Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:08:43
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
95
96
97
98
99
100
101
[
102
]
103
104
105
106
107
108
109
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2698864 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5050 Dátum:
2007.07.18 szerda, 15:31:00 »
Idézetet írta: PádárZoli_old - 2007.07.18 szerda, 12:45:00
Először is köszönöm a válaszod.
A katalizátort, meg a lambdát nem teszi tönkre?
Hát ők már régen használják és még bírja nekik.Nem szabad túlzásba esni ez a lényeg ,mert bele lehet 30%-ot is tenni csak hát..............Amúgy ennek az anyagnak a specialitása,hogy sokkal több oxigént visz magával,ezáltal olyan minhta 1 kis ""turbófeltöltőd"" lenne,és tényleg lehet érezni a hatását.Katalizátoros autókban használják az itteniek.Jó anyag csak drága.
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5051 Dátum:
2007.07.18 szerda, 15:42:00 »
Idézetet írta: norbu_old - 2007.07.18 szerda, 15:31:00
Hát ők már régen használják és még bírja nekik.Nem szabad túlzásba esni ez a lényeg ,mert bele lehet 30%-ot is tenni csak hát..............Amúgy ennek az anyagnak a specialitása,hogy sokkal több oxigént visz magával,ezáltal olyan minhta 1 kis ""turbófeltöltőd"" lenne,és tényleg lehet érezni a hatását.Katalizátoros autókban használják az itteniek.Jó anyag csak drága.
De beleültetted a bogarat a fülembe!
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5052 Dátum:
2007.07.18 szerda, 15:51:00 »
Idézetet írta: PádárZoli_old - 2007.07.18 szerda, 15:42:00
De beleültetted a bogarat a fülembe!
Én nem ,csak elmondtam a tényeket,azért azt vedd figyelembe ,hogyk.rva drága,viszont tényleg hat.Végül is az elv hasonló mikor az autóra nitro palackot szerelnek csak azért ez nem annyira durva.Ámbár nem mindig kell adni a benzinbe csak mikor dondolsz 1-et akkor úgy tankolsz.Viszont!a jót nagyon hamar megszokja az ember,utána meg mindig azt akarja,hogy úgy menjen.
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5053 Dátum:
2007.07.18 szerda, 16:12:00 »
Idézetet írta: norbu_old - 2007.07.18 szerda, 15:51:00
Én nem ,csak elmondtam a tényeket,azért azt vedd figyelembe ,hogyk.rva drága,viszont tényleg hat.Végül is az elv hasonló mikor az autóra nitro palackot szerelnek csak azért ez nem annyira durva.Ámbár nem mindig kell adni a benzinbe csak mikor dondolsz 1-et akkor úgy tankolsz.Viszont!a jót nagyon hamar megszokja az ember,utána meg mindig azt akarja,hogy úgy menjen.
akkor makettozós boltokba kell keresni ezt a nitro metánt, ugye? Tutti hülyének fognak nézni!
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5054 Dátum:
2007.07.18 szerda, 16:37:00 »
Idézetet írta: PádárZoli_old - 2007.07.18 szerda, 16:12:00
akkor makettozós boltokba kell keresni ezt a nitro metánt, ugye? Tutti hülyének fognak nézni!
Áá nem simán, kérsz 20 liter nitrot és egy kosarat a motorbloknak
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5055 Dátum:
2007.07.18 szerda, 16:38:00 »
Idézetet írta: norbu_old - 2007.07.18 szerda, 15:51:00
Én nem ,csak elmondtam a tényeket,azért azt vedd figyelembe ,hogyk.rva drága,viszont tényleg hat.Végül is az elv hasonló mikor az autóra nitro palackot szerelnek csak azért ez nem annyira durva.Ámbár nem mindig kell adni a benzinbe csak mikor dondolsz 1-et akkor úgy tankolsz.Viszont!a jót nagyon hamar megszokja az ember,utána meg mindig azt akarja,hogy úgy menjen.
Pádárzolit rászokatod a narkóra?
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5056 Dátum:
2007.07.18 szerda, 16:38:00 »
Idézetet írta: PádárZoli_old - 2007.07.18 szerda, 09:11:00
Szia. Zsoel.
Vhol vannak már fent képek az új kocsidról?
Szívesen megnézném őket.
MKIII facelift topicba van 1-2 kép, de csak neked ide egy mix-képet!-:)
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5057 Dátum:
2007.07.18 szerda, 16:45:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2007.07.18 szerda, 16:38:00
MKIII facelift topicba van 1-2 kép, de csak neked ide egy mix-képet!-:)
Jó ez a felni nemhiába na
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5058 Dátum:
2007.07.18 szerda, 16:46:00 »
Idézetet írta: stealt - 2007.07.18 szerda, 16:38:00
Pádárzolit rászokatod a narkóra?
Te mikor szerzed be a 18" felniket?
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5059 Dátum:
2007.07.18 szerda, 16:52:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2007.07.18 szerda, 16:38:00
MKIII facelift topicba van 1-2 kép, de csak neked ide egy mix-képet!-:)
Tyűűű! Mutatós kis darab, az biztos!
Szép.
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5060 Dátum:
2007.07.18 szerda, 16:53:00 »
Idézetet írta: stealt - 2007.07.18 szerda, 16:38:00
Pádárzolit rászokatod a narkóra?
Nem élek én semmi bódító hatású készítménnyel.
Mondjuk egy jó, hideg fröccsöt betudnék verni ebbe a nagy melegbe.
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5061 Dátum:
2007.07.18 szerda, 16:53:00 »
Legyalulom a mostani garniturát, utána
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5062 Dátum:
2007.07.18 szerda, 20:14:00 »
Sziasztok. Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek van-e értelme a direktszűrőnek ? Mert én úgy gondolom hogy csak akkor fog valamit érni ha a benzinnyomáson is emelünk egy kicsit hiszen különben szegényebb lesz a keverék ? Nem lehet hogy rosszabbúl fog tőle menni a kocsi ? Várom a véleményeteket
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5063 Dátum:
2007.07.18 szerda, 20:22:00 »
Idézetet írta: Gabesz_old - 2007.07.18 szerda, 20:14:00
Sziasztok. Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek van-e értelme a direktszűrőnek ? Mert én úgy gondolom hogy csak akkor fog valamit érni ha a benzinnyomáson is emelünk egy kicsit hiszen különben szegényebb lesz a keverék ? Nem lehet hogy rosszabbúl fog tőle menni a kocsi ? Várom a véleményeteket
Szerintem jót tesz abból a szempontból, hogy majdnem 100%osan átengengedi a levegőt. Tehát amotor könnyebben beszívja. Viszont a koszt is könnyebben átengedi, és nagyon hosszútávú hassnálat esetén előfordulhat hogy ez galibát okozhat a motorban. Én még nem hallottam róla, hogy ha könnyítjük a levegőszívását, akkor kéne benzinnyomást emelni, szerintem nemszükséges beavatkozni.
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5064 Dátum:
2007.07.18 szerda, 21:38:00 »
Idézetet írta: PádárZoli_old - 2007.07.18 szerda, 16:12:00
akkor makettozós boltokba kell keresni ezt a nitro metánt, ugye? Tutti hülyének fognak nézni!
Itt lehet vennI:
http://www.modell.hu/
Amúgy az itteniek kb két éve használják,gond nélkül..Csak az ára...
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5065 Dátum:
2007.07.18 szerda, 21:50:00 »
Idézetet írta: stealt - 2007.07.18 szerda, 16:38:00
Pádárzolit rászokatod a narkóra?
Ááá csak 1 kicsit
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5066 Dátum:
2007.07.18 szerda, 22:02:00 »
Idézetet írta: PádárZoli_old - 2007.07.18 szerda, 16:12:00
akkor makettozós boltokba kell keresni ezt a nitro metánt, ugye? Tutti hülyének fognak nézni!
Ja ,úgy látom a link nem müyik,szal a cím:
: Budapest 1135, Lehel u. 62. - Tel.: (1) 237-0744
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5067 Dátum:
2007.07.19 csütörtök, 11:16:00 »
Csak kíváncsiságból kérdezem attól aki vágja a témát, hogy vajon a V6os MKII motorja elbírna-e egy nem túl durva turbót, illetve ha cserélni is kel gyenge alkatrészeket, biztos nem annyit mint a 2.0 Zetec mociban nem?
Szép napot mindenkinek!
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5068 Dátum:
2007.07.19 csütörtök, 12:37:00 »
Idézetet írta: Gabesz_old - 2007.07.18 szerda, 20:14:00
Sziasztok. Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek van-e értelme a direktszűrőnek ? Mert én úgy gondolom hogy csak akkor fog valamit érni ha a benzinnyomáson is emelünk egy kicsit hiszen különben szegényebb lesz a keverék ? Nem lehet hogy rosszabbúl fog tőle menni a kocsi ? Várom a véleményeteket
Rosszabbul biztosan nem fog menni tőle az autó, legfeljebb jobban sem
Én kb 2 éve használom, nem volt markánsan érezhető a teljesítménynövekedés...de a hangja miatt - nekem - bőven megéri.
Ha normális, nem noname szűrőt és olajat használsz és rendszeresen tisztítod, akkor nem fog koszt beengedni a motorba.
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5069 Dátum:
2007.07.19 csütörtök, 12:38:00 »
Idézetet írta: maffy - 2007.07.19 csütörtök, 12:37:00
Rosszabbul biztosan nem fog menni tőle az autó, legfeljebb jobban sem
Én kb 2 éve használom, nem volt markánsan érezhető a teljesítménynövekedés...de a hangja miatt - nekem - bőven megéri.
Ha normális, nem noname szűrőt és olajat használsz és rendszeresen tisztítod, akkor nem fog koszt beengedni a motorba.
Kiegészítés...
az EGR-ből sokkal több mocsok megy vissza, mint ami a légszűrő valaha is beenged
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5070 Dátum:
2007.07.19 csütörtök, 12:59:00 »
Idézetet írta: maffy - 2007.07.19 csütörtök, 12:38:00
Kiegészítés...
az EGR-ből sokkal több mocsok megy vissza, mint ami a légszűrő valaha is beenged
Egyébként mi ez az EGR? A kartergázzal kapcsolatos?
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5071 Dátum:
2007.07.19 csütörtök, 14:05:00 »
Idézetet írta: Rocco-D_old - 2007.07.19 csütörtök, 12:59:00
Egyébként mi ez az EGR? A kartergázzal kapcsolatos?
A kipufogógáz visszavezetés... "elégetjük még1x, hogy kevesebb károsanyag kerüljön a levegőbe" rendszer... igaz, hogy ezzel nem kevés kormot is visszaküldünk a motorba... Hovonoval és Pepivel szedtük le és tisztogattük a szívósoromat és bizony mm-es nagyságrend volt a keresztmetszet csökkenés a lerakódott szutyok miatt...
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5072 Dátum:
2007.07.19 csütörtök, 16:31:00 »
Idézetet írta: maffy - 2007.07.19 csütörtök, 14:05:00
A kipufogógáz visszavezetés... "elégetjük még1x, hogy kevesebb károsanyag kerüljön a levegőbe" rendszer... igaz, hogy ezzel nem kevés kormot is visszaküldünk a motorba... Hovonoval és Pepivel szedtük le és tisztogattük a szívósoromat és bizony mm-es nagyságrend volt a keresztmetszet csökkenés a lerakódott szutyok miatt...
Hát ez nemsemmi egy találmány... A V6ban majd ki is iktatom egyből...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5073 Dátum:
2007.07.19 csütörtök, 16:33:00 »
Rocco,
Ha MKIII V6 akkor egyaltlaan nem bizta, hogy ki tudod iktatni, ugyanis valceg figyeli a lambda szonda erteket, es ha az nem valtozik, mikozben nyitja az egr szelepet, akkor hibat fog dobni. Lambda vagy EGR szelep lesz a hibakod.
Naplózva
blah blah blah
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5074 Dátum:
2007.07.19 csütörtök, 16:36:00 »
Idézetet írta: zacci - 2007.07.19 csütörtök, 16:33:00
Rocco,
Ha MKIII V6 akkor egyaltlaan nem bizta, hogy ki tudod iktatni, ugyanis valceg figyeli a lambda szonda erteket, es ha az nem valtozik, mikozben nyitja az egr szelepet, akkor hibat fog dobni. Lambda vagy EGR szelep lesz a hibakod.
Zacci,
Ilyen nekem is van már... kérdezték is a szervízben
)
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5075 Dátum:
2007.07.19 csütörtök, 16:40:00 »
MKIInel meg nem bizta hogy bejelez, de en kiiktattam es eza mocsadek beszolt xarul
Naplózva
blah blah blah
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5076 Dátum:
2007.07.19 csütörtök, 16:47:00 »
Idézetet írta: zacci - 2007.07.19 csütörtök, 16:40:00
MKIInel meg nem bizta hogy bejelez, de en kiiktattam es eza mocsadek beszolt xarul
Nekem volt software frissítés a legelső solymári látogatásomkor...lehet, hogy abban volt olyan funkció...
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5077 Dátum:
2007.07.19 csütörtök, 17:21:00 »
MKII V6nál okosan vannak megtervezve gyárilag a leömlők? Nekem azt mondák a Jano- illetve már Dinamitdobnál, hogy sem ők, és sem más nem vállalja hozzá az egyedi leömlők elkészítését (mert jó a gyári és nem lehet hozzáférni).
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5078 Dátum:
2007.07.19 csütörtök, 18:16:00 »
Idézetet írta: Rocco-D_old - 2007.07.19 csütörtök, 11:16:00
Csak kíváncsiságból kérdezem attól aki vágja a témát, hogy vajon a V6os MKII motorja elbírna-e egy nem túl durva turbót, illetve ha cserélni is kel gyenge alkatrészeket, biztos nem annyit mint a 2.0 Zetec mociban nem?
Szép napot mindenkinek!
V6+turbó,nem gyenge:D
gondolom láttad már azt a videót youtube on hogy V6 Mondi+turbó
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5079 Dátum:
2007.07.19 csütörtök, 20:08:00 »
Idézetet írta: Rocco-D_old - 2007.07.19 csütörtök, 17:21:00
MKII V6nál okosan vannak megtervezve gyárilag a leömlők? Nekem azt mondák a Jano- illetve már Dinamitdobnál, hogy sem ők, és sem más nem vállalja hozzá az egyedi leömlők elkészítését (mert jó a gyári és nem lehet hozzáférni).
Ez igy van Lenderék sem vállalták
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5080 Dátum:
2007.07.19 csütörtök, 22:20:00 »
Idézetet írta: Laczik V6_old - 2007.07.19 csütörtök, 20:08:00
Ez igy van Lenderék sem vállalták
Hallottam dícsérő szavakat a PS kiufogóról. Állítólag olcsó is és jól is dolgozik. Majd megkérdezem ők mit Mondanak ezügyben, de valószínűleg majd odaviszem hozzájuk a kicsikét. Valakinek tapasztalata van velük?
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5081 Dátum:
2007.07.19 csütörtök, 22:21:00 »
Idézetet írta: BigFoot_old - 2007.07.19 csütörtök, 18:16:00
V6+turbó,nem gyenge:D
gondolom láttad már azt a videót youtube on hogy V6 Mondi+turbó
Persze, megnézegettem már minden Mondis videót ott
Csak sajnos a legjobbak nem túl hosszúak.
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5082 Dátum:
2007.07.20 péntek, 19:39:00 »
Korábban valaki érdeklődött a tuningbox-okkal kapcsolatban.
Már nem emlékszem ki volt az, de szeretném megtudni!
Naplózva
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5083 Dátum:
2007.07.23 hétfő, 09:32:00 »
Idézetet írta: norbu_old - 2007.07.18 szerda, 21:38:00
Itt lehet vennI:
http://www.modell.hu/
Amúgy az itteniek kb két éve használják,gond nélkül..Csak az ára...
Szia.
Kösz szépen az infót, majd utánajárok. Az utóbbi pár napba le voltam robbanva kicsit, nyomtam az ágyat rendesen. De, ha megveszem a löttyöt, beszámolok róla.
Még egyszer köszi.
Naplózva
Norbu
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5084 Dátum:
2007.07.25 szerda, 14:19:33 »
Idézetet írta: PádárZoli_old - 2007.07.23 hétfő, 17:32:00
Szia.
Kösz szépen az infót, majd utánajárok. Az utóbbi pár napba le voltam robbanva kicsit, nyomtam az ágyat rendesen. De, ha megveszem a löttyöt, beszámolok róla.
Még egyszer köszi.
Oké,én már láttam és éreztem a hatását nem rossz....csak elég ,illetve k.rva drága..
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5085 Dátum:
2007.08.03 péntek, 23:51:03 »
Egy kis témaindító, hogy visszahozzam ezt a topikot.
Van egy kis személyes tapasztalatom „csipp” tuning ügyben, gondoltam, megosztom azokkal akiket érdekel.
A gép: 2003.10.23 (facelift) TDCI 130 LE
Régóta szemezgettem már a témával és most "baráti" áron kaptam ajánlatot egy helyi (pécsi) cégtől. Konkrétan: boxter.hu
Előzőleg igyekeztem képbe jönni a témával kapcsolatban, voltam pár műhelyben és kicsit utána is olvastam a dolognak. Az analóg (poti tekergetős verzió szerintem felejtős, a motorvezérlő átírás meg igen csak nagy szakértelmet igényel és elég sok fura történetet hallani. Én végül a digitális boxtuningnál maradtam. Itt nem csupán a nyomásszenzor átverése a lényeg, hanem egy próbakör után a mért értékek alapján kalibrálni lehet a box beavatkozását. Arról van szó, hogy ezzel kütyüvel kitolják a motorvezérlés határait. Mint kiderült nálam ez a tartomány igen csak keskeny. (sajnos) Az első verzió egy durvább emelés volt. Mit mondjak, meglepődtem! 2 és 3ezer között iszonyúan húzott minden fokozatban és nem füstölt! Alul nem dobott annyit, de nem kellett akkora gáz az indulásnál. Sajnos az öröm nem tartott sokáig. 30 km után először csak bevillant az izzítás jelző. Később, éppen egy előzéskor szétszaladt a ménes, elment az erő, sőt le is állt a motor! Hát érdekes érzés volt a kamion mellett lendületből elmenni szervo nélkül! Na vissza a műhelybe, csávó: fejvakarás, hümmögés, magyarázkodás stb. Mindegy. Kicserélte egy kevésbé ütősre. Azzal ugyanez 5-ben padlógáznál motor leó. Na zsír, mondom! Most egy lájtos program van benne, ezzel eddig minden ok, de nem is érzek különösebb változást. Mondjuk, van egy hetem a tesztelésre. A szerelő aszongya, ez előfordul. Nálam sokkal kisseb ez a „büntetlenül” túlszabályozható terület. De az is lehet, hogy megint sikerült kifogni egy Mekk Elek céget.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Norbu
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5086 Dátum:
2007.08.03 péntek, 23:53:05 »
Hát ez eddig nem vmi bizalomgerjesztő....
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5087 Dátum:
2007.08.04 szombat, 00:03:26 »
Idézetet írta: Norbu - 2007.08.03 péntek, 23:53:05
Hát ez eddig nem vmi bizalomgerjesztő....
A tanulság, hogy mindenképpen szakszerű beépítő műhelyben végezzük a tuningot és persze garanciával!
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5088 Dátum:
2007.08.04 szombat, 11:31:57 »
Idézetet írta: TZS - 2007.08.03 péntek, 23:51:03
Keresd Zsoelt, amit meg most raktál bele dobd ki a fenébe, mert megöl.
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5089 Dátum:
2007.08.04 szombat, 14:31:52 »
Idézetet írta: stealt - 2007.08.04 szombat, 11:31:57
Idézetet írta: TZS - 2007.08.03 péntek, 23:51:03
Keresd Zsoelt, amit meg most raktál bele dobd ki a fenébe, mert megöl.
Már értekeztem Zsoellel, de attól tartok az övével sem lenne jobb a helyzet. Tudom az teljesen más, de ha mégis nálam kevés a szabályozható tartomány, akkor meg nem sok érelme van az egész tuningolósdinak. Ő sajnos messze van, hogy csak úgy belepróbáljam.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Norbu
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5090 Dátum:
2007.08.04 szombat, 14:35:40 »
Sztem az egyedüli jó megoldás a motorvezérlés profi átírása!Teljesítményt mérő paddal együtt!
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5091 Dátum:
2007.08.04 szombat, 22:47:17 »
Idézetet írta: Norbu - 2007.08.04 szombat, 14:35:40
Sztem az egyedüli jó megoldás a motorvezérlés profi átírása!Teljesítményt mérő paddal együtt!
Csak azok akik ilyennel foglalkoznak azoknak egyiknek sincs mérő padja. Irogatnak valamit utána kiállnak az utra és go érzésre. Szerintem ténylegesen kevesen tudják hogy mit tud a gépuk tuning előtt és mit utána.
Normálisan ennek ugy kellene kinéznie
1.) Teljesitmény mérés
2.) Finomhangolás
3.) Teljesítmény mérés (akár több is az optimális értékek beálítása érdekében.)
Hol itt a gond ? Ott hogy 10eFt egy teljesítménymérés. Így ugye mennyivel olcsob kihajtani a gépet az utra utána meg történik ami. Akár lekorlátoz a legélesebb helyzetekben vagy szeneskályha lesz az autobol by 40x füstölés.....
Naplózva
Norbu
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5092 Dátum:
2007.08.04 szombat, 23:26:20 »
Állítólag van 1 cég akinek van padja,de most nem jut eszembe mi a neve..
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5093 Dátum:
2007.08.04 szombat, 23:28:29 »
Idézetet írta: stealt - 2007.08.04 szombat, 22:47:17
Idézetet írta: Norbu - 2007.08.04 szombat, 14:35:40
Sztem az egyedüli jó megoldás a motorvezérlés profi átírása!Teljesítményt mérő paddal együtt!
Csak azok akik ilyennel foglalkoznak azoknak egyiknek sincs mérő padja. Irogatnak valamit utána kiállnak az utra és go érzésre. Szerintem ténylegesen kevesen tudják hogy mit tud a gépuk tuning előtt és mit utána.
Normálisan ennek ugy kellene kinéznie
1.) Teljesitmény mérés
2.) Finomhangolás
3.) Teljesítmény mérés (akár több is az optimális értékek beálítása érdekében.)
Hol itt a gond ? Ott hogy 10eFt egy teljesítménymérés. Így ugye mennyivel olcsob kihajtani a gépet az utra utána meg történik ami. Akár lekorlátoz a legélesebb helyzetekben vagy szeneskályha lesz az autobol by 40x füstölés.....
Az a poén, hogy a tuningot magát, esetenként nem annyira, de utána a hiányát nagyon lehet érezni!
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5094 Dátum:
2007.08.05 vasárnap, 12:54:32 »
Idézetet írta: TZS - 2007.08.04 szombat, 23:28:29
Az a poén, hogy a tuningot magát, esetenként nem annyira, de utána a hiányát nagyon lehet érezni!
Adjak címet hol van jó mérőpad? (Így hátha nem kell elvonási tünetnek lennie:-))
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5095 Dátum:
2007.08.05 vasárnap, 14:52:29 »
Idézetet írta: stealt - 2007.08.05 vasárnap, 12:54:32
Idézetet írta: TZS - 2007.08.04 szombat, 23:28:29
Az a poén, hogy a tuningot magát, esetenként nem annyira, de utána a hiányát nagyon lehet érezni!
Adjak címet hol van jó mérőpad? (Így hátha nem kell elvonási tünetnek lennie:-))
Köszi, itt is tudtunk volna mérni, de amíg nem sikerül egy stabil megoldást találni, nem sok értelme lenne.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
zsoel
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5096 Dátum:
2007.08.05 vasárnap, 22:10:11 »
De az is lehet, hogy megint sikerült kifogni egy Mekk Elek céget.
[/quote]
Naplózva
Norbu
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5097 Dátum:
2007.08.06 hétfő, 08:02:18 »
Sztem a tuningot inkább ki kell hagyni,jó az úgy ahogy gyárilag van.Én is akartam tenni rá,aztán rájöttem ,hogy minek úgyse hajtom annira.Persze volt 1 kis hátráltató dolog is,itt vki tett 1 opel dizilre és azután összevissza xarakodott a moci neki.Alig tudták visszacsinálni!!..Elég neves cég volt,nem mondom meg hogy ki!Persze lehet,hogy van normális chiptunig is csak nem volt szerencséje,de azért én nem javaslom senkinek.
«
Utoljára szerkesztve: 2007.08.11 szombat, 16:56:41 írta Norbu
»
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5098 Dátum:
2007.08.11 szombat, 13:52:39 »
Idézetet írta: Norbu - 2007.08.06 hétfő, 08:02:18
Sztem a tuningot inkább ki kell hagyni,jó az úgy ahogy gyárilag van.Én is akartam tenni rá,aztán rájöttem ,hogy minek úgyse hajtom annira.Persze volt 1 kis hátráltató dolog is,itt vki tett 1 opel dizilre és azután összevissza xarakodott a moci neki.Alig tudták visszacsinálni!!..Elég neves cég volt,nem mondom meg hogy ki!Perste lehet,hogy van normális chiptunig is csak nem volt szerencséje,de azért én nem javaslom senkinek.
Többnyire ez igaz de ha az eredmény 170hp, 435Nm mellett mindezt 5,8-6,1 fogyasztással ami majd 1 literrel kevesebb mint előtte, akkor már elgondolkodik az ember.
Mondjuk az biztos hogy ha én hozzányulnék akkor csak fékpadon előtte is és utána is kiméretve több méréssel optimalizálva tenném....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5099 Dátum:
2007.08.11 szombat, 14:54:54 »
Idézetet írta: Norbu - 2007.08.06 hétfő, 08:02:18
Sztem a tuningot inkább ki kell hagyni,jó az úgy ahogy gyárilag van.Én is akartam tenni rá,aztán rájöttem ,hogy minek úgyse hajtom annira.Persze volt 1 kis hátráltató dolog is,itt vki tett 1 opel dizilre és azután összevissza xarakodott a moci neki.Alig tudták visszacsinálni!!..Elég neves cég volt,nem mondom meg hogy ki!Perste lehet,hogy van normális chiptunig is csak nem volt szerencséje,de azért én nem javaslom senkinek.
A te eseted közel nem olyan egyedi, mint ahogy gondolod. Volt itt olyan, aki a tuning után eladta az autót, volt itt már közös-nyomócső repedés, volt hirtelen csúccsere is. Sokan megtuningolták, és nem ment jobban. Meg hogy hogy érzed. Aztán persze füstöl, mint állat. Ha több lóerő kell, akkor füstölni fog, mondja a "mester". Szinte minden chiphez odaírják, nem emeli a turbónyomást. Ahogy Móricka elképzeli... ez az első dolga.
Ha valakinek ez hobbiautója, akkor simán. Ha dolgozni jár vele... a fene se tudja. Meg kell tanulni vezetni, és nincs szükség chipre.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak:
1
...
95
96
97
98
99
100
101
[
102
]
103
104
105
106
107
108
109
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ