogy utána még a szüleinek is adok, ha valami nem tetszik nekik.
Nem tudja rám bizonyítani, hogy én voltam.Persze én sem tudom rá bizonyítani, hogy ő karcolta meg az autómat.
Ha valaki nem hiszi amit mondok az tegyen egy próbát!!!
Gyűlölöm, ha valaki megrongálja vagy eltulajdonítja azt amiért a gazdája megdolgozott.
Ma pl. a strandon ellopták egy családnak a kis táskáját.(Jó tudjuk,hogy sosem hagyunk ott semmi értéket őrizetlenűl egy percre sem, de néha belefutnak emberek ilyen hibákba.)
Rebbenéstelen arcal eltörném az ujját az ilyennek, ha rajtakapnám vagy tudnám ki tette.
egyébként indultam volna reggel, és amikor észrevettem, én öltem volna...
Aztán vannak olyanok, ha a gyerekét elkapod, rádgyújtja a házat... fél munkát nem szabad végezni.
régen a M7-en álltak néha lerobbant olasz rendszámú kocsik, néhány nap múlva csak a vázuk maradt.
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4896 Dátum:
2007.07.01 vasárnap, 20:53:00 »
Idézetet írta: Godot_old - 2007.07.01 vasárnap, 20:29:00
REmélhetőleg az én kerekeimből lesz valami... A helyi törzsiek tudják ki tette, 30e -t adok a fejéért + a kerekeimért, amit elvittek
nekem ennyit megér
minda 4 kerekedet lekapták???
és min hagyták a kocsid?
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4897 Dátum:
2007.07.01 vasárnap, 20:55:00 »
Idézetet írta: BigFoot_old - 2007.07.01 vasárnap, 20:53:00
minda 4 kerekedet lekapták???
és min hagyták a kocsid?
téglára tették, de a féktárcsa alá pakolták...
erről jut eszembe:
ELDAÓ 8db bontott tégla (vegyes)
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4898 Dátum:
2007.07.01 vasárnap, 21:07:00 »
Idézetet írta: Godot_old - 2007.07.01 vasárnap, 10:20:00
Jánosmester!
1. mennyibe kerül egy jó külső egységes riasztó beszereléssel? (100m-re tőlem kilopták a kerekeimet)
2. hozzád vihetem-e a kocsit?
Kétkörös ütésérzékelős 25000Ft beszerelve.
Pageres motorindítós 65000Ft beszerelve,számlával.
Két év cseregarancia.Modulos rendszerű,bővíthető.
Szívesen elvállalom, ha nem gond a távolság.
Írj privit
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #4899 Dátum:
2007.07.01 vasárnap, 22:32:00 »
Idézetet írta: Angel - 2007.07.01 vasárnap, 12:30:00
János. Eddig többször kétségbe vontad a szavam. Eddig viccnek fogtam fel. Mondom eddig. A következő alkalommal azt fogom gondolni, hazugsággal vádolsz. Az már egy más terület. Tehát fektessük le a tényeket: én azt állítom, nincs chiptuning (vagy más tuning) az autómban. Ha akarod, bármikor átvizsgálhatod. Addig, amíg nem tudsz bizonyítékot az állításom ellen, addig fogadjuk el tényként. Ezt most hótt komolyan mondom.
Tuning. Mindegyik tuning emeli a turbónyomást, mert anélkül csak kormolna. Hiába emeled meg az üzemanyag mennyiségét, több lovad levegő nélkül nem lesz. A turbónyomást terhelés alatt emeli. A másik, hogy a dobozok jó része azt csinálja, hogy hamis adatot küld a szgépnek, és az nem is tudja, hogy magasabb a nyomás.
Riasztó. Nemcsak hogy te nem szerelheted be garivesztés nélkül, hanem ennél sokkal vadabb a helyzet. Még azt is megmondják, hogy melyik riasztó mehet bele. Annakidején én utánajártam, beszéltem jópár emberrel, és bármily szomorú, ezek vannak: csak a fordszervíz építheti be a riasztót, és csak azokat, amit a ford engedélyezett.
Ha ezeket nem tartod be, és beépítesz akár egy telefonos kihangosítót, ugrott az elektronikára a garancia. Hogy ez a gyakorlatban mit jelent? Szinte semmit. De ha kekeckedni akarnak, akkor mondhatják azt, hogy azért ment tönkre a pcsúcs (az is elektronika), mert te rosszul építetted be pl a blútútot. Na most mndketten tudjuk, semmi köze a két dolognak egymáshoz, de ha xarozni akarnak, megtehetik. Csak akkor ha mondjuk neked kell kifizetni mondjuk egy félmillás számlát - érdekelne, akkor is ennyire kardos leszel.
Most ugyanazt tudom mondani, mint az előzőre. Ha nem értesz vele egyet, hozz valami bizonyítékot. Például egy levelet a fh-tól, amibek engedélyezik neked, Jánosnak (vagy xy bt-nek), hogy beleszerelj mondjuk egy saját riasztót. Tehát érted, hogy legyen valami a kezedben, amire lehet hivatkozni.
Tehát szerintem az elméleted nem áll meg.
Hogy mi a gyakorlat? Hogy az autó gariidőn belül nemigen produkál semmilyen hibát, az ember nem is viszi vissza, mert nincs rá szükség. De a tények akkor is tények.
Több mint 25-éve foglalkozok elektrónikával,15-éve javítok és szererlek be különböző riasztókat autókba.Rövid ideig "kisegítettem" egy off szakszervízben,ahonnan még most is hívnak, ha "elakadnak".
A sógór vett egy új opelt,és amikor kínáltam neki a riasztót ő is ezzel a garanciavesztés dumával ált elő,de neki azt mondták, hogy hozott riasztót is beszerelnek, de csak ők csinálhatják.
Neki is a pageres tetszett,hát oda adtam az összes dokumentációt,hogy mutassa meg a szervíznek.
Amikor meglátták,azt mondták a sógórnak, hogy más is beszerelheti,csak szakműhely legyen.Szerinted miért változott meg a véleményük? (A múlt hétvégén beszereltem neki.)
És ez nem az első eset,de nem is az utolsó.
Javítottam már szakszervíz után,ismerem a felkészűltségüket.
Az üzletkötőm a ford és más szakszervízeknek is szállít,tőle tudom, hogy általában csak az egyszerűbbeket keresik.Én is tudok olyan szervízről, akik csak egy típusú riasztót szerelnek, meg a gyárit, amit tanítani kell.
A szükséges engedélyek meg vannak,nekem ez a foglalkozásom. (Ez nem elmélet.)
A te kedvedért megpróbálom beszerezni az általad említett "levelet",bár még egy riasztós cégnél sem hallottam ilyenről.
A xarozásról annyit, hogy azt bizonyítani kell, hogy én hibáztam.Olyan pontokon kötök rá az elektromos rendszerre, aminek nincs köze a motorvezérléshez, és töbszörösen biztosított.
Tuning.Nem kell megsértődni,a hazugság kicsit erős szó ide.
Be kellene látnod, hogy az üzemanyag hőmérséklet jeladó adatváltoztatás nem emeli a turbónyomást terhelésnél sem.Ha máskép lenne, egy hibás jeladó tönkre tehetné a motort.A softveres tuning más.
Naplózva
Oldalak:
1
...
91
92
93
94
95
96
97
[
98
]
99
100
101
102
103
104
105
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ