Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:36:01
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
127
128
129
130
131
132
133
[
134
]
135
136
137
138
139
140
141
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2694132 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
zsoel
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6650 Dátum:
2008.08.22 péntek, 23:13:33 »
ST220.
Majd a nagytalin /ha jössz/ nézzük már meg, hogy a kocsid hogy megy az enyémhez képest.
Mert olvasom itt, hogy van akinek alul nyom nagyobbat, van akinek felül.
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6651 Dátum:
2008.08.22 péntek, 23:14:15 »
Idézetet írta: Angel - 2008.08.22 péntek, 23:04:12
Megspórolod a viagrát... és a tankba dobálod.
tényleg kék a véred!
Naplózva
silver
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6652 Dátum:
2008.08.22 péntek, 23:16:49 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.08.22 péntek, 22:29:49
Elég jól megcsinálták a chippet, de a tiéd már elektronikus turbos, ez látszik.
A SILVER tunignolt 2.0 TDCi-d hasonlítva az én tuningolt 2.2 TDCi-mhez....
Lóerő:(Silver)
1700: 85 Le nekem 58 Le !!!!!!!!!!!!
1800: 92 Le nekem 80 Le
1900: 95 Le nekem 108 Le
2000: 100 Le nekem 120 Le
2400: 118 Le nekem 140 Le
3000: 137 Le nekem 172 Le
Nyomaték:
1700: 361 Nm nekem 240 Nm
1800: 360 Nm nekem 320 Nm
1900: 359 Nm nekem 400 Nm
2000: 355 Nm nekem 420 Nm
2400: 340 Nm nekem 410 Nm
3000: 320 Nm nekem 410 Nm
Ezzel nem versenyszerűen hasonlítom össze, hanem, hogy Silveré mennyire durván nyomatékos alul,meg erősebb is 1700as fordulatnál több mint 120 Nm-rel több van neki, annak ellenére, hogy nekem nagyobb a hengerűrtartalom...!
Clint benzines jellegő dieselével összehasonlítva Silverét, ég és föld a kettő. Persze kinek, melyik jön be, meg egyik vákum másik elektronikus...
A turbo dizel autóknak ez a lényeg, hogy alacsony fordulaton nagy nyomaték! Nem hiába van vége 4500-nél, egy benzines akkor kezd el élni, akkor jön meg az ereje. Neked tudnod kell, hiszen v6 -volt! Az erő mindig az autó megmozdításához kell. Ahogy fogy a nyomaték úgy nő a lóerő, nem hiába 3500-3800 között már le is adta a teljesitményét. Felesleges tovább pörgetni! Kell vemmi egy V6-ot azt lehet 8000-ig is. Teljesen más vezetési stilus kell mind a kettőhöz. Neken a chip arra volt jó, hogy a városban nem kelett váltogatnom. Amikor más dugott egy 3.-t hogy gyorsuljon én csak odaléptem 4.-ben és jól elléptem mindenkitől, kényelmes volt. Persze azért én is használtam és használom sportosan is. Szeretek a lámpátol elsőnek eljönni
de nagyon 4000 fölé nem megyek. Általában 2000-3500 között használom.
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6653 Dátum:
2008.08.22 péntek, 23:20:22 »
Idézetet írta: Angel - 2008.08.22 péntek, 23:04:12
Megspórolod a viagrát... és a tankba dobálod.
Azért szerencsére még nincs szükségem rá...
Viszont a virágot azt megspórolom, és a tankba dobálom..
«
Utoljára szerkesztve: 2008.08.22 péntek, 23:22:06 írta ST220
»
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6654 Dátum:
2008.08.22 péntek, 23:23:25 »
Idézetet írta: zsoel - 2008.08.22 péntek, 23:13:33
ST220.
Majd a nagytalin /ha jössz/ nézzük már meg, hogy a kocsid hogy megy az enyémhez képest.
Mert olvasom itt, hogy van akinek alul nyom nagyobbat, van akinek felül.
Remélem addig meg tudom gyógyítani a verdát, az enyém olyan 2000-től lesz elemében reményeim szerint...
De megnézhetjük, hogy melyik mit tud... Csak ISTENEM LEGYEN JÓ!!!!!!!!!
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6655 Dátum:
2008.08.22 péntek, 23:26:28 »
Idézetet írta: silver - 2008.08.22 péntek, 23:16:49
A turbo dizel autóknak ez a lényeg, hogy alacsony fordulaton nagy nyomaték! Nem hiába van vége 4500-nél, egy benzines akkor kezd el élni, akkor jön meg az ereje. Neked tudnod kell, hiszen v6 -volt! Az erő mindig az autó megmozdításához kell. Ahogy fogy a nyomaték úgy nő a lóerő, nem hiába 3500-3800 között már le is adta a teljesitményét. Felesleges tovább pörgetni! Kell vemmi egy V6-ot azt lehet 8000-ig is. Teljesen más vezetési stilus kell mind a kettőhöz. Neken a chip arra volt jó, hogy a városban nem kelett váltogatnom. Amikor más dugott egy 3.-t hogy gyorsuljon én csak odaléptem 4.-ben és jól elléptem mindenkitől, kényelmes volt. Persze azért én is használtam és használom sportosan is. Szeretek a lámpátol elsőnek eljönni
de nagyon 4000 fölé nem megyek. Általában 2000-3500 között használom.
Igazad van, egy diesel az legyen alul erős, de nekem a 2000-es fordulat teljesen jó, az hogy 1700-nál nincs annyi ereje mint egy 2.0 tuningolt TDCi-nek az nem érdekel, mert hosszútávú nyugodt autózáson kívül soha nem pörög 2000 alatt. Nekem a kedvencem a 2500-3500-as tartomány, én ott hajtom... Csak utazóra veszem fel a 2000 alatti tartományt!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6656 Dátum:
2008.08.22 péntek, 23:55:48 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.08.22 péntek, 23:26:28
Igazad van, egy diesel az legyen alul erős, de nekem a 2000-es fordulat teljesen jó, az hogy 1700-nál nincs annyi ereje mint egy 2.0 tuningolt TDCi-nek az nem érdekel, mert hosszútávú nyugodt autózáson kívül soha nem pörög 2000 alatt. Nekem a kedvencem a 2500-3500-as tartomány, én ott hajtom... Csak utazóra veszem fel a 2000 alatti tartományt!
Pedig Silvernek igaza van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
silver
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6657 Dátum:
2008.08.23 szombat, 00:26:19 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.08.22 péntek, 23:26:28
Igazad van, egy diesel az legyen alul erős, de nekem a 2000-es fordulat teljesen jó, az hogy 1700-nál nincs annyi ereje mint egy 2.0 tuningolt TDCi-nek az nem érdekel, mert hosszútávú nyugodt autózáson kívül soha nem pörög 2000 alatt. Nekem a kedvencem a 2500-3500-as tartomány, én ott hajtom... Csak utazóra veszem fel a 2000 alatti tartományt!
A 2500-3500 tartományba már lóerő kell nem nyomaték. Igaz, én ha hosszútávon autózom, azt 3000 környékén teszem vagy feljebb, pedig 6 sebességes az enyém is. Picit túl ragoztuk a dolgot, izlések és pofonok. Drukkolok hogy jó legyen az autód ha már ennyit költöttél rá......
UI: valami kis tali mostanában?
«
Utoljára szerkesztve: 2008.08.23 szombat, 00:32:23 írta silver
»
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6658 Dátum:
2008.08.23 szombat, 08:01:26 »
Idézetet írta: Angel - 2008.08.22 péntek, 23:55:48
Pedig Silvernek igaza van.
Igen, lehet csak nekem még 3100-nál még mindig van 400 Nm, azt szerintem lehet nyomatéknak nevezni, de ott már társul elég szép lóerő is, tehát én nyomatékból, meg lóerőből tolom!
Silver, te szépen utazol ha 3000 vagy felett pörgeted utazóban, 180-190-et megy 3000-nél az autó 6-ban... Azt sem nevezhetjük nyomatékos haladásnak!
Minitaliról nem tudok, majd nagytali lesz!
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6659 Dátum:
2008.08.23 szombat, 09:42:22 »
Lekopogom, az enyém is 2000-től 3500-ig nagyon gyorsan felmegy, olyan, mint egy vaddisznó.
Én nagyon szeretem ezt a nagy nyomatékot!
De az 1700-as fordulaton még nem igazán fickós.
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6660 Dátum:
2008.08.23 szombat, 10:00:24 »
Idézetet írta: zsoel - 2008.08.23 szombat, 09:42:22
Lekopogom, az enyém is 2000-től 3500-ig nagyon gyorsan felmegy, olyan, mint egy vaddisznó.
Én nagyon szeretem ezt a nagy nyomatékot!
De az 1700-as fordulaton még nem igazán fickós.
Ahogy mondod, 1700-on enyém se nyomatékbajnok, de 1900-2000-től mint akit seggbe rúgtak! Bár nem élvezem sokáig, mert hamar felforrósodik az a levegő, ha 225.000 fordulatszámnál meggyorsítja a turbo!
Zsoel!
Ha te mondjuk 3-ban 2500-nál nyomsz egy padlót nálad mi történik?
úgy értem, tartod a gázt 2500-on, és padló..
Mert nekem azonnal, elkezd menni mint a barom... nekem ott nincs turbolyuk, arra vagyok kíváncsi, hogy azért mert nincs katalizátorom,végdobom...?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6661 Dátum:
2008.08.23 szombat, 10:00:58 »
Idézetet írta: zsoel - 2008.08.23 szombat, 09:42:22
Lekopogom, az enyém is 2000-től 3500-ig nagyon gyorsan felmegy, olyan, mint egy vaddisznó.
Én nagyon szeretem ezt a nagy nyomatékot!
De az 1700-as fordulaton még nem igazán fickós.
Le kéne méretni az autód.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6662 Dátum:
2008.08.23 szombat, 11:34:11 »
Idézetet írta: Angel - 2008.08.23 szombat, 10:00:58
Le kéne méretni az autód.
Jaja, le kellene méretni...
10.000 Forint, Budakalászon..
Naplózva
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6663 Dátum:
2008.08.23 szombat, 11:54:59 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.08.22 péntek, 21:43:24
Ez is több lett volna, csak kaptam egy kis kedvezményt:)
A nyomtávszélesítő mibe fáj?
Én H&R márkájú ST220-ba való szélesítőket vettem hátra 15 / 15 mm ha jól emlékszem 26e volt a szett, de nekem nincs síkba esztergálva mint ST220-nak, viszont pille könnyű anyagból van. Nem tudom számít e egyáltalán valamit
Naplózva
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6664 Dátum:
2008.08.23 szombat, 12:18:03 »
Nagyon érdekes lenne megnézni melyik 2.0 tdci tud jobban gyorsulni.
Silveré (amilyen volt) ami alul nyomatékosabb, erősebb de magas tartományban elfogy vagy egy olyan mint az enyém ami alul gyenge viszon magasabb tartományban erősebb és nyomatékosabb.
Azonos gyorsuláshoz teljesen másképp kell vezetni a két autót szerintem.
A teljesítmény csúcspontja kb ugyanaz Silver:
147 @ 3775 nekem 166 @ 3795
annyi különbséggel, hogy az enyém 2700 tól 4600 ig 145 Le fölött van 3000 és 4200 között 160 Le fölött az övé pedig fokozatosan emelkedik 147 ig
A Nyomatékban óriási az eltérés
neki 1665 @ 362 Nm nél és onnan esik
nekem 2770 @ 375 Nm és onnan esik.
nekem 1665 nél kb. 150 Nm-em van neki 2770 nél kb 320-330 Nm
3900 nál nekem még megvan a 300 Nm neki 275-280 és 4200 nél nekem 270 neki 240 Nm ha jól olvasom a számokat.
Viszont alul mind teljesítményben és nyomatékban is majdnem a dupláját teljesítette az övé. kb 2200-2400 ig.
A közös Lóerő csúcsoknál neki kb 280 Nm-e van nekem 320 Nm @ 3700-3800
Két teljesen más motorkarakter. Nagyon kíváncsi lettem volna egy gyorsuláson melyik típusú motor tud jobban érvényesülni.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.08.23 szombat, 12:23:52 írta clint
»
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6665 Dátum:
2008.08.23 szombat, 12:35:35 »
Idézetet írta: clint - 2008.08.23 szombat, 12:18:03
Nagyon érdekes lenne megnézni melyik 2.0 tdci tud jobban gyorsulni.
Silveré (amilyen volt) ami alul nyomatékosabb, erősebb de magas tartományban elfogy vagy egy olyan mint az enyém ami alul gyenge viszon magasabb tartományban erősebb és nyomatékosabb.
Azonos gyorsuláshoz teljesen másképp kell vezetni a két autót szerintem.
A teljesítmény csúcspontja kb ugyanaz Silver:
147 @ 3775 nekem 166 @ 3795
annyi különbséggel, hogy az enyém 2700 tól 4600 ig 145 Le fölött van 3000 és 4200 között 160 Le fölött az övé pedig fokozatosan emelkedik 147 ig
A Nyomatékban óriási az eltérés
neki 1665 @ 362 Nm nél és onnan esik
nekem 2770 @ 375 Nm és onnan esik.
nekem 1665 nél kb. 150 Nm-em van neki 2770 nél kb 320-330 Nm
3900 nál nekem még megvan a 300 Nm neki 275-280 és 4200 nél nekem 270 neki 240 Nm ha jól olvasom a számokat.
Viszont alul mind teljesítményben és nyomatékban is majdnem a dupláját teljesítette az övé. kb 2200-2400 ig.
A közös Lóerő csúcsoknál neki kb 280 Nm-e van nekem 320 Nm @ 3700-3800
Két teljesen más motorkarakter. Nagyon kíváncsi lettem volna egy gyorsuláson melyik típusú motor tud jobban érvényesülni.
Ez gyorsulás nélkül is egyértelmű... Gyorsulásnál azért ki kell pörgetni a dieslet is, nem lehet 2500-nál elváltogatni, hiába a nyomaték 1800-nál, kipörgetés ellen nem érvényesül...
Az hogy a tiéd alacsony fordulaton sehol sincs silveréhez, gyorsuláskor lényegtelen, mert egyesben úgyse 1000-nél engeded rá a kuplungot, hanem a te eseteben érdemes magasabb fordulaton, 2500-nál elengeded, majdnem nyomatékmaximum, lepörgeted az egyest, és onnantól már nem esik vissza a teljesítmény és hajrá...
Gyorsulásban a tiéd jobb, rugalmasságban meg Silveré sokkal...
Naplózva
silver
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6666 Dátum:
2008.08.23 szombat, 13:29:52 »
Idézetet írta: clint - 2008.08.23 szombat, 11:54:59
Én H&R márkájú ST220-ba való szélesítőket vettem hátra 15 / 15 mm ha jól emlékszem 26e volt a szett, de nekem nincs síkba esztergálva mint ST220-nak, viszont pille könnyű anyagból van. Nem tudom számít e egyáltalán valamit
Persze hogy számit, az esztergáltnál lehetnek centírozási problémák!!!! Minél könnyebb annál kevesebb a felesleges súly, ezért kisebb a centrifugális teher A nagyobb tömegüből adóhatnak futási problémák.
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6667 Dátum:
2008.08.23 szombat, 13:42:20 »
Idézetet írta: silver - 2008.08.23 szombat, 13:29:52
Persze hogy számit, az esztergáltnál lehetnek centírozási problémák!!!! Minél könnyebb annál kevesebb a felesleges súly, ezért kisebb a centrifugális teher A nagyobb tömegüből adóhatnak futási problémák.
Lehetnek, de nem törvényszerű... Spec. az enyém nagyon profi munka!!! igaz nehezebb, meg kicsit több így a rugózatlan tömeg, de mivel gumis szakmában is dolgozom, átcseréléseknél nem egy nyomtávszélesítővel van dolgom... pl. Audi TT 1.8T 225 lovason is volt, nagyon könnyű volt, de az volt az, amit már korábban említettem, szinte morzsolódott már, meg több lyuk volt rajta, gondolom több autóhoz...
Szóval nem volt az igazi...
Naplózva
silver
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6668 Dátum:
2008.08.23 szombat, 13:45:34 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.08.23 szombat, 12:35:35
Ez gyorsulás nélkül is egyértelmű... Gyorsulásnál azért ki kell pörgetni a dieslet is, nem lehet 2500-nál elváltogatni, hiába a nyomaték 1800-nál, kipörgetés ellen nem érvényesül...
Az hogy a tiéd alacsony fordulaton sehol sincs silveréhez, gyorsuláskor lényegtelen, mert egyesben úgyse 1000-nél engeded rá a kuplungot, hanem a te eseteben érdemes magasabb fordulaton, 2500-nál elengeded, majdnem nyomatékmaximum, lepörgeted az egyest, és onnantól már nem esik vissza a teljesítmény és hajrá...
Gyorsulásban a tiéd jobb, rugalmasságban meg Silveré sokkal...
Igen a most a Silveré..................... a legjobb, 130ló alap. Persze ezt tudja is! A chip javára irható bukások: új gyári csúcsok 40e/db+szerelés, gyári lendkerék(nagyon jó ár!!!) 60e+35e szerelés. Sajnos most már én is azt mondom, tapasztalatból hogy a 2.0 TDCi nem nagyon kell chippelni. A 2.2-be még belefér. Kell venni egy új 2.2 175ló+chip
«
Utoljára szerkesztve: 2008.08.23 szombat, 14:32:03 írta silver
»
Naplózva
silver
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6669 Dátum:
2008.08.23 szombat, 14:03:55 »
Idézetet írta: clint - 2008.08.23 szombat, 12:18:03
Nagyon érdekes lenne megnézni melyik 2.0 tdci tud jobban gyorsulni.
Silveré (amilyen volt) ami alul nyomatékosabb, erősebb de magas tartományban elfogy vagy egy olyan mint az enyém ami alul gyenge viszon magasabb tartományban erősebb és nyomatékosabb.
Azonos gyorsuláshoz teljesen másképp kell vezetni a két autót szerintem.
A teljesítmény csúcspontja kb ugyanaz Silver:
147 @ 3775 nekem 166 @ 3795
annyi különbséggel, hogy az enyém 2700 tól 4600 ig 145 Le fölött van 3000 és 4200 között 160 Le fölött az övé pedig fokozatosan emelkedik 147 ig
A Nyomatékban óriási az eltérés
neki 1665 @ 362 Nm nél és onnan esik
nekem 2770 @ 375 Nm és onnan esik.
nekem 1665 nél kb. 150 Nm-em van neki 2770 nél kb 320-330 Nm
3900 nál nekem még megvan a 300 Nm neki 275-280 és 4200 nél nekem 270 neki 240 Nm ha jól olvasom a számokat.
Viszont alul mind teljesítményben és nyomatékban is majdnem a dupláját teljesítette az övé. kb 2200-2400 ig.
A közös Lóerő csúcsoknál neki kb 280 Nm-e van nekem 320 Nm @ 3700-3800
Két teljesen más motorkarakter. Nagyon kíváncsi lettem volna egy gyorsuláson melyik típusú motor tud jobban érvényesülni.
Én kényelmi szempotból csináltattam, legyen picit dinamikusabb, váltások közöt kiegyensúlyozottabb, viszont közelebb áljon a gyári értékekhez, ne legyen extrém. Hétköznapi autózásban szerintem előnyösebb. Megnézed a gyárimat és a chippeltemet, végülis csak a határok lettek kitolva. De ez már a múlté. A jelen az alap 130ló, a jövő 2.2 175ló Titánium S (remélem!!!!)
«
Utoljára szerkesztve: 2008.08.23 szombat, 14:31:32 írta silver
»
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6670 Dátum:
2008.08.23 szombat, 14:12:24 »
Idézetet írta: silver - 2008.08.23 szombat, 13:45:34
Igen a most a Silveré..................... a legjobb, 130ló alap. Persze ezt tudja is! A chip javára irható bukások: új gyári csúcsok 40e/db+szerelés, gyári lendkerék(nagyon jó ár!!!) 60e+35e szerelés. Sajnos most már én is azt mondom, tapasztalatból hogy a 2.0 TDCi nem nagyon kell chippelni. A 2.2-be még belefér. Kell venni egy új 2.2 177ló+chip
Bírja sok 2.0 chipes is..
Amúgy nemtom tudjátok-e, de az új 2.2-est 175 lóerőről 220 lóerőre emelik, és gigantikus (szeretem ezt a szót
) 492 Nm-es nyomatékot hozott ki a Superchips....
De nem csak felül teljesít jól....
2500-on 165 lóerőt,
3000-en 200 lóerő,
3600-4000-ig 220 lóerő !!!!!!!!!!
de még 4500-on is 200 lóerő van!!!!
1800-on 400 Nm
2000-en 460 Nm
2500-on 485 Nm
2700-on 492 Nm!!!!!
3000-en 490 Nm!!!
3500-on 450 Nm!!!!
4000-en 395 Nm
4500-on is még 320 Nm...
Ezt a kocsit 3000-4000 között tartva 200-220 lóerő van, és 490-395 Nm... Ne ez mit mehet....
Egy ilyen chippes fehér kombi, leültetve James Bond packettal, fullre sötétítve, 18-19-es kerékkel... nem lenne szebb európai Ford!
Naplózva
silver
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6671 Dátum:
2008.08.23 szombat, 14:56:18 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.08.23 szombat, 14:12:24
Bírja sok 2.0 chipes is..
Amúgy nemtom tudjátok-e, de az új 2.2-est 175 lóerőről 220 lóerőre emelik, és gigantikus (szeretem ezt a szót
) 492 Nm-es nyomatékot hozott ki a Superchips....
De nem csak felül teljesít jól....
2500-on 165 lóerőt,
3000-en 200 lóerő,
3600-4000-ig 220 lóerő !!!!!!!!!!
de még 4500-on is 200 lóerő van!!!!
1800-on 400 Nm
2000-en 460 Nm
2500-on 485 Nm
2700-on 492 Nm!!!!!
3000-en 490 Nm!!!
3500-on 450 Nm!!!!
4000-en 395 Nm
4500-on is még 320 Nm...
Ezt a kocsit 3000-4000 között tartva 200-220 lóerő van, és 490-395 Nm... Ne ez mit mehet....
Egy ilyen chippes fehér kombi, leültetve James Bond packettal, fullre sötétítve, 18-19-es kerékkel... nem lenne szebb európai Ford!
A James Bondnak is Titánium S volt. Jövő évi terv...............
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6672 Dátum:
2008.08.23 szombat, 15:15:02 »
Tudom, hogy az volt, csak azért írtam, mert hátha így többen ismerik....
Szerintem én egy pár év múlva benevezek egy fehér ST kombira. Remélem turbos lesz, és lesz vagy 280 lóerő!
Naplózva
silver
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6673 Dátum:
2008.08.23 szombat, 16:09:47 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.08.23 szombat, 15:15:02
Tudom, hogy az volt, csak azért írtam, mert hátha így többen ismerik....
Szerintem én egy pár év múlva benevezek egy fehér ST kombira. Remélem turbos lesz, és lesz vagy 280 lóerő!
A Titánium S lett az ST megfelelője. Már most is van T5 turbos, 300ló fölé lehet nyomni mint Volvo R-t. Ha jól tudom Balué 350ló(Volvo R) környékén van. Na az tényleg megy
csak tankolni ne keljen
Igazi élmény volt
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6674 Dátum:
2008.08.23 szombat, 16:43:49 »
Idézetet írta: silver - 2008.08.23 szombat, 16:09:47
A Titánium S lett az ST megfelelője. Már most is van T5 turbos, 300ló fölé lehet nyomni mint Volvo R-t. Ha jól tudom Balué 350ló(Volvo R) környékén van. Na az tényleg megy
csak tankolni ne keljen
Igazi élmény volt
Azé szerintem nem az ST-é... Annak idején megjelent az RS pakett még az ST előtt, bár nagyon hasonlít az ST-re, az ST mégis durvább!!!!
A Ford az nem francia, hogy veszi az alapmodellt belepakol egy erős motort, megülteti a kocsit 15 mm-rel, és akkor kész a sportmodell.
Minden egyes ST, RS modell-t külön fejlesztenek ki... AZ ST220 sem, egy sima mondeo amibe van egy V6. Van sima 3.0 204 lovas mondeo de az kanyartulajdonságban sehol sincs az ST-hez képest.
Reményeim szerint az MKIV nél is durvább lesz az ST külseje mint a Titanum S, remélem elől ez is szélesebb lesz, reméljük más gátlót kap...
és jó lenne a Focus RS-ből a Qualife- differenciálmű, hogy egy kicsit segítse a 2.5T erejét útravinni....
Addig íme itt egy alternatíva...
Igaz, hogy a Titanum S elejét kéne a kocsira tenni, de azt képzeljétek rá...
Figyelmet szentel különösen az ültetés szépsége, meg a szépen síkban álló felnik...!
Valamint a legszebb, ami nekem nagyon bejön az a hátsó lökhárító, a kipufogókkal, és ezen is ott figyel a Porsche 911 Turbo, turbo felirata.. Nekem is volt, de leszóltátok
«
Utoljára szerkesztve: 2008.08.23 szombat, 16:46:12 írta ST220
»
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6675 Dátum:
2008.08.23 szombat, 16:51:48 »
Idézetet írta: silver - 2008.08.22 péntek, 23:16:49
Neken a chip arra volt jó, hogy a városban nem kelett váltogatnom. Amikor más dugott egy 3.-t hogy gyorsuljon én csak odaléptem 4.-ben és jól elléptem mindenkitől, kényelmes volt.
Állítólag a turbo pon ezt nem szereti.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6676 Dátum:
2008.08.23 szombat, 17:20:29 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.08.23 szombat, 16:43:49
EZ KELL FÓHÉRBEN !!!!! MOST
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6677 Dátum:
2008.08.23 szombat, 17:30:44 »
Idézetet írta: clint - 2008.08.23 szombat, 17:20:29
EZ KELL FÓHÉRBEN !!!!! MOST
Akkor nekem hófehér, fekete felnivel és fekete tetővel, meg a hűtőrácstól ívben a szélvédőig fekete motorháztető!!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6678 Dátum:
2008.08.23 szombat, 17:36:46 »
Idézetet írta: silver - 2008.08.23 szombat, 16:09:47
A Titánium S lett az ST megfelelője. Már most is van T5 turbos, 300ló fölé lehet nyomni mint Volvo R-t. Ha jól tudom Balué 350ló(Volvo R) környékén van. Na az tényleg megy
csak tankolni ne keljen
Igazi élmény volt
Lesz ST. De szerintem csak 260-280 lóval.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6679 Dátum:
2008.08.23 szombat, 17:43:55 »
Nagyon szép!!! Nekem feketébe kell. Múltkor volt itt a faluba egy német rendszámos kombi 20" hópihés felniken. Azt hittem ott helyben......................
Naplózva
Akidna
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6680 Dátum:
2008.08.23 szombat, 18:31:25 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.08.22 péntek, 08:50:47
Én kórmosnak nézem, de az is?
Igen.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6681 Dátum:
2008.08.23 szombat, 18:40:30 »
Idézetet írta: Akidna - 2008.08.23 szombat, 18:31:25
Igen.
Nagyon jól néz ki.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6682 Dátum:
2008.08.23 szombat, 19:18:06 »
Idézetet írta: Akidna - 2008.08.23 szombat, 18:31:25
Igen.
Mibe fáj egy ilyen?
Én szétszedném és kifújnám feketére:)
«
Utoljára szerkesztve: 2008.08.23 szombat, 19:20:26 írta Angel
»
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6683 Dátum:
2008.08.23 szombat, 20:30:12 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.08.23 szombat, 10:00:24
Zsoel!
Ha te mondjuk 3-ban 2500-nál nyomsz egy padlót nálad mi történik?
úgy értem, tartod a gázt 2500-on, és padló..
Mert nekem azonnal, elkezd menni mint a barom... nekem ott nincs turbolyuk, arra vagyok kíváncsi, hogy azért mert nincs katalizátorom,végdobom...?
Mi történik?
kapaszkodom a kormányba, de nagyon!
Értem én mire kérdezel, turbólyuk egyáltalán nincs.
Kilő, mint egy rakéta. Épp ma mutattam egy srácnak, hogy megy a kocsi. Általában Bömös rajongó, de azt mondta, ez a tuti!
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6684 Dátum:
2008.08.23 szombat, 20:36:01 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.08.23 szombat, 11:34:11
Jaja, le kellene méretni...
10.000 Forint, Budakalászon..
Egyszer arra járok megcsináltatom, de csak azért, hogy legyen min csámcsogni!
Az én véleményem szerint a görbe az csak egy görbe. Lehet, hogy jó érzés, ha mások megdicsérik, de azzal sem váltjuk meg a világot.
Hiába mutat szépen, ha egy másik kocsi jobban megy, vagy éppen fordítva.
Mondjuk az én nyomatékgörbém olyan lenne, mint a Gabo-é.
A valóságban tudjuk, hogy az a kocsi milyen jól megy. Én ültem benne, 4-be egyszerűen nincs ellenfele.
És menet közben le volt engedve az ablak!!!!! Vazze!!!!!!!!!!!!
Mindenki más lemaradt mellette.
Ennyi.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6685 Dátum:
2008.08.23 szombat, 20:57:08 »
Idézetet írta: zsoel - 2008.08.23 szombat, 20:36:01
Egyszer arra járok megcsináltatom, de csak azért, hogy legyen min csámcsogni!
Az én véleményem szerint a görbe az csak egy görbe. Lehet, hogy jó érzés, ha mások megdicsérik, de azzal sem váltjuk meg a világot.
Hiába mutat szépen, ha egy másik kocsi jobban megy, vagy éppen fordítva.
Mondjuk az én nyomatékgörbém olyan lenne, mint a Gabo-é.
A valóságban tudjuk, hogy az a kocsi milyen jól megy. Én ültem benne, 4-be egyszerűen nincs ellenfele.
És menet közben le volt engedve az ablak!!!!! Vazze!!!!!!!!!!!!
Mindenki más lemaradt mellette.
Ennyi.
A Gabo könnyebb, mint mi! Az is számít.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
silver
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6686 Dátum:
2008.08.23 szombat, 23:38:14 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.08.23 szombat, 16:43:49
Azé szerintem nem az ST-é... Annak idején megjelent az RS pakett még az ST előtt, bár nagyon hasonlít az ST-re, az ST mégis durvább!!!!
Minden egyes ST, RS modell-t külön fejlesztenek ki...
Tudom, mert nekem is gyári RS pakettes van, de te ezt úgy is tudod.
Egyébként meg egy picit gitt íze lett a dolognak. Így hát üdv uraim..............
«
Utoljára szerkesztve: 2008.08.23 szombat, 23:45:26 írta silver
»
Naplózva
silver
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6687 Dátum:
2008.08.23 szombat, 23:42:19 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.08.23 szombat, 16:51:48
Állítólag a turbo pon ezt nem szereti.
Nekem nem mondta................
Naplózva
Akidna
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6688 Dátum:
2008.08.24 vasárnap, 06:46:10 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.08.23 szombat, 19:18:06
Mibe fáj egy ilyen?
Én szétszedném és kifújnám feketére:)
PÜ ment!
Naplózva
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6689 Dátum:
2008.08.24 vasárnap, 09:12:29 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.08.23 szombat, 19:18:06
Mibe fáj egy ilyen?
Én szétszedném és kifújnám feketére:)
van feketében is !
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6690 Dátum:
2008.08.24 vasárnap, 11:27:37 »
Idézetet írta: Angel - 2008.08.23 szombat, 18:40:30
Nagyon jól néz ki.
Csak egy nagy hiba van képen, a keret nem klubos!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6691 Dátum:
2008.08.24 vasárnap, 11:34:06 »
Idézetet írta: silver - 2008.08.23 szombat, 23:42:19
Nekem nem mondta................
Én meg már nyírtam ki így turbót!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6692 Dátum:
2008.08.24 vasárnap, 13:05:40 »
Idézetet írta: krisztian - 2008.08.24 vasárnap, 09:12:29
van feketében is !
Igen, sőt, magyar mondeon is van ilyen feketében...
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6693 Dátum:
2008.08.24 vasárnap, 16:02:32 »
Mennyire valószínűsíthető, hogy a 2.5T lesz az ST-ben?
Külföldi forumokon felröppentek a hírek a 3.0 tovább növelt hengerűrtartalmú 3.5 literes V6-osról, amit úgy fejlesztett a gyár, hogy könnyen lehet turbot, és kompresszort párosítani hozzá!
Bár az egyre szigorodó környezetvédelmi normák miatt nem hiszem, hogy 2.5T-nél nagyobb lehet...
Meg költségcsökkentés miatt is valószínűbb a 2.5T, mivel az már kész van, már több éve létezik 300 lovas verzióban, meg ott van az RS motorja is, kicsit átfésülve mint a 300 lovas Volvo...
De mire vár még a Ford...
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6694 Dátum:
2008.08.24 vasárnap, 16:17:51 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.08.24 vasárnap, 16:02:32
Mennyire valószínűsíthető, hogy a 2.5T lesz az ST-ben?
Külföldi forumokon felröppentek a hírek a 3.0 tovább növelt hengerűrtartalmú 3.5 literes V6-osról, amit úgy fejlesztett a gyár, hogy könnyen lehet turbot, és kompresszort párosítani hozzá!
sztem elég valószínű, h a 2,5T lesz benne.
ez a második mondat pedig nagyon sánta akármilyen külföldi fórumon írták. benzin motort nem lehet úgy fejleszteni, h most nincs turbó rajta de rátehető könnyen. a benzines motor sűrítési aránya általába 1:10 - 1:11, ahoz, h turbó kerülhessen rá ez nem lehetne több 1:8-nál. és ezt levenni 1:10ről már komoly átalakítást igényel. fejleszteni pedig nem lehet úgy a motort, h mind2 arányt tudja eccere. a saab-nak volt 1 ilyen próbálkozása de nem terjedt el. valszeg mégse olyan jó a dolog. monnyuk ők sormotorral csinálták meg úgy, h alapból szívó benzines volt az autó és 80km/h fölött megdöntötték a hengert ezzel nagyobb égésteret hoztak össze és mehetett a turbo. alaphelyzetben 1:11,4 volt a saab, amikor ledőlt a henger akkor 1:8,2. mivel a hengerdöntést elektronika szabályozza 1 nem eccerű szerkezet közreműködésével ezért nem hiszem, h csakúgy beépítik fícsörnek ezt hengerborogatást úgy, h a turbot alapból fel se teszik.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.08.24 vasárnap, 16:20:42 írta Tsory
»
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
agostonb_OFF
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 113
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6695 Dátum:
2008.08.24 vasárnap, 18:50:25 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.08.23 szombat, 14:12:24
Bírja sok 2.0 chipes is..
Amúgy nemtom tudjátok-e, de az új 2.2-est 175 lóerőről 220 lóerőre emelik, és gigantikus (szeretem ezt a szót
) 492 Nm-es nyomatékot hozott ki a Superchips....
Ezek szép értékek, csak 1 a bökkenő. Az alap 2.0-s TDCi kuplung, és lendkerék szettje is csak 50ekm-t bír ha nehéz a sofőr lába. Mennyit fog másfélszeres nyomatékkal? Előbb sztem a tuningot a kuplungnál kellene kezdeni a TDCi-knél. Több tárcsás, olajos, stb. Ha voltál az utolsó talin, láthattad hogy az alap 2.5T hogy eszi meg pikk-pakk a kuplungját. Kell ebből 300 lovas? Akkor csak 5 kört bír ki? Jó az? Kinek? A szervíznek?
Naplózva
2003/1/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata durashift+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver
Maffy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5378
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6696 Dátum:
2008.08.24 vasárnap, 20:02:49 »
Idézetet írta: agostonb_OFF - 2008.08.24 vasárnap, 18:50:25
Ezek szép értékek, csak 1 a bökkenő. Az alap 2.0-s TDCi kuplung, és lendkerék szettje is csak 50ekm-t bír ha nehéz a sofőr lába. Mennyit fog másfélszeres nyomatékkal? Előbb sztem a tuningot a kuplungnál kellene kezdeni a TDCi-knél. Több tárcsás, olajos, stb. Ha voltál az utolsó talin, láthattad hogy az alap 2.5T hogy eszi meg pikk-pakk a kuplungját. Kell ebből 300 lovas? Akkor csak 5 kört bír ki? Jó az? Kinek? A szervíznek?
Ott azért nem annyira a kuplungon múlott...
Naplózva
Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
zsolesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6697 Dátum:
2008.08.24 vasárnap, 23:42:54 »
Sehr geehrter Herr Dörrbecker,
vielen Dank für Ihre Nachricht und Ihr Interesse an unseren Produkten.
Zurzeit ist kein Ford Mondeo ST geplant. Uns sei aber der Hinweis erlaubt, dass der sportlich-moderne Ford Mondeo Titanium X in Kombination mit dem 2,5l V5 Duratec-Motor und IVDC ein Leistungspaket bietet, dass dem der ST-Version des Vorgängermodells sehr ähnlich ist. Das optional verfügbare Mondeo Individual Styling-Paket unterstreicht das ohnehin schon sportliche Erscheinungsbild zusätzlich.
Wir hoffen, dass wir Ihnen weiterhelfen konnten.
Bitte antworten Sie nicht direkt auf unsere E-Mails, da diese von uns nicht bearbeitet werden können. Bei Bedarf schreiben Sie uns bitte erneut über das Kontaktformular auf
www.ford.de
an. Wir bitten um Verständnis.
Mit freundlichen Grüßen
Manuela Dürscheid
Teamleiterin Kundenkorrespondenz
Ford Kundenzentrum
Ford-Werke GmbH
Postfach 71 02 65
50742 Köln
Tel.: 0221-9033744
Fax: 0221-9032869
Internet:
www.ford.de
http://www.mondeo-st220.de/thread.php?threadid=1574&threadview=0&hilight=&hilightuser=0&page=1
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6698 Dátum:
2008.08.24 vasárnap, 23:58:42 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.08.24 vasárnap, 16:02:32
Mennyire valószínűsíthető, hogy a 2.5T lesz az ST-ben?
Külföldi forumokon felröppentek a hírek a 3.0 tovább növelt hengerűrtartalmú 3.5 literes V6-osról, amit úgy fejlesztett a gyár, hogy könnyen lehet turbot, és kompresszort párosítani hozzá!
Bár az egyre szigorodó környezetvédelmi normák miatt nem hiszem, hogy 2.5T-nél nagyobb lehet...
Meg költségcsökkentés miatt is valószínűbb a 2.5T, mivel az már kész van, már több éve létezik 300 lovas verzióban, meg ott van az RS motorja is, kicsit átfésülve mint a 300 lovas Volvo...
De mire vár még a Ford...
Valaki, aki közel van a tűzhöz, nagyon azt állítja, hogy nem lesz v6. Se benzines, se dízel.
V6-os turbó... az előbb a volvóba kerülne be, de nem látom értelmét, mert keveset lehet belőle eladni.
A jagcsinál ugyan lehetne, de az meg...
Amúgy a kuplungnál nem a lóerő, hanem a nyomaték számít. Az a 2,5-ös motor 300 lóval tud kb 400 Nm-ert, amit még nem lehetetlen átvinni, hiszen már a 2.2-es többet tud.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
agostonb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 355
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6699 Dátum:
2008.08.25 hétfő, 12:28:34 »
Idézetet írta: Angel - 2008.08.24 vasárnap, 23:58:42
Valaki, aki közel van a tűzhöz, nagyon azt állítja, hogy nem lesz v6. Se benzines, se dízel.
V6-os turbó... az előbb a volvóba kerülne be, de nem látom értelmét, mert keveset lehet belőle eladni.
A jagcsinál ugyan lehetne, de az meg...
Amúgy a kuplungnál nem a lóerő, hanem a nyomaték számít. Az a 2,5-ös motor 300 lóval tud kb 400 Nm-ert, amit még nem lehetetlen átvinni, hiszen már a 2.2-es többet tud.
"Amúgy a kuplungnál nem a lóerő, hanem a nyomaték számít."
Én ezt nagyon jól tudom. De amikre én ezt a kuplungot írtam, ott már majd 500Nm-ekről volt szó. Ha pedig a 2.5-öt nézzük, ott meg az a baj, hogy habár "csak" 400Nm, de a tulaj hatványozottabban vastagtalpú, mivel ST-t vesz. Ott könnyedén előjön az ami a TDCi-seknél a csak a vadabbaknál. Lendkerék-kuplung csere 50ezernél.
Olvastad a TDCi topikban a turbónyomásmérésemet? Igen igen híg ez a turbó. Alig van ford. ahol működik.
Naplózva
2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Oldalak:
1
...
127
128
129
130
131
132
133
[
134
]
135
136
137
138
139
140
141
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ