Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:33:53
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
100
101
102
103
104
105
106
[
107
]
108
109
110
111
112
113
114
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2693641 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5300 Dátum:
2007.10.15 hétfő, 21:25:02 »
Idézetet írta: KIZS - 2007.10.15 hétfő, 17:22:11
180-nál pörög a 6 sebességes manuális 3000-et. 4000-nél már 240-et mutat az az óra ami GPS szerint itt már majd 15km/h-al kevesebb a valóságban (az óra csalása miatt)
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5301 Dátum:
2007.10.15 hétfő, 21:29:43 »
Idézetet írta: wyctor - 2007.10.15 hétfő, 17:14:24
Hányszor szoktál Te 180 menni?
Most mi vagy te? nyomozóhatóság?
Természetesen ez csak az erre idealizált német autópályákon és ott is csak ott ahol ez megengedett, és forgalmi viszonyok is lehetővé teszik
Naplózva
PádárZoli
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5302 Dátum:
2007.10.15 hétfő, 22:58:42 »
Bocs, hogy így közbeszólok, de én igenin a magyar utakon, és nem is mindig pályán megyek ennyivel.
Vállalom, vegyék el a jogsimat érte.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5303 Dátum:
2007.10.15 hétfő, 23:00:00 »
Idézetet írta: PádárZoli - 2007.10.15 hétfő, 22:58:42
Bocs, hogy így közbeszólok, de én igenin a magyar utakon, és nem is mindig pályán megyek ennyivel.
Vállalom, vegyék el a jogsimat érte.
RENDŐR! RENDŐR ! OTT OTT azt fogják meg (ha utolérik)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5304 Dátum:
2007.10.16 kedd, 09:32:59 »
Idézetet írta: KIZS - 2007.10.15 hétfő, 17:08:58
Idézetet írta: agostonb - 2007.10.15 hétfő, 14:04:24
... Ótómatát kell venni. Sose torpan meg.:-)
És nem is megy
Én most ezzel küzdőzök, mármint, hogy nem megy a kocsi. 2 lityis benzines és 180 a vége. De azt is annyira nyögve éri el, hogy megalszik a számban a tej. Kielőzni már 140-ről sem tudok, legfeljebb "nyugisan elhaladni mellette". Nincs valami zsebből előhúzható, jól kialakult megoldás, hogy a fenti motort felizmosítsam olyan 170-180LE-re?
Kicsit idegesítő, hogy egy 1.6-os bármi kocsi elöl sem tudok meglépni, sőt ő villog le engem mert feltartom.
A motorral úgy gondolom nincs baj, de a váltó (4 sebességes automata) nem ehhez a motorhoz van méretezve szerintem. Túl hosszúak a fokozatok és a motor nem bírja nyomatékkal.
Egyébként kényelmes vezetni, nincs vele gond. De nyugalomra tanít.
Nem lehet, hogy vmi baj van ezzel az autóval?
Én javaslom, hogy keresd meg Oszit, és kérdezd meg, hogy az Ő autómatája mit tud. Olyan mint a Tiéd...
Álmosnak volt 2,0 autómatája, de csak MKII-ből, és sztem az tudta az óra szerinti 200-at!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5305 Dátum:
2007.10.16 kedd, 10:19:36 »
Idézetet írta: Joe - 2007.10.16 kedd, 09:32:59
Nem lehet, hogy vmi baj van ezzel az autóval?
Én javaslom, hogy keresd meg Oszit, és kérdezd meg, hogy az Ő autómatája mit tud. Olyan mint a Tiéd...
Álmosnak volt 2,0 autómatája, de csak MKII-ből, és sztem az tudta az óra szerinti 200-at!
Közben utánaolvastam és angol levlistákon írogatták, hogy a 2 lityis mondeo végsebessége a 4 sebességes automata váltóval kb 170km/ó, a 2.5 -é meg 180km/ó. Na ezeket az értékeket az én autóm is hozza. Sőt ebből azt is leszűrtem, hogy pusztán a végsebesség miatt kár további lóerőket tuszakolni a gépbe. A dinamizmus miatt érdemes csak.
Naplózva
agostonb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 355
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5306 Dátum:
2007.10.16 kedd, 11:45:38 »
Idézetet írta: stealt - 2007.10.15 hétfő, 14:16:00
Idézetet írta: agostonb - 2007.10.15 hétfő, 14:04:24
Ótómatát kell venni. Sose torpan meg.:-)
CSak szétesik a nyomaték miatt
Nem gyakrabban mint a kézis lendkereke.
Naplózva
2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
agostonb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 355
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5307 Dátum:
2007.10.16 kedd, 11:47:59 »
Idézetet írta: gyuri old - 2007.10.15 hétfő, 20:16:42
agostomb
érdekes a megközelítésed, miért ne lehetne más az fokozatok között a külömbség ez csak fog szám kérdése ha pl 1-es 1:4.8 helyett 1:5.3 lenne a maradék 5 fokozatban akkor is el lehetne úgy osztani, hogy 5-be 6-ba a tényleges haladó sebességekben már a most használt áttétel kerüljön, legfeljebb az 1-est 2-est 100fordulattal késöbb lehetne elváltani.én azt vallom,hogy az autózáshoz elöször fül kel csak utánna láb.engem zavar amilor megkérdezik,hogy indulok vagy repülni készülök.de lehet,hogy csak én vagyok igy ezzel.
Add be újításnak az összes autógyárnak. Mert ők még csak 1 váltón belül egy "k" tényezőt ismernek. Valszeg tudják miért, te meg nem.
Naplózva
2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5308 Dátum:
2007.10.16 kedd, 21:38:02 »
Idézetet írta: agostonb - 2007.10.16 kedd, 11:45:38
Nem gyakrabban mint a kézis lendkereke.
Egy lendkerék még durvába is 78eFt egy automata váltó kicsit több
Apropo miért is nincs 2,2 autómatában? Ja nem bírja a váltó a nyomatékot
Naplózva
agostonb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 355
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5309 Dátum:
2007.10.17 szerda, 09:32:38 »
Idézetet írta: stealt - 2007.10.16 kedd, 21:38:02
Idézetet írta: agostonb - 2007.10.16 kedd, 11:45:38
Nem gyakrabban mint a kézis lendkereke.
Egy lendkerék még durvába is 78eFt egy automata váltó kicsit több
Apropo miért is nincs 2,2 autómatában? Ja nem bírja a váltó a nyomatékot
OFF
Nekem elég az a nyomaték ami most az enyében van, 200-250-ezret kibír még ezzel a nyomatékkal is ez a váltó szakik szerint hozzányúlás nélkül. Akkor is csak max. solenoidokat kell cserélni ami megbontás nélkül megy, és kb. 15 rugó darabja (7 van benne). Akkorra te már 3x kicserélted a kuplungodat, meg a lendkerekedet.
Én azé vettem ótómatát me kényelmes. Régebbi ótós kultúrával rendelkező népek már rég tudják hogy ez a jó irány. Soha nem lesz már nekem se kézis ótóm többet. Már volt pár. Az viszont aki nem vezetett még ótómatát legalább 1 hónapig, ne mondjon véleményt. Mert aki vezetett már az nem fog visszalépni senki által meggyőzve. Olyan ez mint a benzin-dízel. Benzinesem se lesz többet. 10 év múlva mindenki röhögni fog azon aki kézi váltós ótót vesz, meg aki sokat fogyasztó, nyomatékszegény benyásat (lehet a dizlisen is). (gondolom ez sok benyás tulajnak nem tetszik)
Vagy hasonlítanám e dolgokat az orsós, majd kazettás magnó, majd bakelit lemez, majd CD. Igen kényelmes, és zajtalan (habár csak a zenéből mintavételes) CD-t választotta már sok HANG Guru is. És még nincs vége, itt az MP3.
Vagy manapság szte mindenkinek tele a hűtője mirelit kajával (ne tiltakozzatok, mert igazából már a Flóra margarint is annak számítom, mert ásványolajból van és szavatossága szinte neverending)
Régen faekével szántottak most meg NEM. Régen nem volt klíma az ótókban most meg van. De sorolhatom a tolatóradartól a tempomatig, az ABS-től az ASR-ig, a központi zártól az ülésfűtésig stb. A kényelem ide viszi a világot. Ha valakinek ez nem kell, szte nem jó, akkor maradjon a réginél.
Én egyedül a 6. fokozatot hiányolom a matásból, de mivel keveset járok pályán, és már ott sem nagyon lehet a Police miatt 200-al menni (meg egy dizlis ne is menjen annyival, mert ott már nem jó a fogyi akkor meg minek vett dizlit)....
De ezt is megoldja majd a 6-os DSG szerű Volvó váltó a Mondikban. Majd 3 év múlva benevezek egy olyanra. A kézisek meg maradjanak kézisek. Engem nem zavarnak.
OFF vége
«
Utoljára szerkesztve: 2007.10.17 szerda, 09:34:34 írta agostonb
»
Naplózva
2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5310 Dátum:
2007.10.17 szerda, 16:20:51 »
Idézetet írta: agostonb - 2007.10.17 szerda, 09:32:38
Azért ha nem is éveket de néhány hónapon keresztül nekem is kellett azért totomatát használnom a jenkiknél. Igaz azok csak kis 3,2 és 3,7-es benyás gépek voltak. Nagyon nem voltam elragadtatva tőlük (messze nem tudnak annyit mint akár egy 2,0 dizli otomata)
A jelenben és nálam ez még a MKIII f2,2TDCi f2 egész egyszerűen nem létezett automata, mert nem bírta volna az MKII-hoz kapható automata konstrukció a megnövekedett igénybevételt. Tudom sokan chippelnek 2,0automatát közel 2,2 közeli teljesítményre (persze ennek a hatása majd meglesz a váltóra
)
Az más kérdés ha kijön 2-3 év múlva a MKIV új 2,2TDCi valszeg 190+ pacival és lesz hozzá egy DSG szerű váltó akkor én se leszek hüle nem azt választani (annál is inkább mert Zsoel a tanum, hogy induláskor majdnem egy 1,9TDI DSG jobban indult mint én az erősebb motorral, persze 3.után elfogyot a kraftja
). De tartok tőle, hogy annak a váltonak már nem sok köze lesz a jelenlegi nem éppen csúcson lévő ford automata váltókhoz.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5311 Dátum:
2007.10.17 szerda, 16:39:18 »
Idézetet írta: stealt - 2007.10.17 szerda, 16:20:51
Idézetet írta: agostonb - 2007.10.17 szerda, 09:32:38
Azért ha nem is éveket de néhány hónapon keresztül nekem is kellett azért totomatát használnom a jenkiknél. Igaz azok csak kis 3,2 és 3,7-es benyás gépek voltak. Nagyon nem voltam elragadtatva tőlük (messze nem tudnak annyit mint akár egy 2,0 dizli otomata)
A jelenben és nálam ez még a MKIII f2,2TDCi f2 egész egyszerűen nem létezett automata, mert nem bírta volna az MKII-hoz kapható automata konstrukció a megnövekedett igénybevételt. Tudom sokan chippelnek 2,0automatát közel 2,2 közeli teljesítményre (persze ennek a hatása majd meglesz a váltóra
)
Az más kérdés ha kijön 2-3 év múlva a MKIV új 2,2TDCi valszeg 190+ pacival és lesz hozzá egy DSG szerű váltó akkor én se leszek hüle nem azt választani (annál is inkább mert Zsoel a tanum, hogy induláskor majdnem egy 1,9TDI DSG jobban indult mint én az erősebb motorral, persze 3.után elfogyot a kraftja
). De tartok tőle, hogy annak a váltonak már nem sok köze lesz a jelenlegi nem éppen csúcson lévő ford automata váltókhoz.
Az dízel automata azért szűnt meg, mert nem tudták megcsinálni az euro-4-es automatát.
A dízelben nem az a váltó van, ami MKII-nél is volt: az a benzines 2.0. Az valóban régi váltó.
Dízel vs benzin: Ágoston, soha ne mondd, hogy soha. Állítólag lesz majd rettentő nyomatékos, takarékos benzines. Ha ez igaz, akár ki is hal a mai dízel.
Ezenkívül a 4-esben már van 6 sebességes automata. Szerintem az a kornak megfelelő (egyébként az 5 sebességes durashift is az).
Azzal a 2,0-ás tdi DSG autóval én is gyorsulnék egyet. Hátha...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
razsa
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 360
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5312 Dátum:
2007.10.17 szerda, 16:48:01 »
" Az más kérdés ha kijön 2-3 év múlva a MKIV új 2,2TDCi valszeg 190+ pacival és lesz hozzá egy DSG szerű váltó "
Erre azért remélejük nem kell ennyit várni, az új facelift Focushoz most októbertől lehet már ezt a Powershift váltót rendelni. a 2.2 TDCI bitrurbo pedig már lényegében megvan a 407esben 170 lóval.
Naplózva
MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5313 Dátum:
2007.10.17 szerda, 16:58:28 »
Idézetet írta: razsa - 2007.10.17 szerda, 16:48:01
Egy gyengébb és egy erősebb 2,2 lesz. A 170pacis elsőre kijövő kösz szépen még nem érdekel mert annyi most is megvan
Naplózva
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5314 Dátum:
2007.10.17 szerda, 21:04:54 »
Ez utólagos ESP beépítésnek van realitása? Nem értem igazán, hogy az előző tulaj miért 17"-os felnit kért a kocsihoz és miért nem ESP-t inkább. Ennek lett volna értelme, a felninek meg semmi.
Illetve a kipörgésgátló az együtt jár az ESP-vel vagy külön sztori? Ha külön történet, akkor hogyan tudok rájönni, hogy van-e a kocsiban?
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5315 Dátum:
2007.10.17 szerda, 21:11:43 »
Idézetet írta: KIZS - 2007.10.17 szerda, 21:04:54
Ez utólagos ESP beépítésnek van realitása? Nem értem igazán, hogy az előző tulaj miért 17"-os felnit kért a kocsihoz és miért nem ESP-t inkább. Ennek lett volna értelme, a felninek meg semmi.
Illetve a kipörgésgátló az együtt jár az ESP-vel vagy külön sztori? Ha külön történet, akkor hogyan tudok rájönni, hogy van-e a kocsiban?
A gyáriban az ESP egyben van a TCS-.el. Utólag beépíteni total gazdaságtalan ,sajna teljesen ésszerütlen nagyon durván drága átalakítás. Tehetetlenségi érzékelő kellene, külön külön kellene tudni fékezgetni a kerekeket, motorfordulatba be kell avatkozni. Én egy utólag berakott ESP-ről sem tudok.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5316 Dátum:
2007.10.17 szerda, 21:42:19 »
Idézetet írta: agostonb - 2007.10.17 szerda, 09:32:38
Én egyedül a 6. fokozatot hiányolom a matásból, de mivel keveset járok pályán, és már ott sem nagyon lehet a Police miatt 200-al menni (meg egy dizlis ne is menjen annyival, mert ott már nem jó a fogyi akkor meg minek vett dizlit)....
200km/h = 7,8l/100km
Naplózva
Jánosmester
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5317 Dátum:
2007.10.19 péntek, 22:07:57 »
Idézetet írta: stealt - 2007.10.17 szerda, 21:42:19
Idézetet írta: agostonb - 2007.10.17 szerda, 09:32:38
Én egyedül a 6. fokozatot hiányolom a matásból, de mivel keveset járok pályán, és már ott sem nagyon lehet a Police miatt 200-al menni (meg egy dizlis ne is menjen annyival, mert ott már nem jó a fogyi akkor meg minek vett dizlit)....
200km/h = 7,8l/100km
És szerinted ez nem jó fogyi?
Naplózva
Eversman
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5318 Dátum:
2007.10.24 szerda, 18:01:57 »
Sziasztok!
Egy 2001 júniusi 2.0 TDDI mondi boldog tulajdonosa vagyok és érdekelne, hogy volt-e közületek valaki aki szereltetett az autójába turbonyomásmérőt, olajnyomás és hőfok mérőt az a oszlopra? Ha igen hol és milyen költségekkel járt a story?
A csippelésen és egy lefúvó szelepen túl vagyok és most ezeket a műszereket szeretném beszereltetni a drágámba.
Kiváncsian várom a véleményeteket és a tippeket.
Eversman
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5319 Dátum:
2007.10.24 szerda, 19:50:18 »
Idézetet írta: Eversman - 2007.10.24 szerda, 18:01:57
Sziasztok!
Egy 2001 júniusi 2.0 TDDI mondi boldog tulajdonosa vagyok és érdekelne, hogy volt-e közületek valaki aki szereltetett az autójába turbonyomásmérőt, olajnyomás és hőfok mérőt az a oszlopra? Ha igen hol és milyen költségekkel járt a story?
A csippelésen és egy lefúvó szelepen túl vagyok és most ezeket a műszereket szeretném beszereltetni a drágámba.
Kiváncsian várom a véleményeteket és a tippeket.
Eversman
115LE-ős? Ha igen, abba változó geometriás turbó van, amihez nem szabad lefúvó szelepet tenni.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Eversman
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5320 Dátum:
2007.10.24 szerda, 19:54:38 »
Szia Scratch!
Igen 115-ös volt.
Miért nem?
Eversman
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5321 Dátum:
2007.10.24 szerda, 19:56:35 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.10.24 szerda, 19:50:18
Idézetet írta: Eversman - 2007.10.24 szerda, 18:01:57
Sziasztok!
Egy 2001 júniusi 2.0 TDDI mondi boldog tulajdonosa vagyok és érdekelne, hogy volt-e közületek valaki aki szereltetett az autójába turbonyomásmérőt, olajnyomás és hőfok mérőt az a oszlopra? Ha igen hol és milyen költségekkel járt a story?
A csippelésen és egy lefúvó szelepen túl vagyok és most ezeket a műszereket szeretném beszereltetni a drágámba.
Kiváncsian várom a véleményeteket és a tippeket.
Eversman
115LE-ős? Ha igen, abba változó geometriás turbó van, amihez nem szabad lefúvó szelepet tenni.
Nem mindegyik 115 lovas tddi változó geometriás (pl R911-é sem az).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Eversman
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5322 Dátum:
2007.10.24 szerda, 20:04:45 »
Ha jól láttam Garrett 17-es turbo van benne de nem teszem rá a fejem. Viszont a barátom aki javasolta, hogy tegyem bele remélhetőleg ért hozzá. A chips-es sréc se mondta, hogy nem kéne.
Mindenesetre nem vagyok nyugodt.
Eversman
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5323 Dátum:
2007.10.24 szerda, 20:49:56 »
Idézetet írta: Eversman - 2007.10.24 szerda, 20:04:45
Ha jól láttam Garrett 17-es turbo van benne de nem teszem rá a fejem. Viszont a barátom aki javasolta, hogy tegyem bele remélhetőleg ért hozzá. A chips-es sréc se mondta, hogy nem kéne.
Mindenesetre nem vagyok nyugodt.
Eversman
Ha minden jó, nincs légtorlódásra lehetőség a TDDi-nél, ebből kifolyólag minek?
Mindegy milyen turbó van rajt!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tomi3118
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5324 Dátum:
2007.10.24 szerda, 21:09:16 »
Idézetet írta: Angel - 2007.10.24 szerda, 19:56:35
Nem mindegyik 115 lovas tddi változó geometriás (pl R911-é sem az).
A főoldali cikkben azt írják, hogy 2001.08-tól fix geometriás a turbó.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5325 Dátum:
2007.10.24 szerda, 21:55:42 »
Idézetet írta: Eversman - 2007.10.24 szerda, 19:54:38
Szia Scratch!
Igen 115-ös volt.
Miért nem?
Eversman
Állítólag nem szabad rátenni ilyet ennél a turbonál!
A pontos okát nem tudom.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Eversman
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5326 Dátum:
2007.10.25 csütörtök, 08:28:29 »
Szia Scratch!
Most már mindegy rajta van. Remélem nem lesz baj!
Eversman
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5327 Dátum:
2007.10.25 csütörtök, 09:05:45 »
Idézetet írta: Scratch - 2007.10.24 szerda, 21:55:42
Állítólag nem szabad rátenni ilyet ennél a turbonál!
A pontos okát nem tudom.
Amikor nyit a lefúvószelep, a geometria megpróbálja tartani a nyomást, és ahogy próbálkozik, csúnyán rányitja a kipugázt a turbinára, ami jól felpörög ilyenkor. Ez ugye nem hosszabbítja meg az életét.
Naplózva
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5328 Dátum:
2007.10.25 csütörtök, 10:32:08 »
Idézetet írta: Eversman - 2007.10.24 szerda, 18:01:57
Sziasztok!
Egy 2001 júniusi 2.0 TDDI mondi boldog tulajdonosa vagyok és érdekelne, hogy volt-e közületek valaki aki szereltetett az autójába turbonyomásmérőt, olajnyomás és hőfok mérőt az a oszlopra? Ha igen hol és milyen költségekkel járt a story?
A csippelésen és egy lefúvó szelepen túl vagyok és most ezeket a műszereket szeretném beszereltetni a drágámba.
Kiváncsian várom a véleményeteket és a tippeket.
Eversman
Nekem van turbónyomásmérőm az A oszlopba építve.
Összesen 40e Ft körül állt meg, fényezéssel, műszerrel, beépítéssel együtt.
A műszer és az oszlop Bombasticos átépítés, a beépítés Szadán egy dizeles szervízben.
Képek
Naplózva
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5329 Dátum:
2007.10.25 csütörtök, 10:37:20 »
Idézetet írta: Eversman - 2007.10.25 csütörtök, 08:28:29
Szia Scratch!
Most már mindegy rajta van. Remélem nem lesz baj!
Eversman
Egyáltalán nem mindegy.
A GT20/708618 nem változó geometriás
DURATORQ DI MONDEO DI GARRETT GT17 704226-0007
DURATORD DI MONDEO TDDI 90CV / TDCI 115CV GARRETT GT20 708618-0004
DURATORQ DI MONDEO TDCI 130CV GARRETT GT17 714467-0003
PUMA 2,0 MONDEO 2,0 TDCI GARRETT GT17 728680-0007
forrás:
http://intec-sarl.com/TARIF%202006%20Turbo%20VL.pdf
Naplózva
Eversman
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5330 Dátum:
2007.10.25 csütörtök, 11:29:31 »
Szia Clint!
Köszi a választ!
Eversman
Naplózva
Lv6
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 55
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5331 Dátum:
2007.10.26 péntek, 12:36:21 »
V6-osok figyelmébe ajánlom a polcomon heverő ST 200 folytószelepemet kompletten.
- ST 200 folytószelep
- ST 200 Maf
- gázbowden
- levegőhőmérséklet jeladó
- tartókonzol
- harmonika gumicső
30 ezerért esetleg autó hifi cucc csere lehet
Naplózva
2008 - 2009
2 x Magyar Bajnok 600 W >>> 147.3 dB
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5332 Dátum:
2007.10.26 péntek, 13:27:24 »
NA most akkor lehet változó geometriásba lefújószelep vagy sem ? ? ?
Én is bele akarom rakatni majd.
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Tádé
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5333 Dátum:
2007.10.26 péntek, 13:33:53 »
Idézetet írta: krisztian - 2007.10.26 péntek, 13:27:24
NA most akkor lehet változó geometriásba lefújószelep vagy sem ? ? ?
Én is bele akarom rakatni majd.
Használni nem fog semmit se, egy VGT elég hamar adja a használható nyomást (nekem az Mk1en a Gt17 1300körül már 0.5bart töltött.) nem kell neki hókuszpókusz. Ha meg szereted, mikor fütyül, vegyél rendőrsípot...
Naplózva
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5334 Dátum:
2007.10.26 péntek, 13:42:55 »
Idézetet írta: Tádé - 2007.10.26 péntek, 13:33:53
Idézetet írta: krisztian - 2007.10.26 péntek, 13:27:24
NA most akkor lehet változó geometriásba lefújószelep vagy sem ? ? ?
Én is bele akarom rakatni majd.
Használni nem fog semmit se, egy VGT elég hamar adja a használható nyomást (nekem az Mk1en a Gt17 1300körül már 0.5bart töltött.) nem kell neki hókuszpókusz. Ha meg szereted, mikor fütyül, vegyél rendőrsípot...
jah sajnos bele vagyok bolondulva a hangjába ! Sok autóban ültem amiben volt és ezért akarom .
És azt hogyan küszöbölöm ki hogy a turbólyuk kisebb legyen ,mert mikor visszaváltok akkor várni kell míg felépül a nyomás. Elvileg a lefujószelep ezt segíti lecsökkenteni. Nem?
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5335 Dátum:
2007.10.26 péntek, 18:06:55 »
Idézetet írta: krisztian - 2007.10.26 péntek, 13:42:55
Idézetet írta: Tádé - 2007.10.26 péntek, 13:33:53
Idézetet írta: krisztian - 2007.10.26 péntek, 13:27:24
NA most akkor lehet változó geometriásba lefújószelep vagy sem ? ? ?
Én is bele akarom rakatni majd.
Használni nem fog semmit se, egy VGT elég hamar adja a használható nyomást (nekem az Mk1en a Gt17 1300körül már 0.5bart töltött.) nem kell neki hókuszpókusz. Ha meg szereted, mikor fütyül, vegyél rendőrsípot...
jah sajnos bele vagyok bolondulva a hangjába ! Sok autóban ültem amiben volt és ezért akarom .
És azt hogyan küszöbölöm ki hogy a turbólyuk kisebb legyen ,mert mikor visszaváltok akkor várni kell míg felépül a nyomás. Elvileg a lefujószelep ezt segíti lecsökkenteni. Nem?
Hogy a tévhitek eloszoljanak :
http://totalcar.hu/magazin/szotar/szotarturbo/
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5336 Dátum:
2007.10.26 péntek, 20:02:06 »
Idézetet írta: Geeboy - 2007.10.26 péntek, 18:06:55
Idézetet írta: krisztian - 2007.10.26 péntek, 13:42:55
Idézetet írta: Tádé - 2007.10.26 péntek, 13:33:53
Idézetet írta: krisztian - 2007.10.26 péntek, 13:27:24
NA most akkor lehet változó geometriásba lefújószelep vagy sem ? ? ?
Én is bele akarom rakatni majd.
Használni nem fog semmit se, egy VGT elég hamar adja a használható nyomást (nekem az Mk1en a Gt17 1300körül már 0.5bart töltött.) nem kell neki hókuszpókusz. Ha meg szereted, mikor fütyül, vegyél rendőrsípot...
jah sajnos bele vagyok bolondulva a hangjába ! Sok autóban ültem amiben volt és ezért akarom .
És azt hogyan küszöbölöm ki hogy a turbólyuk kisebb legyen ,mert mikor visszaváltok akkor várni kell míg felépül a nyomás. Elvileg a lefujószelep ezt segíti lecsökkenteni. Nem?
Hogy a tévhitek eloszoljanak :
http://totalcar.hu/magazin/szotar/szotarturbo/
Nah átolvastam . akkor csak jól tudtam hogy miért is kell az nekem .
Szóval akkor mindegy hogy változógeometriás vagy sem a turbó ,turbó marad. Mehet hozzá a lefujószelep és társai.
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Geeboy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 881
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5337 Dátum:
2007.10.26 péntek, 20:04:47 »
Örülök ha segíthettem!
Naplózva
Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10
"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5338 Dátum:
2007.10.26 péntek, 20:09:33 »
Idézetet írta: Geeboy - 2007.10.26 péntek, 20:04:47
Örülök ha segíthettem!
Legalább okosabb lettem . Kösz. De tök komolyan ! Neked dízel ?
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Franky
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5339 Dátum:
2007.10.27 szombat, 08:48:35 »
Idézetet írta: krisztian - 2007.10.26 péntek, 20:02:06
Idézetet írta: Geeboy - 2007.10.26 péntek, 18:06:55
Hogy a tévhitek eloszoljanak :
http://totalcar.hu/magazin/szotar/szotarturbo/
Nah átolvastam . akkor csak jól tudtam hogy miért is kell az nekem .
Szóval akkor mindegy hogy változógeometriás vagy sem a turbó ,turbó marad. Mehet hozzá a lefujószelep és társai.
Krisztián, ha jól gondolom, neked dízel autód van, amiben nincs pillangó szelep. Tehát nem torlódik fel a levegő a turbó előtt... A dízel BOV máshogy működik, mint a benzines. A benzinesnél a BOV be van állítva egy értékre, amit ha elér a levegő nyomása, akkor kinyit a szelep, s fütyül. Mivel a dízelben nincs ilyen hirtelen túlnyomás ezért ez nem működik. Ezért használnak, egy elektromos kapcsolót,ami a gázpedálra van kötve. Ez akkor engedi el a levegőt, ha elveszed a gázt. (Ha jól tudom, ez dízelnél teljesítménycsökkentést is eredményez, de ebbe nem vagyok biztos.)
A lényeg: bármilyen dízel turbóra rakható BOV, mert elekrtonika szabályozza a nyitását, nem a turbónyomás. Azt ne várd tőle, hogy megszűnik a turbólyuk!
Ha esetleg valakinek van dízel Mondiban BOV, rakhatna fel róla hangot, szívesen meghallgatnám, mert én is gondolkoztam a beszerelésén!
«
Utoljára szerkesztve: 2007.11.29 csütörtök, 16:03:10 írta Joe
»
Naplózva
Eversman
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5340 Dátum:
2007.10.27 szombat, 12:06:40 »
Szia Franky!
Szerintem jobban jársz ha élőben hallgatod meg. Nekem már benne van ha pesti vagy összefuthatunk szivesen megmutatom.
Eversman
Naplózva
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5341 Dátum:
2007.10.27 szombat, 12:11:08 »
Idézetet írta: Eversman - 2007.10.27 szombat, 12:06:40
Szia Franky!
Szerintem jobban jársz ha élőben hallgatod meg. Nekem már benne van ha pesti vagy összefuthatunk szivesen megmutatom.
Eversman
Vasárnap ugy néz ki megyünk Tökölre szezonzáró gyorsulási futamra, ha pesti vagy kigurulhatnál vele
meglesném
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5342 Dátum:
2007.10.27 szombat, 12:12:19 »
Idézetet írta: Franky - 2007.10.27 szombat, 08:48:35
Ha esetleg valakinek van dízel Mondiban BOV, rakhatna fel róla hangot, szívesen meghallgatnám, mert én is gondolkoztam a beszerelésén!
Van egy mpg filmem, kb 90mb, mpg, most tömörítem dvix-be, tdci-be szerelték be. Adjatok meg egy honlapcímet, hová tudom feltölteni! És még ha tudtok v.milyen convertert, ami jobb, mint az xmpeg, mert ez nem v.mi stabil.
«
Utoljára szerkesztve: 2007.11.29 csütörtök, 16:05:47 írta Joe
»
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5343 Dátum:
2007.10.27 szombat, 12:35:46 »
Idézetet írta: krisztian - 2007.10.26 péntek, 20:02:06
akkor csak jól tudtam hogy miért is kell az nekem .
Ha úgy gondolod, hogy a fütyülésért megkockáztatod a turbód (autód) egészségét, ám legyen. Én is így voltam vele.
Nem volt olyan dolog, amit meg ne tettem volna pár lóerőért. De a lelkesedés alábbhagyott, amikor sorra elhaltak a dolgok az autóban.
A turbó halála nembiztos csak a turbót öli le...
A turbó középrésze elkezd nem tömíteni. A motorolajat elkezdi a szívósorba engendni, a szelepek beégnek, ésígytovább.
Kicsit sarkos, de én hasonlóan jártam, és egy mondeonak sem kívánom.
Naplózva
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5344 Dátum:
2007.10.27 szombat, 12:49:13 »
Többször olvastam, vasárnap tali Tökölön.
Ha nem gond én is mennék. Csak nem tudom hol ,és mikor.
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Eversman
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5345 Dátum:
2007.10.27 szombat, 12:58:28 »
Sziasztok!
Sajna nem érek rá de az ajánlat áll bárkinek megmutatom.
Beszéltem az utóbbi napokban pár emberrel azt mondták nem lesz vele gondom nem fog kárt okozni. Ha igen így jártam. Viszont az lehet, hogy az előző tulaj miatt van. 136000 km-el vettem az autót. Ha turbót kell majd cserélni rajta és az is tönkremegy akkor referálok, hogy megérte-e.
Eversman
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5346 Dátum:
2007.10.27 szombat, 15:36:18 »
Zsiri!
Töltsd fel ide a videot, én is ezt használom mostanában.
A video linkjét pedig másold be ide, és akkor megnézzük.
http://videa.hu/main.php?page=upload
Naplózva
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5347 Dátum:
2007.10.27 szombat, 17:22:39 »
Idézetet írta: Tádé - 2007.10.27 szombat, 12:35:46
Idézetet írta: krisztian - 2007.10.26 péntek, 20:02:06
akkor csak jól tudtam hogy miért is kell az nekem .
Ha úgy gondolod, hogy a fütyülésért megkockáztatod a turbód (autód) egészségét, ám legyen. Én is így voltam vele.
Nem volt olyan dolog, amit meg ne tettem volna pár lóerőért. De a lelkesedés alábbhagyott, amikor sorra elhaltak a dolgok az autóban.
A turbó halála nembiztos csak a turbót öli le...
A turbó középrésze elkezd nem tömíteni. A motorolajat elkezdi a szívósorba engendni, a szelepek beégnek, ésígytovább.
Kicsit sarkos, de én hasonlóan jártam, és egy mondeonak sem kívánom.
Hát nemtudom eddig igaz csak benzinesekben találkoztam láttam vele. Semmiféle rosszat nem mondtak volna róla több évi használat után sem. Lehet hogy dízelbe egy kicsit más de nem okoz kárt ( nem okozhat sztem) ha odafigyelünk.
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Zsiri
Vendég
Válasz: Tuning-lefújó szelep
«
Új hozzászólás #5348 Dátum:
2007.10.27 szombat, 17:35:51 »
Idézetet írta: zsoel - 2007.10.27 szombat, 15:36:18
Zsiri!
Töltsd fel ide a videot, én is ezt használom mostanában.
A video linkjét pedig másold be ide, és akkor megnézzük.
http://videa.hu/main.php?page=upload
Köszi!
Sikerült feltenni !
Megtekintés itt:
http://videa.hu/play.php?v=5BEF5xb7E3Isx6q5
A videót egy német oldalról töltöttem le kb. 2 éve. Élőben én is eddig csak benzinest hallottam. A4 1,8T-ben.
Az e-bay-n lehet találni direkt dízelhez lefújót. Hogy kell-e az autóba? Nekem nem, túl hangos.
Naplózva
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #5349 Dátum:
2007.10.27 szombat, 17:42:31 »
Hmmm! Állat !
Akkor ez a következő lépés ! !
Köszi a feltöltést!
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Oldalak:
1
...
100
101
102
103
104
105
106
[
107
]
108
109
110
111
112
113
114
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ