Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:18:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
128
129
130
131
132
133
134
[
135
]
136
137
138
139
140
141
142
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2698937 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6700 Dátum:
2008.08.25 hétfő, 15:57:44 »
Ma végre megjöttek az ültető rugóim!!!!
Holnap ha van időm be is rakom, de legrosszabb esetben szerda lesz belőle.
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6701 Dátum:
2008.08.27 szerda, 19:23:59 »
Beszereltem a rugókat. Nagyon zsírosság lett. Nem volt egy egyszerű téma de összehoztam.
Naplózva
clint
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6702 Dátum:
2008.08.29 péntek, 15:00:13 »
Idézetet írta: NTRTM - 2008.08.27 szerda, 19:23:59
Beszereltem a rugókat. Nagyon zsírosság lett. Nem volt egy egyszerű téma de összehoztam.
Kíváncsi vagyok milyen lett. Jársz valamikor a III. kerületben?
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6703 Dátum:
2008.08.29 péntek, 15:47:59 »
Idézetet írta: clint - 2008.08.29 péntek, 15:00:13
Kíváncsi vagyok milyen lett. Jársz valamikor a III. kerületben?
Elvileg minden reggel és délután járok arra, mert az öcsém ott lakik és együtt melózunk.
Naplózva
roby666
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6704 Dátum:
2008.10.09 csütörtök, 16:26:22 »
http://images.netbag.hu/20081009/16250445975.jpg
Egy kis szívósor tuning.
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6705 Dátum:
2008.10.09 csütörtök, 20:53:22 »
Idézetet írta: roby666 - 2008.10.09 csütörtök, 16:26:22
http://images.netbag.hu/20081009/16250445975.jpg
Egy kis szívósor tuning.
Ez a tied?
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6706 Dátum:
2008.10.10 péntek, 22:13:12 »
Idézetet írta: roby666 - 2008.10.09 csütörtök, 16:26:22
http://images.netbag.hu/20081009/16250445975.jpg
Egy kis szívósor tuning.
Mesélhetnél egy kicsit bővebben!
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
roby666
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6707 Dátum:
2008.10.11 szombat, 18:05:20 »
Idézetet írta: Rocco - 2008.10.10 péntek, 22:13:12
Mesélhetnél egy kicsit bővebben!
Igen az enyém sajnos nem tudtam felrakni a nagytalira, igy csak most készült el.Ez egy rs1800-as (HO) szívósor, 1.8-as zetec fiestákat ami alapból 105le ezzel a szívósorral tuningolják 130le-re.Igy jött az ötlet hogy a mondeon is lökhet elméletileg valamit,tapasztalatom szerint jobban húz mint az eredeti műanyag szívosorra és a szívóhang is eszméletlen(alapjáraton olyan mintha egy porszívó lenne a motorháztető alatt),de igazából ezt egy másik mondeo mellett lehetne lemérni,majd a tavaszi nagytalin,addig meg van még pár ötlet amit szeretnék megvalósítani.Üdv.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6708 Dátum:
2008.10.11 szombat, 23:31:57 »
Idézetet írta: roby666 - 2008.10.11 szombat, 18:05:20
Igen az enyém sajnos nem tudtam felrakni a nagytalira, igy csak most készült el.Ez egy rs1800-as (HO) szívósor, 1.8-as zetec fiestákat ami alapból 105le ezzel a szívósorral tuningolják 130le-re.Igy jött az ötlet hogy a mondeon is lökhet elméletileg valamit,tapasztalatom szerint jobban húz mint az eredeti műanyag szívosorra és a szívóhang is eszméletlen(alapjáraton olyan mintha egy porszívó lenne a motorháztető alatt),de igazából ezt egy másik mondeo mellett lehetne lemérni,majd a tavaszi nagytalin,addig meg van még pár ötlet amit szeretnék megvalósítani.Üdv.
Vezérműtengely köszörülés megvolt, vagy most jön majd? Kíváncsi vagyok mit hoz ki a 2.0ából ez a szívóoldali+vezérléstuning. Meg gondolom még kipuff, meg egyéb dolgok is módosítva lesznek, vagy már vannak is neked. Ha megyek talira, gyorsulhatnánk egyet, hátha máris lenyomod majd a V6ot
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
mvigh
Vendég
TDCi -> ST TDCi
«
Új hozzászólás #6709 Dátum:
2008.10.13 hétfő, 15:32:41 »
Üdv Mindenkinek!
Új vagyok a fórumon és csak mostanában kezdtem érdeklődni a Mondeom tuningolási lehetőségei után. Beleolvasva a "Tuning" topicba egy kicsit elveszve éreztem magamat - rengeteg részlet, vélemény, de összefoglalni a felhalmozott tapasztalatot reménytelen vállakozásnak tűnt.
Ezért akik hozzáértőnek érzik magukat, kérem segítsenek!
A Mondeom 2006-os 2.0 TDCi 130 Le Ghia és szeretnék egy kvázi ST TDCi varázsolni belőle mind teljesítményben, illetve külső megjelenésében.
Hol kezdjem? Egyáltalán lehetséges ez?
Üdv: M.
Naplózva
PádárZoli
Vendég
Válasz: TDCi -> ST TDCi
«
Új hozzászólás #6710 Dátum:
2008.10.13 hétfő, 15:44:53 »
Idézetet írta: mvigh - 2008.10.13 hétfő, 15:32:41
Üdv Mindenkinek!
Új vagyok a fórumon és csak mostanában kezdtem érdeklődni a Mondeom tuningolási lehetőségei után. Beleolvasva a "Tuning" topicba egy kicsit elveszve éreztem magamat - rengeteg részlet, vélemény, de összefoglalni a felhalmozott tapasztalatot reménytelen vállakozásnak tűnt.
Ezért akik hozzáértőnek érzik magukat, kérem segítsenek!
A Mondeom 2006-os 2.0 TDCi 130 Le Ghia és szeretnék egy kvázi ST TDCi varázsolni belőle mind teljesítményben, illetve külső megjelenésében.
Hol kezdjem? Egyáltalán lehetséges ez?
Üdv: M.
Szia.
A külső, az csak "sima" ST műanyagok. A motorja ugyan az, mint a 2.2-nek.
A belseje is ST dizájnos.
Bár van itt a klubba ilyen, amelyik gyárosan ST TDCi.
Ők jobban tudják, mint én.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: TDCi -> ST TDCi
«
Új hozzászólás #6711 Dátum:
2008.10.13 hétfő, 16:00:14 »
Idézetet írta: mvigh - 2008.10.13 hétfő, 15:32:41
Hol kezdjem? Egyáltalán lehetséges ez?
Üdv: M.
Szia!
Minden lehetséges, csak pénz kérdése. Járj utána, hogy mitől ST TDCi az ST TDCi
Ebben biztosan többen is tudnak neked segíteni, van itt pár ST-optikás, és TDCi-szakértő is
Sok "erőt" és kitartást hozzá!
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
stealt
Vendég
Válasz: TDCi -> ST TDCi
«
Új hozzászólás #6712 Dátum:
2008.10.13 hétfő, 17:07:42 »
Idézetet írta: mvigh - 2008.10.13 hétfő, 15:32:41
Üdv Mindenkinek!
Új vagyok a fórumon és csak mostanában kezdtem érdeklődni a Mondeom tuningolási lehetőségei után. Beleolvasva a "Tuning" topicba egy kicsit elveszve éreztem magamat - rengeteg részlet, vélemény, de összefoglalni a felhalmozott tapasztalatot reménytelen vállakozásnak tűnt.
Ezért akik hozzáértőnek érzik magukat, kérem segítsenek!
A Mondeom 2006-os 2.0 TDCi 130 Le Ghia és szeretnék egy kvázi ST TDCi varázsolni belőle mind teljesítményben, illetve külső megjelenésében.
Hol kezdjem? Egyáltalán lehetséges ez?
Üdv: M.
1.) teljesítményhez csináltass egy írott chippelést és akkor közel ott leszel lóerőben mint a 2,2TDCi nyomatékban ugyan nem de pár 10 Nm itt már nem számít mert gondolom nem a 2,2TDCi-kkel akarsz versenyezni
2.) külső ST optikai elemeket relatíve könnyű beszererezni bontokban, vagy vatera, ebay stb.
3.) belső ST elemek: ez már nehéz dió. Az ST.ből nekem egyedül az ajtó alu betét tetszik de pl égen földön nem lehet szerezni
Ha valaki tud akkor szóljon
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi -> ST TDCi
«
Új hozzászólás #6713 Dátum:
2008.10.13 hétfő, 17:16:19 »
Idézetet írta: stealt - 2008.10.13 hétfő, 17:07:42
1.) teljesítményhez csináltass egy írott chippelést és akkor közel ott leszel lóerőben mint a 2,2TDCi nyomatékban ugyan nem de pár 10 Nm itt már nem számít mert gondolom nem a 2,2TDCi-kkel akarsz versenyezni
Mindkettővel (nyomaték, lóerő) a 2,2-es adatai fölé lehet menni. Pár tíz Nm? Most, gyári állapotban van 30Nm difi a két motor között. Ez egy chippel simán megoldható.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: TDCi -> ST TDCi
«
Új hozzászólás #6714 Dátum:
2008.10.13 hétfő, 17:24:47 »
Idézetet írta: Angel - 2008.10.13 hétfő, 17:16:19
Mindkettővel (nyomaték, lóerő) a 2,2-es adatai fölé lehet menni. Pár tíz Nm? Most, gyári állapotban van 30Nm difi a két motor között. Ez egy chippel simán megoldható.
Persze. Mindent meglehet csinálni, csak az a baj, hogy látom hogy azok amiket a 2,2 teljesítményére húztak fel azoknak majd 200 barral magasabb a CR csúcsnyomás turbonyomás 0,1-0,2barral magasabb így az intercooler is 20fokkal melegebb stb. Soroljam még? Ezek biztos már középtávon is jót tesznek egy motornak
Közbe megfeledkezünk attol hogy 2,2 ugyan csak 10%-al abgyobb lökettérfogatú de a befecskendezése teljesen más , a turboja 28000-el többet pörög. Ugyan csak apróságok de mégis +25 lóerőt jelent. Ezt nem lehet simán csak a turbonyomás és a CR nyomás és befecskendezési idő emeléssel kompenzálni büntetlenül ahogy az irott szoftvernél teszik.
Naplózva
xabey
Vendég
Válasz: TDCi -> ST TDCi
«
Új hozzászólás #6715 Dátum:
2008.10.13 hétfő, 17:43:16 »
Idézetet írta: Rocco - 2008.10.13 hétfő, 16:00:14
Szia!
Minden lehetséges, csak pénz kérdése. Járj utána, hogy mitől ST TDCi az ST TDCi
Ebben biztosan többen is tudnak neked segíteni, van itt pár ST-optikás, és TDCi-szakértő is
Sok "erőt" és kitartást hozzá!
A motor sima 2.2es TDCi, a futómű és az első sárvédő más, illetve a belseje. Recaro ülések, betétek, varrott kormány, váltógomb stb. Túl sok különbség nincs. Néz meg az enyémyet pl. ST220 nevű usernek van egy gyári ST TDCI-je nézd meg itt:
http://www.carstyling.hu/user.php?user_id=20068
Itt van az övé meg az enyém egymás mellett:
Ami bajos lehet az a küszöb. Azon túl, hogy iszonyat drága nem is megy fel a sima mondeokra az első sárvédő miatt, így azt gyártatni kell, vagy cseréled a sárvédőt is, de még akkor is horribilis összeg. Bontott se sok van, 8 lököst találsz míg egy küszöböt. A hátsó szárny se olcsó boltban, de csináltatni lehet, én is így tettem a gyári alapján, csak picit fél centivel hosszabb lett.
www.fantasticdesign.hu
Ők csinálták. Ha a mondeos Szabira hivatkozol biztos meg tudtok egyezni.
Lököst kapsz ebayen vagy bontóban, fusion ködlámpája jó bele a ködlámpatakaró húzósabb, az is ritka bontottan, de lehet szerezni. Továbbá ha nincs a lököshöz alsó rács szintén veszélyes (28 ezer) keresni kell bontottat. Ugyanennyiért van a felső rács, ami más az ST-nél. Azt is érdemes bontottat keresni. Ami még húzós az a kartervédő, az még nekem sincs, mert újonnan 30 fölött van, bontottat meg sehol sem lelek.
Naplózva
xabey
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6716 Dátum:
2008.10.13 hétfő, 17:48:27 »
Ja amit még elfelejtettem:
- ST felni, lehet kapni használtan is.
- Ültetés: az ST 25mm-t van gyárilag, de az eibach és a legtöbb 40et-et ültet, inkább egy olyat vegyél jól áll neki. Annál többet nem érdemes szvsz.
- Kipufogó: AZ ST TDCi nek egy kivezetése van, az ST220-nak dupla, el kell dönteni melyiket akarod, de az ST TDCi-t át lehet alakítani duplára, lásd st220 autója
- Hátsó spoiler: az ebayen két félét árulnak ST220 spoiler néven, de egyik sem igazi. Az egyik kis felkunkorodó vacak, a maásik meg egy nagy öblös. Inkább csináltass. Bár szubjektív kinek melyik tetszik jobban
Naplózva
clint
Vendég
Válasz: TDCi -> ST TDCi
«
Új hozzászólás #6717 Dátum:
2008.10.13 hétfő, 18:10:49 »
Idézetet írta: mvigh - 2008.10.13 hétfő, 15:32:41
Üdv Mindenkinek!
Új vagyok a fórumon és csak mostanában kezdtem érdeklődni a Mondeom tuningolási lehetőségei után. Beleolvasva a "Tuning" topicba egy kicsit elveszve éreztem magamat - rengeteg részlet, vélemény, de összefoglalni a felhalmozott tapasztalatot reménytelen vállakozásnak tűnt.
Ezért akik hozzáértőnek érzik magukat, kérem segítsenek!
A Mondeom 2006-os 2.0 TDCi 130 Le Ghia és szeretnék egy kvázi ST TDCi varázsolni belőle mind teljesítményben, illetve külső megjelenésében.
Hol kezdjem? Egyáltalán lehetséges ez?
Üdv: M.
Csatlakozom az előttem szólókhoz.
Bizonyos ST elemeket könnyű beszerezni (pl első lökös,felni) de vannak olyan "műanyag" elemek amiket egyszerűbb legyártatni...
Ilyen a küszöb, az Kombi hátsó, az 5 ajtós hátsó szárny, és a Front grill.
Az ST TDCI előnye a feszesebb futómű amit gyárilag kap. Az alap TDCI-ken segíthet egy ültetés és/vagy csillapító csere. Állítható KONI-k már 36e/db-tól vannak már Mondeohoz.
Mielőtt belevágsz azt elmondjuk, hogy inkább mi sem számoljuk mennyit költöttünk az átalakításra
Kb. árak:
Első lökös bontottan + fényezés + rácsok + ködlámpa + apróságok(vonószem kupak) durván 100 és 150 e Ft között
Hátsó lökös bontottan + rácsok + kipufogó átépítés kétoldalira (csak St220 kétoldali, STtdci egyoldali) + fényezés ez is 100-120e Ft
Küszöb, szárny apróságok 50-60e Ft ha nem több.
Felső Hűtőrács nagyon változó én 57e ért vettem de van aki 20ért
Felni garnitúra 100-200 használt vagy új + Gumi 120-160e Ft
Ültetés 40e Ft, Nyomtáv szélesítés 30-40e Ft
És sok sok apróság még amiket nem számoltam
A Motorhoz az írott chippet ajánlom, nekem volt boxom is, egyszerűbbnek és olcsóbbnak tűnik a box, de sok a gagyi a profi meg horror drága.
Persze az írottban is lehetnek hibák, ha lehet ne havernak a haverjához vidd mert állítólag olcsón megcsinálja.
Nekem gyári 130 Le-ről 156 Le-t ígértek és pados mérésen 165.9 Le-t kaptam (Mtuning.hu)
Mindemellett érdemes a fékeket is cserélni, nekünk Brembo Bmax lyugatott mart tárcsák Ferodo vagy ATE racing betétettel.
Határozottabban a fékhatás mint a gyári tárcsákkal/betétekkel volt.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.10.13 hétfő, 18:19:40 írta clint
»
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi -> ST TDCi
«
Új hozzászólás #6718 Dátum:
2008.10.13 hétfő, 18:35:37 »
Idézetet írta: stealt - 2008.10.13 hétfő, 17:24:47
Persze. Mindent meglehet csinálni, csak az a baj, hogy látom hogy azok amiket a 2,2 teljesítményére húztak fel azoknak majd 200 barral magasabb a CR csúcsnyomás turbonyomás 0,1-0,2barral magasabb így az intercooler is 20fokkal melegebb stb. Soroljam még? Ezek biztos már középtávon is jót tesznek egy motornak
Közbe megfeledkezünk attol hogy 2,2 ugyan csak 10%-al abgyobb lökettérfogatú de a befecskendezése teljesen más , a turboja 28000-el többet pörög. Ugyan csak apróságok de mégis +25 lóerőt jelent. Ezt nem lehet simán csak a turbonyomás és a CR nyomás és befecskendezési idő emeléssel kompenzálni büntetlenül ahogy az irott szoftvernél teszik.
A két turbo ugyanolyan. Gondolom, a cooler is. 10%-ot kell emelni a nyomatékon, 20%-ot a lóerőn. Ez nem nagy ügy.
A tuning az sohasem arról szól, hogy a motornak jó legyen.
A 2.0-ás simán felhúzható 200 lóra is. Nyilván, ezt csak rövidtávon bírná.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mvigh
Vendég
Válasz: TDCi -> ST TDCi
«
Új hozzászólás #6719 Dátum:
2008.10.14 kedd, 10:51:29 »
Ejha!
Köszönöm mindenkinek a gyors összefoglalást - nem számítottam ilyen teljeskörű információra! Akkor egy ilyen mutatvány cca. 6-700 eFt uhh...
Hosszú, rögös útnak nézek elébe.
Mégegyszer köszönöm.
Üdv: M.
Naplózva
clint
Vendég
Válasz: TDCi -> ST TDCi
«
Új hozzászólás #6720 Dátum:
2008.10.14 kedd, 16:52:40 »
Idézetet írta: Angel - 2008.10.13 hétfő, 18:35:37
A két turbo ugyanolyan. Gondolom, a cooler is. 10%-ot kell emelni a nyomatékon, 20%-ot a lóerőn. Ez nem nagy ügy.
A tuning az sohasem arról szól, hogy a motornak jó legyen.
A 2.0-ás simán felhúzható 200 lóra is. Nyilván, ezt csak rövidtávon bírná.
Ezen én is agyaltam már, mert a turbo-cooler egy ugyanaz garett Gt17 és cikkszámra egyező cooler.
A plusz 200 lökettérfogat és a porlasztó csúcsok teljesen más viselkedést viszonoznak a 2.2 nek.
Papíron ugyanaz a két autó, mégsem lesz olyan karaktere egy chipes 2.0nak mint a 2.2 nek.
Alacsonyabbról tölt és nagyobbat. Mérő szerint a 2.0 1,49et tölt míg a 2.2 1.59 et nem sok egy tized de ugy látszik számít.
Nekem chip után sem tölt a turbóm 1,5 fölé. Pados mérésen is 1,49et mértek rá (2,49-1bar légköri nyomás)
A chipes 2.2 viszont az 1.8 ba is belekóstol egy kövár gázadásnál majd 1.7 re beáll.
Azt tudom még elképzelni, hogy bár ugyanaz a turbófeltöltő, de a geometria különböző.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi -> ST TDCi
«
Új hozzászólás #6721 Dátum:
2008.10.14 kedd, 17:22:07 »
Idézetet írta: clint - 2008.10.14 kedd, 16:52:40
Ezen én is agyaltam már, mert a turbo-cooler egy ugyanaz garett Gt17 és cikkszámra egyező cooler.
A plusz 200 lökettérfogat és a porlasztó csúcsok teljesen más viselkedést viszonoznak a 2.2 nek.
Papíron ugyanaz a két autó, mégsem lesz olyan karaktere egy chipes 2.0nak mint a 2.2 nek.
Alacsonyabbról tölt és nagyobbat. Mérő szerint a 2.0 1,49et tölt míg a 2.2 1.59 et nem sok egy tized de ugy látszik számít.
Nekem chip után sem tölt a turbóm 1,5 fölé. Pados mérésen is 1,49et mértek rá (2,49-1bar légköri nyomás)
A chipes 2.2 viszont az 1.8 ba is belekóstol egy kövár gázadásnál majd 1.7 re beáll.
Azt tudom még elképzelni, hogy bár ugyanaz a turbófeltöltő, de a geometria különböző.
A turbo ugyanaz, de a motor nem. A turbót a kipuffgáz hajtja, a több kipuffgáz jobban meghajtja, és a 10%-kal nagyobb térfogatú motornak az ugyanolyan turbó kisebb tehetetlenségű. És nyilván azért kell engedni, hogy tovább pörögjön, mert nagy fordulatnál elfogy a szusz.
A két motornak más a karakterisztikája. A 2,2-es, asszem hosszabb úton jár, ha jól rémlik, a furat, dugattyú ua, a löket a más. Ezért van, hogy a nyomaték 10%-kal több, a lóerő meg 19%, így chip után nem is várhatod, hogy elérhető a teljesen ugyanazon karakterisztika. Ugyanakkora kraftot el lehet érni, egy picivel feljebb mész a lóerővel, monjuk 160-ra, és a görbe alatti terület ugyanakkora lesz. Viszont sokkal jobban érezhető lesz a turbólyuk, meg a kis fordulatnál a tehetetlenség.
Azt lenne vicces kipróbálni, hogy tenni a 2.2-re egy nagyobb turbót. Lenne usgyi... amúgy volt, aki a 2,2-őt felhúzta 200 lóra. Legalábbis elmondás szerint.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6722 Dátum:
2008.10.14 kedd, 22:27:04 »
Az egyik ismerösöm a golfjára feszurta a GT20-at. Nem töltötte többel a motort, de mégis szétfujta. Állítólag tul sok levegőt szált. Most visszarakta a GT17et és kapott nagyobb porlasztókat és most olyan mint egy rakéta
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi -> ST TDCi
«
Új hozzászólás #6723 Dátum:
2008.10.15 szerda, 21:38:56 »
Idézetet írta: clint - 2008.10.14 kedd, 16:52:40
Ezen én is agyaltam már, mert a turbo-cooler egy ugyanaz garett Gt17 és cikkszámra egyező cooler.
A plusz 200 lökettérfogat és a porlasztó csúcsok teljesen más viselkedést viszonoznak a 2.2 nek.
Papíron ugyanaz a két autó, mégsem lesz olyan karaktere egy chipes 2.0nak mint a 2.2 nek.
Alacsonyabbról tölt és nagyobbat. Mérő szerint a 2.0 1,49et tölt míg a 2.2 1.59 et nem sok egy tized de ugy látszik számít.
Nekem chip után sem tölt a turbóm 1,5 fölé. Pados mérésen is 1,49et mértek rá (2,49-1bar légköri nyomás)
A chipes 2.2 viszont az 1.8 ba is belekóstol egy kövár gázadásnál majd 1.7 re beáll.
Azt tudom még elképzelni, hogy bár ugyanaz a turbófeltöltő, de a geometria különböző.
Buherált lehette az a 2,2 ahonnan vetted az adatod
Az átlag 2,0TDCi-k 1,5-1,55bart töltenek egy gyári beállítású 2,2TDCi csak 1,4bart Ha valaki kikapja a katalizátort vagy chippeli akkor szokott több lenni.
Naplózva
clint
Vendég
Válasz: TDCi -> ST TDCi
«
Új hozzászólás #6724 Dátum:
2008.10.16 csütörtök, 10:24:13 »
Idézetet írta: stealt - 2008.10.15 szerda, 21:38:56
Buherált lehette az a 2,2 ahonnan vetted az adatod
Az átlag 2,0TDCi-k 1,5-1,55bart töltenek egy gyári beállítású 2,2TDCi csak 1,4bart Ha valaki kikapja a katalizátort vagy chippeli akkor szokott több lenni.
"buherált" volt
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi -> ST TDCi
«
Új hozzászólás #6725 Dátum:
2008.10.16 csütörtök, 10:37:44 »
Idézetet írta: stealt - 2008.10.15 szerda, 21:38:56
Buherált lehette az a 2,2 ahonnan vetted az adatod
Az átlag 2,0TDCi-k 1,5-1,55bart töltenek egy gyári beállítású 2,2TDCi csak 1,4bart Ha valaki kikapja a katalizátort vagy chippeli akkor szokott több lenni.
A chip emelheti, de a katalizátor buherálás nem, az nincs hatással a szabályzóra.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: TDCi -> ST TDCi
«
Új hozzászólás #6726 Dátum:
2008.10.16 csütörtök, 16:16:34 »
Idézetet írta: Ervin - 2008.10.16 csütörtök, 10:37:44
A chip emelheti, de a katalizátor buherálás nem, az nincs hatással a szabályzóra.
Pedig több szokott lenni katalizátor nélkül
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi -> ST TDCi
«
Új hozzászólás #6727 Dátum:
2008.10.16 csütörtök, 18:59:36 »
Idézetet írta: stealt - 2008.10.16 csütörtök, 16:16:34
Pedig több szokott lenni katalizátor nélkül
Hidd el ott mást is piszkáltak, a szabályzó nagyon precízen utánállít.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: TDCi -> ST TDCi
«
Új hozzászólás #6728 Dátum:
2008.10.16 csütörtök, 23:50:16 »
Idézetet írta: Ervin - 2008.10.16 csütörtök, 18:59:36
Hidd el ott mást is piszkáltak, a szabályzó nagyon precízen utánállít.
Bemászni nem szoktam a kocsi alá, elhiszem amit mondanak (egy határig) mert a mérés úgyis megmondja hogy piszkálták-e a gépet.
Naplózva
Franky
Vendég
Brembo féktárcsa
«
Új hozzászólás #6729 Dátum:
2008.10.22 szerda, 20:53:12 »
Tudtok nekem segíteni abban, hogy Brembo Max, vagy Brembo Sport tárcsából milyen méretű való 2002-es TDCi Mondeóra? Katalógusban nem találtam hozzá való (300mm-es) méretet,de látom, hogy van pár embernek ilyen a gépén (pl. Cl!nt). Amúgy megéri a hagyományos tárcsát ilyenre cserélni?
Naplózva
xabey
Vendég
Válasz: Brembo féktárcsa
«
Új hozzászólás #6730 Dátum:
2008.10.22 szerda, 20:55:57 »
Idézetet írta: Franky - 2008.10.22 szerda, 20:53:12
Tudtok nekem segíteni abban, hogy Brembo Max, vagy Brembo Sport tárcsából milyen méretű való 2002-es TDCi Mondeóra? Katalógusban nem találtam hozzá való (300mm-es) méretet,de látom, hogy van pár embernek ilyen a gépén (pl. Cl!nt). Amúgy megéri a hagyományos tárcsát ilyenre cserélni?
Carstylingon keresd Adamo nevű usert, ő tud hozni. Amúgy ellentétes tapasztalataink vannak. Egyrészről nagyon jól fog, másrészről egy idő utén mindannyiunknak elkezdett rázni fékezésnél. Most az enyém be lett vasalva újra, így alig ráz, de nem is teljesen sima. Nem értjük igazából
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Brembo féktárcsa
«
Új hozzászólás #6731 Dátum:
2008.10.22 szerda, 20:58:53 »
Idézetet írta: xabey - 2008.10.22 szerda, 20:55:57
Carstylingon keresd Adamo nevű usert, ő tud hozni. Amúgy ellentétes tapasztalataink vannak. Egyrészről nagyon jól fog, másrészről egy idő utén mindannyiunknak elkezdett rázni fékezésnél. Most az enyém be lett vasalva újra, így alig ráz, de nem is teljesen sima. Nem értjük igazából
Ez azért van mert eldeformálódik egy idő után.
Sok BMW-s haverom mondta ugyanezt, igaz azok zimmermann tárcsák voltak.
Naplózva
Franky
Vendég
Válasz: Brembo féktárcsa
«
Új hozzászólás #6732 Dátum:
2008.10.22 szerda, 21:02:23 »
Idézetet írta: Bunyek - 2008.10.22 szerda, 20:58:53
Ez azért van mert eldeformálódik egy idő után.
Sok BMW-s haverom mondta ugyanezt, igaz azok zimmermann tárcsák voltak.
És a hagyományos Brembo tárcsával mi a helyzet (nem Bárdi, vagy Motorcraft)? Azt jó áron tudok szerezni, Ferrodo betétekkel.
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6733 Dátum:
2008.10.22 szerda, 21:05:58 »
deformálódás: vagy gyenge anyagból van vagy túlmelegszik
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Brembo féktárcsa
«
Új hozzászólás #6734 Dátum:
2008.10.22 szerda, 21:06:26 »
Idézetet írta: Franky - 2008.10.22 szerda, 21:02:23
És a hagyományos Brembo tárcsával mi a helyzet (nem Bárdi, vagy Motorcraft)? Azt jó áron tudok szerezni, Ferrodo betétekkel.
a tárcsa szerintem ok, de a ferrodo betétet felejtsd el.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Franky
Vendég
Válasz: Brembo féktárcsa
«
Új hozzászólás #6735 Dátum:
2008.10.22 szerda, 21:08:03 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.10.22 szerda, 21:06:26
a tárcsa szerintem ok, de a ferrodo betétet felejtsd el.
Betétbe mit javasoltok?
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Brembo féktárcsa
«
Új hozzászólás #6736 Dátum:
2008.10.22 szerda, 21:12:06 »
Idézetet írta: Franky - 2008.10.22 szerda, 21:08:03
Betétbe mit javasoltok?
gyári wyctornál ócsós. ha péznemszámít akkor textar (bár azt hozzá kell tenni, h esetenként a motocraft, v ford dobozba is textar van csak ócsóbban mintha kifejezetten ezt a márkát keresed)
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
xabey
Vendég
Válasz: Brembo féktárcsa
«
Új hozzászólás #6737 Dátum:
2008.10.22 szerda, 21:59:15 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.10.22 szerda, 21:06:26
a tárcsa szerintem ok, de a ferrodo betétet felejtsd el.
nekem hátul brembo minta alapján fúrt-mart tárcsa van, de a gyári anyagából, ott textar betétek vannak és elég jól muzsikálnak. puha betét, de jól fog. 2 párt vettem a biztonság kedvéért
elöl a brembo-hoz ATE betétet javasoltak, sok nagy audiba és bmwbe is ezt raknak, keményebb, mint pl a ferrodo, így nehezebben kopik, csak kicsit drágább. nekem bevált. és nem ez vágta haza a tárcsát, mert csak nekem van ATE, de a hiba másnál is előjött. igazából nem tudjuk mitől, mert nem volt nagy vészfékezés stb előtte, csak lassan elkezdte.
kérdés mitől, egy brembotól ennyi pénzért nem ezt vártuk
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Brembo féktárcsa
«
Új hozzászólás #6738 Dátum:
2008.10.22 szerda, 22:09:37 »
Idézetet írta: xabey - 2008.10.22 szerda, 21:59:15
nekem hátul brembo minta alapján fúrt-mart tárcsa van, de a gyári anyagából, ott textar betétek vannak és elég jól muzsikálnak. puha betét, de jól fog. 2 párt vettem a biztonság kedvéért
elöl a brembo-hoz ATE betétet javasoltak, sok nagy audiba és bmwbe is ezt raknak, keményebb, mint pl a ferrodo, így nehezebben kopik, csak kicsit drágább. nekem bevált. és nem ez vágta haza a tárcsát, mert csak nekem van ATE, de a hiba másnál is előjött. igazából nem tudjuk mitől, mert nem volt nagy vészfékezés stb előtte, csak lassan elkezdte.
kérdés mitől, egy brembotól ennyi pénzért nem ezt vártuk
a ferrodo eccerűen elfelejtette mi a minőség, pedig jópár éve még jó betétet gyártott. mi a cégnél kizárólag ferrodot használtunk, aztán eccercsak (kb 10-12 éve) elkezdett leporladni a fémről a ferodol. namost annyi szerelő (kb 50) eccerre nem hibázik, annyi sofőr (kb 800) eccerre nem kezd el másképp vezetni, szal ezek a hibák gyorsan ki lettek zárva ... maradt a minőség romlása. és télleg
később évente 1X hoztak mindig mintadarabokat, de soha többet nem lehetett minőségnek nevezni ... annyira nem, h a mintadarabok is a kukába végezték 1-2E km után.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
NitroTom
Vendég
Válasz: Brembo féktárcsa
«
Új hozzászólás #6739 Dátum:
2008.10.22 szerda, 22:25:18 »
Idézetet írta: Franky - 2008.10.22 szerda, 21:08:03
Betétbe mit javasoltok?
Nekem Brembo tárcsáim vannak Ferrodo betéttel én nagyon megvagyok elégedve velük,csak ajánlani tudom. Nem nyikorog, nem melegszik el.
Naplózva
xabey
Vendég
Válasz: Brembo féktárcsa
«
Új hozzászólás #6740 Dátum:
2008.10.23 csütörtök, 00:12:54 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.10.22 szerda, 22:25:18
Nekem Brembo tárcsáim vannak Ferrodo betéttel én nagyon megvagyok elégedve velük,csak ajánlani tudom. Nem nyikorog, nem melegszik el.
Sport max vagy sima? (fúrt-mart vagy nem?)
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Brembo féktárcsa
«
Új hozzászólás #6741 Dátum:
2008.10.23 csütörtök, 00:14:01 »
Idézetet írta: xabey - 2008.10.23 csütörtök, 00:12:54
Sport max vagy sima? (fúrt-mart vagy nem?)
sima
Naplózva
xabey
Vendég
Válasz: Brembo féktárcsa
«
Új hozzászólás #6742 Dátum:
2008.10.23 csütörtök, 00:17:53 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.10.23 csütörtök, 00:14:01
sima
ya azokra nem hallottam sok panaszt
Naplózva
NitroTom
Vendég
Válasz: Brembo féktárcsa
«
Új hozzászólás #6743 Dátum:
2008.10.23 csütörtök, 00:20:21 »
Idézetet írta: xabey - 2008.10.23 csütörtök, 00:17:53
ya azokra nem hallottam sok panaszt
régen volt egy buzukim arra is ezt a kombot tettem csak ott esztergályossal megmarattam a tárcsákat. arra sem volt panasz
Naplózva
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Brembo féktárcsa
«
Új hozzászólás #6744 Dátum:
2008.10.23 csütörtök, 00:28:51 »
Idézetet írta: NitroTom - 2008.10.23 csütörtök, 00:20:21
régen volt egy buzukim arra is ezt a kombot tettem csak ott esztergályossal megmarattam a tárcsákat. arra sem volt panasz
szerintem majd erről is értekezünk... aktuális a téma.. csak nem tudom mit tegyek fel az otora...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Franky
Vendég
Válasz: Brembo féktárcsa
«
Új hozzászólás #6745 Dátum:
2008.10.23 csütörtök, 09:31:12 »
Idézetet írta: xabey - 2008.10.22 szerda, 21:59:15
nekem hátul brembo minta alapján fúrt-mart tárcsa van, de a gyári anyagából, ott textar betétek vannak és elég jól muzsikálnak. puha betét, de jól fog. 2 párt vettem a biztonság kedvéért
elöl a brembo-hoz ATE betétet javasoltak, sok nagy audiba és bmwbe is ezt raknak, keményebb, mint pl a ferrodo, így nehezebben kopik, csak kicsit drágább. nekem bevált. és nem ez vágta haza a tárcsát, mert csak nekem van ATE, de a hiba másnál is előjött. igazából nem tudjuk mitől, mert nem volt nagy vészfékezés stb előtte, csak lassan elkezdte.
kérdés mitől, egy brembotól ennyi pénzért nem ezt vártuk
Brembohoz nekem is ATE betétet javasoltak, csak kicsit drágának talláltam elsőre. Ferrodot elfelejtem. Meg azt hiszem a fúrt/mart Brembot is.
Maradok a simánál. Annyit nem ér az egész, hogy nálam is eldeformálódjon.
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6746 Dátum:
2008.10.23 csütörtök, 11:44:22 »
Még jó, hogy megvettem már a fúrt-mart tárcsát, meg a ferodo betétet.
Akkor ne is tegyem be?
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6747 Dátum:
2008.10.23 csütörtök, 11:49:43 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.10.23 csütörtök, 11:44:22
Még jó, hogy megvettem már a fúrt-mart tárcsát, meg a ferodo betétet.
Akkor ne is tegyem be?
dobd fel vaterára sztem. ha a tárcsa így elvetemedik akkor addig add el amíg el lehet. a betét + csábító lehet mellette, h szettben adod és az se igazán frankó. inkább fizess rá kicsit de tudj megállni az autóval ... az fontosabb!
én ezt tenném.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
xabey
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6748 Dátum:
2008.10.23 csütörtök, 11:51:23 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.10.23 csütörtök, 11:49:43
dobd fel vaterára sztem. ha a tárcsa így elvetemedik akkor addig add el amíg el lehet. a betét + csábító lehet mellette, h szettben adod és az se igazán frankó. inkább fizess rá kicsit de tudj megállni az autóval ... az fontosabb!
én ezt tenném.
Megállni meglehet. Sőt! Olyat fog, hogy az valami félelmetes. Csak ráz
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #6749 Dátum:
2008.10.23 csütörtök, 11:53:25 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.10.23 csütörtök, 11:49:43
dobd fel vaterára sztem. ha a tárcsa így elvetemedik akkor addig add el amíg el lehet. a betét + csábító lehet mellette, h szettben adod és az se igazán frankó. inkább fizess rá kicsit de tudj megállni az autóval ... az fontosabb!
én ezt tenném.
Még original minden, nem volt autón!
Naplózva
Oldalak:
1
...
128
129
130
131
132
133
134
[
135
]
136
137
138
139
140
141
142
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ